КТП - Фізика 9 клас, індивідуальне навчання

Про матеріал
Пропонований календарно – тематичний план з фізики в 9 класі для навчання учнів з особливими потребами за індивідуальною формою відповідає діючій навчальній програмі «Фізика. 7-9 класи», (Наказ МОН України від 07.06.2017р №804, , «Про внесення змін до Закону України «Про освіту» щодо особливостей доступу осіб з особливими потребами до освітніх послуг, листа МОН України від 06.09. 2022 №1/10258-22 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році та з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти з урахуванням індивідуальних здібностей та стану здоров’я учнів, забезпечення прав дітей з особливими потребами на отримання рівного доступу до якісної освіти, реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацією та інтеграцією в суспільство» та підручнику В. Бар’яхтар, С.Довгий, Ф.Божинова, О.Кірюхіна «Фізика: підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти, перероблене, - Харків: видавництво «Ранок», 2020. – 256 с.: іл., фот.». Календарно – тематичний план буде корисним вчителям які працюють з учнями з особливими освітніми потребами. Оскільки в 2022- 2023 н.р. МОН України внесені зміни у відповідні положення, виникла потреба модифікувати календарно-тематичне планування враховуючи відповідні зміни для роботи з дітьми з особливими потребами.
Перегляд файлу

 

 

 

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН

 

для навчання за індивідуальною формою

 

 

 

Березанський ліцей  №2

                                                         Фізика

9  клас

 

Всього:           35 год., 1 год. на тиждень

I семестр  18 год.

II семестр —  38 год.

 

 

Програма: Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Фізика. 7–9 класи» , затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804, «Про внесення змін до Закону України «Про освіту» щодо особливостей доступу осіб з особливими потребами до освітніх послуг, листа МОН України від 06.09. 2022 №1/10258-22 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами  у 2022/2023 навчальному році та з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти з урахуванням індивідуальних здібностей та стану здоров’я учнів, забезпечення прав дітей з особливими потребами на отримання рівного доступу до якісної освіти, реалізації  прав дітей з особливими  освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацією та інтеграцією в суспільство»

 

 

Підручник: Фізика: підручник для 9 класу  загальноосвітніх навчальних закладів / В.Г. Бар’яхтар, О.С.Довгий, Ф.Я. Божинова,О.О.Кірюхіна, – Х.: Видавництво «Ранок», 2017. – 272 с.: іл., фот.

 

 

Вчитель: Слєпченко Надія Василівна

 

№ №  уроку в курсі

№ № уроку

в темі

Дата проведення

Зміст навчального матеріалу

Примітка

 

 

 

                    Розділ І.  Магнітне поле  (6 годин)

 

1

1

 

Постійні магніти. Магнітні лінії. Магнітне поле Землі . Дослід  Ерстеда. Магнітне поле струму.

 

2

2

 

Магнітні властивості речовин.  Електромагніти та їх застосування. Магнітна левітація.

 

 

3

3

 

Інструктаж з ОП. Лабораторна робота №1 «Спостереження за властивостями постійних магнітів. Складання електромагніту та випробовування його дії»

 

4

4

 

Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець.

 

5

5

 

Досліди Фарадея.  Спостереження вище електромагнітної індукції. Генератор індукційного струму.  Промислові джерела електричної енергії

 

6

6

 

Підсумковий урок по темі «Магнітне поле». Самостійна робота

 

Тематична

 

 

 

Розділ ІІ. СВІТЛОВІ ЯВИЩА  (6  год)

 

7

1

 

Світлові явища.  Швидкість поширення світла. Світловий промінь. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне і місячне затемнення.

 

8

2

 

Відбивання  та заломлення світла. Закони  відбивання та заломлення  світла. Плоске дзеркало

 

9

3

 

Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів

 

10

4

 

Лінзи. Отримання зображень  за допомогою опуклих та увігнутих  лінз. Око як оптичний прилад. Вади зору. Окуляри. Оптичні прилади.

 

11

5

 

Інструктаж з ОП. Лабораторна робота № 2. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи Спостереження зображень в лінзах.

 

12

6

 

Підсумковий урок по темі. Самостійна робота.

 

Тематична

 

 

 

Розділ III. МЕХАНІЧНІ ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ   ХВИЛІ (4год)

 

13

1

 

Виникнення та поширення механічних хвиль. Звукові хвилі. Інфразвук і ультразвук.

 

14

2

 

Електромагнітне поле й електромагнітні хвилі: швидкість поширення, довжина і частота електромагнітних хвиль

 

15

3

 

Шкала електромагнітних хвиль.  Сучасний зв’язок. Радіолокація

 

16

4

 

Контрольна робота № 1 з тем «Магнітне поле. Світлові явища. Механічні та електромагнітні коливання»

 

17

5

 

Аналіз контрольної  роботи.  Підсумковий  урок за 1 семестр.

 

Тематична

 

 

 

 

І семестр

 

 

 

 

Скоригована

 

 

 

  Розділ  4. Фізика атома і атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики   ( 5  год )

 

 

18

1

 

Сучасна модель атома. Досліди Резерфорда.  Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи. Радіоактивність. Види радіоактивних випромінювань.

 

19

2

 

Період піврозпаду радіонуклідів.  Застосування радіоактивних ізотопів. Дозиметри. Біологічна дія радіоактивного випромінювання

 

21

3

 

Поділ важких ядер.  Термоядерні реакції. Енергія Сонця ізір Ядерний реактор

 

22

4

 

Атомні електростанції. Атомна енергетика. України. Екологічні проблеми атомної енергетики. Аварія на ЧАЕС

 

23

5

 

Тестова  робота  з теми «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики»

 

Тематична

 

 

 

Розділ V. РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ (10  год)

 

 

 

 

 

Частина І   (6 год)

 

24

1

 

Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху.  Розв’язування задач

 

25

2

 

Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху. Рівняння координати. Розв’язування задач

 

26

3

 

Інерціальні системи відліку.  Закони руху  Ньютона.  Розв’язування задач

 

27

4

 

Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння. Розв’язування задач.

 

28

5

 

Сили в природі. Вага тіла. Невагомість. Перевантаження.

 

29

6

 

Розв’язування задач. Самостійна робота.

 

Тематична

 

 

 

Розділ V. РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ

 

 

 

 

 

                            Частина ІІ   (7  год)

 

30

1

 

Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу. Реактивний рух. Досягнення космонавтики

 

31

2

 

Види механічної енергії. Закон збереження енергії. Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах

 

32

3

 

Інструктаж з ОП. Лабораторна робота № 7. Вивчення закону збереження механічної енергії

 

33

4

 

Контрольна робота № 2 з  теми «Рух  і взаємодія. Закони збереження»

 

34

5

 

 Аналіз контрольної роботи №2

       Навчальний проект по одній із запропонованих тем:               -Альтернативні  джерела енергії;

-Магнітні бурі та їх вплив на здоров’я людини;

- Оптичні явища в природі;

-Звуки в житті людини;

- Фізика в  житті сучасної людини ( за вибором учня).

 

35

7

 

Підсумок  роботи  за  рік.

 

Тематична

ІІ семестр

Скоригована

Річна

 

Вчитель _______________ Н.В.Слєпченко      «_____»_______________ 2022

 

 

 

Література

 

  1. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Фізика. 7–9 класи» , затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804, «Про внесення змін до Закону України «Про освіту» щодо особливостей доступу осіб з особливими потребами до освітніх послуг, листа МОН України від 06.09. 2022 №1/10258-22 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами  у 2022/2023 навчальному році та з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти з урахуванням індивідуальних здібностей та стану здоров’я учнів, забезпечення прав дітей з особливими потребами на отримання рівного доступу до якісної освіти, реалізації  прав дітей з особливими  освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацією та інтеграцією в суспільство»
  2. Фізика: підручник для 9 класу  загальноосвітніх навчальних закладів / В.Г. Бар’яхтар, О.С.Довгий, Ф.Я. Божинова,О.О.Кірюхіна, – Х.: Видавництво «Ранок», 2017. – 272 с.: іл., фот.
  3. Фізика. 9 клас. І семестр / Євлахова О.М., Бондаренко М.В., - Х.; Вид. група «Основа», 2017, - 96 с. – (Серія «Мій конспект»)
  4. Фізика. 9 клас. І семестр / Євлахова О.М., Бондаренко М.В., - Х.; Вид. група «Основа», 2017, - 112 с. – Вид. група «Основа», 2017, - 96с. – (Серія «Мій конспект»)

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Фізика, 9 клас, Планування
До підручника
Фізика 9 клас (Бар'яхтар В.Г., Довгий С.О., Божинова Ф.Я., Кирюхіна О.О. (за редакцією Баряхтара В.Г., Довгого С.О.))
Додано
26 листопада 2022
Переглядів
838
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку