Календарне планування уроків математики в 3 класі (ІІ семестр). 5 уроків на тиждень за програмою Нової української школи під керівництвом Олександри Савченко.
Календарне планування уроків математики в ІІ семестрі 3 класу за підручником С.Логачевської. (за програмою СавченкоО.) |
||||
№ уроку |
Назва теми |
Сторінка підручника (частина 2) |
Дата проведення уроку |
Примітка |
ІІ семестр |
||||
|
Перетворення одиниць вимірювання на менші одиниці |
3 |
|
|
|
Перетворення одиниць вимірювання на більші одиниці |
4 |
|
|
|
Додавання іменованих чисел |
- |
|
|
|
Додавання іменованих чисел |
6 |
|
|
|
Віднімання іменованих чисел |
8 |
|
|
|
Віднімання іменованих чисел |
|
|
|
|
Розділ 3. Усне додавання і віднімання в межах 1000 |
12 |
|
|
|
Порозрядне додавання трицифрових чисел |
14 |
|
|
|
Порозрядне віднімання трицифрових чисел |
16 |
|
|
|
ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ |
18 |
|
|
|
Вирази виду 430 + 200, 430 + 20, 560 – 300, 560 – 30 |
19 |
|
|
|
Вирази виду 230 + 70, 300 – 60 |
21 |
|
|
|
Вирази виду 430 + 80, 430 – 80 |
23 |
|
|
|
Розв’язування прикладів і рівнянь на вивчені випадки додавання і віднімання. |
25 |
|
|
|
ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ |
- |
|
|
|
Вирази виду 670 + 160 |
26 |
|
|
|
Вирази виду 740 – 570 |
28 |
|
|
|
Вирази виду 340 + 260, 800 – 340 |
30 |
|
|
|
Вирази виду 340 + 260, 800 – 340 |
32 |
|
|
|
ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ |
- |
|
|
|
Задачі на знаходження чисел за їх сумами |
33 |
|
|
|
Взаємозв’язок дій додавання і віднімання |
35 |
|
|
|
Взаємозв’язок дій додавання і віднімання |
|
|
|
|
Додавання трицифрових чисел способом округлення |
37 |
|
|
|
ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ |
|
|
|
|
Віднімання трицифрових чисел способом округлення |
40 |
|
|
|
Залежність значення суми від зміни одного з доданків |
42 |
|
|
|
Залежність значення різниці від зміни від’ємника або зменшуваного |
44 |
|
|
|
Перевір себе (узагальнення матеріалу з розділу 3) |
46 |
|
|
|
Письмова діагностична робота за лютий |
- |
|
|
|
Розділ 4. Письмове додавання і віднімання в межах 1000 Письмове додавання і віднімання без переходу через розряд |
48 |
|
|
|
Віднімання з одним переходом через розряд:вирази виду 325 + 246 |
50 |
|
|
|
Додавання виду 427 + 243, 527 + 381 |
52 |
|
|
|
Додавання виду 427 + 243, 527 + 381 |
54 |
|
|
|
ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ |
- |
|
|
|
Віднімання з одним переходом через розряд: вирази виду 450 – 127, |
55 |
|
|
|
Додавання з двома переходами через розряд: вирази виду 645 + 178 |
57 |
|
|
|
Віднімання з двома переходами через розряд: вирази виду 734 – 546 |
59 |
|
|
|
Віднімання з двома переходами через розряд: вирази виду 734 – 546 |
|
|
|
|
ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ |
61 |
|
|
|
Віднімання виду 500 – 347 |
62 |
|
|
|
Віднімання виду 445 – 217, 676 – 394 |
64 |
|
|
|
Кут. Види кутів |
66 |
|
|
|
Перевір себе (узагальнення матеріалу з розділу 4) |
68 |
|
|
|
Письмова діагностична робота за березень |
- |
|
|
|
Розділ 5. Усне множення і ділення багатоцифрових чиселМноження чисел 100, 0. Ділення на 100. Ділення нуля на число. Ділення числа на рівне йому число |
70 |
|
|
|
Множення і ділення круглих чисел |
72 |
|
|
|
Закони множення |
74 |
|
|
|
Застосування законів множення |
75 |
|
|
|
ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ |
- |
|
|
|
Ділення числа на добуток |
77 |
|
|
|
Задачі на спільну роботу |
79 |
|
|
|
Ділення суми на число |
81 |
|
|
|
Ділення суми на число |
83 |
|
|
|
ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ |
- |
|
|
|
Множення суми на число |
84 |
|
|
|
Множення числа на суму |
86 |
|
|
|
Множення різниці на число |
88 |
|
|
|
Множення різниці на число |
90 |
|
|
|
ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ |
- |
|
|
|
Залежність результатів дій множення і ділення від зміни одного з компонентів |
91 |
|
|
|
Ділення з остачею |
93 |
|
|
|
Перевірка результатів арифметичних дій множення і ділення |
95 |
|
|
|
Перевір себе (узагальнення матеріалу з розділу 5) |
97 |
|
|
|
Письмова діагностична робота за квітень |
- |
|
|
|
Розділ 6. Дроби Утворення і запис звичайного дробу |
98 |
|
|
|
Утворення і запис звичайного дробу (закріплення) |
- |
|
|
|
Порівняння та впорядкування дробів з однаковими знаменниками |
100 |
|
|
|
Порівняння та впорядкування дробів з однаковими знаменниками |
- |
|
|
|
Порівняння та впорядкування дробів з однаковими знаменниками |
- |
|
|
|
Знаходження частини від числа |
102 |
|
|
|
Знаходження частини від числа (закріплення) |
- |
|
|
|
Знаходження числа за значенням його частини |
104 |
|
|
|
Знаходження числа за значенням його частини (закріплення) |
|
|
|
|
ЗАКРІПЛЕННЯ ВИВЧЕНОГО ПРОТЯГОМ ТИЖНЯ |
|
|
|
|
Особливості ділення чисел на 2; на 5 |
106 |
|
|
|
Особливості ділення чисел на 2; на 5 |
108 |
|
|
|
Перевір себе (узагальнення матеріалу з розділу 6) |
109 |
|
|
|
Повторення вивченого протягом року |
111 |
|
|
|
Повторення вивченого протягом року |
|
|
|
|
Повторення вивченого протягом року |
|
|
|
|
Повторення вивченого протягом року |
|
|
|
|
Письмова діагностична робота за травень |
- |
|
|
|
Корекційна робота за результатами діагностики |
- |
|
|
|
Повторення матеріалу. Розв’язування задач. |
- |
|
|
|
Повторення матеріалу. Розв’язування задач. |
- |
|
|
|
Повторення матеріалу. Розв’язування рівнянь. |
- |
|
|
|
Повторення матеріалу. Розв’язування рівнянь. |
|
|
|
|
Повторення матеріалу. Розв’язування задач. |
|
|
|
|
Повторення матеріалу. Розв’язування прикладів і задач. |
|
|
|
|
Повторення матеріалу. Розв’язування прикладів і задач.. |
|
|
|
|
Повторення матеріалу. Розв’язування прикладів і задач. |
|
|
|
|
Повторення матеріалу. Розв’язування прикладів і задач. |
|
|
|
|
|
|
|
|