КТП 2 семестр 4 клас за програмою Савченко

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова ти читання. Частина 1. Автори М. Вашуленко, Н. Васильківська, С. Дубовик (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.) Календарно-тематичне планування з математики для 4 класу за підручником Н.О. Будна, М.В. Беденко (5 год/тиждень)
Перегляд файлу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

 уроків у 4 класі

2 семестр

2022/2023 н.р.

вчителя початкових класів

Писарівської філії

КЗ «Золочівський ліцей №2»

Пасюк Інни Олексіївни

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків української мови за підручником «Українська мова ти читання.  Частина 1. Автори М. Вашуленко, Н. Васильківська, С. Дубовик (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)

  1.                 

24.01

                            ІІ семестр                        

 

Навчаюся змінювати у процесі словозміни іменників голосний [і] на [о], [е].

  1.                 

25.01

Розвиток зв’язного мовлення. Складання текстів письмових запрошень.

 

  1.                 

26.01

Навчаюся писати закінчення іменників чоловічого роду в орудному відмінку однини.

 

  1.                 

31.01

Навчаюся писати закінчення іменників жіночого роду в орудному відмінку однини.

 

  1.                 

01.02

Навчаюся писати закінчення іменників чоловічого роду в родовому відмінку однини.

 

  1.                 

02.02

Навчаюся писати закінчення іменників чоловічого роду на – р в орудному відмінку однини.

 

  1.                 

03.02

Навчаюся використовувати в мовлені паралельні форми іменників чоловічого роду – назви істот у давальному й місцевому відмінках однини.

 

  1.                 

07.02

Навчаюся писати закінчення іменників жіночого роду з основою на приголосний в орудному відмінку однини.

 

  1.                 

08.02

Розвиток зв’язного мовлення. Складання звязних висловлювань за поданим зачином або кінцівкою.

 

  1.                 

09.02

Навчаюся правильно вживати літературні форми іменників у місцевому відмінку множини із прийменником по.

 

  1.                 

14.02

Узагальнюю знання про іменник.

Діагностувальна робота з мовними  одиницями.

 

Прикметник як частина мови.

  1.                 

15.02

Навчаюся визначати прикметники в тексті.

 

  1.                 

16.02

Навчаюся змінювати прикметники за родами і числами.

 

  1.                 

17.02

Навчаюся правильно записувати прикметники із твердим приголосним основи в різних відмінкових формах.

 

  1.                 

21.02

Навчаюся правильно записувати прикметники з мяким приголосним основи у різних відмінкових формах.

 

  1.                 

22.02

Розвиток зв’язного мовлення. Докладний переказ тексту «Якого кольору слова»

 

  1.                 

23.02

Утворення ступенів порівняння прикметників. Навчаюся утворювати форми прикметників

 

  1.                 

28.02

Навчаюся правильно вимовляти і записувати прикметники на –ський, - зький, -цький.

 

  1.                 

01.03

Навчаюся використовувати прикметники в прямому і переносному значеннях, синоніми, антоніми.

 

  1.                 

02.03

Діагностувальна робота. Диктант.

 

  1.                 

03.03

Узагальнюю знання про прикметник.

 

  1.                 

07.03

Мої навчальні досягнення. Мовна тема.

 

  1.                 

08.03

Розвиток зв’язного мовлення. Науковий опис річки Дніпро.

 

Числівник як частина мови.

  1.                 

09.03

Навчаюся розпізнавати у мовлені числівники, які відповідають на питання скільки? котрий?

 

  1.                 

14.03

Навчаюся правильно вимовляти і писати форми родового відмінка числівників 50, 60, 70, 80, 90, 100.

 

  1.                 

15.03

Навчаюся вживати правильні форми числівників на позначення часу протягом доби.

 

  1.                 

16.03

Навчаюся вживати числівники у власному мовлені. Діагностувальна робота. Списування.

 

  1.                 

17.03

Узагальнюю знання про числівник.

 

Займенник як частина мови.

  1.                 

21.03

Навчаюся розпізнавати займенники і пояснювати їхню роль.

 

  1.                 

22.03

Розвиток звязного мовлення. Вибірковий переказ тексу.

 

  1.                 

23.03

Навчаюся визначати особові займенники, ставити до них питання.

 

  1.                 

04.04

Навчаюся відмінювати особові займенники.

 

  1.                 

05.04

Навчаюся відмінювати особові займенники.

 

  1.                 

06.04

Навчаюся правильно вживати займенники з прийменниками.

 

  1.                 

11.04

Навчаюся використовувати займенники у власному мовлені.

 

  1.                 

12.04

Діагностувальна робота. Письмовий твір.Узагальнюю слова про займенник.

 

  1.                 

13.04

Розвиток звязного мовлення. Редагування тексту.

 

 

Дієслово як частина мови.

  1.                 

14.04

Навчаюся визначати дієслова в реченнях і текстах.

 

  1.             

18.04

Навчаюся розпізнавати неозначену форму дієслова.

 

  1.             

19.04

Навчаюся вживати дієслова у відповідних часових формах.

 

  1.             

20.04

Навчаюся правильно записувати особові закінчення дієслів у теперішньому часі.

 

  1.             

25.04

Навчаюся правильно записувати особові закінчення дієслів у майбутньому часі.

 

  1.             

26.04

Навчаюся писати закінчення дієслів 1-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу.

 

  1.             

27.04

Розвиток зв’язного мовлення.Текст – розповідь «Подорож у місто своєї мрії»

 

  1.             

28.04

Навчаюся писати закінчення дієслів 2-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу.

 

  1.             

02.05

Навчаюся писати закінчення дієслів 3-ї особи однини і множини теперішнього і майбутнього часу.

 

  1.             

03.05

Навчаюся ставити дієслова минулого часу у відповідну родову форму.

 

  1.             

04.05

Навчаюся правильно вимовляти і записувати дієслова на –ся.

 

  1.             

09.05

Навчаюся вживати дієслова у власному мовлені.

 

  1.             

10.05

Узагальнюю знання про дієслово.

 

  1.             

11.05

Розвиток звязного мовлення. Розповідь з обгрунтуванням власної думки «Мій улюблений телевізійний проект»

 

  1.             

12.05

Мої навчальні досягнення. Діагностувальна робота з мовними  одиницями.

 

Прислівник як частина мови.

  1.             

16.05

Навчаюся розпізнавати прислівники.

 

  1.             

17.05

Навчаюся добирати до прислівників синоніми і антоніми.

 

  1.             

18.05

Навчаюся правильно писати найуживаніші прислівники.

 

  1.             

23.05

Навчаюся доречно вживати прислівники у власному мовлені.

 

  1.             

24.05

Узагальнюю знання про дієслово. Діагностувальна робота. Диктант.

 

  1.             

25.05

Розвиток звязного мовлення. Текст міркування «Чому мені подобається власне імя»

 

  1.             

26.05

Узагальнюю знання про частини мови.

 

  1.             

30.05

Повторення вивченого

 

  1.  

  31.05

Повторення вивченого

 

  1.             

 01.06

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування уроків

Літературного читання за підручником «Українська мова ти читання.

Частина 2. Автор О. Вашуленко (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)

  1.             

23.01

ІІ семестр

 

Л. Мовчун «Бабай – ага і козак невидимка»

  1.                 

25.01

Л. Мовчун «Бабай – ага і козак невидимка» (продовження)

 

  1.                 

26.01

Узагальнення за розділом. Наші проекти.

 

  1.                 

27.01

Робота з дитячою книжкою.

 

Байка вчить, як на світі жить.

  1.                 

30.01

Езоп «Дроворуб і лисиця» (слухання), «Собока та м'ясо»

 

  1.                 

01.02

Л. Глібов «Лебідь, щука і рак»

Вивч.

  1.                 

02.02

Л.Глібов « Вовк і кіт»

 

  1.                 

06.02

О. Пчілка  «Снігир та щиглик»

 

  1.                 

08.02

П. Глазовий «Неволя»

Вивч.

  1.                 

09.02

Узагальнення з розділу. Діагностувальна роб. Аудіювання

 

  1.                 

10.02

Робота з дитячою книжкою.

 

Пізнаю себе і світ.

  1.                 

13.02

О. Кортюк «Літачок»

 

  1.                 

15.02

О. Радушинська «Майже боксерський двобій»

 

  1.                 

16.02

За В. Нестайком «Чи роблять так друзі?»

 

  1.                 

20.02

Т. Кузьменко «Подарунок»

 

  1.                 

22.02

За Дженніфер Мур-Мелінос «Безпека в інтернеті»

 

  1.                 

23.02

Узагальнення з розділу.

 

  1.                 

24.02

Робота з дитячою книжкою.

 

Гордість і слава України

  1.                 

27.02

М. Лукинюк «Україні»

 

  1.                 

01.03

М. Янкова «Наша мова»

 

  1.                 

02.03

Д. Білоус «Дивне розмаїття»

 

  1.                 

06.03

А. Майданюк «Звідки приходять слова», «Футбольний матч», «Про що мова?»

 

  1.                 

08.03

Діагностувальна робота Читання мовчки

 

  1.                 

09.03

За М. Преворською «Крушельницька Соломія Амвросіївна»

 

  1.                 

10.03

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.                 

13.03

За М. Преворською « Білокур Катерина Василівна»

 

  1.                 

15.03

Г. Терещук «Біатлон – це те, що дуже люблю»

 

  1.                 

16.03

Узагальнення з розділу.

 

Цікаве для допитливих

  1.                 

20.03

Т. Колодницька «Птахи – носороги»

 

  1.                 

22.03

Т. Колодницька «Птахи – носороги»

 

  1.                 

23.03

З енциклопедії тварин і рослин світу «Арктика і Антрактида»

 

  1.                 

24.03

З енциклопедії тварин і рослин світу «Арктика і Антрактида»

 

  1.                 

03.04

За А. Грогоруком «Як прийшли до нас гроші»

 

  1.                 

05.04

За А. Грогоруком «Як прийшли до нас гроші»

 

  1.                 

06.04

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.                 

07.04

Т. Кузьменко «Банки та банкноти», «Як народжуются гроші».

 

  1.                 

10.04

Т. Кузьменко «Наша гривня»

 

  1.                 

12.04

Із журналу «Розумашка» «Персі, кіт і катафот»

 

  1.             

13.04

Із журналу «Розумашка» «Квадрокоптер тобі покаже»

 

  1.             

17.04

Діагностувальна робота.Робота з літературним твором.

 

Пригоду за пригодую читаю з насолодою.

  1.             

19.04

С. Гридін «Федько прибулець з інтернету»

 

  1.             

20.04

С. Гридін «Федько прибулець з інтернету»(продовження)

 

  1.             

21.04

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.             

24.04

С. Гридін «Федько прибулець з інтернету»(продовження)

 

  1.             

26.04

Г. Касдепке «Загадка тринадцята, або хто зіпсував повітряного змія»

 

  1.             

27.04

Г. Касдепке «Загадка друга, або проблеми з математикою»

 

  1.             

01.05

Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» «Томас Вогняний», «Месьє Муді», «Віллі розумник» і «Марі Безстрашна»

 

  1.             

03.05

Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана»

 

  1.             

04.05

Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана». «Пляшка в морі»

 

  1.             

05.05

Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» «Полювання за скарбами»

 

  1.             

08.05

Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» «Шпигун»

 

  1.             

10.05

Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» «Утеча злодія»

 

  1.             

11.05

Жульєтт Парашині – Дені та Олівер Дюпен «Банда піратів. Скарби пірата Моргана» «Абордаж»

 

  1.             

15.05

Узагальнення з розділу. Наші проекти

 

  1.             

17.05

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.             

18.05

Вдосконалення навичок читання .

Діагностувальна робота. Читання вголос

 

  1.             

19.05

Резервний урок

 

  1.             

22.05

Резервний урок

 

  1.             

24.05

Резервний урок

 

  1.             

25.05

Резервний урок

 

  1.             

29.05

Резервний урок

 

  1.             

31.05

Робота з дитячою книжкою.

 

  1.             

01.06

Завдання для читання влітку.

 

  1.             

02.06

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування

з математики для 4 класу

за підручником Н.О. Будна, М.В. Беденко (5 год/тиждень)

 

Множення і ділення багатоцифрових чисел.

 Площа фігури

 

 

 

Множення на одноцифрове число

 

 

88

Аналіз тематичної діагностувальної роботи .Множення на одноцифрове число. Закони множення.

23.01.

 

89

Письмове множення багатоцифрових чисел на одноцифрові.

24.01.

 

90

Множення на одноцифрове число. Задачі на рух.

25.01.

 

91

Множення багатоцифрових чисел на одноцифрові, коли в першому множнику є кілька нулів.

26.01.

 

92

Множення іменованих чисел.

27.01.

 

93

Повторення та закріплення вивченого.

30.01.

 

94

Узагальнення знань.

31.01.

 

 

Площа фігури

 

 

95

Ознайомлення з поняттями «площа фігури», «квадратний сантиметр». Знаходження значень виразів на сумісні дії. Розв’язування задач на спільну роботу.

01.02.

 

96

Площа прямокутника. Обчислення площі прямокутника.

02.02.

 

97

Обчислення площі прямокутника. Знаходження значень виразів на сумісні дії. Задачі на спільну роботу.

03.02.

 

98

Повторення та закріплення вивченого.

06.02.

 

99

Одиниці вимірювання площі. Знаходження площі і периметра прямокутника. Розв’язування рівнянь.

07.02.

 

100

Співвідношення між одиницями вимірювання площі.

08.02.

 

101

Співвідношення між одиницями вимірювання площі.

09.02.

 

102

Закріплення вивченого матеріалу про міри площі.

10.02.

 

103

Одиниці вимірювання площі (для великих ділянок – ар). Обчислення виразів. Розв’язування задач.

13.02.

 

104

Задачі на обчислення площі. Розв’язування задач на рух у протилежних напрямках.

14.02.

 

105

Задачі на обчислення площі. Знаходження однієї зі сторін прямокутника за його площею та  відомою другою стороною.

15.02.

 

106

Одиниці вимірювання площі – гектар.

16.02.

 

107

Обчислення площі. Дії з іменованими числами. Множення і ділення на одноцифрове число.

17.02.

 

108

Палетка. Обчислення площі фігури за допомогою палетки. Задачі, пов’язані з обчисленням площі прямокутника. Обчислення виразів.

   20.02.

 

109

Тематична діагностувальна робота 5.

   21.02.

 

 

Ділення на одноцифрове число

 

 

110

Аналіз тематичної діагностувальної  роботи

   22.02.

 

111

Дія ділення. Властивості частки. Задачі, які розв’язуються дією ділення. Ділення трицифрових чисел на одноцифрове.

23.02.

 

112

Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові (загальний випадок). Розв’язування задач на вивчений матеріал.

24.02.

 

113

Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові. Розв’язування  складених задач. Рівнянь.

27.02.

 

114

Закріплення вивченого.

28.02.

 

115

Розв’язування задач на зустрічний рух.

01.03.

 

116

Ділення багатоцифрових чисел на одноцифрові у випадку, коли частка містить всередині нуль.

02.03.

 

117

Ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями. Ускладнені задачі на зведення до одиниці.

03.03.

 

118

Повторення вивченого. Розв’язування задач на вивчений матеріал.

06.02.

 

119

Ділення іменованих чисел. Розв’язування задач, знаходження значень виразів.

   07.03.

 

120

Тематична діагностувальна робота 6.

   08.03

 

 

Ознайомлення з дробами. Множення і ділення багатоцифрових чисел, що закінчуються нулями

 

 

 

Дроби

 

 

121

Аналіз тематичної діагностувальної роботи.Частини. Знаходження частини від числа і числа за його частиною.

   09.03.

 

122

Порівняння частин. Складені задачі на знаходження частини від числа.

   10.03.

 

123

Ознайомлення з дробами. Запис дробу. Складені задачі, які включають знаходження частини від числа.

   13.03.

 

124

Знаходження дробу від числа. Розв’язування задач на знаходження дробу від числа.

   14.03.

 

125

Складені задачі, які включають знаходження дробу від числа.

   15.03

 

126

Складені задачі, які містять знаходження дробу від числа.

  16.03.

 

127

Знаходження числа за дробом. Розв’язування задач.

  17.03.

 

128

Знаходження числа за дробом. Повторення одиниць площі.

  20.03.

 

129

Подання дробу як частки двох чисел.

  21.03.

 

 

Множення чисел, що закінчуються нулями

 

 

130

Множення чисел, що закінчуються нулями. Зображення круглого числа у вигляді добутку двох чисел, одним із множників якого є 10, 100, 1000.

22.03.

 

131

Усне множення двоцифрових і круглих багатоцифрових  чисел на розрядні числа. Складені задачі, розв’язання яких вимагає знаходження дробу від числа.

23.03

 

132

Усне множення на круглі числа. Знаходження значень виразів. Розв’язування задач.

24.03

 

133

Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі числа. Підготовка до розв’язування задач на пропорційне ділення.

03.04

 

134

Письмове множення багатоцифрових чисел на круглі та розрядні числа. Задачі на пропорційне  ділення.

04.04

 

135

Тематична діагностувальна робота 7.

05.04

 

 

Ділення чисел, що закінчуються нулями

 

 

136

 Аналіз тематичної діагностувальної роботи.Ділення числа на добуток. Усне ділення багатоцифрових чисел, що  закінчуються нулями, на розрядні. Задачі на пропорційне ділення. Ділення з остачею.

  06.04

 

137

Ділення з остачею на двоцифрове число. Усне ділення круглих чисел на розрядні. Розв’язування задач на пропорційне ділення.

07.04

 

138

Письмове ділення круглих багатоцифрових чисел.

10.04

 

139

Письмове ділення багатоцифрових круглих чисел на двоцифрові (трицифрові) круглі числа. Розв’язування задач, рівнянь.

11.04

 

140

Закріплення письмового ділення круглих багатоцифрових чисел на розрядні числа. Розв’язування рівнянь, задач.

12.04

 

141

Письмове ділення. Перевірка ділення множенням.

13.04

 

142

Дії з іменованими числами.

14.04

 

 

Множення і ділення багатоцифрових чисел на двоцифрове число

 

 

 

Множення на двоцифрове число

 

 

143

Повторення множення на двоцифрове число. Розв’язування рівнянь, задач вивчених видів.

17.04

 

144

Письмове множення двоцифрового числа на двоцифрове. Підготовча робота до розв’язування задач за двома різницями.

18.04

 

145

Письмове множення трицифрового (та чотирицифрового) числа на двоцифрове (загальний випадок).

19.04

 

146

Множення іменованих чисел.

20.04

 

147

Знаходження значень виразів на сумісні дії. Розв’язування задач на знаходження числа за двома різницями.

21.04

 

148

Тематична діагностувальна робота 8.

24.04

 

 

Ділення на двоцифрове число

 

 

149

Аналіз діагностувальної тематичної роботи. Ділення на двоцифрове число. Розв’язування задач. 

25.04

 

150

Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові.

26.04

 

151

Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Задачі на знаходження середнього арифметичного (ознайомлення).

27.04

 

152

Письмове ділення багатоцифрових чисел.

28.04

 

153

Ділення багатоцифрових чисел на числа другого десятка.

01.05

 

154

Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі.

02.05

 

155

Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли частка містить нулі.

03.05

 

156

Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові у випадку, коли в кінці частки є нуль.

04.05

 

157

Письмове ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові. Ділення з остачею. Розв’язування задач, рівнянь.

05.05

 

158

Ділення з остачею на двоцифрове число. Ділення іменованих чисел. Розв’язування задач.

08.05

 

159

Ділення багатоцифрових чисел на двоцифрові та трицифрові числа. Повторення множення на трицифрове число. Розв’язування задач.

09.05

 

160

Ділення багатоцифрового числа на двоцифрове. Обчислення виразів, складання та розв’язування задач.

10.05

 

161

Ділення  багатоцифрових чисел на трицифрові. Розв’язування задач.

11.05

 

162

Письмове ділення на трицифрове число. Розв’язування задач.

12.05

 

163

Ділення багатоцифрових чисел на трицифрові у випадку, коли в частці є нулі. Повторення вивченого.

15.05

 

164

Тематична діагностувальна робота 9.

16.05

 

 

Міри часу

 

 

165

Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Міри часу. Таблиця одиниць вимірювання часу. Століття, секунда. Задачі на зведення до одиниці.

17.05

 

166

Визначення тривалості подій за календарем. Перетворення одиниць часу. Задачі на зведення до одиниці. Знаходження значень виразів.

18.05

 

167

Міри часу. Перетворення одиниць часу. Розв’язування задач на час.

19.05

 

168

Міри часу. Перетворення одиниць часу. Визначення часу за годинником.

22.05

 

169

Додавання іменованих чисел, виражених мірами часу. Розв’язування задач.

23.05

 

170

Задачі на визначення тривалості події, її закінчення та початку. Повторення вивченого матеріалу.

24.05

 

171

Додавання та віднімання іменованих чисел, виражених мірами часу. Розв’язування задач на час.

25.05

 

172

Підсумкова тематична діагностувальна робота робота 10.

26.05

 

 

Повторення вивченого матеріалу

 

 

173

 Аналіз тематичної діагностувальної роботи. Повторення вивченого матеріалу. Розв’язування задач, рівнянь, обчислення виразів.

29.05

 

174

Повторення та закріплення вивченого.

30.05

 

175

Державна підсумкова атестація

31.05

 

176

Повторення та закріплення вивченого.

01.06

 

177

Підсумковий урок. Повторення вивченого за рік.

02.06

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування інтегрованого курсу за підручником

 «Я досліджую світ. Автори: Воронцова Т. В., Пономаренко В. С.»

 для 4 класу за програмою Савченко НУШ (2022-2023 н.р.)

 

  1.                     

 

23.01.2023

II семестр

Світ людей

 

Козацька доба. Найвідоміші гетьмани

  1.                     

24.01.2023

Пам’ятки Київської Русі і козацької доби

 

  1.                     

26.01.2023

Українська Народна Республіка

 

  1.                     

30.01.2023

Україна в часи Голодомору

 

  1.                     

31.01.2023

Українці у Другій світовій війні

 

  1.                     

02.02.2023

Як Україна стала незалежною.

 

  1.                     

06.02.2023

Конституція України

 

  1.                     

07.02.2023

Волонтерський рух

 

  1.                     

09.02.2023

Адміністративний поділ України

 

  1.                     

13.02.2023

Як українці захищали право на вибір. Революція гідності

 

  1.                     

14.02.2023

Історія рідного краю

 

  1.                     

16.02.2023

Як реалізувати проект

 

  1.                     

20.02.2023

Орієнтування на місцевості за допомогою плану

 

  1.                     

21.02.2023

Історія прав дітей

 

  1.                     

23.02.2023

Права і обов’язки дітей

 

  1.                     

27.02.2023

Що таке булінг, як з ним боротися

 

Людина та її здоров’я

  1.                     

28.02.2023

Історія охорони здоров’я

 

  1.                     

02.03.2023

Історія медицини

 

  1.                     

06.03.2023

Історія боротьби з епідеміями.

 

  1.                     

07.03.2023

Цінність життя і здоров’я. Складові здоров’я

 

  1.                     

09.03.2023

Взаємозв’язок складових здоров’я. Що впливає на здоров’я

 

  1.                     

13.03.2023

Розвиток людини.

 

  1.                     

14.03.2023

Музей людського тіла

 

  1.                     

16.03.2023

Як контролювати масу тіла

 

  1.                     

20.03.2023

Піраміда рухової активності

 

  1.                     

21.03.2023

Харчування і здоров’я

 

  1.                     

23.03.2023

Групи продуктів.

 

  1.                     

03.04.2023

Складання меню.

 

  1.                     

04.04.2023

Вітаміни і мінеральні речовини.

 

  1.                     

06.04.2023

Норма вживання кухонної солі

 

  1.                     

10.04.2023

Шкідливі звички і залежність

 

  1.                     

11.04.2023

Куріння, алкоголь, наркотичні і токсичні речовини

 

  1.                     

13.04.2023

Як відмовитися від небезпечних пропозицій

 

  1.                     

17.04.2023

Вплив реклами на рішення людей

 

  1.                     

18.04.2023

Критичне ставлення до реклами

 

  1.                     

20.04.2023

Комерційна  і соціальна реклама

 

Світ техніки

  1.                     

24.04.2023

Історія простих та складних механізмів

 

  1.                     

25.04.2023

Історія водного та авіатранспорту

 

  1.                     

27.04.02023

Історія робототехніки

 

  1.                     

01.05.2023

Історія матеріалів

 

  1.                     

02.05.2023

Історія скла, паперу, пластику

 

  1.                     

04.05.2023

Небезпечні відходи

 

  1.                     

08.05.2023

Безпека і небезпека. Безпека життя і діяльності людини

 

  1.                     

09.05.2023

Як діяти в небезпечній ситуації

 

  1.                     

11.05.2023

Умови горіння. Як вийти із зони пожежі

 

  1.                     

15.05.2023

Багатолюдні місця. Безпечна прогулянка

 

  1.                     

16.05.2023

Кола спілкування

 

  1.                 

18.05.2023

Як розпізнати зловмисника

 

  1.                 

22.05.2023

Правила дорожнього руху. Сигнали світлофора і регулювальника

 

  1.                 

23.05.2023

Форми і види перехресть

 

  1.                 

25.05.2023

Рух майданами

 

  1.                 

29.05.2023

Ремонт дороги. Гра «Дорожня безпека»

 

105.

106.

30.05.2023

01.05.2023

 

Резервний урок

 

 

 

                                                Календарно-тематичне плананування

з Інформатики для 4 класу

(підруч. для 4 кл. закл. загал. серед. освіти/М. Корнієнко,

С. Крамаровська, І. Зарецька.)

1 година

 

                                      Тема

Год

      Дата

 

             Інформація. Дії з інформацією

 

 

1

Правила поведінки та безпеки під час роботи з комп’ютерними пристроями

1

02/09

2

Інформація навколо нас. Дії з інформацією

1

09/09

3

Мережа інтернет

1

16/09

4

Пошук інформації в інтернеті

1

23/09

5

Спілкування в інтернеті

1

30/09

6

Критичне оцінювання інформації

1

07/10

7

Навчання в інтернеті

1

14/10

8

Сучасні комп’ютери та їх пристрої

1

21/10

9

Пам’ять комп’ютера

1

04/11

10

Файли і папки

1

11/11

11

Операції з файлами та папками

1

18/11

12

Програмне забезпечення комп’ютера

1

25/11

13

Створення інформаційних моделей.  Алгоритми і програми

Поняття моделі та моделювання

1

02/12

14

Алгоритми та способи їх подання

1

09/12

15

Розв’язування задач з використанням лінійних алгоритмів у середовищі Скретч

1

16/12

16

Логічні висловлювання

1

23/12

17

Поняття розгалуження

1

13.01

18

Алгоритми з розгалуженням

1

20.01

19

Розв’язування задач із використанням алгоритмів із розгалуженням у середовищі Скретч

1

27.01

20

Поняття повторення. Алгоритми з повторенням

1

03/02

21

Алгоритми з повторенням з умовою

1

10/02

22

Алгоритми із заданою кількістю повторень

1

17/02

23

Відкриваємо секрети програмування

1

24/02

24

Відкриваємо секрети програмування

1

03/03

25

Знайомство з роботами та робототехнікою

1

10/03

26

Комп’ютерні презентації. Об’єкти презентації та їхні властивості

Поняття комп’ютерної презентації

1

17/03

27

Етапи створення комп’ютерної презентації

1

24/03

28

Демонстрування комп’ютерної презентації

1

07/04

29

Редактор комп’ютерних презентацій

1

14/04

30

Текстові об’єкти на слайдах презентацій

1

21/04

31

Графічні об’єкти на слайдах презентацій

1

28/04

32

Додавання анімаційних ефектів до об’єктів презентації

1

05/05

33

Створюємо навчальний проєкт

1

12/05

34

Створюємо навчальний проєкт

1

19/05

35

Повторення та узагальнення знань

1

26/05

36

Підсумковий урок за рік

1

02/06

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                                                         ДИЗАЙН І ТЕХНОЛОГІЇ 

     4 КЛАС  НУШ

     Роговська Л.І.

Альбом-посібник «Маленький трудівничок»

Дата

Тема уроку

Матеріали та інструменти

1

07/09

Вступ. Ознайомлення з матеріалами, інструментами та правилами безпечної праці. Ліплення тварин. Засоби ліплення об'ємної форми. «Прудка білка-вивірка»

Пластилін,дощечка, стека,зубочистки

2

14/09

Ліплення тварин. Закріплення поняття об'єму. Засоби ліплення об'ємної форми. «Ласунка панда»

Пластилін,дощечка, стека,зубочистки

3

21/09

Аплікація з листя  «Морський пейзаж»

Кольоровий картон та папір, засушені листочки, клей, ножиці.

4

28/09

Осінній декор. Виготовлення гірлянди  «Осіннє розмаїття»

Кольоровий  папір, ножиці, клей, простий олівець, лінійка.

5

05/10

Властивості штучних матеріалів. Послідовність виготовлення простих виробів із штучних матеріалів «Часник-захисник»

Вата, нитки, ножиці, клей, гілочка калини,сухоцвіт.

6

12/10

Виготовлення дерева роду  з картону та паперу. «Дерево мого роду»

Кольоровий картон та папір, клей, ножиці, маркери.

7

19/10

Виготавлення мотанки. «Жайворонки-мотанки»

Тканина, нитки,вата, ножиці, скотч.

8

02/11

Плетіння бісером.Виготовлення оберегу «Український віночок»

Бісер, дротик для бісеру, ножиці, стрічки.

9

09/11

Аплікація  «Квіткова феєрія». Ошибана.

Кольоровий картон та папір, засушені квіти та трави, клей, ножиці, ґудзики.

10

16/11

Оригамі.Виготовлення листівки-оригамі «Лисенятко»

Кольоровий  папір, ножиці, клей, стрічка, ручка – коректор.

11

23/11

Подарунковий паперовий пакуночок.

Кольоровий  папір, ножиці, клей, стрічка, наліпки. фломастери,

12

30/11

Витинанка. Виготовлення витинанки «Натюрморт із фруктами»

Кольоровий  картон та папір, ножиці, клей, ручка коректор.

13

07/12

Новорічні прикраси з паперу «Зірочки-сніжинки»

Кольоровий  папір, ножиці.

14

14/12

Гофрування.Виготовлення паперових прикрас в техніці гофрування. «Сніговичок»

Кольоровий  та білий папір, ножиці, клей, стрічка, ручка

коректор, скотч.

15

21/12

Виготовлення новорічних прикрас «Ялинка з ґудзиків»

Кольоровий картон та папір, клей, ножиці, ґудзики. намистинки, нитка.

 

16

11.01

Виготовлення фоторамки з картону. Декорування виробів. «Пряниковий будиночок»

Кольоровий картон та папір, клей, ножиці, нитки, фломастери, олівці.

17

18.01

Декоративне панно «Зима»

Кольоровий картон та папір, клей, ножиці, ручка – коректор.

18

25.01

Іграшка –годівничка. «Годівничка для синички»

Ножиці, клей,вата,блискітки.

 

19

02.02

Модель дихальної системи. Аплікація «Як ми дихаємо?»

Клей, дві соломинки, скотч, два поліетиленові пакети( 2 кульки), картон.

 

20

08.02

Мобіль  з паперу «Акваріум» Інструктаж з БЖД

Кольоровий папір, клей,  соломка, нитка, ручка – коректор, лінійка.

21

15.02

Робота з волокнами та нитками. «Маленька восьминіжка»

Тканина, нитки, вата, ножиці, крейда, стрічка.

 

22

22.02

Виготовлення валентинки «Трояндове серце»

Кольоровий картон та папір, клей, ножиці, ручка – коректор.

23

01.03

Колаж «Космічна мандрівка» Інструктаж з БЖД

Ножиці, клей,фото.

 

24

08.03

Виготовлення м'якої іграшки «Поважний слон»

Шкарпетка, вата, ножиці, голка, резиночки, фломастери, блискітки  (маленькі ґудзики),

 

25

15.03

М’яка іграшка «Песик Бім»

Шкарпетка, клей, картон, голка, нитки,фломастери,голка,  маленькі ґудзики.

 

26

22.03

Букет з « Чупа-чупсів». Паперово-цукеркові квіти

Кольорові серветки, олівець, ножиці, скотч, «Чупа-чупсів», трубочки для коктейлю.

 

27

05.04

Рухома іграшка «Кучерява вівця» . Інструктаж з БЖД

Картон, білий папір, ножиці, олівець, дріт, ручка – коректор, скотч, голка, нитки.

28

16.04

Чудо-урожай.

Папір, клей, зерна пшениці, вата.

 

29

19.04

Іграшка – підвіска «Курочка-чубарочка»

Кольоровий картон та папір, стрічка, скотч, клей, ножиці, фломастери.

 

30

26.04

Виготовлення прикрас до Великодня «Великодній кошик»

Кольоровий картон та папір, стрічка, клей, ножиці, фломастери, косметичний диск.

 

31

03.05

Ниткографіка. «Великодній зайчик»

Інструктаж з БЖД

Кольоровий картон та папір, тканина, скотч, клей, шило, ножиці, голка, нитки для вишивання, фломастери.

 

32

10.05

Ниткографіка. «Писаночка-вишиванка»

Кольоровий картон та папір, клей, шило, ножиці, голка, нитки для вишивання, стрічка,фломастери.

 

33

17.05

Види паперу. Художнє оздоблення та дизайн. «Запашний гіацинт»

Паперові серветки,кольоровий картон та папір, клей, фломастери, олівці, стрічка..

 

34

24.05

Закріплення навичок роботи з різними матеріала­ми. Робота із сучасними штучними матеріалами. Іграшка зі штучних матеріалів «Гривастий коник»

Пластикова пляшка, клей, ножиці, ручка – коректор, фломастери, скотч,нитки для в’язання, кольоровий картон та папір, стрічка, палиця,

35

31.05

Виготовлення паперових білосніжних лебедів «Білосніжний красень»

Кольоровий картон, папір білого кольору, клей,олівець, ножиці.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування з музичного мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2021)»

 для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

  1.  

01/09

Милуємося красою землі. Українська народна музика. Обробка народної мелодії . А капела. Розучування та виконання пісні О. Янушкевич та Н. Погребняка «Моя планета синьоока». (с. 4-5)

 

  1.  

08/09

Милуємося красою землі (продовження). Краса української землі. Слухання: Денис Січинський. «Чом, чом, земле моя». Ігор Шамо «Три поради». Розучування та виконання пісні Руслани Лижичко «У ритмі серця». (с. 8-9)

 

  1.  

15/09

Мистецтво крізь віки. НАОНІ. Старовинні українські народні інструменти. Антоніо Вівальді «Гроза». Кавер-версія. Розучування та виконання пісні І.Танчака «Весела пісенька» (с. 12-13)

 

  1.  

22/09

Мистецтво крізь віки (продовження). Йоганн Себастьян Бах. Прелюдія до мажор з «Добре темперованого клавіру». Синтезатор. Клавесин. Виконання пісні М. Жабляк та Ю. Драгун «Мова барвінкова» (с. 16-17)

 

  1.  

29/10

Мистецтво та здоров’я. НЗААТУ ім. П. Вірського. Концертний виступ і репетиція. Виконання пісні О. Злотника та Л. Ямкового «Гопак» (с. 20-21)

 

  1.  

06/10

Мистецтво та здоров’я (продовження).  Сучасні танці. Темп. Робота в групах. Виконання танцювальної композиції «Рок-н-рол». (с. 24-25)

 

  1.  

13/10

У дружному слов’янському колі. Мазурка. Полька. Виконання пісні «Полька». Перегляд фрагментів Чеської польки.  (с. 28-30)

 

  1.  

20/10

У дружному слов’янському колі (продовження). Ритм. Перегляд болгарського білоруського танців. Виконання білоруської народної пісні-танець «Бульба». Полька, мазурка, крижачок. (с. 32-33)

 

  1.  

03/11

На гостину до угорців, румунів і молдован. Ференц Ліст «Угорська рапсодія №2. Йоганнес Брамс «Угорський танець №5. Виконання угорського народного танцю «Чардаш».  (с. 36-37)

 

  1.  

10/11

На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження). Молдовеняска (ансамбль «Жок»). Румунський танець «Інвертіта». Пригадування мелодій на тексти угорських народних пісень.  (с. 40-41)

 

  1.  

17/11

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків. Кримськотатарська колискова «Менім улим батир». Народна пісні у виконанні Джамали. Танець «Емір Джелял Хайтармаси». Виконання пісні Л. Джемалянінової, М. Пгач та Н. Кононенко «Дружба і достлук».  (с. 44-45)

 

  1.  

24/11

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження). Ольвія, Херсонес. Мікіс Теодоракіс «Сиртакі».  Темп танцю. Будова сцени. Створення власних рухів та виконання танцю на імпровізованій сцені до пісні «Сиртакі»(с. 48-49)

 

  1.  

01/12

Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

Перевір свої досягнення.

 

  1.  

08/12

*Резервний урок

 

  1.  

15/12

 *Резервний урок

 

  1.  

22/12

Резервний

  1.  

12.01

Подорож до Німеччини та Австрії. Слухання: Людвіг ван Бетховен «До Елізи». Йоганн Себастьян Бах «Анданте». Виконання:  «Сніг» (музика та вірші  Д. Пташинської) (с. 54-55)

 

  1.  

19.01

Подорож до Німеччини та Австрії. (продовження). Віденський бал. Йоганн Штраус «Вальс». (фрагменти)

Слухання: Вольфганг Амадей Моцарт «Маленька нічна серенада». IV ч. (Рондо). Виконання: Робота в парах: ритмічна імпровізація у формі рондо. (с. 58-59)

 

  1.  

 

26.01

II семестр

 

Франція та Англія-країни палаців, театрів, музеїв. Менует. Слухання: Жан Філіпп Рамо. Менует (клавесин). Поль Моріа. Менует. Виконання: французької народної пісні «Пастух» (с. 62-63)

  1.  

02.02

Франція та Англія-країни палаців, театрів, музеїв (продовження). Динаміка. Екранізація. Гаррі Грегсон – Вільямс. Музика з к/ф «Хроніки Нарнії».  Джон Вільямс.  Музика з к/ф «Гаррі Поттер і філософський камінь». Виконання: «Хлоп! Хлоп!» Англійська пісня – гра. (с. 66-67)

 

  1.  

09.02

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії.

Карло Мюньє «Баркарола». Микола Лисенко «Баркарола». Тарантела. Виконання: «Промінчик» (музика й вірші Н. Май) (с. 70-71)

 

  1.  

16.02

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії (продовження). Музичні інструменти симфонічного оркестру. Слухання: Ісаак Альбеніс «Легенда». Мануель де Фалья «Ночь в садах Іспанії». М/ф «Моріс Равель «Болеро»». Виконання: «Щебетала пташечка» (українська народна пісня) (с. 47-75)

 

  1.  

23.02

 

  1.  

02.03

Скандинавія – суворий і загадковий край. Перегляд: Едвард Гріг Сюїта «Пер Гюнт»: «Ранок», «У печері гірського короля». Виконання:  «Треба мріяти завжди» (музика О. Янушкевич, вірші Н. Погребняк) (с. 78-79)

 

  1.  

09.03

Скандинавія – суворий і загадковий край (продовження). Лібрето.  Антракт. Слухання: Едвард Гріг Сюїта «Пер Гюнт»: «Сольвейг», «Анітра».  Виконання: Шведська дитяча пісня. (с. 82-83)

 

  1.  

16.03

Мистецькі візерунки з теплих країв. Ключові знаки. Слухання: Ревазо Лагідзе «Тбілісо». Грузинські танці «Лезгінка», «Хорумі». Виконання: «Курчатка» ( музика Г. Гусейнлі, вірші Т. Муталібова) (с. 86-87)

 

  1.  

23.03

Мистецькі візерунки з теплих країв (продовження). Слухання: Микола Римський-Корсаков «Арія індійського гостя з опери «Садко». Індійський танець. Виконання: «Зелене слоненя» (музика І. Кириліна, вірші О. Вратарьова) (с. 90-91)

 

  1.  

06.04

 

  1.  

13.04

Східні мотиви. Басовий ключ Слухання: Микола Римський-Корсаков. Сюїта «Шехерезада». Виконання: «Казковий світ» (музика М. Ведмедері,  вірші Н. Бонь) (с. 94-95)

 

  1.  

20.04

Східні мотиви (продовження). Лад. Дзьо Хісайсі. Вальс «Карусель життя» з м/ф «Ходячий замок». М/ф «Віолончеліст Госю», «Золота струна». П.Чайковський. Слухання: Китайська народна мелодія.  Китайський танець «Чай». Виконання: «Гібікус» з балету «Лускунчик»

 (с. 98-99)

 

  1.  

27.04

Ритми й кольори Америки та Африки. Кек-уок. Банджо. Слухання: Клод Дебюссі «Ляльковий кек-уок». Виконання: Гра «Відгадай мультфільм за піснею». «Дитячий джаз» (Музика І. Хрисаніді)  (с. 102-103)

 

  1.  

04.05

Ритми й кольори Америки та Африки. (продовження)

Музичні інструменти Африки. Симфонія. Виконання: «Чунга-чанга» (музика В. Шаїнського, текст М. Демків). (с. 106-107)

 

  1.  

11.05

Місто майбутнього. Флешмоб. Слухання: Ігор Поклад «Чарівна скрипка». Виконання: «Танець дружби» (музика М. Балеми, вірші П. Карася)

(с. 110-111)

 

  1.  

18.05

Урок-концерт. Слухання  та виконання улюблених пісень.

 

 

35

 

36

25.05

 

 

01.06

Перевір свої досягнення. Завдання Лясольки.

Узагальнення і систематизація знань учнів.(с. 114-115).

Підсумковий урок за рік.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Календарно-тематичне планування з образотворчого мистецтва за підручником «Мистецтво. Автори: Л.М. Масол, О.В. Гайдамака, О.М. Колотило (2021)» для 4 класу за програмою НУШ (2022-2023 н.р.)

№ уроку

Дата уроку

Тема уроку

Примітки

І семестр

  1.  

02/09

Милуємося красою землі.

Інструктаж з безпеки життєдіяльності. Пейзаж. Створення композиції «Смачний урожай» (акварель) (с.6-7)

 

  1.  

09/09

Милуємося красою землі (продовження)

Графічні засоби виразності. Створення образу дерева: «Ніжна берізка», «Кремезний дуб», «Струнка тополя» (кольорові олівці, пастель). Колективна композиція «Збережи дерева – зелені легені планети!» (с. 10-11)

 

  1.  

16/09

Мистецтво крізь віки

Види декоративно-ужиткового мистецтва. Створення об’ємності предмета на площині. Натюрморт з різних предметів побуту.(с. 14-15)

 

  1.  

23/09

Мистецтво крізь віки (продовження)

Поняття: натюрморт. Правила композиції.

Створення натюрморту за рядками вірша (аплікація). (с. 18-19)

 

  1.  

30/09

Мистецтво крізь віки (продовження)

 Малювання натюрморту (монотипія, гуаш). (с. 19)

 

  1.  

07/10

Мистецтво та здоров’я

Петриківський розпис. Основні елементи петриківського розпису. Розпис паперової тарілки (гуаш). (с. 22-23)

 

  1.  

14/10

Мистецтво та здоров’я (продовження)

Краєвиди України.

Поняття: колаж, фотоколаж.  Створення колажу «Україна в моєму серці» або «Карта України».(с. 26-27)

 

  1.  

21/10

У дружному слов’янському колі

Глибина простору на площині. Поняття: міський пейзаж. Створення композиції «Моє місто» (використання прийому загородження).(с. 30-31)

 

  1.  

04/11

У дружному слов’янському колі (продовження)

Міський пейзаж. Поняття: ритм в архітектурі.

 Створення міського пейзажу без використання попереднього начерку. (с. 34-35)

 

  1.  

11/11

На гостину до угорців, румунів і молдован

Гірський пейзаж. Створення гірського пейзажу «Краса чарівних Карпат»(гуаш, тонований папір). (с. 38-39)

 

  1.  

18/11

На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження)

Різновид декоративно-ужиткового мистецтва - мистецтво художньої обробки металу. Поняття: симетрія, асиметрія. Створення ескізу художнього виробу з металу «Ескіз вивіски» (фломастери). (с. 42-43)

 

  1.  

25/11

На гостину до угорців, румунів і молдован (продовження)

Мистецтво художньої обробки металу. Створення ескізу ліхтаря, оздобленого візерунками, дотримуючись симетрії чи асиметрії.( с. 42-43)

 

  1.  

02/12

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків

Декоративно - ужиткові вироби кримських татар.

Створення орнаменту в стрічці за кримськотатарськими мотивами (олівці, фломастери)(с.46-47)

 

  1.  

09/12

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження)

Орнамент. Види орнаментів. Створення аплікації у кримськотатарських  традиціях (кольоровий папір (тканина)). (с.46-47)

 

  1.  

16/12

Національні мотиви в мистецтві кримських татар та греків (продовження)

Мистецтво мозаїки. Поняття: мозаїка.

Створення  новорічного подарунку (мозаїка, бріколаж).(с. 50-51)

 

  1.  

23/12

Повторення та закріплення вивченого матеріалу.

Перевір свої досягнення. Виставка творчих робіт. (с. 52-53)

 

  1.  

13/01

Інструктаж з безпеки життєдіяльності на уроках образотворчого мистецтва.

 Подорож до Німеччини та Австрії. Створення моделі годинника (техніка за вибором). (Природні матеріали, кольоровий папір.) (с.56-57)

 

  1.  

20/01

 Подорож до Німеччини та Австрії. ( Продовження) Виліплення ляльки одним зі способів ліплення (пластилін чи глина). Додавання деталей одягу (тканина або папір). (с. 160-61)

 

  1.  

 

27/01

II семестр

 

Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв. Створення листівки «Вітання з Парижа», використовуючи знайомі техніки (воскові олівці, акварель чи гуаш)  (с. 64-65)

  1.  

03/02

 Франція та Англія – країни палаців, театрів, музеїв.(Продовження) Створення малюнка до чарівної казки (монотипія, гуаш). Перетворення  плями в образи. (с. 68-69)

 

  1.  

10/02

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. Створення ескізу дитячого костюма до карнавалу (олівці, фломастери) (с. 72-73)

 

  1.  

17/02

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. Створення яскравої карнавальної маски (аплікація). (с.72-73)

 

  1.  

24/02

Мандрівка до сонячної Італії та Іспанії. (Продовження) Передача енергії танцю теплими кольорами. Створення композиції «Запальний іспанський танець» (акварель).

(с. 76-77)

 

  1.  

03/03

Скандинавія – суворий і загадковий край. Створення пейзажу «Північне сяйво» в холодній кольоровій гамі (монотипія, акварель, гуаш) (с. 80-81)

 

  1.  

10/03

Скандинавія – суворий і загадковий край. (Продовження) Створення безпредметної композиції з кіл і ліній (штампування, гуаш). Передача у ній радісного настрою.   (с. 84-85)

 

  1.  

17/03

Мистецькі візерунки з теплих країв. Створи рельєф з баранцем (пластилін). (с.88-89)

 

  1.  

24/03

Мистецькі візерунки з теплих країв.  Створення рельєфного зображення «Лебідь» способом карбування - видавлюванням на фользі.  Техніка  чеканки. (с. 88-89)

 

  1.  

07.04

 Мистецькі візерунки з теплих країв. (Продовження)   Створення малюноку для настінного розпису магазину іграшок, дитячого розважального центру, зоопарку за мотивами індійських розписів (білий або тонований папір, гуаш або фломастери). (с. 92-93)

 

  1.  

14.04

Східні мотиви. Робота в парах. Виготовлення героїв казки Аладдіна та Жасмин з рухомими частинами
(кольоровий папір, фломастери, олівці)  (с. 96-97)

 

  1.  

21.04

 Східні мотиви. (Продовження)  Виготовлення іграшки «Мій друг Дракоша» (деталі конструкторів Лего, побутові матеріали тощо).   ( с. 100-101)

 

  1.  

28.04

Ритми і кольори Америки та Африки. Створення живописного зображення ведмедя-грізлі (гуаш).(с.104-105)

 

  1.  

05.05

Ритми і кольори Америки та Африки (Продовження)  Малювання африканських тварин і птахів у декоративній манері тінга-тінга. (гуаш). Застосування стилізації (с.108-109)

 

  1.  

12.05

Місто майбутнього. Колективний проєкт «Місто мрії». Малювання міста вашої мрії (олівці, фломастери, фарби - на вибір)   (с.112-113)

 

  1.  

19.05

Місто майбутнього. Колективний проєкт «Місто мрії». Створення макета міста (техніка бріколаж,
матеріал - коробки, пластикова тара, конструктор Лего, старі побутові речі тощо. с. 113)

 

  1.  

26.05

Повторення та закріплення вивченого матеріалу. Перевір свої досягнення. Виставка творчих робіт. (с. 114-115)

 

  1.  

02.06

Підсумковий урок за рік

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Планування
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
598
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку