КТП 2 семестр 7 клас Prepare 7

Про матеріал
Календарно-тематичне планування 2 семестр за підручником Prepare 7 з групами результатів
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування 7-Б

ІІ СЕМЕСТР

3,5  години/тиждень (54)

Укладено відповідно до модельної навчальної програми «Іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти

(автори Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.)

Дата

 

Тематика ситуативного спілкування

Очікувані результати навчання

Мовленнєві функції

Усна і письмова взаємодія

Мовний інвентар

Примітка

Сприймання на слух/ зорове сприймання

Усна і письмова взаємодія

Лексичний діапазон/

Фонетика

Граматика

Тема 6. «Кіно»

Unit 11. City Living

69

04.02

У місті (ГР1)

С.64

•Описує місцевість, будівлі, використо-вуючи прості мовні засоби.

• Обговорювати місце проживання, територію, столиці

Розповідь місця, будівлі та події – їх характеристика, де знаходяться та як виглядають.

 

Прослуховування аудіо.

Зорове сприймання тексту.

 

Опис будівель, місцевості. Визначення місця, що відповідає опису.

Говорити про будівлі, столиці, їх особливості.

 

Determiners

 

70

05.02

Будівлі у місті (ГР 4)

С.65

•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка.

 

Створює опитувальник про місто.

The/a/an, all/both, another/other

Determiners 

 

71

06.02

У місті. Кінотеатр (ГР3)

С.66

•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка.

Зорове сприймання тесту (вибір правильної відповіді).

 

Інформація про місця у місті

 

 

72

11.02

У місті. Кінотеатр і театр (ГР2)

С.67

•Знаходить конкретну інформацію, виокремлює необхідні деталі для використання у діалозі.

Повідомляє необхідну інформацію

Прослуховування аудіо (різниця у звучанні)

Розмови про місто, пересування по місту

Uncountable nouns

 

 

Unit 12. Films

73

12.02

Кіно  та фільми (ГР3)

С.68

•Розпізнає та сприймає інформацію по темі «Кінематограф»

• Використо-вує власний мовленнєвий досвід та

комунікативні стратегії, щоб підтримувати

розмову чи дискусію

 

• Пише прості, детальні повідомлення на низку

знайомих тем, що входять до сфери

особистих інтересів.

Прослуховування аудіо (утворення пар)

 

Обговорення видів фільмів, їх описи, характеристики. Співставлен-ня речень з текстом

Вирази по темі «Кінематограф»

 

 

74

13.02

Кінематограф  (ГР4)

С. 69

•Висловлює фактологічну інформацію, свою власну думку стосовно знайомих тем.

Прослуховування аудіо

Робота в парах: запитання – відповідь

Relative pronouns who, which, that Pronuncia-tion:

Spelling and syllables 

Who, which, that

 

75

18.02

Жанри фільмів (ГР3)

С.70

• Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження.

Прослуховування аудіо. Зорове сприймання тексту (встановлен-ня відповід-ності, дати відповідь на запитання)

 

Conjunctions

But, because, and, if, or, so, that, when, where, while

 

76

19.02

Кіно  та фільми (ГР 1)

С.71

• Може сприймати інформацію про різні види спорту на слух і розпізнає в тексті.

Прослуховування розмови (вибір правильної відповіді)

Робота у парах: говоримо про тварин.

 

Написання запрошення

Назви тварин, країни.

Conjunctions, film vocabulary

 

Life Skills. Brainstorming

77

20.02

Brainstorming (ГР3)

С.72-3

• Читають короткі тексти про брейнстормінг.

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

Сприймання тексту про брейнстор-мінг, його складові,

подальша бесіда на основі нової інформації.

Способи використання брейнстор-мінгу на практиці.

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень.

 

Відповіді на запитання відповідно до тексту. Обговорення, думки щодо почутого, побаченого

Лексика на тему «Кінематограф»

 

 

78

25.02

Review «Кіно»

 

Тема 7. Інтернет

Unit 13. Life Experiences

79

26.02

Активний відпочинок (ГР 3)

С.76

 

•Сприймає на слух текст про активне проведення часу на вулиці, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту та категоризувати інформацію.

•Відповіді на запитання про активне проведення часу.

Зорове сприймання на слух тексту і співвід-несення з картинками.

Відповіді на запитання щодо прослуханого тексту.

Повторення та вивчення нової лекси-ки про активне проведення часу

 

 

80

27.02

Життєвий досвід

(ГР 4)

С 77

•Може надати інформацію щодо способів пересування (які використовував раніше), ставити питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи лексику та граматику уроку.

•Визначати повсякденні дії – минулі – та розповідати про них.

 

 

Розповідь і бесіда про себе та співрозмовника. Запитуємо про минулі події, попередні досвіди.

Past participles

Present Perfect with ever and never

 

81

04.03

Відпочинок на свіжому повітрі

(ГР3)

С.78

• Виокремлення важливої інформації, необхідної для виконання завдання.

• Встановлен-ня відповід-ностей між частинами тексту та запитаннями.

Читання тексту, заповнення пропусків, відповіді на запитання.

Обговорення попередньо-го досвіду щодо активного проведення часу.

Past participles

 

 

82

05.03

Активний відпочинок в Україні (ГР 1, ГР2)

С.79

 

• Виокремлення необхідної інформації; підтримка розмови на обрану тематику

•Створення квізу щодо активного проведення часу

Сприймання на слух тексту про туристичний досвід.

Робота в парах – порівняння відповідей квізу

 

 

 

Unit 14. Spending Money

83

06.03

Магазини (ГР3)

С. 80

 

• Можуть назвати різні магазини, товари що у них продають, описувати їх.

• Розповідь про магази-ни, товари, їх характеристики.

Сприймання запису на слух і поєднання з картинкою.

Опис магазину та його елементів.

Vocabulary: shops

 

 

84

11.03

Магазини та покупки (ГР 4)

С. 81

 

• Можуть розповісти про події що відбувались у минулому (попередній досвід) – послідовно чи одночасно.

Сприймання запису на слух (різниця у інтонації запитань та речень)

Опис подій що відбувались у певний час у минулому (поперед-нього досвіду).

Pronunciation: intonation in questions and statements

Present Perfect with just, yet, already

 

 

85

12.03

Кишенькові гроші (ГР3)

С.82

 

• Можуть розповісти про кишенькові гроші у житті підлітків

• Розповідь про гроші; їжу; види мір

 

Зорове сприймання тексту про кишенькові гроші.

Обговорення того, як підлітки використовують кишенькові гроші

Shops, money, measure-ments

 

 

86

13.03

Магазини та покупки. Розваги у торгових центрах. (ГР1, ГР4)

С.83

 

•Можуть написати лист про певні події

Сприймання тексту на слух (вибір правильної відповіді)

Обговорення планів щодо відвідування пляжу, торгового центру.

 

 

 

Culture. Shopping and Money

87

18.03

Магазини та покупки за кордоном (ГР3)

С.84

 

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Аналіз прочитаного.

Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту, відповіді на запитання

Висловлення власної дум-ки щодо про-читаного і прослуханого

Монологічне мовлення на основі.

Food market, clothes market, antiques market, flower market

 

 

88

19.03

Покупки (ГР1)

С.85

• Презентують індивідуальні (групові) проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію щодо відомих ринків України

•Самопрезентація.

Сприймання на слух тексту про відвідування людьми ринку, того що сподобалось найбільше.

Розробка матеріалів про відомі ринки України, їх особивості.

Створення банеру/постеру для зустрічі учнів. 

 

 

 

Тема 8. «Україна та країна, мова якої вивчається»

Unit 15. Free Time

89

20.03

Вільний час. Дозвілля (ГР1)

С. 86

 

• Можуть розповідати про вільний час та те, що вони роблять у вільний час.

• Сприймання на слух для нової інформації. Розмова про те, як підлітки проводять вільний час.

Заповнення опитувальни-ка разом з однокласни-ками.

Сприймання тексту на слух (визначення правдивості тверджень).

 

Vocabulary: Free time

 

 

90

25.03

Хобі  (ГР 4)

С.87

 

• Можуть утворювати із Present Perfect та використовувати їх на практиці.

• Розповідати про поперед-ній досвід, хобі.

Сприймання аудіозапису на слух.

 

Pronunciation: weak forms

Present Perfect with for and since

 

91

26.03

Вільний час  (ГР 3)

С.88

 

• Можуть описати речі, послуговуючись відповідними реченнями у Present Perfect

•Опис хобі – геокешингу

Сприймання тексту на слух для отримання конкретної інформації. Вибір правильної відповіді на запитання.

Опис нового виду хобі (активного проведення часу).

 

 

 

92

27.03

Незвичайні хобі (ГР 1)

С.89

 

• Можуть поділитись інформацією про цікаве проведення вільного часу, використовуючи словосполучення про веселе проведення часу

•Інтерв’ю щодо незвичних хобі.

Сприймання тексту на слух про незвичне хобі - бджолярство.

Бесіда про незвичайні хобі. Написання опису хобі.

Collocations about having fun.

Dog, training, fencing, jewellery making, remote-controlled vehicles

 

 

Unit 16. Languages of the world

93

01.04

Мова. Іноземна мова (ГР 1)

С.90

 

• Можуть визначати та розповідати про особливості вивчення іноземної мови. Навести приклади цікавих, корисних способів вивчення мови.

 

 

 

 

 

Дослідження та розповідь про процес вивчення іноземної мови.

Сприймання тексту на слух та вибрів правильної відповіді.

Розповідь про вивчення іноземної мови, особливості процесу

Articles, exercises, guess, list, look up, meaning, mistakes, spell, topic, translate

 

 

94

02.04

Вивчення іноземної мови (ГР 4)

С.91

 

• Можуть розповісти про вивчення іноземної мови та особливості цього процесу.

Зорове сприймання правил, виконання вправ з використан-ням Present Perfect and Past Simple

Розповідь про вивчення іноземної мови з допомогою граматичних часів.

 

Present Perfect and Past Simple

 

95

03.04

Мови світу (ГР 3)

С. 92

 

• Можуть розповісти про мови світу, особливості їх вивчення та роботи з ними.

Розповідь про мови світу, їх особливості.

Використання великих цифр: сотні, тисячі, мільйони

Зорове сприймання тексту про мови світу.

Вибір правильної відповіді

Бесіда щодо знань учнями іноземних мов, їх батьками.

 

Present Perfect and Past Simple

 

96

08.04

Мови світу (європейські) (ГР 1)

С. 93

 

• Можуть розповісти про мови світу, особливості їх вивчення та роботи з ними.

Сприймання на слух запису для визначення наголосу; розмови про іноземні мови.

Написання інформаційного повідом-лення про іноземну мову.

Large numbers.

Pronuncia-tion: word stress in numbers

Adjective order

 

97

09.04

ПР ГР 1 (аудіювання)

 

 

 

 

 

 

 

Life Skills. Effective Learning

98

10.04

Вивчення іноземної мови. Англійська мова

(ГР 3)

С.94

• Читають текст про способи ефективного вивчення іноземної мови.

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

Сприймання тексту про ефективне вивчення іноземної мови.

Подальша бесіда на основі нової інформації.

Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень.

 

Обговорення та визначення методів (способів) ефективного навчання іноземної мови.  Обговорення, думки щодо почутого, побаченого

Languages of the world

 

 

99

15.04

Мови світу 

 (східні мови) (ГР 4)

С.95

 

• Читають текст про способи ефективного вивчення іноземної мови.

•Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.

 

 

Сприймання на слух тексту про вивчення англійської мови

Обговорення та визначення методів (способів) ефективного навчання іноземної мови.  Обговорення спільного та відмінного

Languages of the world

 

 

100

16.04

Review «Україна та країна, мова якої вивчається»

Тема 9 «Література»

Unit 17 Staying Healthy

101

17.04

Здоров’я  та уроки фізкультури (ГР 3)

С.98

 

• Можуть розповісти про різні частини тіла, їх функції та особливості.

•Бесіда про різних частин тіла, внутрішніх органів

Сприймання на слух назв частин тіла, внутрішніх органів, їх функцій. Перегляд відео.

Зорове сприймання тексту.

Робота у парі – називаємо частини тіла відповідно до зображення.

Ankle, back, blood, brain, ear, finger, heart, neck, stomach, thumb, toe, tongue

 

 

102

22.04

Наше здоров’я

Здоров’я підлітків (ГР4)

С. 99

 

• Можуть розповісти про різні частини тіла, їх функції та особливості.

•Розмова щодо травм, що були отримані раніше.

Зорове сприймання таблиці з правилами використання мовленнєвих структур.

Розмова – діалог із використан-ням reflexive pronouns

Myself, yourself, etc.

Reflexive pronouns 

 

103

23.04

Здоров’я людей (ГР 3)

С. 100

 

• Можуть розповідати та ставити спеціальні питання щодо стану здоров’я підлітків, його особливостей.

•Розмова щодо можливих проблем зі здоров’ям; проблем у житті підлітків. Обговорення емоцій, що відчувають підлітки.

Зорове сприймання тексту про здоров’я підлітків та способи його покращення.

Обговорення стану здоров’я підлітків та можливих проблем з ним.

Teen health

 

 

104

24.04

Здоров’я підлітків (ГР 2)

С.101

 

• Можуть вести бесіду про труднощі у житті підлітків

Сприймання на слух розмов, щодо діяльності людей та труднощів, з якими вони зіткнулись.

Обговорення емоцій, їх впливу на життя людей; труднощі, які виникають у житті.

Adjectives to express emotion.

Pronuncia-tion: [uː] and [ʊ]

 

 

105

29.04

ПР (ГР2) говоріння

 

 

 

 

 

 

 

Unit 18 From cover to cover

106

30.04

Книги України (ГР 3)

С.102

 

• Можуть поділитись та надати інформацію щодо книг, літератури яку читають

•Опис різних видів книг, їх стилів.

Зорове сприймання тексту про книги. Надання відповідей на запитання відповідно до прочитаного.

Обговорен-ня обраних варіантів відповідей

Books and reading. Phrasal verbs: bring back, find out, give back, pick up, put back, put down, take back, take out

 

 

107

01.05

Книги в житті людини

(ГР 4)

С.103

• Використовують умовні речення під час усного та письмового мовлення

•Опис можливих/

вірогідних подій, ситуацій, станів.

Сприймання аудіозапису на слух – правильний наголос

Використання умовних речень: виконання вправ

Pronunciation: sentence stress

First conditional

 

108

06.05

Читання книг (ГР 3)

С. 104

 

• Можуть розповісти про свої вподобання у плані книг/літератури

• Розповідь/

обговорення літературних вподобань.

Зорове сприймання тексту про вподобання людей у літературі

Утворення пар з речень та людей, відповідно до тексту; утворення пар зі слів та їх визначень

Words about books

 

 

109

07.05

Книги  (ГР1)

С.105

 

• Вміють розрізняти слова за значенням, за походженням (частина мови).

• Написання історії згідно наданої інформації.

Сприймання тексту на слух – визначення правдивості тверджень відповідно до почутого

Написання історії згідно до наданої інформації

Linking words

Unfortuna-tely, so, and, but , because

 

110

08.05

ПР ГР3 (читання)

 

 

 

 

 

 

 

Culture. Literary genres. Ukrainian classical writer

111

13.05

Українські класики літератури (ГР 1)

С.106

 

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

 

 

• Аналіз прочитаного.

•Самопрезентація.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

• Аналіз прочитаного.

•Самопрезентація.

 

Зорове та сприймання інформації на слух - інформації про літературні жанри, встановлення відповідності.

 

 

Висловлення власної дум-ки щодо про-читаного і прослуханого

Монологічне мовлення на основі.

 

 

 

112

14.05

Українські письменники (ГР 4)

С.107

 

• Презентують індивідуальні (групові) проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію щодо створення капсули часу.

Зорове сприймання тексту про Івана Франка. Надання відповідей на запитання після тексту.

Розробка проєкту “A fact file” про відомого українського письменника 

 

 

 

113

15.05

Review «Література»

 

 

 

 

 

 

 

Тема 10 «Їжа»

Unit 19 Different Ingredients

114

20.05

Книги. Їжа (ГР 3)

С.108

 

•Розпізнає та сприймає інформацію по темі «Приготування їжі».

Питання і відповіді щодо персональної інформації.

 

•Запитує та надає відповіді на прості запитання про спортивні хобі.

• Характеризує спортивні хобі, визначає рівень своєї зацікавленос-ті у них.

Зорове сприймання тексту про сухі сніданки – їх види та особливості.

Обговорення того, що люди їдять на сніданок, як його готують. Відмінності у вимові звуків.

Ways to pronounce ea

 

 

115

21.05

Приготування їжі (ГР 4)

С. 109

 

• Можуть вести бесіду про те, як щось виготовляється. Використовує речення у пасивному стані в усному та писемному мовленні.

Зорове сприймання граматичних правил, тексту щодо того як створюється апельсино-вий сік.

Обговорення процесу винаходжен-ня снеку (перекусу). Створення його зображення, списку інгредієнтів та процесу створення.

Vocabula-ry: food

Present Simple passive 

 

116

22.05

Приготування їжі . Рецепти. (ГР 3)

С.110

 

• Можуть вести діалог про приготування їжі: складові, послідовність дій.

Зорове сприймання тексту про приготування їжі.

Обговорення запитань після тексту, висловлення власних думок стосовно прочитаного. Перегляд відео та обговорення побаченого.

 

Present Simple passive 

 

117

27.05

Улюблений рецепт (ГР2)

С. 111

 

• Можуть категоризувати продукти, створювати та використовувати фрази з допомогою слів “make”, “do”

Сприймання на слух розповіді про кулінарні змагання.

Підготовка ідей для участі у кулінарному конкурсі

Практикуван-ня утворень нових слів, речень з ними.

Створення рецепту для участі у кулінарному конкурсі.

Ingredients

Phrases with make and do

 

 

118

28.05

ПР (ГР4) (письмо)

 

 

 

 

 

 

 

Unit 20 Life Changes

119

29.05

Стосунки з друзями (ГР 3)

С. 112

 

• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом.

• Поради і пропозиції щодо стосунків з друзями та рідними; змін, що відбуваються/відбувались у житті

Сприймання тексту на слух, аналіз визначення невідомих слів з контексту.

Обговорення питань, що стосуються відносин із друзями, можливих змін у житті

Change as a verb and a noun. Phrases with different forms of “change”.

 

 

120

03.06

Відносини в родині

(ГР 4)

С.113

• Обговорення особистих питань, що стосуються відносин з друзями та родиною; використання минулого часу у пасивному стані

Сприймання граматичних правил та їх практичне використан-ня.

Обговорення правил використання минулого часу у пасивному стані

                   

 

 

 

 

 

 

 

 

Pronunciation: sounds and spelling

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Past Simple passive

 

121

04.06

Події в житті (ГР 3)

С.114-115

 

• Обговорення біографії людини, змін що відбувались у житті людини.

Опис біографії людини, послідовності подій та дат, що відбувались; змін, що відбувались.

Зорове сприймання біографії, вибір правильної відповіді на запитання.

Розповідь про події та зміни у житті людини.

 

 

 

122

05.06

Review «Їжа»

 

docx
Додано
10 січня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку