|
|
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН
для навчання за індивідуальною формою
Березанський ліцей №2
Фізика
9 клас
Всього: 35 год., 1 год. на тиждень
I семестр — 18 год.
II семестр — 38 год.
Програма: Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів «Фізика. 7–9 класи» , затверджена Наказом Міністерства освіти і науки України від 07.06.2017 № 804, «Про внесення змін до Закону України «Про освіту» щодо особливостей доступу осіб з особливими потребами до освітніх послуг, листа МОН України від 06.09. 2022 №1/10258-22 «Про організацію освітнього процесу дітей з особливими освітніми потребами у 2022/2023 навчальному році та з метою забезпечення рівного доступу до якісної освіти з урахуванням індивідуальних здібностей та стану здоров’я учнів, забезпечення прав дітей з особливими потребами на отримання рівного доступу до якісної освіти, реалізації прав дітей з особливими освітніми потребами на освіту за місцем проживання, їх соціалізацією та інтеграцією в суспільство»
Підручник: Фізика: підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів / В.Г. Бар’яхтар, О.С.Довгий, Ф.Я. Божинова,О.О.Кірюхіна, – Х.: Видавництво «Ранок», 2017. – 272 с.: іл., фот.
Вчитель: Слєпченко Надія Василівна
Зміст навчального матеріалу |
Примітка |
|||
|
|
|
Розділ І. Магнітне поле (6 годин) |
|
1 |
1 |
|
Постійні магніти. Магнітні лінії. Магнітне поле Землі . Дослід Ерстеда. Магнітне поле струму. |
|
2 |
2 |
|
Магнітні властивості речовин. Електромагніти та їх застосування. Магнітна левітація.
|
|
3 |
3 |
|
Інструктаж з ОП. Лабораторна робота №1 «Спостереження за властивостями постійних магнітів. Складання електромагніту та випробовування його дії» |
|
4 |
4 |
|
Електродвигуни. Електровимірювальні прилади. Гучномовець. |
|
5 |
5 |
|
Досліди Фарадея. Спостереження вище електромагнітної індукції. Генератор індукційного струму. Промислові джерела електричної енергії |
|
6 |
6 |
|
Підсумковий урок по темі «Магнітне поле». Самостійна робота |
|
Тематична |
||||
|
|
|
Розділ ІІ. СВІТЛОВІ ЯВИЩА (6 год) |
|
7 |
1 |
|
Світлові явища. Швидкість поширення світла. Світловий промінь. Закон прямолінійного поширення світла. Сонячне і місячне затемнення. |
|
8 |
2 |
|
Відбивання та заломлення світла. Закони відбивання та заломлення світла. Плоске дзеркало |
|
9 |
3 |
|
Розкладання білого світла на кольори. Утворення кольорів |
|
10 |
4 |
|
Лінзи. Отримання зображень за допомогою опуклих та увігнутих лінз. Око як оптичний прилад. Вади зору. Окуляри. Оптичні прилади. |
|
11 |
5 |
|
Інструктаж з ОП. Лабораторна робота № 2. Визначення фокусної відстані та оптичної сили тонкої лінзи Спостереження зображень в лінзах. |
|
12 |
6 |
|
Підсумковий урок по темі. Самостійна робота. |
|
Тематична |
||||
|
|
|
Розділ III. МЕХАНІЧНІ ТА ЕЛЕКТРОМАГНІТНІ ХВИЛІ (4год) |
|
13 |
1 |
|
Виникнення та поширення механічних хвиль. Звукові хвилі. Інфразвук і ультразвук. |
|
14 |
2 |
|
Електромагнітне поле й електромагнітні хвилі: швидкість поширення, довжина і частота електромагнітних хвиль |
|
15 |
3 |
|
Шкала електромагнітних хвиль. Сучасний зв’язок. Радіолокація |
|
16 |
4 |
|
Контрольна робота № 1 з тем «Магнітне поле. Світлові явища. Механічні та електромагнітні коливання» |
|
17 |
5 |
|
Аналіз контрольної роботи. Підсумковий урок за 1 семестр. |
|
Тематична |
||||
|
|
|
|
І семестр |
|
|
|
|
Скоригована |
|
|
|
Розділ 4. Фізика атома і атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики ( 5 год )
|
|
18 |
1 |
|
Сучасна модель атома. Досліди Резерфорда. Протонно-нейтронна модель ядра атома. Ядерні сили. Ізотопи. Радіоактивність. Види радіоактивних випромінювань. |
|
19 |
2 |
|
Період піврозпаду радіонуклідів. Застосування радіоактивних ізотопів. Дозиметри. Біологічна дія радіоактивного випромінювання |
|
21 |
3 |
|
Поділ важких ядер. Термоядерні реакції. Енергія Сонця ізір Ядерний реактор |
|
22 |
4 |
|
Атомні електростанції. Атомна енергетика. України. Екологічні проблеми атомної енергетики. Аварія на ЧАЕС |
|
23 |
5 |
|
Тестова робота з теми «Фізика атома та атомного ядра. Фізичні основи атомної енергетики» |
|
Тематична |
||||
|
|
|
Розділ V. РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ (10 год)
|
|
|
|
|
Частина І (6 год) |
|
24 |
1 |
|
Рівноприскорений прямолінійний рух. Прискорення. Швидкість рівноприскореного прямолінійного руху. Розв’язування задач |
|
25 |
2 |
|
Переміщення під час рівноприскореного прямолінійного руху. Рівняння координати. Розв’язування задач |
|
26 |
3 |
|
Інерціальні системи відліку. Закони руху Ньютона. Розв’язування задач |
|
27 |
4 |
|
Закон всесвітнього тяжіння. Сила тяжіння. Прискорення вільного падіння. Розв’язування задач. |
|
28 |
5 |
|
Сили в природі. Вага тіла. Невагомість. Перевантаження. |
|
29 |
6 |
|
Розв’язування задач. Самостійна робота. |
|
Тематична |
||||
|
|
|
Розділ V. РУХ І ВЗАЄМОДІЯ. ЗАКОНИ ЗБЕРЕЖЕННЯ
|
|
|
|
|
Частина ІІ (7 год) |
|
30 |
1 |
|
Взаємодія тіл. Імпульс. Закон збереження імпульсу. Реактивний рух. Досягнення космонавтики |
|
31 |
2 |
|
Види механічної енергії. Закон збереження енергії. Застосування законів збереження енергії та імпульсу в механічних явищах |
|
32 |
3 |
|
Інструктаж з ОП. Лабораторна робота № 7. Вивчення закону збереження механічної енергії |
|
33 |
4 |
|
Контрольна робота № 2 з теми «Рух і взаємодія. Закони збереження» |
|
34 |
5 |
|
Аналіз контрольної роботи №2 Навчальний проект по одній із запропонованих тем: -Альтернативні джерела енергії; -Магнітні бурі та їх вплив на здоров’я людини; - Оптичні явища в природі; -Звуки в житті людини; - Фізика в житті сучасної людини ( за вибором учня). |
|
35 |
7 |
|
Підсумок роботи за рік. |
|
Тематична |
||||
ІІ семестр |
||||
Скоригована |
||||
Річна |
Вчитель _______________ Н.В.Слєпченко «_____»_______________ 2022
Література