Крнспект уроку "Хоботовичі у Львові"

Про матеріал
Конспект уроку містить завдання та вправи, які допоможуть учителю підготуватися до уроку.
Перегляд файлу

Тема . Старовинне місто Львів

Хоботовичі у Львові

Мета:

формування предметних компетентностей:

вчити ставити запитання за змістом тексту, визначати послідовність подій у творі, розвивати зв’язне мовлення школярів, творчу уяву, спостережливість; збагачувати їхній лексичний запас; виховувати любов до рідної землі;

формування ключових компетентностей:

уміння вчитися: формувати здатність сприймати мету, яку ставить учитель, відповідно до неї планувати і виконувати необхідні дії, контролювати й оцінювати свої результати;

комунікативної: удосконалювати володіння позитивними навичками спілкування;

інформаційної: розвивати вміння здобувати необхідну інформацію з різних джерел;

соціальної: формувати здатність працювати в парі, з усіма в колективі; загальнокультурної: сприяти дотриманню норм мовленнєвої культури, правил поведінки на уроці.

 Тип уроку: урок набуття нових знань.

Хід уроку

І.ВСТУПНА ЧАСТИНА

 1. Організаційний момент

 Пролунав для нас дзвінок,

 Розпочався наш урок.

 Тож і ми часу не гаймо,

 Працювати починаймо.

2.Вправа «Синоптики»

Повідомлення дітей про стан погоди та зміни в природі.

3. Артикуляційні вправи

1) Зарядка для язичка.

Посичимо гускою: с-с-ссс!

Подзижчимо комариком: дз-дз-дззз!

 Пошумимо вітерцем: ш-ш-ш-шшш!

Полетимо літаком: у-у-у-у!

2) Робота над скоромовкою.

У діброві — дуби,

 Під дубами — гриби,

Трава — між грибами,

Хмарки — над дубами.

3. Розвиток читацьких умінь і навичок

1) Гра «Склади прислів’я» .

Що говорить народна мудрість про Батьківщину (вставте слова та поясніть прислів’я).

Людина без Вітчизни як соловей без …………(пісні).

Рідна земля і в жмені………..( мила).

Всюди добре, а вдома……….( найліпше).

Кожному мила своя ………….(сторона).

Нема кращого у світі………….( сторона).

2) Вправа «Доріжка».

— Прочитайте, пройшовши доріжкою за стрілочками.

Львів - ↓                              яке↓

                   місто↑                                захоплює .            

— Чи доводилося вам побувати у Львові?

 ІІ. ОСНОВНА ЧАСТИНА

1. Дотекстова діяльність та підготовка учнів до сприймання змісту тексту

 1) Актуалізація  знань учнів.

Послухайте вірш.

 Знаю гарних міст багато —
і великих, і малих...
Як життя нового свято —

Львів наш рідний
серед них.
Наче сонячна вершина
серед пагорбів-холмів,
наче батечко для сина —
отакий для мене Львів.

Місто лева – засноване багато століть тому великим князем Данилом Галицьким. Серед основних культурних пам’яток особливо виділяються такі: Національний оперний театр, палац Потоцьких, Бернардинський монастир, площа Ринок, та численні собори і церкви різних релігій та конфесій. Ці будівлі вражають своєю красою.

2) Повідомлення теми та завдань уроку.

 — Сьогодні на уроці разом з родиною Хоботовичів подорожуємо до старовинного міста Львова.

2. Руханка

(Учні стають в коло і виконують рухи під вірш А. Камінчука «Україна»)

Україна (розводять руки в сторони)

Рідний край (піднімають руки догори)

Поле, річка, (нахили вправо-вліво)

Синій гай. (присідають)

Любо стежкою іти (ходьба на місці)

Тут живемо я і ти. (беруться за руки)

(Руханку можна повторити кілька разів.)

3. Первинне сприймання змісту тексту учнями

1) Читання оповідання учнями  самостійно.

 — Куди приїхала родина Хоботовичів?

 Які пам’ятки культури відвідали герої?

 2) Словникова робота.

 Вправа «Довідкове бюро».

— Користуючись тлумачним словником, доберіть синонім до слова ошатний.

— Які синоніми ви можете дібрати до слова насолоджувалася?

— Що означає замилувалися?

 4. Поглиблений смисловий і структурний аналіз тексту

1)  Читання оповідання.

2) Поглиблене усвідомлення фактичної інформації.

5. Робота в парах

Розробіть маршрут подорожі Хоботовичів по Львову.

6. Командна робота.  Вправа «Віртуальна мандрівка».

— Об’єднайтеся парами . Обговоріть питання, які пам’ятки культури нашого краю можна запропонувати відвідати Хоботовичам. Доручіть спікерові переконати решту в тому, що думка вашої команди слушна.

ІІІ. ЗАКЛЮЧНА ЧАСТИНА

1.Рефлексивний аналіз змісту прочитаного

Інтерактивний прийом «Мікрофон»

— З яким твором ознайомилися на уроці?

— Хто його автор?

  Яке місто відвідали герої твору?

 — Які пам’ятки культури Львова вас вразили?

— Які міста України варто відвідати туристам?

Вправа «Асоціативний кущ»

Поміркуйте і запишіть , які слова вам асоціюються (приходять на думку, уявляються), коли ви промовляєте слово «Львів».

 

 

 

 Львів

 

2.Хвилинка-цікавинка.  Цікаво про Львів

Львів – місто, збудоване 1256 року і подароване засновником Данилом Галицьким для свого сина Лева, а також – назване в його честь. Гасло міста – «Львів відкритий для світу». 

Львів – винахідницьке місто. Саме у місті Лева вперше в історії винайшли гасову лампу, запустили в повітря першу повітряну кулю, започаткували перший готель, запустили перший трамвай, зустріли перший в Україні поїзд, заснували перший професійний театр та відкрили першу школу. Львів -фестивальний центр. Протягом року в місті проводиться понад 100 різноманітних фестивалів: святкових, музичних, гастрономічних, історичних. У будь-який час року можна опинитися на святі вуличного театру, шоколаду або класичної музики.             

3.Бліц-вікторина «Моя Україна»

  1. Основний закон України. (Конституція).
  2. У якому році проголошено незалежність України?
  3. Найголовніша пісня України. (Гімн).
  4. Як співають і слухають Гімн? (Стоячи).
  5. Коли на спортивних змаганнях звучить Гімн держави? (На честь переможця).
  6. Скільки кольорів має український прапор? (Два).
  7. Синій колір українського прапора символізує...(небо).
  8. Жовтий колір прапора – це колір.. .(Зерна)
  9. Державний герб України. (Тризуб).
  10. Державною мовою України є мова ...(Українська)
  11. Столиця України. (Київ).
  12. Найбільша річка України.(Дніпро).
  13. Найкраще місце на землі. (Батьківщина).
  14. Кого називають великим Кобзарем? (Шевченко).

4.Творче завдання

Створити рекламу пам’ятки культури нашого краю.

 

https://yilin.com.ua/lviv-misto-vrazhen/ 

https://pepi.com.ua/biblioteka/virshi/pro-lviv

https://lviv-tourist.info/25-tsikavyh-faktiv-pro-lviv/

: https://yilin.com.ua/lviv-misto-vrazhen/

docx
Додано
1 березня
Переглядів
135
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку