№ з/п |
Дата |
Зміст навчального матеріалу |
Екологічна безпека та сталий розвиток |
Громадянська відповідальність |
Здоров'я і безпека |
Підприємливість та фінансова грамотність |
Лексиний матеріал |
Фоне-тичний матеріал |
Грама-тичний матеріал |
Основні навчально-комунікативні завдання |
К-сть годин |
До-маш-нє зав-дання |
При-мітка |
||||||||||||||||
Го-во-ріння |
Аудіювання |
Чи-тання |
Пись-мо |
||||||||||||||||||||||||||
Unit 6. Choose the Career. Тема 6.Вибір професії (27 г.) |
|||||||||||||||||||||||||||||
79 |
|
Робота. Активізація мовного інвентарю теми. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
80 |
|
Майбутня професія |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
81 |
|
Робота моєї мрії. Амбіції. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
82 |
|
Сучасні професії. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
83 |
|
Виконання вправ. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
84 |
|
Робота. Вакансії. Формування навичок читання та активізація ЛО в усному мовленні |
to provide, to require, to seek, desirable, fluent, |
|
Tense Revision Present Perfect, Present Perfect Continuous |
|
|
Впр 1 ст.43 |
Впр.2-3 ст.44 |
1 |
Впр. 4 ст.44 вивчити слова |
|
|||||||||||||||||
85 |
|
Виконання вправ. |
Ст. 24 |
|
|
Впр.3 ст.46 |
Впр. 2, ст. 46 |
Впр. 1ст.45 |
|
|
Впр.5 ст.48; вивчити слова |
|
|||||||||||||||||
86 |
|
Виконання вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
87 |
|
Трудові вміння та навички. Розвиток навичок говоріння. |
safety, a vacancy, to apply, to graduate, to offer, o be responsible for, to be satisfied with, to be well-paid |
Інто-на-ція в діало-гах |
Часові форми |
Впр. 2 ст.49 |
Впр. 1 ст.49
|
Впр. 4-5 ст.49-50 |
|
1 |
Вивчити лексику |
|
|||||||||||||||||
88 |
|
Виконання вправ |
Ст.26 |
|
|
Впр. 3, ст.50 |
|
Впр 1,3 ст.51 |
Впр.4 ст.51
|
1 |
«Шукаю роботу» Написати есе |
|
|||||||||||||||||
89 |
|
Професії та професійні навички. Діалогічне мовлення. |
An applicant, a Bachelor’s degree, a Master’s degree a salary, to apply for a job |
Інтона-ція в діало-гах |
Tense Revision Present Perfect, Present Perfect Continuous |
Картки НО
|
Впр. 1 ст.52 |
|
Написа-ти резюме |
1 |
Впр. 1, ст.52 вивчити слова |
|
|||||||||||||||||
90 |
|
Вимоги до особистісних якостей. Розвиток навичок сприймання на слух |
ЛО теми часи |
Інтона-ція в зв’яз-ному мовлен-ні |
|
|
|
|
Тест |
1 |
Впр. 3c, ст.54 Повторити ЛО теми |
|
|||||||||||||||||
91 |
|
Вимоги до кваліфікації. Розвиток навичок читання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
92 |
|
Види професій. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
93 |
|
Листування. Стилі листів. Використання мовного інвентарю теми. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
94 |
|
Виконання вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
95 |
|
Ділові листи. Заяви. Оголошення. Формування навичок писемного мовлення. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
96 |
|
Виконання вправ. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
97 |
|
Пишемо е-мейл лист. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
98 |
|
Вимоги до особистісних якостей. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
99 |
|
Виконання вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
100 |
|
Вимоги до кваліфікації. Формування навичок монологічного мовлення |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
101 |
|
Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
102 |
|
Проектна робота |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
103 |
|
Повторення вивченого матеріалу теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
104 |
|
Узагальнення з теми |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
Unit 7. “Why go to school?” Тема 7. Школа ( 28 г) |
|||||||||||||||||||||||||||||
105 |
|
Навіщо ходити до школи? |
Формування гарного ставлення до навчання у школі та вивчення шкільних предметів |
|
|
|
To need in future life learning; to participate in amateur theatre; to help in some community projects; extra-curricular activities; to have a snack, to enjoy doing something |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
106 |
|
Шкільне життя. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
107 |
|
Проблеми дисципліни у школі. |
Розвиток вміння вести бесіду про школу, своє ставлення до школи, шкільних предметів, формулювання власної думки
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
108 |
|
Виконання вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
109 |
|
Шкільні предмети, які я люблю. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
110 |
|
Розвиток граматичної компетенції при вживанні умовних речень першого типу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
111 |
|
Заклади освіти. Розвиток навичок зорового сприйняття |
Обговорює участь у шкільних екологічних закладах. |
Демонструє розуміння потреби прцювати разом. Свідчить на користь необхід-ності толерант-ного ставлення до людей з особливи-ми навчальни-ми потребами. Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. Обговорює шкільні правила. У спілкуванні дотримує-ться толерант-ності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – з англ.). Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мульти-лінгвальному та полі культурному середовищі |
Упорядковує власний робочий день із дотриманням принципів здорового способу життя. |
|
Particular, mutual, to provide, to acquire, to realise; to take part in; drama and music performances |
Вимо-ва но-вих слів |
Умовні речення I типу.
|
Впр 1 ст.64
|
Впр 2 ст.64 |
Впр 1 ст.65
|
Впр 5 ст.66 письмово |
1 |
Впр 4 ст.66 Вивчити слова
|
|
|||||||||||||
112 |
|
Виконання вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
113 |
|
Відношення британських підлітків до школи. Вдосконалення граматичних навичок |
Ст. 39 Впр 1 ст.39 Learn or study
|
|
Умовні речення I типу.
|
Впр1, ст.68
|
|
Впр 2 ст.69
|
|
1 |
Напи-сати твір на тему «Моє ставлення до навчання» |
|
|||||||||||||||||
114 |
|
Виконання вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
115 |
|
Моє ставлення до навчання |
|
|
Умовні речення I типу.
|
Впр2, ст.72
|
Впр. 1 ст.72 |
|
Впр4, ст.72 (письмово) |
1 |
Впр 5-6 ст.73 Вивчити слова |
|
|||||||||||||||||
116 |
|
Розвиток навичок граматики. Умовні речення 1 типу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
117 |
|
Школи у Великобританії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
118 |
|
Система освіти в Україні. |
Ст. 43
|
Вимо-ва но-вих слів |
|
Впр. 2ст.70 |
Впр3-4 ст.70 |
Впр 1 ст.70 |
Впр. 6 ст.71 (пись-мово) |
1 |
Впр 5 ст.71 Знай-ти інф. про с-му освіти в Укр. |
|
|||||||||||||||||
119 |
|
Написання офіційного листа |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
120 |
|
Виконання вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
121 |
|
Школи у Великобританії та США. Формування навичок аудіювання. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
122 |
|
Виконання вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
123 |
|
Виконання вправ |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
124 |
|
Англійська - мова міжнародного спілкування. |
Власні назви |
Вимо-ва но-вих слів |
Умовні речення I типу. |
Впр 2 ст.76 |
Впр. 3 ст.77 |
Впр. 1, ст 76
|
Впр. 5, ст 47 (письмово) |
1 |
Впр. 4, ст 78 Перек. |
|
|||||||||||||||||
125 |
|
Навчальні курси. Розвиток навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
126 |
|
Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
127 |
|
Резюме про прийом на курс. Монологічне мовлення. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
128 |
|
Який навчальний заклад обрати? |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
129 |
|
Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
130 |
|
Проектна робота. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
131 |
|
Повторення вивченого матеріалу теми. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
132 |
|
Узагальнення з теми. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Unit 8. “Painting”. Тема 8. Живопис. (17 г.) |
|||||||||||||||||||||||||||||
133 |
|
Живопис. Мистецтво в нашому житті. |
|
|
|
|
|
Вимова нових слів |
Умовні речення II типу. |
Впр 1ст.88 |
Впр 2 ст.88 |
Впр 3ст.89 |
Впр 5 ст.90 письм |
1 |
Впр 6 ст.91 Вивчити слова |
|
|||||||||||||
134 |
|
Живопис в Англії. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
135 |
|
Колекція національної галереї Лондона |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
136 |
|
Відвідування виставок та музеїв |
Ст. 56 Ст. 57 Впр 1 ст.58 |
|
|
Впр 1 ст. 93 |
Впр 2 ст.93 |
|
|
1 |
Впр 3ст.94
|
|
|||||||||||||||||
137 |
|
Видатні художники світу. Виконання вправ. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
138 |
|
Сучасні мас медіа |
|
Вимова нових слів |
Часові форми |
Впр 1 ст.95 |
Впр 2 ст. 95 |
Впр 3-4ст. 95 |
Впр 3-5 ст. 96 |
1 |
Впр 6 ст.96 Моя улюб-лена страва. (рецепт) |
|
|||||||||||||||||
139 |
|
Шляхи отримання інформації |
|
Вимова закінчення -ed (Past Simple) |
|
Впр 3 ст. 97 |
Впр 5 ст. 98 |
Впр 2 ст. 97 |
|
1 |
Склас-ти святко-ве україн-ське меню. |
|
|||||||||||||||||
140 |
|
Написання розробки |
2,3 с. 183-184 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
141 |
|
Як ти проводиш свій вільний час? |
Впр.1 ст 69 |
|
|
Впр.1-3 ст 101 |
Впр.3 ст 102 |
Впр.2 ст 102 |
Меню української родини на день. |
1 |
Напи-сати ре-цепт традиційної української стра-ви |
|
|||||||||||||||||
142 |
|
Мистецтво розваги |
ЛО теми часи |
|
|
Картки НО
|
|
Умовні речення ІІ типу. |
Тест |
1 |
Повторити ЛО теми |
|
|||||||||||||||||
143 |
|
Графіті: мистецтво чи вандалізм |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Підготува-тися до конт-ролю аудіювання |
|
|||||||||||||||||
144 |
|
Художник вуличного мистецтва Роберт Банкс |
|
|
|
|
|
|
|
1 |
Підготува-тися до конт-ролю говоріння |
|
|||||||||||||||||
145 |
|
Телебачення в нашому житті |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
146 |
|
Дозвілля британців |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
147 |
|
Проектна робота. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
148 |
|
Повторення вивченого матеріалу теми. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
149 |
|
Узагальнення з теми. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||||||
Unit 9. “State system”. Тема 9. Державна система. ( 22 г.) |
|||||||||||||||||||||||||||||
150 |
|
Велика Британія. Подорож Великою Британією. |
|
|
|
|
|
|
2,3,8 с. 224-230 |
1,4-7 с. 224-229 |
|
2,3,8 с. 224-230 |
|
|
|
|
|||||||||||||
151 |
|
Політичний устрій Великої Британії |
|
|
|
|
|
|
3 с. 233-234 |
1,2 с. 232-233 |
|
3 с. 233-234 |
|
|
|
|
|||||||||||||
152 |
|
Державні свята Британії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
153 |
|
Канада. Уряд Канади. Що ви знаєте про Канаду? |
|
|
|
|
|
|
1 с. 234-235 |
5 с. 236-237 |
2,3 с. 235-236 |
1 с. 234-235 |
|
|
|
|
|||||||||||||
154 |
|
Написання коротких заміток |
|
|
|
|
|
|
|
1,с. 237-238 |
4 с. 240 |
|
|
|
|
|
|||||||||||||
155 |
|
Україна. Адміністративний та політичний устрій. |
|
|
|
|
|
|
2 с. 242-243 |
1 с. 242 |
|
2 с. 242-243 |
|
|
|
|
|||||||||||||
156 |
|
Політична система в англомовних країнах |
|
|
|
|
|
|
1,2,4 с. 244-246 |
2-4 с. 247-250 |
1 с. 247 |
1,2,4 с. 244-246 |
|
|
|
|
|||||||||||||
157 |
|
Декларація про державний суверенітет |
|
|
|
|
|
|
2,3,8 с. 224-230 |
1,4-7 с. 224-229 |
|
2,3,8 с. 224-230 |
|
|
|
|
|||||||||||||
158 |
|
Повторення лексико-граматичного матеріалу |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
159 |
|
Україна – незалежна демократична держава. |
|
|
|
|
|
|
3 с. 253 |
1 с. 251-252
|
|
2 с. 252 |
3 с. 253 |
|
|
|
|||||||||||||
160 |
|
Голосування та державний устрій в Україні |
|
|
|
|
|
|
6 с. 268 |
1 с. 261-262
|
|
2 с. 265 |
3 с. 263 |
|
|
|
|||||||||||||
161 |
|
Політична система та економіка Нової Зеландії |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
162 |
|
Узагальнення з теми. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
163 |
|
Контроль навичок слухання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
164 |
|
Контроль навичок письма |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
165 |
|
Контроль навичок читання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
166 |
|
Контроль навичок говоріння |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
167 |
|
Контроль навичок аудіювання |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
168 |
|
Проектна робота. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||
169 |
|
Підсумковий урок за рік |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||||||||