Круглий стіл до Дня безпечного Інтернету

Про матеріал
Круглий стіл до Дня безпечного Інтернету «Як вберегти особисті дані, користуючись Інтернетом?». + ПРЕЗЕНТАЦІЯ Хід заходу: І. Вступна частина 1. Актуалізація опорних знань. 2. Інтерактивна гра «Інтернет». Створення асоціативного куща. 3. Бесіда з опорою на досвід дітей. ІІ. Основна частина 1. Гра «Безпечно - небезпечно». 2. Гра "Like/Dislike" 3. Фізкульт-гра «Подорож безпечною Мережею» 4. Вправа «Листи» 5. Правила ІІІ. Підведення підсумків.
Перегляд файлу

Круглий стіл до Дня безпечного Інтернету

«Як вберегти особисті дані, користуючись Інтернетом?»

Мета : розширити і поглибити знання про Інтернет, довести до свідомості дітей, що Інтернет може бути безпечним і небезпечним, вчити правилам безпечного користування мережею, формувати життєву та інформаційну компетентність, розвивати навички співробітництва, вміння аналізувати, робити висновки, виховувати розумного користувача мережею, дослідити позитивні і негативні наслідки Інтернету; сприяти обізнаності учнів про небезпеки, які існують в Інтернеті та про шляхи їх подолання; мотивувати їх поширювати цю інформацію у своєму середовищі.

Хід заходу

І. Вступна частина

1. Актуалізація опорних знань.

– Добрий день, діти, у світі щорічно відзначають День безпечного Інтернету і сьогодні ми зібралися для того, щоб розширити і поглибити знання про Інтернет і зрозуміти як зробити користування Інтернетом безпечніше.

– Ви всі не раз чули слово «Інтернет». Хто може пояснити його значення. (Відповіді дітей).

Інтернет — всесвітня система взаємосполучених комп'ютерних мереж.

– Для чого створений Інтернет? (для зручності спілкування, отримання нових знань, перегляду нових фільмів, здобуття будь-якої інформації)

– Хто користується мережею?

– З якою метою?

– Які переваги її користування?

 

2. Інтерактивна гра «Інтернет». Створення асоціативного куща.

– Перед вами слово ІНТЕРНЕТ. Назвіть асоціації, які починаються на кожну букву цього слова.

І – інтерес, інновація, інформація, інтелект. Н – новизна, небезпека, незалежність, негатив. Т – творчість, труднощі. Е – енергія, ентузіазм, емоції Р – розум, раціональність, розвиток Н – навчання, наполегливість, неправда, необережність Е – ерудованість, ефективність. Т – технологія, тривога.

 

3. Бесіда з опорою на досвід дітей.

– Ви назвали переваги мережі: це доступність, швидкість, зручність у пошуку будь-якої інформації. За допомогою Інтернету стало можливо робити покупки та оплачувати послуги. Для багатьох людей Інтернет — це спосіб заробітку. А в цілому Інтернет — це віддзеркалення сучасного суспільства та світосприйняття.

  А які сайти ви знаєте? На які сайти найчастіше заходять ваші батьки?

  Чи всі сайти є корисними, безпечними?

  А коли Інтернет стає небезпечним?

 

ІІ. Основна частина

1. Гра «Безпечно - небезпечно».

– Щоб краще розуміти безпечність Інтернету, зіграємо в гру «Безпечно-небезпечно». Уявіть, дівчинка Аня хоче завести нових друзів. Для цього їй треба представитися на сайті знайомств. Вона пише привітання. Як ви думаєте, чи правильно вона його написала? Порадьте Ані, як правильно представити себе у мережі. Чи безпечний шлях знайомства вибрала дівчинка?

 

□ Привіт, мене звати Аня.

□ Моє повне ім’я Іванова Анна Сергіївна.

□ Мені 9 років.

□ У мене блакитні очі.

□ Моя адреса: вул. Молодіжна, 129, м. Бердянськ.

□ Я захоплююсь малюванням, бальними танцями.

□ У мене є собака Лорд.

□ Я дуже люблю собак.

□ Мій тато працює менеджером банку. Він отримує 4000 грн щомісяця.

□ Щоліта ми з батьками їздимо відпочивати у Крим.

□ У нас є білий «Мерседес».

□ Мій номер телефону (066)159 46 22.

□ Щодня тато забирає мене зі школи о 14 год.

  Отже, не всю інформацію про себе треба висвітлювати в інтернеті. Іноді це небезпечно.

 

2. Гра "Like/Dislike" https://learningapps.org/view23697033

– Я впевнена ви знаєте, якою інформацією можна ділитися в Інтернеті а якою ні. Тому зіграємо в гру "Like/Dislike". Перетягніть до лайку, якщо ви згодні, та до дизлайку, якщо ні.

– Чудово! Дотримуйтеся цих правил і надалі!

 

3. Фізкульт-гра «Подорож безпечною Мережею»

– Наступна Фізкульт-гра «Подорож безпечною Мережею». Зараз я буду зачитувати повідомлення, якщо повідомлення небезпечне, ви присідаєте, якщо безпечне – встаєте.

Повідомлення «небезпека»:

  • Я одержав листа з невідомою адресою. Відкривши його, я побачив, що там вірус.
  • Я познайомився з новою людиною в Інтернет і не повідомив про це батьків.
  • Я скористався Інтернетом без дозволу батьків.
  • Я завантажив у Мережу неправдиву інформацію.
  • Я повідомив у Мережу свою адресу.
  • Я помістив фото в Мережу моїх друзів без їх дозволу.
  • Я користуюся забороненими для дітей сайтами.
  • Я веду непристойні розмови у Мережі Інтернет.

Повідомлення «безпека»:

  • Я зберігаю свій пароль у таємниці.
  • Я не повідомляю про себе і батьків приватну інформацію в Мережі.
  • Я вірю не всій інформації віртуальних знайомих.
  • Я обмежую свій час роботи в Інтернеті.
  • Я повідомлю батьків, якщо віртуальний знайомий запросить мене на побачення.
  • Щоб працювати в Інтернеті, я питаю дозволу батьків.
  • Я не відкриваю незнайомі листи.
  • Я не відсилаю незнайомим людям фотографії.

– Молодці! Ви справилися з цим завданням блискуче!

 

4. Вправа «Листи»

– Наступна вправа «Листи». Послухайте надіслані листи, яку відповідь ви дали б на них. Обґрунтуйте вашу відповідь.

Лист 1.

Привіт мене звати Сашко. Мені 15 років. Я живу в Києві. Шукаю друзів по переписці. Я полюбляю комп’ютерні ігри, читати книги, дивитися телевізор. Я мрію подорожувати. Хочу побувати в Лондоні ....

Лист 2.

Привіт мене звати С. Я хочу з тобою познайомитися Мені 30 років. Я живу в Сполучених Штатах Америки. Я маю власну фірму. У мене свій двохповерховий будинок. Я збираюся відвідати Україну. Може ми зустрінемося? Пришли мені свою фотокартку та адресу.

Лист 3.

 Всім хай !!!

Наша організація займається збиранням коштів для потерпілих від повені. Ми купуємо їду, теплі речі для тих, хто втратив домівки. Не будьте байдужими до чужого горя! Хто скільки може. Наш рахунок № 123456789.

Вдячні діти Вас ніколи не забудуть. Дякуємо.

– Все правильно! Потрібно завжди фільтрувати отриману інформацію! І якщо ви відчуваєте небезпеку – зверніться до батьків.

 

5. Правила

– Отже, хочеться підсумувати все вище сказане та назвати 10 золотих правил безпеки в інтернеті.

 

ІІІ. Підведення підсумків.

– Діти, з появою Інтернету з’явилися і нові технології, які вимагають нових знань. «Вік живи – вік учись»,- говорить народна мудрість. Ми з вами сьогодні гарно попрацювали і дізналися, що в мережі Інтернет треба бути обережним і пам'ятати правила безпечної роботи в мережі Інтернет. Пам'ятайте, не забувайте й іншим знання свої передавайте! Дякую за активну участь, до побачення!

docx
Пов’язані теми
Інформатика, Виховна робота
Додано
15 лютого 2022
Переглядів
605
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку