Кроссенс створено для роботи з учнями 5 класу
Кроссенс – це сучасний методичний прийом візуалізації навчального матеріалу. Це асоціативний ланцюжок з дев’яти картинок. Зображення розташовують так, щоб кожна картинка мала логічний зв'язок із попередньою і наступною, а центральна поєднувала за змістом декілька.
Перегляд файлу
КРОССЕНС «ДИТИНСТВО ТАРАСА» ЗА ТВОРОМ С.ВАСИЛЬЧЕНКА «В БУР’ЯНАХ»
КРОССЕНС «ДИТИНСТВО ТАРАСА» ЗА ТВОРОМ С.ВАСИЛЬЧЕНКА «В БУР’ЯНАХ»
«Україна — країна смутку і краси, країна, де найбільше люблять волю і найменше мають її, країна гарячої любові до народу і чорної йому зради, довгої, вікової, героїчної боротьби за волю…»
«…в селі Моринцях на Звенигородщині, в хаті Григорія Шевченка, кріпака пана Енгельгардта, блиснув у вікні єдиний на все село огник: народилась нова панові кріпацька душа, а Україні — її великий співець Тарас Шевченко».
«…Катерина, сама ще недоросла, зв'язана з малим Тарасом, як ланцюгами; сповивала, колихала, пісень співала, запихала дитячий плач куклою, по кутку носилася з ним, як із цяцькою…»
«…блукає в бур'яні і дитяче лихо, хрюкає, хрумає спориш. Висунулась, зарохкала, бочком наближається до хлопця. Дивиться хижими, червоними брудними очима».
«…а ти, Тарасе, куди хочеш — скрізь тобі шляхи одкриті: на леваду, до ставу, за село до млина, у той сад густий та темний, за сад на могилу... А бур'яни несходимі! Залізе — до вечора не вибереться...».
«Невесела вечеря — морений батько свариться, маги, заклопотана, зажурена, марна, їсть, як не їсть. Дочка Катерина стоїть, спиною спершись на яблуню, задумана, заплакана, ложки в руки не брала».
«Каже, що ходив він туди, де сонце заходить, бачив залізні стовпи, що підпирають небо, і ті ворота, куди сонце заходить на ніч, як корова в хлів».
"Стрінувся з чумаками, питають: "Куди ідеш? Мандруєш?" А я кажу — в Керелівку!А вони й кажуть: "Це ти ідеш у Моринці, а в Керелівку треба назад. Сідай, каже, з нами, ми довеземо". Та й посадив мене на віз. І дав мені батіг волів поганяти..."