Критерії оцінювання_діагностувальних робіт_у 3-4 класі НУШ

Про матеріал
Критерії оцінювання_діагностувальних робіт_у 3-4 класі НУШ (українська мова, математика, ЯДС)
Перегляд файлу

Зміст

Критерії оцінювання   діагностувальних робіт з української мови  у 3-4 класі НУШ

Аудіювання

Читання вголос

Читання   мовчки

Читання  напам’ять віршованих творів

Читання напам’ять прозових творів

Робота з літературним твором/медіа текстом

Усний переказ

Діалог

Письмовий переказ

Усний твір

Письмовий твір

Диктант

Робота  з мовними одиницями

Критерії оцінювання   діагностувальних робіт з математики  у 3-4 класі НУШ

Критерії оцінювання усних відповідей учня/учениці

Критерії оцінювання письмових робіт учня/учениці

Оцінювання тематичної діагностувальної роботи з математики

Критерії оцінювання   діагностувальних робіт з ЯДС  у 3-4 класі НУШ

Діагностувальна робота/учениці

 

 


Критерії оцінювання   діагностувальних робіт з української мови  у 3-4 класі НУШ

Види діагностувальних робіт/Рівні

Аудіювання

високий

достатній

середній

початковий

Учень/учениця виконує навчальні завдання на продуктивно- творчому рівні реалізації навчальної діяльності співвідносить результати виконання завдань з припущеннями, робить висновок про досягнення результатів; обгрунтовує способи виконання завдань та ïx результати.

Учень/учениця виконує      навчальні      завдання      на продуктивному рівні реалізаціі навчальної діяльності установлює причиново-наслідкові зв'язки між об'єктами;

застосовує для досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей; самостійно виправляє помилки.

Учень/учениця виконує навчальні завдання на репродуктивному рівні реалізацїі навчальної діяльності; відтворює навчальні діі за алгоритмом/схемою.

знаходить інформацію у запропонованих джерелах.

Учень/учениця виконує навчальні завдання на рівні копіювання зразків після детального кількаразового ïx пояснення  учителем коментує окремі операцїі короткими репліками на основі пропонованих запитань; співвідносить результат виконання завдання із зразком.

Читання вголос

високий

достатній

середній

початковий

Учень/учениця коментує окремі операції короткими репліками на основі пропонованих запитань; співвідносить результат виконання завдання із зразком; за потреби ставить запитання, що стосуються об'єктів завдань, i пропонує відповіді на них.

Учень/учениця називає самостійно істотні ознаки об'єктів, визначає спільні й відмінні ознаки, властивості об'єктів; угруповує об’єкти; установлює причиново-наслідкові зв'язки між об'єктами; ілюструє розуміння прикладами;

Учень/учениця називає істотні ознаки об'єктів, установлює спільні й відмінні ознаки, властивості об'єктів, угруповує об’єкти відповідно до умови за наданими оріентирами/уточненнями в процесі діалогу з учителем/однокласникам;

коментує навчальні дїі короткими реченнями з опорою на оріентири (пам'ятку, зразок тощо)

Учень/учениця коментує навчальні дїі короткими реченнями з опорою на оріентири (пам'ятку, зразок тощо) констатує за підказкою правильність/ неправильність результату

Техніка читання вголос 3 клас

І семестр – 65-70 сл/хв

ІІ семестр – 75-80  сл/хв

Техніка читання вголос 4 клас

І семестр – 80-85 сл/хв

І семестр – 90-95 сл/хв

Читання мовчки

високий

достатній

середній

початковий

У  повному обсязі поглиблено  усвідомлює  фактичний зміст та основний смисл різних за ступенем творів; робить висновок про досягнення результатів; обгрунтовує способи виконання завдань та ïx результати.

Виявляє достатнє розуміння фактичного змісту тексту пояснює способи виконання навчальних дій; за потреби ставить запитання, що стосуються об'єктів завдань;

відповіді на запитання  свідчать про неповне розуміння фактичного змісту твору.

перевіряє спосіб i результат виконання завдань за зразком.

називає окремі ознаки об'єктів;

відтворює окремі операціі навчальних дій для досягнення результату, зокрема копіює зразок;

утруднюється пояснити зв’язок  подій у тексті

Техніка читання мовчки 3 клас

І семестр – 85-110 сл/хв

ІІ семестр – 90-140  сл/хв

Техніка читання мовчки 4 клас

І семестр – 100-150 сл/хв

ІІ семестр – 110-170  сл/хв

Читання  напам’ять віршованих творів

високий

достатній

середній

початковий

Учень/учениця  свідомо дотримується  мовленнєвих умінь, вдало вибирає засоби  художніх текстів, відтворює  індивідуальний  стиль  мовлення;

обгрунтовує способи виконання завдань та ïx результати; аналізує й оцінює ïx

перевіряє результати виконання завдань можливими способами, робить висновок пpo досягнення результатів; визначає утруднення/помилки, знаходить спосіб подолання виявленого утруднення за наданими оріентирами, самостійно виправляє помилки

знаходить інформацію у запропонованих джерелах; перетворює почуту/прочитану інформацію у графічну (малюнок)/текстову за зразками/за допомогою вчителя.

Має утруднення з вибором відповідних комунікативних стратегій, досліджувати несловесні засоби спілкування.

Відтворює окремі фрагменти змісту  твору, порушує послідовність  викладу тексту.

знаходить інформацію у запропонованому джерелі за наданим оріентиром (малюнком, ключовим словом,); відтворює частини почутої/побаченої/ прочитаної інформації усно/за допомогою малюнка.

Читання напам’ять прозових творів

високий

достатній

середній

початковий

Характеризує об'єкти, визначає ïx спільні й відмінні ознаки, властивості; установлює причиново-наслідкові зв'язки між об'єктами; оцінює  прочитане та перетворює інформацію орфоепічно й інтонаційно правильно, враховує особливості слухацької аудиторії,

застосовує й комбінує для досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей;

Висловлює власне ставлення  до  літературних персонажів, об’єктів  мистецтва і навколишнього світу.

застосовує для досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей;

передає емоційний стан персонажів, подій, співпереживає.

Пов’язує  елементи інформації  в цілісну картину; розрізняє факти і думки  про ці  факти.

 

Знаходить інформацію у запропонованих джерелах,

перетворює почуту/прочитану інформацію за зразками/за допомогою вчителя;

визначає утруднення/помилки, долає виявлене утруднення/виправяє помилки з допомогою вчителя/однокласників.

Розпізнає i називає об'єкти, ripo які йдеться в завданнях, за наданими

оріснтирами;

відтворює окремі  частини твору.  Утруднені  орфоепічні норми та смислові зв’язки у тексті.

Робота з літературним твором/медіа текстом

високий

достатній

середній

початковий

Характеризує об'єкти, визначає ïx спільні й відмінні ознаки, властивості; установлює причиново-наслідкові зв'язки між об'єктами; класифікує об’єкти;

має уявлення про межу між реальним світом і світом мас-медіа. Інтерпретує, аналізує, створює прості медіа продукти.

 

Застосовує для досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей;

знаходить за власною ініціативою необхідну інформацію; впевнено аналізує  та використовує медіа текст для спілкування відповідно до комунікативної мети.

 

Називає істотні ознаки об'єктів

відтворює навчальні діі за алгоритмом/схемою, водночас потребує роз'яснень для досягнення результату;

знаходить та зіставляє інформацію у запропонованих джерелах., застосовує засоби художньої виразності у творах різних жанрів.

Відтворює

окремі операціі навчальних дій для досягнення результату, зокрема копіює зразок;

виконує окремі операції з текстом за допомогою учителя/групи/ однокласників; \не висловлює свого ставлення до прочитаного/ переглянутого/почутого.

 

 

Усний переказ

високий

достатній

середній

початковий

На основі почутого створює асоціативні схеми, таблиці; стисло і вибірково передає зміст почутого; переказує текст за різними завданнями. Виокремлює необхідну інформацію з різних усних джерел для створення власного висловлювання з конкретною метою.

Називає самостійно істотні ознаки об'єктів, визначає спільні й відмінні ознаки, властивості об'єктів; угруповує об’єкти; установлює причиново-наслідкові зв'язки між об'єктами; визначає самостійно об'єкти, про які йдеться в завданнях, називає ïx.

 

Обирає допоміжні матеріали,  будує зв’язне висловлювання з пропусками суттєвих фрагментів змісту. коментує навчальні дїі короткими реченнями з опорою на оріентири (пам'ятку, зразок тощо); наводить приклади; перевіряє спосіб i результат виконання завдань за зразком, констатує правильність /неправильність результату.

Будує окремі мовні одиниці, знаходить інформацію у запропонованому джерелі за наданим оріентиром (малюнком, ключовим словом, порядковим номером речення тощо); відтворює частини почутої/побаченої/ прочитаної інформації усно/за допомогою малюнка;

Обирає вербальні та невербальні засоби передачі інформації.

Діалог

високий

достатній

середній

початковий

Складає діалог за проблемною ситуацією, демонструючи належний рівень мовленнєвої культури, уміння чітко формулювати думки, обґрунтовуючи власну позицію. Обговорює усне повідомлення в парі або групі для пошуку додаткових аргументів або спростування наведених,

 ініціює дискусію, висловлюючи власні погляди і слухаючи інших.

Висловлює доброзичливо своє ставлення до думок інших (поділяє  їх повністю, частково чи аргументовано відхиляє), з увагою сприймає усні репліки діалогу, перепитує, уточнює з огляду на ситуацію спілкування

застосовує для досягнення результатів завдань набуті складники компетентностей.

 

 

Вступає і підтримує діалог на теми, пов’язані з важливими  життєвими ситуаціями

наводить аргументи на захист власної думки та ілюструє її прикладами

- ініціює дискусію, висловлюючи власні погляди і слухаючи інших

будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, ece, діалог) в усній у якому  йдеться тільки про фактичний  зміст, дотримується правил культури спілкування.

Висловлює доброзичливо ставлення до думок інших (поділяє їх повністю чи частково

-  дотримується правил літературної вимови у власному висловлюванні [

-  створює власний діалог на основі почутого/ побаченого.

 

Письмовий переказ

високий

достатній

середній

початковий

Досліджує мовні одиниці та явища, використовус ïx для вдосконалення мовлення

будуе зв’язні висловлювання письмовій формі

переказуе усно i письмово прочитаний/прослуханий твір з дотриманням логіки викладу та з творчим доповненням.

Переказує письмово текст розповідного змісту з елементами опису або міркування, висловлює своє ставлення до того, про що пише

Записує свою думку про предмет висловлення; формулює запитання та відповіді під час письмового спілкування

оформлює власне висловлення зрозуміло, дотримуючися норм літературної мови, за

Визначає об'єкти, про які йдеться в завданнях, називає ïx; для досягнення результату потребує уточнень завдання;

Називає істотні ознаки об'єктів, установлює спільні й відмінні ознаки, властивості об'єктів, угруповує об’єкти відповідно до умови за наданими оріентирами/

уточненнями в процесі діалогу  з учителем/однокласниками

Розпізнає i називає об'єкти, пpo які йдеться в завданнях, за наданими оріснтирами;

називає окремі ознаки об'єктів; відтворює окремі операціі навчальних дій для досягнення результату, зокрема копіює зразок;

констатує за підказкою правильність/ неправильність результату.

 

потреби звертається до словників .

відтворює навчальні діі за алгоритмом/схемою, водночас потребує роз'яснень для досягнення результату.

 

Усний твір

високий

достатній

середній

початковий

Визначає фактичний зміст, тему, основну думку, пояснює   причиново-наслідкові зв’язки сприйнятого на слух

висловлення, уточнює інформацію, ставить доцільні запитання

досліджує мовні одиниці та явища, використовує ïx для вдосконалення мовлення.

