Математика
(авт. С.П. Логачевська, Т.А Логачевська)
5 год на тиждень (1 семестр – 80 год, 2 семестр – 95 год)
175 год на рік
4 клас
№ |
Дата |
Тема уроку |
Стор. підр. |
Пр-ки |
І семестр |
|
|||
Розділ 1. Повторюємо, що вивчили в 3 класі (частина 1) |
||||
1 |
|
Таблиці множення і ділення |
С. 4 |
|
2 |
|
Вирази та нерівності зі змінними |
С. 6 |
|
3-4 |
|
Рівняння |
С. 8-9 |
|
5 |
|
Усне додавання у межах 1000 |
С. 10 |
|
6 |
|
Усне віднімання у межах 1000 |
С.11 |
|
7 |
|
Усне ділення у межах 1000 |
С. 13 |
|
8 |
|
Усне множення у межах 1000 |
С. 14 |
|
9 |
|
Тренувальні вправи. Перевірка навченості учнів за 3 клас. |
С.15 |
|
10 |
|
Ділення з остачею |
С. 16 |
|
11 |
|
Письмове додавання і віднімання у межах 1000 |
С. 18 |
|
12 |
|
Письмове додавання і віднімання у межах 1000 |
С. 19 |
|
13 |
|
Дроби |
С. 21 |
|
14 |
|
Дроби.Тренувальні вправи |
С.22 |
|
15 |
|
Діагностувальна робота № 1 |
|
|
16 |
|
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
Розділ 2. Багатоцифрові числа. Додавання і віднімання (частина 1) |
||||
17 |
|
Десяткова система числення. Утворення розрядних одиниць. Геометричні тіла |
С. 23 |
|
18 |
|
Утворення розрядних одиниць. Мільйон. Розв’язування рівнянь |
С. 25 |
|
19 |
|
Утворення розрядних одиниць. Мільйон. Розв’язування рівнянь |
С.26 |
|
20 |
|
Класи чисел. Читання і запис багатоцифрових чисел. Прямокутник і паралелепіпед |
С. 27 |
|
21 |
|
Читання і запис багатоцифрових чисел. Коло |
С. 29 |
|
22 |
|
Утворення багатоцифрових чисел. Сусіди числа |
С. 31 |
|
23 |
|
Порівняння багатоцифрових чисел. Римська система числення. Розв’язування нерівностей зі змінною способом добору |
С. 33 |
|
24 |
|
Порівняння багатоцифрових чисел. Геометричні задачі |
С. 35 |
|
25 |
|
Додавання і віднімання круглих багатоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь і задач |
С. 37 |
|
26 |
|
Додавання і віднімання круглих багатоцифрових чисел. Розв’язування рівнянь і задач |
С.38 |
|
27 |
|
Додавання багатоцифрових чисел на основі розрядного складу числа |
С. 39 |
|
28 |
|
Додавання багатоцифрових чисел на основі розрядного складу числа. Розв’язування задач |
С. 40 |
|
29 |
|
Додавання і віднімання багатоцифрових чисел способом округлення. Розв’язування рівнянь. Робота з діаграмою |
С. 42 |
|
30 |
|
Тренувальні вправи |
С.43 |
|
31 |
|
Діагностувальна робота № 2 |
|
|
32 |
|
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
33 |
|
Письмове додавання і віднімання без переходу через розряд. Визначення в числі загальної кількості одиниць, десятків, сотень, одиниць тисяч, десятків і сотень тисяч |
С. 44 |
|
34 |
|
Письмове додавання і віднімання без переходу через розряд. Розв’язування рівнянь. Робота за діаграмою |
С. 46 |
|
35 |
|
Перевірка дій додавання і віднімання. Розв’язування задачі різними способами |
С. 48 |
|
36 |
|
Додавання і віднімання з переходом через розряд |
С. 50 |
|
37 |
|
Додавання і віднімання з переходом через розряд |
С.51 |
|
38 |
|
Письмове віднімання: вирази виду 4000-7; 4000-364. Розв’язування нерівностей і задач |
С.53 |
|
39 |
|
Письмове віднімання: вирази виду 3005-46, 3059-72, 5006-128, 5060-487. Стрілка часу |
С. 55 |
|
40 |
|
Тренувальні вправи |
С56 |
|
41 |
|
Письмове додавання трьох багатоцифрових чисел |
С.57 |
|
42 |
|
Закріплення та систематизація знань. |
С. 59-61 |
|
43 |
|
Діагностувальна робота № 3 |
С. 62 |
|
44 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Математичний проєкт 1. Система числення. |
С. 64 |
|
Розділ 3. Величини (частина 1) |
||||
45 |
|
Довжина. Додавання і віднімання іменованих чисел |
С. 66 |
|
46 |
|
Перетворення іменованих чисел. Додавання і віднімання іменованих чисел |
С. 68 |
|
47 |
|
Віднімання іменованих чисел: вирази виду 4м-37см. Порівняння іменованих чисел |
С. 70 |
|
48 |
|
Перетворення іменованих чисел. Додавання і віднімання іменованих чисел.Тренувальні вправи |
С.71 |
|
49 |
|
Маса. Додавання іменованих чисел |
С. 72 |
|
50 |
|
Маса. Віднімання іменованих чисел. Розв’язування задач |
С.73 |
|
51 |
|
Час. Одиниці вимірювання часу. Додавання іменованих чисел |
С. 75 |
|
52 |
|
Час. Віднімання іменованих чисел. Робота з числовим променем |
С.77 |
|
53 |
|
Задачі на обчислення часу в межах століття |
С. 79 |
|
54 |
|
Тренувальні вправи |
С.80 |
|
55 |
|
Діагностувальна робота № 4 |
|
|
56 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Швидкість, час, відстань. Задачі на знаходження швидкості руху |
С. 81 |
|
57 |
|
Швидкість, час, відстань. Задачі на знаходження швидкості руху |
|
|
58 |
|
Задачі на знаходження відстані |
С. 83 |
|
59 |
|
Задачі на знаходження часу руху |
С. 85 |
|
60 |
|
Тренувальні вправи |
С.86 |
|
61 |
|
Складання задач на рух та обернених до них задач. Обчислення виразів |
С. 87 |
|
62 |
|
Розв’язування задач на рух та обернених до них задач. Знаходження периметра трикутника |
С. 88 |
|
63 |
|
Календар. Робота з таблицею |
С. 90 |
|
64 |
|
Задачі на одночасний зустрічний рух. Способи розв’язування аналогічних задач |
С. 92 |
|
65 |
|
Задачі на одночасний зустрічний рух. Знаходження значень виразів |
С. 93 |
|
66 |
|
Задачі на одночасний зустрічний рух. Знаходження значень виразів |
С.94 |
|
67 |
|
Задачі на одночасний рух у протилежних напрямках |
С. 95 |
|
68 |
|
Обернені задачі до задач на одночасний рух у протилежних напрямках |
С. 96 |
|
69 |
|
Розв’язування задач |
С.97 |
|
70 |
|
Задачі на рух в одному напрямку |
С. 98 |
|
71 |
|
Задачі на рух в одному напрямку. Знаходження значень виразів |
С. 99 |
|
72 |
|
Задачі на рух в одному напрямку. Знаходження значень виразів |
С.100 |
|
73- 75 |
|
Узагальнення і систематизація знань. |
С. 101-105 |
|
76 |
|
Діагностувальна робота № 5 |
С. 106 |
|
77 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Повторення вивченого за І семестр |
С.107 |
|
78 |
|
Повторення вивченого за І семестр |
С.108 |
|
79 |
|
Математичний проєкт 2. Українські гроші |
|
|
80 |
|
Математичний проєкт 2. Українські гроші |
|
|
ІІ семестр |
||||
Розділ 4. Письмове множення і ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові та круглі числа (частина 2) |
||||
81 |
|
Закони множення і властивості ділення |
С. 4 |
|
82 |
|
Розв’язування різними способами задач на подвійне зведення до одиниці. Рівняння |
С. 6 |
|
83 |
|
Розв’язування задач різними способами на знаходження четвертого пропорційного. Порівняння дробів |
С. 8 |
|
84 |
|
Розв’язування задач різними способами на знаходження четвертого пропорційного. Порівняння дробів |
С.9 |
|
85 |
|
Розв’язування задач різними способами на знаходження четвертого пропорційного. Розв’язування рівнянь. Обчислення виразів |
С. 10 |
|
86 |
|
Множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Задачі на зустрічний рух |
С.11 |
|
87 |
|
Множення багатоцифрового числа на одноцифрове. Задачі на зустрічний рух |
С. 12 |
|
88 |
|
Ділення багатоцифрового числа на одноцифрове. Знаходження неповного діленого |
С. 14 |
|
89 |
|
Множення і ділення багатоцифрових чисел. |
С.15 |
|
90 |
|
Множення багатоцифрових чисел на одноцифрові числа: вирази виду 3064 ⋅ 5 |
С. 16 |
|
91 |
|
Множення круглих багатоцифрових чисел на одноцифрові. Віднімання іменованих чисел |
С. 18 |
|
92 |
|
Множення круглих багатоцифрових чисел на одноцифрові. Віднімання іменованих чисел |
С.19 |
|
93 |
|
Множення іменованих чисел. Робота з таблицею. Побудова геометричних фігур. Обчислення периметра |
С. 20 |
|
94 |
|
Ділення круглих багатоцифрових чисел на одноцифрові. Кратне порівняння чисел. Рівняння |
С. 22 |
|
95 |
|
Ділення круглих багатоцифрових чисел на одноцифрові. Кратне порівняння чисел. Рівняння
|
С. 23 |
|
96 |
|
Ділення з остачею багатоцифрових чисел на круглі числа. Обчислення значення виразів |
С.24 |
|
97 |
|
Ділення з остачею багатоцифрових чисел на круглі числа. Розв’язування задач. |
С. 25 |
|
98 |
|
Ділення іменованих чисел. Задачі на знаходження частини числа. Обчислення виразів |
С. 27 |
|
99 |
|
Тренувальні вправи |
С.28 |
|
100 |
|
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові, коли в частці одержуємо нуль одиниць в одному з розрядів. Геометричні задачі |
С. 29 |
|
101 |
|
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові, коли в частці одержуємо нуль одиниць в одному з розрядів. Геометричні задачі |
С.30 |
|
102 |
|
Діагностувальна робота № 6 |
|
|
103 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|
104 |
|
Задачі на знаходження невідомих за двома різницями. Нерівності. Знаходження довжини відрізка |
С. 31 |
|
105 |
|
Задачі на знаходження невідомих за двома різницями та обернені до них. Порівняння іменованих чисел |
С. 32 |
|
106 |
|
Задачі на знаходження невідомих за двома різницями та обернені до них. Порівняння іменованих чисел |
С.34 |
|
107 |
|
Площа. Одиниці вимірювання площі |
С. 35 |
|
108 |
|
Обчислення площі квадрата і прямокутника |
С. 37 |
|
109 |
|
Задачі на обчислення площі |
С. 39 |
|
110 |
|
Задачі на обчислення площі |
С.40 |
|
111 |
|
Обчислення площі за допомогою палетки |
С. 41 |
|
112 |
|
Закріплення вивченого про площу |
С.42 |
|
113 |
|
Множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Обчислення виразів. Розв’язування задач. Кругова діаграма |
С. 43 |
|
114 |
|
Ділення багатоцифрових круглих чисел на круглі числа. Перетворення одиниць вимірювання площі |
С. 45 |
|
115 |
|
Узагальнення і систематизація знань |
С. 47 |
|
116 |
|
Закріплення і узагальнення знань |
С. 48 |
|
117 |
|
Діагностувальна робота № 7 |
С. 50 |
|
118 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. |
|
|
119 |
|
Математичний проєкт 3. Наш населений пункт у числах і величинах |
С. 52 |
|
120 |
|
Математичний проєкт 3. Наш населений пункт у числах і величинах |
|
|
Розділ 5. Дроби. Письмове множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові і трицифрові числа (частини 2) |
||||
121 |
|
Знаходження дробу від числа. Рівняння |
С. 54 |
|
122 |
|
Знаходження дробу від числа. Рівняння |
С.55 |
|
123 |
|
Складені задачі на знаходження дробу від числа |
С. 56 |
|
124 |
|
Складені задачі на знаходження дробу від числа. Обчислення площі фігур |
С. 57 |
|
125 |
|
Знаходження числа за значенням його дробу |
С. 58 |
|
126 |
|
Знаходження числа за значенням його дробу. Задачі на знаходження відстані. Робота з графіком |
С. 59 |
|
127 |
|
Складені задачі на знаходження числа за значенням його дробу |
С. 60 |
|
128 |
|
Закріплення і систематизація вивченого про дроби |
С.61 |
|
129 |
|
Закріплення і систематизація вивченого про дроби |
|
|
130 |
|
Діагностувальна робота № 8 |
|
|
131 |
|
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
132 |
|
Множення двоцифрових чисел |
С. 62 |
|
133 |
|
Задачі на пропорційне ділення |
С. 64 |
|
134 |
|
Задачі на пропорційне ділення. Складання та розв’язування обернених задач |
С. 65 |
|
135 |
|
Множення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Рівняння |
С. 67 |
|
136 |
|
Множення чисел: вирази виду 5307 ⋅ 26 |
С. 69 |
|
137 |
|
Множення чисел: вирази виду 5307 ⋅ 26. Задачі на знаходження відстані. Перетворення одиниць вимірювання |
|
|
138 |
|
Множення на трицифрове число. Розвязування задач. |
С. 71 |
|
139 |
|
Множення на трицифрове число. Знаходження частини числа і числа за його частиною |
С.72 |
|
140 |
|
Множення на трицифрове число з нулем у розряді десятків |
С. 73 |
|
141 |
|
Тренувальні вправи |
|
|
142 |
|
Множення на трицифрове число з нулем у розряді десятків. Порівняння та обчислення виразів |
С.74 |
|
143 |
|
Ділення трицифрових чисел на двоцифрові |
С. 75 |
|
144 |
|
Визначення кількості цифр у частці. Знаходження значень виразів зі змінною |
С.77 |
|
145 |
|
Ускладнені задачі на пропорційне ділення. Складання схем, коротких записів |
С. 79 |
|
146 |
|
Множення круглих багатоцифрових чисел на двоцифрові. Знаходження числа за його частиною. Обчислення периметра і площі ділянки |
С. 81 |
|
147 |
|
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Знаходження площі прямокутника. Розв’язування задач |
С. 83 |
|
149 |
|
Ділення на двоцифрове число, коли частка містить нуль одиниць |
С. 85 |
|
150 |
|
Закріплення і систематизація знань. Дії з іменованими числами |
С.86 |
|
151 |
|
Закріплення і систематизація знань. Дії з іменованими числами |
|
|
152 |
|
Ділення багатоцифрових чисел з остачею. Задачі на спільну роботу |
С. 87 |
|
153 |
|
Ділення багатоцифрових чисел з остачею. Складені задачі, що містять знаходження частини числа |
|
|
154 |
|
Ділення багатоцифрових чисел на трицифрові |
С. 89 |
|
155 |
|
Задачі на рух. Повторення вивченого, закріплення і систематизація знань |
С. 90 |
|
156 |
|
Повторення вивченого, закріплення і систематизація знань |
С.91 |
|
157 |
|
Діагностувальна робота № 9 |
|
|
158 |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Множення і ділення іменованих чисел на двоцифрові числа |
С. 92 |
|
159 |
|
Множення і ділення іменованих чисел на двоцифрові числа. Складені задачі, що містять знаходження частини числа |
С. 93 |
|
160 |
|
Задачі на залежність результату дії від зміни компонента |
С. 95 |
|
161 |
|
Задачі на залежність результату дії від зміни компонента |
С. 96 |
|
162 |
|
Геометричні площинні фігури |
С. 98 |
|
163 |
|
Масштаб (додаткова тема) |
С. 100 |
|
164 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Тренувальні вправи до тем розділу 5 |
С. 102 |
|
165 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Тренувальні вправи до тем розділу 5 |
С. 103 |
|
166 |
|
Узагальнення і систематизація знань. Тренувальні вправи до тем розділу 5 |
С. 104 |
|
167 |
|
Діагностувальна робота № 10 |
С. 105 |
|
168 |
|
Аналіз діагностувальної роботи |
|
|
169 |
|
Математичний проєкт 4. Статистичне спостереження |
С. 108 |
|
170 |
|
Математичний проєкт 4. Статистичне спостереження |
С.108 |
|
171 |
|
Повторення вивченого за рік
|
|
|
172 175 |
|
Повторення вивченого за рік(4уроки)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|