Календарно-тематичне планування індивідуальних занять з англійської мови
за I семестр 2022-2023 н.р. 1 год/тиждень
у 6 класі за підручником Несвіт А.
вчителя: Тисячник О.М.
№ |
Дата |
Зміст програмного матеріалу |
Види діяльності |
Очікувані результати |
|
|
Тема 1: My Family and Friends ( Я, моя сім’я та друзі) |
||
1 |
07.09 |
Різні сім'ї, різні традиції. Вживання означеного та неозначеного артикля. |
Введення мовного інвентаря Розвиток умінь сприймання на слух
|
Вміти описувати, розповідати, характеризувати членів моєї родини, використовувати лексику зовнішності людини та риси характеру |
2 |
14.09 |
Правила вживання ступенів порівняння прикметників. |
Розвиток умінь писемної взаємодії |
|
3 |
21.09 |
Мої батьки. Присвійні займенники. |
Розвиток умінь обміну інформацією |
|
4 |
28.09 |
Мої друзі. Теперішній простий час |
Бесіда |
|
|
|
Тема 2: «Shopping» |
||
5 |
05.10 |
Види магазинів . |
Активізація мовного інвентаря
|
Вміти запитувати та надавати інформацію, розуміти точну інформацію у діалогічному мовленні. Вміти описувати про похід до магазинів |
6 |
12.10 |
Минулий простий час. |
Розвиток умінь писемної взаємодії |
|
7 |
19.10 |
Магазини. Теперішній тривалий, may/might |
Розвиток умінь бесіди та розуміння співрозмовника |
|
8 |
02.11 |
Покупки у Лондоні. Типи запитань у різних видо-часових формах |
Робота в парах |
|
|
|
Тема 3: : “Food and Drinks” |
||
12 |
09.11
|
Правильне харчування. Вправи на лексичний матеріал |
Введення мовного інвентаря
|
Вміти розпитувати з метою роз’яснення та уточнення інформації, пропонувати, приймати пропозиції. Описувати свої вподобання в їжі |
13 |
16.11 |
Приготування їжі . Типи питань |
Розвиток умінь сприймання на слух
|
|
14 |
23.11 |
Пікнік. Минулий неозначений час |
Розвиток умінь написання повідомлення
|
|
15 |
30.11
|
Моя улюблена страва. Теперішній неозначений час |
Проєктна робота |
|
|
|
Тема 4: “Sport and Games” |
||
16 |
07.12 |
Бесіда про спорт у нашому житті. Прислівник |
Бесіда |
Вміти висловлювати свої враження, почуття та емоції, описувати улюблений вид спорту, надавати інформацію про вільний час, розуміти врази, пов’язані з видами спорту |
17 |
14.12 |
Мій улюблений вид спорту Модальні дієслова. |
Розвиток умінь усної взаємодії
|
|
18 |
21.12 |
Види спорту. Теперішній доконаний час |
Робота в групах.
|