КПР з зарубіжної літератури для учнів 5 класу

Про матеріал
КПР з зарубіжної літератури для учнів 5 класу, розроблена за групами результатів (ГР1, ГР2, ГР3, ГР4). Для використання в роботі для контролю вивченого з зарубіжної літератури здобувачів освіти (можна використовувати як семестрову контрольну роботу).
Перегляд файлу

КПР для учнів 5 класу із зарубіжної літератури з теми: “ Літературні та фольклорні казки”

 

 

ГР1 — Усна взаємодія .

Взаємодія з іншими особами усно, сприймання і використання інформації для досягнення життєвих цілей у різних комунікативних ситуаціях

 

Брати Грімм (Якоб і Вільгельм) – німецькі лінгвісти та дослідники німецької народної культури.

Якоб народився 4 січня 1785 р., а Вільгельм 24 лютого 1786 року в сім’ї чиновника в німецькому місті Ханау.

Росли в благополучній родині, в атмосфері любові і добра.

За чотири роки замість покладених восьми років брати закінчили повний курс гімназії. Отримали юридичну освіту, служили професорами в Берлінському університеті. Створили «Німецьку граматику» і словник німецької мови.

Збиранням і вивченням народних казок брати Грімм захоплювалися ще в студентські роки.

Творчий шлях братів Грімм почався з видання в 1812 р першого тому їх дебютної збірки казок, а лише через три роки побачив світ і другий том, трохи пізніше був виданий і третій том “Дитячих і сімейних казок” (1812, 1815, 1822). Серед них «Бременські музиканти», «Горщик каші», «Кот В чоботях», «Червона шапочка», «Білосніжка», «Попелюшка», «Золотий гусак», «Вовк і семеро козенят» – всього близько 200 казок.

Деякі вчені вважають, що брати Грімм не складали казки, а обробляли і творчо переказували лише ті, які записували зі слів народних казок.

Після виходу першого казкового збірника творчий дует братів вирішує повністю присвятити себе літературі і науці: обидва брати поселяються в Касселі, де молодший працює секретарем в бібліотеці, а старший, рішуче відмовившись від переваг запропонованої йому дипломатичної кар’єри і від професури в Бонні, незабаром приєднується до нього , зайнявши посаду бібліотекаря.

Подальша біографія Грімм міцно буде пов’язана з науковою та викладацькою роботою: сім років, починаючи з

1.

Падчірка

а)

Подушки, пір’я, золото

2.

Рідна дочка

б)

обтрусити

3.

Пані Метелиця

в)

Лінива, гидка

4.

Яблуня

г)

Хліб

1830 р, вони проживуть в Геттінгені, наступні три роки знову в Касселі, а з 1840 р. по королівському запрошенню осядуть в Берліні, де і проведуть залишок років .

В кінці життя вони зайнялися створенням першого словника німецької мови: Вільгельм помер 16 грудня 1859 року завершивши роботу над буквою D; Якоб пережив свого брата майже на чотири роки, встигнувши завершити букви A, B, C і E. Він помер 20 вересня 1863 за робочим столом, працюючи над словом Frucht (фрукт).

1.  У якому році народився Вільгельм Грімм? (2б) А. 1785  Б. 1790  В.1786

 

2.  За скільки років брати Грімм закінчили повний курс гімназії? -(2б) А. за 8  Б. За 4  В. За 6

 

3.  Дата народження Якоба Грімма? -(2б)

А. 04 січня 1788 Б. 14 січня 1786 В. 04 січня 1785

 

4.  Скільки томів казок видали брати Грімм? -(2б)

А. 3  Б.4  В. 1

 

5.  Скільки казок ввійшло  до  збірки “ Дитячі і сімейні казки? -(2б)

 

А. 100  Б. 200  В. 150

 

6. Над чим працювали брати Грімм у кінці життя? -(2б)

 

А. над створенням казкового збірника Б. Над створенням словника німецької мови В. Над “ Німецькою граматикою

 

ГР2 — працює з текстом  Найти відповідність між героєм та його роллю у творі: (5 б)

5.

Піч

д)

роботяща

 

 

Встав пропущені слова в уривок з казки “ Цвіт папороті”: ( 3 б)

Колись давно жив в .......хлопець на ім’я .....    Люди прозвали його....  .  Він скрізь....., шукав і ....  слухав, що скажуть люди. Що ....добути, те він неодмінно хотів мати   . На те, що під .....   лежить, Яцусь і не дивився. ГР3 — ПВ   Письмово взаємодіє

1. Заповніть таблицю

Яцусь  на початку твору

Яцусь  в середині  твору

Яцусь  у кінці твору

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2.  Опишіть квітку папороті -(2 б)

3.  Складіть сенкан про Яцуся -(2 б)

 

ГР4 -  ДМ  - Досліджує мовлення

 

1.  Що таке антитеза. Наведіть 1-2 приклади з казок, які ви знаєте. -(4 б)

 

 

 

 

 

 

2.  Навести приклади потрійного повтору — (4 б )

 

 

 

 

 

 

3. Назвати різновиди фольклорних творів — (4 б)

pdf
Додано
17 грудня
Переглядів
43
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку