Календарно-тематичне планування з англійської мови для 3-А класу за підручником Alison Blair, Jane Cadwallader: Academy Stars 3
на І семестр 2021-2022 н.р.
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат |
Інтегровані змістові лінії Тема: Вітаємо! Я, моя родина, друзі. Школа |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання (optional) |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
1 |
|
Знайомство з героями. Розповідаємо про себе і героїв. Розвиток навичок спілкування, читання та аудіювання |
• розпізнає назви кольорів, одягу, тварин, продуктів харчування • розуміє опис людей та їх уподобань у коротких аудіозаписах • відтворює діалог • ставить та відповідає на запитання про уподобання друга • розпізнає знайомі слова у супроводі малюнків |
|
Виробляє відповідвальність учнів перед навчанням, отриманням освіти |
Аргументує необхідність занять спортом, спортивними іграми |
|
How old are you? What class are you in? What’s your favourite…?
|
Present Simple/ Present Continuous I can see … There is / are … A boy is wearing … |
WB p 4 |
2 |
|
Мої уподобання. Герої у місті: громадські місця відпочинку та проведення вільного часу. Удосконалення комунікативних навичок, розвиток лексичних навичок. |
• розуміє слова та вирази, коли люди говорять про себе, родину, школу, хобі або оточення, • розуміє, коли хтось розповідає, де знаходиться предмет |
Наголошує на дбайливому ставленні до природи, прибиранні мусора після влаштування пікніків на природі |
Навчає правил поведінки у громадських місцях відпочинку та транспорті |
Підкреслює важливість занять спортом у вільний час |
|
Practise the vocabulary: activities, animals, forms of transport, furniture, places |
Present Simple/ Present Continuous |
WB p 7
|
3 |
|
У школі. Навчальні предмети. Розклад. Семантизація нової лексики. |
*розпізнає назви навчальних предметів *називає навчальні предмети у супроводі малюнків *співає пісню про навчальні предмети • пише шкільний розклад з опорою на зразок
|
|
Розвиває відповідальне ставлення до навчання, дотримання шкільного розкладу та режиму |
|
|
art, break time, computer studies, English, homework, maths, music, PE, science, social studies |
We have got/we haven’t got |
Вивчити пісню стор 9 № 5 Вивчити слова стор 9 № 2 (усно) |
4 |
|
Новий клас Джо. Розвиток навичок читання. Виконання до та післятекстових завдань |
• розуміє основний зміст оповідання про школу *впізнає назви шкільних предметів, приміщень та видів діяльності за іллюстраціями • здогадується про значення слів, якщо вони супроводжуються малюнками *виокремлює ключову інформацію з тексту про школу • відповідає на прості запитання щодо змісту тексту |
|
Навчає допомоги іншим людям, демонструє надання підтримки новим учням в класі, навчає людяності, вихованості, терпіння,толерантності у школі |
|
|
difficult, laugh, music room, think, over there, strange |
Present Simple, Present Continuous |
Словниковий диктант стор 9 № 2 № 3 стор 10-11 (читати оповідання) |
5 |
|
Діяльність на уроках. Розвиток лексичних та фонематичних навичок |
*читає текст про школу у середньому темпі *успішно виконує задання за змістом тексту *бере участь у розмові про допомогу новим учням у школі • розпізнає звук /i:/ у словах з буквосполученнями ee та ea • пише слова з буквосполученнями ee та ea
|
|
Виробляє навички дотримання робочого режиму |
|
|
Розпізнавання та вимова довгого звуку /i:/ у словах з буквосполученнями ee та ea Правопис та вимова слів з буквосполученнями ee та ea: asleep, clean, eat, green, heap, ice cream, please, sheep, street, three, tree. |
|
Вивчити нові слова стор 11
|
6 |
|
Предметні класи |
*читає текст про школу у середньому темпі *успішно виконує задання за змістом тексту *бере участь у розмові про допомогу новим учням у школі • розпізнає звук /i:/ у словах з буквосполученнями ee та ea • пише слова з буквосполученнями ee та ea
|
|
Виробляє навички дотримання робочого режиму |
|
|
Розпізнавання та вимова довгого звуку /i:/ у словах з буквосполученнями ee та ea Правопис та вимова слів з буквосполученнями ee та ea: asleep, clean, eat, green, heap, ice cream, please, sheep, street, three, tree. |
|
WB p 9 # 1-2 |
7 |
|
Шкільні та позашкільні заняття. Present Simple vs Present Continuous Tense. Розвиток граматичних навичок |
• розпізнає структуру Present Simple та Present Continuous та розуміє час у короткому записаному тексті • розуміє твердження з Present Simple та Present Continuous *бере участь у розмові про свої щоденні заняття • пише короткі речення про свої щоденні заняття, вживаючи Present Simple
|
|
Розвиває відповідальність за дотримання режиму дня |
Націлює на корисне для здоров’я проводження вільного часу |
|
навчальні предмети now/always |
розуміє та правильно вживає Present simple та present continuous He plays… He’s watching…
|
WB p 11 # 3 |
8 |
|
В чому я вправний? Спілкуємось про шкільні предмети та розклад. Розвиток комунікативних навичок |
*спілкується про свої успіхи у різних шкільних предметах, використовуючи структуру good at / not good at + nouns * пише прості фрази та речення про шкільні предмети, вживаючи структуру good at / not good at + nouns |
|
Демонструє обізнаність у шкільних предметах |
|
|
Adverbs of sequence: after, before, first, second, then
|
Розуміє та правильно вживає структуру good at / not good at + nouns: I’m good at English. I’m not good at PE. |
WB p 118 # 1,2 PB p 14 # 2 (вивчити) |
9 |
|
Шкільне життя. Розвиток навичок аудіювання |
• виокремлює конкретну інформацію з короткого аудіозапису про уроки в школі. • розуміє ключові слова та фрази у римівці про уроки в школі |
|
Навчає культурі спілкування |
|
|
|
May I go out / come in?; Can you repeat that please?; Is this correct?; Is this OK?; How do you say that in English? |
WB p 13 |
10 |
|
Опис шкільних подій. Розвиток навичок письма. Пряма мова. Знаки пунктуації |
• пише просту розповідь про шкільну подію з прямою мовою |
|
Навчає взаємодопомоги у скрутних обставинах |
|
|
|
Пряма мова: пунктуація |
Розмовна тема «Школа» вивчити |
11 |
|
Клуби з позашкільних занять. Розвиток комунікативних навичок |
*виокремлює конкретну інформацію з короткого аудіозапису про шкільні гуртки • знаходить і розуміє просту, важливу інформацію в ілюстрованій рекламі шкільних гуртків |
Наголошує на важливості відвідування природничих гуртків |
|
Наголошує на важливості відвідування спортивних секцій |
|
ball games, basketball, drawing, nature, running, school clubs |
good at/ not good at + noun |
PB p 18-19 слухати пригодницьку історію |
12 |
|
Час читання. Я, моя родина і друзі. Подорож. Читаємо оповідання про родину Робінсонів. Розвиток навичок читання |
*розуміє основний зміст та виокремлює конкретну інформацію з аудіозапису про пригоду родини Робінсонів *читає текст на достатьому рівні *відповідає на прості запитання щодо змісту тексту |
|
Виробляє вміння до самоорганізації, налаштовує на роботу, вчить розподіляти обов’язки |
|
|
|
|
PB p 18-19 слухати та читати пригодницьку історію |
13 |
|
Час читання. Я, моя родина і друзі. Подорож. Читаємо оповідання про родину Робінсонів. Удосконалення навичок читання та роботи з текстом |
*розуміє основний зміст та виокремлює конкретну інформацію з аудіозапису про пригоду родини Робінсонів *читає текст на достатьому рівні *відповідає на прості запитання щодо змісту тексту *виконує лексичні завдання за змістом тексту |
Вчить цінувати красу природи, дбайливо та з любов’ю ставитися до тварин |
Виробляє вміння до самоорганізації, налаштовує на роботу, вчить розподіляти обов’язки |
|
|
|
|
Повторити лексику теми стор 134, підготуватись до діагностичної роботи |
14 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми. Діагностична робота № 1. Розігрування сценки "Сharlie's homework" |
Вільне розуміння текстів та діалогів з використанням вивчених лексичних одиниць, ведення бесіди за темою, вірно виконує граматичні та лексичні завдання |
|
|
|
|
|
|
PB p 21 # 3 (читати діалог) |
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат |
Інтегровані змістові лінії Тема: Вдома разом. Я, моя родина, друзі |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання (optional) |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
15 |
|
Щоденні домашні обов’язки та заняття у вільний час вдома. Семантизація нової лексики |
*називає щоденні обов’язки та види дозвілля у супроводі малюнків *співає пісню про щоденні обов’язки *пише про свої обов’язки по дому та заняття у вільний час з опорою на зразок |
|
Розповідає про розподіл обов’язків у своїй родині |
Аргументує необхідність дотримання чистоти в домі |
|
clean, dust, make the bed, play chess, play computer games, read a comic, sweep the floor, tidy up, wash up, watch a film |
Present Simple, Present Continuous |
Вивчити пісню стор 23 № 5 Вивчити слова стор 23 № 2 (усно) |
16 |
|
Сімейний блог. Розвиток навичок читання. Виконання післятекстових завдань |
*виокремлює ключову інформацію *відповідає на прості запитання щодо змісту тексту *пише короткий простий опис будинку з опорою на малюнок |
|
Демонструє сімейні цінності |
|
|
basement, cereal, lift, roof, toast, top floor, flat, garage, stairs. |
Present Simple |
Словниковий диктант стор 23 № 2 Стор 24-25 (читати блог) |
17 |
|
Життя сім’ї Гарсія. Удосконалення навичок читання. Перевірка розуміння прочитаного. Буквосполученнями ow та oa |
*розпізнає звук /əʊ/ у словах з буквосполученнями ow та oa *бере участь у розмові про домашні обов’язки • відповідає на прості запитання щодо змісту тексту • читає сімейний блог та робить висновки щодо почуттів членів родини |
|
Демонструє сімейні цінності, розповідає про розподіл обов’язків |
|
|
Розпізнавання та вимова звуку /əʊ/ у словах з буквосполученнями ow та oa Правопис та вимова слів з буквосполученнями ow та oa: boat, coat, goat, road, snow |
|
Вивчити нові слова стор 25
|
18 |
|
Як часто я виконую обов’язки по дому? Прислівники частотності з дієсловами у Present Simple |
*розуміє та правильно вживає прислівники частотності з дієсловами у Present Simple • пише короткі речення про свої заняття у вихідні, вживаючи прислівники частотності
|
|
Демонструє культуру спілкування, виховує повагу у родині |
|
|
always, usually, often, sometimes, hardly ever, never
|
розуміє та правильно вживає прислівники частотності з дієсловами у Present Simple |
WB p 21 # 3 |
19 |
|
Спілкуємось про щоденні справи. Розвиток діалогічного мовлення |
*ставить і відповідає на запитання про щоденні справи, вживаючи структуру How often do you … ? та прислівники частотності • спілкується про щоденні справи, використовуючи структуру How often do you … ? та прислівники частотності • пише прості фрази та речення про свої щоденні справи, вживаючи прислівники частотності |
|
|
Наголошує на користі вживання овочів |
|
Practice vocabulary: once / twice / three times a day / a week / a month |
розуміє та правильно вживає прислівники частотності з дієсловами у Present Simple How often do you … ? How often do you watch a film? Once a month. |
WB p 22 |
20 |
|
Обов’язки іграшкового робота. Розвиток навичок аудіювання |
*виокремлює конкретну інформацію та розуміє послідовність подій у короткому аудіозаписі про щоденні справи *читає і розуміє опис робота |
|
Розподіляє робочий час |
|
|
My robot’s name is … / It’s purple. / It’s got ten arms. / It always makes the bed. / It sometimes watches TV |
Present Simple Прислівники частотності |
WB p 23 # 1 (вивчити про обов’язки робота) |
21 |
|
Улюблений день в родині. Розвиток навичок письма |
*бере участь у розмові про улюблений день своєї родини *розуміє короткі, прості повідомлення, розміщені в соцмережах. • розуміє короткі тексти зі сфери особистих інтересів (дозвілля родини), • пише за допомогою словника онлайн допис про свою родину, що складається з низки коротких речень, вживаючи прості слова • надає у письмовому вигляді інформацію про себе (родина, дозвілля), використовуючи прості слова та вирази. |
|
|
Наголошує на активному відпочинку |
|
|
full stop, comma, question mark |
Розмовна тема «Моя родина. Разом вдома» (розповідь про родину, дім, домашні обов'язки та улюблений родинний день) |
22 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми. Повторення матеріалу |
Вільне розуміння текстів та діалогів з використанням вивчених лексичних одиниць, ведення бесіди за темою, вірно виконує граматичні та лексичні завдання |
|
|
|
|
Лексика Unit 2 |
Граматика Unit 2 |
Підготуватись до діагностичної роботи. Повторити лексику і граматику |
23 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми: Діагностична робота № 2 |
Вільне розуміння текстів та діалогів з використанням вивчених лексичних одиниць, ведення бесіди за темою, вірно виконує граматичні та лексичні завдання |
|
|
|
|
Лексика Unit 2 |
Граматика Unit 2 |
Повторити матеріал з теми |
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат |
Інтегровані змістові лінії Тема: У місті. Подорожування містом |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання (optional) |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
24 |
|
Публічні місця у місті. Семантизація нової лексики |
*називає будівлі у місті у супроводі малюнків • ставить запитання та відповідає на запитання про місцезнаходження будівель на малюнку • співає пісню про Tower Town *пише назви будівель у місті з опорою на зразок |
|
Навчає правил спілкування у публічних місцях |
|
|
bank, bus stop, café, cinema, hospital, library, shopping centre, supermarket, swimming pool, train station |
Present Simple Where’s the train station? It’s next to…
|
Вивчити пісню стор 35 № 5 Вивчити слова стор 35 № 2 |
25 |
|
Клуб «Відповідальні громадяни». Опис опис людей. Розвиток навичок читання. Виконання післятекстових завдань |
*відповідає на прості запитання щодо змісту тексту *розуміє дуже короткий текст з ілюстраціями про клуб Good Citizens, написаний простими словами, *впізнає та розуміє прикметники для опису людей, перечитуючи за потреби • знаходить незнайомі слова у ілюстрованому словнику та здогадується про їх значення |
Наводить приклади як поважати і не забруднювати навколишнє середовище |
Виробляє відповідальність за свої вчинки, навчає правилам поведінки у публічних місцях |
|
|
careful, kind, loud, naughty, patient, quiet, citizen |
прикметники |
Словниковий диктант стор 35 № 2 Читати оповідання стор 36-37 |
26 |
|
Клуб «Відповідальні громадяни». Удосконалення навичок читання. Перевірка розуміння прочитаного. Буквосполучення oo та ue |
*розпізнає звук /uː/ у словах з буквосполученнями oo та ue • розпізнає слова зі звуком /uː/ *відповідає на прості запитання щодо змісту тексту • бере участь у розмові про те, як бути добрим громадянином свого міста |
Наводить приклади як поважати і не забруднювати навколишнє середовище |
Виробляє відповідальність за свої вчинки, навчає правилам поведінки у публічних місцях |
|
|
Розпізнавання та вимова звуку /u:/ у словах з буквосполученнями oo та ue Правопис та вимова слів з буквосполученнями oo та ue: balloon, blue, food, glue, kangaroo, moon, school, true, zoo |
|
Вивчити нові слова стор 37 |
27 |
|
Події вчора та сьогодні. Розвиток граматичних навичок. Дієслово to be в Present та Past Simple |
*розпізнає дієслово to be у Present Simple та Past Simple та розуміє назви будівель у місті • читає і розуміє твердження про події вчора та сьогодні, розпізнає дієслово to be у Present Simple та Past Simple |
|
|
|
|
bank, bus stop, café, cinema, cinema, hospital, library, shopping centre, supermarket, swimming pool, train station |
розуміє та правильно вживає дієслово to be: Present Simple / Past Simple Yesterday she was sad. Today she’s happy. |
WB p 21 # 3 |
28 |
|
Де ти був вчора? Спілкуємось про родину та себе. Розвиток діалогічного мовлення |
*розпізнає дієслово to be у Wh- questions • ставить і відповідає на запитання про дії в минулому, вживаючи дієслово to be у Past Simple • спілкується про минулі вихідні, використовуючи дієслово to be у Past Simple *пише прості фрази та речення про свій вчорашній день, вживаючи дієслово to be у Past Simple |
|
Виробляє відповідальність за власні дії |
|
|
aunt, cousin, grandparents, parents, uncle |
розуміє та правильно вживає Wh- questions з was / were: Where were you on Saturday? |
WB p 32 # 4 |
29 |
|
Мапа міста. Маршрут руху по різним місцям. Розвиток навичок аудіювання |
*описує маршрут руху містом, вживаючи прислівники для передачі послідовності подій * пише прості фрази та речення про минулі вихідні, використовуючи прислівники для опису послідовності подій |
|
Навчає правил поведінки в публічних місцях |
|
|
after that, first, next, then. |
was / were |
WB p 33 # 3 |
30 |
|
Пишемо історію «Пригода в місті». Розвиток навичок письма |
*бере участь у розмові про пригоду під час подорожі містом *пише за допомогою словника розповідь про пригоду під час подорожі містом, що складається з низки коротких речень, вживаючи прості слова • пише план розповіді, використовуючи прості слова та вирази. |
|
Навчає правил поведінки |
|
|
last week, sunny, windy, parents, shopping centre |
Past Simple |
PB p 44-45 (слухати історію) |
31 |
|
Час читання. Лондон. Подорож автобусом. Читаємо оповідання «Сем і автобус № 22». Розвиток навичок читання |
розуміє основний зміст та виокремлює конкретну інформацію |
|
Навчає вічливості |
|
|
Лексика Unit 3
|
Граматика Unit 3 |
PB p 44-45 (читати історію) |
32 |
|
Час читання. Лондон. Подорож автобусом. Читаємо оповідання «Сем і автобус № 22». Удосконалення навичок читання. Виконання післятекстових завдань |
*відповідає на прості запитання щодо змісту тексту • описує маршрут руху містом, вживаючи прислівники для передачі послідовності подій |
|
Навчає вічливості |
|
|
Лексика Unit 3
|
Граматика Unit 3 |
Розмовна тема «Моє місто» |
33 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми. Діагностична робота № 3.Розігрування сценки «Похід до кінотеатру» |
Вільне розуміння текстів та діалогів з використанням вивчених лексичних одиниць, ведення бесіди за темою, вірно виконує граматичні та лексичні завдання |
|
|
|
|
Лексика Unit 3
|
Граматика Unit 3 |
Повторити матеріал теми |
№ |
Дата |
Тема уроку |
Очікуваний результат |
Інтегровані змістові лінії Тема: Пригоди у сафарі парку. Тварини. Харчування |
Мовний інвентар |
Домашнє завдання (optional) |
||||
Екологічна безпека |
Громадянська відповідальність |
Здоров’я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексика |
Граматика |
|||||
34 |
|
Їжа та посуд. Збраємось на сафарі. Семантизація нової лексики |
*називає продукти харчування тапосуд у супроводі малюнків • співає пісню про їжу • ставить запитання та відповідає на запитання про їжу та посуд |
|
Навчає організованості |
|
Навчає раціональності закупівлі продуктів |
biscuit, bottle, cheese, cup, pasta, plate, salad, sandwich, soup, tea |
There is/are Can you see plates? Yes, here they are. |
Вивчити пісню стор 49 № 5 Вивчити слова стор 49 № 2 |
35 |
|
Подорож. Веб сторінка про сафарі. Розвиток навичок читання. |
• виокремлює ключову інформацію * відповідає на прості запитання щодо змісту текстів * розуміє основний зміст простих інформаційних матеріалів про сафарі на веб-сторінках, за наявності ілюстрацій. • знаходить і розуміє назви продуктів харчування, посуду, тварин та одягу в рекламі сафарі на веб-сторінках. • здогадується про значення слів, якщо вони супроводжуються малюнком, та знаходить їх у ілюстрованому словнику |
Навчає цінувати красу природи |
|
|
|
backpack, leopard, lizard, tent, torch, meerkat, menu tab, website |
Present Simple |
Словниковий диктант стор 49 № 2 Слухати і читати веб сторінку про сафарі стор 50-51 |
36 |
|
Південно-африканське сафарі. Удосконалення навичок читання. Перевірка розуміння. Буквосполучення air та ear |
*розпізнає звук /eə/ у словах з буквосполученнями air та ear • розпізнає слова зі звуком /eə/ * відповідає на прості запитання щодо змісту тексту |
Демонструє відповідальність людини перед дикою природою |
|
|
|
Розпізнавання та вимова звуку /eə/ у словах з буквосполученнями air та ear Правопис та вимова слів з буквосполученнями air та ear: bear, chair, hairy, pair, pear, stairs, wear |
|
Вивчити нові слова стор 51 |
37 |
|
Злічувальні та незлічувальні іменники. Структури there is (isn’t) \there are (aren’t) |
* продукує та вербально реагує на прості твердження, що стосуються наявності або відсутності продуктів та речей • описує предмети навколо себе *розпізнає займенники some / any та розуміє назви продуктів харчування * пише короткі речення про речі у своєму рюкзаку, вживаючи some / any |
|
|
|
Виявляє обізнаність витрат на продукти харчування |
bread, cheese, biscuit, water, soup, juice, salad, sandwich, bottle, plate |
розуміє та правильно вживає злічувані та незлічувані іменники з займенниками some / any There’s some water.
|
WB p 41 # 3 |
38 |
|
Продукти та страви. Вчимося готувати. Розвиток діалогічного мовлення |
розуміє запитання How much / many…? та назви продуктів харчування * ставить і відповідає на запитання про кількість, вживаючи How much / many … There’s / there are … • спілкується про кількість інгредієнтів у страві, використовуючи How much / many …? There’s / there are …, |
|
|
|
Виявляє обізнаність витрат на продукти харчування |
Practice vocabulary: mushrooms, olives, peppers, spinach, tuna |
How much / many … There’s / there are … How much spinach is there? There’s a lot.
|
WB p 42 #3, p 121 #1 |
39 |
|
Пригоди у сафарі парку. Розвиток навичок аудіювання. |
*обговорює пропозиції та план відпочинку у парку розваг • обговорює важливість захисту диких тварин, використовуючи прості слова і фрази
|
|
Планує подорож |
|
Розраховує витрати на подорож |
feed, have lunch, hold, play, ride, visit |
Would you like to..? |
WB p 43 # 2 |
40 |
|
Морське сафарі. Пишемо веб сторінку. Розвиток навичок письма |
Пише за допомогою словника онлайн допис про морське сафарі, що складається з низки коротких речень, вживаючи прості слова та дотримуючись поділу на абзаци. |
Демонструє бережливе ставлення до природи |
|
|
|
boots, tent, go off |
структура There’s / there are … |
WB p 45 написати про морське сафарі |
41 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми. Повторення матеріалу |
Вільне розуміння текстів та діалогів з використанням вивчених лексичних одиниць, ведення бесіди за темою, вірно виконує граматичні та лексичні завдання |
|
|
|
|
Лексика Unit 4 |
Граматика Unit 4 |
Підготуватись до діагностичної роботи. Повторити лексику і граматику |
42 |
|
Узагальнення та систематизація знань з теми. Діагностична робота № 4. |
Вільне розуміння текстів та діалогів з використанням вивчених лексичних одиниць, ведення бесіди за темою, вірно виконує граматичні та лексичні завдання |
|
|
|
|
Лексика Unit 4 |
Граматика Unit 4 |
Розмовна тема «Сафарі парк» |
43 |
|
Контроль говоріння |
Висловлюється на задану тему |
|
|
|
|
Лексика Units 1-4 |
|
Повторити лексику вивчених тем |
44 |
|
Контроль читання |
Вірно виконує завдання з читання |
|
|
|
|
|
|
Підготуватись до аудіювання |
45 |
|
Контроль аудіювання |
Вірно виконує завдання з аудіювання |
|
|
|
|
Лексика Units 1-4 |
|
Повторити вивчені граматичні теми |
46 |
|
Контроль письма |
Вірно виконує письмові завдання |
|
|
|
|
Лексика Units 1-4 |
Граматика Units 1-4 |
Повторити матеріал вивчених тем |
47 |
|
Підсумковий урок |
Засвоїв вивчений матеріал |
|
|
|
|
Лексика Units 1-4 |
Граматика Units 1-4 |
Повторення лексики |