Зведена таблиця
розподілу навчального часу в 6 класах
Семестр |
Загальна кількість навчальних годин |
Кількість годин на тиждень |
Кількість контрольних робіт |
Кількість тематичних оцінювань |
|
6-Б |
6-В |
||||
І семестр |
|
|
2 |
3 |
3 |
ІІ семестр |
|
|
2 |
3 |
3 |
Рік |
|
|
2 |
6 |
6 |
Календарне планування складено за програмою:
Світова література. 5 – 9 класи. Програма для закладів загальної середньої освіти – К.: Видавничий дім «Освіта», 2013 зі змінами, затвердженими наказом МОН від 2023 н.р.
Фронтальні та індивідуальні види контрольних робіт
|
І семестр |
ІІ семестр |
Контрольні (діагностичні) роботи |
3 |
3 |
Розвиток мовлення |
2 (у.+п.) |
2 (у.+п.) |
Контрольний твір |
1 |
1 |
Позакласне читання |
2 |
2 |
І семестр
№ |
Дата |
Тема уроку |
Теорія літератури |
|
ВСТУП |
||||
1 |
|
Література як вид мистецтва. |
|
|
2 |
|
Художній образ. |
Художній образ, початкові поняття про традиційний образ, вічний образ. |
|
МІФИ НАРОДІВ СВІТУ |
||||
3 |
|
Поняття про міф. Основні тематичні групи міфів (про створення і будову світу, про героїв, календарні та ін.). Відображення єдності людини й природи в міфах різних народів. Популярні міфологічні образи, сюжети, мотиви різних народів. Грецькі міфи. Міф про Прометея. |
Початкове поняття про міф, мотив. Поглиблення поняття про образ міфологічний образ). |
|
4 РМ |
|
РМ № 1 (у.). Складання сюжетного ланцюжка (за міфом про Прометея). |
||
5 |
|
Грецькі міфи. Дедал і Ікар. |
||
6 |
|
Грецькі міфи. Нарцис. |
||
7 |
|
Грецькі міфи. Пігмаліон і Галатея. Орфей і Еврідіка. |
||
8 |
|
Індійські міфи. Творення. Про створення ночі. |
||
9 |
|
Єгипетські міфи. Ра та Апоп. Міф про те, як Тефнут покинула Єгипет. |
||
10 КР |
|
КР № 1. Вступ. Міфи народів світу. Тести. |
|
|
МУДРІСТЬ БАЙКИ |
||||
11 |
|
Байка як літературний жанр, її характерні ознаки, особливості художньої будови, повчальний зміст. Езоп «Лисиця і виноград». Поєднання конкретного і загального в байках Езопа. |
Байка, езопова мова. Поглиблення понять про алегорію, образ (алегоричний образ). |
|
12 |
|
Езоп «Вовк і Ягня», «Мурашки й Цикада». Утілення людських якостей (працелюбність, розум, хитрість, дурість, жорстокість, лінощі та ін.) в алегоричних образах. Мораль байок Езопа. |
||
13 |
|
Жан де Лафонтен (1621 – 1695). «Зачумлені бзвірі». Новаторство Ж. де Лафонтена у жанрі байки. Людські вади в байці «Зачумлені звірі». Алегоричні образи твору. |
||
14 РМ |
|
РМ № 2 (п.). Контрольний письмовий твір за вивченими творами. |
|
|
ПРИГОДИ І ФАНТАСТИКА |
||||
15 |
|
Роберт Льюїс Стівенсон (1850–1894). «Острів скарбів». Особливості розвитку пригодницького сюжету у творі. |
Поглиблення понять про роман (пригодницький роман) |
|
16 |
|
Роберт Льюїс Стівенсон (1850–1894). «Острів скарбів». Система образів (Джим Хокінс і його товариші). |
||
17 |
|
Роберт Льюїс Стівенсон (1850–1894). «Острів скарбів». Система образів (пірат Сільвер та ін.). Моральні цінності. |
||
18 КР |
|
КР № 2. Мудрість байки, творчість Р.Л. Стівенсона. Тести. |
|
|
19 |
|
Чарльз Дікенс (1812–1870) «Різдвяна пісня в прозі». Подорож у часі й просторі Скруджа. |
Повість |
|
20 |
|
Чарльз Дікенс (1812–1870) «Різдвяна пісня в прозі». Динаміка образу Скруджа, причини його духовного переродження. |
|
|
21 |
|
Чарльз Дікенс (1812–1870) «Різдвяна пісня в прозі». Сюжет і композиція повісті. |
Композиція |
|
22 |
|
Чарльз Дікенс (1812–1870) «Різдвяна пісня в прозі». Значення образу Різдва у творі. |
|
|
23 |
|
Чарльз Дікенс (1812–1870) «Різдвяна пісня в прозі». Елементи фольклору (казки, пісні). |
|
|
24 |
|
Микола Васильович Гоголь (1809–1852) «Ніч перед Різдвом». Народні традиції та звичаї у творі. |
|
|
25 |
|
Микола Васильович Гоголь (1809–1852) «Ніч перед Різдвом». Тема кохання. Образи Оксани і Вакули. |
|
|
26 |
|
Микола Васильович Гоголь (1809–1852) «Ніч перед Різдвом». Роль фантастики в повісті. |
|
|
27 |
|
Микола Васильович Гоголь (1809–1852) «Ніч перед Різдвом». Елементи фольклору (традиційні образи – відьма, чорт, місяць та ін.; різдвяні символи; елементи казки). |
|
|
29 КР |
|
КР № 3. Творчість Ч. Діккенса та М.Гоголя. Тести |
|
|
30 ПЧ |
|
ПЧ № 1. Дж.К. Роулінг «Гаррі Поттер і філософський камінь». Чарівний світ роману. |
|
|
31 ПЧ |
|
ПЧ № 2. Дж.К. Роулінг «Гаррі Поттер і філософський камінь». Образи маленьких чаклунів. |
|
|
32 |
|
Підсумковий урок. |
|
|