КТП 5 клас НУШ підручник Карпюк

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 5 класі до підручника Карпюк О.Д., Карпюк К.Т. І семестр
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 5 класі до підручника Карпюк О.Д., Карпюк К.Т.

І семестр

Дата

Тема

Мовний інвентар

Види мовленнєвої діяльності

Домашнє завдання

Граматика

Лексика

Сприймання на слух

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

 

Unit 1. School is cool pp (9-24)

1.

 

Давайте розпочнемо! Активізація словникового запасу

Дієслова “to be”, “to have” (Present Simple)

My name is …

My surname is …

My birthday is in …

c.6 впр.2

с.8 впр.7

с.6 впр.1

с.7 впр.5

с.7 впр.3

с.7 впр.4

с.8 впр.6

с.6 впр.1 (читати)

 

2.

 

Веб сайт “Діти онлайн”. Робота з текстами

Present Simple (do/does)

message, website, careful, personal, safe, to chat, to contact, all around the world

 

с.10 впр.1

с.11 впр.3

с.10 впр.1

с.10 впр.2

с.11 впр.3

с.11 впр.4,

вивчити нові слова

3.

 

Шкільні предмети. Активізація лексичного запасу

 

Maths, German, Music, French, English, PE, Science, History, Geography, Art, IT

c.12 впр.1

с.12 впр.4

с.12 впр.2

с.12 впр.4

с.12 впр.3

с.12 впр.5, вивчити нові слова

4.

 

Чим ти займаєшся на уроках? Розвиток навичок читання

 

battle, calculation, creature, subject, timetable, fascinating, to divide, to multiply, to subtract

с.14 впр.2

с.13-14 впр.1

 

с.14 впр.3

с.14 впр.4, вивчити нові слова

5.

 

Розвиток граматичних навичок. Вживання теперішнього простого часу та прийменників часу

Present Simple,

Adverbs of frequency

Prepositions of time

 

 

c.15 вивчення граматичних правил

Складання діалогу про щоденні рутини

с.15 впр.1,2,3

Вивчити правила,

перегля-нути відео

 

6.

 

Перший тиждень у школі. Розвиток навичок сприймання на слух та усної взаємодії

 

curious, horrible, strict, unusual, wrong

с.16 впр.2,3

с.16 впр.1

с.16 впр.4

 

с.16 впр.1 (читати), вивчити нові слова

7.

 

Розвиток граматичних навичок. Утворення числівників

Numbers (cardinal and ordinal)

hundred, thousand, timetable

 

с.17 вивчення граматичних правил

с.17 впр.2,4

с.17 впр.1

с.17 впр.3

 

8.

 

Розвиток граматичних навичок. Ступені порівняння прикметників

Adjective: degrees of comparison

popular, normal

Відео “How to Compare Things in English”

с.18 вивчення граматичних правил

 

с.18 впр.1,2,3

Скласти 4 речення (порівняти шкільні предмети)

9.

 

Улюблений шкільний предмет мого друга. Розвиток навичок діалогічного мовлення

 

Повторення вивченої лексики

 

с.19 впр.1а

с.19 впр.1b

с.19 впр.2,3

 

с.19 впр.4 (скласти діалог)

10.

 

Шкільні будні. Розвиток навичок письма

Subject pronouns, Possessive adjectives

Повторення вивченої лексики

с.20 впр.1

с.20 впр.3

с.20 впр.1а

с.20 впр.2

с.20 впр.1b

11.

 

Повторення вивченого матеріалу.

 

in a good mood, in a bad mood

с.21 впр.1

с.22 впр.7

с.21 впр.2

с.21 впр.5,6

с.21 впр.3

с.23 впр.9,11

12.

 

Повторення вивченого матеріалу.

 

Повторення вивченої лексики

 

с.22 впр.4

с.23 впр.10

с.24 впр.1,2,3

с.24 впр.4,5

13.

 

Діагностична робота «Школа – це класно»

 

 

Unit 2. What about your family? pp. 25-40

14.

 

Що ти знаєш про двійнят? Розвиток навичок читання

Повторення Present Simple

twins, to compete, to look alike, similar, pain, power, to enjoy, to grow up, together, each other

 

с.26 впр.1

с.26 впр.1

с.27 впр.3

с.26 впр.2

с.27 впр.4, вивчити нові слова

15.

 

Поговоримо про сім’ю. Активізація лексичного запасу

Повторення дієслово “to have”

a relative, an only child, cuddly, to be a real pain in the neck

с.28 впр.2

с.28 впр.1

с.28 впр.3

 

Скласти розповідь про свою сім’ю

16.

 

Мої брати та сестри. Розвиток навичок читання. Робота з текстом

Повторення дієслово “to be”

nuisance, to annoy, to follow, to scream, luckily, to do chores, to get angry, to make a mess

с.30 впр.3,6,7

с.29 впр.2

с.29 впр.1

с.30 впр.4

с.30 впр.5 (дати відповіді на питання)

17.

 

Розвиток граматичних навичок. Вживання теперішнього тривалого часу

Present Continuous

 

с.31 впр.3,4

с.31 вивчення граматичних правил

 

с.31 впр.1

с.31 впр.2,

перегля-нути відео

18.

 

Кожній людині своя професія. Розвиток навичок сприймання на слух та усної взаємодії

Would like

Journalist, mystery, quality, dangerous, hard-working, patient, to solve, definitely

с.32 впр.1,2

с.32

вивчення граматичних правил

с.32 впр.1,3

 

Скласти розповідь «Ким я хочу стати?»

19.

 

Різноманітність професій у світі. Активізація словникового запасу

 

burglar, to babysit, to repair, musician, astronaut, mechanic, engineer

с.33 впр.2

с.33 впр.4а

с.33 впр.5

с.33 впр.1

с.33 впр.4b

с.33 впр.3

Вивчити нові слова, знайти назви цікавих професії у світі

20.

 

Розвиток граматичних навичок. Вживання теперішнього простого часу та теперішнього тривалого часу

Present Simple or Present Continuous

Wh-questions

Повторення вивченої лексики

 

с.34

вивчення граматичних правил

Діалог “My weekend”

с.34 впр.1,2,33

Скласти 5 речень про традиції у Present Simple/

Continuous

21.

 

Сімейне фото. Розвиток навичок говоріння та сприймання мови на слух

 

Повторення вивченої лексики

с.35 впр.3а

с.35 впр.4

 

с.35 впр.1,2

 

Проєкт «Моя сім’я»

22.

 

Професії в моїй сім’ї. Розвиток навичок письма та читання

Would like

Повторення вивченої лексики

 

с.36 впр.1

Діалог “Моя професія мрії”

с.36 впр.3

с.36 впр.2

23.

 

Повторення вивченого матеріалу

Wh-questions

Повторення вивченої лексики

с.39 впр.7

с.38 впр.5

с.37 впр.2,6

с.37 впр.1

с.39 впр.11

24.

 

Повторення вивченого матеріалу

 

in trouble

с.39 впр.8

 

с.37 впр.3,4

с.39 впр.9

с.39 впр.12

25.

 

Повторення вивченого матеріалу

 

Повторення вивченої лексики

 

 

с.39 впр.10

с.40 впр.1,2

с.40 впр.3

26.

 

Діагностична робота “Що ти знаєш про свою сім’ю?”

 

Unit 3. It’s tasty! pp. 41-56

27.

 

Національна кухня. Розвиток навичок читання.

Повторення Present Simple

cuisine, baguette, seafood, macaroons, deserts, raw, champagne, snails, noodles, Asians, Japanese

с.42 впр.1,2

с.42 текст “National cuisine”

с.43 впр.3

Діалог “Моя улюблена страва моєї країни”

 

с.43 впр.4

28.

 

Продукти харчування. Активізація лексичного запасу

 

cocoa, popcorn, pancake, crisps, honey, ham, sugar, butter, bacon, cornflakes

с.44 впр.1

 

с.44 впр.2,3

Скласти 5 речень про улюблену їжу

Вивчити нові слова

29.

 

Чому корисно їсти здорову їжу? Розвиток навичок читання та сприйняття мови на слух

 

bone, health, skin, (un) healthy, to be rich in, to skip a meal, peanuts

с.45 впр.3c

с.45 впр.1b

с.46 впр.3

с.45 впр.1а

с.45 впр.2

с.46 впр.4,5

30.

 

Розвиток граматичних навичок. Вживання Present Perfect

Present Perfect

 

 

с.47 вивчення граматичних правил

Розповідь про користь овочів

с.47 впр.1,2

с.47 впр.3

31.

 

Вчуся готувати їжу. Розвиток навичок сприймання на слух та вміння висловлювати власну думку.

Must, mustn’t

pan, recipe, square, delicious, delighted, tasty, to bake, to mix, to smell, on my/his/their own

с.48 впр.2

с.48 впр.4

 

с.48 впр.1

с.48 впр.3

с.48 впр.5

Написати рецепт улюбленого салату

32.

 

Що їсти на сніданок, обід та вечерю? Активізація словникового запасу

 

brunch

 

с.49 впр.1

с.49 впр.3

с.49 впр.2

Скласти меню на день

33.

 

Розвиток граматичних навичок. Вживання злічуваних та незлічуваних іменників

Countable and uncountable noun

 

с.50 впр.1,2,3

с.50 вивчення граматичних правил

с.50 впр.1b

 

Перегля-нути відео

34.

 

У магазині. Розвиток навичок говоріння та сприймання мови на слух

 

take place

с.51 впр.1а

с.51 впр.2

с.51 впр.1b

с.51 впр.3

Скласти список покупок

35.

 

Рецепти моєї бабусі. Розвиток навичок письма

Дієслово “to need”

to combine, to cool, to prepare, to stir, completely

 

с.52 впр.1а

 

с.52 впр.1b

с.52 впр.2

36.

 

Повторення вивченого матеріалу

 

Повторення вивченої лексики

с.53 впр.1,5

 

с.54 впр.4

с.53 впр.2,5

с.55 впр.11

37.

 

Повторення вивченого матеріалу

 

Повторення вивченої лексики

с.53 впр.3

с.54 впр.7

с.54 впр.6,9

 

с.55 впр.12

38.

 

Повторення вивченого матеріалу

 

Повторення вивченої лексики

с.53 впр.8

 

Діалог “Моя улюблена страва”

с.56 впр.1,2

с.56 впр.3,4

39.

 

Діагностична робота за темою “Це смачно!”

 

Unit 4. It’s time to celebrate! pp. 57-72

40.

 

Що я знаю про свята? Розвиток навичок читання

Повторення Wh-questions

custom, firework, parade, famous, festive, holy, religious, to depend (on), to honour, in honour of

с.58 впр.3

с.58 впр.1,3

с.58 впр.2

 

с.59 впр.4, вивчити нові слова

41.

 

Свята за календарем. Активізація словникового запасу

 

Повторення назв свят, місяців року

 

с.60 впр.3,4,5

с.60 впр.1

с.60 впр.2

с.60 впр.6

42.

 

Традиції святкування свят Хелловіну та Різдва. Розвиток навичок читання та вивчення традицій англомовної культури

Повторення Present Simple

All Saints’ Day, jack-o’-lantern, “holy evening”

с.62 впр.5

с.61 впр.1,2

с.62 впр.4

с.61 впр.3

с.61 впр.1 читати

43.

 

Розвиток граматичних навичок. Вживання дієслова “to be” у минулому часі

Past Simple of the verb “to be”

 

с.63 впр.2,3а

с.63 вивчення граматичних правил

с.63 впр.2

с.63 впр.3b

с.63 впр.1

Переля-нути відео

44.

 

Традиції святкування Нового року. Розвиток навичок сприймання мови на слух та вміння висловлювати свою думку

Irregular verbs

China, Greek, moon, Roman, ancient, Chinese, Jewish, to begin, to divide

с.64 впр.2,3

 

с.64 впр.1

 

с.64 впр.4, вивчити нові слова

45.

 

Що потрібно для новорічної вечірки? Закріплення вживання вивчених лексичних одиниць

 

Повторення вивченої лексики

с.64 впр.5

с.65 впр.3

с.65 впр.1,4

с.65 впр.2

с.65 впр.5

46.

 

Розвиток граматичних навичок. Утворення та вживання минулого простого часу

Past Simple

Повторення вивченої лексики

 

с.66 впр.2

с.66 впр.3

с.66 впр.1

с.66 впр.4

47.

 

Вечірка до Хелловіну. Розвиток навичок говоріння та вміння описувати події

 

costume, spooky, to trick or treat, to be excited

с.67 впр.1b

с.67 впр.1

с.67 впр.3

с.67 впр.2

Створити проєкт “Pumpkin is a symbol of Halloween”

48.

 

Проєктна робота “Лист Санта Клаусу”/“Запрошення на день народження”

Повторення Present Simple

Повторення вивченої лексики

 

с.68 впр.2а

с.68 впр.2a

с.68 впр.1, 2b

с.68 впр.3

49.

 

Повторення вивченого матеріалу

 

Повторення вивченої лексики

с.70 впр.6а

с.69 впр.1,3

с.70 впр.4

с.69 впр.2

с.71 впр.8

50.

 

Повторення вивченого матеріалу

 

Повторення вивченої лексики

 

с.71 впр.7а

с.70 впр.5, 7b

с.70 впр.6b

с.71 впр.9

51.

 

Повторення вивченого матеріалу

 

Повторення вивченої лексики

 

с.72 впр.1

с.72 впр.3

с.72 впр.2

с.71 впр.10a

52.

 

Діагностична робота по темі “Час святкування”

 

53.

 

Діагностична робота: читання

 

 

 

 

 

 

 

54.

 

Діагностична робота: письмо

 

 

 

 

 

 

 

55.

 

Діагностична робота: аудіювання та говоріння

 

 

 

 

 

 

 

56.

 

Узагальнення вивченого матеріалу за І семестр