КТП англ.мова 7 клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування з англійської мови для сьомого класу англ.мова 7 клас
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови у 7 класі

здійснюється за Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392, та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (базова середня освіта), розробленою на виконання Закону України «Про освіту» і затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 № 408. Програмою передбачено 3 години на тиждень. Навчальний матеріал, передбачений програмою, розподілено в межах сфер та тематики ситуативного спілкування. Викладання здійснюється за підручником А. Несвіт. Англійська мова. 7 клас. – Київ: Генеза, 2016

 

№з/п

Дата

Тематика ситуативного спілкування

Мовний інвентар

Очікувані результати

Комунікативні уміння

Інтегровані змістові лінії

Ключові компете-нтності

Примітки

Лексика

Граматика

Сприймання на слух

 

 

 

 

 

 

Зорове сприймання

Усна взаємодія

Писемна взаємодія

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров’я та безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Я, моя сім´я, мої друзі

 

1

 

Знову до школи

Повторення

Happy, excited, cheerful, interested, glad, calm

I`m happy…

I`m glad…

I`m excited…

Порівнює

безпосереднє спілкування з віртуальним

Формулює особисті ціннісні пріоритети.

Впр.2, с.5

Впр.2, с.5

Впр.3, с.5

Впр.1, с.5

Впр.4, с.6

Впр.5, с.6

Впр.6, с.6

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

 

Пояснює вибір особистих символів

 

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей

Соціальна та громадянська, інформаційно – цифрова кампетентність

 

 

2

 

Літні канікули

 

 

Розповідає про враження від канікул

 

Впр.2, с.8

Впр.3, с.8

Впр.1, с.8

Впр.4, с.9

 

 

 

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини

Демонструє розуміння цінності праці для досягнення добробуту

комунікативна компетентність

 

3

 

Новий шкільний рік

На уроці англійської мови. Повторення.

Діагностична робота (усне мовлення)

Flexible, back-to-school, share the attention, ruin, upset

 

Will I find…?

Will I get on…?

Will I Like…?

Складає завдання на новий навчальний рік

 

Впр.2, с.10

Впр.1, с.10

Впр.3, с.11

Впр.4, с.11

 

Наводить приклади свого внеску в життя громади

 

Формулює правила безпеки онлайн-спілкування

 Громадянська відповідальність,

інформаційно – цифрова компетентність

 

4

 

Моя сім’я

 

I like it.

I don`t like it

Порівнює свої ціннісні пріоритети та членів родини

Впр.2, с.12

Впр.2, с.12

Впр.1, с.12

Впр.3, с.13

Впр.4, с.13

 

Обговорює особливості взаємодії особистості та групи

 

 

Спілкування іноземними мовами

 

5

 

Улюблені справи

 

 

 

Розповідає рецепти улюблених справ

 

 

 

 

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

 

 

 

Демонструє розуміння цінності праці для досягнення добробуту

Громадянська відповідальність, спілкування іноземними мовами

 

6

 

Моя сім’я,

 

 

To like/don`t like doing smth

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини.

 

Впр.2, с.16

Впр.3, с.17

Впр.1, с.16

Впр.5, с.18

Впр.4, с.17

 

 

Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

 Інформаційно – цифрова компетентністьспілкування іноземними мовами, укологічна грамотність і здорове життя

 

7

 

Людина, якою я захоплююся

 

 

Розповідає про спілкування з важливою людиною

Впр.2, с.19

Впр.4, с.19

Впр.1, с.18

Впр.3, с.19

Впр.4, с19

 

 

Планує траєкторію власного життя

Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни 

 

Громадянська відповідальність, інформаційно – цифрова компетентність, уміння вчитися упродовж життя.

 

8

 

Домашні обов’язки

Get on well with, a lot of things in common

Object pronouns, reflexive pronouns

Вміє розповісти про домашні обов’язки членів родини та висловити своє ставлення до їх виконання

 

Впр.2, с.20

Впр.3, с.20

Впр.1, с.20

Впр.5, с.21

Впр.4, с.21

 

 

Розповідає про розподіл обов’язків у родині

 

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

Спілкування іноземними мовами, уміння вчитися упродовж життя.

 

9

 

Обов’язки в моїй родині

Household chores, dust the furniture, vacuum the carpet

What do you usually do?

What do you do well?

Вміє в письмовій формі розповісти про домашні обов’язки членів родини та висловити своє ставлення до їх виконання

Впр.1, с.22

Впр.2, с.22

Впр.3, с.23

Впр.4, с.23

Впр.5, с.23

 

Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток

 

Розповідає про розподіл обов’язків у родині

 

Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей

Громадянська відповідальність, інформаційно – цифрова компетентність

 

10

 

Новий літній котедж

 

Besides, taking care of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place

 

Описує відпочинок у літньому котеджі

 

Впр.2, с.24

Впр.5, с.24

Впр.3, с.25

Впр.4, с.26

Впр.5, с.26

 

Розповідає про розподіл обов’язків у родині

 

 

Громадянська відповідальність, уміння вчитися упродовж життя.

 

11

 

Сімейні традиції та звичаї

 

Question tags

Уміє вести діалог про традиції та звичаї у родині

 

Впр.2, с.27

Впр.3, с.28

Впр.1, с.27

Впр.4, с.28

Впр.5, с.29

 

Наводить приклади взаємодопомоги членам родини

Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини

Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

Громадянська відповідальність, уміння вчитися упродовж життя.

 

 

 

Я, моя сім’я та друзі

 

Question tags

 

 

Впр.2, с.33

Впр.4, с.34

Впр.1, с.32

Впр.3, с.33

 

Формулює особисті ціннісні пріоритети

 

12

 

Здорова їжа

Sweets, fruits, bread, sausage, butter, sour cream, a pizza, vegetables

 

I like… I don`t like… I hate… I can`t stand

Ознайомлюється з тим, як правильно харчуватись і яку користь для людського організму мають різні продукти, осмислює отриману інформацію

Впр.2, с.39

 

 

Впр.1, с.38

Впр.3, с.39

Впр.4, с.39

 

 

Обговорює вибір продуктів корисних для харчування

Розподіляє кошти на продукти харчування

Громадянська відповідальність, екологічна грамотність і здорове життя

 

13

 

Їжа

Packed lunch, instead, to grab, a healthy snack, schedule, alert

 

Let…

don`t let…

are allowed…

aren`t allowed

Вивчає нові лексичні одиниці та словосполучення, активно застосовує їх у мовленні, називає основні дії обробки продуктів, знає правила етикету та сервірування столу

 

Впр.2, с.40

 

 

Впр.1, с.40

 

Правильно розприділяє кількість необхідної їжі

 

 

Складає перелік продуктів

Громадянська відповідальність, екологічна грамотність і здорове життя

 

14

 

Що у вас на ланч?

a hamburger, ice cream, fish, cakes, spaghetti,

jam

 

Структури to let smb. do smth., tobe allowed to do smth

вірно вживає to let smb. do smth., tobe allowed to do smth підставляє їх у речення; застосовує у мовленні

 

Впр.3, с.41

 

 

 

 

Наводить приклади збалансованості власного раціону

Складає перелік покупок

Підприємливість та фінансова грамотність. спілкування іноземними мовами, уміння вчитися упродовж життя.

 

15

 

Як правильно харчуватись

Способи обробки продуктів

Preposition

With

By

Ділиться досвідом організації прийому гостей на вечерю та приготуванням їжі,

Впр.1, с.42

Впр.2, с.42

впр.4, с.41

 

Впр.5, с.41

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність, Екологічна грамотність і здорове життя,

 

 

16

 

Наша кухня

Впр.1, с.42

Сompari -sons with as…as

So…as

Розвиває навички у написанні особистого письма, у якому повідомляє про свою улюблену страву і ділиться її рецептом

 

Впр.3, с.44

 

 

Впр.3, с.43

 

 

Обговорює способи приготування їжі для збереження здоров’я

 

Розподіляє кошти на продукти харчування

Екологічна грамотність і здорове життя, спілкування іноземними мовами

 

17

 

Наша кухня

Впр.1, с.44

 

Уміє вести бесіду за темою

текст

Впр.5, с.45

 

Впр.4, с.43

Впр.2, с.44

Впр.6, с.45

 

 

Обговорює способи приготування їжі для дотримання безпеки

 

Складає перелік покупок

Спілкування іноземними мовами, уміння вчитися упродовж життя.

 

18

 

Приготування їжі

Cервіровка столу

cleared, dry, neither, removed, rinsed, guilt

Making Suggestions

Вільне розуміння текстів та діалогів з використанням вивчених лексичних одиниць

 

Впр.4, с.45

Впр.3, с.47

 

Впр.1, с.46

Впр.4, с.48

 

 

 

Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я

 

 

 

19

 

Ми куховаримо

Фрази

 

Називає продукти, які необхідні для приготування найпопулярніших страв та надає інструкції щодо процесу їх приготування

 

 

 

 

 

 

 

Розподіляє кошти на продукти харчування

Громадянська відповідальність, спілкування іноземними мовами, уміння вчитися упродовж життя.

 

20

 

Повторення

ЛО теми

The Past Perfect Tense

Вірно виконує граматичні та лексичні завдання

Відео

презентація

Впр.2, с.49

 

 

Впр.5, с.48

Впр.4, c.50

 

 

 

Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички

Розподіляє кошти на продукти харчування

Спілкування іноземними мовами, уміння вчитися упродовж життя.

 

Охорона здоров’я

 

На кухні з дідусем

Smell, home-smoked, jelly, taste,

The Past Perfect Tense

 

 

Впр.3, с.49

Впр.2, с.47

Впр.1, с.49

 

Впр.5, с.50

 

 

Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування

Складає перелік покупок

21

 

Здоров’я

Earache, a backache, a stomachache, toothache, a bad cold, a cough,

I feel fine. She looks happy. He looks tired.

I feel sick. He feels cold. She feels hot.

Активно використовує новий лексичний матеріал,

називає недуги, що можуть статися з людиною, знає симптоми різних недугів.

Впр.1, с.56

Впр.2, с.56

Впр.4, с.58

 

Впр.3, с.57

Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії

Обговорює шляхи профілактики захворювань

 

Громадянська відповідальність, екологічна грамотність і здорове життя

 

22

 

Як ти себе почуваєш?

a sore throat, a headache,  a high temperature, a pain in the knee,

 

Читає із достатнім рівнем розуміння тексту, в якому викладено інформацію про надання оздоровчих послуг, бере участь в обговоренні тексту, успішно виконує завдання на відповідність інформації, поданої в тексті, вміє продовжити речення, вставляючи інформацію з текста

Впр.2, с.60

Впр.4, с.60

Впр.5, с.61

Впр.3, с.60

 

 

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії

 

Обговорює можливості замовлення ліків

Громадянська відповідальність, екологічна грамотність і здорове життя

 

23

 

Хвороби

A fever, a sore throat/quinsy, a bad cold, toothache, a headache, a stomachache

How do you feel?

Може надати поради, як діяти за різних хвороб, розрізняє і називає органи людини, запитує і відповідає про стан самопочуття

 

Впр.2, с.62

Впр.3, с.63

Впр.4, с.63

Впр.5, с.63

 

Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії

Обговорює шляхи профілактики захворювань

 

Підприємливість та фінансова грамотність. спілкування іноземними мовами, уміння вчитися упродовж життя.

 

24

 

Як я хворів.

To feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription.

You should… You must/mustn’t

Активно виконує вправи на встановлення часових форм Past Perfect, Past Simple, вірно їх визначає та пояснює різницю вживання цих часових форм

Впр.1, с.64

Впр.3, с.64

Впр.2, с.64

Впр.4, с.64

Впр.5, с.65

 

 

 

Обговорює шляхи профілактики захворювань

 

Підприємливість та фінансова грамотність, Екологічна грамотність і здорове життя,

 

25

 

Як залишатись здоровим?

 

Must/mustn`t

Should/

shouldn`t

You should… You must/mustn’t

Розвиває навички аудіювання, прослуховуючи діалоги про нещасні випадки з людьми, визначає проблему і поради лікаря

Впр.1, с.65

Впр.2, с.66

Впр.3, с.66

Впр.4, с.67 Діалог

Впр.5, с.67

Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини

Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії

Обговорює шляхи профілактики захворювань

 

Екологічна грамотність і здорове життя, спілкування іноземними мовами

 

26

 

Форми лікуваль-них засобів

vitamins, eye drops, a heating pad, an ice pack, a lotion

Модальні слова

Активно працює над текстами теми, розуміючи основний зміст і знаходячи відповіді на поставлені запитання

Текст «У лікаря»

Впр.2, с.68

Впр.3, с.69

Впр.1, с.68

Впр.4, с.69

 

 

 

Обговорює шляхи профілактики захворювань

Обговорює можливості замовлення ліків онлайн

Спілкування іноземними мовами, уміння вчитися упродовж життя.

 

27

 

Допомога при травмуванні

 

. An aspirin, a cough syrup/ cough drops, a nasal spray

Reflexive pronouns as object/ complement (myself, ourselves)

Веде бесіду під час якої може поскаржитись на своє здоров’я, назвати проблему, запитати пораду у лікаря

Відео презентація

 

Діалог

An Infotmal Letter

Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини

 

Обговорює шляхи профілактики захворювань

 

Громадянська відповідальність, екологічна грамотність і здорове життя

 

28

 

Здоровий спосіб життя

a pill/ a tablet, a teaspoon/ a tablespoon

 

Може давати поради стосовно здорового способу життя

 

 

 

 

 

Дає поради стосовно здорового способу життя

Обговорює шляхи профілактики захворювань

 

Громадянська відповідальність, спілкування іноземними мовами, уміння вчитися упродовж життя.

 

29

 

У лікарні

 

Модальні слова

Веде бесіду під час якої може поскаржитись на своє здоров’я, назвати проблему, запитати пораду у лікаря

Відео презентація

 

 

 

 

 

 

 

Спілкування іноземними мовами, уміння вчитися упродовж життя.

 

30

 

Повторення

 

 

Оперує лексичним та граматичним матеріалом в межах теми

 

 

 

 

 

 

 

 

Спілкування іноземними мовами, уміння вчитися упродовж життя.

 

Мистецтво

31

 

Наш вільний час

A theatre, a cinema, an opera, a ballet

What are you going to do?

Ознайомлюється з основними кіножанрами, перераховує їх, співвідносить їх за постерами чи уривками з фільмів, вміє виділяти жанри фільмів за визначеннями та характерними ознаками, надає приклади різних фільмів

Впр.3, с.83

Впр.3, с.81

Впр.1, с.80

Впр.2,  с.80

 

Впр.4, с.82

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

Громадянська відповідальність, загальнокультурна компетентність, інформаційно-комунікаційна компетентність

 

32

 

Дивлячись кіно

An  action film, an adventure film, a comedy, a fantasy, a horror film,

 

 

Працює над текстами, розуміє основну інформацію, виокремлює головне, виконує завдання, швидко реагує на запитання за текстами

Впр.1, с.85

Впр.1, с.82

Впр.1, с.82

Впр.2, с.83

Впр.4, с.84

Впр.6, с.84 Впр.5, с.84

 

 

 

 

загальнокультурна компетентність, інформаційно-комунікаційна компетентність

 

33

 

У кінотеатрі

A hall, a billboard, a box office, a refreshment stand

 

 

Широко використовує прикметники при виражені власних думок з приводу переглянутих кінофільмів, розповідає про свій улюблений фільм, коротко викладаючи сюжетну лінію фільму, називаючи його жанр, пояснюючи та доводячи своє позитивне ставлення до фільму

Впр.6, с.89

Впр.2,  с.86

Впр.3, с.86

Впр.4, с.87

 

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

Громадянська відповідальність, загальнокультурна компетентність, інформаційно-комунікаційна компетентність

 

34

 

Про фільм

a romance, a science  fiction film, a thriller

A film Review

 при прослуховуванні діалогів розуміє про який фільм іде мова, називає жанр цього фільму, пояснює чому учасникам діалогу подобається чи не подобається фільм, з яких причин

Впр.1, с.90

Впр.3, с.88

Впр.1, с.88

Впр.2, с.88

Впр.5, с.89

Впр.7, с.89

 

Робить висновки щодо цінностей, які притаманні кіно

 

Дискутує над питанням, чи вартий фільм затрачених на нього грошей

Громадянська відповідальність, загальнокультурна компетентність

 

 

 

35

 

Відвідування театру

The lights, the curtain, the spotlight, the scenery, the stage, the chorus, a dancer, an actrees, an actor,

 

 

пояснює різницю між кіно мистецтвом та театральним мистецтвом,  розповідає про театр Шекспіра у Лондоні, правильно вживає поширені мовленнєві структури

 

Впр.3, с.91

Впр.4, с.92

Впр.5, с.93

Впр.2, с.90

Впр.2, с.90

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

Громадянська відповідальність

Підприємливість та фінансова грамотність, інформаційнокомунікаційна компетентність

 

36

 

Відвідування театру

an orchestra, the audience, a balcony, the stalls, a programme, a ticket

 

 

Розповідає про враження від театру

Впр.1, с.97

Впр.2, с.94

Впр.5, с.96

Впр.1, с.94

Впр.2, с.94

Впр.3, с.95

 

Впр.4, с.96 Впр.6, с.96

Дотримується правил чистоти у кінотеатрі чи у театрі

Дає відповідь на питання чи можливо використовувати декорації декілька разів

Робить вибір між кіно та театром, обґрунтовуючи свою точку зору

 

 

Підприємливість та фінансова грамотність,

загальнокультурна компетентність, інформаційно-комунікаційна компетентність

 

37

 

Дивлячись виставу

 

The Theatrical Performance Review

Розвиває критичне мислення, аналізує виставу за основними критичними пунктами, надає оцінку і дає рекомендації

 

Впр.2, с.97

Впр.3, с.97

 

с.98

 

Пояснює правила поведінки у закладах культури

 

 

Обговорює можливості замовлення квитків онлайн

Громадянська відповідальність, загальнокультурна компетентність, інформаційнокомунікаційна компетентність

 

 

38

 

Національна опера України

 

Articles a, an, the

Розповідає про своє ставлення до опери

 

 

 

 

 

 

 

 

загальнокультурна компетентність, інформаційно-комунікаційна компетентність

 

39

 

Мій улюблений фільм

 

 

Розвиває критичне мислення, аналізує виставу за основними критичними пунктами, надає оцінку і дає рекомендації

 

 

Впр.4, с.98

 

 

 

 

 

 загальнокультурна компетентність, інформаційно-комунікаційна компетентність

40

 

 Повторення

 

 

Оперує лексичним та граматичним матеріалом теми

 

 

 

 

 

 

 

 

Громадянська відповідальність

 

41

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

42

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

43

 

Контроль письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

44

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

45

 

Повторення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
13 жовтня
Переглядів
37
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку