КПТ з англійської мови за 8 клас на ІІ семестр
Календарно-тематичне планування з англійської мови 8 клас
(Т. Бондар, Т. Пахомової English ( year 4) 8 класу)
№ |
Д А Т А |
Тема уроку |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Змістова лінія |
Д/з |
|||||
Граматичний матеріал |
Лексичний матеріал |
Аудію-вання |
Говорі-ння |
Читання |
Письмо |
||||||
Unit 4.The world of sport |
|||||||||||
|
|
У світі спорту |
Вираження майбутньої дії |
V4.p.181-182 |
Ex.2,p.63 |
Ex.3,p.63 |
Ex.1,p.62 |
|
Громадянська відповіда-льність
Наводить приклади впливу відомих спортсменів на популяризацію фізичної культури і спорту. Здоров`я і безпека Дає поради щодо техніки безпеки під час спортивних занять і змагань. Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту.
|
Ex.p.64 |
|
|
|
Новий трюк |
The Present Tenses |
V4.p.182-184 |
p.64 |
Ex.3,p.64 |
Ex.1,p.63 |
Ex.4,5,6, p.65 |
Ex.5,6,p.65 |
||
|
|
Випадок із Семом |
Adverbs |
p.66-67 |
Ex.1.p.66-67 |
|
Ex.3.p.66 p.67 |
Ex.3.p.67
|
|||
|
|
Граматика |
Relative pronouns |
|
Ex.3,p.68 |
|
Ex.4.5, p.68 |
Ex.6, p.68 |
|||
Ex.8.p.69 |
ex.9,p.69 |
Ex.7,p.69 |
Ex.10,p.69 |
ex.10 ,p. 69 dialog p.. 70 |
|||||||
|
|
Спортивні події |
|||||||||
|
|
Наша зірка скейтборду. |
|
V4.p.184 p.70 |
Ex.1,p.70 |
Ex.3,4, p.70 |
Ex.2,p.70 |
Ex.4.p.70 |
Ex.4.p.70 |
||
|
|
Чи важлива перемога ? |
Types of questions |
V4.p.184-186 |
Ex.2,p.71 |
Ex,3,4, p.71 |
Ex.1,p.72 |
Ex.1(b),2,p.72 |
Ex.2,p73 p.74-75 |
||
|
|
Домашнє читання «Еді Орел» |
|
V4.p.186 |
Ex.6,p.76 |
Ex,2,3,4.p.76 |
|
|
Ex.6.p.76 |
||
|
|
Якості характеру, які потрібні спортсменам |
|
V4.p.186-187 |
Ex.4.p.78 |
Ex.7,8,9,p.79 |
|
Ex.2,p.78 p.79
|
Ex.3,p.78 |
||
|
|
Повторення |
|
|
|
|
|
Ex.1,2, p.82
|
Ex.7,8,p,83 |
||
|
|
Тематичний контороль |
|
|
|
|
|
|
|
||
Unit 5.SG – school is good |
|||||||||||
|
|
Типи шкіл
|
|
V5.p.189 |
Ex.2,p.85 |
Ex.1,p.84 |
|
|
Громадянська відповіда-льність
Здоровя та безпека Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя. |
Ex.3,p.85 |
|
|
|
Це сталося зі мною ! |
The Past Continuous |
V5.p.189-109 |
p.86, |
Ex.1,2, p.86 |
|
Ex.3,5. p.87 |
Ex.5,6.p.87 |
||
|
|
Чи можу я приєднатись до музичного клубу? |
Модальні дієслова |
|
Ex.2,3,4, p,89 |
Ex.p.88 |
Ex.1,p.88 |
Ex.4,p.89 |
|||
|
|
У кафе |
Degrees of comparison |
Ex.1,3, p.91 |
Ex.1,2, p 90-91 |
|
Ex.1,p 90 |
Ex.1.p.91 |
|||
|
|
Мій шкільний день |
Definite article |
V5.p.190-192 |
Ex.1,p.92 |
Ex.2,p.92 |
Ex.4,5, p.93 |
Ex.1,p.92 |
Ex.1,p.92 |
||
|
|
Ми ввічливі |
|
V5.p.192-193 |
Ex.1,2,3,p.95 |
|
|
|
p.96-97 |
||
|
|
Домашнє читання |
|
V5..p.193-195 |
p.97-97 |
|
Ex.1-4,.p.97 |
|
Ex.3,p.95 |
||
|
|
Я хочу знати більше |
|
V5.p.195 |
|
Ex.1,p.99 |
Ex.1,p.98 |
Ex.3,p.99 |
Ex.3,p.99 |
||
|
|
Школа Бейвуд |
|
|
|
|
p.100-101 |
p.100 |
|
||
|
|
Тематичний контроль |
|
|
|
|
|
|
|
||
Unit 6 . All around the UK and Ukraine |
|||||||||||
|
|
Подорож по Великій Британії та Україні |
|
V6.196-197 |
Ex.4,,2 p.103
|
Ex.1,p.102 |
Topic about Uk,Ukr |
|
Громадянська відповвіда-льність Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі. Обговорює громадянську позицію та власні погляди на різноманітні соціальні проблеми своєї країни та світового простору. |
Topic about Uk,Ukr |
|
|
|
Шкільне ранкове шоу. |
Ways of rendering futurity |
V6.p.197-198 |
p.104 ex.2,p.105 |
Ex.3,p.105 |
p.104 |
Ex.4,5, p.105 |
Ex.4,5,p.105 |
||
|
|
Граматика |
Definite article `the` |
|
Ex.1,2 ,5, p.107-108 |
p.106-107 ex.4,p.108 |
ex.1,p.109 |
Ex.1,p.109 |
|||
|
|
Мандри по усіх усюдах |
|
V6.p.198-199 |
|
|
p.110-112 |
Ex.4(d), p.112 |
Ex.4(d), p.112 |
||
|
|
Порівняння між Uk i Ukraine |
|
V6.p.199-201 |
Ex.1,2,3,p.115 |
p.114 |
p.114 |
Topic The Beatles |
p.116-117 |
||
|
|
Домашнє читання |
|
|
Ex.1,2.p.1117 |
|
Ex.2,p.117 |
Topic The Beatles |
|||
|
|
Звуки |
|
Ex.1,p.118 |
Ex.2,3,5.p.118-119 |
Ex,4,p.119 |
Ex.6,p.119 |
Ex.1,2,p.122 |
|||
|
|
Англія і Географія |
|
|
|
p,120-121 |
|
Ex.3,4,.p.122-132 |
|||
|
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
Тематичний контроль |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Контроль навичок мовлення |
|
|
|
|
|
|
|