Індивідуальний план роботи під час карантину
( ) вихователя групи продовженого дня
___________________________
№ |
Дата |
Зміст роботи |
Час |
Примітки |
1 |
|
1. Ознайомлення з нормативними документами стосовно карантину. 2. Консультативна робота з батьками та учнями. Допомога в реєстрації на платформах |
9:00-11:00
11:00- 15:00 |
мережа інтернет
Вайбер, в телефонному режимі, Скайп |
2 |
|
1. Самоосвітня діяльність (пошук інструментів та ресурсів дистанційного навчання), створення (оновлення ресурсу дистанційного навчання учнів) 2. Індивідуальні консультації для учнів, які потребують допомоги під час навчання в дистанційній формі |
8:00-11:00
11:00-14:00 |
мережа інтернет
скайп, вайбер, телефон
|
3 |
|
1. Моніторинг стану освітянської спільноти, вивчення досвіду колег,вказівок адміністраторів 2. Індивідуальні консультації для вихованців 3. Індивідуальні консультації для вихованців 4. Корегування календарно- тематичного планування |
8:00-9:00
9:00-12:00
9:00-12:00
12:00-14:00 |
мережа інтернет, вайбер
Вайбер, в телефонному режимі, Скайп |
4 |
|
1. Розробка та підбір матеріалів для дистанційної роботи. 2. Розміщення матеріалів виховної роботи на освітніх платформах та соцмережах. 3. Індивідуальні консультації для вихованців та батьків |
7:00-9:00
9:00-10:00
10:00-13:00 |
мережа інтернет, Ютуб Вайбер, Інстаграм, Фейсбук Вайбер, в телефонному режимі, Скайп |
5 |
|
1. Ознайомлення з новинками методичної літератури 2. Розробка та розміщення матеріалів для дистанційного виховання школярів. 3.Участь у вебінарі "Створення освітнього онлайн середовища під час карантинних заходів". 4. Індивідуальні консультації для вихованців та батьків |
7:00-8:00
8:00-9:00
9:00-11:00
11:00-13:00 |
мережа інтернет Вайбер, Інстаграм, Фейсбук мережа інтернет
Вайбер, Інстаграм, Фейсбук |
6 |
|
Чергування в гімназії |
8:00-17:00 |
|
7 |
|
1.Адаптування матеріалу з інтернету для подальшої роботи 2. Індивідуальні консультації для вихованців та батьків
3. Підбір матеріалу для роботи після канікул |
7:00-9:00
9:00-11:00
12:00-14:00 |
Вайбер, Інстаграм, Фейсбук мережа інтернет, Ютуб |
8 |
|
1.Ознайомлення та обробка матеріалів для покращення та урізноманітнення форм роботи під час карантину. 2. Індивідуальні консультації для вихованців та батьків
3.Упорядкування папки виховних заходів |
7:00-9:00
9:00-12:00
12:00-13:00 |
сайт "На урок",мережа інтернет
Вайбер, Інстаграм, Фейсбук |
9 |
|
1.Опрацювання матеріалів для дистанційних форм роботи 2. Робота з методичною літературою. 3. Участь у вебінарі "Використання EDMODO в навчальному процесі" 4. Участь у брифінгу в.о. міністра освіти і науки |
8:00-10:00
10:00-11:00
11:00-13:00
14:00-15:00 |
мережа інтернет
|
10 |
|
1. Опрацювання матеріалів підвищення кваліфікації.
2.Розробка дидактичних матеріалів з теми «Сам вдома» та розміщення її на веб-ресурсі 3.Індивідуальні консультації для вихованців та батьків |
8:00-9:00
9:00-10:00
10:00-14:00
|
Ютуб, Вайбер, Інстаграм, Фейсбук |
11 |
|
1.Розробка дидактичних матеріалів та підбір відеоматеріалу з теми «Безпечне поводження з електроприборами» та розміщення її на веб-ресурсі 2.Індивідуальні консультації для вихованців та батьків
|
7:00-9:00
9:00-13:00
|
Ютуб, Вайбер, Інстаграм, Фейсбук
|
12 |
|
1. Розробка дидактичних матеріалів, пошук цифрового матеріалу з теми «Ще раз про миття рук» та розміщення її на веб-ресурсі 2.Індивідуальні консультації для вихованців та батьків 3.Онлайн-конференція "Про дистанційе навчання.План- сітка дистанційної роботи вихователя групи продовженого дня. вирішення нагальних питань" 4. Укладання плану-сітки роботи під час дистанційного навчання на карантині. |
8:00-9:00
9:00-12:00
12:00-13:00
13:00-14:00
|
Ютуб, Вайбер, Інстаграм, Фейсбук |
13 |
|
1.Розробка дидактичних матеріалів з теми «Протипожежна безпека» та розміщення її на веб-ресурсі 2. Індивідуальні консультації для вихованців та батьків 3. Участь у вебінарі "Гречка для розуму, як читати під час карантину" |
7:30-9:00
9:00-12:00
18:30-20:00 |
Ютуб, Вайбер
мережа інтернет, "Освіторія" |
14 |
|
1. Розробка дидактичних матеріалів та підбір цифрового матеріалу з теми «Безпека в інтернеті» та розміщення її на веб-ресурсі 2. Індивідуальні консультації для вихованців та батьків 3. Участь у вебінарі "Будеш пагано вчитися- станеш блогером" |
7:30-9:00
9:00-12:00
18:30-20:00 |
Ютуб, Вайбер
мережа інтернет, "Освіторія" |
15 |
|
1. Розробка презентацій (відео, дидактичних матеріалів тощо) з теми «…» та розміщення її на веб-ресурсі 2. Індивідуальні консультації для вихованців та батьків 3. Участь у вебінарі "Навчалье відео на всі випадки життя" |
7:30-9:00
9:00-12:00
18:30-20:00 |
Ютуб, Вайбер
мережа інтернет, "Освіторія" |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|