Круглі числа. Утворення круглих чисел. Розв*язування задач

Про матеріал
В даній розробці діти ознайомляться з круглими числами, попрацюють з лего.Присутні такі види роботи як: самостійна, робота в парах та групах.
Перегляд файлу

МАТЕМАТИКА      

ТЕМА:  КРУГЛІ ЧИСЛА. УТВОРЕННЯ  КРУГЛИХ ЧИСЕЛ. ПОЗИЦІЙНЕ ЗНАЧЕННЯ ЦИФР. РОЗВ'ЯЗУВАННЯ ЗАДАЧ

Мета: Ознайомити учнів з круглими числами удосконалювати вміння додавати і віднімати круглі числа, розв'язуванні задач; розвивати спостережливість, уважність; ви­ховувати повагу до різних професій.

 Обладнання. Мультимедійний проектор, 6 цеглинок LEGO ,малюнки з задачами, картки для проведення роботи в парах та групах, картки з круглими числами,підручник «Математика»  1 кл. Н.Листопад

Тип уроку: вивчення нового матеріалу

 

                                                Хід уроку

І. ОРГАНІЗАЦІЯ КЛАСУ. (1 хв)

 « Літак»

Діти,уявіть, що ми один великий літак,яким керує пілот . Зараз ми разом піднімемо його в небо (вдих ,підняли руки вгору)і посадимо назад на землю(видих,руки опустили вниз). Молодці

 

ІІ МОТИВАЦІЯ НАВЧАЛЬНОЇ  ДІЯЛЬНОСТІ  (1хв)

-Діти, пригадаймо,яка тема тижня? ( Професії)

-Сьогодні ми з Вами будемо продовжувати пригадувати ,які є професії. І подумаємо,чи потрібна математика цим видам професій.

 

ІІІ АКТУАЛІЗАЦІЯ ОПОРНИХ ЗНАНЬ ( 8хв)

1.   Інтерактивна гра «Незакінчене речення»

   - числа при додаванні називаються……………..

  - щоб збільшити одне число на кілька одиниць, треба……….

- числа при відніманні називаються………………

  - назвіть числа шостого десятка…………..

  - яке число містить 9 десятків…………..

Гра « Відгадай професію»

Вчитель роздає картки з професіями та числами другого десятка.

2.Робота в групах

- Складіть числа другого десятку  по порядку від найменшого до найбільшого і дізнаємось,чи потрібна тій професії математичні навички.(Діти складують числа і відповідають)

3.  Математична розминка  «Допоможи мурашкам»

Серед чисел знайти ті в яких кількість одиниць  більше ніж кількість десятків?

  17, 30, 48, 24, 90,78,39, 40, 56,70,59,60.                 

                                                          ( слайд 1)

 

4. Хвилинка - каліграфинка  .  Число 30.  Що ви знаєте про це число

 

 

ІV. ПОВІДОМЛЕННЯ ТЕМИ І МЕТИ УРОКУ  ( слайд 2)

V.  ВИВЧЕННЯ НОВОГО МАТЕРІАЛУ

 

 1.Розв’язання проблемної ситуації. (1 хв)

Гра « Зайва намистинка»

10, 20, 30, 40, 50, 58, 60, 70, 80, 90. ( слайд 3-4)

2. Пояснення вчителя.

  • Діти , числа, що закінчуються нулем, називають круглими.

 

3. Робота за підручником (с. 91) (2 хв)

Завдання 1

Завдання 2

4. Робота з круглими числами.

«Назви число»

Вчитель показує картки з круглими числами, а діти відповідають по командах.

 Робота з LEGO (2 хв)

- Складіть з цеглинок лего двоцифрові цисла(10,20…).Пам*ятайте,працюючи в команді круглих двоцифрових чисел з лего  можна скласти більше.

 - А тепер обчислимо приклади з круглими числами. (слайд 5-8)

5. Робота з картками круглих чисел

Вчитель показує двоцифрові  круглі сила, діти відповідають.

 

 

Фізкультхвилинка

Гімнастика для очей

 

 

 

  VІ . ПЕРВИННЕ ЗАКРІПЛЕННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ (7-8 хв)

 

 

 

1.Обчислення виразів

Вчитель показує куб

-Діти, як ви думаєте, в   якій професії може використовуватись ця фігура?( відповіді дітей)

-Правильно , фокусник. В цьому кубі є приклади,які ми з Вами розв*яжемо.(Вчитель викликає дітей до дошки. Вони витягують приклади і рахують)

-Молодці.

2.Самостійна робота з прикладами.( 1 хв)

  • Діти, а тепер Ваша черга скласти приклад з круглим числом. ( діти складають та записують)

3. Робота над задачею .( підручник ст.91)

  VІІ ЗАКРІПЛЕННЯ Й ЗАСТОСУВАННЯ НАБУТИХ ЗНАНЬ    

 

Робота в парах.

  Гра «Виправ помилку»

 

40+20=70                               80-40=30

90-50=40                                10+20=40

50+10=80                               60-30=30

80-30=40                                30+40=80

   VІІІ . ПІДСУМОК УРОКУ

 

1 Ребуси

               вбур

 100        ли                                                ( слайд 9 )

               лиця

2 Гра Живі числа»

 

10  90 40  20  60  70 50

М  І   Л    О    Д   Ц   О                         ( слайд 10 )

 

3.Гра « Інтерв’ю» 

Що найбільше сподобалось на уроці?                          

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. колодій світлана
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Математика, 1 клас, Розробки уроків
НУШ
Додано
26 лютого 2019
Переглядів
8994
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку