КТП 7 клас/НУШ/3 год/тиждень/Містить ГР

Про матеріал
Календарно-тематичний планування 7 клас, НУШ, II семестр 3 год/тиждень до підручника «Англійська мова (7-й рік навчання)» підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти) (авт. Карпюк О. Д., Карпюк К. Т.) Модельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти з 2022-2023 н.р. (автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.) «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795) МІСТИТЬ ГР
Перегляд файлу

Календарно-тематичний планування  7 клас, НУШ, II семестр 3 год/тиждень до підручника «Англійська мова (7-й рік навчання)»

підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти)  (авт. Карпюк О. Д., Карпюк К. Т.)

Модельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти з 2022-2023 н.р.

(автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.)

«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)

 

49

 

Тема 5. Sport from A to Z.

Спорт (новини спорту).

SB pp.80-81

Виокремлюєпотрібну інформацію

Навчання впродовж життя

і уміння критично оцінювати інформацію

Читання тексту та виконання завдань

Робота в парах: обмін інформа­цією

Baseman, championship, contract, match, shortstop, Uruguay, bronze, to defeat to keep up with smth, to turn out.

 

Обговорює текст зі спортивними новина­ми.

AB t.2, p.55

50

 

Sport from A to Z.

Спорт (новини спорту).

SB pp.81-82

висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію

Читання тексту і виокремлення по­трібної інформації

Робота в групах: обмін думками

Pieces of news.

 

Розповідає одноклас­никам про новини спорту.

AB t.3, p.56

51

 

Sport from A to Z.

Спорт (види спорту).

SB p.83

Вивчаємо ГР1

виокремлює           потрібну інформацію

Навчання впродовж життя і уміння критично оцінювати інформацію

Читання речень та виконання завдань

Робота в парах: презентація проєкту.

Athletics, weightlifting, cycle ball, windsurfing, wrestling, zorbing, elephant polo, underwater hockey.

 

Створює презентацію про незвичні види спорту.

AB t.1, p.57

52

 

Sport from A to Z.

Спорт (спортивні змаган­ня, Олімпійські ігри).

SB p.84-85

Вивчаємо ГР1,ГР3

виокремлює потрібну інформацію

Навчання впродовж життя і уміння критично оцінювати інформацію

Читання тексту та виконання завдань

Монолог: надання інформації

Disability, discipline, motto, rowing, parallel, to appear, to compete, to represent, to be held.

 

Обговорює текст про Олімпійські ігри.

AB t.2,3  p.58

53

 

Sport from A to Z.

Спорт.

SB p.86

виокремлює потрібну інформацію

Навчання впродовж життя і  уміння критично оцінювати інформацію

Читання речень та виконання грама­тичних завдань

Монолог: надання інформації

 

Past Simple Passive

Продукує прості речен­ня про спорт, викорис­товуючи пасивний стан дієслова у минулому.

GB t.5, p.51

54

 

Sport from A to Z. Спорт (види спорту, спортивні змагання).

SB p.87

виокремлює потрібну інформацію

Навчання впродовж життя і уміння критично оцінювати інформацію

Прослуховування аудіозапису і ви­конання завдань

Монолог: надання інформації

Visiting team, attacker, defender, whistle, goal, penalty, referee, goalkeeper, home team, foul, to score, to cheer.

 

Обговорює діалог про водне поло.

AB t.1, p.59

55

 

Sport from A to Z.

Спорт (види спорту).

SB pp.88-89

виокремлює потрібну інформацію

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання завдань

Робота в групах: презентація по­стера

Court, basket, pitch goal, racket, tennis ball, net, rink, goal, stick, puck.

 

Розрізняє спортивний інвентар для різних видів спорту.

AB t.2, p.61

56

 

Sport from A to Z.

Спорт.

SB p.90

запитує і надає інфор­мацію

Навчання впродовж життя, уміння критично оцінювати інформацію

Читання речень та виконання грама­тичних завдань

Написання і допо­внення речень

 

Past Simple Passive (wh- questions)

Запитує і відповідає на запитання про спорт, використовуючи пасив­ний стан дієслова.

GB t.4, p.55

57

 

Sport from A to Z.

Спорт (улюблений вид спорту).

SB p.91

запитує і надає інфор­мацію

Навчання впродовж життя, уміння критично оцінювати інформацію

Прослуховування аудіозапису і ви­конання завдань

Монолог: надання інформації

Pool, diving.

 

Обговорює діалог про підводний хокей.

AB t.1, p.63

58

 

Sport from A to Z.

Спорт (спортивні гуртки).

SB p.92

запитує і надає інфор­мацію

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіозапису і ви­конання завдань

Робота в парах: обмін інформа­цією

Sports club.

 

Запитує і відповідає на запитання про спор­тивні гуртки.

AB t.3, p.63

59

 

Sport from A to Z.Спорт (відомі спортс­мени).

SB p.93

висловлює власну думку

Навчання впродовж життя, уміння критично оцінювати інформацію

Читання тексту та виконання завдань

Написання тексту- опису

Scorer, record, World Cup.

 

Пише допис для блогу про відомих спортс­менів.

AB t.2, p.64

60

 

Sport from A to Z. Спорт. SB pp.94-95

виокремлює потрібну інформацію

Навчання впродовж життя, уміння критично оцінювати інформацію

Читання речень та виконання завдань

Написання і допо­внення речень

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

Запитує і відповідає на запитання про спорт.

SB tt.1-4, p.98

61

 

Sport from A to Z.Спорт.

SB pp.96-97

запитує і надає інфор­мацію

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдань

Робота в групах: написання і пре­зентація проєкту.

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

Презентує інформацію про відомих атлетів.

AB t.2, p.65; t.5, p.66; t.7, p.67

62

 

Діагностувальна робота №5(Вивчаємо ГР1,ГР2,ГР3,ГР4)

 

Уміння вчитися упродовж життя:

уміння використовувати ефективні на­вчальні стратегії для вивчення мови;

уміння оцінювати власні навчальні до­сягнення

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

63

 

Тема 6. What’s the Matter? Відвідування лікаря. SB pp.100-101

виокремлює потрібну інформацію

Навчання впродовж життя, уміння критично оцінювати інформацію

Читання тексту і виокремлення по­трібної інформації

Монолог: надання інформації

Aid, accident, ambulance breath, death, emergency, wound, to bleed, to breathe, to react, to save, backwards, immediately, to get stuck, to pay attention.

 

Обговорює порядок надання невідкладної допомоги.

AB t.2, p.68

64

 

What’s the Matter? Відвідування лікаря. SB pp.101-102

(Вивчаємо ГР1)

запитує і надає інфор­мацію

Громадянські та соціальні компетентності:уміння формулювати власну позицію

Читання тексту та виконання завдань

Робота в групах: обмін інформа­цією

 

 

Описує екстренну ситуацію на основі прочитаного.

AB t.3, p.69

65

 

What’s the Matter? Відвідування лікаря. Частини тіла.

SB p.103

виокремлює потрібну інформацію

Навчання впродовж життя, уміння критично оцінювати інформацію

Читання речень та виконання завдань

Монолог: надання інформації

Rash, cough, headache,sore throat, bruise, flu, cut, stomachache, dizzy, toothache, to sneeze, earache, tongue, lungs, heart.

 

Ідентифікує слова, що позначають назви частин тіла, описує поширені проблеми зі здоров’ям.

AB t.3, p.70

66

 

What’s the Matter? Відвідування лікаря. Частини тіла.

SB p.104-105

(Вивчаємо ГР3)

виокремлює потрібну інформацію

Навчання впродовж життя, уміння критично оцінювати інформацію

Читання тексту і виокремлення по­трібної інформації

Монолог: надання інформації

Disease, illness, pill surgeon, symptom, treatment, private, regular, regularly, to make an appointment.

 

Обговорює текст про відвідування лікаря.

AB t.3, p.71

67

 

What’s the Matter? Відвідування лікаря. SB pp.106-107

виокремлює потрібну інформацію

Громадянські та соціальні компетентності:  уміння формулювати власну позицію

Читання тексту та виконання завдань

Монолог: надання інформації

Pulse, pills.

 

Описує роботу лікаря на основі прочитаного.

AB t.4, p.72

68

 

What’s the Matter? Відвідування лікаря. SB p.108

виокремлює потрібну інформацію

Навчання впродовж життя, уміння критично оцінювати інформацію

Читання речень та виконання грама­тичних завдань

Написання і допо­внення речень

 

Zero Conditional

Висловлює поради і пропозиції, говорить про загальні факти, використовуючи умовні речення.

GB t.4, p.61

69

 

What’s the Matter? Відвідування лікаря. SB p.109

висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності:  уміння формулювати власну позицію

Читання речень та виконання завдань

Робота в групах: обмін думками

To suffer, chest, pain, X-ray, injection.

 

Продукує прості речення про здоров’я, використовуючи нові слова і вирази.

AB t.2, p.74

70

 

What’s the Matter? Відвідування лікаря. SB p.110-111

виокремлює потрібну інформацію

Навчання впродовж життя

y уміння критично оцінювати інформацію

Читання речень та виконання грама­тичних завдань

Написання і допо­внення речень

 

The Past Perfect Tense

Виражає дії, що від­булись до певного моменту в минулому.

GB t.2, p.63

71

 

What’s the Matter? Відвідування лікаря. SB p.111-112

висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію

Читання речень та виконання грама­тичних завдань

Написання і допо­внення речень

 

The Past Perfect

Tense

Запитує і надає відпо­віді на запитання, вико­ристовуючи минулий доконаний час.

GB t.4, p.64

72

 

What’s the Matter? Відвідування лікаря. SB p.113

(Вивчаємо ГР2)

висловлює власну думку

Ініціативність і підприємливість:

 уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Прослуховування аудіозапису і ви­конання завдань

Робота в парах: обмін інформа­цією

What’s the matter? I feel  

You should ...

 

Запитує про проблеми зі здоров’ям, описує симптоми і надає про­сті рекомендації.

AB t.2, p.75

73

 

What’s the Matter? Відвідування лікаря. SB p.114

(вивчаємо ГР4)

висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію

Читання тексту і виокремлення по­трібної інформації

Написання елек­тронного повідо­млення

Email pal.

 

Пише електронного листа, описує проблему зі здоров’ям і отримане лікування.

AB t.1. p.77

74

 

What’s the Matter? Відвідування лікаря. SB pp.115-116

запитує і надає інфор­мацію

Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію

Читання речень та виконання завдань

Робота в парах: обмін інформа­цією

Повторення лексичного матеріалу.

Повторення граматичного матеріалу

Запитує і надає відпо­віді про стан здоров’я.

SB tt.1-3, p.118

75

 

What’s the Matter? Відвідування лікаря. SB pp.116-117

висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію

Читання тексту і виокремлення по­трібної інформації

Написання допису для блогу

Повторення лексичного матеріалу.

Повторення граматичного матеріалу

Пише допис до блогу про медичні послуги.

AB t.4, p.79; t.7, p.80

76

 

What’s the Matter? Відвідування лікаря. Test Book Unit 6

Діагностувальна робота №6 (Вивчаємо ГР1,ГР2,ГР3,ГР4)

 

Уміння вчитися упродовж життя:

уміння використовувати ефективні на­вчальні стратегії для вивчення мови

уміння оцінювати власні навчальні до­сягнення

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

77

 

Тема 7. Curtain Up!

Кіно і театр (улюблені фільми).

SB pp.120-121

надає інформацію щодо прочитаного тексту

Навчання впродовж життя, уміння критично оцінювати інформацію

Читання тексту і виокремлення по­трібної інформації

Робота в групах: обмін думками

Con artist, crime, foe, society, spell, to solve, to hit the road, to take sb back.

 

Запитує і надає інфор­мацію про фільми на основі прочитаного.

AB t.2, p.82

78

 

Curtain Up!

Кіно і театр (улюблені фільми).

SB pp.121-122

(Вивчаємо ГР1)

висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію

Читання тексту і виокремлення по­трібної інформації

Монолог: надання інформації

Comedy, documentary, action film, computer- animated film.

 

Розповідає про власні уподобання щодо фільмів на основі про­читаного.

AB t.4, p.83

79

 

Curtain Up!

Кіно і театр (відвідування кінотеатру, відвідування вистави).

SB p.123

запитує і надає інфор­мацію

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання речень та виконання завдань

Робота в парах: обмін інформа­цією

Монолог: надання інформації

Curtain, balconies, seats, stage, lights, screen.

 

Запитує і надає відпо­віді на запитання про відвідування театру і кінотеатру.

AB t.1, p.84

80

 

Curtain Up!

Кіно і театр (відомі театри).

SB p.124

надає інформацію щодо прочитаного тексту

Навчання впродовж життя,  уміння критично оцінювати інформацію

Читання тексту і виокремлення по­трібної інформації

Робота в групах: обмін думками

Banquet, opera house, painting, renewal, Shanghai, space, staircase, subtitle, tragedy,crystal, to be based on, to find oneself.

 

Обговорює текст про відомі театри.

AB t.1, p.85

81

 

Curtain Up!

Кіно і театр (відомі театри).

SB p.125 (Вивчаємо ГР3)

запитує і надає інфор­мацію

Ініціативність і підприємливість:

уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту і виокремлення по­трібної інформації

Робота в групах: обмін інформа­цією

The National Opera and Ballet Theatre, the Royal Opera House, the Grand Theatre.

 

Презентує інформацію про відомий театр.

AB t.3, p.86

82

 

Curtain Up! Кіно і театр.

SB pp.126-127

надає інформацію

Навчання впродовж життя,

уміння критично оцінювати інформацію

Читання речень та виконання грама­тичних завдань

Монолог: надання інформації

 

Adverbs of degree

Продукує прості речення про театр і кіно, використовуючи прислівники ступеня і міри.

GB t.2, p.70

83

 

Curtain Up!

Кіно і театр (відомі актори).

SB p.128

запитує і надає інфор­мацію

Навчання впродовж життя

y уміння критично оцінювати інформацію

Прослуховування аудіозапису і ви­конання завдань

Монолог: надання інформації

Acting career.

 

Презентує інформацію про відомого актора/ актрису.

SB t.3, p.128

84

 

Curtain Up!

Кіно і театр (жанри фільмів).

SB p.129

надає інформацію щодо прочитаного тексту

Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію

Читання речень та виконання завдань

Монолог: надання інформації

Comedy, cartoon, science fiction (sci-fi) film, historical film, horror film, musical, action film, thriller.

 

Розповідає про улю­блений жанр фільму.

AB t.2, p.88

85

 

Curtain Up! Кіно і театр.

SB pp.130-131

запитує і надає інфор­мацію

Навчання впродовж життя, уміння критично оцінювати інформацію

Читання речень та виконання завдань

Написання і допо­внення речень

 

Types of Comparison

Продукує прості ре­чення, використовуючи різні способи виражен­ня порівняння.

GB t.4, p.75

86

 

Curtain Up!

Кіно і театр (враження від фільму).

SB pp.132-133

(Вивчаємо ГР2)

висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію

Прослуховування аудіозапису і ви­конання завдань

Монолог: надання інформації

Almost, so, enough, extremely, rather, quite, really, too, very.

 

Описує власні вражен­ня і уподобання, дає рекомендації щодо перегляду фільмів.

AB t.3, p.89

87

 

Curtain Up!

Кіно і театр (огляд фільму).

SB p.134

(Вивчаємо ГР4)

висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію

Читання тексту і виокремлення по­трібної інформації

Написання рецен­зії на фільм

To direct, fantastic, scary, romantic.

 

Пише коротку рецензію на улюблений фільм.

AB t.1, p.90

88

 

Curtain Up!

Кіно і театр (відвідування кінотеатру, відвідування вистави).

SB pp.135-136

висловлює власну думку

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

Читання речень та виконання завдань

Монолог: надання інформації

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

Розповідає про від­відування кінотеатру і вистави.

SB tt.1-3, p.138

89

 

Curtain Up!

Кіно і театр (відвідування кінотеатру, відвідування вистави).

SB pp.136-137

висловлює власну думку

Ініціативність і підприємливість:

 уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання

Читання тексту та виконання завдань

Робота в групах: проєкт

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

Презентує інформацію про кінотеатри в різних країнах.

AB t.3, p.92; t.5, p.93

90

 

Curtain Up!

Кіно і театр (відвідування кінотеатру, відвідування вистави).

Test Book Unit 7

Діагностувальна робота № 7 (Вивчаємо ГР1,ГР2,ГР3,ГР4)

 

Уміння вчитися упродовж життя: уміння використовувати ефективні на­вчальні стратегії для вивчення мови: уміння оцінювати власні навчальні до­сягнення

 

 

Узагальнення лексичного матеріалу

Узагальнення граматичного матеріалу

 

 

91

 

Тема 8. What is There to See and Do?

Подорож. Визначні місця Великобританії.

SB pp.140-142

надає інформацію щодо прослуханого тексту бере участь у дискусії

Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію

Прослуховування аудіозапису і ви­конання завдань

Робота в групах: обмін інформа­цією

Belfast, bobby, Cardiff, coastline, double-decker, Edinburgh, Glasgow, golf course, high tea, Scots, rugged, to confuse, to be famous for.

 

Запитує і відповідає на запитання про Велико­британію.

AB t.2, p.95

92

 

What is There to See and Do?

Подорож. Визначні місця англомовних країн.

SB pp.142-143 (Вивчаємо ГР1)

надає інформацію щодо прочитаного

Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію

Читання слів та ви­конання завдань

Написання допису для блогу

 

 

Пише допис для блогу про столицю однієї із англомовних країн.

AB t.4, p.96

93

 

What is There to See and Do?

