Календарно-тематичне планування
з французької мови
10 клас
10-й рік навчання, рівень стандарту
( за підручником для 10 класів закладів загальної середньої освіти Ю.Клименко,
Французька мова (Français 10), Київ, видавництво «Генеза» 2018)
Навчальне навантаження – 70 годин, 2 рази на тиждень
II-семестр
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний компонент |
Мовленнєвий компонент |
Соціокультурна компетенція/ Загальнонавчальна компетенція |
Д/З |
|||||||
|
|
|
|
фонетична |
граматична |
лексична |
аудіювання |
говоріння |
читання |
письмо |
|
|
|
Тема 5: Робота та професії (la travail et les métiers) |
|||||||||||||
34 |
|
Молодь та професії |
Ex.7 p.92 |
La concordance des temps Ex.10 p.93 |
l'administrateur l'assistant le consultant distribuer des dépliants le serveur l'ouvrier l'animateur l'infirmière le tuteur l'opérateur d'installation d'ordinateur |
Ex.3 p.91 |
Ex.1 p.90 |
Ex.5 p.91 |
Ex.8 p.92 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання
Учні вміють визначати види професій, знають як здобути професію, розуміють процес отримання роботи, вживають лексику по новій темі, використовують нові граматичні вміння
|
Ex.9 p.93 (письмово) |
||
35 |
|
Професії |
|
La concordance des temps Ex.8 p.96 |
le métier le proffeseur le médecin le policier le pompier l'éducateur le coiffeur le cuisinier le conducteur la caissière le vendeur le banquier |
Ex.6 p.95 |
Ex.1 p.94 |
Ex.4 p.94 |
Ex.5 p.95 |
Ex.9 p.96 (письмово) |
|||
36 |
|
Обирати професію |
Ex.6 p.98 |
La concordance des temps Ex.9 p.100 |
une offre d'emploi, une demande d'emploi, à la recherche de, postuler (poser) sa candidature, un entretien d'embauche, embaucher / recruter / engager
|
Ex.1 p.92 |
Ex.4 p.98 |
Ex.6 p.98 |
Ex.3 p.98 |
Ex.7 p.100 (усно) |
|||
37 |
|
Популярні професії у світі |
|
La concordance des temps Ex.7 p.104
|
l'institutrice, le principal, prof, un licence, le programmeur, l'enseignant |
Ex.1 p.101 |
Ex.3 p.102 |
Ex.6 p.103 |
Ex.4 p.102 |
Ex.5 p.103 (усно) |
|||
38 |
|
Активність до успіху |
|
La concordance des temps Ex.8 p.108
|
agir, reussir, etablissement, une approche educative de l'orientation, l'intervention, la bouche, le capital de depart |
Ex.2 p.105 |
Ex.1 p.105 |
Ex.6 p.107 |
Ex.6 в p.108 |
Ex.5 p.107 (усно) |
|||
39
|
|
|
Bilan 5 |
|
|
|
Ex.1 p.109 |
|
|
|
Ex.2 p.110 (усно)
|
||
40
|
|
Сторінка цивілізації 5
|
|
|
|
Ex.1 p.111 |
|
|
|
Ex.2 p.112 (письмово
|
|||
41 |
|
Твір-розповідь: «Моя майбутня професія» (контроль говоріння)
|
|
|
|
|
|
|
|
Розказувати розповідь |
|||
Тема 6: Франція, Україна та франкомовні країни (la France, l'Ukraine et les pays francophones) |
|||||||||||||
42 |
|
|
Географічне місце знаходження Франції. Шестикутник |
|
La phrase exclamative Ex.6 p.116 |
l'hexagone, la region parisien, agglomeration, le mer Mediterrane, le mer du Nord, l'ocean Atlantique, industriel, agraire, les reserves naturelles |
Ex.1 p.113 |
Ex.3 p.114 |
Ex.4 p.114 |
Ex.7 p.116 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання
Учні вміють писати своєму другу про свій регіон, знають географічні дані про Францію та Бельгію, розуміють великий внесок організації Франкофонія, вживають лексичні одиниці, використовують нові граматичні навички
|
Ex.5 p.115 (усно) |
|
43 |
|
Подорож по Белгії |
Ex.3 p.118 |
La phrase exclamative Ex.6 p.119 |
le depute-bourgmestere, la belgigue, bruxelles, communaute francophone, l'accent, le germanophone, linquistique
|
Ex.1 p.117 |
Ex.1 d p.118 |
Ex.2 p.118 |
Ex.6 p.119 |
Ex.4 p.119 (письмово) |
|||
44 |
|
Франкофонія |
|
La forme de quel Ex.7 p.123 |
les valeures des lumieres, la declarition des droits de l'homme, la revolution francaise, fortement, fecondants, coexister, coooperer |
Ex.1 p.120 |
Ex.6 p.122 |
Ex.4 p.121 |
Ex.8 p.123 |
Ex.3 p.121 (усно) |
|||
45 |
|
Україна та ЄС |
|
|
la revolution du maidan, un processus ambitieux de democratsation, minieres, energetiques, agricoles, d'acier |
Ex.2 p.125 |
Ex.1 p.124 |
Ex.6 p.126 |
Ex.5 p.126 |
Ex.3 p.125 (усно) |
|||
46 |
|
Bilan 6 |
|
|
|
Ex.1 p.127 |
|
|
|
Ex.2 p.127 (усно) |
|||
47 |
|
Сторінка цивілізації 6 |
|
|
|
|
|
|
|
Ex.1 p.128 (усно) |
|||
48 |
|
Твір-розповідь: «Франція та Україна: партнерство» (контроль говоріння)
|
|
|
|
|
|
|
|
Розказувати розповідь |
|||
Тема 7: Наука. Технічний прогрес. Погода та природа (la science, le progress technique, le temps et la nature) |
|||||||||||||
49 |
|
Погляд у майбутнє |
|
Les pronoms relatifs Ex.6 p.132 |
le future, la science-fiction, le metropolain, les gaz-cab, les voitures, les railways, une scandale |
Ex.1 p.130 |
Ex.5 p.131 |
Ex.3 p.131 |
Ex.7 p.132 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання
Учні вміють аналізувати технічний прогрес за останні століття, складати висновки стосовно впливу технології, знають як техніка впливаю на природу, оберігають довкілля, використовують нові лексичні одиниці, застосовують граматичні вміння |
Ex.8 p.132 (усно) |
||
50 |
|
Хай живе прогрес! |
|
Les pronoms relatifs Ex.8 p.136 |
faire implanter, micro-capteurs, un emmetteur-recepteur, une capsul, un petit check-up, pda, l'ordinateur, l'internet |
Ex.1 p.133 |
Ex.5 p.135 |
Ex.3 p.133 |
Ex.9 p.136 |
Ex.7 p.135 (усно) |
|||
51 |
|
Смартфонізація |
|
Les pronoms relatifs Ex.8 p.139 |
le telephone portable, la smartphone, un message, un sms, un texto, une application, un magasin d'aplication, en ligne, un ecran tactile, un chargeur, une batterie, charger un telephone, envoyer un message, se connecter a l'Internet, telecharger, communiquer, la messagerie vocale |
Ex.3 p.137 |
Ex.1 p.137 |
Ex.4 p.138 |
Ex.5 p.138 |
Ex.7 p.139 (усно) |
|||
52 |
|
Світ майбутнього |
|
|
l'inventeur, le bareau a vapeur, l'helicoptere, l'aeroglisseur, le stethoscope, le chloroforme, les vaccins, l'aeronautique, l'energie nuclearie |
Ex.1 p.140 |
Ex.5 p.142 |
Ex.3 p.140 |
Ex.4 p.1142 |
Ex.2 p.140 (усно) |
|||
53 |
|
Техніка та природа |
Ex.1 p.143 |
Si+imparfait et conditionnel present Ex.8 p.147 |
l'ecologie, ecologique, l'ecologiste, la faune, la flore, le milieu, la nature, naturel, la decharge, le dechet, depoller, la couche d'ozone, la depollution, detruire, l'eolienne,
|
Ex.2 p.144 |
Ex.5 p.146 |
Ex.3 p.145 |
Ex.9 p.147 |
Ex.10 p.147 (письмово) |
|||
54 |
|
Природа та біосфера |
|
Les pronoms relatifs Ex.7 p.150 |
la decharger sauvage, proteger, la protection, polleur, l'elimination des dechets, le traitement, toxique, sauvegarder, le dioxyde de carbone, recycler, le recyclage, radioactif, le rechauffement, polluant, nocif, gaspiller, la preservation, la nuisance, propre, le parc naturel, la maree noire |
Ex.1 p.148 |
Ex.2 p.149 |
Ex.5 p.149 |
Ex.4 p.1149 |
Ex.3 p.149 |
|||
55 |
|
Bilan 7 |
|
|
|
Ex.1 p.152 |
|
|
|
Ex.2 p.152 (усно) |
|||
56 |
|
Сторінка цивілізації 7 |
|
|
|
|
|
|
|
Ex.1 p.153 (усно) |
|||
57 |
|
|
Твір-розповідь: «Світ через 20 років» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати розповідь |
|
Тема 8: Я, моя сім'я та мої друзі (moi, ma famille, mes amis) |
|||||||||||||
58 |
|
Мої друзі та я |
Ex.1 p.155 |
|
deranger les frères et soeurs qui travaillent, jouez au voley dans l'appartement, suivre la mode, fumer, boire du vin, mettre la musique tres fort
|
Ex.7 p.156 |
Ex.6 p.156 |
Ex.8 p.157 |
Ex.4 p.156 |
Введення в соціокультурне середовище: ознайомити з новим лексичним матеріалом/ Усвідомлювати мету поставленого завдання; активно застосовувати мову, що вивчається; оцінювати соціокультурні події та відмінності./ Усвідомлювати мету поставленого завдання Формувати елементарні уявлення про цінності чужої культури. Виховувати естетичні смаки./ Усвідомлювати мету поставленого завдання
Учні вміють аналізувати свої родині лінії, описують друзів, надають інформацію про себе та родину, вживають лексику, використовують нові граматичні вміння |
Ex.9 p.157 (усно) |
||
59 |
|
Відносини у родинні |
|
Les verbes pronominaux Ex.7 p.161 |
rever, faire du bruit après minuit, regarder la tele jusqu'au matin, crier, interrompre les adultes qui parlent, sortir sans veste en hiver, inveter les copains le week-end |
Ex.1 p.158 |
Ex.5 p.160 |
Ex.3 p.158 |
Ex.6 p.160 |
Ex.8 p.161 (письмово) |
|||
60 |
|
Мої друзі |
Ex.4 p.163 |
Les verbes pronominaux au passé compose Ex.7 p.165 |
un ami proche / un bon ami, un ami du beau temps, un compagnon, un ami commun, un pote un correspondant un vrai ami un véritable ami une connaissance, le meilleur ami
|
Ex.1 p.162 |
Ex.3 p.162 |
Ex.6 p.164 |
Ex.8 p.165 |
Ex.5 p.163 (усно) |
|||
61 |
|
Лінії між поколіннями |
|
Propositions infinitives Ex.8 p.169 |
les liens, les generation, l'air, les intellectuels |
Ex.1 p.166 |
Ex.6 p.168 |
Ex.3 p.167 |
Ex.2 p.167 |
Ex.7 p.168 (письмово) |
|||
62 |
|
Bilan 8 |
|
|
|
Ex.1-3 p.170 |
|
|
|
Ex.4 p.171 (усно) |
|||
63 |
|
Сторінка цивілізації 8 |
|
|
|
|
|
|
|
Ex.1-2 p.172 (письмово) |
|||
64 |
|
Твір-розповідь: «Моя майбутня родина» (контроль говоріння) |
|
|
|
|
|
|
|
Розповідати розповідь |
|||
65 |
|
|
Контроль аудіювання (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Л.О |
|
66 |
|
|
Контроль читання (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити правила читання |
|
67 |
|
|
Контроль письма (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити Г.С та Л.О |
|
68 |
|
|
Контроль говоріння (семестровий) |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчені теми
|
|
69 |
|
|
Повторити вивчену тему: Я, моя сім'я та мої друзі |
|
|
|
|
|
|
|
|
Повторити вивчений матеріал |
|
70 |
|
|
Підсумок II семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
Підбити підсумок |
|