Календарно-тематичне планування з англійської мови у 7 класі
здійснюється за Державним стандартом базової та повної загальної середньої освіти, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23 листопада 2011 року № 1392, та Типовою освітньою програмою закладів загальної середньої освіти ІІ ступеня (базова середня освіта), розробленою на виконання Закону України «Про освіту» і затвердженою наказом МОН від 20.04.2018 № 408. Програмою передбачено 3 години на тиждень. Навчальний матеріал, передбачений програмою, розподілено в межах сфер та тематики ситуативного спілкування. Викладання здійснюється за підручником А. Несвіт. Англійська мова. 7 клас. – Київ: Генеза, 2016
Тематика ситуативного спілкування |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Комунікативні уміння |
Інтегровані змістові лінії |
Ключові компете-нтності |
Примітки |
|||||||||||||||||||||||||||||
Лексика |
Граматика |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Я, моя сім´я, мої друзі
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
1 |
|
Знову до школи Повторення |
Happy, excited, cheerful, interested, glad, calm |
I`m happy… I`m glad… I`m excited… |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним Формулює особисті ціннісні пріоритети. |
Впр.2, с.5 |
Впр.2, с.5 Впр.3, с.5 |
Впр.1, с.5 Впр.4, с.6 Впр.5, с.6 |
Впр.6, с.6 |
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток
|
Пояснює вибір особистих символів |
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей |
Соціальна та громадянська, інформаційно – цифрова кампетентність |
|
||||||||||||||||||||
2 |
|
Літні канікули |
|
|
Розповідає про враження від канікул |
|
Впр.2, с.8 Впр.3, с.8 |
Впр.1, с.8 Впр.4, с.9 |
|
|
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
Демонструє розуміння цінності праці для досягнення добробуту |
комунікативна компетентність |
|
||||||||||||||||||||
3 |
|
Новий шкільний рік На уроці англійської мови. Повторення. Діагностична робота (усне мовлення) |
Flexible, back-to-school, share the attention, ruin, upset
|
Will I find…? Will I get on…? Will I Like…? |
Складає завдання на новий навчальний рік |
|
Впр.2, с.10 |
Впр.1, с.10 Впр.3, с.11 |
Впр.4, с.11 |
|
Наводить приклади свого внеску в життя громади |
|
Формулює правила безпеки онлайн-спілкування |
Громадянська відповідальність, інформаційно – цифрова компетентність |
|
||||||||||||||||||||
4 |
|
Моя сім’я |
|
I like it. I don`t like it |
Порівнює свої ціннісні пріоритети та членів родини |
Впр.2, с.12 |
Впр.2, с.12 |
Впр.1, с.12 Впр.3, с.13 |
Впр.4, с.13 |
|
Обговорює особливості взаємодії особистості та групи |
|
|
Спілкування іноземними мовами |
|
||||||||||||||||||||
5 |
|
Улюблені справи
|
|
|
Розповідає рецепти улюблених справ |
|
|
|
|
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток
|
|
|
Демонструє розуміння цінності праці для досягнення добробуту |
Громадянська відповідальність, спілкування іноземними мовами |
|
||||||||||||||||||||
6 |
|
Моя сім’я,
|
|
To like/don`t like doing smth |
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини. |
|
Впр.2, с.16 Впр.3, с.17 |
Впр.1, с.16 Впр.5, с.18 |
Впр.4, с.17 |
|
|
Демонструє розуміння впливу звичок на стан здоров’я |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Інформаційно – цифрова компетентністьспілкування іноземними мовами, укологічна грамотність і здорове життя |
|
||||||||||||||||||||
7 |
|
Людина, якою я захоплююся |
|
|
Розповідає про спілкування з важливою людиною |
Впр.2, с.19 |
Впр.4, с.19 |
Впр.1, с.18 Впр.3, с.19 Впр.4, с19 |
|
|
Планує траєкторію власного життя |
Аргументує необхідність дотримання особистої гігієни |
|
Громадянська відповідальність, інформаційно – цифрова компетентність, уміння вчитися упродовж життя. |
|
||||||||||||||||||||
8 |
|
Домашні обов’язки |
Get on well with, a lot of things in common |
Object pronouns, reflexive pronouns |
Вміє розповісти про домашні обов’язки членів родини та висловити своє ставлення до їх виконання |
|
Впр.2, с.20 Впр.3, с.20 |
Впр.1, с.20 Впр.5, с.21 |
Впр.4, с.21
|
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
|
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Спілкування іноземними мовами, уміння вчитися упродовж життя. |
|
||||||||||||||||||||
9 |
|
Обов’язки в моїй родині |
Household chores, dust the furniture, vacuum the carpet |
What do you usually do? What do you do well? |
Вміє в письмовій формі розповісти про домашні обов’язки членів родини та висловити своє ставлення до їх виконання |
Впр.1, с.22 |
Впр.2, с.22 Впр.3, с.23 |
Впр.4, с.23 Впр.5, с.23 |
|
Наводить приклади внеску своєї родини у сталий розвиток
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
|
Розповідає про доцільне використання кишенькових грошей |
Громадянська відповідальність, інформаційно – цифрова компетентність |
|
||||||||||||||||||||
10 |
|
Новий літній котедж
|
Besides, taking care of…, set the table/ to do the laundry, keep in the right place |
|
Описує відпочинок у літньому котеджі |
|
Впр.2, с.24 |
Впр.5, с.24 Впр.3, с.25 Впр.4, с.26 |
Впр.5, с.26 |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
|
|
Громадянська відповідальність, уміння вчитися упродовж життя. |
|
||||||||||||||||||||
11 |
|
Сімейні традиції та звичаї |
|
Question tags |
Уміє вести діалог про традиції та звичаї у родині |
|
Впр.2, с.27 Впр.3, с.28 |
Впр.1, с.27 Впр.4, с.28 |
Впр.5, с.29 |
|
Наводить приклади взаємодопомоги членам родини |
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини |
Демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Громадянська відповідальність, уміння вчитися упродовж життя. |
|
||||||||||||||||||||
|
|
Я, моя сім’я та друзі |
|
Question tags |
|
|
Впр.2, с.33 |
Впр.4, с.34 |
Впр.1, с.32 Впр.3, с.33 |
|
Формулює особисті ціннісні пріоритети
|
||||||||||||||||||||||||
12 |
|
Здорова їжа |
Sweets, fruits, bread, sausage, butter, sour cream, a pizza, vegetables
|
I like… I don`t like… I hate… I can`t stand |
Ознайомлюється з тим, як правильно харчуватись і яку користь для людського організму мають різні продукти, осмислює отриману інформацію |
Впр.2, с.39 |
|
|
Впр.1, с.38 Впр.3, с.39 Впр.4, с.39 |
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для харчування |
Розподіляє кошти на продукти харчування |
Громадянська відповідальність, екологічна грамотність і здорове життя |
|
||||||||||||||||||||
13 |
|
Їжа |
Packed lunch, instead, to grab, a healthy snack, schedule, alert
|
Let… don`t let… are allowed… aren`t allowed |
Вивчає нові лексичні одиниці та словосполучення, активно застосовує їх у мовленні, називає основні дії обробки продуктів, знає правила етикету та сервірування столу |
|
Впр.2, с.40
|
|
Впр.1, с.40
|
Правильно розприділяє кількість необхідної їжі |
|
|
Складає перелік продуктів |
Громадянська відповідальність, екологічна грамотність і здорове життя |
|
||||||||||||||||||||
14 |
|
Що у вас на ланч? |
a hamburger, ice cream, fish, cakes, spaghetti, jam
|
Структури to let smb. do smth., tobe allowed to do smth |
вірно вживає to let smb. do smth., tobe allowed to do smth підставляє їх у речення; застосовує у мовленні |
|
Впр.3, с.41 |
|
|
|
|
Наводить приклади збалансованості власного раціону |
Складає перелік покупок |
Підприємливість та фінансова грамотність. спілкування іноземними мовами, уміння вчитися упродовж життя. |
|
||||||||||||||||||||
15 |
|
Як правильно харчуватись |
Способи обробки продуктів |
Preposition With By |
Ділиться досвідом організації прийому гостей на вечерю та приготуванням їжі, |
Впр.1, с.42 |
Впр.2, с.42 |
впр.4, с.41
|
Впр.5, с.41 |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування
|
|
Підприємливість та фінансова грамотність, Екологічна грамотність і здорове життя, |
|
||||||||||||||||||||
16 |
|
Наша кухня |
Впр.1, с.42 |
Сompari -sons with as…as So…as |
Розвиває навички у написанні особистого письма, у якому повідомляє про свою улюблену страву і ділиться її рецептом |
|
Впр.3, с.44
|
|
Впр.3, с.43 |
|
|
Обговорює способи приготування їжі для збереження здоров’я
|
Розподіляє кошти на продукти харчування |
Екологічна грамотність і здорове життя, спілкування іноземними мовами |
|
||||||||||||||||||||
17 |
|
Наша кухня |
Впр.1, с.44 |
|
Уміє вести бесіду за темою |
текст |
Впр.5, с.45
|
Впр.4, с.43 |
Впр.2, с.44 Впр.6, с.45 |
|
|
Обговорює способи приготування їжі для дотримання безпеки
|
Складає перелік покупок |
Спілкування іноземними мовами, уміння вчитися упродовж життя. |
|
||||||||||||||||||||
18 |
|
Приготування їжі Cервіровка столу |
cleared, dry, neither, removed, rinsed, guilt |
Making Suggestions |
Вільне розуміння текстів та діалогів з використанням вивчених лексичних одиниць |
|
Впр.4, с.45 Впр.3, с.47 |
|
Впр.1, с.46 Впр.4, с.48
|
|
|
Обговорює вибір продуктів корисних для здоров’я |
|
|
|
||||||||||||||||||||
19 |
|
Ми куховаримо |
Фрази |
|
Називає продукти, які необхідні для приготування найпопулярніших страв та надає інструкції щодо процесу їх приготування |
|
|
|
|
|
|
|
Розподіляє кошти на продукти харчування |
Громадянська відповідальність, спілкування іноземними мовами, уміння вчитися упродовж життя. |
|
||||||||||||||||||||
20 |
|
Повторення |
ЛО теми |
The Past Perfect Tense |
Вірно виконує граматичні та лексичні завдання |
Відео презентація |
Впр.2, с.49
|
|
Впр.5, с.48 Впр.4, c.50
|
|
|
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички |
Розподіляє кошти на продукти харчування |
Спілкування іноземними мовами, уміння вчитися упродовж життя. |
|
||||||||||||||||||||
Охорона здоров’я |
|
На кухні з дідусем |
Smell, home-smoked, jelly, taste, |
The Past Perfect Tense |
|
|
Впр.3, с.49 |
Впр.2, с.47 Впр.1, с.49
|
Впр.5, с.50 |
|
|
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
Складає перелік покупок |
||||||||||||||||||||||
21 |
|
Здоров’я |
Earache, a backache, a stomachache, toothache, a bad cold, a cough, |
I feel fine. She looks happy. He looks tired. I feel sick. He feels cold. She feels hot. |
Активно використовує новий лексичний матеріал, називає недуги, що можуть статися з людиною, знає симптоми різних недугів. |
Впр.1, с.56 Впр.2, с.56 |
Впр.4, с.58 |
|
Впр.3, с.57 |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Громадянська відповідальність, екологічна грамотність і здорове життя |
|
||||||||||||||||||||
22 |
|
Як ти себе почуваєш? |
a sore throat, a headache, a high temperature, a pain in the knee, |
|
Читає із достатнім рівнем розуміння тексту, в якому викладено інформацію про надання оздоровчих послуг, бере участь в обговоренні тексту, успішно виконує завдання на відповідність інформації, поданої в тексті, вміє продовжити речення, вставляючи інформацію з текста |
Впр.2, с.60 |
Впр.4, с.60 |
Впр.5, с.61 |
Впр.3, с.60
|
|
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
|
Обговорює можливості замовлення ліків |
Громадянська відповідальність, екологічна грамотність і здорове життя |
|
||||||||||||||||||||
23 |
|
Хвороби |
A fever, a sore throat/quinsy, a bad cold, toothache, a headache, a stomachache |
How do you feel? |
Може надати поради, як діяти за різних хвороб, розрізняє і називає органи людини, запитує і відповідає про стан самопочуття |
|
Впр.2, с.62 Впр.3, с.63 |
Впр.4, с.63 Впр.5, с.63 |
|
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Підприємливість та фінансова грамотність. спілкування іноземними мовами, уміння вчитися упродовж життя. |
|
||||||||||||||||||||
24 |
|
Як я хворів. |
To feel ill, to phone the mother, to take smb home, to examine the patient, to write a prescription. |
You should… You must/mustn’t |
Активно виконує вправи на встановлення часових форм Past Perfect, Past Simple, вірно їх визначає та пояснює різницю вживання цих часових форм |
Впр.1, с.64 |
Впр.3, с.64 |
Впр.2, с.64 Впр.4, с.64 Впр.5, с.65 |
|
|
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Підприємливість та фінансова грамотність, Екологічна грамотність і здорове життя, |
|
||||||||||||||||||||
25 |
|
Як залишатись здоровим?
|
Must/mustn`t Should/ shouldn`t |
You should… You must/mustn’t |
Розвиває навички аудіювання, прослуховуючи діалоги про нещасні випадки з людьми, визначає проблему і поради лікаря |
Впр.1, с.65 |
Впр.2, с.66 Впр.3, с.66 |
Впр.4, с.67 Діалог |
Впр.5, с.67 |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
Дає поради щодо правил поведінки під час епідемії |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Екологічна грамотність і здорове життя, спілкування іноземними мовами |
|
||||||||||||||||||||
26 |
|
Форми лікуваль-них засобів |
vitamins, eye drops, a heating pad, an ice pack, a lotion |
Модальні слова |
Активно працює над текстами теми, розуміючи основний зміст і знаходячи відповіді на поставлені запитання |
Текст «У лікаря» Впр.2, с.68 |
Впр.3, с.69 |
Впр.1, с.68 Впр.4, с.69 |
|
|
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
Обговорює можливості замовлення ліків онлайн |
Спілкування іноземними мовами, уміння вчитися упродовж життя. |
|
||||||||||||||||||||
27 |
|
Допомога при травмуванні
|
. An aspirin, a cough syrup/ cough drops, a nasal spray |
Reflexive pronouns as object/ complement (myself, ourselves) |
Веде бесіду під час якої може поскаржитись на своє здоров’я, назвати проблему, запитати пораду у лікаря |
Відео презентація |
|
Діалог |
An Infotmal Letter |
Дискутує довкола питань екології життя та здоров’я людини |
|
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Громадянська відповідальність, екологічна грамотність і здорове життя |
|
||||||||||||||||||||
28 |
|
Здоровий спосіб життя |
a pill/ a tablet, a teaspoon/ a tablespoon |
|
Може давати поради стосовно здорового способу життя |
|
|
|
|
|
Дає поради стосовно здорового способу життя |
Обговорює шляхи профілактики захворювань |
|
Громадянська відповідальність, спілкування іноземними мовами, уміння вчитися упродовж життя. |
|
||||||||||||||||||||
29 |
|
У лікарні |
|
Модальні слова |
Веде бесіду під час якої може поскаржитись на своє здоров’я, назвати проблему, запитати пораду у лікаря |
Відео презентація |
|
|
|
|
|
|
|
Спілкування іноземними мовами, уміння вчитися упродовж життя. |
|
||||||||||||||||||||
30 |
|
Повторення |
|
|
Оперує лексичним та граматичним матеріалом в межах теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
Спілкування іноземними мовами, уміння вчитися упродовж життя. |
|
||||||||||||||||||||
Мистецтво |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
|
Наш вільний час |
A theatre, a cinema, an opera, a ballet |
What are you going to do? |
Ознайомлюється з основними кіножанрами, перераховує їх, співвідносить їх за постерами чи уривками з фільмів, вміє виділяти жанри фільмів за визначеннями та характерними ознаками, надає приклади різних фільмів |
Впр.3, с.83 |
Впр.3, с.81 |
Впр.1, с.80 Впр.2, с.80
|
Впр.4, с.82 |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Громадянська відповідальність, загальнокультурна компетентність, інформаційно-комунікаційна компетентність |
|
||||||||||||||||||||
32 |
|
Дивлячись кіно |
An action film, an adventure film, a comedy, a fantasy, a horror film,
|
|
Працює над текстами, розуміє основну інформацію, виокремлює головне, виконує завдання, швидко реагує на запитання за текстами |
Впр.1, с.85 |
Впр.1, с.82 |
Впр.1, с.82 Впр.2, с.83 Впр.4, с.84 |
Впр.6, с.84 Впр.5, с.84 |
|
|
|
|
загальнокультурна компетентність, інформаційно-комунікаційна компетентність |
|
||||||||||||||||||||
33 |
|
У кінотеатрі |
A hall, a billboard, a box office, a refreshment stand
|
|
Широко використовує прикметники при виражені власних думок з приводу переглянутих кінофільмів, розповідає про свій улюблений фільм, коротко викладаючи сюжетну лінію фільму, називаючи його жанр, пояснюючи та доводячи своє позитивне ставлення до фільму |
Впр.6, с.89 |
Впр.2, с.86 Впр.3, с.86 |
Впр.4, с.87 |
|
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Громадянська відповідальність, загальнокультурна компетентність, інформаційно-комунікаційна компетентність |
|
||||||||||||||||||||
34 |
|
Про фільм |
a romance, a science fiction film, a thriller |
A film Review |
при прослуховуванні діалогів розуміє про який фільм іде мова, називає жанр цього фільму, пояснює чому учасникам діалогу подобається чи не подобається фільм, з яких причин |
Впр.1, с.90 |
Впр.3, с.88 |
Впр.1, с.88 Впр.2, с.88 Впр.5, с.89 |
Впр.7, с.89 |
|
Робить висновки щодо цінностей, які притаманні кіно |
|
Дискутує над питанням, чи вартий фільм затрачених на нього грошей |
Громадянська відповідальність, загальнокультурна компетентність |
|
||||||||||||||||||||
35 |
|
Відвідування театру |
The lights, the curtain, the spotlight, the scenery, the stage, the chorus, a dancer, an actrees, an actor,
|
|
пояснює різницю між кіно мистецтвом та театральним мистецтвом, розповідає про театр Шекспіра у Лондоні, правильно вживає поширені мовленнєві структури |
|
Впр.3, с.91 Впр.4, с.92 Впр.5, с.93 |
Впр.2, с.90 |
Впр.2, с.90 |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури |
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Громадянська відповідальність Підприємливість та фінансова грамотність, інформаційнокомунікаційна компетентність |
|
||||||||||||||||||||
36 |
|
Відвідування театру |
an orchestra, the audience, a balcony, the stalls, a programme, a ticket
|
|
Розповідає про враження від театру |
Впр.1, с.97 |
Впр.2, с.94 Впр.5, с.96 |
Впр.1, с.94 Впр.2, с.94 Впр.3, с.95
|
Впр.4, с.96 Впр.6, с.96 |
Дотримується правил чистоти у кінотеатрі чи у театрі Дає відповідь на питання чи можливо використовувати декорації декілька разів |
Робить вибір між кіно та театром, обґрунтовуючи свою точку зору |
|
|
Підприємливість та фінансова грамотність, загальнокультурна компетентність, інформаційно-комунікаційна компетентність |
|
||||||||||||||||||||
37 |
|
Дивлячись виставу |
|
The Theatrical Performance Review |
Розвиває критичне мислення, аналізує виставу за основними критичними пунктами, надає оцінку і дає рекомендації |
|
Впр.2, с.97 |
Впр.3, с.97
|
с.98 |
|
Пояснює правила поведінки у закладах культури
|
|
Обговорює можливості замовлення квитків онлайн |
Громадянська відповідальність, загальнокультурна компетентність, інформаційнокомунікаційна компетентність
|
|
||||||||||||||||||||
38 |
|
Національна опера України |
|
Articles a, an, the |
Розповідає про своє ставлення до опери |
|
|
|
|
|
|
|
|
загальнокультурна компетентність, інформаційно-комунікаційна компетентність |
|
||||||||||||||||||||
39 |
|
Мій улюблений фільм |
|
|
Розвиває критичне мислення, аналізує виставу за основними критичними пунктами, надає оцінку і дає рекомендації |
|
|
Впр.4, с.98 |
|
|
|
|
|
загальнокультурна компетентність, інформаційно-комунікаційна компетентність |
|||||||||||||||||||||
40 |
|
Повторення |
|
|
Оперує лексичним та граматичним матеріалом теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
Громадянська відповідальність |
|
||||||||||||||||||||
41 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
42 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
43 |
|
Контроль письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
44 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||
45 |
|
Повторення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||||||||||||||||||