Календарно-тематичний планування 7 клас, НУШ, II семестр 3 год/тиждень до підручника «Англійська мова (7-й рік навчання)»
підручник для 7 класу закладів загальної середньої освіти) (авт. Карпюк О. Д., Карпюк К. Т.)
Модельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти з 2022-2023 н.р.
(автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.)
«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
49 |
|
Тема 5. Sport from A to Z. Спорт (новини спорту). SB pp.80-81 |
Виокремлюєпотрібну інформацію |
Навчання впродовж життя і уміння критично оцінювати інформацію |
Читання тексту та виконання завдань |
Робота в парах: обмін інформацією |
Baseman, championship, contract, match, shortstop, Uruguay, bronze, to defeat to keep up with smth, to turn out. |
|
Обговорює текст зі спортивними новинами. |
AB t.2, p.55 |
50 |
|
Sport from A to Z. Спорт (новини спорту). SB pp.81-82 |
висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Робота в групах: обмін думками |
Pieces of news. |
|
Розповідає однокласникам про новини спорту. |
AB t.3, p.56 |
51 |
|
Sport from A to Z. Спорт (види спорту). SB p.83 Вивчаємо ГР1 |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя і уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання завдань |
Робота в парах: презентація проєкту. |
Athletics, weightlifting, cycle ball, windsurfing, wrestling, zorbing, elephant polo, underwater hockey. |
|
Створює презентацію про незвичні види спорту. |
AB t.1, p.57 |
52 |
|
Sport from A to Z. Спорт (спортивні змагання, Олімпійські ігри). SB p.84-85 Вивчаємо ГР1,ГР3 |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя і уміння критично оцінювати інформацію |
Читання тексту та виконання завдань |
Монолог: надання інформації |
Disability, discipline, motto, rowing, parallel, to appear, to compete, to represent, to be held. |
|
Обговорює текст про Олімпійські ігри. |
AB t.2,3 p.58 |
53 |
|
Sport from A to Z. Спорт. SB p.86 |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя і уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Монолог: надання інформації |
|
Past Simple Passive |
Продукує прості речення про спорт, використовуючи пасивний стан дієслова у минулому. |
GB t.5, p.51 |
54 |
|
Sport from A to Z. Спорт (види спорту, спортивні змагання). SB p.87 |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя і уміння критично оцінювати інформацію |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдань |
Монолог: надання інформації |
Visiting team, attacker, defender, whistle, goal, penalty, referee, goalkeeper, home team, foul, to score, to cheer. |
|
Обговорює діалог про водне поло. |
AB t.1, p.59 |
55 |
|
Sport from A to Z. Спорт (види спорту). SB pp.88-89 |
виокремлює потрібну інформацію |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання завдань |
Робота в групах: презентація постера |
Court, basket, pitch goal, racket, tennis ball, net, rink, goal, stick, puck. |
|
Розрізняє спортивний інвентар для різних видів спорту. |
AB t.2, p.61 |
56 |
|
Sport from A to Z. Спорт. SB p.90 |
запитує і надає інформацію |
Навчання впродовж життя, уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Написання і доповнення речень |
|
Past Simple Passive (wh- questions) |
Запитує і відповідає на запитання про спорт, використовуючи пасивний стан дієслова. |
GB t.4, p.55 |
57 |
|
Sport from A to Z. Спорт (улюблений вид спорту). SB p.91 |
запитує і надає інформацію |
Навчання впродовж життя, уміння критично оцінювати інформацію |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдань |
Монолог: надання інформації |
Pool, diving. |
|
Обговорює діалог про підводний хокей. |
AB t.1, p.63 |
58 |
|
Sport from A to Z. Спорт (спортивні гуртки). SB p.92 |
запитує і надає інформацію |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдань |
Робота в парах: обмін інформацією |
Sports club. |
|
Запитує і відповідає на запитання про спортивні гуртки. |
AB t.3, p.63 |
59 |
|
Sport from A to Z.Спорт (відомі спортсмени). SB p.93 |
висловлює власну думку |
Навчання впродовж життя, уміння критично оцінювати інформацію |
Читання тексту та виконання завдань |
Написання тексту- опису |
Scorer, record, World Cup. |
|
Пише допис для блогу про відомих спортсменів. |
AB t.2, p.64 |
60 |
|
Sport from A to Z. Спорт. SB pp.94-95 |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя, уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання завдань |
Написання і доповнення речень |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Запитує і відповідає на запитання про спорт. |
SB tt.1-4, p.98 |
61 |
|
Sport from A to Z.Спорт. SB pp.96-97 |
запитує і надає інформацію |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдань |
Робота в групах: написання і презентація проєкту. |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Презентує інформацію про відомих атлетів. |
AB t.2, p.65; t.5, p.66; t.7, p.67 |
62 |
|
Діагностувальна робота №5(Вивчаємо ГР1,ГР2,ГР3,ГР4) |
|
Уміння вчитися упродовж життя: уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови; уміння оцінювати власні навчальні досягнення |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
63 |
|
Тема 6. What’s the Matter? Відвідування лікаря. SB pp.100-101 |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя, уміння критично оцінювати інформацію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Монолог: надання інформації |
Aid, accident, ambulance breath, death, emergency, wound, to bleed, to breathe, to react, to save, backwards, immediately, to get stuck, to pay attention. |
|
Обговорює порядок надання невідкладної допомоги. |
AB t.2, p.68 |
64 |
|
What’s the Matter? Відвідування лікаря. SB pp.101-102 (Вивчаємо ГР1) |
запитує і надає інформацію |
Громадянські та соціальні компетентності:уміння формулювати власну позицію |
Читання тексту та виконання завдань |
Робота в групах: обмін інформацією |
|
|
Описує екстренну ситуацію на основі прочитаного. |
AB t.3, p.69 |
65 |
|
What’s the Matter? Відвідування лікаря. Частини тіла. SB p.103 |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя, уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання завдань |
Монолог: надання інформації |
Rash, cough, headache,sore throat, bruise, flu, cut, stomachache, dizzy, toothache, to sneeze, earache, tongue, lungs, heart. |
|
Ідентифікує слова, що позначають назви частин тіла, описує поширені проблеми зі здоров’ям. |
AB t.3, p.70 |
66 |
|
What’s the Matter? Відвідування лікаря. Частини тіла. SB p.104-105 (Вивчаємо ГР3) |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя, уміння критично оцінювати інформацію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Монолог: надання інформації |
Disease, illness, pill surgeon, symptom, treatment, private, regular, regularly, to make an appointment. |
|
Обговорює текст про відвідування лікаря. |
AB t.3, p.71 |
67 |
|
What’s the Matter? Відвідування лікаря. SB pp.106-107 |
виокремлює потрібну інформацію |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання тексту та виконання завдань |
Монолог: надання інформації |
Pulse, pills. |
|
Описує роботу лікаря на основі прочитаного. |
AB t.4, p.72 |
68 |
|
What’s the Matter? Відвідування лікаря. SB p.108 |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя, уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Написання і доповнення речень |
|
Zero Conditional |
Висловлює поради і пропозиції, говорить про загальні факти, використовуючи умовні речення. |
GB t.4, p.61 |
69 |
|
What’s the Matter? Відвідування лікаря. SB p.109 |
висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання речень та виконання завдань |
Робота в групах: обмін думками |
To suffer, chest, pain, X-ray, injection. |
|
Продукує прості речення про здоров’я, використовуючи нові слова і вирази. |
AB t.2, p.74 |
70 |
|
What’s the Matter? Відвідування лікаря. SB p.110-111 |
виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя y уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Написання і доповнення речень |
|
The Past Perfect Tense |
Виражає дії, що відбулись до певного моменту в минулому. |
GB t.2, p.63 |
71 |
|
What’s the Matter? Відвідування лікаря. SB p.111-112 |
висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Написання і доповнення речень |
|
The Past Perfect Tense |
Запитує і надає відповіді на запитання, використовуючи минулий доконаний час. |
GB t.4, p.64 |
72 |
|
What’s the Matter? Відвідування лікаря. SB p.113 (Вивчаємо ГР2) |
висловлює власну думку |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдань |
Робота в парах: обмін інформацією |
What’s the matter? I feel You should ... |
|
Запитує про проблеми зі здоров’ям, описує симптоми і надає прості рекомендації. |
AB t.2, p.75 |
73 |
|
What’s the Matter? Відвідування лікаря. SB p.114 (вивчаємо ГР4) |
висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Написання електронного повідомлення |
Email pal. |
|
Пише електронного листа, описує проблему зі здоров’ям і отримане лікування. |
AB t.1. p.77 |
74 |
|
What’s the Matter? Відвідування лікаря. SB pp.115-116 |
запитує і надає інформацію |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання речень та виконання завдань |
Робота в парах: обмін інформацією |
Повторення лексичного матеріалу. |
Повторення граматичного матеріалу |
Запитує і надає відповіді про стан здоров’я. |
SB tt.1-3, p.118 |
75 |
|
What’s the Matter? Відвідування лікаря. SB pp.116-117 |
висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Написання допису для блогу |
Повторення лексичного матеріалу. |
Повторення граматичного матеріалу |
Пише допис до блогу про медичні послуги. |
AB t.4, p.79; t.7, p.80 |
76 |
|
What’s the Matter? Відвідування лікаря. Test Book Unit 6 Діагностувальна робота №6 (Вивчаємо ГР1,ГР2,ГР3,ГР4) |
|
Уміння вчитися упродовж життя: уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови уміння оцінювати власні навчальні досягнення |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
77 |
|
Тема 7. Curtain Up! Кіно і театр (улюблені фільми). SB pp.120-121 |
надає інформацію щодо прочитаного тексту |
Навчання впродовж життя, уміння критично оцінювати інформацію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Робота в групах: обмін думками |
Con artist, crime, foe, society, spell, to solve, to hit the road, to take sb back. |
|
Запитує і надає інформацію про фільми на основі прочитаного. |
AB t.2, p.82 |
78 |
|
Curtain Up! Кіно і театр (улюблені фільми). SB pp.121-122 (Вивчаємо ГР1) |
висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Монолог: надання інформації |
Comedy, documentary, action film, computer- animated film. |
|
Розповідає про власні уподобання щодо фільмів на основі прочитаного. |
AB t.4, p.83 |
79 |
|
Curtain Up! Кіно і театр (відвідування кінотеатру, відвідування вистави). SB p.123 |
запитує і надає інформацію |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання речень та виконання завдань |
Робота в парах: обмін інформацією Монолог: надання інформації |
Curtain, balconies, seats, stage, lights, screen. |
|
Запитує і надає відповіді на запитання про відвідування театру і кінотеатру. |
AB t.1, p.84 |
80 |
|
Curtain Up! Кіно і театр (відомі театри). SB p.124 |
надає інформацію щодо прочитаного тексту |
Навчання впродовж життя, уміння критично оцінювати інформацію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Робота в групах: обмін думками |
Banquet, opera house, painting, renewal, Shanghai, space, staircase, subtitle, tragedy,crystal, to be based on, to find oneself. |
|
Обговорює текст про відомі театри. |
AB t.1, p.85 |
81 |
|
Curtain Up! Кіно і театр (відомі театри). SB p.125 (Вивчаємо ГР3) |
запитує і надає інформацію |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Робота в групах: обмін інформацією |
The National Opera and Ballet Theatre, the Royal Opera House, the Grand Theatre. |
|
Презентує інформацію про відомий театр. |
AB t.3, p.86 |
82 |
|
Curtain Up! Кіно і театр. SB pp.126-127 |
надає інформацію |
Навчання впродовж життя, уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Монолог: надання інформації |
|
Adverbs of degree |
Продукує прості речення про театр і кіно, використовуючи прислівники ступеня і міри. |
GB t.2, p.70 |
83 |
|
Curtain Up! Кіно і театр (відомі актори). SB p.128 |
запитує і надає інформацію |
Навчання впродовж життя y уміння критично оцінювати інформацію |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдань |
Монолог: надання інформації |
Acting career. |
|
Презентує інформацію про відомого актора/ актрису. |
SB t.3, p.128 |
84 |
|
Curtain Up! Кіно і театр (жанри фільмів). SB p.129 |
надає інформацію щодо прочитаного тексту |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання речень та виконання завдань |
Монолог: надання інформації |
Comedy, cartoon, science fiction (sci-fi) film, historical film, horror film, musical, action film, thriller. |
|
Розповідає про улюблений жанр фільму. |
AB t.2, p.88 |
85 |
|
Curtain Up! Кіно і театр. SB pp.130-131 |
запитує і надає інформацію |
Навчання впродовж життя, уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання завдань |
Написання і доповнення речень |
|
Types of Comparison |
Продукує прості речення, використовуючи різні способи вираження порівняння. |
GB t.4, p.75 |
86 |
|
Curtain Up! Кіно і театр (враження від фільму). SB pp.132-133 (Вивчаємо ГР2) |
висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдань |
Монолог: надання інформації |
Almost, so, enough, extremely, rather, quite, really, too, very. |
|
Описує власні враження і уподобання, дає рекомендації щодо перегляду фільмів. |
AB t.3, p.89 |
87 |
|
Curtain Up! Кіно і театр (огляд фільму). SB p.134 (Вивчаємо ГР4) |
висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
Написання рецензії на фільм |
To direct, fantastic, scary, romantic. |
|
Пише коротку рецензію на улюблений фільм. |
AB t.1, p.90 |
88 |
|
Curtain Up! Кіно і театр (відвідування кінотеатру, відвідування вистави). SB pp.135-136 |
висловлює власну думку |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання завдань |
Монолог: надання інформації |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Розповідає про відвідування кінотеатру і вистави. |
SB tt.1-3, p.138 |
89 |
|
Curtain Up! Кіно і театр (відвідування кінотеатру, відвідування вистави). SB pp.136-137 |
висловлює власну думку |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Читання тексту та виконання завдань |
Робота в групах: проєкт |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Презентує інформацію про кінотеатри в різних країнах. |
AB t.3, p.92; t.5, p.93 |
90 |
|
Curtain Up! Кіно і театр (відвідування кінотеатру, відвідування вистави). Test Book Unit 7 Діагностувальна робота № 7 (Вивчаємо ГР1,ГР2,ГР3,ГР4) |
|
Уміння вчитися упродовж життя: уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови: уміння оцінювати власні навчальні досягнення |
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
91 |
|
Тема 8. What is There to See and Do? Подорож. Визначні місця Великобританії. SB pp.140-142 |
надає інформацію щодо прослуханого тексту бере участь у дискусії |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдань |
Робота в групах: обмін інформацією |
Belfast, bobby, Cardiff, coastline, double-decker, Edinburgh, Glasgow, golf course, high tea, Scots, rugged, to confuse, to be famous for. |
|
Запитує і відповідає на запитання про Великобританію. |
AB t.2, p.95 |
92 |
|
What is There to See and Do? Подорож. Визначні місця англомовних країн. SB pp.142-143 (Вивчаємо ГР1) |
надає інформацію щодо прочитаного |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання слів та виконання завдань |
Написання допису для блогу |
|
|
Пише допис для блогу про столицю однієї із англомовних країн. |
AB t.4, p.96 |
93 |
|
What is There to See and Do? Подорож. Столиці країн світу. Визначні місця. SB p.144 |
запитує і надає інформацію |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання тексту та виконання завдання |
Робота в парах: обмін інформацією |
Kingston, Suva, Wellington, Dublin, London, Ottawa, Washington, DC, Canberra. |
|
Запитує і відповідає на запитання про подорожі. |
AB t.3, p.97 |
94 |
|
What is There to See and Do? Подорож. Визначні місця англомовних країн. SB p.145 |
надає інформацію щодо прочитаного тексту |
Навчання впродовж життя:уміння критично оцінювати інформацію |
. |
Монолог: надання інформації |
Tower Bridge, the White House, the Sydney Opera House, the London Eye, the Space Needle, Parliament Hill, the Response. |
|
Обговорює текст про визначні місця в різних країнах світу. |
AB t.2, p.98 |
95 |
|
What is There to See and Do? Подорож. Визначні місця англомовних країн. SB p.146 Вивчаємо ГР3 |
надає інформацію щодо прочитаного |
Громадянські та соціальні компетентності:уміння формулювати власну позицію |
Читання тексту та виконання завдань |
Монолог: надання інформації |
Architecture complex, Ferris wheel, memorial, residence, workplace, to be dedicated. |
|
Розповідає про визначні місця Києва. |
AB t.3, p.99 |
96 |
|
What is There to See and Do? Подорож. SB p.147 |
висловлює власну думку |
Навчання впродовж життя:уміння критично оцінювати інформацію |
Читанняречень та виконання граматичних завдань |
Монолог: надання інформації |
|
Determiners |
Продукує прості речення про подорожі і визначні місця. |
GB t.4, p.81 |
97 |
|
What is There to See and Do? Подорож. Визначні місця України. SB pp.148-149 Вивчаємо ГР1 |
висловлює власну думку |
Здатність спілкуватися рідною та іноземною мовами: уміння засобами іноземної мови популяризувати рідну мову, культуру й традиції народу |
Прослуховування аудіозамипису і виконимання завдань |
Монолог: надання інформації |
Monument, motherland, square, open-air, to find out. |
|
Розповідає про визначні місця Києва на основі прослуханого тексту. |
AB t.3, p.101 |
98 |
|
What is There to See and Do? Подорож. Визначні місця. SB p.150 |
висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності:уміння формулювати власну позицію |
Читання речень та виконання завдань |
Монолог: надання інформації |
Attractions, excursions, tour, map, tour guide, tickets, luggage, visa. |
|
Складає список необхідних речей для подорожі. |
AB t.2, pрппт.103 |
99 |
|
What is There to See and Do? Подорож. Визначні місця. SB p.151 |
висловлює власну думку |
Навчання впродовж життя:уміння критично оцінювати інформацію |
Читання речень та виконання граматичних завдань |
Монолог: надання інформації |
|
Conjunctions |
Складає речення про подорожі, використовуючи сполу чники. |
GB t.3, p.85 |
100 |
|
What is There to See and Do? Подорож. Визначні місця. SB p.152 Вивчаємо ГР2 |
бере участь у дискусії |
Громадянські та соціальні компетентності:уміння формулювати власну позицію |
Читання текстів та виконання завдання |
Робота в групах: обмін інформацією |
Respectively. |
|
Презентує фотографії і інформацію про визначні місця. |
AB t.2. p.104 |
101 |
|
What is There to See and Do? Подорож. Визначні місця. SB pp.153-154 Вивчаємо ГР4 |
висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання тексту та виконання завдань |
Написання тексту для брошури |
Leaflet. |
|
Пише текст брошури для туристів. |
AB t.1(b), p.106 |
102 |
|
What is There to See and Do? Подорож. Визначні місця. SB pp.155-156 Test Book Unit 8 Діагностувальна робота № 8 (ГР1,ГР2,ГР3,ГР4) |
висловлює власну думку |
Навчання впродовж життя: y уміння критично оцінювати інформацію |
Прослуховування аудіозапису і виконання завдань |
Робота в групах: проєкт |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Складає тест із запитаннями про столицю України. |
AB t.3, p.107 |
103 |
|
Семестровий контроль. Test Book Term 2 Big Test 2A |
|
|
|
|
|
|
|
|
104 |
|
Семестровий контроль. Test Book Term 2 Big Test 2B |
|
|
|
|
|
|
|
|
105 |
|
Підсумковий урок за семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|