Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3 класі
( 2 години) І семестр
до підручника О.Карпюк - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2021 (наказ МОН України від 16.01.2021 № 53)
на основі типової освітньої програми для 1-4 класів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
|
Повторення
|
||||||||||||
|
|
Пограємось! (повторення) |
Пригадати римівки, використання: Can you...? Yes, I can, No, I can’t
|
Touch your..! Point to … ! Stand up sit down turn around wink… |
|
Ех.1,р.6
|
Ех.2,р.6 Ех.3,р.6
|
|
|
Ех.4,р.6
|
|
|
|
|
Я читаю (повторення) |
Can you ... ? Yes, I can. / No, I can’t.
|
jump, fly, swim, run, ski, play football, fish, ride a bike, get up at 7 o’clock, play computer games, |
|
Ех.2,р.7
|
|
Ех.1,р.7
|
|
|
||
|
|
Я спілкуюсь (повторення) |
I like Look Yes, please I can… This is… These are… |
|
Ех.1,р.8
|
Ех.3,р.9
|
Ех.4,р.9
|
Ех.2,р.9
|
|
|
||
|
|
Я вмію це робити (повторення) |
|
|
Ех.2,р.11 Ех.3,р.11 |
|
|
Ех.1,р.10 |
|
|
||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, вибудовує товариські стосунки з іншими
ТЕМА 1. ME, MY FAMILY AND FRIENDS (Моя сім’я та друзі)
|
||||||||||||
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє задання |
|
|
|
Давай вчити англійську! Познайомся з новими друзями |
Reading: A New Classmate Listening: Identifying details about classmates Speaking: Asking and answering about sports and hobbies Writing: Describing family and friends |
What’s your name? How old are you? What’s your e-mail? What’s your telephone number? |
This is… Her name is… His name is… I’m … His e-mail is… His telephone number is… e-mail, English |
Ех.1,р.12 Ех.2,р.12 |
Ех.3,р.12 |
Ех.4,р.13 Ех.6,р.13 |
Ех.5,р.13 |
|
|
|
|
|
|
His school bag is… His name is ... Her bike is… Her name is ... His name is ... |
classmate, curly |
Ех.1,р.14 Ех.2,р.14 |
|
|
Ех.3,р.15 |
Ех.4,р.15
|
|
||
|
|
Мої однокласники |
He/She lives in… This is my… These are my… His hobby is ... I’m from… She is from… She isn’t from… |
always, sleepy, hobby, special, favourite, new classmate |
Ех.1,р.16 Ех.3,р.16 |
Ех.3,р.16 |
Ех.2,р.16 |
Ех.1,р.16 |
|
|
||
|
|
Розкажи про себе |
They are… They aren’t… They often play… |
strict, reporter, late, lazy
|
Ех.1,р.17 Ех.2,р.18 |
|
|
Ех.3,р.18 |
|
|
||
|
|
Мої найкращі друзі |
Kate is good at swimming They are … They aren’t …
|
helpful, be good at, |
Ех.1,р.20 |
|
Ех.2,р.20 |
Ех.1,р.20 |
Ех.3,р.21
|
|
||
|
|
Що я вмію робити |
Are you good at..? Yes, I am. / No, I am not. |
good, nice, a bit lazy, funny, helpful, clever, football, basketball, tennis, table tennis, swimming, computer games, dancing
|
|
Ех.2,р.22 |
Ех.1,р.22
|
|
Ех.3,р.22 |
|
||
|
|
Мій домашній улюбленець |
Where is…? |
in, on, under |
|
Ех.2,р.23 |
|
Ех.1,р.23 |
|
|
||
|
|
Моя улюблена іграшка
|
What’s your favourite..? Steve’s favourite sport My favourite toy is... Mary’s favourite toy is…
|
basketball, sport, Go out. comics, pilot, me |
Ех.1,р.26 |
Ех.4,р.27 |
Ех.2,р.27 Ех.3,р.27 Ех.5,р.27 |
Ех.1,р.26 |
|
|
||
|
|
Іграшки моїх друзів Перевіримо знання |
Her ball is… His robot can… |
her, his |
Ех.1,р.28 Ех.2,р.28 Ех.3,р.28
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Діагностична робота з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими
ТЕМА 2. SWEET HOME (Мій будинок)
|
||||||||||||
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
|
|
|
Моє родинне дерево |
Reading: Goldilocks and the Three Bears Listening: Identifying family relationships Speaking: Asking and answering about family members’ jobs Writing: Describing a house / a fl at |
How are you? We are fine Who is this? Who is that...? Who lives in this house?
|
sweethearts, cousins |
Ех.1,р.32 Ех.3,р.32 |
|
|
Ех.2,р.32 Ех.3,р.32 |
|
|
|
|
|
|
Who is..? He is… |
grandpa, grandma, uncle, aunt, mother, father, brother, wife, aunt’s husband |
Ех.1,р.33 |
Ех.2,р.33 Ех.3,р.33 |
|
Ех.2,р.33 |
|
|
||
|
|
Літній табір відпочинку
|
Where is Bill? He’s at Greenwoods Summer Camp. Where are they? They are in/at ... |
at the camp, at home, in the village, London, England, Germany |
Ех.1,р.34 Ех.3,р.35 |
Ех.4,р.35 |
|
Ех.2,р.34 Ех.3,р.35 |
|
|
||
|
|
Мій будинок
|
I like… |
kitchen, bathroom, living room, bedroom, new, house, screen |
Ех.1,р.36 Ех.2,р.36 |
|
|
Ех.2,р.36 |
|
|
||
|
|
Моя кімната |
Where is the kitchen? It is on the left. The bathroom is on the right.
|
kitchen, bathroom, living room, bedroom, new, house, screen |
Ех.1,р.37 |
|
|
Ех.2,р.37 |
|
|
||
|
|
Де мій домашній улюбленець? |
Look under the sofa in the living room. Is it under the bed in the bedroom? Where is..? Is it on the… Yes, it is. / No, it is not. |
in, on, under |
Ех.1,р.38 |
|
|
Ех.2,р.38 |
Ех.3,р.38 |
|
||
|
|
Кімнати в моєму будинку Меблі в кімнатах |
Look at the plan. Where is/are the ...? It’s/They are on the left/right. |
kitchen, bathroom, living room, bedroom, hall, on the left, on the right |
Ех.1,р.39 |
Ех.2,р.39 |
|
|
|
|
||
|
|
Професії
|
Where is..? It is… |
sofa, armchair, carpet, floor, next to, in front of, near, above |
Ех.1,р.40 Ех.2,р.40 |
|
|
Ех.2,р.40 |
|
|
||
|
|
Професії Перевіримо знання
|
What’s his job? He is a… What is her job? She is a … |
doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, businessman, farmer, seller, man, men, woman, women, |
Ех.1,р.42 Ех.2,р.42 Ех.5,р.43 |
Ех.4,р.43 |
|
Ех.3,р.42 Ех.5,р.43 |
|
|
||
|
|
Діагностична робота з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Ключові компетентності: Соціальна та громадянська компетентності Інтегровані змістовні лінії: Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими
ТЕМА 3. SCHOOL TIME (Школа)
|
||||||||||||
№ |
Дата |
Тема |
Мовленнєві функції |
Засоби вираження |
Лексика |
Аудіювання |
Мовлення |
Письмо |
Читання |
Давай гратися і робити проекти! |
Домашнє завдання |
|
|
|
Розклад уроків |
Reading: A Letter to My Penfriend Listening: Identifying details about a pupil’s day Speaking: Describing daily routine Writing: Proper nouns; Writing information about me |
On Mondays we have got ... On Tuesdays… Дні тижня |
timetable, Maths, English, Sport, Reading, Art, Music |
Ех.1,р.50 Ех.3,р.50 |
|
|
Ех.2,р.50 Ех.3,р.50 |
|
|
|
|
|
|
On Mondays we have got ... On Tuesdays… Дні тижня |
timetable, Maths, English, Sport, Reading, Art, Music |
|
Ех.4,р.51 Ех.5,р.51 |
Ех.4,р.51 |
|
|
|
||
|
|
Мої улюблені уроки |
What lesson do you like? I like ... . / ... is my favourite lesson.
|
|
Ех.1,р.52 Ех.2,р.52 Ех.4,р.52 |
Ех.3,р.52 Ех.5,р.52 |
|
Ех.1,р.52 |
|
|
||
|
|
Мій улюблений день тижня |
Do you like ...? I don’t like… He doesn’t like… What do you do in this lesson?
|
read texts, learn poems, count, do sums, jump, run, play sport games, sing songs, play music, draw, paint, speak, read and write English |
Ех.1,р.56 |
Ех.2,р.56 Ех.3,р.56 Ех.5,р.57 |
|
|
Ех.4,р.57 |
|
||
|
|
Годинник. Розпорядок дня
|
Where is it from? It’s from Ukraine. Who is he? |
|
Ех.1,р.58 Ех.3,р.58 |
|
Ех.4,р.59 Ех.5,р.59 |
Ех.2,р.58 Ех.3,р.58 |
|
|
||
|
|
Мій день |
When does she wake up? She wakes up at… I wake up at ... o’clock. Then I ... |
It’s nine o’clock It’s half past… It’s ten to … It’s quarter past… wake up, wash, dress, breakfast |
Ех.1,р.60 Ех.2,р.60 Ех.3,р.61 |
Ех.4,р.61 |
|
Ех.2,р.60 |
|
|
||
|
|
Що я можу робити?
|
What day is it today? It is ... . What time is it? Sorry, I can’t. What do you do after school? |
have lunch, do one’s homework, club, evening |
Ех.1,р.62 Ех.3,р.62 |
Ех.2,р.62 Ех.4,р.63 |
|
Ех.3,р.62 |
|
|
||
|
|
Щоденні справи Перевіримо знання
|
What time do you…? This is the time… I am sorry. I am late. May I come in? May I ask you? Could you..? Can I help you? |
must, can, may, could |
Ех.1,р.64 Ех.4,р.65 Ех.5,р.65 |
Ех.2,р.64 |
Ех.3,р.64 |
Ех.4,р.65 |
|
|
||
|
|
Діагностична робота з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Повторення і узагальнення вивченого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
||
|
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
||