Заняття для майбутніх першокласників. "Цифра 2. Геометричні фігури. Орієнтування у просторі."

Про матеріал
Розробка заняття для "Школи майбутнього першокласника". Тема: Поняття «два» та «пара». Цифра 2. Розташування предметів у просторі: праворуч, ліворуч, попереду, позаду. Геометричні фігури. Круг, овал, трикутник, прямокутник, багатокутник.
Перегляд файлу

Тема:

Поняття «два» та «пара». Цифра 2. Розташування предметів у просторі: праворуч, ліворуч, попереду, позаду. Геометричні фігури. Круг, овал, трикутник, прямокутник, багатокутник.

Мета:

Ознайомити з числом і цифрою 2.  Продовжувати вчити порівнювати предмети за кількістю, співвідносити цисло з цифрою. Розвивати увагу, логічне мислення, зорове та слухове сприймання, дрібну моторику.Вчити орієнтуватись у просторі. Виховувати інтерес до занять, працьовитість, самостійність.

 

Обладнання:

Картки з цифрами 1, 2; будиночок зі складом числа, листочки жовтого та червоного кольорів, цеглинки лего, картки з цифрою 2, роздруківки з цифрою 2, шаблони рибки.

Хід заняття.

Вступна частина.

  1. Вправа «Вітання». Супроводжується відповідними рухами.
    Доброго дня сонечку ясному
    Доброго дня школі чудовій

Доброго дня рідний наш дім

Доброго дня діткам усім.

Вліво-вправо повернемось

Один одному всміхнемось.

 

  1. Кінезіологічні вправи.

Вправа «Ліва-права». Діти піднімають праву руку, ліву ногу; під рахунок змінюють руку й ногу.

Вправа «Вухо-ніс». Однією рукою тримають себе за ніс, другою за вухо, по команді змінюють руки навпаки.

Основна частина.

 

  1. Склад числа 2.

Була 1 фігурка (викладаємо на дошці цифру 1), ми знайшли ще одну (викладаємо ще одну цифру 1).  Ось в нас дві одинички.

Скільки в кожного з вас стало фігурок? (дві).

Число 2 позначається цифрою 2 і складається з двох 1.

На дошці будиночок «Склад числа 2».

 

 

 

 

 

Вітер приніс до нас один жовтий та два червоних листочки (викладаю на дошці).

Скільки червоних листочків? (Два) Скільки жовтих (один).

Яких листочків більше? А як дізнатись напевне? (Порівняти.)

А як ми будемо порівнювати? Давайте спробуємо під кожним червоним листочком покласти зелений. Скільки червоних  залишилось? (Один). Отже червоних більше. На скільки червоних листочків більше ніж жовтих? (На один). Що слід зробити, щоб листочків було порівну? (Прибрати один червоний листочок, або додати один жовтий).

Вчитель прикріплює ще один жовтий листочок.

Скільки червоних листочків? (Два). Скільки жовтих (Два). Тепер їх стало порівну – по двоє. Маємо число 2. Цифрою 2 позначаємо число 2.

 

  1. Вправи на розвиток просторових уявлень майбутніх школярів.

 

5. Ознайомлення з геометричними фігурами.

6. Гра «Не помились».

У кожної  дитини на парті дві цеглинки. Вчитель пропонує дітям послухати, скільки разів він ударить паличкою по барабану, і показати відповідну кількість цеглинок. Далі гра ускладнюється: вчитель ховає барабан за ширмою, діти визначають кількість ударів на слух і показують відповідну кількість цеглинок.

Потім вчитель показує картку із зображенням одного чи двох предметів. Діти показують відповідну кількість цеглинок

 

7. Фізкультхвилинка.

 

8. Підготовка до письма. Вчитель пропонує дітям узяти картку з цифрою 2, провести по ній пальчиком, не відриваючи його від аркуша.

 

9. Письмо цифри два (роздруківки)

 

10. Творче завдання. «Рибка з геометричних фігур» (розфарбовування/танграм/аплікація)

 

Підсумок.

Діти яку цифру ми сьогодні з вами вивчали? Які геометричні фігури вивчили?

Що вам найбільше сподобалось?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

C:\Users\depedus99\Desktop\002.gif

 

 

C:\Users\depedus99\Desktop\002.png

 

C:\Users\depedus99\Desktop\6.jpg

docx
Пов’язані теми
Педагогіка, Розробки уроків
Інкл
Додано
22 лютого 2023
Переглядів
356
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку