Календарно-тематичне планування до підручника А.Несвіт для 6 класу зі змістовими лініями, очікуваними результатами, мовним інвентарем та мовленнєвими компетенціями на 2018/2019 навчальний рік.
ПОУРОЧНИЙ ПЛАН РОЗПОДІЛУ НАВЧАЛЬНОГО МАТЕРІАЛУ
для 6 класу загальноосвітніх шкіл (до автора А. Несвіт)
№ |
Дата |
Тема Підтема |
Мовленнєва компетенція |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Очікувані результати |
Д/з |
|||||||
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
|||||||||||
|
|
Лексика |
Грама тика |
|||||||||||
1 |
|
Моя сім'я та друзі Знову до школи |
Ex. 2,3,4 P. 5-6 |
Ex. 2, 3 P. 5 |
Ex. 1 P.5 Ex. 2 P. 64 |
Ex. 4, P. 6 |
Підприємливість та фінансова грамотність
|
ЛО теми |
Артикль |
Порівнює вартість подорожі різними видами транспорту |
Повідомлення учнів про літо |
|||
2 |
|
Знову до школи |
Ех. 7 р.7 |
|
Ех.6б, р.6 Ех. 7 р.7 |
Ех. 6а, р. 6 |
ЛО теми |
В. 8, с.7 |
||||||
3 |
|
Різні сім'ї, різні традиції |
|
|
Ех.8 р. 7 |
|
Громадянська відповідальність
|
ЛО теми |
Загальні та спеціальні запитання
|
|
граматичний матеріал «Артикль» р.181 |
|||
4 |
|
Різні сім'ї, різні традиції |
Ex. 2 P.10,11. |
Ex. 2 P.10,11. |
Ex. 1 P.10 Ex. 5P.11 |
Ex. 4P.11 |
ЛО теми |
В. 6, с. 11 |
||||||
5 |
|
Сімейне дерево |
Ex. 2 P. 12 |
Ex. 2 P. 12 |
Ex. 1 P. 12,
|
|
ЛО теми |
Ступені порівняння прислівника |
Розповідає про розподіл обов’язків у родині |
Правило с. 14 |
||||
6 |
|
Сімейне дерево |
Ex.6 P.15 |
|
Ex.6 P.15 Захист проекту |
Ex. 5 P.15 |
ЛО теми |
В.7, с.16 |
||||||
7 |
|
Мої батьки |
Ex. 2 P. 16-17 |
Ex. 2 P. 16-17 |
Ex. 1 P.16 |
Ex.3 P. 16 |
ЛО теми |
Теперішній неозначений час |
Написати про своїх батьків |
|||||
8 |
|
Мої брати та сестри |
Ex. 5 P. 18 |
Повідомлення учнів про батьків |
Ex. 4,6 P. 18 |
Ex. 7 P. 19 |
ЛО теми |
Ступені порівняння прикметників |
В. 8, с. 19 |
|||||
9 |
|
Мої тітка та дядько |
Ex. 2, P. 20 |
|
Ex. 3, P. 20 |
Ex. 5 P. 21 |
ЛО теми |
Теперішні часи |
Впр. 2, С. 20 |
|||||
10 |
|
Мої тітка та дядько |
Ex. 4 P. 20 |
|
Ex. 1 P.20 |
|
ЛО теми |
В. 6, с.21 |
||||||
11 |
|
Мої родичі |
Ex.2 P.22 |
Ex. 1 P.21 |
Ex. 1 P.21
|
Ex. 1(b)P.21 |
ЛО теми |
Порівнює безпосереднє спілкування з віртуальним.
|
Впр. 4 С. 23 |
|||||
12 |
|
Характер людини |
Ex. 6 P. 24 |
Ex. 4 P. 23 |
|
Ex. 6 P. 24 |
ЛО теми |
Впр. 7 С. 24 |
||||||
13 |
|
Наші друзі та родичі |
Ex. 1 P.24-25 |
Розповідь учнів про свого друга |
Ex. 4 Р. 25-26 |
Ex. 2, 3 P. 25 по варіантам) |
ЛО теми |
Тривалі та неозначені часи |
В.5, с.26 |
|||||
14 |
|
Контрольна робота за темою |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
15 |
|
Покупки Види магазинів |
Ex. 2 P.31
|
Ex. 1,2 P.30-31
|
Ex. 4,5 P.31-32
|
Ex. 6 P.32
|
Підприємливість та фінансова грамотність |
ЛО теми, с. 30 |
Теперішній неозначений час |
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача |
В. 1, с. 30 |
|||
16 |
|
У супермаркеті |
Ex. 4 P.33 |
Ex. 1 P.32 |
Ex. 2,3 P.33-34 |
Ex. 1 P.33 |
ЛО теми с.32 |
Минулий неозначений час |
Ставить запитання про можливості купівлі |
В. 1, с.33 |
||||
17 |
|
Покупки у магазині |
Ex. 1 P.36 Ex. 2 P.36 |
Ex. 1 P.36 |
Ex. 3,4 P.37 |
Ex. 1 P.36 |
ЛО теми |
Теперішній неозначений, тривалий та доконаний час |
Скласти список |
|||||
18 |
|
Магазини |
Ex. 3 P.39
|
Ex. 1 P.38-39
|
Ex. 2,3,4P.39-40 |
|
ЛО теми |
Теперішній тривалий для майбутніх планів, may, might |
В. 5, с.40 |
|||||
19 |
|
Магазини |
Ex. 6 P.41 |
|
Ех.7 р.41-42 |
|
ЛО теми |
Теперішній тривалий для майбутніх планів, may, might |
В.8, с.42 |
|||||
20 |
|
Наші покупки |
Ex. 1 P.42-43 |
|
Ex. 2,3 P.43 |
|
ЛО теми |
Теперішній неозначений час |
Скласти повідомлення |
|||||
21 |
|
Гроші |
Ex. 1 P.45-46 |
Ex. 1 P.45-46 |
Ex. 2,3,4 P.46 |
Ex. 3 P.46 |
ЛО теми |
Минулий неозначений час |
Тлумачить функцію грошей у суспільстві. |
В. 3, с. 46 |
||||
22 |
|
Гроші |
|
|
Ex. 5 P.47 |
|
ЛО теми |
В.6, с.47 |
||||||
23 |
|
Покупки в Лондоні |
Ex. 2 P.48-49 |
Ex. 1 P.48 |
Ex. 3P.49 |
|
ЛО теми |
Ідентифікує власні права і обов’язки як споживача |
Впр. 2 С. 49 |
|||||
24 |
|
Покупки в Лондоні |
Ex. 6 P. 50 |
Ех.4 р.49 |
Ex. 5, 6 P.50 |
|
ЛО теми |
В. 7, с.50 |
||||||
25 |
|
Покупки з родиною |
Ex. 4 P.51-52. |
Ex. 1 P.51 |
Ex. 2,4 P.51
|
Ex. 3 P.51 |
ЛО теми |
В. 5, с.52 |
||||||
26 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
27 |
|
Харчування Повсякденні страви. |
Ex. 3 P. 56 |
Ex. 1 P. 56 |
Ex. 2,3,4 P.56-57 |
Ex.2 P. 56 |
Здоров'я і безпека |
с.56 |
Прикметники
|
Обговорює вибір продуктів, корисних для здоров’я. |
В. 6, с.57 |
|||
28 |
|
Правильне харчування |
Ex. 6 P. 57-58 |
Повідомлення учнів про їжу |
Ex. 7, 8 P. 58 |
Ex. 7 P. 58 |
ЛО теми |
В. 10, с.59 |
||||||
29 |
|
Час сніданку |
Ex. 3 P. 61 |
Ex. 2 P.61 |
Ex. 1,2 P. 60 |
Ex. 5 P. 62 |
|
ЛО теми |
Теперішні часи |
Наводить приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
В. 8, с.62 |
|||
30 |
|
Час обіду |
Ex.3,4 P.64 |
Ex. 1P.63 |
Ex. 4 P.64 |
Ex.4P.64 |
ЛО теми |
|
В. 4, с.64 |
|||||
31 |
|
Час обіду |
|
Розповідь про їжу |
Ех. 5 Р.64-65 |
Ех.6 Р.65 |
ЛО теми |
Впр. 7 С. 65 |
||||||
32 |
|
Приготування їжі. |
Ex. 1 P. 66 |
Ex. 1 P. 66 |
Ex. 2 P. 66 |
|
ЛО теми |
Минулий неозначений час
|
Обговорює різні способи приготування їжі для збереження здоров’я та дотримання безпеки. |
В. 4, с.68 |
||||
33 |
|
Пікнік |
Ex. 3 P.67 |
Повідомлення учнів |
Ex. 6 ,7 P.68-69 |
Ex. 5 P. 68 |
ЛО теми |
В. 8, с.69 |
||||||
34 |
|
Українська кухня |
Ex. 3 P.70 |
Ex. 1 P.69 |
Ex. 4 P.70 |
Ex. 2 P.69 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Теперішній неозначений час |
Демонструє розуміння цінності культурного розмаїття у національних кухнях |
Впр. 3, С.70 |
|||
35 |
|
Улюблені страви |
Ex. 3 P.73 |
Повідомлення учнів |
Ex. 4,5 P.73-74 |
Ex. 3(b)P.73 |
Здоров'я і безпека |
ЛО теми |
Неозначені займенники. артиклі. |
Обговорює особливості харчування у підлітковому віці та харчові звички. |
В. 6, с. 74 |
|||
36 |
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
37 |
|
Спорт та ігри Спорт у нашому житті |
Ex. 3 Р. 79 |
Ex. 1,2 Р. 78 |
Ex. 3 Р. 79 |
Ex. 1,2 Р. 78 |
Здоров’я і безпека
|
ЛО теми |
Прислівник |
Обговорює вплив на здоров’я аматорського і професійного спорту |
Впр. 6 б), с. 80 |
|||
38 |
|
Спортивні змагання |
Ex. 2,3 Р. 81. |
Ex. 2 Р. 81 |
Ex. 1 Р.80
|
Ex. 2 Р.81 |
ЛО теми |
В. 4, с.82 |
||||||
39 |
|
Улюблений вид спорту |
Ex.5Р.82 |
Повідомлення учнів |
Ex.5.6Р.82-83 |
Ex.6Р.83 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Визначає власні спортивні уподобання і потреби
|
В. 7, с.86 |
|||
40 |
|
Заняття спортом |
Ex. 6 р. 85 |
|
Ex. .5 Р.85 |
Ex. 4 р. 85 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
В. 5, 88 |
|||||
41
|
|
Бейсбол |
Ex. 2 Р. 89-90 |
Ex. 2 Р. 89 -90 |
Ex. 1 р. 89 Ex. 3 Р. 90 |
Ex. 4 Р. 90 |
Громадянська відповідальність |
ЛО теми |
Модальні дієслова |
В. 6, С. 91 |
||||
42
|
|
Де ми займаємось спортом |
|
Впр. 4,С.92 |
Впр.4 С.92 |
В. 5, с.93 |
Здоров’я і безпека |
ЛО теми |
Часи дієслова |
Переконує в необхідності дотримання особистої гігієни під час занять спортом |
Написати твір |
|||
43
|
|
Контрольна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
44 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
45 |
|
Контроль письма. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
46 |
|
Контроль читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
47 |
|
Контроль говоріння. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
48 |
|
Підсумковий урок |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||