Країни Західної Азії. Гідросфера — водна оболонка Землі. Водне середовище існування. Пристосування організмів до життя у водному середовищі 5клас 1урок 7частина Мартиненко Світлана
Номер слайду 2
2. Попрацюй у парі за методикою перевірки домашнього завдання1. Налаштуйся на плідну роботу на уроці
Номер слайду 3
Працюємо в зошиті(частина 7 УРОК 1, стор 1) Країни Західної АзіїЗАВДАННЯ №3 Пригадай слова «Пісеньки про Західну Азію»
Номер слайду 4
Визнач країни за прапорами, укажи також їхні столиці
Номер слайду 5
Гідросфера – водна оболонка ЗемліВодне середовище існування. Пристосування організмів до життя у водному середовищі
Номер слайду 6
Завдання№4, стор 2 Склади схему «Значення води для життя на Землі»https://www.menti.com/alb6qojhh89p
Номер слайду 7
5. Перепочинь на хвилині релаксаціїНаціональний природний парк «Бузький Гард» https://www.youtube.com/watch?v=s. Jgx. KUg. Y1c. A
Номер слайду 8
Дай відповідь на запитання! Завдання №6, стор 2 Звідки у воді береться кисень?Як змінюється освітленість водойм із глибиною? Як змінюється вміст кисню у воді із глибиною? Як пов’язані між собою освітленість та вміст кисню у водоймах?https://wordwall.net/a/eubbgg
Номер слайду 9
Упиши пропущене. Прочитай утворений текст Завдання №7, стор 2
Номер слайду 10
Завдання №7, стор 2 Поміркуй, що людина може зробити для того, щоб попередити замор риби взимку Основні заходи, що допоможуть поліпшити кисневий режим і запобігти заморам – прорубування ополонок, виставляння рослинних сніпків, збільшення проточності водойм. Будь-який пористий матеріал (рогіз, очерет, трава) може пропускати повітря навіть тоді, коли лунка замерзне.
Номер слайду 11
Домашнє завданнячастина 7, УРОК 1
Номер слайду 12
Підсумки уроку - Що нового дізналися?Що зрозуміли?- Що було цікаво ?