Календарно-тематичне планування уроків англійської мови у 5 класі до підручника Карпюк О.Д., Карпюк К.Т.
І семестр
№ |
Дата |
Тема |
Мовний інвентар |
Види мовленнєвої діяльності |
Домашнє завдання |
||||
Граматика |
Лексика |
Сприймання на слух |
Зорове сприймання |
Усна взаємодія |
Писемна взаємодія |
|
|||
Unit 1. School is cool pp (9-24) |
|||||||||
1. |
|
Давайте розпочнемо! Активізація словникового запасу |
Дієслова “to be”, “to have” (Present Simple) |
My name is … My surname is … My birthday is in … |
c.6 впр.2 с.8 впр.7 |
с.6 впр.1 с.7 впр.5 |
с.7 впр.3 с.7 впр.4 |
с.8 впр.6 |
с.6 впр.1 (читати)
|
2. |
|
Веб сайт “Діти онлайн”. Робота з текстами |
Present Simple (do/does) |
message, website, careful, personal, safe, to chat, to contact, all around the world |
|
с.10 впр.1 с.11 впр.3 |
с.10 впр.1 с.10 впр.2 |
с.11 впр.3 |
с.11 впр.4, вивчити нові слова |
3. |
|
Шкільні предмети. Активізація лексичного запасу |
|
Maths, German, Music, French, English, PE, Science, History, Geography, Art, IT |
c.12 впр.1 |
с.12 впр.4 |
с.12 впр.2 с.12 впр.4 |
с.12 впр.3 |
с.12 впр.5, вивчити нові слова |
4. |
|
Чим ти займаєшся на уроках? Розвиток навичок читання |
|
battle, calculation, creature, subject, timetable, fascinating, to divide, to multiply, to subtract |
с.14 впр.2 |
с.13-14 впр.1 |
|
с.14 впр.3 |
с.14 впр.4, вивчити нові слова |
5. |
|
Розвиток граматичних навичок. Вживання теперішнього простого часу та прийменників часу |
Present Simple, Adverbs of frequency Prepositions of time |
|
|
c.15 вивчення граматичних правил |
Складання діалогу про щоденні рутини |
с.15 впр.1,2,3 |
Вивчити правила,
|
6. |
|
Перший тиждень у школі. Розвиток навичок сприймання на слух та усної взаємодії |
|
curious, horrible, strict, unusual, wrong |
с.16 впр.2,3 |
с.16 впр.1 |
с.16 впр.4 |
|
с.16 впр.1 (читати), вивчити нові слова |
7. |
|
Розвиток граматичних навичок. Утворення числівників |
Numbers (cardinal and ordinal) |
hundred, thousand, timetable |
|
с.17 вивчення граматичних правил |
с.17 впр.2,4 |
с.17 впр.1 |
с.17 впр.3
|
8. |
|
Розвиток граматичних навичок. Ступені порівняння прикметників |
Adjective: degrees of comparison |
popular, normal |
с.18 вивчення граматичних правил |
|
с.18 впр.1,2,3 |
Скласти 4 речення (порівняти шкільні предмети) |
|
9. |
|
Улюблений шкільний предмет мого друга. Розвиток навичок діалогічного мовлення |
|
Повторення вивченої лексики |
|
с.19 впр.1а |
с.19 впр.1b с.19 впр.2,3 |
|
с.19 впр.4 (скласти діалог) |
10. |
|
Шкільні будні. Розвиток навичок письма |
Subject pronouns, Possessive adjectives |
Повторення вивченої лексики |
с.20 впр.1 |
с.20 впр.3 |
с.20 впр.1а |
с.20 впр.2 |
с.20 впр.1b |
11. |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
in a good mood, in a bad mood |
с.21 впр.1 |
с.22 впр.7 |
с.21 впр.2 с.21 впр.5,6 |
с.21 впр.3 |
с.23 впр.9,11 |
12. |
|
Повторення вивченого матеріалу. |
|
Повторення вивченої лексики |
|
с.22 впр.4 |
с.23 впр.10 |
с.24 впр.1,2,3 |
с.24 впр.4,5 |
13. |
|
Діагностична робота «Школа – це класно»
|
|
||||||
Unit 2. What about your family? pp. 25-40 |
|||||||||
14. |
|
Що ти знаєш про двійнят? Розвиток навичок читання |
Повторення Present Simple |
twins, to compete, to look alike, similar, pain, power, to enjoy, to grow up, together, each other |
|
с.26 впр.1 |
с.26 впр.1 с.27 впр.3 |
с.26 впр.2 |
с.27 впр.4, вивчити нові слова |
15. |
|
Поговоримо про сім’ю. Активізація лексичного запасу |
Повторення дієслово “to have” |
a relative, an only child, cuddly, to be a real pain in the neck |
с.28 впр.2 |
с.28 впр.1 |
с.28 впр.3 |
|
Скласти розповідь про свою сім’ю |
16. |
|
Мої брати та сестри. Розвиток навичок читання. Робота з текстом |
Повторення дієслово “to be” |
nuisance, to annoy, to follow, to scream, luckily, to do chores, to get angry, to make a mess |
с.30 впр.3,6,7 |
с.29 впр.2 |
с.29 впр.1 |
с.30 впр.4 |
с.30 впр.5 (дати відповіді на питання) |
17. |
|
Розвиток граматичних навичок. Вживання теперішнього тривалого часу |
Present Continuous |
|
с.31 впр.3,4 |
с.31 вивчення граматичних правил |
|
с.31 впр.1 |
с.31 впр.2, |
18. |
|
Кожній людині своя професія. Розвиток навичок сприймання на слух та усної взаємодії |
Would like |
Journalist, mystery, quality, dangerous, hard-working, patient, to solve, definitely |
с.32 впр.1,2 |
с.32 вивчення граматичних правил |
с.32 впр.1,3 |
|
Скласти розповідь «Ким я хочу стати?» |
19. |
|
Різноманітність професій у світі. Активізація словникового запасу |
|
burglar, to babysit, to repair, musician, astronaut, mechanic, engineer |
с.33 впр.2 с.33 впр.4а |
с.33 впр.5 |
с.33 впр.1 с.33 впр.4b |
с.33 впр.3 |
Вивчити нові слова, знайти назви цікавих професії у світі |
20. |
|
Розвиток граматичних навичок. Вживання теперішнього простого часу та теперішнього тривалого часу |
Present Simple or Present Continuous Wh-questions |
Повторення вивченої лексики |
|
с.34 вивчення граматичних правил |
Діалог “My weekend” |
с.34 впр.1,2,33 |
Скласти 5 речень про традиції у Present Simple/ Continuous |
21. |
|
Сімейне фото. Розвиток навичок говоріння та сприймання мови на слух |
|
Повторення вивченої лексики |
с.35 впр.3а с.35 впр.4 |
|
с.35 впр.1,2 |
|
Проєкт «Моя сім’я» |
22. |
|
Професії в моїй сім’ї. Розвиток навичок письма та читання |
Would like |
Повторення вивченої лексики |
|
с.36 впр.1 |
Діалог “Моя професія мрії” |
с.36 впр.3 |
с.36 впр.2 |
23. |
|
Повторення вивченого матеріалу |
Wh-questions |
Повторення вивченої лексики |
с.39 впр.7 |
с.38 впр.5 |
с.37 впр.2,6 |
с.37 впр.1 |
с.39 впр.11 |
24. |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
in trouble |
с.39 впр.8 |
|
с.37 впр.3,4 |
с.39 впр.9 |
с.39 впр.12 |
25. |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
Повторення вивченої лексики |
|
|
с.39 впр.10 |
с.40 впр.1,2 |
с.40 впр.3 |
26. |
|
Діагностична робота “Що ти знаєш про свою сім’ю?” |
|
||||||
Unit 3. It’s tasty! pp. 41-56 |
|||||||||
27. |
|
Національна кухня. Розвиток навичок читання. |
Повторення Present Simple |
cuisine, baguette, seafood, macaroons, deserts, raw, champagne, snails, noodles, Asians, Japanese |
с.42 впр.1,2 |
с.42 текст “National cuisine” с.43 впр.3 |
Діалог “Моя улюблена страва моєї країни” |
|
с.43 впр.4 |
28. |
|
Продукти харчування. Активізація лексичного запасу |
|
cocoa, popcorn, pancake, crisps, honey, ham, sugar, butter, bacon, cornflakes |
с.44 впр.1 |
|
с.44 впр.2,3 |
Скласти 5 речень про улюблену їжу |
Вивчити нові слова |
29. |
|
Чому корисно їсти здорову їжу? Розвиток навичок читання та сприйняття мови на слух |
|
bone, health, skin, (un) healthy, to be rich in, to skip a meal, peanuts |
с.45 впр.3c |
с.45 впр.1b с.46 впр.3 |
с.45 впр.1а |
с.45 впр.2 |
с.46 впр.4,5 |
30. |
|
Розвиток граматичних навичок. Вживання Present Perfect |
Present Perfect |
|
|
с.47 вивчення граматичних правил |
Розповідь про користь овочів |
с.47 впр.1,2 |
с.47 впр.3 |
31. |
|
Вчуся готувати їжу. Розвиток навичок сприймання на слух та вміння висловлювати власну думку. |
Must, mustn’t |
pan, recipe, square, delicious, delighted, tasty, to bake, to mix, to smell, on my/his/their own |
с.48 впр.2 с.48 впр.4 |
|
с.48 впр.1 с.48 впр.3 |
с.48 впр.5 |
Написати рецепт улюбленого салату |
32. |
|
Що їсти на сніданок, обід та вечерю? Активізація словникового запасу |
|
brunch |
|
с.49 впр.1 |
с.49 впр.3 |
с.49 впр.2 |
Скласти меню на день |
33. |
|
Розвиток граматичних навичок. Вживання злічуваних та незлічуваних іменників |
Countable and uncountable noun |
|
с.50 впр.1,2,3 |
с.50 вивчення граматичних правил |
с.50 впр.1b |
|
|
34. |
|
У магазині. Розвиток навичок говоріння та сприймання мови на слух |
|
take place |
с.51 впр.1а |
с.51 впр.2 |
с.51 впр.1b |
с.51 впр.3 |
Скласти список покупок |
35. |
|
Рецепти моєї бабусі. Розвиток навичок письма |
Дієслово “to need” |
to combine, to cool, to prepare, to stir, completely |
|
с.52 впр.1а |
|
с.52 впр.1b |
с.52 впр.2 |
36. |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
Повторення вивченої лексики |
с.53 впр.1,5 |
|
с.54 впр.4 |
с.53 впр.2,5 |
с.55 впр.11 |
37. |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
Повторення вивченої лексики |
с.53 впр.3 |
с.54 впр.7 |
с.54 впр.6,9 |
|
с.55 впр.12 |
38. |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
Повторення вивченої лексики |
с.53 впр.8 |
|
Діалог “Моя улюблена страва” |
с.56 впр.1,2 |
с.56 впр.3,4 |
39. |
|
Діагностична робота за темою “Це смачно!” |
|
||||||
Unit 4. It’s time to celebrate! pp. 57-72 |
|||||||||
40. |
|
Що я знаю про свята? Розвиток навичок читання |
Повторення Wh-questions |
custom, firework, parade, famous, festive, holy, religious, to depend (on), to honour, in honour of |
с.58 впр.3 |
с.58 впр.1,3 |
с.58 впр.2 |
|
с.59 впр.4, вивчити нові слова |
41. |
|
Свята за календарем. Активізація словникового запасу |
|
Повторення назв свят, місяців року |
|
с.60 впр.3,4,5 |
с.60 впр.1 |
с.60 впр.2 |
с.60 впр.6 |
42. |
|
Традиції святкування свят Хелловіну та Різдва. Розвиток навичок читання та вивчення традицій англомовної культури |
Повторення Present Simple |
All Saints’ Day, jack-o’-lantern, “holy evening” |
с.62 впр.5 |
с.61 впр.1,2 |
с.62 впр.4 |
с.61 впр.3 |
с.61 впр.1 читати |
43. |
|
Розвиток граматичних навичок. Вживання дієслова “to be” у минулому часі |
Past Simple of the verb “to be” |
|
с.63 впр.2,3а |
с.63 вивчення граматичних правил с.63 впр.2 |
с.63 впр.3b |
с.63 впр.1 |
|
44. |
|
Традиції святкування Нового року. Розвиток навичок сприймання мови на слух та вміння висловлювати свою думку |
Irregular verbs |
China, Greek, moon, Roman, ancient, Chinese, Jewish, to begin, to divide |
с.64 впр.2,3 |
|
с.64 впр.1 |
|
с.64 впр.4, вивчити нові слова |
45. |
|
Що потрібно для новорічної вечірки? Закріплення вживання вивчених лексичних одиниць |
|
Повторення вивченої лексики |
с.64 впр.5 |
с.65 впр.3 |
с.65 впр.1,4 |
с.65 впр.2 |
с.65 впр.5 |
46. |
|
Розвиток граматичних навичок. Утворення та вживання минулого простого часу |
Past Simple |
Повторення вивченої лексики |
|
с.66 впр.2 |
с.66 впр.3 |
с.66 впр.1 |
с.66 впр.4 |
47. |
|
Вечірка до Хелловіну. Розвиток навичок говоріння та вміння описувати події |
|
costume, spooky, to trick or treat, to be excited |
с.67 впр.1b |
с.67 впр.1 |
с.67 впр.3 |
с.67 впр.2 |
Створити проєкт “Pumpkin is a symbol of Halloween” |
48. |
|
Проєктна робота “Лист Санта Клаусу”/“Запрошення на день народження” |
Повторення Present Simple |
Повторення вивченої лексики |
|
с.68 впр.2а |
с.68 впр.2a |
с.68 впр.1, 2b |
с.68 впр.3 |
49. |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
Повторення вивченої лексики |
с.70 впр.6а |
с.69 впр.1,3 |
с.70 впр.4 |
с.69 впр.2 |
с.71 впр.8 |
50. |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
Повторення вивченої лексики |
|
с.71 впр.7а |
с.70 впр.5, 7b |
с.70 впр.6b |
с.71 впр.9 |
51. |
|
Повторення вивченого матеріалу |
|
Повторення вивченої лексики |
|
с.72 впр.1 |
с.72 впр.3 |
с.72 впр.2 |
с.71 впр.10a |
52. |
|
Діагностична робота по темі “Час святкування” |
|
||||||
53. |
|
Діагностична робота: читання |
|
|
|
|
|
|
|
54. |
|
Діагностична робота: письмо |
|
|
|
|
|
|
|
55. |
|
Діагностична робота: аудіювання та говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
56. |
|
Узагальнення вивченого матеріалу за І семестр |
|
|
|
|
|
|
|