Календарно-тематичне планування з англійської мови до підручника Алли Несвіт " English" 6 клас I семестр 3 години з інтегрованими змістовими лініями
№ уроку |
Дата |
Підтема, ситуація спілкування |
Очікуваний результат |
Інтегровані змістові лінії |
Мовний інвентар |
Мовленнєва компетенція |
Домашнє завдання |
||||||||||||||||||||||||||||||||||
Екологічна безпека |
Громадська відповідальність |
Здоров`я і безпека |
Підприємливість і фінансова грам |
Граматика |
Лексика |
Читання |
Аудіювання |
Говоріння |
Письмо |
||||||||||||||||||||||||||||||||
1. |
|
Знову до школи |
Вміти: представити та запитати про родичів, дати характеристику зовнішності та характеру людини.
|
Наводить приклади внеску у сталий розвиток школи |
націлює на усвідом-лення себе як учасника спільноти своїх друзів |
Обговорює активний відпочинок влітку |
Аналізує кількість витрачених коштів на відпочинок |
Артикль: Означений, неозначений, відсутність артикля |
ЛО теми Впр. 1 с. 5 |
Впр. 2,3 С. 5-6 |
Впр. 2,3 С. 5 |
Впр. 1 С.65 Впр. 2 С. 64 |
Впр. 4 С. 6 |
Впр, 2 С.5-6 Скласти діалог 4 репліки |
|||||||||||||||||||||||||||
2. |
|
Перший день у школі |
Артикль: Означений, неозначений, відсутність артикля |
Впр. 1 с. 5 |
Впр.4 с 6 Впр.6 с.6 |
|
Впр. 7 с. 7 |
Впр. 5 С. 6 |
Впр. 8 С. 7 письм |
||||||||||||||||||||||||||||||||
3 |
|
Різні сім'ї, різні традиції |
Націлює на уміння оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я родини |
Наводить приклади свого внеску в життя громади;націлює на уміння ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, команді;розуміння потреби працювати разом
|
Ілюструє необхідність здорового способу життя на прикладі своєї родини. |
Досліджує генеалогію власної родини та демонструє. |
Past Simple |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 2 С. 10,11. |
Впр. 1 С.10 Впр. 5 С.11 |
Впр. 4 С.11 |
Впр. 6 С.11
|
||||||||||||||||||||||||||||
4 |
|
Моя родина |
Past Simple |
ЛОтеми. Впр. 4 С.13 |
Впр. 2 С. 12 |
Впр. 2 С. 12 Впр. 3 с. 13 |
Впр. 1 С. 12, |
Впр.3 с 13 |
Намалюв. Сі-мейне дерево і розпов. Впр. 4 с.13 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
5 |
|
Сімейне дерево |
Ступені порівняння прислівника old ( comparisons) |
|
Впр. 6 с. 15 |
|
Впр.6 С.15 |
Впр. 5 С.15 |
Впр.7 С.16 розповідати |
||||||||||||||||||||||||||||||||
6 |
|
Мої батьки |
|
націлює на уміння демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Present Simple |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 16-17 |
Впр. 2 С. 16-17 |
Впр. 1 С.16 |
Впр.3 С. 16 |
Розповідь про батьків |
||||||||||||||||||||||||||||||
7 |
|
Мої брати та сестри |
|
Розуміє що спокій у родині-запорука здорової родини . |
Ступені порівняння прикметників |
ЛО теми |
Впр. 5 С. 18 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4,6 С. 18 |
Впр. 7 С. 19 |
Впр. 8 С. 19 |
||||||||||||||||||||||||||||||
8 |
|
Мої тітка та дядько |
|
Present Simple Basic connectors |
ЛО теми |
Впр. 2,4 С. 20 |
Повідомлення учнів |
Впр. 3,4 С. 20 |
Впр. 5 С. 21 |
Впр. 6 С. 21 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
9 |
|
Мої родичі |
|
Present Continuous |
ЛО теми |
Впр.2 С.22 |
Повідомлення учнів |
Впр. 1 С.21 |
Впр. 1(b) С.21 |
Впр. 4 С. 23 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
10 |
|
Характер людини |
|
Present Continuous Basic connectors |
ЛО теми |
Впр. 6 С. 24 |
Впр. 4 С. 23 |
Впр. 3,5 С. 23 |
Впр. 6 С. 24 |
Впр. 7 С. 24 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
11 |
|
Наші друзі та родичі |
|
|
Тривалі та неозначені часи Present Simple, Present Continuous, Past Simple, |
ЛО теми |
Впр. 1 С.24-25 |
Повідомлення учнів |
Впр. 4 С.25-26 |
Впр. 2,3 С. 25 |
Повторити лексику і граматику по даній темі. |
||||||||||||||||||||||||||||||
12 |
|
Крнтрольна робота з теми «Моя сім’я, мої друзі». |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Test
|
Впр. 5 С. 26
|
|||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
Тема 2 : Покупки |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||
13 |
|
Торговий день |
|
|
|
|
|
Future sIMPLE |
ЛО теми С.30 |
Впр. 2 С.31 |
Впр. 1,2 ,3 С.30-31 |
Впр. 4,5 С.31-32 |
Впр. 6 С.32 |
Впр. 7 С.32 |
|||||||||||||||||||||||||||
14 |
|
У супермаркеті |
|
Future simple |
ЛО теми С.33 |
Впр. 4 С.34 |
Впр. 1 С.33 |
Впр. 2,3,5 С.33-35 |
Впр. 1 С.33 |
Впр. 6,7 С.35 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
15 |
|
Покупки у магазині |
Вміти: розповісти та запитати про покупки, магазини, дати характеристики якості товарів.
|
|
націлює на уміння оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей через вживання продуктів харчування |
націлює на уміння демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття націлює на уміння фурмулювати особисті ціннісні пріорітети |
націлює на уміння обговорювати вибір продуктів, корисних для здоров’я;наводити приклади купівлі продуктів для здорового харчування |
націлює на уміння розподіляти кошти на продукти харчування та складати перелік покупок; орієнтування в грошовій валюті |
Present Perfect |
ЛО теми |
Впр. 2 С.36 |
Впр. 1 С.36 |
Впр. 3,4 С.37 |
Впр. 1 С.36 |
Впр. 5 С.38 |
||||||||||||||||||||||||||
16 |
|
Магазини |
Present Perfect |
ЛО теми С.38-39 |
Впр. 3 С.39 |
Впр. 1 С.38-39 |
Впр. 2,3,4 С.39-4 |
|
Вивч. Впр.1с.38-39 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
17 |
|
Магазини
|
|
ЛО теми С.38-39 |
Впр. 7с 41-42
|
|
Впр. 5 с. 40
|
Впр. 6 С.41
|
Впр. 8 С.41-42 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
18 |
|
Наші покупки |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 1 С.42-43 |
Впр. 2,3 С.43 |
Впр. 3 С.43 |
Впр. 4,5 С.44 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
19 |
|
Гроші |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 1 С.45-46 |
Впр. 2,3,4 С.46 |
Впр. 3 С.46 |
Впр. 5,6 С.47 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
20 |
|
Найкращі лондонські магазини |
Минулий неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 2 С.48-49 |
Впр. 2 С.48-49 |
Впр. 3,4 С.49 |
План |
Впр. 5 С.49 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
21 |
|
Покупки в Лондоні |
Минулий неозначений час |
ЛО теми
|
Впр. 2 С. 49 Впр. 4 с. 51 |
Повідомлення учнів |
Впр. 6 С.50
|
Впр. 3 С. 51 Впр. 5 с. 52 |
Повт. все Покупки |
||||||||||||||||||||||||||||||||
22 |
|
Покупки
|
|
ЛО теми |
Впр. 4С. 51-52. |
Впр. 1 С. 51 |
Впр. 2,4 С.51
|
Впр. 3 С.51 |
Впр. 5 С.52
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
Тема 3: Харчування. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
23 |
|
Повсякденні страви |
Вміти: розповісти та запитати про якість продуктів, здорове хрчування, страви |
Демонструє знання екологічно чистих продуктів та володіє методами підтримки еколог ситуації |
націлює на усвідомлення себе як учасника спільноти своїх друзів |
націлює на уміння обговорювати позитивні та негативні наслідки від вжив вжив певне продуктів |
націлює на уміння обговорювати ефективне та раціональне використання природніх ресурсів |
Proper and common nouns |
ЛО теми С.56 |
Впр. 3 С. 56 |
Впр. 1 С. 56 |
Впр. 2,3,4 С.56-57 |
Впр.2 С. 56 |
Впр. 5 С. 57 |
|||||||||||||||||||||||||||
24 |
|
Правильне харчування |
Прикметники Proper and common nouns |
ЛО теми |
Впр. 6 С. 57-58 |
Повідомлення учнів |
Впр. 7,8 С. 58 |
Впр. 7 С. 58 |
Впр. 9,10 С. 59 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
25 |
|
Час сніданку |
Теперішні часи Proper and common nouns |
ЛО теми |
Впр. 3 С. 61 |
Впр. 2 С.61 |
Впр. 1,2 С. 60 |
Впр. 4 С. 62 |
Впр. 3 с.61 розп. про себе |
||||||||||||||||||||||||||||||||
26 |
|
Мій сніданок |
Прикметники Proper and common nouns |
|
Впр. 7 с. 62 |
|
Впр. 6 с. 62 |
Впрю5 с 62 |
Впр. 8 с. 62 розпов. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
27 |
|
Час обіду
|
Теперішні часи Possessive pronouns |
ЛО теми |
Впр.3 С.64 |
Впр. 1 С.63 |
Впр. 4,5 С.64-65 |
Впр. 2 с. 63
|
Впр. 3 С. 65 розпов. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
28 |
|
На обід |
Теперішні часи Possessive pronouns |
|
Впр. 5 с. 64 |
|
Впр. 6 с. 65 |
Впр.4 С.64 |
Впр. 7 с. 55 письм. |
||||||||||||||||||||||||||||||||
29 |
|
Приготування їжі |
Теперішні часи Possessive pronouns |
ЛО теми |
Впр. 1 С. 66 Впр. 3с. 67 |
Впр. 1 С. 66 |
Впр. 2 С. 66 |
Впр. 8 (1)с. 69 |
Написати рецепт
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
30 |
|
Пікнік |
Минулий неозначений час Possessive pronouns |
ЛО теми |
Впр. 4 С.67 |
Повідомлення учнів |
Впр. 6 ,7 С.68-69 |
Впр. 5 С. 68 |
Впр. 8(2) С. 69 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
31 |
|
Українська кухня |
Теперішній неозначений час |
ЛО теми |
Впр. 3 С.70 |
Впр. 1 С.69 |
|
Впр. 2 С.69 |
Впр. 1-2 с 69-70 вивч слова |
||||||||||||||||||||||||||||||||
32 |
|
Страви в Україні Узагальнення матеріалу |
|
|
Впр. 8 с71 Впр. 2 с. 72 |
Впр. 1 с. 72 |
Впр. 5 с. 71 |
Впр. 4 с. 73 |
Впр. 3 с 70 Вивч |
||||||||||||||||||||||||||||||||
33 |
|
Їжа |
|
|
|
|
|
|
Test |
Впр.3 b с. 73 |
|||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
|
|
|
Тема 4: Спорт. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
34 |
|
Спорт у нашому житті |
Вміти: представити та запитати про різні види спорту, дати їм характеристику |
уміння презентувати та обговорювати проекти щодо збереження довкілля та забезпечення сталого розвитку через спортивні заходи |
націлює на усвідомлення себе як учасника спільноти гуртка, спорт клуба, команди;
|
уміння впорядковувати власні заняття спортом з дотриманням здорового способу життя |
націлює на уміння демонструвати розуміння цінності праці та працьовитості для досягнення добробуту |
Прислівник |
ЛО теми С.78
|
Впр. 3 С. 79 |
Впр. 1,2 С. 78 |
Впр. 1,2 С.78 Впр. 4,5 С. 79 |
Впр. 4 С. 79 |
Впр, 6(a,b) С. 80 |
|||||||||||||||||||||||||||
35 |
|
Спортивні клуби |
Теперішні та минулі часи дієслів. |
ЛО теми |
Впр. 2,3 С. 81. |
Впр. 2 С. 81 |
Впр. 1 С.80
|
Впр. 2 С.81 |
Впр. 4 С.82
|
||||||||||||||||||||||||||||||||
36 |
|
Ми любимо спорт
|
Модальні дієслова. |
ЛОтеми. |
Впр. 5 С. 82 |
Повідомлення учнів |
Впр. 5.6 С. 82-83 |
Впр. 6 С.83 |
Впр.7 С.83 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
37 |
|
Спорт, яким я займаюсь |
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Впр. 3 C.85 |
Впр. 1 С. 84 |
|
Впр.2 С. 84 |
Впр. 7 С. 86 чит. І перекл |
||||||||||||||||||||||||||||||||
38 |
|
Улюблені види спорту |
|
|
Впр. 6 с. 85 |
|
Впр. .5 С.85 |
Впр. 4 с. 85 |
Розпов про свій улюбл вид спорту |
||||||||||||||||||||||||||||||||
39 |
|
Види спорту
|
Теперішній доконаний час |
ЛО теми С.87 |
Впр. 3 С. 87-88 |
Впр. 1 С. 87 |
Впр. 2,4 С. 87-88 Впр. 5 с. 88 |
Впр. 1,2 С. 87 |
Впр.6 С. 88 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
40 |
|
Відомі спортсмени
|
Модальні дієслова. |
ЛО теми |
Впр. 2 С. 89-90 |
Впр. 2 С. 89 -90 |
Впр. 1 с. 89 Впр. 3 С. 90 |
Впр. 4 С. 90 |
Впр. 5С. 91 |
||||||||||||||||||||||||||||||||
41 |
|
Спортивні змагання |
|
Робота на картках |
Впр. 3 с. 92 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||
42 |
|
Спорт у нашому житті |
|
|
|
|
|
Конструкція І enjoy + Gerund. Спеціальні запитання. |
ЛО теми |
Впр.2 С.91 |
Повідомлення учнів |
Впр. 1,2 С.91 |
Впр. 3 С.92 |
Підготув. до контролю письма |
|||||||||||||||||||||||||||
43 |
|
Контрольна робота з теми «Спорт у нашому житті» |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Впр. 6 с. 93 |
|||||||||||||||||||||||||||
44 |
|
Контроль письма |
|
|
уміння проектувати власну професійну діяльність відповідно до своїх схильностей і потреб суспільства |
|
|
|
|
|
|
. |
Test |
Підгот до контролю мовлення |
|||||||||||||||||||||||||||
45 |
|
Контроль говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
Test |
|
Повт вивчені грамат теми |
|||||||||||||||||||||||||||||
46 |
|
Контроль аудіювання |
|
|
|
|
націлює на уміння повідомляти про перспективи свого навчального вибору |
|
|
|
Test |
|
|
Повт К-цію І enjoy + Gerund. Спеціальні запитання. |
|||||||||||||||||||||||||||
47 |
|
Контроль читання |
|
|
|
|
|
|
Test |
|
|
|
Напис про зимові к-ли |
||||||||||||||||||||||||||||
48 |
|
Узагальнюючий урок за I семестр. |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||