ктп 8 клас зі змістовними лініями

Про матеріал

Пропоную на допомогу вчителю календарно-тематичне планування уроків з іноземної (англійської) мови за підручником О.Карп'юк (3 год на тиждень) зі змістовними лініями

Перегляд файлу

ПОУРОЧНИЙ ПЛАН РОЗПОДІЛУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ НМК “ENGLISH 8

для 8 класу загальноосвітніх шкіл

                   Автор Карп’юк О.Д. English (Year 8):підручник для 8 класу знз. – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2016. – 288 с. : іл. – (Англ. Та укр.. мовами).

уроку

Дата

 

 

Прим.

Тематика ситуативного спілкування

Екологічна

безпека та

сталий розвиток

 

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

 

Розділ підручника

Сторінки

 

 

На кінець уроку учень вміє:

1

2

3

4

5

6

7

8

9

 

Вступ

1

 

 

Активізація мовного матеріалу

Наводить приклади внеску школи у сталий розвиток

 

 

 

 

Вступ

Ст.4-7

2

 

 

Повторення граматичного матеріалу

Пояснює роль природи у власному житті

 

 

Розповідає про

доцільне

використання

природних ресурсів

Вступ

Ст.8-11

3

 

 

 

UNIT 1

IT’S YOUR LIFE

4

 

 

Сім’я та друзі

Формування навичок усного мовлення.

Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.

 

Наводить приклади взаємодопомоги друзям

Демонструє

розуміння впливу

звичок на стан

здоров’я.

 

Демонструє

розуміння

цінності праці та

працьовитості

для досягнення

добробуту

 

Розділ 1

Урок 1

Ст.18-21

5

 

 

Сім’я та друзі

Тренування учнів в аудіюванні

 

Обговорює

особливості

взаємодії

особистості та

групи

 

 

Співвідносить

власні потреби з

можливостями

сімейного

бюджету

Розділ 1

Урок 1

Ст. 22-24

6

 

 

Сім’я та друзі

Урок говоріння

 

Пояснює вибір

особистих

життєвих орієнтирів

 

 

 

Розділ 1

Урок 1

Ст.25

1

2

3

4

5

6

7

8

9

7

 

 

Сім’я та друзі

Урок граматики.

 

Наводить

приклади

свого

внеску

в

життя

класу

 

 

 

 

Розділ 1

Урок 2

Ст.28-29

8

 

 

Урок підсумку та узагальнення з теми.

Самостійна робота.

9

 

 

Здоровий спосіб життя

Розвиток навичок читання

Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів.

 

Демонструє

розуміння

цінності

культурного

розмаїття та

необхідності

жити

разом у мирі

 

 

Аргументує

необхідність

дотримання

особистої

гігієни

.

 

 

Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів

 

Розділ 1

Урок 2

Ст.30-32

10

 

 

Здоровий спосіб життя

Розвиток навичок писемного мовлення

 

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії.

 

 

 

Розділ 1

Урок 2

Ст.33-35

11

 

 

Здоровий спосіб життя

Активізація мовного інвентарю

Розвиток писемних навичок

Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.

 

Описує власний стиль життя та визначає пріоритети.

 

Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя.

 

 

Розділ 1

Урок 2

Ст.36-39

12

 

 

13

 

 

Здоровий спосіб життя

Урок читання.

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах

 

 

Аргументує

раціональність

збалансованого харчування

 

Розділ 1

Урок 2

Ст.43-44

1

2

3

4

5

6

7

8

9

14

 

 

Здоровий спосіб життя

Усне мовлення

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

 

Переконує в

необхідності

дотримання

особистої гігієни,

займаючись

спортом

 

 

Тлумачить

функцію грошей у

суспільстві

 

Захист проектів

15

 

 

16

 

 

Look Back

Формування граматичних навичок

 

Пропонує

варіанти участі

класу в

житті школи

 

 

 

Розділ 1

Урок 1-2

Ст.46-53

17

 

 

18

 

 

Урок домашнього читання

«The Devoted Friend»

 

Ст..54-57

19

 

 

Повторення і систематизація

 

Контроль граматичного матеріалу

 

 

 

YOUR SCHOOL TIME

20

 

 

Як виглядає твоя школа?

Активізація мовного інвентарю теми

Пояснює

взаємозв’язок

людини й

навколишнього

середовища

 

Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.

 

 

Розділ 2

Урок 1

Ст.62-63

21

 

 

Як виглядає твоя школа?

Урок читання.

Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.

 

Демонструє

розуміння

потреби

працювати разом

 

 

 

Розділ 2

Урок 1

Ст.64

1

2

3

4

5

6

7

8

9

22

 

 

Як виглядає твоя школа?

Урок читання

Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів.

 

 

Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.

 

Розділ 2

Урок 1

Ст.68-71

23

 

 

Як виглядає твоя школа?

Урок граматики.

 

Демонструє

розуміння

потреби

працювати разом

 

 

Розділ 2

Урок 1

Ст.73-77

24

 

 

25

 

 

Are You a Good Team?

Введення мовного інвентарю теми

 

Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства.

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.79-81

26

 

 

Are You a Good Team?

Урок читання

 

 

Обговорює

шляхи

профілактики

захворювань

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.82-84

27

 

 

Are You a Good Team?

Формування граматичних навичок

Дискутує довкола

питань екології

життя та здоров’я

людини

 

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.85-87

28

 

 

 

Are You a Good Team?

Діалогічне мовлення

 

Демонструє

розуміння

потреби

працювати разом

 

 

 

 

 

 

Складає перелік

спільних справ

Розділ 2

Урок 2

Ст.88-92

1

2

3

4

5

6

7

8

9

29

 

 

Look Back

Розвиток навичок говоріння

 

 

Пропонує

варіанти участі

класу в

житті села

 

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.98-105

30

 

 

31

 

 

Урок домашнього читання

«Good Morning, miss Dove»

 

Обговорює

шкільні правила

.

 

.

 

 

Розділ 2

Урок 2

Ст.106-109

32

 

 

Підсумковий урок.

 

 

 

 

 

 

YOUR PREFERENCES

 

33

 

 

Роль книги в нашому житті

Активізація мовного інвентарю теми

Складає перелік

місць для

еко

-

туризму у своєму

регіоні

.

 

Дискутує довкола

питань про

роль і місце літератури в нашому житті

 

 

Розподіляє кошти

на придбання літератури для школяра

.

 

Розділ 3

Урок 1

Ст.114-116

34

 

 

Роль книги в нашому житті

Урок граматики.

 

Свідчить на

користь

необхідності

толерантного

ставлення до

людей

.

 

 

Розділ 3

Урок 1

Ст.117-121

35

 

 

36

 

 

Роль книги в нашому житті

Тренування учнів у писемному мовленні

 

 

Обговорює розмаїття літературної спадщини.

 

Обговорює

ефективне та

раціональне

використання

макулатури

Розділ 3

Урок 1

Ст.122-123

37

 

 

38

 

 

Контроль читання

1

2

3

4

5

6

7

8

9

39

 

 

Контроль аудіювання

40

 

 

Роль книги в нашому житті

Урок говоріння і письма.

 

 

Ілюструє

необхідність

здорового

способу життя на

прикладі

літературних героїв

 

Розділ 3

Урок 1

Ст.128-131

41

 

 

42

 

 

Контроль письма

43

 

 

Повторення граматики.

 

 

 

.

 

Розділ 3

Урок 1

Ст.132-135

44

 

 

45

 

 

Контроль усного мовлення

 

46

 

 

Урок підсумку та узагальнення

 

47

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пов’язане зображення 

 

На кінець І семестру учні 8 класу вміють:

 

 

 

І. Підтримувати розмову за тематиками ситуативного спілкування: 

1) Стиль життя .Учні вміють  висловлювати свою точку зору та вести розмову про здоровий спосіб життя, розваги, види дозвілля, активний відпочинок, вміють вести  листування з друзями, повсякденні дії (Are you OK, Mark? You look worried. My favourite TV programme is... How often do you watch it? What a beautiful view! I'm having a great time. Look! I can see her.)

2) Шкільна бібліотека. Учні вміють  доповідати про улюбленого письменника /книгу/ літературного героя, вибір книг для читання; називають  літературні жанри описують роботу в бібліотеці.( The letter has been written by Helen. Please, forgive me. Never mind.)

3) Шкільне життя.  Учні вміють називати типи шкіл в Україні та за її  межами, навчальний персонал, описувати систему оцінювання, правила поведінки. (What is your hobby? What would you like to do tonight? — I have no idea /1 have a bad idea. I expect him to meet you soon. That's brilliant! He had done it by 6 yesterday.)

 

     При висвітленні вище зазначених тем учні мають вміти:

— описувати людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події;

— характеризувати якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьми;

— висловлювати власне ставлення до поведінки та вчинків людей;

— пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію;

— висловлювати свої враження, почуття та емоції у зв'язку з почутим, побаченим, прослуханим (сумнів, подив, стурбованість, радість тощо).

 

     Учні 8 класу мають оформлювати своє мовлення та розуміти чуже за допомогою таких граматичних засобів:

1) Дієслово: стверджувальна, питальна форми дієслів в Present Perfect Active, Passive), Future-in-the-Past.

2) Модальні дієслова, модальні вирази: may, might.

 

Учні повинні вміти вимовляти вивчені слова та вирази з достатньою для розуміння вимовою, а також освоїти особливості інтонації складносурядних та  cкладнопідрядних речень.

 

 

ІV. МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНЦІЯ

  • Аудіювання

— розуміють  інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого (у звукозапису);

— розуміють основний зміст текстів відповідно до тематики ситуативного спілкування;

— вибирають необхідну інформацію з прослуханого.

Використовують лінгвістичну і контекстуальну здогадку, спираючись на сюжетну лінію чи наочність.

 

  • Монологічне мовлення

— висловлюють свої переконання, думки, згоду або незгоду тощо у відповідь на отриману інформацію;

— роблять стислі пояснення до плану або ідеї;

— розповідають історії, сюжет книжки/фільму тощо і висловлюють своє ставлення/враження.

Обсяг висловлювання — не менше 9 речень.

 

  • Діалогічне мовлення

— беруть участь у діалогах різних типів, обмінюючись інформацією, висловлюючи свою думку, враження, ставлення щодо конкретних фактів, подій, явищ, пропозицій;

— беруть участь у дискусії, аргументуючи свою точку зору.

Спілкування будується на мовному та мовленнєвому матеріалі, набутому в попередні роки вивчення мови, і відповідає цiлям, завданням у межах програмної тематики.

  Висловлення кожного — не менше 6 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні

 

  • Читання

— читають (з повним розумінням)  тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі;

— знаходять необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі).

Обсяг — не менше 250 слів.

  • Письмо

— передають у письмовій  формі зміст почутого, прочитаного, побаченого;

— письмово передають інформацію адекватно цілям, завданням спілкування, правильно оформлюючи повiдомлення залежно від його форми;

— описують предмет, особу, події, явища, об’єкти (в межах 90 слів).

 

 

 

 

1

 

docx
Додано
14 серпня 2018
Переглядів
3613
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку