Закріпляти знання,вміння,навички учнів,одержані на уроках. привчати учнів самостійно та наполегливо працювати над виконанням домашнього завдання, розвивати логічне мислення,пам'ять.
Перегляд файлу
Конспект самопідготовки:Країнадомашніх завдань.
Мета: закріпляти знання,вміння,навички учнів,одержані на уроках. привчати учнів самостійно та наполегливо працювати над виконанням домашнього завдання, розвивати логічне мислення,пам'ять.Корекційна мета: корегувати усну та письмову мову учнів, поставу дітей під час виконання домашнього завдання.
Хід самопідготовки:
Організаційний момент.Добрий день діти !!! Сьогодні наша самопідготовка трішки відрізняється від попередніх підготовок,тому що у нас присутні гості. Привітаймося з ними: Добриий день. Щоб краще і змістовно виконати домашнє завдання,ми будемо сьогодні працювати під девізом: Працюй наполегливо, швидко, старанно. Щоб кожна хвилина не втратилась марно.Перш ніжви почнете виконувати домашнє завдання,давайте ми зіграємо ігру, виконавши завдання на увагу.Знайди заховане слово.( я вам показую на карточці слово, а ви знаходите в кожному ще одне, що сховалось в ньому: СМІХ, МІДЬ, ЗУБР, КОСА, НАБІР, СТОВП)Переходимо до наступного завдання:Перед вами є5 геометричних фігур, подивіться уважно на них і виберіть ту фігуру,щодо якої ви можете сказати що це ви. Тобто ту фігуру, яка вам найбільше сподобалась, обведіть її очима і накресліть її в ваших зошитах. Підніміть руку хто вибрав: Квадрат: ви працьовитий, уважний.Трикутник: ви лідер, впевнений в собі.Коло:ви сумлінний, завжди готовий надати допомогу ближньому.Прямокутник: допитливий, активний. Зигзаг:ви творча, мрійлива особистість. Чи всі задоволені своїм ЯЯЯЯ ????А зараз ми переглянемо мультик : Свинка та печиво. Прекрасний мультик про те як потрібно досягати своєї мети, а мета наша сьогодні : закріпити вивчений матеріал на уроці, навчитись працювати самостійно.Актуалізація опорних знань: Ну що ж розім’ялись трохи, а тепер приступаємо до виконання домашнього завдання. Роман назви будь ласка з яких предметів, ви сьогодні маєте виконати самопідготовку (матем…укр..мова…читання). Добре. Спочатку виконуємо завдання з математики, оскільки цей предмет вам дається важко.Юра і Олег – завдання в зошиті.Назар – завдання на карточці (розв’язування прикладів).Інші діти розв’язуємо задачу. Діти хто зробить підготовку раніше, піднімає руку. (додаткове завдання, збираю зошити,відмічаю найкращих учнів).А зараз ми проведемо фізхвилинку оскільки наші пальчики втомились працювати.( відео пес Патрон)Мета фізхвилинки: зняти фізичну втомленість учнів, підняти настрій.Переходимо до виконання завдань з наступного предмету, а це укр..мова. З укр..мови ви вчите частину мови іменник, хто мені розкаже правило, що таке іменник????? Давайте ми переглянемо відео як винник іменник(Казка про іменник)Юра, Олег, Назар – виконують завдання в зошиті.Інші діти виконують вправу ……..А зараз ми всі дружно виконуємовправи для очей, для зняття втоми. (Відео вправа для очей)Молодці, а тепер вирушаємо далі, наступний предмет в нас читання.
Рефлексія. Метод «Мікрофон» Передавайте мікрофон один одному і скажіть що для вас цікавого чи що вам найбільше запам’яталось на сьогоднішній підготовці.Ви молодці!!!!! Справились з усіма завданнями, були старанними і працьовитими, і за це отримаєте подарунок як мотивацію для ще кращих успіхів у наступних підготовках.Виховна година до дня Героїв Небесної Сотні:Мета: ознайомити учнів з історичним значенням Революії гідності, розкрити суть подвигу Небесної Сотні, вшанувати героїзм українських захисників.Їх назвали Небеснею сотнею - українців які загинули у Києві на Майдані, вул.. Грушевського та Інституцькій. Гинули за честь, за волю, за право бути народом. Гинули за країну, в якій не страшно жити і народжувати дітей. Зараз прошу переглянути відео Небесну Сотню Господи прийми. Провести акцію Ангели памяті