КТП I семестр за підручником Academy Stars 3

Про матеріал
Для вчителів, що мають на меті працювати за підручником Academy Stars від Macmillan
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3-А класу за підручником Alison Blair, Jane Cadwallader: Academy Stars 3

на І семестр 2021-2022 н.р.

Дата

Тема уроку

Очікуваний результат

Інтегровані змістові лінії

Тема: Вітаємо! Я, моя родина, друзі. Школа

Мовний інвентар

Домашнє завдання (optional)

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

1

 

Знайомство з героями. Розповідаємо про себе і героїв. Розвиток навичок спілкування, читання та аудіювання

• розпізнає назви кольорів, одягу, тварин, продуктів харчування

• розуміє опис людей та їх уподобань у коротких аудіозаписах

• відтворює діалог

• ставить та відповідає на запитання про уподобання друга

• розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків

 

Виробляє відповідвальність учнів перед навчанням, отриманням освіти

Аргументує необхідність занять спортом, спортивними іграми

 

How old are you? What class are you in?

 What’s your favourite…?

 

Present Simple/ Present Continuous

I can see … There is / are …

A boy is wearing …

WB p 4

2

 

Мої уподобання. Герої у місті: громадські місця відпочинку та проведення вільного часу. Удосконалення комунікативних навичок, розвиток лексичних навичок.

• розуміє слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення,

• розуміє, коли хтось розповідає, де знаходиться предмет

Наголошує на дбайливому ставленні до природи, прибиранні мусора після влаштування пікніків на природі

Навчає правил поведінки у громадських місцях відпочинку та транспорті

Підкреслює важливість занять спортом у вільний час

 

Practise the vocabulary:   activities, animals, forms of transport, furniture, places

Present Simple/ Present Continuous

WB p 7

 

3

 

У школі. Навчальні предмети. Розклад. Семантизація нової лексики.

*розпізнає назви навчальних предметів

*називає навчальні предмети у супроводі малюнків

*співає пісню про навчальні предмети

пише шкільний розклад з опорою на зразок

 

 

Розвиває відповідальне ставлення до навчання, дотримання шкільного розкладу та режиму

 

 

art, break time, computer studies, English, homework, maths, music, PE, science, social studies

We have got/we haven’t got

Вивчити пісню стор 9 № 5

Вивчити слова стор 9 № 2 (усно)

4

 

Новий клас Джо. Розвиток навичок читання. Виконання до та післятекстових завдань

• розуміє основний зміст оповідання про школу

*впізнає назви шкільних предметів, приміщень та видів діяльності за іллюстраціями

• здогадується про значення слів, якщо вони супроводжуються малюнками

*виокремлює ключову інформацію з тексту про школу

• відповідає на прості запитання щодо змісту тексту

 

Навчає допомоги іншим людям, демонструє надання підтримки новим учням в класі, навчає людяності, вихованості, терпіння,толерантності у школі

 

 

difficult, laugh, music room, think, over there, strange

Present Simple, Present Continuous

Словниковий диктант стор 9 № 2

№ 3 стор 10-11 (читати оповідання)

5

 

Діяльність на уроках. Розвиток лексичних та фонематичних навичок

*читає текст про школу у середньому темпі

*успішно виконує задання за змістом тексту

*бере участь у розмові про допомогу новим учням у школі

• розпізнає звук /i:/ у словах з буквосполученнями ee та ea

• пише слова з буквосполученнями ee та ea

 

 

Виробляє навички дотримання робочого режиму

 

 

Розпізнавання та вимова довгого звуку /i:/ у словах з буквосполученнями ee та ea

Правопис та вимова слів з буквосполученнями ee та ea: asleep, clean, eat, green, heap, ice cream, please, sheep, street, three, tree.

 

Вивчити нові слова стор 11

 

6

 

Предметні класи

*читає текст про школу у середньому темпі

*успішно виконує задання за змістом тексту

*бере участь у розмові про допомогу новим учням у школі

• розпізнає звук /i:/ у словах з буквосполученнями ee та ea

• пише слова з буквосполученнями ee та ea

 

 

Виробляє навички дотримання робочого режиму

 

 

Розпізнавання та вимова довгого звуку /i:/ у словах з буквосполученнями ee та ea

Правопис та вимова слів з буквосполученнями ee та ea: asleep, clean, eat, green, heap, ice cream, please, sheep, street, three, tree.

 

WB p 9 # 1-2

7

 

Шкільні та позашкільні заняття. Present Simple vs Present Continuous Tense. Розвиток граматичних навичок

• розпізнає структуру Present Simple та Present Continuous та розуміє час у короткому записаному тексті

• розуміє твердження з  Present Simple та Present Continuous

*бере участь у розмові про свої щоденні заняття

• пише короткі речення про свої щоденні заняття, вживаючи Present Simple

 

 

Розвиває відповідальність за дотримання режиму дня

Націлює на корисне для здоров’я проводження вільного часу

 

навчальні предмети

now/always

розуміє та правильно вживає Present simple та present continuous

He plays… He’s watching…

 

WB p 11 # 3

8

 

В чому я вправний? Спілкуємось про шкільні предмети та розклад. Розвиток комунікативних навичок

*спілкується про свої успіхи у різних шкільних предметах, використовуючи структуру good at / not good at + nouns

* пише прості фрази та речення про шкільні предмети, вживаючи структуру good at / not good at + nouns

 

Демонструє обізнаність у шкільних предметах

 

 

Adverbs of sequence: after, before, first, second, then

 

Розуміє та правильно вживає структуру good at / not good at + nouns:

I’m good at English. I’m not good at PE.

WB p 118 # 1,2

PB p 14 # 2 (вивчити)

9

 

Шкільне життя. Розвиток навичок аудіювання

• виокремлює конкретну інформацію з короткого аудіозапису про уроки в школі.

• розуміє ключові слова та фрази у римівці про уроки в школі

 

Навчає культурі спілкування

 

 

 

May I go out / come in?; Can you repeat that please?; Is this correct?; Is this OK?; How do you say that in English?

WB p 13

10

 

 Опис шкільних подій. Розвиток навичок письма. Пряма мова. Знаки пунктуації

• пише просту розповідь про шкільну подію з прямою мовою

 

Навчає взаємодопомоги у скрутних обставинах

 

 

 

Пряма мова: пунктуація

Розмовна тема «Школа» вивчити

11

 

Клуби з позашкільних занять. Розвиток комунікативних навичок

*виокремлює конкретну інформацію з короткого аудіозапису про шкільні гуртки

• знаходить і розуміє просту, важливу інформацію в ілюстрованій рекламі шкільних гуртків

Наголошує на важливості відвідування природничих гуртків

 

Наголошує на важливості відвідування спортивних секцій

 

ball games, basketball, drawing, nature, running, school clubs

good at/ not good at + noun

PB p 18-19 слухати пригодницьку історію

12

 

Час читання. Я, моя родина і друзі. Подорож. Читаємо оповідання про родину Робінсонів. Розвиток навичок читання

*розуміє основний зміст та виокремлює конкретну інформацію з  аудіозапису про пригоду родини Робінсонів

*читає текст на достатьому рівні

*відповідає на прості запитання щодо змісту тексту

 

Виробляє вміння до самоорганізації, налаштовує на роботу, вчить розподіляти обов’язки

 

 

 

 

PB p 18-19 слухати та читати пригодницьку історію

13

 

Час читання. Я, моя родина і друзі. Подорож. Читаємо оповідання про родину Робінсонів. Удосконалення навичок читання та роботи з текстом

*розуміє основний зміст та виокремлює конкретну інформацію з  аудіозапису про пригоду родини Робінсонів

*читає текст на достатьому рівні

*відповідає на прості запитання щодо змісту тексту

*виконує лексичні завдання за змістом тексту

Вчить цінувати красу природи, дбайливо та з любов’ю ставитися до тварин

Виробляє вміння до самоорганізації, налаштовує на роботу, вчить розподіляти обов’язки

 

 

 

 

Повторити лексику теми стор 134, підготуватись до діагностичної роботи

14

 

Узагальнення та систематизація знань з теми. Діагностична робота № 1. Розігрування сценки "Сharlie's homework"

Вільне розуміння текстів та діалогів з використанням вивчених лексичних одиниць, ведення бесіди за темою,

вірно виконує граматичні та лексичні завдання

 

 

 

 

 

 

PB p 21 # 3 (читати діалог)

 

Дата

Тема уроку

Очікуваний результат

Інтегровані змістові лінії

Тема: Вдома разом. Я, моя родина, друзі

Мовний інвентар

Домашнє завдання (optional)

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

15

 

Щоденні домашні обов’язки та заняття у вільний час вдома. Семантизація нової лексики

*називає щоденні обов’язки та види дозвілля у супроводі малюнків

*співає пісню про щоденні обов’язки

*пише про свої обов’язки по дому та заняття у вільний час з опорою на зразок

 

Розповідає про розподіл обов’язків у своїй родині

Аргументує необхідність дотримання чистоти в домі

 

clean, dust, make the bed, play chess, play computer games, read a comic, sweep the floor, tidy up, wash up, watch a film

Present Simple, Present Continuous

Вивчити пісню стор 23 № 5

Вивчити слова стор 23 № 2 (усно)

16

 

Сімейний блог. Розвиток навичок читання. Виконання післятекстових завдань

*виокремлює ключову інформацію

*відповідає на прості запитання щодо змісту тексту

*пише короткий простий опис будинку з опорою на малюнок

 

Демонструє сімейні цінності

 

 

basement, cereal, lift, roof, toast, top floor, flat, garage, stairs.

Present Simple

Словниковий диктант стор 23 № 2

Стор 24-25 (читати блог)

17

 

Життя сім’ї Гарсія. Удосконалення навичок читання. Перевірка розуміння прочитаного.

Буквосполученнями ow та oa

*розпізнає звук /əʊ/ у словах з буквосполученнями ow та oa

*бере участь у розмові про домашні обов’язки

• відповідає на прості запитання щодо змісту тексту

• читає сімейний блог та робить висновки щодо почуттів членів родини

 

Демонструє сімейні цінності, розповідає про розподіл обов’язків

 

 

Розпізнавання та вимова звуку /əʊ/ у словах з буквосполученнями ow та oa

Правопис та вимова слів з буквосполученнями ow та oa: boat, coat, goat, road, snow

 

Вивчити нові слова стор 25

 

18

 

Як часто я виконую обов’язки по дому? Прислівники частотності з дієсловами у Present Simple

*розуміє та правильно вживає прислівники частотності з дієсловами у Present Simple

• пише короткі речення про свої заняття у вихідні, вживаючи прислівники частотності

 

 

Демонструє культуру спілкування, виховує повагу у родині

 

 

always, usually, often, sometimes, hardly ever, never

 

розуміє та правильно вживає прислівники частотності з дієсловами у Present Simple

WB p 21 # 3

19

 

Спілкуємось про щоденні справи. Розвиток діалогічного мовлення

*ставить і відповідає на запитання про щоденні справи, вживаючи структуру How often do you … ? та прислівники частотності

• спілкується про щоденні справи, використовуючи структуру How often do you … ? та прислівники частотності

• пише прості фрази та речення про свої щоденні справи, вживаючи прислівники частотності

 

 

Наголошує на користі вживання овочів

 

Practice vocabulary: once / twice / three times a day / a week / a month

розуміє та правильно вживає прислівники частотності з дієсловами у Present Simple How often do you … ? How often do you watch a film? Once a month.

WB p 22

20

 

Обов’язки іграшкового робота. Розвиток навичок аудіювання

*виокремлює конкретну інформацію та розуміє послідовність подій у короткому аудіозаписі про щоденні справи

*читає і розуміє опис робота

 

Розподіляє робочий час

 

 

My robot’s name is … / It’s purple. / It’s got ten arms. / It always makes the bed. / It sometimes watches TV

Present Simple

Прислівники частотності

WB p 23 # 1 (вивчити про обов’язки робота)

21

 

Улюблений день в родині. Розвиток навичок письма

*бере участь у розмові про улюблений день своєї родини

*розуміє короткі, прості повідомлення, розміщені в соцмережах.

• розуміє короткі тексти зі сфери особистих інтересів (дозвілля родини),

• пише за допомогою словника онлайн допис про свою родину, що складається з низки коротких речень, вживаючи прості слова

• надає у письмовому вигляді інформацію про себе (родина, дозвілля), використовуючи прості слова та вирази.

 

 

Наголошує на активному відпочинку

 

 

full stop, comma, question mark

Розмовна тема «Моя родина. Разом вдома» (розповідь про родину, дім, домашні обов'язки та улюблений родинний день)

22

 

Узагальнення та систематизація знань з теми. Повторення матеріалу

Вільне розуміння текстів та діалогів з використанням вивчених лексичних одиниць, ведення бесіди за темою,

вірно виконує граматичні та лексичні завдання

 

 

 

 

Лексика Unit 2

Граматика Unit 2

Підготуватись до діагностичної роботи. Повторити лексику і граматику

23

 

Узагальнення та систематизація знань з теми: Діагностична робота № 2

Вільне розуміння текстів та діалогів з використанням вивчених лексичних одиниць, ведення бесіди за темою,

вірно виконує граматичні та лексичні завдання

 

 

 

 

Лексика Unit 2

Граматика Unit 2

Повторити матеріал з теми

 

Дата

Тема уроку

Очікуваний результат

Інтегровані змістові лінії

Тема: У місті. Подорожування містом

Мовний інвентар

Домашнє завдання (optional)

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

24

 

Публічні місця у місті. Семантизація нової лексики

*називає будівлі у місті у супроводі малюнків

• ставить запитання та відповідає на запитання про місцезнаходження будівель на малюнку

• співає пісню про Tower Town

*пише назви будівель у місті з опорою на зразок

 

Навчає правил спілкування у публічних місцях

 

 

bank, bus stop, café, cinema, hospital, library, shopping centre, supermarket, swimming pool, train station

Present Simple

Where’s the train station?

It’s next to…

 

Вивчити пісню стор 35 № 5

Вивчити слова стор 35 № 2

25

 

Клуб «Відповідальні громадяни». Опис опис людей. Розвиток навичок читання. Виконання післятекстових завдань

*відповідає на прості запитання щодо змісту тексту

*розуміє дуже короткий текст з ілюстраціями про клуб Good Citizens, написаний простими словами,

*впізнає та розуміє прикметники для опису людей, перечитуючи за потреби

• знаходить незнайомі слова у ілюстрованому словнику та здогадується про їх значення

Наводить приклади як поважати і не забруднювати навколишнє середовище

Виробляє відповідальність за свої вчинки, навчає правилам поведінки у публічних місцях

 

 

careful, kind, loud, naughty, patient, quiet, citizen

прикметники

Словниковий диктант стор 35 № 2

Читати оповідання стор 36-37

26

 

Клуб «Відповідальні громадяни».

Удосконалення навичок читання. Перевірка розуміння прочитаного.

Буквосполучення oo та ue

*розпізнає звук /uː/  у словах з буквосполученнями oo та ue

• розпізнає слова зі звуком /uː/

*відповідає на прості запитання щодо змісту тексту

• бере участь у розмові про те, як бути добрим громадянином свого міста

Наводить приклади як поважати і не забруднювати навколишнє середовище

Виробляє відповідальність за свої вчинки, навчає правилам поведінки у публічних місцях

 

 

Розпізнавання та вимова звуку /u:/ у словах з буквосполученнями oo та ue

Правопис та вимова слів з буквосполученнями oo та ue: balloon, blue, food, glue, kangaroo, moon, school, true, zoo

 

Вивчити нові слова стор 37

27

 

Події вчора та сьогодні. Розвиток граматичних навичок. Дієслово to be в Present та Past Simple

*розпізнає дієслово to be у Present Simple та Past Simple та розуміє назви будівель у місті

• читає і розуміє твердження про події вчора та сьогодні, розпізнає дієслово to be у Present Simple та Past Simple

 

 

 

 

bank, bus stop, café, cinema, cinema, hospital, library, shopping centre, supermarket, swimming pool, train station

розуміє та правильно вживає дієслово to be: Present Simple / Past Simple

Yesterday she was sad.

Today she’s happy.

WB p 21 # 3

28

 

Де ти був вчора? Спілкуємось про родину та себе.

