Критичне мислення на уроках біології Вчитель біології: Пйонтковська Марія
Номер слайду 2
Тема: Їжа та її компоненти ( 8 клас)Узагальнення та систематизація: Метод “ 5 Чому”1) Чому людина живе? (тому ,що споживає їжу)2) Чому людина споживає їжу?(тому, що організму необхідні поживні речовини)3) Чому організму необхідні поживні речовини? (Тому, що ці речовини є “будівельним матеріалом “)4) Чому ці речовини є “будівельним матеріалом”?(тому, що дають енергію для роботи всіх органів)5) Чому дають енергію для роботи всіх органів?(для того, щоб людина жила!)
Номер слайду 3
Тема. Різноманітність клітин організму людини. Тканини. Узагальнення та систематизація: Метод :тонкі та товсті запитання1. Наука, яка вивчає клітину?2. Найменшою структурною одиницею людського організму є?3. Наука, яка вивчає тканину?4. До якого різновиду тканин належить кров?1.. Які особливості будови мають клітини тварин?2.. Чому клітини організму людини відрізняються між собою?3.. Які основні типи тканин виділяють у людини?4.. Які особливості будови має епітеліальна тканина?5.. Які функції виконує нервова тканина?
Номер слайду 4
Урок узагальнення по темі: Гриби (6клас)Порівняльна характеристика царств: Гриби і Рослини. Діаграма Вена
Номер слайду 5
Тема: Значення птахів в природі та в житті людини(7клас)Актуалізація опорних знань:Ігровий прийом: Асоціація 5 + 5(Птахи)1.літають, бігають, плавають,линяють ,співають……..2.вдягаються, пишуть,готують,вишивають,фотосинтезують