МАТЕМАТИКА
Відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Р.Б. Шияна
За підручником А. Заїки.
140 годин на рік
І семестр
64 години (4 години на тиждень)
№ з/п |
Тема |
Дата |
Прим. |
1. |
Ознайомлення з підручником, зошитом і приладдям для уроків математики. Об’єкти навколишнього світу (с. 3). |
|
|
2. |
Ознаки та властивості предметів. Лічба предметів (с. 4)
|
|
|
3. |
Спільні й відмінні ознаки. Точка, пряма, крива, ламана. Підготовчі вправи до написання цифр (с. 5). |
|
|
4. |
Розміщення предметів («під», «над», «на», «попереду», «позаду», «поруч»). Порівняння предметів за величиною («більший — менший»). Підготовчі вправи до написання цифр (с. 6). |
|
|
5. |
Розміщення предметів («вгорі», «внизу», «по центру»). Порівняння предметів за довжиною («довший — коротший»), Підготовчі вправи до написання цифр (с. 7). |
|
|
6. |
Розміщення предметів («вище», «нижче», «ліворуч», «праворуч»). Порівняння предметів за висотою («вищий— нижчий»). Підготовчі вправи до написання цифр (с. 8). |
|
|
7. |
Напрям руху. Порівняння предметів за товщиною «товстий — тонкий». Лічба. Підготовчі вправи до написання цифр (с. 9). |
|
|
8. |
Геометричні фігури (точка, пряма, крива, промінь, відрізок). Лічба. Підготовчі вправи до написання цифр (с. 10). |
|
|
9. |
Порівняння кількості об’єктів («однаково», «більше», «менше»). Порівняння довжин відрізків. Підготовчі вправи до написання цифр (с. 11). |
|
|
10. |
Порівняння кількості об’єктів («багато», «мало», «кілька»), Лічба об’єктів. Підготовчі вправи до написання цифр (с. 12).
|
|
|
11. |
Порядкова лічба. Числа й цифри. Підготовчі вправи до написання цифр (с. ІЗ).
|
|
|
12. |
Узагальнення й систематизація знань учнів. Завдання «Бджілки-трудівниці» (с. 14). |
|
|
13. |
Завдання «Бджілки-трудівниці» (с. 15). |
|
|
14. |
Число й цифра 1. Написання цифри 1. П’ядь. Вимірювання довжини п’яддю (с. 16). |
|
|
15. |
Число й цифра 2. Написання цифри 2 (с. 17). |
|
|
16. |
Число й цифра 3. Написання цифри 3. Велика п’ядь. Вимірювання довжини великою п’яддю (с. 18). |
|
|
17. |
Порівняння чисел. Знаки порівняння {«>», «<»). Знак дорівнює «=» (с. 19). |
|
|
18. |
Ознайомлення з дією додавання. Знак «+». Розподіл об’єктів на групи (с. 20). |
|
|
19. |
Число й цифра 4. Написання цифри 4. Порівняння чисел. (с. 21). |
|
|
20. |
Склад чисел 2, 3, 4. Гривня. Вартість покупки (с. 22). |
|
|
21. |
Ознайомлення з дією віднімання. Знак «-» (с. 23). |
|
|
22. |
Число й цифра 5. Написання цифри 5. Порівняння об’єктів за довжиною. (с. 24). |
|
|
23. |
Утворення числа 5. Склад числа 5. Складання запитань зі словом «скільки» (с. 25). |
|
|
24. |
Попереднє й наступне числа. Закріплення знань про склад чисел 2-5 (с. 26). |
|
|
25. |
Математичний вираз. Числові вирази. Кількість монет і вартість монет. (с.27) |
|
|
26. |
Узагальнення й систематизація знань учнів. Завдання Бджілки-трудівниці (с. 28). |
|
|
27. |
Узагальнення й систематизація знань учнів. Завдання Бджілки-трудівниці (с. 29). |
|
|
28. |
Сума чисел. Послідовність подій. Читання виразів (с. 30) |
|
|
29. |
Різниця чисел. Читання виразів (с. 31). |
|
|
30. |
Числові рівності. Розпізнавання геометричних фігур (с. 32) |
|
|
31. |
Число й цифра 6. Написання цифри 6. Виконання дій (с. 33). |
|
|
32. |
Числові нерівності. Порівняння чисел (с. 34). |
|
|
33. |
Поняття «задача». Складання й розв’язування задачі за малюнком. Доповнення рівностей і нерівностей (с. 35). |
|
|
34. |
Розв’язування задач. Порівняння чисел. Записування нерівностей. Обчислення виразів (с. 36). |
|
|
35. |
Склад числа 6. Математичні моделі. Схеми. Розпізнавання геометричних фігур (с. 37). |
|
|
36. |
Число й цифра 7. Тиждень. Написання цифри 7. Порівняння чисел (с. 38). |
|
|
37. |
Задача та її частини. Складання і обчислення виразів за схемами (с. 39). |
|
|
38. |
Число й цифра 0. Написання цифри 0. Віднімання рівних чисел (с. 40). |
|
|
39. |
Дії з нулем. Розв’язування задач. Обчислення виразів. (с. 41). |
|
|
40. |
Додавання нуля. Числовий промінь. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур (с.42). |
|
|
41. |
Число й цифра 8. Написання цифри 8. Доповнення рівностей (с. 43). |
|
|
42. |
Віднімання з числом нуль. Складання рівностей за схемами. Розв’язування задач (с. 44). |
|
|
43. |
Складання і розв’язування задач. Порівняння чисел. Розподіл об’єктів на групи (с. 45). |
|
|
44. |
Вимірювання величин. Довжина. Сантиметр. Побудова відрізків. Розв’язування задач (с. 46). |
|
|
45. |
Вимірювання довжини. Порівняння чисел. Розв’язування задач (с. 47). |
|
|
46. |
Число й цифра 9. Написання цифри 9 Доповнення рівностей. Розпізнавання геометричних фігур (с. 48). |
|
|
47. |
Число 10. Запис числа 10. Десяток.. (с. 49). |
|
|
48. |
Узагальнення й систематизація знань учнів. Завдання Бджілки-трудівниці (с. 50). |
|
|
49. |
Узагальнення й систематизація знань учнів. Завдання Бджілки-трудівниці (с. 51). |
|
|
50. |
Порівняння чисел. Ламана. Повторення складу числа 10 (с. 52) |
|
|
51. |
Збільшення числа на кілька одиниць. Обчислення виразів. Доповнення рівностей (с. 53) |
|
|
52. |
Зменшення числа на кілька одиниць. Обчислення і порівняння виразів. Доповнення рівностей (с. 54)
|
|
|
53. |
Значення виразу. Кут. Обчислення значень виразів. Розпізнавання геометричних фігур. (с. 55) |
|
|
54. |
Завдання Бджілки-трудівниці (с.56) |
|
|
55. |
Табличне додавання й віднімання 1. Порівняння виразу і числа. Складання й розв’язування задач (с. 57) |
|
|
56. |
Додавання й віднімання по 1. Обчислення виразів. Вимірювання довжини предметів. Розв’язування задач (с. 58) |
|
|
57. |
Табличне додавання й віднімання 2. Розв’язування задач (с. 59) |
|
|
58. |
Додавання й віднімання 3. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с. 60) |
|
|
59. |
Табличне додавання й віднімання 3. Розв’язування задач. Побудова відрізків заданої довжини (с. 61) |
|
|
60. |
Назви чисел при додаванні. Складання і розв’язування задач (с. 62) |
|
|
61. |
Зв'язок додавання й віднімання. Розв’язування задач.(63)
|
|
|
62. |
Табличне додавання й віднімання 4. Складання і розв’язування задач (с.64) |
|
|
63. |
Переставний закон додавання. Обчислення виразів зручним способом. Визначення розмірів предметів (с. 65) |
|
|
64. |
Підсумковий урок за І семестр. |
|
|
МАТЕМАТИКА
Відповідно до Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Р.Б. Шияна
За підручником А. Заїки.
ІІ семестр
76 годин(4 години на тиждень)
№ з/п |
Тема |
Дата |
Прим. |
65. |
Табличне додавання 5. Складання і розв’язування задач. (с.66)
|
|
|
66. |
Віднімання 5. Різницеве порівняння. Розв’язування задач (с. 67) |
|
|
67. |
Додавання й віднімання 6. Обчислення виразів за числовим променем. (с.68) |
|
|
68. |
Завдання Бджілки – трудівниці. (с.69)
|
|
|
69. |
Важкий. Легкий. Маса предмета. Порівняння іменованих чисел. Розв’язування задач. (с. 70) |
|
|
70. |
Маса. Зважування предметів. Дії з іменованими числами. Порівняння виразу і числа. Розв’язування та порівняння задач (с. 71) |
|
|
71. |
Додавання і віднімання . Доповнення рівностей. Побудова відрізків. Розв’язування задач. (72)
|
|
|
72. |
Знаходження невідомого доданка. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с.73) |
|
|
73. |
Додавання і віднімання 7. Тиждень. Робота з календарем (с. 74) |
|
|
74. |
Місткість. Літр. Складання і розв’язування задач за малюнками та виразами. (75)
|
|
|
75. |
Табличне додавання й віднімання 8. Доповнення нерівностей. Розв’язування задач (с. 76) |
|
|
76. |
Табличне додавання й віднімання 9. Доповнення рівностей. Розв’язування задач (с. 77) |
|
|
77. |
Назви чисел при відніманні. Обчислення виразів. Розв’язування задач (с. 78) |
|
|
78. |
Знаходження невідомого зменшуваного. Обчислення виразів зручним способом. Розв’язування задач (с. 79) |
|
|
79. |
Додавання кількох чисел. Коло. Круг. Розв’язування задач (с. 80) |
|
|
80. |
Віднімання кількох чисел. Розв’язування задач. Розпізнавання геометричних фігур. (с. 81) |
|
|
81. |
Завдання Бджілки-трудівниці (с. 82) |
|
|
82. |
Завдання Бджілки-трудівниці (с. 83) |
|
|
83. |
Дослідження зміни суми від зміни доданка. Розв’язування задач.(с.84) |
|
|
84. |
Зміна суми від зміни доданка. Дії з іменованими числами (с. 85) |
|
|
85. |
Табличне додавання. Обчислення виразів. Знаходження довжини ламаної лінії (с. 86) |
|
|
86. |
Додавання чисел. Обчислення виразів зручним способом. Складання і розв’язування задач (с. 87) |
|
|
87. |
Дослідження зміни різниці. Порівняння чисел, виразу і числа. Розв’язування задач (с. 88) |
|
|
88. |
Зміна різниці від зміни зменшуваного. Складання й обчислення виразів. Розв’язування задач. Побудова відрізків (с.89) |
|
|
89. |
Табличне віднімання в межах 10. Складання й обчислення виразів. Розв’язування задач. Обчислення виразів. Дії з іменованими числами (с. 90) |
|
|
90. |
Табличне віднімання в межах 10. Складання й обчислення виразів. Розв’язування задач. Обчислення виразів. Дії з іменованими числами (с. 91) |
|
|
91. |
Вирази на дві дії. Складання рівностей. Порівняння чисел, виразу і числа. Розв’язування задач (с. 92) |
|
|
92. |
Об’ємні фігури. Куб. Куля. Циліндр. Обчислення виразів. Складання й розв’язування задач (с. 93) |
|
|
93. |
Розв’язування задач. Доповнення умови задачі числовими даними (с. 94) |
|
|
94. |
Розв’язування задач. Доповнення умови задачі числовими даними (с.95) |
|
|
95. |
Десяток. Лічба десятками. Розв’язування задач. Ліплення об’ємних фігур із пластиліну (с. 96) |
|
|
96. |
Розрядні числа. Порівняння чисел. Розв’язування задач (с. 97) |
|
|
97. |
Вимірювання довжини. Дециметр. Співвідношення між одиницями вимірювання довжини. Порівняння іменованих чисел (с. 98) |
|
|
98. |
Додавання й віднімання десятків. Порівняння круглих чисел. Розв’язування задач (с. 99) |
|
|
99. |
Числа 11-20. Утворення і читання чисел 12-20 (с. 100)
|
|
|
100. |
Письмова нумерація чисел 11-20. Розміщення чисел 11-20 на числовому промені. Складання й розв’язування задачі (с. 101) |
|
|
101. |
Склад числа. Порівняння чисел. Вимірювання та порівняння довжини відрізків. Визначення часу за годинником (с. 102) |
|
|
102. |
Додавання і віднімання виду 10+3, 3+10, 13-3, 13-10. Розв’язування задач (с. 103) |
|
|
103. |
Одноцифрові та двоцифрові числа. Обчислення виразів. Робота з геометричним матеріалом (с. 104) |
|
|
104 |
Додавання й віднімання виду 15+1, 15-1. Розв’язування задач (с. 105) |
|
|
105. |
Різницеве порівняння. Геометричні фігури. Моделювання трикутників і чотирикутників. Розв’язування задач (с. 106) |
|
|
106. |
Додавання й віднімання виду 15+3. 15-3. Розв’язування задач. Порівняння виразів. Ліплення моделі конуса з пластиліну (с. 107) |
|
|
107. |
Розв’язування задач (с. 108) |
|
|
108. |
Розв’язування задач (с. 109) |
|
|
109. |
Усна нумерація в межах 40. Порівняння чисел. Записування «сусідів» чисел. Розв’язування задач. Моделювання многокутників (с. 110) |
|
|
110. |
Письмова нумерація в межах 40. Обчислення виразів. Розв’язування задач. Види годинників (с. 111) |
|
|
111. |
Додавання й віднімання виду 20+5, 34-4, 34-30. Складання рівностей на віднімання із рівності на додавання. Обчислення виразів (с. 112) |
|
|
112. |
Додавання і віднімання виду 24+ 1, 35-1, 34+2, 27-3. Порівняння чисел. Об’ємні (просторові) фігури (с. 113) |
|
|
113. |
Порозрядне додавання і віднімання. Розкладання чисел на розрядні доданки. Порівняння чисел. Розв’язування задач. (с. 114) |
|
|
114. |
Завдання Бджілки-трудівниці (с. 115) |
|
|
115. |
Нумерація в межах 60. Читання і записування чисел 41-59. «Квітковий» годинник (с. 116) |
|
|
116. |
Додавання і віднімання виду 50+4, 54-4, 54-50. Розкладання чисел на розрядні доданки. Розв’язування задач (с. 117)
|
|
|
117. |
Знаходження невідомого від’ємника. Складання задачі за поданим виразом (с. 118) |
|
|
118. |
Додавання і віднімання виду 53+2, 43+10, 53-2, 43-10. Дії з іменованими числами. Робота з геометричним матеріалом (с.119) |
|
|
119. |
Розв’язування задач. (с. 120) |
|
|
120. |
Розв’язування задач. Визначення часу за годинником (с. 121) |
|
|
121. |
Лічба десятками та одиницями. Завдання Бджілки-трудівниці (с. 122) |
|
|
122. |
Лічба десятками та одиницями. Завдання Бджілки-трудівниці (с. 123) |
|
|
123. |
Нумерація в межах 100. Складання і розв’язування задач за коротким записом. (с. 124) |
|
|
124. |
Десятковий склад чисел. Розв’язування задач. Робота з геометричним матеріалом. (с. 125) |
|
|
125. |
Додавання й віднімання в межах 100. Читання чисел у нумераційній таблиці. Робота з геометричним матеріалом. (с.126) |
|
|
126. |
Розв’язування і порівняння задач (с. 127) |
|
|
127. |
Метр. Дії з іменованими числами. Вимірювання довжини предметів (с. 128) |
|
|
128. |
Арифметичні дії з числами. Вимірювання довжини відрізків. Обчислення довжини ламаної (с. 129) |
|
|
129. |
Арифметичні дії з числами. Складання задач за малюнками. Робота з геометричним матеріалом. (с.130)
|
|
|
130. |
Порівняння чисел. Операції з грошима (с. 131) |
|
|
131. |
Арифметичні дії з числами. Розв’язування задач. Побудова відрізків. (с.132)
|
|
|
132. |
Діагностувальна робота. |
|
|
133. |
Повторення. Нумерація чисел. Дії з іменованими числами (с.132) |
|
|
134. |
Повторення. Нумерація чисел. Дії з іменованими числами (с.133)
|
|
|
135. |
Повторення. Сюжетні задачі. Порівняння чисел (с. 134) |
|
|
136. |
Повторення. Сюжетні задачі. Порівняння чисел (с. 135) |
|
|
137. |
Повторення. Одноцифрові, двоцифрові числа. Десятковий склад чисел (с. 136) |
|
|
138. |
Повторення. Одноцифрові, двоцифрові числа. Десятковий склад чисел (с. 137) |
|
|
139. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. (с. 138) |
|
|
140. |
Узагальнення і систематизація знань учнів. (с. 139) Підсумковий урок за рік. |
|
|