Розвиток діалогічного мовлення

*розпізнає дієслово to be у Wh- questions

• ставить і відповідає на запитання про дії в минулому, вживаючи дієслово to be у Past Simple

• спілкується про минулі вихідні, використовуючи дієслово to be у Past Simple

*пише прості фрази та речення про свій вчорашній день, вживаючи дієслово to be у Past Simple

 

Виробляє відповідальність за власні дії

 

 

aunt, cousin, grandparents, parents, uncle

розуміє та правильно вживає Wh- questions з was / were:

Where were you on Saturday?

WB p 32 # 4

29

 

Мапа міста. Маршрут руху по різним місцям. Розвиток навичок аудіювання

*описує маршрут руху містом, вживаючи прислівники для передачі послідовності подій

* пише прості фрази та речення про минулі вихідні, використовуючи прислівники для опису послідовності подій

 

Навчає правил поведінки в публічних місцях

 

 

after that, first, next, then.

was / were

WB p 33 # 3

30

 

Пишемо історію «Пригода в місті». Розвиток навичок письма

*бере участь у розмові про пригоду під час подорожі містом

*пише за допомогою словника розповідь про пригоду під час подорожі містом, що складається з низки коротких речень, вживаючи прості слова

• пише план розповіді, використовуючи прості слова та вирази.

 

Навчає правил поведінки

 

 

last week, sunny, windy, parents, shopping centre

Past Simple

PB p 44-45 (слухати історію)

31

 

Час читання. Лондон. Подорож автобусом. Читаємо оповідання «Сем і автобус № 22». Розвиток навичок читання

розуміє основний зміст та виокремлює конкретну інформацію

 

Навчає вічливості

 

 

Лексика

Unit 3

 

Граматика

Unit 3

PB p 44-45 (читати історію)

32

 

Час читання. Лондон. Подорож автобусом. Читаємо оповідання «Сем і автобус № 22». Удосконалення навичок читання. Виконання післятекстових завдань

*відповідає на прості запитання щодо змісту тексту

• описує маршрут руху містом, вживаючи прислівники для передачі послідовності подій

 

Навчає вічливості

 

 

Лексика

Unit 3

 

Граматика

Unit 3

Розмовна тема «Моє місто»

33

 

Узагальнення та систематизація знань з теми. Діагностична робота № 3.Розігрування сценки «Похід до кінотеатру»

Вільне розуміння текстів та діалогів з використанням вивчених лексичних одиниць, ведення бесіди за темою,

вірно виконує граматичні та лексичні завдання

 

 

 

 

Лексика

Unit 3

 

Граматика

Unit 3

Повторити матеріал теми

 

 

 

Дата

Тема уроку

Очікуваний результат

Інтегровані змістові лінії

Тема: Пригоди у сафарі парку. Тварини. Харчування

Мовний інвентар

Домашнє завдання (optional)

Екологічна безпека

Громадянська відповідальність

Здоров’я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексика

Граматика

34

 

Їжа та посуд. Збраємось на  сафарі. Семантизація нової лексики

*називає продукти харчування тапосуд у супроводі малюнків

• співає пісню про їжу

• ставить запитання та відповідає на запитання про їжу та посуд

 

Навчає організованості

 

Навчає раціональності закупівлі продуктів

biscuit, bottle, cheese, cup, pasta, plate, salad, sandwich, soup, tea

There is/are

Can you see plates? Yes, here they are.

Вивчити пісню стор 49 № 5

Вивчити слова стор 49 № 2

35

 

Подорож. Веб сторінка про сафарі. Розвиток навичок читання.

• виокремлює ключову інформацію

* відповідає на прості запитання щодо змісту текстів

* розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів про сафарі на веб-сторінках, за наявності ілюстрацій.

• знаходить і розуміє назви продуктів харчування, посуду, тварин та одягу в рекламі сафарі на веб-сторінках.

• здогадується про значення слів, якщо вони супроводжуються малюнком, та знаходить їх у ілюстрованому словнику

Навчає цінувати красу природи

 

 

 

backpack, leopard, lizard, tent, torch, meerkat, menu tab, website

Present Simple

Словниковий диктант стор 49 № 2

Слухати і читати веб сторінку про сафарі стор 50-51

36

 

Південно-африканське сафарі. Удосконалення навичок читання. Перевірка розуміння. Буквосполучення air та ear

*розпізнає звук /eə/ у словах з буквосполученнями air та ear

• розпізнає слова зі звуком /eə/

* відповідає на прості запитання щодо змісту тексту

Демонструє відповідальність людини перед дикою природою

 

 

 

Розпізнавання та вимова звуку /eə/ у словах з буквосполученнями air та ear

Правопис та вимова слів з буквосполученнями air та ear: bear, chair, hairy, pair, pear, stairs, wear

 

Вивчити нові слова стор 51

37

 

Злічувальні та незлічувальні іменники. Структури there is (isn’t) \there are (aren’t)

* продукує та вербально реагує на прості твердження, що стосуються наявності або відсутності продуктів та речей

• описує предмети навколо себе

*розпізнає займенники some / any та розуміє назви продуктів харчування

* пише короткі речення про речі у своєму рюкзаку, вживаючи some / any

 

 

 

Виявляє обізнаність витрат на продукти харчування

bread, cheese, biscuit, water, soup, juice, salad, sandwich, bottle, plate

розуміє та правильно вживає злічувані та незлічувані іменники з займенниками some / any

There’s some water.

 

WB p 41 # 3

38

 

Продукти та страви. Вчимося готувати. Розвиток діалогічного мовлення

розуміє запитання How much / many…? та назви продуктів харчування

* ставить і відповідає на запитання про кількість, вживаючи How much / many … There’s / there are …

• спілкується про кількість інгредієнтів у страві, використовуючи How much / many …? There’s / there are …,

 

 

 

Виявляє обізнаність витрат на продукти харчування

Practice vocabulary: mushrooms, olives, peppers, spinach, tuna

How much / many … There’s / there are …

How much spinach is

there? There’s a lot.

 

WB p 42 #3, p 121 #1

39

 

Пригоди у сафарі парку. Розвиток навичок аудіювання.

*обговорює пропозиції та план відпочинку у парку розваг

• обговорює важливість захисту диких тварин, використовуючи прості слова і фрази

 

 

Планує подорож

 

Розраховує витрати на подорож

feed, have lunch, hold, play, ride, visit

Would you like to..?

WB p 43 # 2

40

 

Морське сафарі. Пишемо веб сторінку. Розвиток навичок письма

Пише за допомогою словника онлайн допис про морське сафарі, що складається з низки коротких речень, вживаючи прості слова та дотримуючись поділу на абзаци.

Демонструє бережливе ставлення до природи

 

 

 

boots, tent, go off

структура There’s / there are …

WB p 45 написати про морське сафарі

41

 

Узагальнення та систематизація знань з теми. Повторення матеріалу

Вільне розуміння текстів та діалогів з використанням вивчених лексичних одиниць, ведення бесіди за темою,

вірно виконує граматичні та лексичні завдання

 

 

 

 

Лексика Unit 4

Граматика Unit 4

Підготуватись до діагностичної роботи. Повторити лексику і граматику

42

 

Узагальнення та систематизація знань з теми. Діагностична робота № 4.

Вільне розуміння текстів та діалогів з використанням вивчених лексичних одиниць, ведення бесіди за темою,

вірно виконує граматичні та лексичні завдання

 

 

 

 

Лексика Unit 4

Граматика Unit 4

Розмовна тема «Сафарі парк»

43

 

Контроль говоріння

Висловлюється на задану тему

 

 

 

 

Лексика Units 1-4

 

Повторити лексику вивчених тем

44

 

Контроль читання

Вірно виконує завдання з читання

 

 

 

 

 

 

Підготуватись до аудіювання

45

 

Контроль аудіювання

Вірно виконує завдання з аудіювання

 

 

 

 

Лексика Units 1-4

 

Повторити вивчені граматичні теми

46

 

Контроль письма

Вірно виконує письмові завдання

 

 

 

 

Лексика Units 1-4

Граматика Units 1-4

Повторити матеріал вивчених тем

47

 

Підсумковий урок

Засвоїв вивчений матеріал

 

 

 

 

Лексика Units 1-4

Граматика Units 1-4

Повторення лексики

 

docx
Додано
3 жовтня 2021
Переглядів
999
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку