КТП 5 кл. зурубіжна література, Волощук

Про матеріал
Календарне планування створено за підручником Волощук Є., "Зарубіжна література", 5 кл., 2024
Перегляд файлу

                        Календарно-тематичне планування для І семестру 5 класу із зарубіжної літератури

Рекомендована кількість годин: 1, 5 год. на тиждень (52,5 год. за навчальний рік)

Складено до підручника «Зарубіжна література» 5 кл. : підруч. для закл. загальн. середн. освіти / Євгенія Волощук / Київ: Видавничий центр «Генеза», 2024 рік. – 240  с. : іл.

 

Рекомендовані види робіт із зарубіжної літератури в 5 класі

 

5 кл. НУШ (53 год)

Семестри

І

ІІ

Діагностування (у різний спосіб) прогресу набуття учнями літературних знань і компетентностей

3

2

Уроки позакласного читання

4

0

1. Сприймає усну інформацію на слух / Аудіювання

Аудіювання

1

1

2. Усно взаємодіє та висловлюється / Говоріння

Розвиток мовлення (усно)

1

1

3. Сприймає письмові тексти/ Читання

Читання вголос

1*

1*

4. Письмово взаємодіє та висловлюється / Письмо

Розвиток мовлення (письмово)

1

1

 

Дата

Тема, зміст уроку

1.

 

Зарубіжна література – надбання світової культури. Оригінальна та перекладна література. Автор і перекладач художнього твору. Літературні твори в сучасному інтермедійному просторі. Національна та зарубіжна літератури. Література національних меншин України. Іншомовна література рідного краю.

ТЛ. Робота над поняттями «зарубіжна література», «оригінал» та «переклад». Друкований та цифровий текст. Складники друкованого тексту

2.

 

Біблія – духовна скарбниця людства. Біблійні історії про творення світу й перших людей. Причини втрати первісної гармонії людини з Богом і світом (перекази про історію створення світу, перших людей та вигнання Адама та Єви). ТЛ. Робота над інакомовним значенням біблійних сюжетів та образів.

3.

 

Народження Ісуса Христа в Новому Заповіті. Значення образів та деталей у розповіді про Різдво.

4.

 

Притча про доброго самарянина. Утвердження цінності співчуття та милосердя в оповідях Ісуса Христа. ТЛ. Робота над інакомовним значенням біблійних сюжетів та образів

5.

 

Біблійні притчі за вибором вчителя (варіативний компонент 1) або 2))

6.

 

Тематичне діагностичне оцінювання

7.

 

У СВІТІ КАЗОК.    Усна народна творчість та її жанри (загадки, прислів'я, приказки, пісні, казки тощо). Повторення та узагальнення попередніх знань. ТЛ. Поглиблення понять «фольклор», «прислів’я», «приказка», «загадка», «народна пісня», «народна казка».

8.

 

Казки народів світу. Типи фольклорної казки (чарівна, про тварин, соціально-побутова). Збірка народних казок «Панчатантра» Індійська народна казка «Фарбований шакал». Повчальний зміст казок. ТЛ. Типи фольклорних казок.

9.

 

Збірка народних казок «Тисяча й одна ніч». «Третя подорож Синдбада»  з казок про Сіндбада-мореплавця. Фантастичні елементи в казках. Протистояння добра та зла в казкових сюжетах

10.

 

Збірка народних казок «Дитячі та родинні казки братів Ґрімм». Німецька народна казка «Пані Метелиця». Сюжет чарівної казки. «Чарівні помічники». «Мандрівні сюжети». ТЛ. Особливості чарівної казки.

11.

 

Німецька народна казка «Пані Метелиця». Антитеза як характерний прийом казки. Чесноти та вади казкових персонажів. ТЛ. Поняття «антитеза», «гіпербола», «мандрівні сюжети».

12.

 

Польська народна казка «Цвіт папороті». Чесноти та вади казкових персонажів. Загальнолюдські ідеали та національний колорит народних казок.

13.

 

УПЧ. Китайська народна казка «Пензлик Маляна». Характерні мотиви народних казок.

14.

 

УПЧ. Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчикмізинчик». ТЛ. «Мандрівні сюжети».

15.

 

Тематичне діагностичне оцінювання.

16.

 

Літературна казка та її ознаки. Подібності й відмінності від народної казки. Ганс Крістіан Андерсен . «Снігова королева». Боротьба добра і зла в казці. Утвердження дружби та вірності.

17.

 

Перешкоди на шляху Герди, її помічники. Уособлення в образі Герди вседолаючої сили любові й дієвого добра. Життєстійкість головної героїні. Образ Кая — жертви злих чар.

18.

 

Боротьба добра і зла в казці. Образ Снігової Королеви як носія зла. Перемога теплих людських взаємин над холодною могутністю Снігової Королеви. Утвердження дружби та вірності

19.

 

Оскар Вайлд (1854–1900). Стислі відомості про автора. «Хлопчик-зірка» Протиріччя між зовнішньою та внутрішньою красою в казці; конфлікт краси й добра.

20.

 

«Хлопчик-зірка». Моральні помилки Хлопчика-зірки, його шлях від себелюбства до людяності.

21.

 

«Хлопчик-зірка». Роль стосунків Хлопчика-зірки з матір’ю в контексті його життєвих випробувань. Поетизація оповіді у творі.

22.

 

УПЧ. Джозеф Редьярд Кіплінґ. «Книга Джунглів».Рікі-Тікі –Таві»

23.

 

УПЧ.Джозеф Редьярд Кіплінґ. «Книга Джунглів».Рікі-Тікі –Таві»

24.

 

Тематичне діагностичне оцінювання

25.

 

Систематизація та узагальнення за темою «У світі казок»

26.

 

Систематизація та узагальнення  вивченого у І семестрі

 

Календарно-тематичне планування для ІІ семестру 5 класу із зарубіжної літератури

 

Дата

Тема, зміст уроку

27

 

У СВІТІ ПРИРОДИ,    Художня література й сучасне екомислення.  Неоднозначні стосунки людини та природи.

28

 

Ернест Сетон-Томпсон  Стислі відомості про автора. «Лобо – володар Курумпо». Зображення поведінки та звичок звірів в оповіданні

29

 

Зображення поведінки та звичок звірів в оповіданні «Лобо – володар Курумпо».

30

 

Риси характеру Лобо, його почуття.

31

 

Стосунки людей та звірів. Ставлення оповідача до Лобо.

32

 

Роберт Бернс. «Моє серце в верховині». Стислі відомості про автора. Краса рідних краєвидів у вірші «Моє серце в верховині». Настрій твору.

33

 

Джон Кітс. «Про коника та цвіркуна». Стислі відомості про автора. «Поезія землі» у вірші. «Голоси» та картини природи. Оспівування «дрібниць» природного життя.

34

 

Краса землі у творчості єврейських поетів, що народилися в Україні й писали мовою їдиш. Лейб Квітко. «Жук».Стислі відомості про автора.Співчутливе зображення життя «маленьких мешканців» природного світу. Багатство природного життя у творі.

35

 

Перец Маркіш. «Врожай». Стислі відомості про автора. Закоханість у природу рідного краю. Засоби одухотворення рослинної природи у вірші.

36

 

Тематичне діагностичне оцінювання

37

 

Систематизація та узагальнення за темою «У світі природи»

38

 

У СВІТІ ДИТИНСТВА,     Марк Твен (Семюель Ленґгорн Клеменс) «Пригоди Тома Соєра» (фрагменти). Стислі відомості про автора. Світ дитинства у творі.

39

 

«Пригоди Тома Соєра» (фрагменти). Витівки та пригоди героїв; їхня дружба й стосунки зі світом дорослих.

40

 

Пригоди Тома Соєра» (фрагменти). Витівки та пригоди героїв; їхня дружба й стосунки зі світом дорослих.

41

 

Пригоди Тома Соєра» (фрагменти). Витівки та пригоди героїв; їхня дружба й стосунки зі світом дорослих.

42

 

Пригоди Тома Соєра» (фрагменти). Зображення американського життя у творі.

43

 

Пригоди Тома Соєра» (фрагменти). Своєрідність гумору

44

 

Пригоди Тома Соєра» (фрагменти). Образи Тома Соєра й Гекльберрі Фінна.

45

 

Туве Янссон. «Капелюх Чарівника» (уривки) Стислі відомості про авторку.Історія створення книжки «Капелюх Чарівника».

46

 

«Капелюх Чарівника». Казковий світ Долини Мумі-тролів.

47

 

«Капелюх Чарівника». Казковий світ Долини Мумі-тролів.

48

 

«Капелюх Чарівника». Цінності дружби, доброти, співчуття та щирих стосунків у книжці.

49

 

«Капелюх Чарівника». Мумі-троль та його оточення.

50

 

Тематичне діагностичне оцінювання

51

 

Систематизація та узагальнення за темою «У світі природи»

52

 

Систематизація та узагальнення вивченого в  ІІ семестрі

52,5

 

Систематизація та узагальнення вивченого в 5-ому класі

 

docx
Додано
28 серпня
Переглядів
4076
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку