Календарне планування з фізичної культури І-ІІ семестр 8 клас на 2024-2025 рік
Розроблено згідно "Навчальної програми для закладів загальної середньої освіти від 03 серпня 2022 року № 698
«ПОГОДЖУЮ» Заступник директора з навчально-виховної роботи «____» ______________ 2024 р. ______________Ганна М'ЯКІШЕВА
|
|
«ЗАТВЕРДЖУЮ» Директор Приморського ЗЗСО «____» _______________ 2024 р. ______________Наталя КОМАРОВА |
«ПОГОДЖУЮ» Заступник директора з навчально-виховної роботи «____» ______________ 2025 р. ______________Ганна М'ЯКІШЕВА
|
|
«ЗАТВЕРДЖУЮ» Директор Приморського ЗЗСО «____» _______________ 2025 р. ______________Наталя КОМАРОВА |
НАВЧАЛЬНА ПРОГРАМА ТА
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ
фізичної культури в 8 класі
Приморського закладу загальної середньої освіти
Вилківської міської ради Ізмаїльського району Одеської
На 2024/2025 навчальний рік
Учитель: Комендантова Олена Вікторівна
Навчальна програма з фізичної культури (рівень стандарту) для 6-9 класів загальноосвітніх шкіл, затверджена наказом Міністерства освіти і науки № 698 від 03.08.2022 року
Модуль «Легка атлетика»
№ |
Дата |
Зміст уроку |
|
Кал. |
Факт. |
||
1 |
|
|
ЗФП – Бігові вправи ТМЗ - Визначні спортивні досягнення олімпійців |
2 |
|
|
ЗФП – Спеціальні бігові вправи. Метання м'яча на дальність |
3 |
|
|
ЗФП – Бігові вправи ТМЗ - Особливості дихання та питний режим при заняттях легкою атлетикою. |
4 |
|
|
ЗФП –стрибкові вправи Біг на короткі дистанції 100–300 м |
5 |
|
|
ЗФП – Спеціальні бігові вправи Біг на середні дистанції. |
6 |
|
|
ЗФП – вправи для метань Повторний біг 2 200 м |
7 |
|
|
ЗФП – вправи для метань Рівномірний біг 1000 м (д), 1500 м (хл) |
8 |
|
|
ЗФП – Спеціальні бігові вправи ТМЗ - Зовнішні ознаки, стадії та біологічне значення втоми. |
9 |
|
|
ЗФП – Стирбки на скакалці Стрибки в довжину з місця, |
10 |
|
|
ЗФП – Спеціальні бігові вправи Стрибки в довжину з розбігу способом «зігнувши ноги» |
11 |
|
|
ЗФП – Спеціальні бігові вправи Стрибки у довжину з розбігу |
12 |
|
|
ЗФП – вправи для метань ТМЗ - Основні цінності олімпізму. Біг 60м. Тематична |
Модуль «Бадмінтон»
13 |
|
|
ЗФП – Вправи із набивними м’ячами; ТМЗ - Правила загартування холодовими та тепловими процедурами Місце українського бадмінтону на сучасному етапі.. |
14 |
|
|
ЗФП – Стройові вправи Підхід до волану з фіксацією перед ударного положення та ловіння волану зверху. Удар по волану. |
15 |
|
|
ЗФП – Стройові вправи ТМЗ - Допомога при обмороженнях та опіках. Основні правила змагань. вправи із перенесенням предметів, воланів; Серія ударів справа та зліва у визначеній та довільній послідовності. |
16 |
|
|
ЗФП – Стройові вправи. ТМЗ - Попередження травматизму на уроках. Фронтальні та не фронтальні удари відкритим боком ракетки (справа), зверху, збоку, високий, |
17 |
|
|
ЗФП – Біг на відрізках 15–30 м Стійки під час подачі. Фронтальні та не фронтальні удари закритим боком ракетки (справа), зверху, збоку, високий, |
18 |
|
|
ЗФП – Стрибки на скакалці ТМЗ - Поняття точка удару, вихідне та ударне положення Подачі відкритим та закритим боком ракетки, висока, висока атакуюча, пласка, коротка. |
19 |
|
|
ЗФП – Рухливі ігри з (біг, гнучкість) ТМЗ - Значення спеціальної фізичної підготовки бадмінтоністів. Серія зв’язаних ударів справа та зліва у довільній послідовності |
20 |
|
|
ЗФП – Стройові вправи Переміщення до вихідної позиції (підготовка до старту і рух волана). |
21 |
|
|
ЗФП – Човниковий біг; ТМЗ - Контроль та самоконтроль за фізичним навантаженням під час занять Серія зв’язаних ударів роздільно справа та зліва. Підбивання (жонглювання) ракеткою |
22 |
|
|
ЗФП – Біг на відрізках 15–30 м ТМЗ - Морально-вольові якості спортсменів Підхід до волану. Скорочений удар висока та низька «свічка» |
23 |
|
|
ЗФП – біг на відрізках 15–30 м Підхід до волану. Скорочений удар висока та низька «свічка» Н/Н Підбивання (жонглювання) ракеткою |
24 |
|
|
ЗФП – Вправи на гнучкість ТМЗ - Організація самостійних занять з бадмінтону. Вправи для розвитку рухливості та сили кисті; Тематична |
Модуль «Рухливі ігри»
25 |
|
|
ЗФП – Вправ на координацію. Швидкість: Біг 30м. ТМЗ – Олімпійські ігри у Стародавній Греції. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст. |
26 |
|
|
ЗФП – Швидкість: Біг 30м. ТМЗ – Відродження Олімпійських ігор сучасності. Різновиди естафет: «Зустрічна естафета з перешкодами», «Естафета парами», «Закрутилась голова», «Скакуни» |
27 |
|
|
ЗФП – Швидкість: Біг 30м.Н/Н ТМЗ – Рухливі ігри – як вагомий засіб фізичного виховання дітей та молоді України. Рухливі ігри - «Естафета з обміном», |
28 |
|
|
ЗФП – Спритність: човниковий біг 4×9 Всесвітні ігри. Розвиток спеціальних фізичних якостей |
29 |
|
|
ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед із положення сидячи Елементи рухливих та народних ігор. Естафети, козацькі забави. |
30 |
|
|
ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед із положення сидячи ТМЗ – Правила контролю та самоконтролю під час занять. Особиста гігієна спортсмена Естафета «Закрутилась голова», рухливі ігри |
31 |
|
|
ЗФП – Спритність: човниковий біг 4×9 ТМЗ – Рухливі ігри у системі фізичного виховання та історичні аспекти їх розвитку |
32 |
|
|
ЗФП – Гнучкість: нахил тулуба вперед із положення сидячи Н/Н ТМЗ – Теоретичні основи сюжетно-рольової гри та її розвиток в різні періоди дитинства. Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст «Боротьба в квадратах», |
33 |
|
|
ЗФП – Швидкісно-силові: стрибок у довжину з місця Вивчення основних видів рухливих ігор, які мають різні педагогічні завдання і руховий зміст «Мисливці і качки» |
34 |
|
|
ЗФП – Швидкісно-силові: стрибок у довжину з місця Н/Н ТМЗ – Організація та методика проведення рухливих ігор. Класифікація рухливих ігор. |
35 |
|
|
ЗФП – Стрибки на скакалці ТМЗ – Гігієнічні вимоги до місць проведення спортивних змагань. Вивчення рухливої гри «Вільне місце», Тематична |
Модуль «Спортивне орієнтування»
36 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи ТМЗ – Історія розвитку спортивного орієнтування в світі. Правила безпеки під час занять зі спортивного орієнтування. |
||
37 |
|
|
ЗФП – Спеціальні бігові вправи; Основні поняття та терміни. Естафети з елементами орієнтування. |
||
38 |
|
|
ЗФП – Швидкість: біг 30 м (с) Суть орієнтування на місцевості.. Естафети з елементами орієнтування. |
||
39 |
|
|
ЗФП – Швидкість: біг до 800м, гнучкість Вплив занять спортивним орієнтуванням на організм школяра. Естафети з елементами орієнтування. |
||
40 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи. Швидкість: біг 30 м (с) Вивчення рельєфу на місцевості та орієнтування за ним |
||
41 |
|
|
ЗФП – Рівномірний біг до 1000 м (хл.), до 800 м (д.). ТМЗ –Правила безпеки під час занять зі спортивного орієнтування Вправи на перекладині. Визначення на мапі магнітних азимутів. Вивчення рельєфу на мапі. |
||
42 |
|
|
ЗФП – Багатоскоки Н/н біг 30 м (с) Причини виникнення травм на заняттях зі спортивного орієнтування та їх профілактика. |
||
43 |
|
|
ЗФП – Витривалість: рівномірний біг (хв.с) ТМЗ – Значення занять фізичною культурою та спортом для підтримання розумової працездатності. Поняття про план і мапу, масштаб, орієнтування по карті, кольори мапи, горизонталі. Стартування, біг на дистанції, фінішування. |
||
44 |
|
|
ЗФП – Витривалість: рівномірний біг (хв.с) Вивчення та набуття навичок роботи з компасом. |
||
45 |
|
|
ЗФП – Біг Сучасний стан розвитку спортивного орієнтування в Україні. |
||
46 |
|
|
ЗФП – Гнучкість ТМЗ – Визначення азимуту на місцевий предмет і напрямку руху за магнітним азимутом. |
||
47 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи Н/н рівномірний біг (хв.с) Розвиток психічних якостей орієнтувальника. Визначення магнітного азимуту |
||
48 |
|
|
ЗФП – Гнучкість Нанесення на мапу контрольних пунктів. Поняття про компас, планшет. Тематична/ Семестрова |
||
ІІ семестр |
|||||
Модуль «Бадмінтон» |
|||||
49 |
|
|
ЗФП – Човниковий біг 4х9 ТМЗ - Рухові вміння, навички та фізичні якості, які необхідні для захисту держави. |
||
50 |
|
|
ЗФП – Стройові вправи . Човниковий біг 4х9 Удари зверху, збоку, знизу в умовах гри з партнером та ігрових діях. Бігова імітація «конверт» |
||
51 |
|
|
ЗФП – Біг Переміщення до вихідної позиції (підготовка до старту і рух волана). Підхід до волану. Морально-вольові якості спортсменів. Вправи для розвитку частоти рухів, сили, гнучкості. чергування бігу та ходьби. Н/Н Бігова імітація «конверт» |
||
52 |
|
|
ЗФП – Стройові вправи ТМЗ - Правила загартування холодовими та тепловими процедурами. Допомога при обмороженнях та опіках. |
||
53 |
|
|
ЗФП – «човниковий» біг 4×9 м; ТМЗ - Досягнення українських бадмінтоністів. Коротка подача |
||
54 |
|
|
ЗФП – Стройові врави Атака «стрілою», підставки біля сітки. Н/Н Коротка подача |
||
55 |
|
|
ЗФП – Прискорення до 20 м з різних вихідних положень; біг зі зміною швидкості і напрямку за сигналом; ТМЗ - Основні цінності олімпізму. Коротка подача. Скорочений удар з центру майданчика |
||
56 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи. ТМЗ - Значення занять фізичною культурою та спортом для підтримання розумової працездатності. |
||
57 |
|
|
ЗФП – Рівномірний біг до 1500 м; ТМЗ - Правила безпеки на уроках і під час позаурочних фізкультурних занять. Переміщення та окремі удари. |
||
58 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи, постави Поняття точка удару, вихідне та ударне положення. Переміщення та окремі удари. |
||
59 |
|
|
ЗФП – Біг на відрізках 15–30 м ТМЗ - Визначні спортивні досягнення олімпійців. Атака «стрілою», підставки біля сітки.. Н/Н Скорочений удар з центру майданчика |
||
60 |
|
|
ЗФП – Вправи для постави ТМЗ - Збереження власного життя під час надзвичайних ситуацій |
||
Рухливі ігри |
|||||
61 |
|
|
ЗФП –Стрибкові вправи ТМЗ - Розвиток прикладних фізичних якостей та особистісних властивостей засобами рухливих ігор. |
||
62 |
|
|
ЗФП - Комплекс вправ на спритність, Біг. Стрибки ТМЗ - Правила безпеки на уроках та позаурочних заняттях. |
||
63 |
|
|
ЗФП –Швидкість, гнучкість Вивчення рухливої гри «Мисливці і качки» |
||
64 |
|
|
ЗФП – Човниковий біг 4х9 Елементи прикладних видів спорту в системі рухливих ігор дітей та молоді («Хортинг», «Спас», «Бойовий гопак », «Боротьба на поясах» |
||
65 |
|
|
ЗФП - швидкості: Човниковий біг 4х9 ТМЗ - Ігри та забави в обрядах та звичаях українського народу. Загартовування рухливі ігри, гра «Вільне місце»; |
||
66 |
|
|
ЗФП - сили: «До своїх прапорців», «Перехопи м’яч»; ТМЗ - Особливості професійної діяльності фахівцяі - ігропедагога. |
||
67 |
|
|
ЗФП –Спритність: човниковий біг 4×9 Н/Н Рухливі ігри з елементами настільного тенісу «Сонечко», «Один проти чотирьох», |
||
68 |
|
|
ЗФП – Силові вправи ТМЗ - Положення про Всеукраїнські ігри патріотичного спрямування. |
||
69 |
|
|
ЗФП - Гнучкість Рухливі ігри з елементами настільного тенісу «Двоє проти п’яти», «Карусель», «Потяг». |
||
70 |
|
|
ЗФП - швидкості: Біг 30 м. гра «Вільне місце»; Організація та проведення сюжетнорольових ігор «Зайчик» спритності: «Зірви стрічку», «Довгі лози» |
||
71 |
|
|
ЗФП - ТМЗ - Теоретичні основи сюжетно-рольової гри та її розвиток в різні періоди дитинства. |
||
72 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи Організація та проведення сюжетнорольових ігор «У ведмедя у бору». сили: «До своїх прапорців», «Перехопи м’яч»; |
||
73 |
|
|
ЗФП - швидкості: «Вільне місце»; Правила безпеки на уроках і під час позаурочних занять. |
||
74 |
|
|
ЗФП - гнучкості: «Збережи рівновагу», «Човник»; ТМЗ - Ігри та забави в обрядах та звичаях українського народу. Дидактичні ігри для розвитку дитини. |
||
75 |
|
|
ЗФП - спритності: «Зірви стрічку», «Довгі лози» ТМЗ -Загартовування організму. Ігри для розвитку швидкості: «Вільне місце»; гнучкості: «Збережи рівновагу», «Човник»; |
||
Спортивне орієнтування |
|||||
76 |
|
|
ЗФП – Вправи на рівновагу.. ТМЗ- Правила змагань зі спортивного орієнтування. |
||
77 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи: багатоскоки ТМЗ - Причини виникнення травм на заняттях зі спортивного орієнтування та їх профілактика.. Визначення магнітного азимуту |
||
78 |
|
|
ЗФП – Бігові вправи Визначення на мапі власного місцезнаходження. Стартування, біг на дистанції, фінішування. Н/Н Визначення магнітного азимуту |
||
79 |
|
|
ЗФП – Спеціальні бігові вправи Визначення відстані на мапі Найкоротші шляхи, зрізки. Визначення відстані на мапі від одного контрольного пункту до іншого. |
||
80 |
|
|
ЗФП – Рівномірний біг до 1000 м (хл.), до 800 м (дівч.). Робота з мапою. Визначення та вимірювання відстаней на мапі та на місцевості. Вивчення рельєфу місцевості. |
||
81 |
|
|
ЗФП – Рівномірний біг до 1000 м (хл.), до 800 м (дівч.). ТМЗ - Характеристика змагань зі спортивного орієнтування. Рівномірний біг до 1000 м (хл.), до 800 м (дівч.). Н/Н Визначення відстані на мапі від одного контрольного пункту до іншого |
||
82 |
|
|
ЗФП – Рівномірний біг до 1200 м (хл.), до 900 м (дівч.). Вивчення топографічних умовних знаків місцевих предметів Естафети з елементами орієнтування. Ігри та змагання на точне визначення відстаней. Орієнтування на розміченій дистанції обхід перешкод, пошук об’єкта.. |
||
83 |
|
|
ЗФП – Рівномірний біг до 1200 м (хл.), до 900 м (дівч.). Вивчення топографічних умовних знаків місцевих предметів Естафети з елементами орієнтування. Ігри та змагання на точне визначення відстаней. Орієнтування на розміченій дистанції обхід перешкод, пошук об’єкта.. |
||
84 |
|
|
ЗФП - Рівномірний біг до 1200 м (хл.), до 900 м (дівч.). Рух за азимутом. Вправи на відновлення орієнтації у випадку її втрати |
||
85 |
|
|
ЗФП - Біг по пересіченій місцевості до 1000 м (хл.), до 800 м (дівч.). Черговість руху за азимутом. Найпростіші змагання на точність визначення азимуту. |
||
86 |
|
|
ЗФП- Біг по пересіченій місцевості без врахування часу (м) Особливості дій орієнтувальника в орієнтуванні у заданому напрямку. |
||
87 |
|
|
ЗФП- Біг по пересіченій місцевості до 1000 м (хл.), до 800 м (дівч.). Черговість руху за азимутом Найпростіші змагання на точність визначення азимуту. |
||
88 |
|
|
ЗФП Стрибкові вправи Вивчення і оцінка дистанції на мапі. Визначення довжини прямих і кривих ліній на мапі. Н/Н Біг по пересіченій місцевості без врахування часу (м) |
||
89 |
|
|
ЗФП- Біг по пересіченій місцевості до 1200 м (хл.), до 900 м (дівч.), без врахування Стартування, біг на дистанції, фінішування. |
||
90 |
|
|
ЗФП Біг Орієнтування в заданому напрямку. |
||
91 |
|
|
ЗФП - Гнучкість Орієнтування в заданому напрямку. |
||
92 |
|
|
ЗФП Гнучкість Орієнтування в заданому напрямку. |
||
93 |
|
|
Участь в одноденному туристичному поході класу з елементами рекреаційного туризму. |
||
Легка атлетика |
|||||
94 |
|
|
ЗФП – Спеціальні бігові вправи Стрибки у висоту з розбігу способом «переступання» |
95 |
|
|
ЗФП – Спеціальні бігові вправи Стрибки у висоту з розбігу способом «зігнувши ноги» |
96 |
|
|
ЗФП – вправи для метань Метання малого м’яча на дальність з розбігу. Біг 30м. |
97 |
|
|
ЗФП – Вправи на гнучкість ТМЗ - Особливості бігу на короткі, середні та довгі дистанції Біг 60м. |
98 |
|
|
ЗФП – вправи для метань Метання малого м’яча на дальність з розбігу Човниковий біг 4х9м |
99 |
|
|
ЗФП – вправи для метань Метання малого м’яча на дальність з розбігу |
100 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи Стрибки у висоту з розбігу способом «переступання» |
101 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи Метання м’ячів різного діаметра на дальність |
102 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи Стрибки у висоту з розбігу способом «переступання» |
103 |
|
|
ЗФП –Стрибкові вправи Метання малого м’яча на дальність з розбігу. Човниковий біг 4х9м |
104 |
|
|
ЗФП – Стрибкові вправи ТМЗ - Стрибки у висоту з розбігу способом «переступання» |
105 |
|
|
Інтегрований урок за модулями. Підведення підсумків. Тематична |