Календарно-тематичне планування
уроків у 4 класі
2 семестр
2022/2023 н.р.
вчителя початкових класів
Писарівської філії
КЗ «Золочівський ліцей №2»
Пасюк Інни Олексіївни
Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова ти читання. Частина 1. Автори М. Вашуленко, Н. Васильківська, С. Дубовик (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
|
24.01 |
ІІ семестр |
|
Навчаюся змінювати у процесі словозміни іменників голосний [і] на [о], [е]. |
|||
|
25.01 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання текстів письмових запрошень. |
|
|
26.01 |
Навчаюся писати закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини. |
|
|
31.01 |
Навчаюся писати закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини. |
|
|
01.02 |
Навчаюся писати закінчення іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини. |
|
|
02.02 |
Навчаюся писати закінчення іменників чоловічого роду на – р в орудному відмінку однини. |
|
|
03.02 |
Навчаюся використовувати в мовлені паралельні форми іменників чоловічого роду – назви істот у давальному й місцевому відмінках однини. |
|
|
07.02 |
Навчаюся писати закінчення іменників жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку однини. |
|
|
08.02 |
Розвиток зв’язного мовлення. Складання звязних висловлювань за поданим зачином або кінцівкою. |
|
|
09.02 |
Навчаюся правильно вживати літературні форми іменників у місцевому відмінку множини із прийменником по. |
|
|
14.02 |
Узагальнюю знання про іменник. Діагностувальна робота з мовними одиницями. |
|
Прикметник як частина мови. |
|||
|
15.02 |
Навчаюся визначати прикметники в тексті. |
|
|
16.02 |
Навчаюся змінювати прикметники за родами і числами. |
|
|
17.02 |
Навчаюся правильно записувати прикметники із твердим приголосним основи в різних відмінкових формах. |
|
|
21.02 |
Навчаюся правильно записувати прикметники з мяким приголосним основи у різних відмінкових формах. |
|
|
22.02 |
Розвиток зв’язного мовлення. Докладний переказ тексту «Якого кольору слова» |
|
|
23.02 |
Утворення ступенів порівняння прикметників. Навчаюся утворювати форми прикметників |
|
|
28.02 |
Навчаюся правильно вимовляти і записувати прикметники на –ський, - зький, -цький. |
|
|
01.03 |
Навчаюся використовувати прикметники в прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми. |
|
|
02.03 |
Діагностувальна робота. Диктант. |
|
|
03.03 |
Узагальнюю знання про прикметник. |
|
|
07.03 |
Мої навчальні досягнення. Мовна тема. |
|
|
08.03 |
Розвиток зв’язного мовлення. Науковий опис річки Дніпро. |
|
Числівник як частина мови. |
|||
|
09.03 |
Навчаюся розпізнавати у мовлені числівники, які відповідають на питання скільки? котрий? |
|
|
14.03 |
Навчаюся правильно вимовляти і писати форми родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80, 90, 100. |
|
|
15.03 |
Навчаюся вживати правильні форми числівників на позначення часу протягом доби. |
|
|
16.03 |
Навчаюся вживати числівники у власному мовлені. Діагностувальна робота. Списування. |
|
|
17.03 |
Узагальнюю знання про числівник. |
|
Займенник як частина мови. |
|||
|
21.03 |
Навчаюся розпізнавати займенники і пояснювати їхню роль. |
|
|
22.03 |
Розвиток звязного мовлення. Вибірковий переказ тексу. |
|
|
23.03 |
Навчаюся визначати особові займенники, ставити до них питання. |
|
|
04.04 |
Навчаюся відмінювати особові займенники. |
|
|
05.04 |
Навчаюся відмінювати особові займенники. |
|
|
06.04 |
Навчаюся правильно вживати займенники з прийменниками. |
|
|
11.04 |
Навчаюся використовувати займенники у власному мовлені. |
|
|
12.04 |
Діагностувальна робота. Письмовий твір.Узагальнюю слова про займенник. |
|
|
13.04 |
Розвиток звязного мовлення. Редагування тексту.
|
|
Дієслово як частина мови. |
|||
|
14.04 |
Навчаюся визначати дієслова в реченнях і текстах. |
|
|
18.04 |
Навчаюся розпізнавати неозначену форму дієслова. |
|
|
19.04 |
Навчаюся вживати дієслова у відповідних часових формах. |
|
|
20.04 |
Навчаюся правильно записувати особові закінчення дієслів у теперішньому часі. |
|
|
25.04 |
Навчаюся правильно записувати особові закінчення дієслів у майбутньому часі. |
|
|
26.04 |
Навчаюся писати закінчення дієслів 1-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу. |
|
|
27.04 |
Розвиток зв’язного мовлення.Текст – розповідь «Подорож у місто своєї мрії» |
|
|
28.04 |
Навчаюся писати закінчення дієслів 2-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу. |
|
|
02.05 |
Навчаюся писати закінчення дієслів 3-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу. |
|
|
03.05 |
Навчаюся ставити дієслова минулого часу у відповідну родову форму. |
|
|
04.05 |
Навчаюся правильно вимовляти і записувати дієслова на –ся. |
|
|
09.05 |
Навчаюся вживати дієслова у власному мовлені. |
|
|
10.05 |
Узагальнюю знання про дієслово. |
|
|
11.05 |
Розвиток звязного мовлення. Розповідь з обгрунтуванням власної думки «Мій улюблений телевізійний проект» |
|
|
12.05 |
Мої навчальні досягнення. Діагностувальна робота з мовними одиницями. |
|
Прислівник як частина мови. |
|||
|
16.05 |
Навчаюся розпізнавати прислівники. |
|
|
17.05 |
Навчаюся добирати до прислівників синоніми і антоніми. |
|
|
18.05 |
Навчаюся правильно писати найуживаніші прислівники. |
|
|
23.05 |
Навчаюся доречно вживати прислівники у власному мовлені. |
|
|
24.05 |
Узагальнюю знання про дієслово. Діагностувальна робота. Диктант. |
|
|
25.05 |
Розвиток звязного мовлення. Текст міркування «Чому мені подобається власне імя» |
|
|
26.05 |
Узагальнюю знання про частини мови. |
|
|
30.05 |
Повторення вивченого |
|
|
31.05 |
Повторення вивченого |
|
|
01.06 |
Підсумковий урок за рік. |
|
Календарно-тематичне планування уроків
Літературного читання за підручником «Українська мова ти читання.
Частина 2. Автор О. Вашуленко (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
|
23.01 |
ІІ семестр |
|
Л. Мовчун «Бабай – ага і козак невидимка» |
|||
|
25.01 |
Л. Мовчун «Бабай – ага і козак невидимка» (продовження) |
|
|
26.01 |
Узагальнення за розділом. Наші проекти. |
|
|
27.01 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
Байка вчить, як на світі жить. |
|||
|
30.01 |
Езоп «Дроворуб і лисиця» (слухання), «Собока та м'ясо» |
|
|
01.02 |
Л. Глібов «Лебідь, щука і рак» |
Вивч. |
|
02.02 |
Л.Глібов « Вовк і кіт» |
|
|
06.02 |
О. Пчілка «Снігир та щиглик» |
|
|
08.02 |
П. Глазовий «Неволя» |
Вивч. |
|
09.02 |
Узагальнення з розділу. Діагностувальна роб. Аудіювання |
|
|
10.02 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
Пізнаю себе і світ. |
|||
|
13.02 |
О. Кортюк «Літачок» |
|
|
15.02 |
О. Радушинська «Майже боксерський двобій» |
|
|
16.02 |
За В. Нестайком «Чи роблять так друзі?» |
|
|
20.02 |
Т. Кузьменко «Подарунок» |
|
|
22.02 |
За Дженніфер Мур-Мелінос «Безпека в інтернеті» |
|
|
23.02 |
Узагальнення з розділу. |
|
|
24.02 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
Гордість і слава України |
|||
|
27.02 |
М. Лукинюк «Україні» |
|
|
01.03 |
М. Янкова «Наша мова» |
|
|
02.03 |
Д. Білоус «Дивне розмаїття» |
|
|
06.03 |
А. Майданюк «Звідки приходять слова», «Футбольний матч», «Про що мова?» |
|
|
08.03 |
Діагностувальна робота Читання мовчки |
|
|
09.03 |
За М. Преворською «Крушельницька Соломія Амвросіївна» |
|
|
10.03 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
13.03 |
За М. Преворською « Білокур Катерина Василівна» |
|
|
15.03 |
Г. Терещук «Біатлон – це те, що дуже люблю» |
|
|
16.03 |
Узагальнення з розділу. |
|
Цікаве для допитливих |
|||
|
20.03 |
Т. Колодницька «Птахи – носороги» |
|
|
22.03 |
Т. Колодницька «Птахи – носороги» |
|
|
23.03 |
З енциклопедії тварин і рослин світу «Арктика і Антрактида» |
|
|
24.03 |
З енциклопедії тварин і рослин світу «Арктика і Антрактида» |
|
|
03.04 |
За А. Грогоруком «Як прийшли до нас гроші» |
|
|
05.04 |
За А. Грогоруком «Як прийшли до нас гроші» |
|
|
06.04 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
07.04 |
Т. Кузьменко «Банки та банкноти», «Як народжуются гроші». |
|
|
10.04 |
Т. Кузьменко «Наша гривня» |
|
|
12.04 |
Із журналу «Розумашка» «Персі, кіт і катафот» |
|
|
13.04 |
Із журналу «Розумашка» «Квадрокоптер тобі покаже» |
|
|
17.04 |
Діагностувальна робота.Робота з літературним твором. |
|
Пригоду за пригодую читаю з насолодою. |
|||
|
19.04 |
С. Гридін «Федько прибулець з інтернету» |
|
|
20.04 |
С. Гридін «Федько прибулець з інтернету»(продовження) |
|
|
21.04 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
24.04 |
С. Гридін «Федько прибулець з інтернету»(продовження) |
|
|
26.04 |
Г. Касдепке «Загадка тринадцята, або хто зіпсував повітряного змія» |
|
|
27.04 |
Г. Касдепке «Загадка друга, або проблеми з математикою» |
|
|
01.05 |
Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» «Томас Вогняний», «Месьє Муді», «Віллі розумник» і «Марі Безстрашна» |
|
|
03.05 |
Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» |
|
|
04.05 |
Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана». «Пляшка в морі» |
|
|
05.05 |
Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» «Полювання за скарбами» |
|
|
08.05 |
Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» «Шпигун» |
|
|
10.05 |
Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» «Утеча злодія» |
|
|
11.05 |
Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» «Абордаж» |
|
|
15.05 |
Узагальнення з розділу. Наші проекти |
|
|
17.05 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
18.05 |
Вдосконалення навичок читання . Діагностувальна робота. Читання вголос |
|
|
19.05 |
Резервний урок |
|
|
22.05 |
Резервний урок |
|
|
24.05 |
Резервний урок |
|
|
25.05 |
Резервний урок |
|
|
29.05 |
Резервний урок |
|
|
31.05 |
Робота з дитячою книжкою. |
|
|
01.06 |
Завдання для читання влітку. |
|
|
02.06 |
Підсумковий урок за рік. |
|
Календарно-тематичне планування
з математики для 4 класу
за підручником Н.О. Будна, М.В. Беденко (5 год/тиждень)
|
Множення і ділення багатоцифрових чисел. Площа фігури |
|
|
|
Множення на одноцифрове число |
|
|
88 |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи .Множення на одноцифрове число. Закони множення. |
23.01. |
|
89 |
Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові. |
24.01. |
|
90 |
Множення на одноцифрове число. Задачі на рух. |
25.01. |
|
91 |
Множення багатоцифрових чисел на одноцифрові, коли в першому множнику є кілька нулів. |
26.01. |
|
92 |
Множення іменованих чисел. |
27.01. |
|
93 |
Повторення та закріплення вивченого. |
30.01. |
|
94 |
Узагальнення знань. |
31.01. |
|
|
Площа фігури |
|
|
95 |
Ознайомлення з поняттями «площа фігури», «квадратний сантиметр». Знаходження значень виразів на сумісні дії. Розв’язування задач на спільну роботу. |
01.02. |
|
96 |
Площа прямокутника. Обчислення площі прямокутника. |
02.02. |
|
97 |
Обчислення площі прямокутника. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу. |
03.02. |
|
98 |
Повторення та закріплення вивченого. |
06.02. |
|
99 |
Одиниці вимірювання площі. Знаходження площі і периметра прямокутника. Розв’язування рівнянь. |
07.02. |
|
100 |
Співвідношення між одиницями вимірювання площі. |
08.02. |
|
101 |
Співвідношення між одиницями вимірювання площі. |
09.02. |
|
102 |
Закріплення вивченого матеріалу про міри площі. |
10.02. |
|
103 |
Одиниці вимірювання площі (для великих ділянок – ар). Обчислення виразів. Розв’язування задач. |
13.02. |
|
104 |
Задачі на обчислення площі. Розв’язування задач на рух у протилежних напрямках. |
14.02. |
|
105 |
Задачі на обчислення площі. Знаходження однієї зі сторін прямокутника за його площею та відомою другою стороною. |
15.02. |
|
106 |
Одиниці вимірювання площі – гектар. |
16.02. |
|
107 |
Обчислення площі. Дії з іменованими числами. Множення і ділення на одноцифрове число. |
17.02. |
|
108 |
Палетка. Обчислення площі фігури за допомогою палетки. Задачі, пов’язані з обчисленням площі прямокутника. Обчислення виразів. |
20.02. |
|
109 |
Тематична діагностувальна робота 5. |
21.02. |
|
|
Ділення на одноцифрове число |
|
|
110 |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи |
22.02. |
|
111 |
Дія ділення. Властивості частки. Задачі, які розв’язуються дією ділення. Ділення трицифрових чисел на одноцифрове. |
23.02. |
|
112 |
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові (загальний випадок). Розв’язування задач на вивчений матеріал. |
24.02. |
|
113 |
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Розв’язування складених задач. Рівнянь. |
27.02. |
|
114 |
Закріплення вивченого. |
28.02. |
|
115 |
Розв’язування задач на зустрічний рух. |
01.03. |
|
116 |
Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить всередині нуль. |
02.03. |
|
117 |
Ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями. Ускладнені задачі на зведення до одиниці. |
03.03. |
|
118 |
Повторення вивченого. Розв’язування задач на вивчений матеріал. |
06.02. |
|
119 |
Ділення іменованих чисел. Розв’язування задач, знаходження значень виразів. |
07.03. |
|
120 |
Тематична діагностувальна робота 6. |
08.03 |
|
|
Ознайомлення з дробами. Множення і ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями |
|
|
|
Дроби |
|
|
121 |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи.Частини. Знаходження частини від числа і числа за його частиною. |
09.03. |
|
122 |
Порівняння частин. Складені задачі на знаходження частини від числа. |
10.03. |
|
123 |
Ознайомлення з дробами. Запис дробу. Складені задачі, які включають знаходження частини від числа. |
13.03. |
|
124 |
Знаходження дробу від числа. Розв’язування задач на знаходження дробу від числа. |
14.03. |
|
125 |
Складені задачі, які включають знаходження дробу від числа. |
15.03 |
|
126 |
Складені задачі, які містять знаходження дробу від числа. |
16.03. |
|
127 |
Знаходження числа за дробом. Розв’язування задач. |
17.03. |
|
128 |
Знаходження числа за дробом. Повторення одиниць площі. |
20.03. |
|
129 |
Подання дробу як частки двох чисел. |
21.03. |
|
|
Множення чисел, що закінчуються нулями |
|
|
130 |
Множення чисел, що закінчуються нулями. Зображення круглого числа у вигляді добутку двох чисел, одним із множників якого є 10, 100, 1000. |
22.03. |
|
131 |
Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Складені задачі, розв’язання яких вимагає знаходження дробу від числа. |
23.03 |
|
132 |
Усне множення на круглі числа. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач. |
24.03 |
|
133 |
Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Підготовка до розв’язування задач на пропорційне ділення. |
03.04 |
|
134 |
Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі та розрядні числа. Задачі на пропорційне ділення. |
04.04 |
|
135 |
Тематична діагностувальна робота 7. |
05.04 |
|
|
Ділення чисел, що закінчуються нулями |
|
|
136 |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи.Ділення числа на добуток. Усне ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями, на розрядні. Задачі на пропорційне ділення. Ділення з остачею. |
06.04 |
|
137 |
Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні. Розв’язування задач на пропорційне ділення. |
07.04 |
|
138 |
Письмове ділення круглих багатоцифрових чисел. |
10.04 |
|
139 |
Письмове ділення багатоцифрових круглих чисел на двоцифрові (трицифрові) круглі числа. Розв’язування задач, рівнянь. |
11.04 |
|
140 |
Закріплення письмового ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Розв’язування рівнянь, задач. |
12.04 |
|
141 |
Письмове ділення. Перевірка ділення множенням. |
13.04 |
|
142 |
Дії з іменованими числами. |
14.04 |
|
|
Множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число |
|
|
|
Множення на двоцифрове число |
|
|
143 |
Повторення множення на двоцифрове число. Розв’язування рівнянь, задач вивчених видів. |
17.04 |
|
144 |
Письмове множення двоцифрового числа на двоцифрове. Підготовча робота до розв’язування задач за двома різницями. |
18.04 |
|
145 |
Письмове множення трицифрового (та чотирицифрового) числа на двоцифрове (загальний випадок). |
19.04 |
|
146 |
Множення іменованих чисел. |
20.04 |
|
147 |
Знаходження значень виразів на сумісні дії. Розв’язування задач на знаходження числа за двома різницями. |
21.04 |
|
148 |
Тематична діагностувальна робота 8. |
24.04 |
|
|
Ділення на двоцифрове число |
|
|
149 |
Аналіз діагностувальної тематичної роботи. Ділення на двоцифрове число. Розв’язування задач. |
25.04 |
|
150 |
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. |
26.04 |
|
151 |
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного (ознайомлення). |
27.04 |
|
152 |
Письмове ділення багатоцифрових чисел. |
28.04 |
|
153 |
Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка. |
01.05 |
|
154 |
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі. |
02.05 |
|
155 |
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі. |
03.05 |
|
156 |
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли в кінці частки є нуль. |
04.05 |
|
157 |
Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Ділення з остачею. Розв’язування задач, рівнянь. |
05.05 |
|
158 |
Ділення з остачею на двоцифрове число. Ділення іменованих чисел. Розв’язування задач. |
08.05 |
|
159 |
Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові та трицифрові числа. Повторення множення на трицифрове число. Розв’язування задач. |
09.05 |
|
160 |
Ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Обчислення виразів, складання та розв’язування задач. |
10.05 |
|
161 |
Ділення багатоцифрових чисел на трицифрові. Розв’язування задач. |
11.05 |
|
162 |
Письмове ділення на трицифрове число. Розв’язування задач. |
12.05 |
|
163 |
Ділення багатоцифрових чисел на трицифрові у випадку, коли в частці є нулі. Повторення вивченого. |
15.05 |
|
164 |
Тематична діагностувальна робота 9. |
16.05 |
|
|
Міри часу |
|
|
165 |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Міри часу. Таблиця одиниць вимірювання часу. Століття, секунда. Задачі на зведення до одиниці. |
17.05 |
|
166 |
Визначення тривалості подій за календарем. Перетворення одиниць часу. Задачі на зведення до одиниці. Знаходження значень виразів. |
18.05 |
|
167 |
Міри часу. Перетворення одиниць часу. Розв’язування задач на час. |
19.05 |
|
168 |
Міри часу. Перетворення одиниць часу. Визначення часу за годинником. |
22.05 |
|
169 |
Додавання іменованих чисел, виражених мірами часу. Розв’язування задач. |
23.05 |
|
170 |
Задачі на визначення тривалості події, її закінчення та початку. Повторення вивченого матеріалу. |
24.05 |
|
171 |
Додавання та віднімання іменованих чисел, виражених мірами часу. Розв’язування задач на час. |
25.05 |
|
172 |
Підсумкова тематична діагностувальна робота робота 10. |
26.05 |
|
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
|
173 |
Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Повторення вивченого матеріалу. Розв’язування задач, рівнянь, обчислення виразів. |
29.05 |
|
174 |
Повторення та закріплення вивченого. |
30.05 |
|
175 |
31.05 |
|
|
176 |
Повторення та закріплення вивченого. |
01.06 |
|
177 |
Підсумковий урок. Повторення вивченого за рік. |
02.06 |
|
Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником
«Я досліджую світ. Автори: Воронцова Т. В., Пономаренко В. С.»
для 4 класу за програмою Савченко НУШ (2022-2023 н.р.)
|
23.01.2023 |
II семестр Світ людей |
|
|
Козацька доба. Найвідоміші гетьмани |
||||
|
24.01.2023 |
Пам’ятки Київської Русі і козацької доби |
|
|
|
26.01.2023 |
Українська Народна Республіка |
|
|
|
30.01.2023 |
Україна в часи Голодомору |
|
|
|
31.01.2023 |
Українці у Другій світовій війні |
|
|
|
02.02.2023 |
Як Україна стала незалежною. |
|
|
|
06.02.2023 |
Конституція України |
|
|
|
07.02.2023 |
Волонтерський рух |
|
|
|
09.02.2023 |
Адміністративний поділ України |
|
|
|
13.02.2023 |
Як українці захищали право на вибір. Революція гідності |
|
|
|
14.02.2023 |
Історія рідного краю |
|
|
|
16.02.2023 |
Як реалізувати проект |
|
|
|
20.02.2023 |
Орієнтування на місцевості за допомогою плану |
|
|
|
21.02.2023 |
Історія прав дітей |
|
|
|
23.02.2023 |
Права і обов’язки дітей |
|
|
|
27.02.2023 |
Що таке булінг, як з ним боротися |
|
|
Людина та її здоров’я |
||||
|
28.02.2023 |
Історія охорони здоров’я |
|
|
|
02.03.2023 |
Історія медицини |
|
|
|
06.03.2023 |
Історія боротьби з епідеміями. |
|
|
|
07.03.2023 |
Цінність життя і здоров’я. Складові здоров’я |
|
|
|
09.03.2023 |
Взаємозв’язок складових здоров’я. Що впливає на здоров’я |
|
|
|
13.03.2023 |
Розвиток людини. |
|
|
|
14.03.2023 |
Музей людського тіла |
|
|
|
16.03.2023 |
Як контролювати масу тіла |
|
|
|
20.03.2023 |
Піраміда рухової активності |
|
|
|
21.03.2023 |
Харчування і здоров’я |
|
|
|
23.03.2023 |
Групи продуктів. |
|
|
|
03.04.2023 |
Складання меню. |
|
|
|
04.04.2023 |
Вітаміни і мінеральні речовини. |
|
|
|
06.04.2023 |
Норма вживання кухонної солі |
|
|
|
10.04.2023 |
Шкідливі звички і залежність |
|
|
|
11.04.2023 |
Куріння, алкоголь, наркотичні і токсичні речовини |
|
|
|
13.04.2023 |
Як відмовитися від небезпечних пропозицій |
|
|
|
17.04.2023 |
Вплив реклами на рішення людей |
|
|
|
18.04.2023 |
Критичне ставлення до реклами |
|
|
|
20.04.2023 |
Комерційна і соціальна реклама |
|
|
Світ техніки |
||||
|
24.04.2023 |
Історія простих та складних механізмів |
|
|
|
25.04.2023 |
Історія водного та авіатранспорту |
|
|
|
27.04.02023 |
Історія робототехніки |
|
|
|
01.05.2023 |
Історія матеріалів |
|
|
|
02.05.2023 |
Історія скла, паперу, пластику |
|
|
|
04.05.2023 |
Небезпечні відходи |
|
|
|
08.05.2023 |
Безпека і небезпека. Безпека життя і діяльності людини |
|
|
|
09.05.2023 |
Як діяти в небезпечній ситуації |
|
|
|
11.05.2023 |
Умови горіння. Як вийти із зони пожежі |
|
|
|
15.05.2023 |
Багатолюдні місця. Безпечна прогулянка |
|
|
|
16.05.2023 |
Кола спілкування |
|
|
|
18.05.2023 |
Як розпізнати зловмисника |
|
|
|
22.05.2023 |
Правила дорожнього руху. Сигнали світлофора і регулювальника |
|
|
|
23.05.2023 |
Форми і види перехресть |
|
|
|
25.05.2023 |
Рух майданами |
|
|
|
29.05.2023 |
Ремонт дороги. Гра «Дорожня безпека» |
|
|
105. 106. |
30.05.2023 01.05.2023 |
Резервний урок
|
|
|
Календарно-тематичне плананування
з Інформатики для 4 класу
(підруч. для 4 кл. закл. загал. серед. освіти/М. Корнієнко,
С. Крамаровська, І. Зарецька.)
1 година
№ |
Тема |
Год |
Дата |
|
Інформація. Дії з інформацією |
|
|
1 |
Правила поведінки та безпеки під час роботи з комп’ютерними пристроями |
1 |
02/09 |
2 |
Інформація навколо нас. Дії з інформацією |
1 |
09/09 |
3 |
Мережа інтернет |
1 |
16/09 |
4 |
Пошук інформації в інтернеті |
1 |
23/09 |
5 |
Спілкування в інтернеті |
1 |
30/09 |
6 |
Критичне оцінювання інформації |
1 |
07/10 |
7 |
Навчання в інтернеті |
1 |
14/10 |
8 |
Сучасні комп’ютери та їх пристрої |
1 |
21/10 |
9 |
Пам’ять комп’ютера |
1 |
04/11 |
10 |
Файли і папки |
1 |
11/11 |
11 |
Операції з файлами та папками |
1 |
18/11 |
12 |
Програмне забезпечення комп’ютера |
1 |
25/11 |
13 |
Створення інформаційних моделей. Алгоритми і програми Поняття моделі та моделювання |
1 |
02/12 |
14 |
Алгоритми та способи їх подання |
1 |
09/12 |
15 |
Розв’язування задач з використанням лінійних алгоритмів у середовищі Скретч |
1 |
16/12 |
16 |
Логічні висловлювання |
1 |
23/12 |
17 |
Поняття розгалуження |
1 |
13.01 |
18 |
Алгоритми з розгалуженням |
1 |
20.01 |
19 |
Розв’язування задач із використанням алгоритмів із розгалуженням у середовищі Скретч |
1 |
27.01 |
20 |
Поняття повторення. Алгоритми з повторенням |
1 |
03/02 |
21 |
Алгоритми з повторенням з умовою |
1 |
10/02 |
22 |
Алгоритми із заданою кількістю повторень |
1 |
17/02 |
23 |
Відкриваємо секрети програмування |
1 |
24/02 |
24 |
Відкриваємо секрети програмування |
1 |
03/03 |
25 |
Знайомство з роботами та робототехнікою |
1 |
10/03 |
26 |
Комп’ютерні презентації. Об’єкти презентації та їхні властивості Поняття комп’ютерної презентації |
1 |
17/03 |
27 |
Етапи створення комп’ютерної презентації |
1 |
24/03 |
28 |
Демонстрування комп’ютерної презентації |
1 |
07/04 |
29 |
Редактор комп’ютерних презентацій |
1 |
14/04 |
30 |
Текстові об’єкти на слайдах презентацій |
1 |
21/04 |
31 |
Графічні об’єкти на слайдах презентацій |
1 |
28/04 |
32 |
Додавання анімаційних ефектів до об’єктів презентації |
1 |
05/05 |
33 |
Створюємо навчальний проєкт |
1 |
12/05 |
34 |
Створюємо навчальний проєкт |
1 |
19/05 |
35 |
Повторення та узагальнення знань |
1 |
26/05 |
36 |
Підсумковий урок за рік |
1 |
02/06 |
ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ
4 КЛАС НУШ
Роговська Л.І.
Альбом-посібник «Маленький трудівничок»
№ |
Дата |
Тема уроку |
Матеріали та інструменти |
1 |
07/09 |
Вступ. Ознайомлення з матеріалами, інструментами та правилами безпечної праці. Ліплення тварин. Засоби ліплення об'ємної форми. «Прудка білка-вивірка» |
Пластилін,дощечка, стека,зубочистки |
2 |
14/09 |
Ліплення тварин. Закріплення поняття об'єму. Засоби ліплення об'ємної форми. «Ласунка панда» |
Пластилін,дощечка, стека,зубочистки |
3 |
21/09 |
Аплікація з листя «Морський пейзаж» |
Кольоровий картон та папір, засушені листочки, клей, ножиці. |
4 |
28/09 |
Осінній декор. Виготовлення гірлянди «Осіннє розмаїття» |
Кольоровий папір, ножиці, клей, простий олівець, лінійка. |
5 |
05/10 |
Властивості штучних матеріалів. Послідовність виготовлення простих виробів із штучних матеріалів «Часник-захисник» |
Вата, нитки, ножиці, клей, гілочка калини,сухоцвіт. |
6 |
12/10 |
Виготовлення дерева роду з картону та паперу. «Дерево мого роду» |
Кольоровий картон та папір, клей, ножиці, маркери. |
7 |
19/10 |
Виготавлення мотанки. «Жайворонки-мотанки» |
Тканина, нитки,вата, ножиці, скотч. |
8 |
02/11 |
Плетіння бісером.Виготовлення оберегу «Український віночок» |
Бісер, дротик для бісеру, ножиці, стрічки. |
9 |
09/11 |
Аплікація «Квіткова феєрія». Ошибана. |
Кольоровий картон та папір, засушені квіти та трави, клей, ножиці, ґудзики. |
10 |
16/11 |
Оригамі.Виготовлення листівки-оригамі «Лисенятко» |
Кольоровий папір, ножиці, клей, стрічка, ручка – коректор. |
11 |
23/11 |
Подарунковий паперовий пакуночок. |
Кольоровий папір, ножиці, клей, стрічка, наліпки. фломастери, |
12 |
30/11 |
Витинанка. Виготовлення витинанки «Натюрморт із фруктами» |
Кольоровий картон та папір, ножиці, клей, ручка коректор. |
13 |
07/12 |
Новорічні прикраси з паперу «Зірочки-сніжинки» |
Кольоровий папір, ножиці. |
14 |
14/12 |
Гофрування.Виготовлення паперових прикрас в техніці гофрування. «Сніговичок» |
Кольоровий та білий папір, ножиці, клей, стрічка, ручка коректор, скотч. |
15 |
21/12 |
Виготовлення новорічних прикрас «Ялинка з ґудзиків» |
Кольоровий картон та папір, клей, ножиці, ґудзики. намистинки, нитка. |
16 |
11.01 |
Виготовлення фоторамки з картону. Декорування виробів. «Пряниковий будиночок» |
Кольоровий картон та папір, клей, ножиці, нитки, фломастери, олівці. |
17 |
18.01 |
Декоративне панно «Зима» |
Кольоровий картон та папір, клей, ножиці, ручка – коректор. |
18 |
25.01 |
Іграшка –годівничка. «Годівничка для синички» |
Ножиці, клей,вата,блискітки. |
19 |
02.02 |
Модель дихальної системи. Аплікація «Як ми дихаємо?» |
Клей, дві соломинки, скотч, два поліетиленові пакети( 2 кульки), картон. |
20 |
08.02 |
Мобіль з паперу «Акваріум» Інструктаж з БЖД |
Кольоровий папір, клей, соломка, нитка, ручка – коректор, лінійка. |
21 |
15.02 |
Робота з волокнами та нитками. «Маленька восьминіжка» |
Тканина, нитки, вата, ножиці, крейда, стрічка. |
22 |
22.02 |
Виготовлення валентинки «Трояндове серце» |
Кольоровий картон та папір, клей, ножиці, ручка – коректор. |
23 |
01.03 |
Колаж «Космічна мандрівка» Інструктаж з БЖД |
Ножиці, клей,фото. |
24 |
08.03 |
Виготовлення м'якої іграшки «Поважний слон» |
Шкарпетка, вата, ножиці, голка, резиночки, фломастери, блискітки (маленькі ґудзики), |
25 |
15.03 |
М’яка іграшка «Песик Бім» |
Шкарпетка, клей, картон, голка, нитки,фломастери,голка, маленькі ґудзики. |
26 |
22.03 |
Букет з « Чупа-чупсів». Паперово-цукеркові квіти |
Кольорові серветки, олівець, ножиці, скотч, «Чупа-чупсів», трубочки для коктейлю. |
27 |
05.04 |
Рухома іграшка «Кучерява вівця» . Інструктаж з БЖД |
Картон, білий папір, ножиці, олівець, дріт, ручка – коректор, скотч, голка, нитки. |
28 |
16.04 |
Чудо-урожай. |
Папір, клей, зерна пшениці, вата. |
29 |
19.04 |
Іграшка – підвіска «Курочка-чубарочка» |
Кольоровий картон та папір, стрічка, скотч, клей, ножиці, фломастери. |
30 |
26.04 |
Виготовлення прикрас до Великодня «Великодній кошик» |
Кольоровий картон та папір, стрічка, клей, ножиці, фломастери, косметичний диск. |
31 |
03.05 |
Ниткографіка. «Великодній зайчик» Інструктаж з БЖД |
Кольоровий картон та папір, тканина, скотч, клей, шило, ножиці, голка, нитки для вишивання, фломастери. |
32 |
10.05 |
Ниткографіка. «Писаночка-вишиванка» |
Кольоровий картон та папір, клей, шило, ножиці, голка, нитки для вишивання, стрічка,фломастери. |
33 |
17.05 |
Види паперу. Художнє оздоблення та дизайн. «Запашний гіацинт» |
Паперові серветки,кольоровий картон та папір, клей, фломастери, олівці, стрічка.. |
34 |
24.05 |
Закріплення навичок роботи з різними матеріалами. Робота із сучасними штучними матеріалами. Іграшка зі штучних матеріалів «Гривастий коник» |
Пластикова пляшка, клей, ножиці, ручка – коректор, фломастери, скотч,нитки для в’язання, кольоровий картон та папір, стрічка, палиця, |
35 |
31.05 |
Виготовлення паперових білосніжних лебедів «Білосніжний красень» |
Кольоровий картон, папір білого кольору, клей,олівець, ножиці. |
для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
||
І семестр |
|||||
|
01/09 |
Милуємося красою землі. Українська народна музика. Обробка народної мелодії . А капела. Розучування та виконання пісні О. Янушкевич та Н. Погребняка «Моя планета синьоока». (с. 4-5) |
|
||
|
08/09 |
Милуємося красою землі (продовження). Краса української землі. Слухання: Денис Січинський. «Чом, чом, земле моя». Ігор Шамо «Три поради». Розучування та виконання пісні Руслани Лижичко «У ритмі серця». (с. 8-9) |
|
||
|
15/09 |
Мистецтво крізь віки. НАОНІ. Старовинні українські народні інструменти. Антоніо Вівальді «Гроза». Кавер-версія. Розучування та виконання пісні І.Танчака «Весела пісенька» (с. 12-13) |
|
||
|
22/09 |
Мистецтво крізь віки (продовження). Йоганн Себастьян Бах. Прелюдія до мажор з «Добре темперованого клавіру». Синтезатор. Клавесин. Виконання пісні М. Жабляк та Ю. Драгун «Мова барвінкова» (с. 16-17) |
|
||
|
29/10 |
Мистецтво та здоров’я. НЗААТУ ім. П. Вірського. Концертний виступ і репетиція. Виконання пісні О. Злотника та Л. Ямкового «Гопак» (с. 20-21) |
|
||
|
06/10 |
Мистецтво та здоров’я (продовження). Сучасні танці. Темп. Робота в групах. Виконання танцювальної композиції «Рок-н-рол». (с. 24-25) |
|
||
|
13/10 |
У дружному слов’янському колі. Мазурка. Полька. Виконання пісні «Полька». Перегляд фрагментів Чеської польки. (с. 28-30) |
|
||
|
20/10 |
У дружному слов’янському колі (продовження). Ритм. Перегляд болгарського білоруського танців. Виконання білоруської народної пісні-танець «Бульба». Полька, мазурка, крижачок. (с. 32-33) |
|
||
|
03/11 |
На гостину до угорців, румунів і молдован. Ференц Ліст «Угорська рапсодія №2. Йоганнес Брамс «Угорський танець №5. Виконання угорського народного танцю «Чардаш». (с. 36-37) |
|
||
|
10/11 |
На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження). Молдовеняска (ансамбль «Жок»). Румунський танець «Інвертіта». Пригадування мелодій на тексти угорських народних пісень. (с. 40-41) |
|
||
|
17/11 |
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків. Кримськотатарська колискова «Менім улим батир». Народна пісні у виконанні Джамали. Танець «Емір Джелял Хайтармаси». Виконання пісні Л. Джемалянінової, М. Пгач та Н. Кононенко «Дружба і достлук». (с. 44-45) |
|
||
|
24/11 |
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження). Ольвія, Херсонес. Мікіс Теодоракіс «Сиртакі». Темп танцю. Будова сцени. Створення власних рухів та виконання танцю на імпровізованій сцені до пісні «Сиртакі»(с. 48-49) |
|
||
|
01/12 |
Повторення та закріплення вивченого матеріалу. Перевір свої досягнення. |
|
||
|
08/12 |
*Резервний урок |
|
||
|
15/12 |
*Резервний урок |
|
||
|
22/12 |
Резервний |
|||
|
12.01 |
Подорож до Німеччини та Австрії. Слухання: Людвіг ван Бетховен «До Елізи». Йоганн Себастьян Бах «Анданте». Виконання: «Сніг» (музика та вірші Д. Пташинської) (с. 54-55) |
|
||
|
19.01 |
Подорож до Німеччини та Австрії. (продовження). Віденський бал. Йоганн Штраус «Вальс». (фрагменти) Слухання: Вольфганг Амадей Моцарт «Маленька нічна серенада». IV ч. (Рондо). Виконання: Робота в парах: ритмічна імпровізація у формі рондо. (с. 58-59) |
|
||
|
26.01 |
II семестр |
|
||
Франція та Англія-країни палаців, театрів, музеїв. Менует. Слухання: Жан Філіпп Рамо. Менует (клавесин). Поль Моріа. Менует. Виконання: французької народної пісні «Пастух» (с. 62-63) |
|||||
|
02.02 |
Франція та Англія-країни палаців, театрів, музеїв (продовження). Динаміка. Екранізація. Гаррі Грегсон – Вільямс. Музика з к/ф «Хроніки Нарнії». Джон Вільямс. Музика з к/ф «Гаррі Поттер і філософський камінь». Виконання: «Хлоп! Хлоп!» Англійська пісня – гра. (с. 66-67) |
|
||
|
09.02 |
Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. Карло Мюньє «Баркарола». Микола Лисенко «Баркарола». Тарантела. Виконання: «Промінчик» (музика й вірші Н. Май) (с. 70-71) |
|
||
|
16.02 |
Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії (продовження). Музичні інструменти симфонічного оркестру. Слухання: Ісаак Альбеніс «Легенда». Мануель де Фалья «Ночь в садах Іспанії». М/ф «Моріс Равель «Болеро»». Виконання: «Щебетала пташечка» (українська народна пісня) (с. 47-75) |
|
||
|
23.02 |
|
|||
|
02.03 |
Скандинавія – суворий і загадковий край. Перегляд: Едвард Гріг Сюїта «Пер Гюнт»: «Ранок», «У печері гірського короля». Виконання: «Треба мріяти завжди» (музика О. Янушкевич, вірші Н. Погребняк) (с. 78-79) |
|
||
|
09.03 |
Скандинавія – суворий і загадковий край (продовження). Лібрето. Антракт. Слухання: Едвард Гріг Сюїта «Пер Гюнт»: «Сольвейг», «Анітра». Виконання: Шведська дитяча пісня. (с. 82-83) |
|
||
|
16.03 |
Мистецькі візерунки з теплих країв. Ключові знаки. Слухання: Ревазо Лагідзе «Тбілісо». Грузинські танці «Лезгінка», «Хорумі». Виконання: «Курчатка» ( музика Г. Гусейнлі, вірші Т. Муталібова) (с. 86-87) |
|
||
|
23.03 |
Мистецькі візерунки з теплих країв (продовження). Слухання: Микола Римський-Корсаков «Арія індійського гостя з опери «Садко». Індійський танець. Виконання: «Зелене слоненя» (музика І. Кириліна, вірші О. Вратарьова) (с. 90-91) |
|
||
|
06.04 |
|
|||
|
13.04 |
Східні мотиви. Басовий ключ Слухання: Микола Римський-Корсаков. Сюїта «Шехерезада». Виконання: «Казковий світ» (музика М. Ведмедері, вірші Н. Бонь) (с. 94-95) |
|
||
|
20.04 |
Східні мотиви (продовження). Лад. Дзьо Хісайсі. Вальс «Карусель життя» з м/ф «Ходячий замок». М/ф «Віолончеліст Госю», «Золота струна». П.Чайковський. Слухання: Китайська народна мелодія. Китайський танець «Чай». Виконання: «Гібікус» з балету «Лускунчик» (с. 98-99) |
|
||
|
27.04 |
Ритми й кольори Америки та Африки. Кек-уок. Банджо. Слухання: Клод Дебюссі «Ляльковий кек-уок». Виконання: Гра «Відгадай мультфільм за піснею». «Дитячий джаз» (Музика І. Хрисаніді) (с. 102-103) |
|
||
|
04.05 |
Ритми й кольори Америки та Африки. (продовження) Музичні інструменти Африки. Симфонія. Виконання: «Чунга-чанга» (музика В. Шаїнського, текст М. Демків). (с. 106-107) |
|
||
|
11.05 |
Місто майбутнього. Флешмоб. Слухання: Ігор Поклад «Чарівна скрипка». Виконання: «Танець дружби» (музика М. Балеми, вірші П. Карася) (с. 110-111) |
|
||
|
18.05 |
Урок-концерт. Слухання та виконання улюблених пісень. |
|
||
35
36 |
25.05
01.06 |
Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки. Узагальнення і систематизація знань учнів.(с. 114-115). Підсумковий урок за рік. |
|
||
Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)
№ уроку |
Дата уроку |
Тема уроку |
Примітки |
|
І семестр |
||||
|
02/09 |
Милуємося красою землі. Інструктаж з безпеки життєдіяльності. Пейзаж. Створення композиції «Смачний урожай» (акварель) (с.6-7) |
|
|
|
09/09 |
Милуємося красою землі (продовження) Графічні засоби виразності. Створення образу дерева: «Ніжна берізка», «Кремезний дуб», «Струнка тополя» (кольорові олівці, пастель). Колективна композиція «Збережи дерева – зелені легені планети!» (с. 10-11) |
|
|
|
16/09 |
Мистецтво крізь віки Види декоративно-ужиткового мистецтва. Створення об’ємності предмета на площині. Натюрморт з різних предметів побуту.(с. 14-15) |
|
|
|
23/09 |
Мистецтво крізь віки (продовження) Поняття: натюрморт. Правила композиції. Створення натюрморту за рядками вірша (аплікація). (с. 18-19) |
|
|
|
30/09 |
Мистецтво крізь віки (продовження) Малювання натюрморту (монотипія, гуаш). (с. 19) |
|
|
|
07/10 |
Мистецтво та здоров’я Петриківський розпис. Основні елементи петриківського розпису. Розпис паперової тарілки (гуаш). (с. 22-23) |
|
|
|
14/10 |
Мистецтво та здоров’я (продовження) Краєвиди України. Поняття: колаж, фотоколаж. Створення колажу «Україна в моєму серці» або «Карта України».(с. 26-27) |
|
|
|
21/10 |
У дружному слов’янському колі Глибина простору на площині. Поняття: міський пейзаж. Створення композиції «Моє місто» (використання прийому загородження).(с. 30-31) |
|
|
|
04/11 |
У дружному слов’янському колі (продовження) Міський пейзаж. Поняття: ритм в архітектурі. Створення міського пейзажу без використання попереднього начерку. (с. 34-35) |
|
|
|
11/11 |
На гостину до угорців, румунів і молдован Гірський пейзаж. Створення гірського пейзажу «Краса чарівних Карпат»(гуаш, тонований папір). (с. 38-39) |
|
|
|
18/11 |
На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження) Різновид декоративно-ужиткового мистецтва - мистецтво художньої обробки металу. Поняття: симетрія, асиметрія. Створення ескізу художнього виробу з металу «Ескіз вивіски» (фломастери). (с. 42-43) |
|
|
|
25/11 |
На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження) Мистецтво художньої обробки металу. Створення ескізу ліхтаря, оздобленого візерунками, дотримуючись симетрії чи асиметрії.( с. 42-43) |
|
|
|
02/12 |
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків Декоративно - ужиткові вироби кримських татар. Створення орнаменту в стрічці за кримськотатарськими мотивами (олівці, фломастери)(с.46-47) |
|
|
|
09/12 |
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження) Орнамент. Види орнаментів. Створення аплікації у кримськотатарських традиціях (кольоровий папір (тканина)). (с.46-47) |
|
|
|
16/12 |
Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження) Мистецтво мозаїки. Поняття: мозаїка. Створення новорічного подарунку (мозаїка, бріколаж).(с. 50-51) |
|
|
|
23/12 |
Повторення та закріплення вивченого матеріалу. Перевір свої досягнення. Виставка творчих робіт. (с. 52-53) |
|
|
|
13/01 |
Інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках образотворчого мистецтва. Подорож до Німеччини та Австрії. Створення моделі годинника (техніка за вибором). (Природні матеріали, кольоровий папір.) (с.56-57) |
|
|
|
20/01 |
Подорож до Німеччини та Австрії. ( Продовження) Виліплення ляльки одним зі способів ліплення (пластилін чи глина). Додавання деталей одягу (тканина або папір). (с. 160-61) |
|
|
|
27/01 |
II семестр |
|
|
Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв. Створення листівки «Вітання з Парижа», використовуючи знайомі техніки (воскові олівці, акварель чи гуаш) (с. 64-65) |
||||
|
03/02 |
Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв.(Продовження) Створення малюнка до чарівної казки (монотипія, гуаш). Перетворення плями в образи. (с. 68-69) |
|
|
|
10/02 |
Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. Створення ескізу дитячого костюма до карнавалу (олівці, фломастери) (с. 72-73) |
|
|
|
17/02 |
Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. Створення яскравої карнавальної маски (аплікація). (с.72-73) |
|
|
|
24/02 |
Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. (Продовження) Передача енергії танцю теплими кольорами. Створення композиції «Запальний іспанський танець» (акварель). (с. 76-77) |
|
|
|
03/03 |
Скандинавія – суворий і загадковий край. Створення пейзажу «Північне сяйво» в холодній кольоровій гамі (монотипія, акварель, гуаш) (с. 80-81) |
|
|
|
10/03 |
Скандинавія – суворий і загадковий край. (Продовження) Створення безпредметної композиції з кіл і ліній (штампування, гуаш). Передача у ній радісного настрою. (с. 84-85) |
|
|
|
17/03 |
Мистецькі візерунки з теплих країв. Створи рельєф з баранцем (пластилін). (с.88-89) |
|
|
|
24/03 |
Мистецькі візерунки з теплих країв. Створення рельєфного зображення «Лебідь» способом карбування - видавлюванням на фользі. Техніка чеканки. (с. 88-89) |
|
|
|
07.04 |
Мистецькі візерунки з теплих країв. (Продовження) Створення малюноку для настінного розпису магазину іграшок, дитячого розважального центру, зоопарку за мотивами індійських розписів (білий або тонований папір, гуаш або фломастери). (с. 92-93) |
|
|
|
14.04 |
Східні мотиви. Робота в парах. Виготовлення героїв казки Аладдіна та Жасмин з рухомими частинами |
|
|
|
21.04 |
Східні мотиви. (Продовження) Виготовлення іграшки «Мій друг Дракоша» (деталі конструкторів Лего, побутові матеріали тощо). ( с. 100-101) |
|
|
|
28.04 |
Ритми і кольори Америки та Африки. Створення живописного зображення ведмедя-грізлі (гуаш).(с.104-105) |
|
|
|
05.05 |
Ритми і кольори Америки та Африки (Продовження) Малювання африканських тварин і птахів у декоративній манері тінга-тінга. (гуаш). Застосування стилізації (с.108-109) |
|
|
|
12.05 |
Місто майбутнього. Колективний проєкт «Місто мрії». Малювання міста вашої мрії (олівці, фломастери, фарби - на вибір) (с.112-113) |
|
|
|
19.05 |
Місто майбутнього. Колективний проєкт «Місто мрії». Створення макета міста (техніка бріколаж, |
|
|
|
26.05 |
Повторення та закріплення вивченого матеріалу. Перевір свої досягнення. Виставка творчих робіт. (с. 114-115) |
|
|
|
02.06 |
Підсумковий урок за рік |
|
|