Контрольні роботи з математики ІІ семестр

Про матеріал
Об’єктами перевірки й оцінювання навчальних досягнень учнів із матема¬тики є складники предметної компетентності – знання, вміння та навички, здат- ність їх застосовувати в навчальних і життєвих ситуаціях.
Перегляд файлу

Литвинюк І.О.,учитель  початкових  класів   Паплинецької  ЗОШ І-ІІ ступенів.

ОРІЄНТОВНІ  ЗАВДАННЯ  ДЛЯ   КОНТРОЛЬНИХ  РОБІТ 

 З  МАТЕМАТИКИ  ДЛЯ   2   КЛАСУ І семестр

( За   підручником    М.В.Богдановича, Г.П.Лишенка )

 

Об’єктами  перевірки  й  оцінювання  навчальних  досягнень  учнів  із  матема­тики  є  складники   предметної  компетентності – знання, вміння  та  навички, здат- ність  їх  застосовувати  в навчальних  і  життєвих  ситуаціях.

Контроль  навчальних  досягнень учнів  рекомендується  здійснювати  шляхом  поточної  перевірки (1-4 класи)  і  тематичної  перевірки ( 2-4 класи).

Поточну   перевірку   рекомендується  проводити  в  усній  і  письмовій  формі  систематично в  межах  кожної  теми, визначеної  навчальною  програмою. Цей  вид  контролю  передбачається  вчителем   під  час  підготовки  до  кожного  уроку  і  зна-ходить  своє  відображення  в  поурочних  планах (конспектах) уроку. Поточна  пере-вірка   може  здійснюватись  у  формі самостійної  роботи – короткотривалої ( 10 – 15 хвилин)  письмової  роботи, яка  охоплює  певну  частину  навчального матеріалу.

Тематичну  перевірку  рекомендується  здійснювати  в  письмовій  формі. Вона охоплює  зміст  теми  або  логічно  завершеної  її  частини. Проводити  її  доцільно  у  вигляді  контрольної  роботи – комбінованої  або роботи  тестового  характеру – 4 ра- зи  за  семестр. Бажано, щоб  робота  для 2 класу  містила 14 математичних  операцій ( арифметичних  дій, визначення  порядку  дій, встановлення  відношень, перетворення  одиниць  величини, логічних  дій  тощо).

Орієнтовна  тривалість  виконання  роботи  становить близько  30  хвилин.

Окремим  видом  математичного  контролю  може  бути  перевірка  навичок  усних  обчислень  у  межах  програмових  вимог. Перевірку  доцільно  здійснювати  один  раз  за  семестр  у  письмовій  формі (математичний  диктант, робота  на  карт- ках  тощо). Обсяг  роботи   має  містити  не  більше  12 математичних  операцій.  Ма-тематичний  диктант  проводять  на  початку  уроку (одночасно для  всіх  учнів класу). Учитель диктує  умови  завдань, відводячи  для  запису  кожної  відповіді  приблизно  10 секунд. Діти записують  тільки  відповіді.

 

 

 

 

ІІ  семестр

Контрольна  робота №5. Арифметичні  дії множення і ділення. Табличне  множення  і ділення  на 3

І варіант

  1. Розв’яжи  задачу

Купили   9  однакових  зошитів  по 3 грн  і 2  ручки за  8грн. Скільки  гривень коштує  вся  покупка?

2.Обчисли

3 • (15 – 8)                             27: 3 – 7

  1.  3 + 24                              24: 3 + 42                            

      3.Порівняй        

                         7м … 70дм                              5дм … 52см

                         1м ….4дм                                100см … 12дм

4. Накресли  квадрат  зі  стороною  4см. Обчисли  його  периметр.

Додатково:

 Встав  потрібне   число  замість  зірочки

2 • * + 6 = 22

ІІ варіант

 

1.Розв’яжи  задачу

Мама  купила  6  чашок  по  3 грн  кожна і 2  глечик  за  20грн. Скільки  гривень мама  заплатила  за  всю  покупку?

2.Обчисли

  1. • (14 – 8)                             24: 3 – 6

12: 3 + 26                               18: 3 + 43                            

      3.Порівняй        

                         50дм …                                3дм … 34см

                         3дм …. 1м                                100см … 15дм

4. Накресли  прямокутник  зі  сторонами  2см  і  5см. Обчисли  його  периметр.

Додатково:

 Встав  потрібне   число  замість  зірочки

2 • * + 7 = 23

 

 

 

Контрольна  робота №6. Арифметичні  дії множення і ділення. Збільшення  та  зменшення  числа  в  кілька разів

І варіант

1.Розв’яжи  задачу

Для  приготування  обіду  використали  18кг картоплі,  а  моркви  на  12 кг менше. У  скільки  разів  менше  використали   моркви, ніж  картоплі?

2.Обчисли

  1. : 7 + 22                            6 • 5 + 54: 6

       18 + 42: 7                           40: 5 – 20: 5

        1м – 6см                             

3.Знайди  значення  виразу  а • 9,  якщо а = 6       

Додатково:

 До  подвоєного  невідомого  числа  додали 8 і  отримали 20. Знайти  невідоме  число.

 

ІІ варіант

1.Розв’яжи  задачу

Батько  купив 15кг  картоплі,  а  буряків  у  5 рази  менше. На  скільки  кілограм  менше  буряків,  ніж  картоплі  купив батько?

2.Обчисли

  1. • 6  + 35                        48: 6 + 14

       36: 6 – 4                            24 + 42: 7

        1м – 5дм                             

3.Знайди  значення  виразу  а • 6,  якщо а = 3.       

Додатково:

 До  подвоєного  невідомого  числа  додали 6 і  отримали  22. Знайти  невідоме  число.

 

 

Контрольна  робота №7. Арифметичні  дії множення і ділення. Збільшення  та  зменшення  числа  в  кілька разів

І варіант

1.Розв’яжи  задачу

У  їдальню  привезли 4  ящики  огірків  по 9кг у  кожному  і 15кг  помідорів. Скільки  всього  кілограм  овочів  привезли  у  їдальню?

2.Обчисли

  1. – 28: 9                          (33 + 9): 6

             65 + 32: 8                          26 – 14 : 7

3.Порівняй

            36: 4 … 48: 6                               28 – 16 … 42 - 36

4.Накресли  прямокутник  зі  сторонами  5см  і  2см. Обчислити  його  периметр.      

Додатково:

 Склади  вираз  та  обчисли  його  значення, якщо а = 6.

Перше  число  дорівнює  а,  друге – у 6 разів  більше.  На  скільки перше  число  менше,  ніж  друге?

ІІ  варіант

1.Розв’яжи  задачу

У   магазині  було 72кг  яблук. До  обіду  продали  3 ящики  по  8  кг кожен.

Скільки  кілограм  яблук  залишилось  у  магазині?

2.Обчисли

( 52 – 28): 6                        ( 54 – 45 ) • 7

             47 + 32: 4                           68 – 16: 8

3.Порівняй

            28: 4 … 42: 6                               38 – 14 … 27 – 9 

4.Накресли  прямокутник  зі  сторонами  7см  і  3см. Обчисли  його  периметр.      

Додатково:

 Склади  вираз  та  обчисли  його  значення, якщо а = 5.

Перше  число  дорівнює  а,  друге – у 5 разів  більше.  На  скільки  друге  число  більше,  ніж  перше?

 

Контрольна  робота №8. Повторення  вивченого  за  рік

І варіант

1.Розв’яжи  задачу

Мама  купила  4кг  цукру по  8 грн  за  кілограм  і  на  18 грн яблук.  Скільки  всього  гривень  витратила  мама?

2.Обчисли

100 – 54 + 40                       21: 3 + 13

             4 • 6: 3                                 15: 5 – 12: 4

3.Порівняй

            52к. … 1грн                                      56см … 6дм

4.Розв’яжи  задачу

Ширина  прямокутника  4см, довжина – у  2 рази більша. Накресли   цей 

прямокутник  і  обчисли  його  периметр

 

 

 

ІІ варіант

1.Розв’яжи  задачу

У   їдальні  було 40  літрів  соку. На  обід  витратили  6  трилітрових  банок.

Скільки літрів  соку  залишилось  у  їдальні?

2.Обчисли

90 – 36 + 40                          28: 7 + 15

             6 • 3: 2                                 52 + 4 • 9

3.Порівняй

            6дм 3см … 64см                                 65к. … 1грн

4.Розв’яжи  задачу

Довжина  прямокутника  6см,  ширина  – у  3 рази менша. Накресли   цей 

прямокутник  і  обчисли  його  периметр

 

 

 

 

 

 

doc
Додано
27 січня 2019
Переглядів
3415
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку