КТП на ІІ семестр Англійська мова для 10 класу ( 5 годин на тиждень, профільний рівень) на 2020 н.р. за новою програмою

Про матеріал
Календарно-тематичне планування уроків за новою програмою для 10 класу профільного рівня на ІІ семестр, 5 годин на тиждень. 2020 рік. КТП містить 4 теми: Вибір професії, Школа, Мистецтво та Державна система.
Перегляд файлу

№ з/п

Дата

Зміст навчального матеріалу

Екологічна безпека та сталий розвиток

Громадянська відповідальність

Здоров'я і безпека

Підприємливість та фінансова грамотність

Лексиний матеріал

Фоне-тичний матеріал

Грама-тичний матеріал

Основні навчально-комунікативні завдання

К-сть годин

До-маш-нє зав-дання

При-мітка

Го-во-ріння

Аудіювання

Чи-тання

Пись-мо

Unit 6. Choose the Career.  Тема 6.Вибір професії  (27 г.)

79

 

Робота. Активізація мовного інвентарю теми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

80

 

Майбутня професія

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

81

 

Робота моєї мрії. Амбіції.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

82

 

Сучасні професії.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

83

 

Виконання вправ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

84

 

Робота. Вакансії. Формування навичок читання та активізація ЛО в усному мовленні

to provide, to require, to seek, desirable, fluent,

 

Tense Revision

Present Perfect,

Present Perfect

Continuous

 

 

Впр 1

ст.43

Впр.2-3

ст.44

1

Впр. 4

ст.44

вивчити слова

 

85

 

Виконання вправ.

Ст. 24

 

 

Впр.3

ст.46

Впр. 2, ст. 46

Впр. 1ст.45

 

 

Впр.5

ст.48;

вивчити слова

 

86

 

Виконання вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

87

 

Трудові вміння та навички. Розвиток навичок говоріння.

safety, a vacancy, to apply, to graduate,  to offer, o be responsible for, to be satisfied with, to be well-paid

Інто-на-ція в діало-гах

Часові форми

Впр. 2

ст.49

Впр. 1

ст.49

 

Впр. 4-5

ст.49-50

 

1

Вивчити лексику

 

88

 

Виконання вправ

Ст.26

 

 

Впр. 3, ст.50

 

Впр 1,3

ст.51

Впр.4 ст.51

 

1

«Шукаю роботу»

Написати есе

 

89

 

Професії та професійні навички.  Діалогічне мовлення.

An applicant, a Bachelor’s degree, a Master’s degree a salary, to apply for a job

Інтона-ція в діало-гах

Tense Revision

Present Perfect,

Present Perfect

Continuous

Картки НО

 

Впр. 1

ст.52

 

Написа-ти резюме

1

Впр. 1, ст.52 вивчити слова

 

90

 

Вимоги до особистісних якостей. Розвиток навичок сприймання на слух

ЛО теми часи

Інтона-ція в зв’яз-ному мовлен-ні

 

 

 

 

Тест

1

Впр. 3c,

ст.54 Повторити ЛО теми

 

91

 

Вимоги до кваліфікації. Розвиток навичок читання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

92

 

Види професій.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

93

 

Листування. Стилі листів.

Використання мовного інвентарю теми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

94

 

Виконання вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

95

 

Ділові листи. Заяви. Оголошення. Формування навичок писемного мовлення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

96

 

Виконання вправ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

97

 

Пишемо е-мейл лист.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

98

 

Вимоги до особистісних якостей.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

99

 

Виконання вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

100

 

Вимоги до кваліфікації. Формування навичок монологічного мовлення

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

101

 

Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

102

 

Проектна робота

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

103

 

Повторення вивченого матеріалу теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

104

 

Узагальнення з теми

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Unit 7. “Why go to school? Тема 7. Школа ( 28 г)

105

 

Навіщо ходити до школи?

Формування гарного ставлення до навчання у школі та вивчення шкільних предметів

 

 

 

To need in future life learning; to participate in amateur theatre; to help in some community projects; extra-curricular activities; to have a snack, to enjoy doing something

 

 

 

 

 

 

 

 

 

106

 

Шкільне життя.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

107

 

Проблеми дисципліни у школі.

Розвиток вміння вести бесіду про школу, своє ставлення до школи, шкільних предметів, формулювання власної думки

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

108

 

Виконання вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

109

 

Шкільні предмети, які я люблю.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

110

 

Розвиток граматичної компетенції при вживанні умовних речень першого типу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

111

 

Заклади освіти. Розвиток навичок зорового сприйняття

Обговорює участь у шкільних екологічних закладах.

Демонструє розуміння потреби прцювати разом. Свідчить на користь необхід-ності толерант-ного ставлення до людей з особливи-ми навчальни-ми потребами. Пропонує варіанти участі школи/класу в житті громади. Обговорює шкільні правила. У спілкуванні дотримує-ться толерант-ності та принципу «no hate speech» (мова проти ненависті – з англ.). Дискутує довкола питань про свою роль і місце у сучасному мульти-лінгвальному та полі культурному середовищі

Упорядковує власний робочий день із дотриманням принципів здорового способу життя.

 

Particular, mutual, to provide, to acquire, to realise; to take part in; drama and music performances

Вимо-ва но-вих слів

Умовні речення

I типу.

 

Впр 1 ст.64

 

Впр 2 ст.64

Впр 1 ст.65

 

Впр 5 ст.66

письмово

1

Впр 4 ст.66

Вивчити слова

 

 

112

 

Виконання вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

113

 

Відношення британських підлітків до школи. Вдосконалення граматичних навичок

Ст. 39

Впр 1 ст.39

Learn or study

 

 

Умовні речення

I типу.

 

Впр1, ст.68

 

 

Впр 2 ст.69

 

 

1

Напи-сати твір на тему «Моє ставлення до навчання»

 

114

 

Виконання вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

115

 

Моє ставлення до навчання

 

 

Умовні речення

I типу.

 

Впр2, ст.72

 

Впр. 1 ст.72

 

Впр4, ст.72

(письмово)

1

Впр 5-6 ст.73 Вивчити слова

 

116

 

Розвиток навичок граматики.

Умовні речення 1 типу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

117

 

Школи у Великобританії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

118

 

Система освіти в Україні.

Ст. 43

 

Вимо-ва но-вих слів

 

Впр. 2ст.70

Впр3-4

 ст.70

Впр 1 ст.70

Впр. 6 ст.71

(пись-мово)

1

Впр 5 ст.71

Знай-ти інф.

про с-му

освіти в Укр.

 

119

 

Написання офіційного листа

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

120

 

Виконання вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

121

 

Школи у Великобританії та США. Формування навичок аудіювання.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

122

 

Виконання вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

123

 

Виконання вправ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

124

 

Англійська  - мова міжнародного спілкування.

Власні назви

Вимо-ва но-вих слів

Умовні речення

I типу.

Впр 2 ст.76

Впр. 3 ст.77

Впр. 1,

ст 76

 

Впр. 5,

ст 47

(письмово)

1

Впр. 4, ст 78

Перек.

 

125

 

Навчальні курси. Розвиток навичок читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

126

 

Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

127

 

Резюме про прийом на курс. Монологічне мовлення.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

128

 

Який навчальний заклад обрати?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

129

 

Активізація мовного та мовленнєвого матеріалу.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

130

 

Проектна робота.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

131

 

Повторення вивченого матеріалу теми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

132

 

Узагальнення з теми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Unit 8. “Painting”.  Тема 8. Живопис. (17 г.)

133

 

Живопис. Мистецтво в нашому житті.

 

 

 

 

 

Вимова нових слів

Умовні речення

II типу.

Впр 1ст.88

Впр 2 ст.88

Впр 3ст.89

Впр 5 ст.90

письм

1

Впр 6 ст.91

Вивчити слова

 

134

 

Живопис в Англії.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

135

 

Колекція національної галереї Лондона

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

136

 

Відвідування виставок та музеїв

Ст. 56

Ст. 57

Впр 1 ст.58

 

 

Впр 1 ст. 93

Впр 2 ст.93

 

 

1

Впр 3ст.94

 

 

137

 

Видатні художники світу.

Виконання вправ.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

138

 

Сучасні мас медіа

 

Вимова нових слів

Часові форми

Впр 1 ст.95

Впр 2

ст. 95

Впр 3-4ст. 95

Впр 3-5

ст. 96

1

Впр 6 ст.96

Моя улюб-лена страва.

(рецепт)

 

139

 

Шляхи отримання інформації

 

Вимова закінчення -ed (Past Simple)

 

Впр 3

ст. 97

Впр 5

ст. 98

Впр 2

ст. 97

 

1

Склас-ти святко-ве україн-ське

меню.

 

140

 

Написання розробки

2,3 с. 183-184

 

 

 

 

 

 

 

 

 

141

 

Як ти проводиш свій вільний час?

Впр.1 ст 69

 

 

Впр.1-3

ст 101

Впр.3

ст 102

Впр.2 ст 102

Меню української родини на день.

1

Напи-сати ре-цепт традиційної української стра-ви

 

142

 

Мистецтво розваги

ЛО теми часи

 

 

Картки НО

 

 

Умовні речення

ІІ типу.

Тест

1

Повторити ЛО теми

 

143

 

Графіті: мистецтво чи вандалізм

 

 

 

 

 

 

 

1

Підготува-тися до конт-ролю аудіювання

 

144

 

Художник вуличного мистецтва Роберт Банкс

 

 

 

 

 

 

 

1

Підготува-тися до конт-ролю говоріння

 

145

 

Телебачення в нашому житті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

146

 

Дозвілля британців

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

147

 

Проектна робота.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

148

 

Повторення вивченого матеріалу теми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

149

 

Узагальнення з теми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Unit 9. “State system”.   Тема 9. Державна система. ( 22 г.)

150

 

Велика Британія. Подорож Великою Британією.

 

 

 

 

 

 

2,3,8 с. 224-230

1,4-7 с. 224-229

 

2,3,8 с. 224-230

 

 

 

 

151

 

Політичний устрій Великої Британії

 

 

 

 

 

 

3 с. 233-234

1,2 с. 232-233

 

3 с. 233-234

 

 

 

 

152

 

Державні свята Британії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

153

 

Канада. Уряд Канади. Що ви знаєте про Канаду?

 

 

 

 

 

 

1 с. 234-235

5 с. 236-237

2,3 с. 235-236

1 с. 234-235

 

 

 

 

154

 

Написання коротких заміток

 

 

 

 

 

 

 

1,с. 237-238

4 с. 240

 

 

 

 

 

155

 

Україна. Адміністративний та політичний устрій.

 

 

 

 

 

 

2 с. 242-243

1 с. 242

 

2 с. 242-243

 

 

 

 

156

 

Політична система в англомовних країнах

 

 

 

 

 

 

1,2,4 с. 244-246

2-4 с. 247-250

1 с. 247

1,2,4 с. 244-246

 

 

 

 

157

 

Декларація про державний суверенітет

 

 

 

 

 

 

2,3,8 с. 224-230

1,4-7 с. 224-229

 

2,3,8 с. 224-230

 

 

 

 

158

 

Повторення лексико-граматичного матеріалу

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

159

 

Україна – незалежна демократична держава.

 

 

 

 

 

 

3 с. 253

1 с. 251-252

 

 

2 с. 252

3 с. 253

 

 

 

160

 

Голосування та державний устрій в Україні

 

 

 

 

 

 

6 с. 268

1 с. 261-262

 

 

2 с. 265

3 с. 263

 

 

 

161

 

Політична система та економіка Нової Зеландії

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

162

 

Узагальнення з теми.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

163

 

Контроль навичок слухання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

164

 

Контроль навичок письма

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

165

 

Контроль навичок читання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

166

 

Контроль навичок говоріння

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

167

 

Контроль навичок аудіювання

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

168

 

Проектна робота.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

169

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Додано
11 січня 2020
Переглядів
2174
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку