Критерії оцінювання виразного читання напам’ять художніх творів

Про матеріал
Критерії оцінювання виразного читання напам’ять художніх творів Початковий Середній Достатній Високий
Зміст слайдів
Номер слайду 1

Критерії оцінювання виразного читання напам’ять художніх творів. Вчитель початкових класів. Звенигородського ліцею. Верещака А. В.

Номер слайду 2

Початковий1 Учень монотонно читає напам’ять лише окремі фрази художнього тексту.2 Учень невиразно читає напам’ять невеликий фрагмент рекомендованого для вивчення твору.3 Учень читає напам’ять недостатній за обсягом уривок твору зі значною кількістю фактичних мовленнєвих помилок.

Номер слайду 3

Середній4 При читанні напам’ять твору учень допускає значну кількість помилок різного характеру.5 Учень читає вивчений напам’ять твір зі значними змістовими неточностями, порушенням правил техніки мовлення.6 Учень читає напам’ять художній твір з окремими орфоепічними та змістовими огріхами.

Номер слайду 4

Достатній7 При читанні напам’ять твору учень правильно, чітко передає зміст твору, але виконує його невиразно, монотонно.8 Вивчений напам’ять твір учень читає з окремими декламаційними огріхами.9 Учень виразно читає напам’ять вивчений твір, але час від часу допускає змістові неточності.

Номер слайду 5

Високий10 Учень виразно, без помилок та неточностей, декламує твір напам’ять.11 Вивчений напам’ять твір учень декламує, виявляючи індивідуальне розуміння тексту, своє ставлення до прочитаного.12 Читання напам’ять твору учнем відзначається високим рівнем артистизму, мовленнєвої вправності. Учень виявляє особисте ставлення до прочитаного, може сформулювати і висловити своє «надзавдання» (мету) читання твору.

pptx
Пов’язані теми
Я досліджую світ, Презентації
НУШ
Додано
28 листопада 2023
Переглядів
620
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку