КТП 3 клас нуш 2год

Про матеріал
Календарно тематичне планування навчального матеріалу з англійської мови для учнів 3 класу ( за підручником О. Карпюк ) 1 семестр (2 години на тиждень)
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 3 класі

( 2 години) І семестр

до підручника О.Карпюк  - Тернопіль: «Видавництво Астон», 2021 (наказ МОН України від 16.01.2021 № 53)

на основі типової освітньої програми для 1-4 класів загальної середньої освіти, розробленої під керівництвом О.Я.Савченко

 

 

Дата

Тема

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лексика

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Читання

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

 

Повторення

 

 

 

 

 

Пограємось!

(повторення)

Пригадати римівки, використання:       Can you...? Yes, I can, No, I can’t

 

 

 

Touch your..! Point to … ! Stand up      sit down      turn around   wink…   

 

 

Ех.1,р.6

 

Ех.2,р.6

Ех.3,р.6

 

 

 

 

Ех.4,р.6

 

 

 

 

 

 

Я читаю

(повторення)

Can you ... ?  Yes, I can. / No, I can’t.

 

jump, fly, swim, run, ski,  play football,  fish,  ride a bike, get up at 7 o’clock, play computer games,

 

 

Ех.2,р.7

 

 

 

Ех.1,р.7

 

 

 

 

 

 

 

Я спілкуюсь

(повторення)

I like        Look          Yes, please     I can…     This is…      These are…

 

 

Ех.1,р.8

 

Ех.3,р.9

 

Ех.4,р.9

 

Ех.2,р.9

 

 

 

 

 

 

 

Я вмію це робити

(повторення)

 

 

Ех.2,р.11  Ех.3,р.11

 

 

Ех.1,р.10

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: розвиває в учнів готовність до співпраці, толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, вибудовує товариські стосунки з іншими

 

ТЕМА 1.   ME, MY FAMILY AND FRIENDS (Моя сім’я та друзі)

 

Дата

Тема

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лексика

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Читання

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє задання

 

 

Давай вчити англійську!

Познайомся з новими друзями

Reading: A New

Classmate

Listening: Identifying

details about

classmates

Speaking: Asking

and answering about

sports and hobbies

Writing: Describing

family and friends

What’s your name?

How old are you?

What’s your e-mail?

What’s your telephone number?

This is…                    Her name is…           His name is…           I’m …

His e-mail is…           His telephone number is…

e-mail, English

Ех.1,р.12

Ех.2,р.12

Ех.3,р.12

Ех.4,р.13

Ех.6,р.13

Ех.5,р.13

 

 

 

 

 

His school bag is…

His name is ...

Her bike is…

Her name is ...

His name is ...

classmate, curly

Ех.1,р.14

Ех.2,р.14

 

 

Ех.3,р.15

Ех.4,р.15

 

 

 

 

Мої однокласники

He/She lives in…

This is my…

These are my…

His hobby is ...

I’m from…

She is from…

She isn’t from…

always, sleepy, hobby, special, favourite, new classmate

Ех.1,р.16

Ех.3,р.16

Ех.3,р.16

Ех.2,р.16

Ех.1,р.16

 

 

 

 

Розкажи про себе

They are…

They aren’t…

They often play…

strict, reporter,  late, lazy

 

Ех.1,р.17

Ех.2,р.18

 

 

Ех.3,р.18

 

 

 

 

Мої найкращі друзі

Kate is good at swimming

They are …

They aren’t …

 

 

helpful, be good at,

Ех.1,р.20

 

Ех.2,р.20

Ех.1,р.20

Ех.3,р.21

 

 

 

 

Що я вмію робити

Are you good at..?

Yes, I am. / No, I am not.

good, nice, a bit lazy, funny, helpful, clever, football, basketball, tennis,

table tennis, swimming, computer games, dancing

 

 

Ех.2,р.22

Ех.1,р.22

 

 

Ех.3,р.22

 

 

 

Мій домашній улюбленець

Where is…?

in, on, under

 

Ех.2,р.23

 

Ех.1,р.23

 

 

 

 

Моя улюблена іграшка

 

 

What’s your favourite..?

Steve’s favourite sport

My favourite toy is...

Mary’s favourite toy is…

 

basketball, sport, Go out. comics, pilot, me

Ех.1,р.26

Ех.4,р.27

Ех.2,р.27

Ех.3,р.27

Ех.5,р.27

Ех.1,р.26

 

 

 

 

Іграшки моїх друзів

Перевіримо знання

Her ball is…

His robot can…

her, his

Ех.1,р.28

Ех.2,р.28

Ех.3,р.28

 

 

 

 

 

 

 

 

Діагностична робота з теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими

 

ТЕМА 2. SWEET HOME (Мій будинок)

 

Дата

Тема

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лексика

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Читання

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

 

 

Моє родинне дерево

Reading: Goldilocks

and the Three Bears

Listening: Identifying

family relationships

Speaking: Asking

and answering about

family members’ jobs

Writing: Describing a

house / a fl at

How are you?

We are fine

Who is this?

Who is that...?

Who lives in this house?

 

sweethearts, cousins 

Ех.1,р.32

Ех.3,р.32

 

 

Ех.2,р.32

Ех.3,р.32

 

 

 

 

 

 

Who is..?

He is…

grandpa, grandma, uncle, aunt, mother, father, brother, wife, aunt’s husband

Ех.1,р.33

Ех.2,р.33

Ех.3,р.33

 

Ех.2,р.33

 

 

 

 

Літній табір відпочинку

 

 

Where is Bill?

He’s at Greenwoods Summer Camp.

Where are they?

They are in/at ...

at the camp, at home, in the village, London, England, Germany

Ех.1,р.34

Ех.3,р.35

Ех.4,р.35

 

Ех.2,р.34

Ех.3,р.35

 

 

 

 

Мій будинок

 

I like…

kitchen, bathroom, living room, bedroom, new, house, screen

Ех.1,р.36

Ех.2,р.36

 

 

Ех.2,р.36

 

 

 

 

Моя кімната

Where is the kitchen?

It is on the left.

The bathroom is on the right.

 

kitchen, bathroom, living room, bedroom, new, house, screen

Ех.1,р.37

 

 

Ех.2,р.37

 

 

 

 

 

Де мій домашній улюбленець?

Look under the sofa

in the living room.

Is it under the bed in the bedroom?

Where is..?

Is it on the…

Yes, it is. / No, it is not.

in, on, under

Ех.1,р.38

 

 

Ех.2,р.38

Ех.3,р.38

 

 

 

Кімнати в моєму будинку

Меблі в кімнатах

Look at the plan. Where is/are the ...?

It’s/They are on the left/right.

kitchen, bathroom, living room, bedroom, hall, on the left, on the right

Ех.1,р.39

Ех.2,р.39

 

 

 

 

 

 

Професії

 

Where is..?

It is…

sofa, armchair, carpet, floor, next to,  in front of, near, above

Ех.1,р.40

Ех.2,р.40

 

 

Ех.2,р.40

 

 

 

 

Професії

Перевіримо знання

 

What’s his job?

He is a…

What is her job?

She is a …

doctor, singer, secretary, driver, dancer, waiter, businessman, farmer, seller, man, men, woman, women,

Ех.1,р.42

Ех.2,р.42

Ех.5,р.43

Ех.4,р.43

 

Ех.3,р.42

Ех.5,р.43

 

 

 

 

Діагностична робота з теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ключові компетентності:

Соціальна та громадянська компетентності

Інтегровані змістовні лінії:

Громадянська відповідальність: формування члена громади й суспільства, ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими

 

ТЕМА 3. SCHOOL TIME (Школа)

 

Дата

Тема

Мовленнєві функції

Засоби вираження

Лексика

Аудіювання

Мовлення

Письмо

Читання

Давай гратися і робити проекти!

Домашнє завдання

 

 

Розклад уроків

Reading: A Letter to

My Penfriend

Listening:

Identifying

details about a

pupil’s day

Speaking: Describing

daily routine

Writing: Proper

nouns; Writing

information about

me

On Mondays

we have got ...

On Tuesdays…

Дні тижня

timetable, Maths, English, Sport, Reading,

Art, Music

Ех.1,р.50

Ех.3,р.50

 

 

Ех.2,р.50

Ех.3,р.50

 

 

 

 

 

On Mondays

we have got ...

On Tuesdays…

Дні тижня

timetable, Maths, English, Sport, Reading,

Art, Music

 

Ех.4,р.51

Ех.5,р.51

Ех.4,р.51

 

 

 

 

 

Мої улюблені уроки

What lesson do you like?

I like ... . / ... is my favourite lesson.

 

 

Ех.1,р.52

Ех.2,р.52

Ех.4,р.52

Ех.3,р.52

Ех.5,р.52

 

Ех.1,р.52

 

 

 

 

Мій

улюблений день тижня

Do you like ...?

I don’t like…

He doesn’t like…

What do you do in this lesson?

 

read texts, learn poems, count, do sums, jump, run, play sport games, sing songs, play music, draw, paint, speak, read and write English

Ех.1,р.56

Ех.2,р.56

Ех.3,р.56

Ех.5,р.57

 

 

Ех.4,р.57

 

 

 

Годинник. Розпорядок дня

 

Where is it from?

It’s from Ukraine.

Who is he?

 

Ех.1,р.58

Ех.3,р.58

 

Ех.4,р.59

Ех.5,р.59

Ех.2,р.58

Ех.3,р.58

 

 

 

 

 

 

 

Мій день

When does she wake up?

She wakes up at…

I wake up at ... o’clock. Then I ...

It’s nine o’clock

It’s half past…

It’s ten to …

It’s quarter past…

wake up, wash, dress, breakfast

Ех.1,р.60

Ех.2,р.60

Ех.3,р.61

Ех.4,р.61

 

Ех.2,р.60

 

 

 

 

Що я можу робити?

 

What day is it today?

It is ... .

What time is it?

Sorry, I can’t.

What do you do after school?

have lunch, do one’s homework, club, evening

Ех.1,р.62

Ех.3,р.62

Ех.2,р.62

Ех.4,р.63

 

Ех.3,р.62

 

 

 

 

Щоденні справи

Перевіримо знання

 

What time do you…?

This is the time…

I am sorry. I am late. May I come in?

May I ask you?

Could you..?

Can I help you?

must, can, may, could

Ех.1,р.64

Ех.4,р.65

Ех.5,р.65

Ех.2,р.64

Ех.3,р.64

Ех.4,р.65

 

 

 

 

Діагностична робота з теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Повторення і узагальнення вивченого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додав(-ла)
Мазур Світлана
Пов’язані теми
Англійська мова, 3 клас, Планування
НУШ
До підручника
Англійська мова для загальноосвітніх навчальних закладів 3 клас (Карпюк О. Д.)
Додано
3 жовтня 2021
Переглядів
1489
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку