Кросворд до теми «Початкові хімічні поняття»
Формування міцних і глибоких знань нерозривно пов’язане з емоційною активністю учнів. Остання в свою чергу обумовлює активність пізнавальної діяльності.
Серед засобів, що дозволяють активізувати пізнавальну діяльність учнів і підвищити емоційний рівень засвоєння знань, широко застосовують різні дидактичні ігри. Адже саме в грі учень активно мислить, відчуває і творить. Широке використання в моїй практичній роботі знайшли настільні ігри-кросворди.
До теми «Початкові хімічні поняття»
Завдання: відгадавши та заповнивши кросворд, у виділеному вертикальному стовпчику прочитаєте назву способу збільшення площі стикання реагуючих речовин.
|
|
1 |
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||
|
|
2 |
|
|
|
|
|
||||||||||||
3 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
|
4 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
|
5 |
|
|
|
|
|
|
||||||||||||
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
9 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
10 |
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||