Подорож. Столиці країн світу. Визначні місця.

SB p.144

запитує і надає інфор­мацію

Громадянські та соціальні компетентності:  уміння формулювати власну позицію

Читання тексту та виконання завдання

Робота в парах: обмін інформа­цією

Kingston, Suva, Wellington, Dublin, London, Ottawa, Washington, DC, Canberra.

 

Запитує і відповідає на запитання про подо­рожі.

AB t.3, p.97

94

 

What is There to See and Do?

Подорож. Визначні місця англомовних країн.

SB p.145

надає інформацію щодо прочитаного тексту

Навчання впродовж життя:уміння критично оцінювати інформацію

         .  

Монолог: надання інформації

Tower Bridge, the White House, the Sydney Opera House, the London Eye, the Space Needle, Parliament Hill, the Response.

 

Обговорює текст про визначні місця в різних країнах світу.

AB t.2, p.98

95

 

What is There to See and Do?

Подорож. Визначні місця англомовних країн.

SB p.146

Вивчаємо ГР3

надає інформацію щодо прочитаного

Громадянські та соціальні компетентності:уміння формулювати власну позицію

Читання тексту та виконання завдань

Монолог: надання інформації

Architecture complex, Ferris wheel, memorial, residence, workplace, to be dedicated.

 

Розповідає про визна­чні місця Києва.

AB t.3, p.99

96

 

What is There to See and Do?

Подорож.

SB p.147

висловлює власну думку

Навчання впродовж життя:уміння критично оцінювати інформацію

Читанняречень та виконання грама­тичних завдань

Монолог: надання інформації

 

Determiners

Продукує прості ре­чення про подорожі і визначні місця.

GB t.4, p.81

97

 

What is There to See and Do?

Подорож. Визначні місця

України.

SB pp.148-149

Вивчаємо ГР1

висловлює власну думку

Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами:

уміння засобами іноземної мови популя­ризувати рідну мову, культуру й традиції народу

Прослуховування аудіозамипису і ви­конимання завдань

Монолог: надання інформації

Monument, motherland, square, open-air, to find out.

 

Розповідає про ви­значні місця Києва на основі прослуханого тексту.

AB t.3, p.101

98

 

What is There to See and Do?

Подорож. Визначні місця.

SB p.150

висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності:уміння формулювати власну позицію

Читання речень та виконання завдань

Монолог: надання інформації

Attractions, excursions, tour, map, tour guide, tickets, luggage, visa.

 

Складає список необхідних речей для подорожі.

AB t.2, pрппт.103

99

 

What is There to See and Do?

Подорож. Визначні місця.

SB p.151

висловлює власну думку

Навчання впродовж життя:уміння критично оцінювати інформацію

Читання речень та виконання грама­тичних завдань

Монолог: надання інформації

 

Conjunctions

Складає речення про подорожі, використову­ючи сполу чники.

GB t.3, p.85

100

 

What is There to See and Do?

Подорож. Визначні місця.

SB p.152

Вивчаємо ГР2

 бере участь у дискусії

Громадянські та соціальні компетентності:уміння формулювати власну позицію

Читання текстів та виконання завдання

Робота в групах: обмін інформа­цією

Respectively.

 

Презентує фотографії і інформацію про визна­чні місця.

AB t.2. p.104

101

 

What is There to See and Do?

Подорож. Визначні місця.

SB pp.153-154

Вивчаємо ГР4

 висловлює власну думку

Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію

Читання тексту та виконання завдань

Написання тексту для брошури

Leaflet.

 

Пише текст брошури для туристів.

AB t.1(b), p.106

102

 

What is There to See and Do?

Подорож. Визначні місця.

SB pp.155-156

Test Book Unit 8

Діагностувальна робота № 8 (ГР1,ГР2,ГР3,ГР4)

висловлює власну думку

Навчання впродовж життя:

y уміння критично оцінювати інформацію

Прослуховування аудіозапису і ви­конання завдань

Робота в групах: проєкт

Повторення лексичного матеріалу

Повторення граматичного матеріалу

Складає тест із запи­таннями про столицю України.

AB t.3, p.107

103

 

Семестровий контроль.

Test Book

Term 2 Big Test 2A

 

 

 

 

 

 

 

 

104

 

Семестровий контроль.

Test Book

Term 2 Big Test 2B

 

 

 

 

 

 

 

 

105

 

Підсумковий урок за семестр

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
До підручника
Англійська мова (7-й рік навчання) 7 клас (Карпюк О.Д.)
Додано
10 січня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку