Календарно-тематичне планування 7-Б
ІІ СЕМЕСТР
3,5 години/тиждень (54)
Укладено відповідно до модельної навчальної програми «Іноземна мова. 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти
(автори Зимомря І. М., Мойсюк В. А., Тріфан М. С., Унгурян І. К., Яковчук М. В.)
№ |
Дата
|
Тематика ситуативного спілкування |
Очікувані результати навчання |
Мовленнєві функції |
Усна і письмова взаємодія |
Мовний інвентар |
Примітка |
||
Сприймання на слух/ зорове сприймання |
Усна і письмова взаємодія |
Лексичний діапазон/ Фонетика |
Граматика |
||||||
Тема 6. «Кіно» |
|||||||||
Unit 11. City Living |
|||||||||
69 |
04.02 |
У місті (ГР1) С.64 |
•Описує місцевість, будівлі, використо-вуючи прості мовні засоби. • Обговорювати місце проживання, територію, столиці |
Розповідь місця, будівлі та події – їх характеристика, де знаходяться та як виглядають.
|
Прослуховування аудіо. Зорове сприймання тексту.
|
Опис будівель, місцевості. Визначення місця, що відповідає опису. Говорити про будівлі, столиці, їх особливості. |
|
Determiners |
|
70 |
05.02 |
Будівлі у місті (ГР 4) С.65 |
•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка. |
|
Створює опитувальник про місто. |
The/a/an, all/both, another/other |
Determiners |
|
|
71 |
06.02 |
У місті. Кінотеатр (ГР3) С.66 |
•Бере участь у коротких простих діалогах на основі зразка. |
Зорове сприймання тесту (вибір правильної відповіді). |
|
Інформація про місця у місті |
|
|
|
72 |
11.02 |
У місті. Кінотеатр і театр (ГР2) С.67 |
•Знаходить конкретну інформацію, виокремлює необхідні деталі для використання у діалозі. |
Повідомляє необхідну інформацію |
Прослуховування аудіо (різниця у звучанні) |
Розмови про місто, пересування по місту |
Uncountable nouns |
|
|
Unit 12. Films |
|||||||||
73 |
12.02 |
Кіно та фільми (ГР3) С.68 |
•Розпізнає та сприймає інформацію по темі «Кінематограф» |
• Використо-вує власний мовленнєвий досвід та комунікативні стратегії, щоб підтримувати розмову чи дискусію
• Пише прості, детальні повідомлення на низку знайомих тем, що входять до сфери особистих інтересів. |
Прослуховування аудіо (утворення пар)
|
Обговорення видів фільмів, їх описи, характеристики. Співставлен-ня речень з текстом |
Вирази по темі «Кінематограф» |
|
|
74 |
13.02 |
Кінематограф (ГР4) С. 69 |
•Висловлює фактологічну інформацію, свою власну думку стосовно знайомих тем. |
Прослуховування аудіо |
Робота в парах: запитання – відповідь |
Relative pronouns who, which, that Pronuncia-tion: Spelling and syllables |
Who, which, that |
|
|
75 |
18.02 |
Жанри фільмів (ГР3) С.70 |
• Визначає чи правдива інформація, відповідає на запитання, визначаючи хибність чи правильність твердження. |
Прослуховування аудіо. Зорове сприймання тексту (встановлен-ня відповід-ності, дати відповідь на запитання) |
|
Conjunctions |
But, because, and, if, or, so, that, when, where, while |
|
|
76 |
19.02 |
Кіно та фільми (ГР 1) С.71 |
• Може сприймати інформацію про різні види спорту на слух і розпізнає в тексті. |
Прослуховування розмови (вибір правильної відповіді) |
Робота у парах: говоримо про тварин.
Написання запрошення |
Назви тварин, країни. |
Conjunctions, film vocabulary |
|
|
Life Skills. Brainstorming |
|||||||||
77 |
20.02 |
Brainstorming (ГР3) С.72-3 |
• Читають короткі тексти про брейнстормінг. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.
|
Сприймання тексту про брейнстор-мінг, його складові, подальша бесіда на основі нової інформації. Способи використання брейнстор-мінгу на практиці. |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень.
|
Відповіді на запитання відповідно до тексту. Обговорення, думки щодо почутого, побаченого |
Лексика на тему «Кінематограф» |
|
|
78 |
25.02 |
Review «Кіно»
|
|||||||
Тема 7. Інтернет Unit 13. Life Experiences |
|||||||||
79 |
26.02 |
Активний відпочинок (ГР 3) С.76
|
•Сприймає на слух текст про активне проведення часу на вулиці, може визначити взаємозв'язки між різними частинами тексту та категоризувати інформацію. |
•Відповіді на запитання про активне проведення часу. |
Зорове сприймання на слух тексту і співвід-несення з картинками. |
Відповіді на запитання щодо прослуханого тексту. |
Повторення та вивчення нової лекси-ки про активне проведення часу |
|
|
80 |
27.02 |
Життєвий досвід (ГР 4) С 77 |
•Може надати інформацію щодо способів пересування (які використовував раніше), ставити питання співрозмовнику на цю тему, використовуючи лексику та граматику уроку. |
•Визначати повсякденні дії – минулі – та розповідати про них.
|
|
Розповідь і бесіда про себе та співрозмовника. Запитуємо про минулі події, попередні досвіди. |
Past participles |
Present Perfect with ever and never |
|
81 |
04.03 |
Відпочинок на свіжому повітрі (ГР3) С.78 |
• Виокремлення важливої інформації, необхідної для виконання завдання. |
• Встановлен-ня відповід-ностей між частинами тексту та запитаннями. |
Читання тексту, заповнення пропусків, відповіді на запитання. |
Обговорення попередньо-го досвіду щодо активного проведення часу. |
Past participles |
|
|
82 |
05.03 |
Активний відпочинок в Україні (ГР 1, ГР2) С.79
|
• Виокремлення необхідної інформації; підтримка розмови на обрану тематику |
•Створення квізу щодо активного проведення часу |
Сприймання на слух тексту про туристичний досвід. |
Робота в парах – порівняння відповідей квізу |
|
|
|
Unit 14. Spending Money |
|||||||||
83 |
06.03 |
Магазини (ГР3) С. 80
|
• Можуть назвати різні магазини, товари що у них продають, описувати їх. |
• Розповідь про магази-ни, товари, їх характеристики. |
Сприймання запису на слух і поєднання з картинкою. |
Опис магазину та його елементів. |
Vocabulary: shops |
|
|
84 |
11.03 |
Магазини та покупки (ГР 4) С. 81
|
• Можуть розповісти про події що відбувались у минулому (попередній досвід) – послідовно чи одночасно. |
Сприймання запису на слух (різниця у інтонації запитань та речень) |
Опис подій що відбувались у певний час у минулому (поперед-нього досвіду). |
Pronunciation: intonation in questions and statements |
Present Perfect with just, yet, already
|
|
|
85 |
12.03 |
Кишенькові гроші (ГР3) С.82
|
• Можуть розповісти про кишенькові гроші у житті підлітків |
• Розповідь про гроші; їжу; види мір
|
Зорове сприймання тексту про кишенькові гроші. |
Обговорення того, як підлітки використовують кишенькові гроші |
Shops, money, measure-ments |
|
|
86 |
13.03 |
Магазини та покупки. Розваги у торгових центрах. (ГР1, ГР4) С.83
|
•Можуть написати лист про певні події |
Сприймання тексту на слух (вибір правильної відповіді) |
Обговорення планів щодо відвідування пляжу, торгового центру. |
|
|
|
|
Culture. Shopping and Money |
|||||||||
87 |
18.03 |
Магазини та покупки за кордоном (ГР3) С.84
|
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Аналіз прочитаного. |
Зорове сприймання тексту, аналіз визначення невідомих слів з контексту, відповіді на запитання |
Висловлення власної дум-ки щодо про-читаного і прослуханого Монологічне мовлення на основі. |
Food market, clothes market, antiques market, flower market |
|
|
88 |
19.03 |
Покупки (ГР1) С.85 |
• Презентують індивідуальні (групові) проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію щодо відомих ринків України |
•Самопрезентація. |
Сприймання на слух тексту про відвідування людьми ринку, того що сподобалось найбільше. |
Розробка матеріалів про відомі ринки України, їх особивості. Створення банеру/постеру для зустрічі учнів. |
|
|
|
Тема 8. «Україна та країна, мова якої вивчається» Unit 15. Free Time |
|||||||||
89 |
20.03 |
Вільний час. Дозвілля (ГР1) С. 86
|
• Можуть розповідати про вільний час та те, що вони роблять у вільний час. |
• Сприймання на слух для нової інформації. Розмова про те, як підлітки проводять вільний час. |
Заповнення опитувальни-ка разом з однокласни-ками. Сприймання тексту на слух (визначення правдивості тверджень). |
|
Vocabulary: Free time |
|
|
90 |
25.03 |
Хобі (ГР 4) С.87
|
• Можуть утворювати із Present Perfect та використовувати їх на практиці. |
• Розповідати про поперед-ній досвід, хобі. |
Сприймання аудіозапису на слух. |
|
Pronunciation: weak forms |
Present Perfect with for and since |
|
91 |
26.03 |
Вільний час (ГР 3) С.88
|
• Можуть описати речі, послуговуючись відповідними реченнями у Present Perfect |
•Опис хобі – геокешингу |
Сприймання тексту на слух для отримання конкретної інформації. Вибір правильної відповіді на запитання. |
Опис нового виду хобі (активного проведення часу). |
|
|
|
92 |
27.03 |
Незвичайні хобі (ГР 1) С.89
|
• Можуть поділитись інформацією про цікаве проведення вільного часу, використовуючи словосполучення про веселе проведення часу |
•Інтерв’ю щодо незвичних хобі. |
Сприймання тексту на слух про незвичне хобі - бджолярство. |
Бесіда про незвичайні хобі. Написання опису хобі. |
Collocations about having fun. Dog, training, fencing, jewellery making, remote-controlled vehicles |
|
|
Unit 16. Languages of the world |
|||||||||
93 |
01.04 |
Мова. Іноземна мова (ГР 1) С.90
|
• Можуть визначати та розповідати про особливості вивчення іноземної мови. Навести приклади цікавих, корисних способів вивчення мови. |
Дослідження та розповідь про процес вивчення іноземної мови. |
Сприймання тексту на слух та вибрів правильної відповіді. |
Розповідь про вивчення іноземної мови, особливості процесу |
Articles, exercises, guess, list, look up, meaning, mistakes, spell, topic, translate |
|
|
94 |
02.04 |
Вивчення іноземної мови (ГР 4) С.91
|
• Можуть розповісти про вивчення іноземної мови та особливості цього процесу. |
Зорове сприймання правил, виконання вправ з використан-ням Present Perfect and Past Simple |
Розповідь про вивчення іноземної мови з допомогою граматичних часів. |
|
Present Perfect and Past Simple |
|
|
95 |
03.04 |
Мови світу (ГР 3) С. 92
|
• Можуть розповісти про мови світу, особливості їх вивчення та роботи з ними. |
Розповідь про мови світу, їх особливості. Використання великих цифр: сотні, тисячі, мільйони |
Зорове сприймання тексту про мови світу. Вибір правильної відповіді |
Бесіда щодо знань учнями іноземних мов, їх батьками. |
|
Present Perfect and Past Simple |
|
96 |
08.04 |
Мови світу (європейські) (ГР 1) С. 93
|
• Можуть розповісти про мови світу, особливості їх вивчення та роботи з ними. |
Сприймання на слух запису для визначення наголосу; розмови про іноземні мови. |
Написання інформаційного повідом-лення про іноземну мову. |
Large numbers. Pronuncia-tion: word stress in numbers |
Adjective order |
|
|
97 |
09.04 |
ПР ГР 1 (аудіювання) |
|
|
|
|
|
|
|
Life Skills. Effective Learning |
|||||||||
98 |
10.04 |
Вивчення іноземної мови. Англійська мова (ГР 3) С.94 |
• Читають текст про способи ефективного вивчення іноземної мови. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.
|
Сприймання тексту про ефективне вивчення іноземної мови. Подальша бесіда на основі нової інформації. |
Зорове сприймання тексту, коротких повідомлень.
|
Обговорення та визначення методів (способів) ефективного навчання іноземної мови. Обговорення, думки щодо почутого, побаченого |
Languages of the world |
|
|
99 |
15.04 |
Мови світу (східні мови) (ГР 4) С.95
|
• Читають текст про способи ефективного вивчення іноземної мови. •Вчаться передбачати інформацію в тексті. Дізнаються про нові факти.
|
|
Сприймання на слух тексту про вивчення англійської мови |
Обговорення та визначення методів (способів) ефективного навчання іноземної мови. Обговорення спільного та відмінного |
Languages of the world |
|
|
100 |
16.04 |
Review «Україна та країна, мова якої вивчається» |
|||||||
Тема 9 «Література» Unit 17 Staying Healthy |
|||||||||
101 |
17.04 |
Здоров’я та уроки фізкультури (ГР 3) С.98
|
• Можуть розповісти про різні частини тіла, їх функції та особливості. |
•Бесіда про різних частин тіла, внутрішніх органів |
Сприймання на слух назв частин тіла, внутрішніх органів, їх функцій. Перегляд відео. Зорове сприймання тексту. |
Робота у парі – називаємо частини тіла відповідно до зображення. |
Ankle, back, blood, brain, ear, finger, heart, neck, stomach, thumb, toe, tongue |
|
|
102 |
22.04 |
Наше здоров’я Здоров’я підлітків (ГР4) С. 99
|
• Можуть розповісти про різні частини тіла, їх функції та особливості. |
•Розмова щодо травм, що були отримані раніше. |
Зорове сприймання таблиці з правилами використання мовленнєвих структур. |
Розмова – діалог із використан-ням reflexive pronouns |
Myself, yourself, etc. |
Reflexive pronouns |
|
103 |
23.04 |
Здоров’я людей (ГР 3) С. 100
|
• Можуть розповідати та ставити спеціальні питання щодо стану здоров’я підлітків, його особливостей. |
•Розмова щодо можливих проблем зі здоров’ям; проблем у житті підлітків. Обговорення емоцій, що відчувають підлітки. |
Зорове сприймання тексту про здоров’я підлітків та способи його покращення. |
Обговорення стану здоров’я підлітків та можливих проблем з ним. |
Teen health |
|
|
104 |
24.04 |
Здоров’я підлітків (ГР 2) С.101
|
• Можуть вести бесіду про труднощі у житті підлітків |
Сприймання на слух розмов, щодо діяльності людей та труднощів, з якими вони зіткнулись. |
Обговорення емоцій, їх впливу на життя людей; труднощі, які виникають у житті. |
Adjectives to express emotion. Pronuncia-tion: [uː] and [ʊ] |
|
|
|
105 |
29.04 |
ПР (ГР2) говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Unit 18 From cover to cover |
|||||||||
106 |
30.04 |
Книги України (ГР 3) С.102
|
• Можуть поділитись та надати інформацію щодо книг, літератури яку читають |
•Опис різних видів книг, їх стилів. |
Зорове сприймання тексту про книги. Надання відповідей на запитання відповідно до прочитаного. |
Обговорен-ня обраних варіантів відповідей |
Books and reading. Phrasal verbs: bring back, find out, give back, pick up, put back, put down, take back, take out |
|
|
107 |
01.05 |
Книги в житті людини (ГР 4) С.103 |
• Використовують умовні речення під час усного та письмового мовлення |
•Опис можливих/ вірогідних подій, ситуацій, станів. |
Сприймання аудіозапису на слух – правильний наголос |
Використання умовних речень: виконання вправ |
Pronunciation: sentence stress |
First conditional |
|
108 |
06.05 |
Читання книг (ГР 3) С. 104
|
• Можуть розповісти про свої вподобання у плані книг/літератури |
• Розповідь/ обговорення літературних вподобань. |
Зорове сприймання тексту про вподобання людей у літературі |
Утворення пар з речень та людей, відповідно до тексту; утворення пар зі слів та їх визначень |
Words about books |
|
|
109 |
07.05 |
Книги (ГР1) С.105
|
• Вміють розрізняти слова за значенням, за походженням (частина мови). |
• Написання історії згідно наданої інформації. |
Сприймання тексту на слух – визначення правдивості тверджень відповідно до почутого |
Написання історії згідно до наданої інформації |
Linking words |
Unfortuna-tely, so, and, but , because |
|
110 |
08.05 |
ПР ГР3 (читання) |
|
|
|
|
|
|
|
Culture. Literary genres. Ukrainian classical writer |
|||||||||
111 |
13.05 |
Українські класики літератури (ГР 1) С.106
|
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Аналіз прочитаного. •Самопрезентація.
• Аналіз прочитаного. •Самопрезентація.
|
Зорове та сприймання інформації на слух - інформації про літературні жанри, встановлення відповідності.
|
Висловлення власної дум-ки щодо про-читаного і прослуханого Монологічне мовлення на основі. |
|
|
|
112 |
14.05 |
Українські письменники (ГР 4) С.107
|
• Презентують індивідуальні (групові) проєкти, можуть дати розгорнуту інформацію щодо створення капсули часу. |
Зорове сприймання тексту про Івана Франка. Надання відповідей на запитання після тексту. |
Розробка проєкту “A fact file” про відомого українського письменника |
|
|
|
|
113 |
15.05 |
Review «Література» |
|
|
|
|
|
|
|
Тема 10 «Їжа» Unit 19 Different Ingredients |
|||||||||
114 |
20.05 |
Книги. Їжа (ГР 3) С.108
|
•Розпізнає та сприймає інформацію по темі «Приготування їжі». |
Питання і відповіді щодо персональної інформації.
•Запитує та надає відповіді на прості запитання про спортивні хобі. • Характеризує спортивні хобі, визначає рівень своєї зацікавленос-ті у них. |
Зорове сприймання тексту про сухі сніданки – їх види та особливості. |
Обговорення того, що люди їдять на сніданок, як його готують. Відмінності у вимові звуків. |
Ways to pronounce ea |
|
|
115 |
21.05 |
Приготування їжі (ГР 4) С. 109
|
• Можуть вести бесіду про те, як щось виготовляється. Використовує речення у пасивному стані в усному та писемному мовленні. |
Зорове сприймання граматичних правил, тексту щодо того як створюється апельсино-вий сік. |
Обговорення процесу винаходжен-ня снеку (перекусу). Створення його зображення, списку інгредієнтів та процесу створення. |
Vocabula-ry: food |
Present Simple passive |
|
|
116 |
22.05 |
Приготування їжі . Рецепти. (ГР 3) С.110
|
• Можуть вести діалог про приготування їжі: складові, послідовність дій. |
Зорове сприймання тексту про приготування їжі. |
Обговорення запитань після тексту, висловлення власних думок стосовно прочитаного. Перегляд відео та обговорення побаченого. |
|
Present Simple passive |
|
|
117 |
27.05 |
Улюблений рецепт (ГР2) С. 111
|
• Можуть категоризувати продукти, створювати та використовувати фрази з допомогою слів “make”, “do” |
Сприймання на слух розповіді про кулінарні змагання. Підготовка ідей для участі у кулінарному конкурсі |
Практикуван-ня утворень нових слів, речень з ними. Створення рецепту для участі у кулінарному конкурсі. |
Ingredients Phrases with make and do |
|
|
|
118 |
28.05 |
ПР (ГР4) (письмо) |
|
|
|
|
|
|
|
Unit 20 Life Changes |
|||||||||
119 |
29.05 |
Стосунки з друзями (ГР 3) С. 112
|
• Можуть проаналізувати текст і порівняти з власним досвідом. |
• Поради і пропозиції щодо стосунків з друзями та рідними; змін, що відбуваються/відбувались у житті |
Сприймання тексту на слух, аналіз визначення невідомих слів з контексту. |
Обговорення питань, що стосуються відносин із друзями, можливих змін у житті |
Change as a verb and a noun. Phrases with different forms of “change”. |
|
|
120 |
03.06 |
Відносини в родині (ГР 4) С.113 |
• Обговорення особистих питань, що стосуються відносин з друзями та родиною; використання минулого часу у пасивному стані |
Сприймання граматичних правил та їх практичне використан-ня. |
Обговорення правил використання минулого часу у пасивному стані |
Pronunciation: sounds and spelling |
Past Simple passive |
|
|
121 |
04.06 |
Події в житті (ГР 3) С.114-115
|
• Обговорення біографії людини, змін що відбувались у житті людини. |
Опис біографії людини, послідовності подій та дат, що відбувались; змін, що відбувались. |
Зорове сприймання біографії, вибір правильної відповіді на запитання. |
Розповідь про події та зміни у житті людини. |
|
|
|
122 |
05.06 |
Review «Їжа» |