кп 3 клас 1 семестр фізична культура

Про матеріал
До Вашої уваги, пропоную Вам календарно тематичне планування для третього класу, перший семестр, фізична культура програма Олександри Яківни Савченко 3 урок в тиждень. Сподіваюся, що моє КП допоможе Вам.
Перегляд файлу

Фізична культура

 Зведена таблиця розподілу навчального часу в 3 класі

Семестр

Загальна кількість

годин

Кількість

годин на

тиждень

І семестр

47

3

ІІсеместр

 

3

Усього

 

3

Програмне і навчально-методичне забезпечення навчального плану

Календарне планування складено згідно:

Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 3- 4 клас Наказ Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022

№ 743-22

№ уроку

Дата проведення

Зміст

навчального матеріалу

Очікувані результати

навчально-пізнавальної діяльності

І семестр

1

02.09

Дихання під час виконання фізичних вправ. Правила рухливих ігор та безпеки на уроках фізичної культури і під час самостійних занять фізичними вправами.  Рухливі ігри.

 

Розділ І.  Вправи для оволодіння навичками пересувань

2

05.09

ІБЖ. Символи, ритуали і церемонії Олімпійських ігор. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по діагоналі, зі зміною частоти кроку. Біг із різних вихідних положень. Чергування ходьби і бігу до 1200 м. Вправи для розвитку еластичності м’язів.

має уявлення про історію виникнення Олімпійських ігор; називає олімпійське гасло та символ Олімпійських ігор; пояснює вплив позитивних та негативних чинників на стан здоров'я учнів [3 ФІО 2.2]; добирає спортивний інвентар відповідно виду спорту [3 ФІО 1.2]; контролює свій фізичний стан за частотою серцевих скорочень, диханням та самопочуттям перед фізичними навантаженнями в процесі та після занять [3 ФІО 2.1]; [3 ФІО 2.2]; виконує організовуючі вправи команди на перешикування з однієї шеренги уступами за розрахунком 9, 6, 3, на місці [3 ФІО 1.1]; виконує загальнорозвивальні вправи з предметами (малі м’ячі, скакалки) та без предметів [3 ФІО 1.1]; розрізняє та виконує присідання, виси, упори: присідання, нахили тулуба у сіді з різними положеннями ніг; перехід із сіду на правому стегні у сід на лівому стегні; виси та упори – згинанняі розгинання рук в упорі на стегнах, в упорі лежачи; перехід із упору присівши в упор стоячи, із упору лежачи в упор лежачи боком і навпаки; упор на перекладині [3 ФІО 1.2]; виконує елементи акробатики: перекид назад в упор стоячи на колінах, в упор присівши; два перекиди вперед; “міст” із положення лежачи [3 ФІО 1.2]; володіє навичками пересувань: ходьба по гімнастичній лаві з високим підніманням стегна, біг до 30 м, рівномірний біг почергово з ходьбою до 1200 м; рівномірний біг до 900 м [3 ФІО 1.2];

3

06.09

ІБЖ. Руховий режим молодшого школяра та його вплив на формування правильної постави. Фізичні навантаження та реакція на них серцевих скорочень. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по діагоналі, зі зміною частоти кроку. Біг «протиходом», «змійкою». Біг 30 м.  Танцювальний крок «припадання». Рухливі ігри.  Ходьба з вправами для відновлення дихання.

4

09.09

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба зі зміною довжини кроку. Біг 30 м.   Човниковий біг 4х9 м. Рухлива гра «Гуси-лебеді». Вправи для розвитку еластичності м’язів.

5

12.09

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі. Біг із подоланням перешкод. Біг 30 м. Танцювальний крок «припадання». Вправи для профілактики плоскостопості.

6

13.09

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі. Чергування ходьби та бігу до 1200м. Танцювальний крок «притупування». Дихальні вправи.

7

16.09

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ .Біг 30 м.  Човниковий біг 4х9 м. Рівномірний біг до 900 м. Вправи для формування правильної постави.

8

19.09

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі. Біг 30 м. Рівномірний біг до 900 м.  Рухливі ігри. Чергування бігу та ходьби.

9

20.09

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Ходьба по підвищеній та обмеженій опорі. . Біг 30 м. Рівномірний біг до 900 м.   Рухлива гра на увагу.

10

23.09

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи для розвитку фізичних якостей: швидкості, витривалості,  швидкісно-силових якостей. Рухлива гра на увагу.

Розділ ІІ.  Стрибкові вправи

11

26.09

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із різних вихідних положень. Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Переправа через річку».

виконує вправи з пересування танцювальними кроками: ритмічне поєднання рухів і кроків, підскоків; танцювальні імпровізаційні вправи босоніж; виконує вправи з лазіння по похилій гімнастичній лаві (кут нахилу 45 градусів) однойменним та різнойменними способами; лазіння по гімнастичній стінці різнойменними та однойменним способом (вгору, вниз, по діагоналі, праворуч, ліворуч); [3 ФІО 1.2]; виконує вправи з лазіння по похилій гімнастичній лаві (кут нахилу 45 градусів) однойменним та різнойменними способами;

12

27.09

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із різних вихідних положень. Стрибки у довжину з місця. Стрибки зі скакалкою. Стрибки «по купинах». Повільний біг.

13

30.09

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ Стрибки зі скакалкою. Стрибки у довжину з місця. Стрибки «у кроці».  Ходьба з вправами для відновлення дихання.

14

03.10

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг 30 м. Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Стрибки зі скакалкою. Рухлива гра «Гречка». Вправи для розвитку еластичності м’язів.

15

04.10

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг 30 м. Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Стрибки зі скакалкою. Біг з різних вихідних положень. Рухлива гра «Пень».

16

07.10

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Біг із різних вихідних положень. Біг 30 м. Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Стрибки зі скакалкою.. Рухлива гра «Переправа через річку». Вправи для профілактики плоскостопості.

17

10.10

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.  Біг 30 м. Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги».  Стрибки через перешкоди. Повільний біг. Ходьба з вправами для відновлення дихання.

18

11.10

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ.  Біг 30 м. Стрибки у довжину способом «зігнувши ноги». Стрибки через перешкоди. Рухлива гра «У річку, гоп!». Ходьба з вправами для відновлення дихання.  

19

14.10

ІБЖ. Урок – змагання з легкої атлетики.

Розділ ІІІ.  Вправи для опанування навичками оволодіння м’ячем

20

17.10

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече» на дальність.  Рівномірний біг до 900 м. Ходьба з вправами для відновлення дихання.

лазіння по гімнастичній стінці різнойменними та однойменним способом (вгору, вниз, по діагоналі, праворуч, ліворуч); [3 ФІО 1.2]; володіє навичками метання м’яча у вертикальну ціль (мішень 1м х 1м) на висоті 3 м з відстані 3 – 4 м на дальність відскоку; метання м’яча з різних вихідних положень [3 ФІО 1.3]; виконує вправи з великим м’ячем: елементами баскетболу – тримання баскетбольного м’яча; передачі м’яча двома руками відгрудей на місці; ловіння м’яча; передачі м’яча двома руками від грудей у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги; ведення м’яча на місці та під час ходьби правою та лівою рукою; елементи футболу – удари м’яча внутрішньою та середньою частиноюпідйому по нерухомому м’ячу у вертикальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м) та горизонтальну ціль (смуга шириною 1,5 м, довжиною 8-10 м), ведення м’яча вивченими способами між стійками і їх обведенням; жонглювання м’ячем (хлопці), повітряною кулькою (дівчата) [3 ФІО 1.3];застосовує вивчені прийоми в іграх з міні-баскетболу та міні-футболу [3 ФІО 3.1]; виконує стрибки: зі скакалкою на одній, двох ногах [3 ФІО 1.3]; стрибки у висоту з прямого розбігу (через гумову мотузку) способом “зігнувши ноги” [3 ФІО 1.1]; стрибки у довжину з місця, з розбігу 5-7 кроків способом“зігнувши ноги”; стрибки “у кроці” [3 ФІО 1.1]; виконує фізичні вправи для розвитку фізичних якостей: сили – увисі піднімання зігнутих і прямих ніг до кута 90 градусів; у положенні лежачи на спині піднімання прямих ніг до кута 90 градусів; у положенні лежачи на спині згинання і розгинання рук, утримуючи обтяження до 1 кг; підтягування у висі лежачи на низькій перекладині [3 ФІО 1.2]; швидкості – біг за м’ячем, обручем, що котиться; прискорення до10 м; підкидання і ловіння малого м’яча почергово правою і лівоюрукою [3 ФІО 1.2]; витривалості – рівномірний біг у повільному темпі до 6 хв. (з можливим переходом на ходьбу, враховуючи індивідуальні особливості учня) [3 ФІО 1.2]; гнучкості – рухи руками, ногами і тулубом з поступовимзбільшенням амплітуди рухів; вправи біля гімнастичної стінки:пружинясті нахили тулуба, махи ногами у різних площинах; вправи на розтягування; викрути рук вперед і назад, тримаючи гімнастичну палицю або скакалку; координації – пересування по обмеженій і підвищеній опорі з подоланням перешкод; вправи зі зміною положення тіла у просторі; “човниковий “ біг 4 по 9 м [3 ФІО 1.2] добирає та виконує фізичні вправи для формування правильної постави і профілактики плоскостопості: вправи для м’язів шиї, плечового пояса, верхніх кінцівок, спини, живота, тулуба та нижніх кінцівок; загальнорозвивальні вправи в русі: ходьба, біг, стрибки, випади, повороти тулуба під час бігу, вправи на координацію, викрути тулуба; загальнорозвивальні вправи з предметами: з гімнастичними палицями, м’ячами, зі скакалками, обручами, мішечками піску на голові під час ходьби [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2]; вправи для попередження плоскостопості: ходьба, біг на носках, ходьба перекатами з п’яти на носок, “гусінь”, “ведмідь клишоногий”, стрибки [3 ФІО 1.2]; [3 ФІО 2.2]; володіє навичками пересувань на лижах вивченими ходами (одночасний, безкроковий, поперемінний, двокроковий) на відстань до 1000 м; спуски у низькій стійці; підйоми “драбинкою”; гальмування “плугом”; “напівплугом”;* [3 ФІО1.1]; [3 ФІО 3.2]; виконує вправи у воді – стрибок у воду з бортика; багатократні видихи у воду із зануренням; рухи руками і ногами як у плаванні стилем кроль на грудях; узгодження рухів руками із диханням; ковзання на грудях з наступним підключенням роботи ніг, рук і дихання; подолання дистанції до 15 м вивченим способом. *[3 ФІО 1.1]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у воді*[3 ФІО 3.2] бере участь у рухливих, спортивних іграх та естафетах, ефективно взаємодіє з однолітками для досягнення спільнихкомандних цілей [3 ФІО 1.3]; [3 ФІО 3.1]; [3 ФІО 3.3]; дотримується правил безпечної поведінки для себе та однокласників у процесі рухової, ігрової та змагальної діяльності.

21

18.10

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з малим м’ячем. Підкидання м’яча під час ходьби почергово лівою і правою рукою. Кидки м’яча у стіну. Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність. Рівномірний біг до 900 м.  Вправи для розвитку еластичності м’язів.

22

21.10

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Метання малого м’яча у вертикальну ціль.  Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність.  Рухлива гра «Мисливці і качки». Рівномірний біг до 900 м . Вправи для профілактики плоскостопості.

23

31.10

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль. Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність.  Чергування ходьби і бігу до 1200 м Чергування ходьби і бігу.

24

01.11

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Метання малого м’яча у горизонтальну ціль.  Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність. Чергування ходьби і бігу до 1200 м. Вправи для розвитку еластичності м’язів.

25

04.11

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. . Метання малого м’яча «із-за спини через плече»  на дальність. Рухлива гра «Влучи в ціль!». Чергування ходьби і бігу до 1200 м. Чергування ходьби і бігу.

26

07.11

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу): ведення м’яча,  обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль.  Вправи для розвитку еластичності м’язів.

27

08.11

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу) ведення м’яча,  обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль.   Вправи для профілактики плоскостопості.

28

11.11

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу) ведення м’яча,  обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль.   Вправи для профілактики плоскостопості.

29

14.11

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу) ведення м’яча,  обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль.   Вправи для профілактики плоскостопості.

30

15.11

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу) ведення м’яча,  обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль.   Рухлива гра «Влучи в ціль!». Дихальні вправи.

31

18.11

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу) ведення м’яча,  обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль.   Вправи для профілактики плоскостопості.

32

21.11

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу) ведення м’яча,  обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль.   Рухлива гра «Влучи в ціль!». Дихальні вправи.

33

22.11

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу) ведення м’яча,  обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль.   Вправи для профілактики плоскостопості.

34

25.11

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи футболу) ведення м’яча,  обведення стійок, вкидання м’яча в ноги партнеру з місця, жонглювання м’ячем, удари м'яча внутрішньою та середньою частиною підйому по нерухомому м'ячу у горизонтальну та вертикальну ціль.   Рухлива гра «Влучи в ціль!». Дихальні вправи.

35

28.11

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ з предметами. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу) : ведення м'яча. передача м’яча двома руками від груй на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передачаі ловіння м’яча в парах. Вправи для формування правильної постави.

36

29.11

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу) : ведення м'яча. передача м’яча двома руками від груй на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передачаі ловіння м’яча в парах.. Рухлива гра «Передав – сідай!».

37

02.12

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу: ведення м'яча. передача м’яча двома руками від груй на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передачаі ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара». Повільний біг. 

38

05.12

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу: ведення м'яча. передача м’яча двома руками від груй на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передачаі ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара». Повільний біг. 

39

06.12

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу: ведення м'яча. передача м’яча двома руками від груй на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передачаі ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара». Повільний біг. 

40

09.12

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу: ведення м'яча. передача м’яча двома руками від груй на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передачаі ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара». Повільний біг. 

41

12.12

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу: ведення м'яча. передача м’яча двома руками від груй на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передачаі ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара». Повільний біг. 

42

13.12

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу: ведення м'яча. передача м’яча двома руками від груй на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передачаі ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара». Повільний біг. 

43

16.12

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу: ведення м'яча. передача м’яча двома руками від груй на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передачаі ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара». Повільний біг. 

44

19.12

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу: ведення м'яча. передача м’яча двома руками від груй на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передачаі ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара». Повільний біг. 

45

20.12

ІБЖ. Організаційні вправи. Різновиди ходьби та бігу. Комплекс ЗРВ. Вправи з великим м’ячем (елементи баскетболу: ведення м'яча. передача м’яча двома руками від груй на місці у ціль і ловіння його після відскоку від підлоги, передачаі ловіння м’яча в парах. Рухлива гра «Найкраща пара». Повільний біг. 

46

23.12

ІБЖ. Різновиди ходьби і бігу. Комплекс ЗРВ. Урок – змагання «Веселі старти» Ходьба з вправами для відновлення дихання.

Наскрізні   змістовні лінії

Рухова діяльність

передбачає формування в молодших школярів уявлення про фізичну культуру як сукупність різноманітних фізичних вправ, способів рухової та ігрової діяльності, спрямованих на фізичний розвиток, зміцнення здоров’я та формування в молодших школярів умінь і навичок володіння різними способами рухової діяльності; здатності виконання вправ основної гімнастики, організуючих вправ, елементів акробатики, вправ  корегувальної спрямованості та тих, що пов’язані з незвичним положенням тіла у просторі, ходьбою, бігом, танцювальними кроками, лазінням і перелізанням, стрибками; навичок володіння м’ячем; розвиток фізичних якостей; формування правильної постави й профілактику плоскостопості.

Ігрова та змагальна діяльність

передбачає виховання в молодших школярів ініціативності, активності та відповідальності у процесі рухливих і спортивних ігор за спрощеними правилами; забезпечення усвідомлення важливості співпраці під час ігрових ситуацій; формування уміння боротися, здобувати чесну перемогу та з гідністю сприймати поразку, контролювати свої емоції, організовувати свій час і мобілізувати ресурси, оцінювати власні можливості в процесі ігрової та змагальної діяльності, виконувати різні ролі в ігрових ситуаціях, відповідати за власні рішення користуватися власними перевагами і визнавати недоліки в тактичних діях у різних видах спорту, планувати та реалізувати спортивні проекти (турніри, змагання тощо); формування в молодших школярів умінь і навичок виконання естафет.

 

docx
Додано
17 жовтня 2022
Переглядів
855
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку