Даний матеріал можна використовувати під час уроків з метою повторення, узагальнення та систематизації пройденого матеріалу. Дуже добре йде даний матеріал при організації роботи у малих групах. Також підходить для домашнього виконання
6 клас. Раціональні числа 3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
1 |
|
|
|
5 |
|
6 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
12 |
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
|
9 |
|
10 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі:
2. Число, яке має лише два дільники – одиницю і само себе
3. Відстань від початку відліку до точки, що зображує число на координатній прямій 4. Вираз, що знаходиться над рискою дробу
6. Пряма, на якій вибрано початок відліку, одиничний відрізок і напрям
9. Числа, розміщені справа від нуля на координатній прямій
11. Числа, розміщені зліва від нуля на координатній прямій
По вертикалі:
1. Вираз, що містить числа та знаки арифметичних дій
5. І-6І
6. 1000 грам
7. 100 см
8. Від’ємні числа та нуль
10. І-2І
12. Натуральні числа, протилежні до них і нуль
Матеріали до уроку. Сав’яненко М.О.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
7м |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
2п |
р |
о |
с |
т |
е |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
т |
|
|
|
|
|
|
|
|
1ч |
|
|
|
5ш |
|
6к |
о |
о |
р |
д |
и |
н |
а |
т |
н |
а |
|
и |
|
|
|
і |
|
і |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
с |
|
4ч |
и |
с |
е |
л |
ь |
8н |
и |
к |
|
|
|
|
|
|
|
л |
|
|
|
т |
|
о |
|
е |
|
|
|
|
|
12ц |
|
|
3м |
о |
д |
у |
л |
ь |
|
г |
|
9д |
о |
10д |
а |
т |
н |
і |
|
|
|
в |
|
|
|
|
|
р |
|
о |
|
в |
|
|
|
л |
|
|
|
и |
|
|
|
|
|
а |
|
д |
|
а |
|
|
|
і |
|
|
|
й |
|
|
|
|
|
м |
|
а |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
т |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
н |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
11в |
і |
д |
’ |
є |
м |
н |
і |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
По горизонталі: По вертикалі:
2. просте 1. числовий
3. модуль 5. шість
4. чисельник 6. кілограм
6. координатна 7. метр
9. додатні 8. недодатні
11. від’ємні 10. два
12. цілі
Матеріали до уроку. Сав’яненко М.О.