«ПОГОДЖЕНО» «ЗАТВЕРДЖЕНО»
Заступник директора з НВР Директор ОЗЗСО
________________________ _____________________
«___» _________ 2022 р. «___» _________ 2022 р.
Календарно-тематичне планування уроків
англійської мови для 5-го класу
на 2021 – 2022 навчальний рік
Вчитель: Хома Юлія Богданівна
№ |
Дата |
Тема |
Граматика |
Лексика |
Письмо |
Аудіювання |
Читання |
Говоріння |
Домашнє завдання |
|||||||||
Тема 4. Сім’я та розпорядок дня (10 годин) |
||||||||||||||||||
47 |
|
Моя сім’я.
|
Присвійний відмінок іменників |
ЛО с. 89 |
Впр. 1, 2 с. 88-89 |
Завдання вчителя |
|
Ex.1, p.88 Ex. 4 p.89 |
Написати про свою родину. |
|||||||||
48 |
|
Професії членів родини. Розвиток навичок аудіювання. |
|
-burglar -dentist -nurse postman -tocatch -repair |
Ex. 4 p. 91 |
Ex.1 p. 90 |
|
Ex. 3 p. 91 |
Розказати про професії членів родини. |
|||||||||
49 |
|
Близнюки. Урок читання |
Present Simple |
pain power enjoy growup eachother together |
WB p.48-49 (6-7) |
|
Ex. 3, 4 p.92-93 Ex. 1 p.92 |
Ex. 5 p. 94 |
Написати про братів та сестер. |
|||||||||
50 |
|
Удосконалення граматичних навичок |
PresentSimple Present ContinuousTense |
-cook hairdresser -mechanic -taxidriver -write |
WB p. 50- 51 |
Ex. 1 p.95 |
Ex. 1 p.96 |
Ex. 2,3 p.97 Ex. 1 p.97 |
Впр.. 2 с. 97 |
|||||||||
51 |
|
Наше здоров’я. Словник |
Множина іменників |
-strawberry watermelon -cherry -pear |
WB p.52 |
|
Ex. 3 p.99 |
Ex. 1, 2 p.98 |
Записати 10 речень з новими ЛО, вивчити слова |
|||||||||
52 |
|
Здорове харчування. Урок читання |
PresentSimple |
-crisps -peanuts -bone -health -skin berichin skip a meal |
WB p.53-54 |
|
Ex. 1b p. 100 |
Ex. 1 p. 100 Ex. 3 p. 101 |
Написати міні твір про здорове харчування |
|||||||||
53 |
|
Корисна їжа. Урок аудіювання |
PresentSimpleЗлічувані та незлі чувані іменники |
-candy -ice-cream -lunch-box -ham -youghurt |
Ex. 2b p.103 Ex.4 p. 104
|
Ex.1 p. 102 |
|
Ex. 3. p. 103 Ex. 5 p. 104 |
Розповісти про українські страви. |
|||||||||
54 |
|
Ідемо за покупками Урок говоріння та аудіювання |
Злічувані та незлічувані іменники |
-milkshake -thechange |
Ex.1b p.105 WB p.55-56
|
Ex. 1a p. 105 Ex. 2 p. 105-106 |
Ex. 3 p. 106 |
Ex.1- 4 p.107-108 |
Впр. 5 с. 107 |
|||||||||
55 |
|
Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу теми. |
PresentSimple. PresentContinuous |
|
WBp. 57 Ex. 2 p.111 |
Ex. 1ap. 110 |
Ex. 1bp. 110 |
Ex. 1 cp. 110 Ex. 3 p. 111 |
Повторити слова й правила |
|||||||||
56 |
|
Розвиток навичок письма. ТО. |
|
|
Завданнявчителя за 2 варіантами. |
|
|
|
|
|||||||||
Тема 5. Свята і традиції (12годин) |
||||||||||||||||||
57 |
|
Веселого Різдва. Урок читання |
PresentSimple. Прийменник часу on, at |
-Christmas -speech -Norway -BoxingDay -SantaClaus ChristmasTree
|
WB p58 |
|
Ex.1, 2 p.112 |
Ex. 4 p.113 Ex. 2, 3p.113 |
Впр. 1 с. 115, розповісти про свій найбільш насичений подіями день. |
|||||||||
58 |
|
Святкування особливих днів.Урок аудіювання та письма. |
Модальне дієслово must |
-a virgin -heavenly -tocleanup -tasty -after -delicious -tolooklike |
WB p.59-60 |
Ex. 1 p.116 Ex. 5 p.117 |
р.117 |
Ex. 2, 3 p. 118 |
Впр. 5, с. 117, вивчити вірш.Виготовити листівку. |
|||||||||
59 |
|
Улюблені свята.Урок говоріння |
Порядкові числівники |
Thanksgiving -tomean -excited -setthetable |
WB. p. 61 |
Ex. 4 p.119 |
Ex. 4 p.119 |
Ex. 5, 7 p. 120 |
Впр. 1, 2 с. 121 |
|||||||||
60 |
|
Бабусині історії. Урок читання. |
PastSimple |
- spider - bat - branch -tohide -horror -lightning |
WBp.65 |
Ex. 2 p.122 Ex. 4 p.124 |
Ex. 2 p.122 Ex. 4 p.124 |
Ex. 3 p. 123 Ex. 5, p. 124 |
Впр. 6 с. 124; вивчити слова |
|||||||||
61 |
|
Удосконалення граматичних навичок. |
PastSimpleНеправильні дієслова |
Days of the week |
WB p. 66 Впр. 4 с. 126 |
Ex.3, 6a p. 126-127 |
p. 125-127 |
Впр. 1-2 с. 125 |
Написати про свої дії минулого вікенду. |
|||||||||
62 |
|
У світі казок. Урок аудіювання |
PastSimple Неправильні дієслова |
-to wink at |
WB p. 68 |
Ex. 2 p.128 Ex. 7 p.129 |
Ex. 7 p. 129 |
Ex. 4, 6 p.129 |
Впр. 5 с. 129 |
|||||||||
63 |
|
Улюблені казки дитинства.Урок говоріння |
Неправильні дієслова у PastSimple |
-childhood -fairytale kindergarten -title -tosplit |
WB p. 69 |
Ex. 2 p. 130 |
Ex. 4 p. 131 |
Ex. 1 p. 130 Ex. 3 p. 131 |
Впр 5, с. 131
|
|||||||||
64 |
|
Улюблені казки. Урок письма. |
PastSimple |
ЛО теми |
WB p. 70 |
|
|
Ex. 1 p. 131 |
Написати про свої спогади. |
|||||||||
65 |
|
Свята та родинні традиції. Повторення |
PastSimple |
ЛО теми |
WB p. 71 |
Ex. 5 p. 133 |
Ex. 4 p. 132 |
Ex. 1, 2 p. 132 |
Впр . 7 pс 133 |
|||||||||
66 |
|
Урок домашнього читання |
PastSimple |
-a spindle -toprick -tospin |
|
Ex. 1 p. 134-135 |
Ex. 1 p. 134-135 |
Ex. 2, 3 p.135 |
Ex. 3 p 135 |
|||||||||
67 |
|
Спляча красуня. |
|
|
|
|
Впр. 1 с. 136 |
Впр. 2, 3 с. 137 |
Повторити слова й правила. |
|||||||||
Тема 6. Природа. Погода і одяг. (12 годин) |
|
Розвиток навичок письма. ТО. |
|
|
Завданнявчителя за 2 варіантами |
|
|
|
|
|||||||||
68 |
|
Погода |
Безособові речення з it |
chilly and foggy Cloudy and snowy Hot and sunny Warm and sunny Wet and rainy |
WB p. 72 Впр. 3 с. 141 |
Ex. 1б p. 142 |
|
Ex. 2, p.140 |
Вивчити слова. Порівняти сьогоднішню погоду з вчорашньою. |
|||||||||
69 |
|
Прогноз погоди.Урок читання. |
Безособові речення з it |
centigrade -degree -forecast -toexpect -toreport |
Ex. 1a p.141 |
Завдання вчителя |
Ex. 3а p. 143 |
Ex. 2, p.143 |
Описати погоду, вивчити слова |
|||||||||
70 |
|
Погода. Урок граматики |
Безособові речення з it |
ЛО попередніх уроків |
Ex. 2 p.144 |
|
Ex. 1 p.144 |
Ex. 3a p.145 |
Описати погоду в Україні в різні пори року. |
|||||||||
71 |
|
Погода у різних частинах світу. Урок аудіювання |
Безособові речення з it |
climate -tosunbathe -freezing -frosty -various -heavily -outside |
WB p.75 |
Ex. 1 p. 145 Ex. 5 p.147 |
Ex.3 p.146 |
Ex. 4 p.146 |
Впр . 5 с.147; вивчити слова |
|||||||||
72 |
|
Прогноз погоди. Урок читання |
PresentContinuous |
-clothes -careful -slippery -tomorrow |
WB p. 76 |
Ex.3 p.148 |
Ex.2 p.147-148 |
Ex. 1 p.147 |
Впр. 5, 1 с. 149-150 |
|||||||||
73 |
|
Прогноз погоди.Урок письма |
|
|
WB p.77-78 |
|
Ex.2 p. 151 |
Ex.1 p.150 |
Написати імейл про погоду. |
|||||||||
74 |
|
Одяг у різну погоду. |
PresentSimple, PresentContinuous, PastSimple |
ЛО теми «Clothes» |
WB p.79 Впр. 4 с. 153 |
|
Ex.2 p.152
|
Ex. 1 p.152 |
Впр. 3 с. 153; вивчити слова |
|||||||||
75 |
|
Одяг. Урок читання |
PresentSimple, PresentContinuous |
-event -size -toenjoy -totryon -finally -bein a hurry |
WB p. 80 |
Ex.2 p.154 |
Ex. 1, 2 p.154-155 |
Ex. 3 p.155 |
Впр. 4 с. 155 |
|||||||||
76 |
|
Друзі та одяг. Урок аудіювання |
PresentSimple, PresentContinuous |
-fashion -toborrow -light |
WB p.81 |
Ex.2, 3 p.156 |
Ex. 4 p.156 |
Ex.1 p.156 |
Скласти та записати речення про одяг і погоду. |
|||||||||
77 |
|
Різна погода, різний одяг. Урок говоріння |
Present Simple |
ЛО теми |
WB p. 82
|
Ex.5 p.158 |
Ex.5 p.158 |
Ex.1, 2, 3 p.157 |
Ex.6 p.159 |
|||||||||
78 |
|
Розвиток навичок письма. ТО. |
Present Simple |
ЛО теми |
WB p.83 Впр. 1 с. 159 |
|
Ex.2 с.160 Ex.5 p.161 |
Ex.1, 3 p.160 |
Повторити слова й правила. |
|||||||||
Тема 7. Активний відпочинок. (10 годин) |
|
Пори року. Одяг. |
|
|
Завданнявчителя за 2 варіантами |
|
|
|
|
|||||||||
79 |
|
Види активного відпочинку |
Present Simple |
-goboating -gocamping -goskating -gosailing -gocanoeing |
WB p.84 |
|
Ex.3 p. 163 |
Ex. 1, 2 p.162 |
Впр. 4 с. 163: вивчити слова |
|||||||||
80 |
|
Літній табір відпочинку. Урок читання |
Past Simple |
-activity -countryside -shelter -brave -cosy -sick |
WB p.85 |
|
Ex.1, 2 p.164-165 |
Ex.3 p.165 |
Впр. 4, с. 166 |
|||||||||
81 |
|
Активний відпочинок. Урок аудіювання. |
Past Simple. Прийменники місця |
ЛО теми |
WB p.86-87 |
Ex.2 p. 168 Ex.4 p.169 |
Ex.1,2 p.166-167 |
Впр. 4-5 с. 168 |
Написати про свій активний відпочинок. |
|||||||||
82 |
|
Відпочинок на свіжому повітрі.Урок говоріння та письма |
Past Simple |
ЛО теми |
WB 88-89 Впр. 5 с. 171 |
Впр.3, 6 с. 169 |
Ex. 3 p.170 |
Ex 1,.2, p.170 |
Впр. 1,2 с. 171 |
|||||||||
83 |
|
Краса природи.. Урок читання |
PresentSimple |
-bloom -flood -soil -thunderstorm -tomely |
WB p.94-95 |
|
Ex. 2 p.172-173 |
Ex.1, 3 p.172-173 |
Впр. 4 с. 173; вивчити слова |
|||||||||
84 |
|
Пори року. Урок аудіювання |
Present Simple |
-berry -nest -toblossom -toblow -mild |
WB 96-97 |
Ex.2 p.174 Ex. 5 p.175 |
Ex.4,5 p.175 |
Ex.1 p.174 |
Ex.5 p. 175 Вивчити вірш |
|||||||||
85 |
|
Улюблена пора року. Урок говоріння та письма |
Present Simple |
|
WB p. 97 Ex. 2 p.176 |
|
Ex.1 p.176 |
Ex. 1, 2 p.176 |
Підготувати розповідь про улюблену пору року |
|||||||||
86 |
|
Активний відпочинок. Урок повторення |
Present Simple. Past Simple |
ЛО теми |
WB p.98-99 |
Ex. 3 p.177 |
Ex.1 p.177 Ex. 4 p.178 |
Ex. 6, 7 p.179 |
Ex.9 p.179 |
|||||||||
87 |
|
Урок домашнього читання |
Past Simple. Типи питальних речень |
-a giant |
|
Ex. 1 p.180 |
Ex.1 p.180 |
Ex. 2, 3 p.181 |
Повторити слова й правила. |
|||||||||
88 |
|
Розвиток навичок письма. ТО. |
|
|
Завданнявчителя за 2 варіантами |
|
|
|
|
|||||||||
Тема 8. Подорожі. ( 10 годин)
|
||||||||||||||||||
89 |
|
У селі, у місті. Урок читання |
Модальне дієслово can |
-crossroad -modern -library -square -opposite -traffic |
WB p.100-101 |
|
Ex.5 p.185 |
Ex. 1, 2, 3, 6 p.184 |
Напис про місто, в якому живеш; вивч слова |
|||||||||
90 |
|
Контроль навиків аудіювання. |
|
|
|
Завд учит |
|
|
Підгот до контролю читання |
|||||||||
91 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Повт. лексику |
|||||||||
92 |
|
У місті. Урок аудіювання |
Present Simple |
-guide -science museum -to look for -on foot-by bus |
WB p.100 |
Ex. 1 p.186 Ex. 4, 5 p.189 |
Ex. 2 p. 188 |
Ex. 3 p.188 |
Впр.1 с. 189; вивчити слова |
|||||||||
93 |
|
Орієнтування у місті. Урок розвитку говоріння |
Present Simple |
-cinema -circus -museum -library -bus stop |
WB p.102-103 |
|
Ex. 2, 4-5 p.190-192 |
Ex. 3 p.191 Ex. 6 p.192 |
Підготув усні теми |
|||||||||
94 |
|
Контроль навиків говоріння |
|
|
|
|
|
|
Впр. 1-2 с. 193 |
|||||||||
95 |
|
Запрошення у Лондон.Урок читання |
The Present Perfect Tense |
-to blink -cross kingdom -to unite to consist of -be situated |
Ex.1 -2 p.198 |
|
Ex.2, 3 p.194-195 |
Ex.4 p.196 |
Впр. 5-6 с. 196-197 |
|||||||||
96 |
|
Подорож Європою.Урок аудіювання |
The Present Perfect Tense |
-barefoot -pain |
Впр. 3-4 с 199 |
Ex. 1,2 p.200-201 |
Ex. 7 p. 202 |
Ex. 2,3 p.201 Ex. 5 p. 202 |
Впр. 5 с. 200 впр. 6 с. 202 |
|||||||||
97 |
|
Контроль навичок письма. |
|
|
|
|
|
|
Повторити граматику |
|||||||||
98 |
|
Звичаї та традиції англійців. Урок говоріння |
The Present Perfect Tense |
-custom -tradition -to appear -to arrive -to discover -to exist -to explore |
Впр. 4 с. 206 завдання вчителя |
|
Впр. 2, 3 с. 203-205 |
Впр. 1 с. 203 |
Впр. 5 с. 206; вивчити слова |
|||||||||
99 |
|
Подорожування приносить втіху. Урок читання та говоріння |
The Present Perfect Tense |
ЛО теми |
Завдання вчителя |
|
Впр. 3-4 с. 207 |
Впр. 1-2, 5 с. 207-208 |
Впр. 6 с. 208-209 |
|||||||||
100 |
|
Україна. Урок читання |
Past Simple. Present Perfect |
independence territory ancient foreign independent -national |
Завдання вчителя |
|
Впр. 1-3 с. 210-211 |
Впр. 4, 6 с. 212-213 |
Впр. 5 с. 212; вивчити слова |
|||||||||
101 |
|
Звичаї та традиції українців. Урок аудіювання |
Past Simple. Present Perfect |
Christmas traditions St. Nicholas’s Day Humour Day Women’s Day |
Впр. 3-4 с. 217 |
|
Впр. 7 с. 218-219 |
Впр. 2, 5-6 с. 217-218 |
Впр. 5 с. 221 |
|||||||||
102 |
|
Подорож Україною. Розвиток навичок письма. |
|
|
Завдання вчителя за 2 варіантами |
|
|
|
Впр. 1 с. 223 |
|||||||||
103 |
|
Подорож Україною. ТО.
|
|
ЛО теми |
|
|
Впр. 2-3 с. 220 |
Впр.1, 4 с. 219-220 |
Повторити лексичний та граматичний матеріал семестру. |
|||||||||
104 |
|
Лексико-граматичний практикум. |
|
|
Впр. 1 с. 227 |
|
Впр. 2 с. 224-224 Впр. 3 с. 228 |
Впр. 3, 5 с. 226 |
Впр. 4 с. 228 |
|||||||||
105 |
|
Підсумковий урок |
|
|
Впр. 6 с. 229 |
|
|
Впр. 5, 7 с. 228-229 |
|
|||||||||