КПР за темою "Літературні казки" 5 кл (завдання)

Про матеріал
Матеріал містить завдання для комплексної підсумкової роботи за наступними групами результатів: "Працює з текстом", "Досліджує мовлення", "Письмово взаємодіє"
Перегляд файлу

Комплексна підсумкова робота з зарубіжної літератури 5 клас (програма О.Ніколенко)

Тема «Літературні казки»

Працює з текстом (3б)

Прочитай уривок та виконай завдання

Один із них біг швидше, ніж його товариш, і випередив його, продираючись через верби, він вийшов на інший бік. Там справді щось золоте лежало на білому снігу. Тому він поспішив туди і, нахиляючись, простяг до нього руки — це був плащ із золотого полотна, розшитий зорями, згорнутий у багато разів. Він закричав своєму товаришеві, що знайшов скарб, який упав з неба, і коли товариш підійшов, вони сіли на сніг, розгорнули складки плаща, у яких могло бути золото. Проте там було не золото, і не срібло, і не будь-які інші коштовності, там спала маленька дитина.

Один із них сказав:

— Наші сподівання не справдилися, жодному з нас не усміхнулася доля, тож яка користь від дитини? Давай залишимо її тут і підемо своєю дорогою, бо ми бідні люди, і в нас є свої діти, чий хліб ми не можемо віддати іншим.

Але його супутник відповів:

— Ні, це було б великим злом залишити дитину гинути тут, у снігу, і, незважаючи на те, що я бідний, як і ти, і мені потрібно годувати багато ротів, я заберу його з собою додому, і моя дружина буде піклуватися про нього.

Тому він ніжно взяв дитину, загорнув її в плащ, щоб захистити від суворого холоду, і пішов через пагорб до села, поки його товариш дивувався з його дурості й м'якості серця.

 

  1. Яким був плащ? (0,5б)

А) красивим     Б) теплим   В) із золотого полотна    Г) дорогим

2. Скільки дітей було у другого чоловіка? (0,5б)

А)5           Б) багато          В)10            Г) жодного

3. Цей уривок розповідає про… (0,5б)

А) характер чоловіків   Б) зимову ніч   В) зовнішність дитини Г) випадок, коли 2 дроворуби знайшли плащ із дитиною

4. Як називає другий дроворуб пропозицію залишити дитину? (0,5б)

А)поганою      Б) великим злом    В) злочином    Г) неможливою

5. Поясни значення слів «Не усміхнулася доля» (1б)

Досліджує мовлення  (6б)

6.Обери основні ознаки літературної казки (0,5б)

А)  є автор       Б) є текст      В)  є ілюстрації  Г) усе перераховане

7. Обери героїв, яких не було в казці «Снігова Королева» (0,5б)

А) ворон         Б)  білка   В) олень        Г) кріт

8. Установити відповідність між казкою та автором (1б)

1. «Снігова Королева»                              А Роальд Дал

2. «Хлопчик-Зірка»                                   Б Астрід Ліндгрен

3. «Чарлі та шоколадна фабрика»           В Г-К.Андерсен

                                                                     Г  О.Вайлд (О.Уайльд)

 

9. Серед дітей на фабриці Віллі Вонки не було: (0,5б)

А) Тома Плея    Б) Авґустуса Ґлупа     В) Майка Тіві    Г) Веруки Солт

10. Встановити відповідність між героєм та казкою (1б)

1. Золоті монети                                        А «Снігова Королева»

2. Вічність                                                  Б. «Хлопчик-Зірка»

3. Золоті квитки                                         В. «Момотаро»

                                                                     Г. «Чарлі та шоколадна фабрика»

11. Визнач ідею казки «Чарлі та шоколадна фабрика» (1б)

12. Визнач тему казки «Хлопчик-зірка» (1б)

13. Напиши назву казки, герой якої знайшов 1 долар (0,5б)

Письмово взаємодіє (до 3б)

Напиши есе (невеликий твір – 5-7 речень) на одну з тем:

  1. Чого можна навчитися у …(обери героя літературної казки)?
  2. Привітай улюбленого героя з днем народження.
docx
Додано
17 грудня
Переглядів
57
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку