Планування Несвіт 6 клас I семестр 3 години зі змістовими лініями

Про матеріал

Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника Алли Несвіт " English" 6 клас I семестр 3 години з інтегрованими змістовими лініями

Перегляд файлу

Календарне планування для 6 класу за підручником А.Несвіт  І семестр 3 години

№ уроку

Дата

Підтема, ситуація спілкування

Очікуваний результат

Інтегровані змістові лінії

Мовний інвентар

Мовленнєва компетенція

Домашнє завдання

Екологічна безпека

Громадська відповідальність

Здоров`я і безпека

Підприємливість і фінансова грам

Граматика

Лексика

Читання

Аудіювання

Говоріння

Письмо

1.

 

Знову до школи

Вміти: представити та запитати про

родичів, дати характеристику зовнішності та характеру людини.

 

Наводить приклади внеску  у сталий розвиток  школи

націлює на усвідом-лення себе як учасника спільноти своїх друзів

Обговорює активний відпочинок влітку

Аналізує кількість витрачених коштів на відпочинок

Артикль: Означений, неозначений, відсутність артикля

ЛО теми

Впр. 1 с. 5

Впр. 2,3 С. 5-6

Впр. 2,3 С. 5

Впр. 1 С.65 Впр. 2 С. 64

Впр. 4 С. 6

Впр, 2 С.5-6

Скласти діалог 4 репліки

2.

 

Перший день у школі

Артикль: Означений, неозначений, відсутність артикля

Впр. 1 с. 5

Впр.4 с 6

Впр.6 с.6

 

Впр. 7 с. 7

Впр. 5 С. 6

Впр. 8 С. 7 письм

3

 

Різні сім'ї, різні традиції

Націлює на уміння оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я  родини

Наводить приклади свого  внеску в життя

громади;націлює на уміння ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;розуміння потреби працювати разом

 

Ілюструє

необхідність

здорового

способу життя на

прикладі своєї

родини.

Досліджує генеалогію власної родини та демонструє.

Past Simple

ЛО теми

Впр. 2

С. 10,11.

Впр. 2

С. 10,11.

Впр. 1 С.10

Впр. 5 С.11

Впр. 4 С.11

Впр. 6 С.11

 

4

 

Моя родина

Past Simple

ЛОтеми. Впр. 4 С.13

Впр. 2 С. 12

Впр. 2 С. 12

Впр. 3 с. 13

Впр. 1 С. 12,

 Впр.3 с 13

Намалюв. Сі-мейне дерево

і розпов. Впр. 4 с.13

5

 

Сімейне дерево

Ступені порівняння прислівника old ( comparisons)

 

Впр. 6 с. 15

 

Впр.6 С.15

 Впр. 5 С.15

Впр.7 С.16

розповідати

6

 

Мої батьки

 

націлює на уміння демонструвати розуміння цінності праці та  працьовитості для досягнення добробуту

Present Simple

ЛО теми

Впр. 2 С. 16-17

Впр. 2 С. 16-17

Впр. 1 С.16

Впр.3 С. 16

Розповідь про батьків

7

 

Мої брати та сестри

 

Розуміє що спокій у родині-запорука здорової родини .

Ступені порівняння прикметників

ЛО теми

Впр. 5 С. 18

Повідомлення учнів

Впр. 4,6 С. 18

Впр. 7 С. 19

Впр. 8 С. 19

8

 

Мої тітка та дядько

 

Present Simple

Basic connectors

ЛО теми

Впр. 2,4      С. 20

Повідомлення учнів

Впр. 3,4           С. 20

Впр. 5 С. 21

Впр. 6 С. 21

9

 

Мої родичі

 

Present Continuous

ЛО теми

Впр.2 С.22

Повідомлення учнів

Впр. 1 С.21

Впр. 1(b) С.21

Впр. 4  С. 23

10

 

Характер людини

 

Present Continuous

Basic connectors

ЛО теми

Впр. 6 С. 24

Впр. 4  С. 23

Впр. 3,5 С. 23

Впр. 6 С. 24

Впр. 7 С. 24

11

 

Наші друзі та родичі

 

 

Тривалі та неозначені часи

Present Simple, Present Continuous, Past Simple,

ЛО теми

Впр. 1      С.24-25

Повідомлення учнів

Впр. 4      С.25-26

Впр. 2,3      С. 25

Повторити лексику і граматику по даній темі.

12

 

Крнтрольна робота з теми

«Моя сім’я, мої друзі». 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Test

 

Впр. 5  С. 26

 

 

 

 

 

 

Тема 2 : Покупки

 

13

 

Торговий день

 

 

 

 

 

Future sIMPLE

ЛО теми С.30

Впр. 2      С.31

Впр. 1,2 ,3  С.30-31

Впр. 4,5      С.31-32

Впр. 6     С.32

Впр. 7  С.32

14

 

У супермаркеті

 

Future simple

ЛО теми С.33

Впр. 4      С.34

Впр. 1 С.33

Впр. 2,3,5     С.33-35

Впр. 1      С.33

Впр. 6,7     С.35

15

 

Покупки у магазині

Вміти: розповісти та запитати про покупки, магазини, дати характеристики якості товарів.

 

 

націлює на уміння оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей  через вживання продуктів харчування

націлює на уміння демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття націлює на уміння фурмулювати особисті ціннісні пріорітети

націлює на уміння обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я;наводити приклади купівлі продуктів для здорового харчування

 націлює на уміння розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок; орієнтування в грошовій валюті

Present Perfect

ЛО теми

Впр. 2      С.36

Впр. 1 С.36

Впр. 3,4     С.37

Впр. 1 С.36

Впр. 5 С.38

16

 

Магазини

Present Perfect

ЛО теми С.38-39

Впр. 3 С.39

Впр. 1 С.38-39

Впр. 2,3,4 С.39-4

 

Вивч. Впр.1с.38-39

17

 

Магазини

 

 

 

ЛО теми С.38-39

 

Впр. 7с 41-42

 

 

 

 

Впр. 5 с. 40

 

 

Впр. 6 С.41

 

 

Впр. 8 С.41-42

18

 

Наші покупки

Теперішній неозначений час

ЛО теми

Впр. 1  С.42-43

Впр. 1 С.42-43

Впр. 2,3 С.43

Впр. 3 С.43

Впр. 4,5 С.44

19

 

Гроші

Минулий неозначений час

ЛО теми

Впр. 1  С.45-46

Впр. 1 С.45-46

Впр. 2,3,4 С.46

Впр. 3 С.46

Впр. 5,6 С.47

   20

 

Найкращі лондонські магазини

Минулий неозначений час

ЛО теми

Впр. 2  С.48-49

Впр. 2  С.48-49

Впр. 3,4 С.49

План

Впр. 5 С.49

   21

 

Покупки в Лондоні

Минулий неозначений час

ЛО теми

 

Впр. 2 С. 49

Впр. 4 с. 51

Повідомлення учнів

Впр. 6 С.50

 

Впр. 3 С. 51

Впр. 5 с. 52

 Повт. все Покупки

  22

 

Покупки

 

 

          ЛО теми

Впр. 4С. 51-52.

Впр. 1 С. 51

Впр. 2,4 С.51

 

Впр. 3 С.51

Впр. 5 С.52

 

 

 

 

 

Тема 3: Харчування.

 

   23

 

Повсякденні страви

Вміти: розповісти та запитати про якість продуктів, здорове хрчування, страви

Демонструє знання екологічно чистих продуктів та володіє методами підтримки еколог ситуації

 націлює на усвідомлення себе як учасника спільноти своїх друзів

націлює на уміння обговорювати позитивні та

негативні наслідки від вжив вжив певне продуктів

націлює на уміння обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів

Proper and common nouns

ЛО теми С.56

Впр. 3 С. 56

Впр. 1 С. 56

Впр. 2,3,4 С.56-57

Впр.2 С. 56

Впр. 5 С. 57

24

 

Правильне харчу­вання

Прикметники

Proper and common nouns

ЛО теми

Впр. 6           С. 57-58

Повідомлення учнів

Впр. 7,8 С. 58

Впр. 7 С. 58

Впр. 9,10     С. 59

25

 

Час сніданку

Теперішні часи

Proper and common nouns

ЛО теми

Впр. 3  С. 61

Впр. 2  С.61

Впр. 1,2           С. 60

Впр. 4 С. 62

Впр. 3 с.61 розп. про себе

26

 

Мій сніданок

Прикметники

Proper and common nouns

 

Впр. 7 с. 62

 

Впр. 6 с. 62

Впрю5 с 62

Впр. 8 с. 62 розпов.

27

 

Час обіду

 

Теперішні часи

Possessive pronouns

ЛО теми

Впр.3 С.64

Впр. 1  С.63

Впр. 4,5      С.64-65

Впр. 2 с. 63

 

Впр. 3 С. 65 розпов.

28

 

На обід

Теперішні часи

Possessive pronouns

 

Впр. 5 с. 64

 

Впр. 6 с. 65

Впр.4 С.64

Впр. 7 с. 55 письм.

29

 

Приготування їжі

Теперішні часи

Possessive pronouns

ЛО теми

Впр. 1 С. 66

Впр. 3с. 67

Впр. 1  С. 66

Впр. 2  С. 66

Впр. 8 (1)с. 69

Написати рецепт

 

30

 

Пікнік

Минулий неозначений час

Possessive pronouns

ЛО теми

Впр. 4 С.67

Повідомлення учнів

Впр. 6 ,7  С.68-69

Впр. 5 С. 68

Впр. 8(2)  С. 69

31

 

Українська кухня

Теперішній неозначений час

ЛО теми

Впр. 3 С.70

Впр. 1 С.69

 

Впр. 2 С.69

Впр. 1-2 с 69-70 вивч слова

32

 

Страви в Україні

Узагальнення матеріалу

 

 

 Впр. 8 с71

Впр. 2 с. 72

Впр. 1 с. 72

Впр. 5 с. 71

Впр. 4 с. 73

Впр. 3 с 70

Вивч

33

 

Їжа

 

 

 

 

 

 

Test

Впр.3 b с. 73

 

 

 

 

 

 

 

 

Тема 4: Спорт.

 

34

 

Спорт у нашому житті

Вміти: представити та запитати про різні види спорту, дати їм  характеристику

уміння презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку через спортивні заходи

 націлює на усвідомлення себе як учасника спільноти  гуртка, спорт клуба, команди;

 

уміння впорядковувати власні

заняття спортом  з дотриманням здорового способу життя

націлює на уміння демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту

Прислівник

ЛО теми С.78

 

Впр. 3 С. 79

Впр. 1,2 С. 78

Впр. 1,2 С.78

Впр. 4,5 С. 79

Впр. 4 С. 79

Впр, 6(a,b) С. 80

35

 

Спортивні клуби

Теперішні та минулі часи дієслів.

ЛО теми

Впр. 2,3

С. 81.

Впр. 2

С. 81

Впр. 1 С.80

 

Впр. 2 С.81

Впр. 4 С.82

 

36

 

Ми любимо спорт

 

Модальні дієслова.

ЛОтеми.

Впр. 5 С. 82

Повідомлення учнів

Впр. 5.6 С. 82-83

Впр. 6 С.83

Впр.7 С.83

37

 

Спорт, яким я за­ймаюсь

Модальні дієслова.

ЛО теми

Впр. 3 C.85

Впр. 1 С. 84

 

Впр.2 С. 84

Впр. 7  С. 86 чит. І перекл

38

 

Улюблені види спорту

 

 

Впр. 6 с. 85

 

Впр. .5 С.85

Впр. 4 с. 85

Розпов про свій улюбл вид спорту

39

 

Види спорту

 

Теперішній доконаний час

ЛО теми С.87

Впр. 3 С. 87-88

Впр. 1 С. 87

Впр. 2,4           С. 87-88

Впр. 5 с. 88

Впр. 1,2         С. 87

Впр.6 С. 88

40

 

Відомі спортсмени

 

Модальні дієслова.

ЛО теми

Впр. 2 С. 89-90

Впр. 2              С. 89 -90

Впр. 1 с. 89

Впр. 3 С. 90

Впр. 4 С. 90

Впр. 5С. 91

41

 

Спортивні змагання

 

Робота на картках

Впр. 3 с. 92

42

 

Спорт у нашому житті

 

 

 

 

 

Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запи­тання.

ЛО теми

Впр.2 С.91

Повідомлення учнів

Впр. 1,2 С.91

Впр. 3 С.92

Підготув. до контролю письма

43

 

 Контрольна робота з теми «Спорт у нашому житті»

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Впр. 6 с. 93

44

 

Контроль письма

 

 

уміння проектувати власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства

 

 

 

 

 

 

.

Test

Підгот до контролю мовлення

45

 

Контроль говоріння

 

 

 

 

 

 

 

Test

 

Повт вивчені грамат теми

46

 

Контроль аудіювання

 

 

 

 

націлює на уміння повідомляти про перспективи свого навчального вибору 

 

 

 

Test

 

 

 Повт К-цію І enjoy + Gerund. Спеціальні запи­тання.

47

 

Контроль читання

 

 

 

 

 

 

Test

 

 

 

Напис про зимові к-ли

48

 

Узагальнюючий урок за I семестр.

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Koрен Жанна Семенiвна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
doc
Додано
7 вересня 2018
Переглядів
8959
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку