Пропоную на допомогу вчителю календарно-тематичне планування уроків з іноземної (англійської) мови за підручником О.Карп'юк (3 год на тиждень) зі змістовними лініями
ПОУРОЧНИЙ ПЛАН РОЗПОДІЛУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ НМК “ENGLISH 8”
для 8 класу загальноосвітніх шкіл
Автор Карп’юк О.Д. English (Year 8):підручник для 8 класу знз. – Тернопіль: «Видавництво Астон», 2016. – 288 с. : іл. – (Англ. Та укр.. мовами).
№ уроку |
Дата |
Прим. |
Тематика ситуативного спілкування |
Екологічна безпека та сталий розвиток
|
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Розділ підручника Сторінки |
||
|
На кінець уроку учень вміє: |
|||||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
||
|
Вступ |
|||||||||
1 |
|
|
Активізація мовного матеріалу |
Наводить приклади внеску школи у сталий розвиток |
|
|
|
Вступ Ст.4-7 |
||
2 |
|
|
Повторення граматичного матеріалу |
Пояснює роль природи у власному житті |
|
|
Розповідає про доцільне використання природних ресурсів |
Вступ Ст.8-11 |
||
3 |
|
|
||||||||
|
UNIT 1 IT’S YOUR LIFE |
|||||||||
4 |
|
|
Сім’я та друзі Формування навичок усного мовлення. |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини.
|
Наводить приклади взаємодопомоги друзям |
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я.
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.18-21 |
||
5 |
|
|
Сім’я та друзі Тренування учнів в аудіюванні |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи
|
|
Співвідносить власні потреби з можливостями сімейного бюджету |
Розділ 1 Урок 1 Ст. 22-24 |
||
6 |
|
|
Сім’я та друзі Урок говоріння |
|
Пояснює вибір особистих життєвих орієнтирів
|
|
|
Розділ 1 Урок 1 Ст.25 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
||
7 |
|
|
Сім’я та друзі Урок граматики. |
|
Наводить приклади свого внеску в життя класу
|
|
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.28-29 |
||
8 |
|
|
Урок підсумку та узагальнення з теми. Самостійна робота. |
|||||||
9 |
|
|
Здоровий спосіб життя Розвиток навичок читання |
Проектує власні повсякденні дії на захист довкілля та збереження ресурсів.
|
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття та необхідності жити разом у мирі
|
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни .
|
Обговорює ефективне та раціональне використання природних ресурсів
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.30-32 |
||
10 |
|
|
Здоровий спосіб життя Розвиток навичок писемного мовлення |
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії.
|
|
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.33-35 |
||
11 |
|
|
Здоровий спосіб життя Активізація мовного інвентарю Розвиток писемних навичок |
Презентує та обґрунтовує проекти щодо збереження довкілля та забезпечення його сталого розвитку.
|
Описує власний стиль життя та визначає пріоритети.
|
Надає рекомендації щодо дотримання здорового способу життя.
|
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.36-39 |
||
12 |
|
|
||||||||
13 |
|
|
Здоровий спосіб життя Урок читання. |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах |
|
|
Аргументує раціональність збалансованого харчування
|
Розділ 1 Урок 2 Ст.43-44 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
||
14 |
|
|
Здоровий спосіб життя Усне мовлення |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.
|
|
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни, займаючись спортом
|
Тлумачить функцію грошей у суспільстві
|
Захист проектів |
||
15 |
|
|
||||||||
16 |
|
|
Look Back Формування граматичних навичок |
|
Пропонує варіанти участі класу в житті школи
|
|
|
Розділ 1 Урок 1-2 Ст.46-53 |
||
17 |
|
|
||||||||
18 |
|
|
Урок домашнього читання «The Devoted Friend» |
|
Ст..54-57 |
|||||
19 |
|
|
Повторення і систематизація
|
Контроль граматичного матеріалу |
|
|||||
|
YOUR SCHOOL TIME |
|||||||||
20 |
|
|
Як виглядає твоя школа? Активізація мовного інвентарю теми |
Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища |
|
Впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя.
|
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.62-63 |
||
21 |
|
|
Як виглядає твоя школа? Урок читання. |
Обговорює участь у шкільних екологічних заходах.
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом
|
|
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.64 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
||
22 |
|
|
Як виглядає твоя школа? Урок читання |
Пояснює взаємозв’язок людини й навколишнього середовища та залежність її від природних ресурсів. |
|
|
Проявляє обізнаність і своє ставлення до фінансових можливостей сучасних професій.
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.68-71 |
||
23 |
|
|
Як виглядає твоя школа? Урок граматики. |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом |
|
|
Розділ 2 Урок 1 Ст.73-77 |
||
24 |
|
|
||||||||
25 |
|
|
Are You a Good Team? Введення мовного інвентарю теми |
|
Проектує власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства. |
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.79-81 |
||
26 |
|
|
Are You a Good Team? Урок читання |
|
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.82-84 |
||
27 |
|
|
Are You a Good Team? Формування граматичних навичок |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
|
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.85-87 |
||
28
|
|
|
Are You a Good Team? Діалогічне мовлення |
|
Демонструє розуміння потреби працювати разом
|
|
Складає перелік спільних справ |
Розділ 2 Урок 2 Ст.88-92 |
||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
||
29 |
|
|
Look Back Розвиток навичок говоріння
|
|
Пропонує варіанти участі класу в житті села
|
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.98-105 |
||
30 |
|
|
||||||||
31 |
|
|
Урок домашнього читання «Good Morning, miss Dove» |
|
Обговорює шкільні правила .
|
.
|
|
Розділ 2 Урок 2 Ст.106-109 |
||
32 |
|
|
Підсумковий урок. |
|
||||||
|
|
|
|
YOUR PREFERENCES
|
||||||
33 |
|
|
Роль книги в нашому житті Активізація мовного інвентарю теми |
Складає перелік місць для еко - туризму у своєму регіоні .
|
Дискутує довкола питань про роль і місце літератури в нашому житті
|
|
Розподіляє кошти на придбання літератури для школяра .
|
Розділ 3 Урок 1 Ст.114-116 |
||
34 |
|
|
Роль книги в нашому житті Урок граматики. |
|
Свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей |
.
|
|
Розділ 3 Урок 1 Ст.117-121 |
||
35 |
|
|
||||||||
36 |
|
|
Роль книги в нашому житті Тренування учнів у писемному мовленні |
|
|
|
Обговорює ефективне та раціональне використання макулатури |
Розділ 3 Урок 1 Ст.122-123 |
||
37 |
|
|
||||||||
38 |
|
|
Контроль читання |
|||||||
1 |
2 |
3 |
4 |
5 |
6 |
7 |
8 |
9 |
||
39 |
|
|
Контроль аудіювання |
|||||||
40 |
|
|
Роль книги в нашому житті Урок говоріння і письма. |
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі літературних героїв |
|
Розділ 3 Урок 1 Ст.128-131 |
||
41 |
|
|
||||||||
42 |
|
|
Контроль письма |
|||||||
43 |
|
|
Повторення граматики. |
|
|
|
.
|
Розділ 3 Урок 1 Ст.132-135 |
||
44 |
|
|
||||||||
45 |
|
|
Контроль усного мовлення |
|
||||||
46 |
|
|
Урок підсумку та узагальнення |
|
||||||
47 |
|
|
||||||||
На кінець І семестру учні 8 класу вміють:
І. Підтримувати розмову за тематиками ситуативного спілкування:
1) Стиль життя .Учні вміють висловлювати свою точку зору та вести розмову про здоровий спосіб життя, розваги, види дозвілля, активний відпочинок, вміють вести листування з друзями, повсякденні дії (Are you OK, Mark? You look worried. My favourite TV programme is... How often do you watch it? What a beautiful view! I'm having a great time. Look! I can see her.)
2) Шкільна бібліотека. Учні вміють доповідати про улюбленого письменника /книгу/ літературного героя, вибір книг для читання; називають літературні жанри описують роботу в бібліотеці.( The letter has been written by Helen. Please, forgive me. Never mind.)
3) Шкільне життя. Учні вміють називати типи шкіл в Україні та за її межами, навчальний персонал, описувати систему оцінювання, правила поведінки. (What is your hobby? What would you like to do tonight? — I have no idea /1 have a bad idea. I expect him to meet you soon. That's brilliant! He had done it by 6 yesterday.)
При висвітленні вище зазначених тем учні мають вміти:
— описувати людей, предмети, дії, явища, самопочуття, події;
— характеризувати якості особистості, вчинки людей і стосунки між людьми;
— висловлювати власне ставлення до поведінки та вчинків людей;
— пропонувати щось та приймати або відхиляти пропозицію;
— висловлювати свої враження, почуття та емоції у зв'язку з почутим, побаченим, прослуханим (сумнів, подив, стурбованість, радість тощо).
Учні 8 класу мають оформлювати своє мовлення та розуміти чуже за допомогою таких граматичних засобів:
1) Дієслово: стверджувальна, питальна форми дієслів в Present Perfect Active, Passive), Future-in-the-Past.
2) Модальні дієслова, модальні вирази: may, might.
Учні повинні вміти вимовляти вивчені слова та вирази з достатньою для розуміння вимовою, а також освоїти особливості інтонації складносурядних та cкладнопідрядних речень.
ІV. МОВЛЕННЄВА КОМПЕТЕНЦІЯ
— розуміють інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого (у звукозапису);
— розуміють основний зміст текстів відповідно до тематики ситуативного спілкування;
— вибирають необхідну інформацію з прослуханого.
Використовують лінгвістичну і контекстуальну здогадку, спираючись на сюжетну лінію чи наочність.
— висловлюють свої переконання, думки, згоду або незгоду тощо у відповідь на отриману інформацію;
— роблять стислі пояснення до плану або ідеї;
— розповідають історії, сюжет книжки/фільму тощо і висловлюють своє ставлення/враження.
Обсяг висловлювання — не менше 9 речень.
— беруть участь у діалогах різних типів, обмінюючись інформацією, висловлюючи свою думку, враження, ставлення щодо конкретних фактів, подій, явищ, пропозицій;
— беруть участь у дискусії, аргументуючи свою точку зору.
Спілкування будується на мовному та мовленнєвому матеріалі, набутому в попередні роки вивчення мови, і відповідає цiлям, завданням у межах програмної тематики.
Висловлення кожного — не менше 6 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні
— читають (з повним розумінням) тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі;
— знаходять необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі).
Обсяг — не менше 250 слів.
— передають у письмовій формі зміст почутого, прочитаного, побаченого;
— письмово передають інформацію адекватно цілям, завданням спілкування, правильно оформлюючи повiдомлення залежно від його форми;
— описують предмет, особу, події, явища, об’єкти (в межах 90 слів).
1