Календарно-тематичне планування з ключовими компетентностями та очікуваними результатами для 5 класу НУШ, І семестр, 3 год./тижд., за підручником «Англійська мова (5-й рік навчання)» для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) (авт. Карпюк О. Д., Карпюк К. Т.), відповідає модельній програмі "Іноземна мова 5-9 класи" для закладів загальної середньої освіти (авт. Редько В.Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.).
Календарно-тематичне планування 5 клас, 3 год/тиждень до підручника «Англійська мова (5-й рік навчання)»
підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) (авт. Карпюк О. Д., Карпюк К. Т.)
Модельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти з 2022-2023 н.р.
(автори: Редько В. Г., Шаленко О. П., Сотникова С. І., Коваленко О. Я., Коропецька І. Б., Якоб О. М., Самойлюкевич І. В., Добра О. М., Кіор Т. М.)
«Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
5й клас НУШ, Англійська мова, I семестр, 2022-23 н.р.
|
VOCABULARY |
GRAMMAR |
READING & LISTENING |
SPEAKING |
WRITING |
STARTER Вступ (р.6-8) Instructions |
Headings and logos in the book |
Imperatives to be (Present Simple) to have (Present Simple) |
|
Greetings Introducing yourself Asking for personal information |
|
UNIT 1 SCHOOL IS COOL p. 9-24 CONTENTS |
School subjects Activities Daily routine
|
Present Simple Prepositions of time Adverbs of frequency Adjective: degrees of comparison Numbers (cardinal and ordinal) |
Internet Safety; School website School subjects and activities Listening: a dialogue about new teachers, new timetable |
Describing a favourite subject Asking about timetable Talking about school life |
A short report about school life A diary page about a typical day |
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||||
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усне продукування |
Писемне продукування |
Лексика |
Граматика |
||||||
Тема. Шкільне життя. SCHOOL IS COOL (15 год.) Інтегровані змістові лінії: Екологічна безпека та сталий розвиток: формулює особисті ціннісні пріоритети; наводить приклади свого внеску в життя громади; відповідально відноситься до навчання; розуміє свою роль у житті України та сучасному суспільстві взагалі. Громадянська відповідальність: дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мультилінгвальному та полікультурному середовищі; демонструє розуміння потреби працювати разом; у спілкуванні дотримується толерантності; свідчить на користь необхідності толерантного ставлення до людей з особливими навчальними потребами. Здоров’я і безпека: У спілкуванні/ роботі в інтернеті дотримується правил безпеки; впорядковує власний робочий день з дотриманням здорового способу життя; демонструє знання та наводить приклади дотримання правил безпеки руху до школи/зі школи. Підприємливість і фінансова грамотність: вміє цінувати підручники, шкільне обладнання, обговорює їх коштовність. |
|||||||||||
1. |
|
Я і моя родина. Мої друзі та їхні вподобання. Let’s Get Started! SB pp.6-7 AB t.1 - p.4
|
надає елементарну інформацію; розпитує з метою уточнення інформації |
Громадянська та соціальна компетентність: уміння формулювати власну позицію; готовність до прояву толерантності у спілкуванні з іншими |
Впр.1 с.6 |
Впр.2 с.6 Прослуховування аудіозапису і виконання завдань. |
Впр.3-4 с.7 Розповідь про себе, своє оточення і вподобання. |
Впр.3 с.7 Доповнення речень у письмовій формі. |
Neighbour, surname, nickname, spy, detective. |
To be (Present Simple), to have (Present Simple) |
Розповідає основну інформацію про себе, своє оточення і вподобання, бере участь у коротких діалогах |
2. |
|
Види діяльності на уроці. Let’s Get Started! SB pp.7-8 AB t.2 - p.4 |
розуміє елементарні інструкції; виокремлює потрібну інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння самостійно працювати з підручником; уміння шукати інформацію |
|
Впр.7 с.8 Аудіювання. Прослуховування аудіозапису мінідіалогів. Розуміння розмови між іншими людьми. |
Впр.5 с.7 |
Впр.6 с.8
|
Online, to look back, self-check, vocabulary, grammar. |
Imperatives - Наказові речення |
Розуміє повсякденні інструкції і вказівки вчителя, уживає наказовий спосіб, орієнтується в рубриках підручника |
3. |
|
Урок іноземної мови. Школярі онлайн. Unit 1 School Is Cool SB pp.9-10 AB t.3 - p.5 |
дає відповіді на прості запитання стосовно прочитаного; аргументує свій вибір |
Навчання впродовж життя: уміння самостійно працювати з підручником Інформаційно-комунікаційна компетентність: уміння вивчати іноземну мову з використанням соціальних мереж |
Впр.1 с.10 Читання електронних повідомлень і виокремлення потрібної інформації. |
|
Впр.2 с.10 Робота в парах: опис власного досвіду |
|
Message, website, careful, personal, safe, to chat, to contact, all around the world, to practise. |
|
Розуміє прості електронні повідомлення, розповідає про те, як використовує інтернет |
4. |
|
Безпека в інтернеті. Unit 1 School Is Cool SB p.11 AB t.6 - p.6 |
висловлює власну думку; стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Компетентності в галузі технологій: уміння описувати іноземною мовою інтернет-технології |
Впр.2 с.11 Читання для обізнаності та аргументації. |
Впр.3 с.11 |
Впр.4 с.11 Монологічне мовлення. Обговорення правил безпечного інтернету в групах. Опис вебсайту школи. |
Впр.3 с.11 |
To sign out of, to switch off, to post, to create, to use, to share, password, account, data. |
|
Розуміє текст про правила безпечної поведінки в інтернеті, описує вебсайт школи |
5. |
|
Розклад уроків. Unit 1 School Is Cool SB p.12 AB t.2 - p.7 |
описує навчальні предмети; аргументує свій вибір |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Впр.3 с.12 Читання для обізнаності та аргументації |
Впр.1 с.12 |
Впр.2 с.12 Впр.4,5 с.12 Монолог: надання інформації |
|
Лексична робота. Шкільні предмети. Опрацювання нових ЛО. Science, PE (Physical Education), History, Geography, IT (Information Technology), Religion, calculation, subject, foreign. |
|
Розуміє речення, які описують навчальні предмети, розповідає про улюблений урок у школі |
6. |
|
Розклад уроків. Unit 1 School Is Cool SB pp.13-14 AB t.3 - p.8 AB t.4 - p.9 |
порівнює різні навчальні предмети |
Навчання впродовж життя: становлення відповідальності за результати навчально-пізнавальної діяльності |
Впр.1 с.13-14 Читання коротких текстів про навчальні предмети. Виконання завдань. |
Впр.2 с.14 Прослуховування аудіозапису |
Впр.3, 4 с.14 Міні діалоги про улюблені шкільні предмети. Монолог: опис власного досвіду |
|
Battle, creature, timetable, fascinating, to divide, to multiply, to subtract, to add, during, zero, experiment. |
|
Розуміє короткі тексти, які описують навчальні предмети, розповідає про власний шкільний розклад й улюблений навчальний предмет |
7. |
|
Робочий день. Unit 1 School Is Cool SB p.15 GB t.4 - p.6 |
запитує і надає інформацію |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Впр.3 с.15 Читання речень та виконання граматичного завдання |
|
Впр.3 с.15 |
Впр.1-2 с.15 Написання і доповнення речень |
Always, usually, often, sometimes, never. |
Граматика. Present Simple Tense. Прийменники часу. Виконання граматичних вправ. |
Формулює прості речення про повторювані дії і загальновідомі факти, уживає прийменники часу |
8. |
|
Перший день у школі. Unit 1 School Is Cool SB p.16 AB t.3 - p.10 |
висловлює власну думку стосовно прослуханого тексту, коротко аргументує її |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
|
Впр.1, 2-3 с.16 Аудіювання. Прослуховування аудіозапису про перший день у школі. Виконання завдань. |
Впр.5 с.16 Робота в парах: діалогічне мовлення про перший тиждень у школі (надання відповідей на запитання) |
Впр.4 с.16 |
Curious, horrible, strict, unusual, wrong, form teacher. |
Possessive Case of Nouns - Присвійний відмінок іменників |
Розуміє інформацію про навчальні предмети і вчителів, бере участь у діалозі про досвід перебування в школі |
9. |
|
Розклад уроків. Unit 1 School Is Cool SB p.17 AB t.1-3 - p.11 |
бере участь у коротких простих діалогах |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
|
|
Впр.2,4 с.17 Робота в парах: діалогічне мовлення |
Впр.1,3 с.17
|
Лексична робота. Кількісні і порядкові числівники. Парні і непарні числа. Телефонні номери. Роки. Виконання лексичних вправ. Odd, even, thousand, correct. |
Cardinal and Ordinal Numbers Odd numbers / even numbers Telephone numbers / Years |
Розповідає про розклад уроків, уживає кількісні і порядкові числівники |
10. |
|
Розклад уроків. Unit 1 School Is Cool SB p.18 GB t.5 - p.9 |
характеризує і порівнює різні навчальні предмети |
Математична компетентність: уміння використовувати математичні методи (таблиці) для виконання комунікативних завдань |
Впр.3 с.18 |
|
Впр.3 с.18 |
Впр.1,2 с.18 |
Normal, popular. |
Adjective: Degrees of Comparison Граматика. Ступені порівняння прикметників. Виконання граматичних вправ. |
Порівнює шкільні предмети, уживає вищий і найвищий ступені порівняння прикметників |
11. |
|
Розклад уроків. На уроці іноземної мови. Unit 1 School Is Cool SB p.19 АB t.2 - p.12 |
бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Впр.1а,2 с.19 Читання для обізнаності та аргументації |
|
Впр.1b,2,3,4 с.19 Діалогічне мовлення. Робота в парах. Обмін інформацією про розклад уроків. Інтерв’ю про улюблені навчальні предмети. |
|
Easy, difficult, helpful. |
|
Ставить та дає відповіді на запитання про улюблені навчальні предмети |
12. |
|
Розклад уроків. Unit 1 School Is Cool SB p.20 АB t.2 - p.13 |
описує своє шкільне життя; бере участь у коротких групових дискусіях |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Впр.3 с.20 Читання для обізнаності та аргументації |
Впр.1 с.20 |
Впр.4 с.20 Робота в парах: обмін інформацією
|
Впр.2 с.20 Письмо. Написання електронного листа про свій типовий день за зразком. |
Diary, noise, to get angry/read, to happen, to forget. |
Personal Pronouns, Possessive Adjectives – Особові займенники та присвійні прикметники. |
Ставить та дає відповіді на запитання про особистий щоденник, пише електронне повідомлення про типовий день, використовує особові і присвійні займенники |
13. |
|
Шкільне життя (повторення). Unit 1 School Is Cool SB p.21 AB t.1 - p.14, t.5 – p.15, t.7 – p.16 |
надає інформацію стосовно прослуханого тексту; порівнює інформацію; аргументує свій вибір |
Ініціативність і підприємливість: уміння ініціювати усну взаємодію для розв’язання конкретного комунікативного завдання |
Впр.4 с.21 |
Впр.1 с.21 Прослуховування аудіозапису і виконання завдань |
Впр.2 с.21 Впр.5 с.21 Робота в парах. Обмін інформацією про навчальні предмети, розклад та вчителів. Мотивація для вивчення англійської мови. |
Впр.3 с.21 |
|
Present Simple, Wh-questions |
Розповідає про мотивацію для вивчення англійської мови, ставить та дає відповіді на питання про навчальні предмети, розклад та вчителів |
14. |
|
Шкільне життя (повторення). Unit 1 School Is Cool SB pp.22-23 GB t.2 - p.10-11 t.5, p.12 |
запитує та надає інформацію; надає інформацію стосовно прочитаного тексту |
Ініціативність і підприємливість: уміння формулювати власну позицію |
Впр.7 с.22 Читання для обізнаності та аргументації |
|
Впр.6 с.22 Впр.10 с.23 Робота в парах: обмін інформацією. |
Впр.8,9 с.23 Впр.11, с.23 Письмо. Опис власного досвіду в письмовій формі. Дитячі сайти для вивчення англійської мови. |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Розуміє короткі тексти – уривки із особистого щоденника, ставить та дає відповіді на питання про школу, вчителів та однокласників, описує дитячі сайти для вивчення англійської мови |
15. |
|
Шкільне життя (узагальнення). Unit 1 School Is Cool Self - Check p.24 Test Book pp.3-5 Узагальнюючий урок з теми «Шкільне життя». |
|
Навчання впродовж життя: уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови; уміння оцінювати власні навчальні досягнення |
|
|
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VOCABULARY |
GRAMMAR |
READING & LISTENING |
SPEAKING |
WRITING |
UNIT 2 WHAT ABOUT YOUR FAMILY? p. 25-40 CONTENTS |
Family members Relatives Jobs Actions Qualities |
Present Continuous Would like Wh-questions |
What do you know about twins? My kid brother Listening: a dialogue What would you like to be? |
Describing family photos Asking about jobs Playing a guessing game |
A paragraph about mum’s job A paragraph about a dream job |
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||||
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усне продукування |
Писемне продукування |
Лексика |
Граматика |
||||||
Тема. Я, моя родина, мої друзі. WHAT ABOUT YOUR FAMILY? (13 год.) Інтегровані змістові лінії: Екологічна безпека та сталий розвиток: пояснює необхідність прибирання за собою вдома та під час сімейного відпочинку, хизується власним досвідом; наводить приклади взаємодії членам родини відносно озеленення території. Громадянська відповідальність: планує траєкторію власного життя; розповідає про розподіл обов’язків у родині; наводить приклади взаємодії членам родини; у спілкуванні дотримується толерантності. Здоров’я і безпека: ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. Підприємливість і фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці для досягнення сімейного добробуту. |
|||||||||||
16. |
|
Мої родинні зв’язки. Unit 2 What About Your Family? SB pp.25-27 AB t.2 - p.17 AB t.5 - p.18 |
висловлює власну думку та надає інформацію стосовно прочитаного тексту та коротко аргументує її |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Впр.1,2 с.26 Впр.3,4 с.27 Читання для обізнаності та аргументації |
Впр.1, с.26 Впр.3, с.27 |
Впр.1, с.26 Робота в парах: опис власного досвіду, обмін інформацією |
|
Введення нових ЛО. Twin(s), an only child, power, to compete, to enjoy, to grow up, to look alike, to be born, similar, together, each other. |
|
Розуміє короткі коментарі про двійнят у соцмережах, розуміє коротку статтю про родинні зв’язки, бере участь у діалозі про родинні зв’язки |
17. |
|
Мої родинні зв’язки. Unit 2 What About Your Family? SB p.28 AB t.3 - p.19 |
надає інформацію стосовно прослуханого тексту; бере участь у коротких простих діалогах |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
|
Впр.1,2 с.28 Прослуховування аудіозапису і виконання завдання |
Впр.3 с.28 Робота в парах: обмін інформацією |
|
Впр.1 с.28 Лексична робота. Опрацювання нових ЛО. Виконання лексичних вправ. Relative, cuddly, to be a real pain in the neck, to share a room with … |
|
Ставить та дає відповіді на запитання про родинні зв’язки, сприймає на слух інформацію про сім’ю та родичів |
18. |
|
Мої родинні зв’язки. Unit 2 What About Your Family? SB p.29 AB t.1 - p.20 |
надає інформацію стосовно прочитаного тексту |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Впр.2 с.29 Читання тексту про молодшого брата і виокремлення потрібної інформації. |
|
Впр.1 с.29 Робота в парах: обмін інформацією |
|
Nuisance, garbage, to annoy, to follow, to scream, luckily, to do chores, to make a mess, to shut up, to hide, to get along with, in fact. |
Present Simple |
Ставить та дає відповіді на питання про братів і сестер, розуміє текст про молодшого брата |
19. |
|
Мої родичі та їх уподобання. Unit 2 What About Your Family? SB p.30 AB t.3 - рp.20-21 |
надає інформацію стосовно прослуханого тексту; бере участь у коротких простих діалогах |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Впр.4 с.30 |
Впр.3 с.30 Впр.6 с.30 Аудіювання. Прослуховування аудіозаписів про відносини між братами і сестрами. Відповіді на запитання щодо прослуханого тексту. |
Впр.5 с.30 Робота в парах: обмін інформацією |
Впр.6 с.30 |
|
Would like |
Розуміє аудіозаписи про молодшого брата, продукує прості відповіді на запитання щодо прослуханого тексту |
20. |
|
Чим займаються зараз члени сім’ї. Unit 2 What About Your Family? SB p.31 GB t.3 - p.15 |
надає інформацію стосовно прослуханого тексту |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Впр.1 с.31 |
Впр.3,4 с.31 Прослуховування аудіозапису і виконання завдань |
Впр.3 с.31 Робота в парах: обмін інформацією |
Впр.1,2,4 с.31 |
|
Граматика. Present Continuous Tense. Виконання граматичних вправ. |
Продукує прості речення про дії в момент мовлення, ставить і відповідає на запитання, використовуючи теперішній час Present Continuous |
21. |
|
Мої друзі та їх уподобання. Ким би ти хотів стати? Unit 2 What About Your Family? SB p.32 AB t.1 - p.22 |
надає інформацію стосовно прослуханого тексту; бере участь у коротких групових дискусіях |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
|
Впр.1,2 с.32 Аудіювання. Прослуховування аудіозапису про вибір професії. Виконання завдань. |
Впр.3 с.32 Робота в групах: обмін думками |
Впр.2 с.32 Заповнення таблиці |
Journalist, mystery, quality, dangerous, hard-working, patient, definitely, to solve. |
Конструкція “would like to …” |
Розуміє аудіозапис про вибір професії, ставить і відповідає на запитання про майбутню професію, використовуючи конструкцію ‘would like to…’ |
22. |
|
Професії. Unit 2 What About Your Family? SB p.33 AB t.3 - p.23 |
надає інформацію стосовно прослуханого тексту |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
|
Впр.2,4а с.33 Прослуховування аудіозапису і виконання завдань |
Впр.4b,5 с.33 Монолог: надання інформації |
Впр.3 с.33 |
Лексична робота. Професії. Опрацювання нових ЛО. Впр.1,2 с.33 Burglar, hairdresser, musician, astronaut, mechanic, postman, engineer, to babysit, to repair. |
|
Використовує назви професій, розуміє короткі аудіозаписи, відповідає на запитання про різні професії |
23. |
|
Професії членів моєї сім’ї. Unit 2 What About Your Family? SB p.34 GB t.4 - p.19 |
характеризує та порівнює дії в теперішньому часі; запитує з метою отримання інформації |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Впр.3 с.34 Читання речень та виконання граматичних завдань |
|
|
Впр.1,2 с.34
|
|
Граматика. Present Simple or Present Continuous, Wh-questions. Виконання граматичних вправ. |
Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи теперішній час (Present Continuous, Present Simple) та питальні слова |
24. |
|
Моя родина. Професії. Unit 2 What About Your Family? SB p.35 AB t.1 - p.24 |
бере участь у коротких простих діалогах; описує фото |
Культурна компетентність: уміння висловлювати іноземною мовою власні судження |
|
Впр.3,4 с.35 Прослуховування аудіозаписів і виконання завдань |
Впр.1,2 с.35 Робота в парах. Обмін думками про різні професії. Розповідь про дії родичів, зображених на фото. |
|
Housewife, nurse, architect |
|
Розповідає про дії родичів, зображених на фото, ставить і відповідає на запитання про різні професії |
25. |
|
Професії батьків. Unit 2 What About Your Family? SB p.36 AB t.2 - p.25 |
висловлює власну думку стосовно прочитаного тексту |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Впр.1 с.36 Читання тексту і виокремлення потрібної інформації |
|
|
Впр.2,3 с.36 Письмо. Написання короткого повідомлення про професії своїх батьків та свою майбутню професію. |
Reporter, to laugh, instead |
|
Розуміє короткі тексти про різні професії, описує свою майбутню професію, використовуючи конструкцію ‘would like to…’ |
26. |
|
Моя родина (повторення). Unit 2 What About Your Family? SB pp.37-39 AB t.2 - p.26, t.4 – p.27 |
бере участь у коротких простих діалогах; надає інформацію стосовно прочитаного тексту |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Впр.5 с.38 Читання тексту про незвичну професію для обізнаності та аргументації. Виконання вправ. |
|
Впр.2,4 с.37 Робота в парах: обмін інформацією |
Впр.1,3 с.37 |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи теперішній час (Present Continuous, Present Simple) та питальні слова, розуміє текст про незвичну професію |
27. |
|
Моя родина (повторення). Unit 2 What About Your Family? SB p.39 GB t.2b, p.20 |
бере участь у коротких групових дискусіях; надає інформацію стосовно прослуханого тексту |
Інформаційно-комунікаційна компетентність: уміння застосовувати ІКТ для пошуку інформації |
|
Впр.7,8 с.39 Прослуховування аудіозапису і виконання завдань |
Впр.6,9,10,11,12 с.39 Робота в групах. Обмін думками про родинні зв’язки. Презентація інформації про незвичну професію. |
|
Orchestra director, in trouble, well-paid, outdoor/indoor job |
Повторення граматичного матеріалу |
Розуміє короткі аудіозаписи, продукує речення про родинні зв’язки, презентує інформацію про незвичну професію |
28. |
|
Моя родина (узагальнення). Unit 2 What About Your Family? Self - Check p.40 Test Book pp.6-8 Узагальнюючий урок з теми «Я, моя родина, мої друзі». |
|
Уміння вчитися упродовж життя: уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови; уміння оцінювати власні навчальні досягнення |
|
|
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
VOCABULARY |
GRAMMAR |
READING & LISTENING |
SPEAKING |
WRITING |
UNIT 3 IT’S TASTY! p. 41-56 CONTENTS
|
Food Drinks Dishes |
Countables & Uncountables some, any; much/many Present Perfect Modals: must/mustn’t The verb ‘to need’ |
Favourite cuisine; Healthy food Listening: Сooking adventure |
Talking about eating habits Buying food Ordering a meal |
A recipe A paragraph about national cuisine A poster about healthy food |
№ |
Дата |
Тематика ситуативного спілкування |
Мовленнєві функції |
Ключові компетентності |
Комунікативні уміння |
Мовний інвентар |
Очікувані результати навчання |
||||
Зорове сприймання |
Сприймання на слух |
Усне продукування |
Писемне продукування |
Лексика |
Граматика |
||||||
Тема. Харчування. IT’S TASTY! (13 год.) Інтегровані змістові лінії: Екологічна безпека та сталий розвиток: розуміє цінність продуктів харчування; обговорює необхідності встановлення балансу між задоволенням сучасних потреб людства. Громадянська відповідальність: з повагою ставиться до людей праці; обговорює сучасні потреби в їжі рідної країни, людства взагалі. Здоров’я і безпека: обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я; знає різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки; наводить приклади продуктів здорового харчування; розуміє особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. Підприємливість і фінансова грамотність: демонструє розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту; розподіляє раціонально продукти харчування; складає перелік покупок; розраховує кошти на купівлю продуктів; наводить приклади коштовності власного харчування. |
|||||||||||
29. |
|
Національна кухня різних країн. Unit 3 It’s Tasty! SB pp.41-43 AB t.2, p.28 AB t.4, p.29 |
надає інформацію стосовно прочитаного тексту; описує страви |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Впр.2,3 с.42 |
Впр.1,2,3 с.42 Прослуховування аудіозапису і виконання завдання |
Впр.3,4 с.43 Опис власного досвіду |
|
Введення нових ЛО. Cuisine, pasta, baguette, croissant, seafood, macaroons, raw, snails, probably, noodles, tiramisu, Japanese, Asian. |
|
Розуміє короткі тексти про національні страви в різних країнах, про улюблені страви, розповідає про популярні страви в України |
30. |
|
Продукти харчування. Unit 3 It’s Tasty! SB p.44 AB t.2, p.30 |
висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
|
Впр.1 с.44 Прослуховування аудіозапису і виконання завдання |
Впр.3 с.44 Розповідь про улюблені фрукти та овочі |
|
Впр.1,2 с.44 Лексична робота. Продукти харчування. Опрацювання нових ЛО. Pancake, doughnut, boiled, fried, bacon, cornflakes. |
|
Використовує назви продуктів харчування, розповідає про улюблені фрукти та овочі |
31. |
|
Здорове харчування. Unit 3 It’s Tasty! SB p.45 AB t.2, p.31 |
надає інформацію стосовно прослуханого тексту |
Екологічна компетентність: відповідальне ставлення до власного здоров’я і безпеки |
Впр.1 с.45 Читання тексту про здорове харчування. Виконання вправ. |
Впр.1 с.45 Прослуховування тексту і виокремлення потрібної інформації |
Впр.3 с.44 Опис власного досвіду |
Впр.2 с.44 |
Crisps, peanuts, vitamin, mineral, bone, health, (un)healthy, skin, to be rich in …, to skip a meal, important. |
|
Розуміє аудіозапис про здорове харчування |
32. |
|
Страви в Україні і країнах виучуваної мови. Британська їжа. Unit 3 It’s Tasty! SB p.46 AB t.4, p.32 |
надає інформацію стосовно прочитаного тексту |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Впр.3а,4 с.46 Читання і прослуховування текстів про харчування у Великобританії . Виокремлення потрібної інформації. |
Впр.3(с) с.46 |
Впр.3b с.46 Робота в парах: обмін інформацією |
Впр.5 с.46 |
Tasty, to believe, brunch, fast-food restaurant, fish and chips’ shop, Indian, Chinese, takeaway. |
|
Розуміє текст про харчування у Велико-британії, бере участь у діалозі |
33. |
|
Продукти харчування. Unit 3 It’s Tasty! SB p.47 GB t.4, p.24 |
запитує і надає інформацію |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Впр.2 с.47 Читання речень та виконання граматичних завдань |
|
|
Впр.1,3 с.47 Опис власного досвіду у письмовій формі |
Already, just, never, ever, yet. |
Граматика. Present Perfect Tense: Affirmative, Negative and Interrogative forms. Irregular verbs. Граматичні вправи. |
Продукує прості речення і ставить запитання, використовуючи теперішній доконаний час (Present Perfect Tense) |
34. |
|
Продукти харчування. Unit 3 It’s Tasty! SB p.48 AB t.3, p.33 |
надає інформацію стосовно прослуханого тексту |
Навчання впродовж життя: уміння критично оцінювати інформацію |
Впр.2 с.48 |
Впр.2,4 с.48 Прослуховування аудіозапису про приготування брауні. Виконання завдань. |
Впр.1,3,4 с.48 Монолог: надання інформації |
Впр.2,5 с.48 |
Pan, recipe, square, brownies, to bake, to mix, to smell, to make a mess, delicious, delighted, on my/his/their own. |
Must/Mustn’t |
Розуміє опис процесу приготування торта, використовує модальне дієслово ‘must’ (‘mustn’t’) |
35. |
|
Основні прийоми їжі. Unit 3 It’s Tasty! SB p.49 AB t.1, p.34 |
висловлює власну думку |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Читання речень та виконання завдань |
|
Впр.3 с.49 Монолог: опис власного досвіду |
Впр.2 с.49 |
Впр.1 с.49 Лексична робота. Основні прийоми їжі. Опрацювання нових ЛО. Вreakfast, brunch, lunch, dinner, supper. |
|
Розповідає про прийом їжі протягом дня |
36. |
|
Продукти харчування. Unit 3 It’s Tasty! SB p.50 GB t.4, p.28 |
запитує і надає інформацію |
Навчання впродовж життя»: уміння критично оцінювати інформацію |
Впр.1,2 с.50 Читання речень і прослуховування аудіозаписів та виконання граматичних завдань |
Впр.1,2,3 с.50 |
Впр.3 с.50 Робота в парах: обмін інформацією |
|
Freezer. |
Граматика. Злічувані та незлічувані іменники. Займенники Some, Any, No. Виконання граматичних вправ. |
Розуміє різницю між злічувальними і незлічувальними іменниками, продукує прості речення, використовуючи займенники some/any/no |
37. |
|
У продуктовому магазині. Unit 3 It’s Tasty! SB p.51 AB t.2, p.35 |
бере участь у коротких простих діалогах |
Навчання впродовж життя»: уміння критично оцінювати інформацію |
Впр.2 с.51 |
Впр.1а с.51 Прослуховування аудіозапису та виконання завдань |
Впр.1b,3 с.51 Діалогічне мовлення. Складання коротких діалогів між продавцем і покупцем. Робота в парах. |
|
Eating habit.. |
|
Розуміє короткий діалог в закладі громадського харчування, бере участь в діалозі між продавцем і покупцем |
38. |
|
Рецепти улюблених страв. Unit 3 It’s Tasty! SB p.52 AB t.2, p.36 |
описує рецепт страви |
Навчання впродовж життя»: уміння критично оцінювати інформацію |
Впр.1а с.52 |
Впр.1а с.52 Прослуховування аудіозапису і виокремлення потрібної інформації |
|
Впр.1b,2 с.52 Письмо. Опис рецепту приготування торту. |
Baking soda, teaspoon, muffin, gram, first, then, finally, to combine, to cool, to prepare, to stir, completely |
Need |
Розуміє рецепт приготування кексу, описує рецепт приготування торту у письмовій формі |
39. |
|
Харчування (повторення). Unit 3 It’s Tasty! SB pp.53-54 AB t.3-4, pp.37-38 |
надає інформацію стосовно прослуханого тексту |
Навчання впродовж життя»: уміння критично оцінювати інформацію |
|
Впр.1,3 с.53 Читання речень і прослуховування аудіозаписів та виконання завдань
|
Впр.2 с.53 Впр.4,6 с.54 Робота в групах: обмін досвідом |
Впр.5 с.54 |
Manners, napkin. |
Much/Many |
Розуміє короткий текст про правила поведінки за столом, бере участь у груповому обговоренні прийомів їжі, використовує модальне дієслово ‘must’ (‘mustn’t’) і займенники some/any/no |
40. |
|
Харчування (повторення). Unit 3 It’s Tasty! SB p.55 GB t.5, p.28 |
висловлює власну думку та коротко аргументує її |
Громадянські та соціальні компетентності: уміння формулювати власну позицію |
Впр.7 с.54 |
Впр.8а с.54 |
Впр.8b с.54 Впр.9,12 с.55 Монологічне мовлення. Презентація постерів про корисні і некорисні продукти харчування. Робота в групах. |
Впр.10,11 с.56 |
Повторення лексичного матеріалу |
Повторення граматичного матеріалу |
Описує українську національну кухню в письмовій формі, презентує постер про корисні і некорисні продукти харчування |
41. |
|
Харчування (узагальнення). Unit 3 It’s Tasty! Self-Check p.56 Test Book pp.9-11 Узагальнюючий урок з теми «Харчування». |
|
Уміння вчитися упродовж життя: уміння використовувати ефективні навчальні стратегії для вивчення мови; уміння оцінювати власні навчальні досягнення |
|
|
|
|
Узагальнення лексичного матеріалу |
Узагальнення граматичного матеріалу |
|
|
Тематична |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
42. |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43. |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44. |
|
Контроль аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45. |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46. |
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
I семестр |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Програмне забезпечення:
Модельна навчальна програма «Іноземна мова 5-9 класи» для закладів загальної середньої освіти (автори: Редько В.Г., Шаленко О.П., Сотникова С.І., Коваленко О.Я., Коропецька І.Б., Якоб О.М., Самойлюкевич І.В., Добра О.М., Кіор Т.М.) |
5-9 |
Сайт МОН |
2021 |
Наказ МОН України від 12.07.2021 № 795 |
Навчально-методичне забезпечення:
«Англійська мова (5-й рік навчання)» підручник для 5 класу закладів загальної середньої освіти (з аудіосупроводом) |
авт. Карпюк О. Д., Карпюк К. Т. |
5 |
Астон |
2022 |
наказ МОН України від 08.02.2022 № 140 |
Клас |
|
|
Кількість годин на тиждень |
|
|
Кількість годин на I семестр |
|
|
Кількість годин на II семестр |
|
|
Кількість годин на рік |
|
|
Кількість тем |
|
|
Кількість контрольних робіт |
|
|
Графік контрольних робіт:
|
I семестр |
II семестр |
Контроль письма |
|
|
Контроль читання |
|
|
Контроль аудіювання |
|
|
Контроль говоріння |
|
|