Вправно будує речення, зважаючи на мету висловлювання ;

поширює речення різними членами відповідно до комунікативної стратегії ;

удосконалює свою вимову, зважаючи на фонетичні закономірності

розпізнає уривок із власного тексту серед запропонованих уривків.

Знаходить інформацію у запропонованих джерелах; перетворює почуту/ побачену/прочитану інформацію у графічну (малюнок, таблицю) /текстову за зразками/за допомогою вчителя; коментує навчальні дїі короткими реченнями з опорою на оріентири (пам'ятку, зразок тощо); наводить приклади; перевіряє спосіб i результат виконання завдань за зразком, констатує правильність/ неправильність результату.

Будує окремі фрагменти змісту, що не утворюють зв’язний текст виконує навчальні завдання на рівні копіювання зразків після детального кількаразового ïx пояснення  учителем.

Письмовий твір

високий

достатній

середній

початковий

Пише рукописними буквами розбірливо в темпі, який дає  змогу записати власну думку та інформацію з різних джерел; дотримується граматичних і орфографічних норм, перевіряє i редагує написане.

Будує зв’язні висловлювання (розповідь, опис, міркування, ece, діалог) в усній i письмовій формах, володіє монологічною та діалогічною формами мовлення дотримується правил культури спілкування створює тексти зі щоденного життя (запрошення, оголошення, афіші тощо) з дотриманням типових ознак жанру

-  створює художні тексти (загадки, лічилки, невеликі казки, байки, вірші тощо).

 

Створює самостійне письмове висловлення (розповідь, опис,

міркування) на теми, які його / її цікавлять, за прочитаним твором, про ситуацію з життя в школі, сім’ї тощо, зважаючи на мету та адресата ;

оформлює власне висловлення зрозуміло, дотримуючися норм літературної мови, за потреби звертається до словників пише розбірливо, дотримується              граматичних i   орфографічних норм, перевіряє i редагує написане.

створює висловлювання, записує їх, ураховуючи мету та адресата і дотримуючися норм літературної мови, користується орфографічним словником;

визначає утруднення /помилки, долає виявлене утруднення/виправяє помилки з допомогою вчителя/однокласників.

Диктант

високий

достатній

середній

початковий

Аналізує значення слів з урахуванням контексту, будови слова, перевіряє власне розуміння значення слова за словниками;

З’ясовує будову слова; утворює нові слова, пояснює роль закінчень, значення префіксів і суфіксів для правильного

Утворює в процесі мовлення відповідні граматичні форми слів різних частин мови ;

-  будує речення, зважаючи

Виконує навчальні 

завдання на рівні

копіювання зразків після детального кількаразового ïx пояснення   учителем

коментує окремі операцїі

використовує у власному

мовленні слова з переносним значенням, синоніми та антоніми, фразеологізми для досягнення мети спілкування; правильно вживає граматичні форми частин мови; правильно записує різні види речень за метою висловлювання

вживання слів усно та на письмі;

-  перевіряє орфограми доречним способом (за орфографічним словником; зміною форми слова або добором споріднених слів, за правилом) у процесі письма та пояснює свій вибір ;

-  удосконалює свою вимову, зважаючи на фонетичні закономірності

-  на мету висловлювання;

поширює речення різними членами відповідно до комунікативної  стратегії

виокремлює характерні риси свого мовлення, спостерігає за їх впливом на співрозмовників

короткими репліками на основі пропонованих запитань; співвідносить результат виконання завдання із зразком;

Робота  з мовними одиницями

високий

достатній

середній

початковий

Аналізує значення слів з урахуванням контексту, будови слова, перевіряє власне розуміння значення слова за словниками; використовує у власному

мовленні слова з переносним значенням, синоніми та антоніми, фразеологізми для досягнення мети спілкування; правильно вживає граматичні форми частин мови; правильно записує різні види речень за метою висловлювання.

З’ясовує будову слова; утворює нові слова, пояснює роль закінчень, значення префіксів і суфіксів для правильного вживання слів усно та на письмі; перевіряє орфограми доречним способом (за орфографічним словником; зміною форми слова або добором споріднених слів, за правилом) у процесі письма та пояснює свій вибір ; удосконалює свою вимову, зважаючи на фонетичні закономірності.

Утворює в процесі мовлення відповідні граматичні форми слів різних частин мови ;

 будує речення, зважаючи на мету висловлювання;

поширює речення різними членами відповідно до комунікативної  стратегії

виокремлює характерні риси свого мовлення, спостерігає за їх впливом на співрозмовників.

Визначає й аналізує мовні одиниці  i мовні явища, використовує ïx для вдосконалення мовлення

копіювання зразків після детального кількаразового ïx пояснення учителем.

 

 


Критерії оцінювання   діагностувальних робіт з математики  у 3-4 класі НУШ

Види діагносту вальних робіт / Рівні

Критерії оцінювання усних відповідей учня/учениці

високий

достатній

середній

початковий

Учень/учениця виконує навчальні завдання на продуктивнотворчому рівні реалізації навчальної діяльності у змінених з

певним ускладненням навчальних ситуаціях за допомогою таких навчальних дій:

•вільно володіє програмовим матеріалом, демонструє гнучкі

знання, виявляє системність знань і способів математичної

діяльності;

•встановлює міжпонятійні зв'язки, комбінує елементи

навчальної інформації і способи діяльності для одержання іншого шляху виконання математичних завдань, використовує набутий досвід у змінених навчальних умовах і життєвих ситуаціях;

•аналізує способи виконання математичних операцій, будує

алгоритми виконання математичних завдань;

•демонструє нестандартний підхід до розв'язування навчальних і практично зорієнтованих задач;

•знаходить і виправляє власні помилки, володіє навичками самоконтролю, об’єктивно оцінює свою роботу.

Учень/учениця виконує навчальні завдання на

продуктивному рівні реалізації навчальної діяльності в аналогічних типовим навчальних ситуаціях за допомогою

таких навчальних дій:

•виділяє суттєві ознаки математичних понять, ілюструє їх прикладами, формулює прості висновки;

•застосовує знання й уміння під час виконання

математичних завдань за знайомим алгоритмом ;

•частково або детально пояснює свої дії;

•самостійно виконує математичні операції;

•усвідомлено відтворює навчальний зміст, ілюструє

відповіді прикладами з реального життя;

•виконує завдання, які потребують значної самостійності;

•виправляє помилки, на які вказує вчитель.

Учень/учениця виконує навчальні завдання на

репродуктивному рівні реалізації навчальної діяльності у типових навчальних ситуаціях за допомогою таких навчальних дій:

• розрізняє окремі об’єкти вивчення (математичні поняття за їх ознаками, формули, математичні операції, моделі

задач) ;

• виконує найпростіші математичні операції на рівні копіювання зразка виконання після детального кількаразового їх пояснення вчителем;

• відтворює навчальну інформацію у засвоєній

послідовності, за допомоги вчителя формулює правила, закони й залежності, ілюструє їх прикладами;

• частково коментує способи виконання математичних операцій.

Учень/учениця:

• розпізнає, називає, розрізняє математичні об’єкти, подані

в готовому вигляді (дії, правила, окремі геометричні

форми в довкіллі), об’єкти вивчення (математичні поняття за їх ознаками, формули, математичні операції, моделі

задач);

• виконує елементарні математичні операції після

детального кількаразового їх пояснення вчителем на рівні

копіювання зразка виконання та за допомогою вчителя;

• констатує за підказкою правильність/ неправильність

результату

Критерії оцінювання письмових робіт учня/учениці

високий

достатній

середній

початковий

• робота виконана правильно в повному обсязі або

допущено 1 негрубу помилку;

• робота виконана правильно в повному обсязі, в тому в тому

• правильно виконано 2/3 роботи або виконано роботу в

повному обсязі й допущено 3 грубі помилки;

• правильно виконано 3/4 роботи або виконано роботу в повному обсязі й

• правильно виконано 2/5 роботи або в роботі допущено 6-

7 грубих помилок;

• правильно виконано половину роботи або виконано

роботу в повному обсязі й

• робота виконувалась, але допущено 12 і більше грубих

помилок;

• правильно виконано менше 1/3 роботи або в роботі

допущено 10-11 грубих помилок;

 • правильно виконано 1/3

числі завдання

на продуктивно-творчому рівні реалізації

навчальної діяльності.

допущено 2 грубі помилки;

• робота виконана в повному обсязі, але допущено 1 грубу

й 1 негрубу помилку

допущено 5 грубих

помилок;

• правильно виконано 3/5 роботи або виконано роботу в повному обсязі й допущено 4 грубі помилки

роботи або в роботі допущено

8-9 грубих помилок

Оцінювання тематичної діагностувальної роботи з математики

Читає,записує, утворює, порівнює числа, визначає розрядний склад числа

високий

достатній

середній

початковий

Розпізнавання об'єкта вивчення

Репродуктивний

Продуктивний

Продуктивно-творчий

Володіє навичками додавання і віднімання, множення і ділення чисел

високий

достатній

середній

початковий

Розпізнавання об'єкта вивчення

Репродуктивний

Продуктивний

Продуктивно-творчий

Читає і записує математичні вирази, у тому числі зі змінною, знаходить їх значення; розв’язує рівняння, добирає розв’язок нерівності зі змінною

високий

достатній

середній

початковий

Розпізнавання об'єкта вивчення

Репродуктивний

Продуктивний

Продуктивно-творчий

Аналізує текст задачі, створює за потреби модель, обґрунтовує спосіб розв’язання, розв’язує задачу, прогнозує і перевіряє розв’язок

високий

достатній

середній

початковий

Розпізнавання об'єкта вивчення

Репродуктивний

Продуктивний

Продуктивно-творчий

Розпізнає,будує геометричні фігури, конструює об’єкти з геометричних фігур

високий

достатній

середній

початковий

Розпізнавання об'єкта вивчення

Репродуктивний

Продуктивний

Продуктивно-творчий

Використовує для вимірювання величин доцільні одиниці вимірювання, оперує величинами, користується приладами для вимірювання

високий

достатній

середній

початковий

Розпізнавання об'єкта вивчення

Репродуктивний

Продуктивний

Продуктивно-творчий

 

 


Критерії оцінювання   діагностувальних робіт з ЯДС  у 3-4 класі НУШ

Види діагносту вальних робіт / Рівні

Діагностувальна робота/учениці

високий

достатній

середній

початковий

Учень/учениця:

Виконує навчальні завдання на продуктивно-творчому рівні за допомогою таких навчальних дій

• Характеризує визначені об’єкти, класифікує їх.

• Знаходить за власною ініціативою необхідну додаткову інформацію з

різних джерел, узагальнює її, прогнозує можливий результат.

Учень/учениця:

Виконує навчальні завдання на продуктивному рівні

за допомогою таких навчальних дій

• Визначає і самостійно називає об’єкти і

їх істотні ознаки, установлює причинно-наслідкові зв’язки між ними.

• Знаходить за власною ініціативою

необхідну інформацію.

Учень/учениця:

Виконує навчальні завдання на репродуктивному

рівні за допомогою таких навчальних дій

• Визначає об’єкти, називає їх істотні

ознаки, угруповує їх за даними орієнтирами

• Знаходить інформацію у запропонованих

джерелах і перетворює

почуту/побачену/прочитану інформацію у графічну, текстову.

Учень/учениця:

Виконує навчальні завдання на рівні копіювання зразків за допомогою таких навчальних дій:

• Розпізнає та називає об’єкти і їх ознаки за орієнтирами

• Відтворює окремі операції навчальних дій, копіює зразок

• Відтворює частину почутої/ побаченої/прочитаної

Інформації.

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Рога Ольга Володимирівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Булавинець Леся Миколаївна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Сметанюк Тетяна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Додано
15 березня
Переглядів
34983
Оцінка розробки
5.0 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку