КТП навчання грамоти 1 клас 2 семестр

Про матеріал
КТП з предмету навчання грамоти з очікуваними результатами для діток ООП автор Захарійчук
Перегляд файлу

ІІ семестр (152 години)

 

з/п

Дата

Тема уроку

Завдання додому

Наскрізні змістові лінії

Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів

 

Діяльність (уміння)

Знаннєвий складник

Ставлення (ціннісний складник)

1

15.01.

Звук [ч], позначення його буквами Ч, ч. Звуко-буквені зіставлення. Формування аудіативних умінь за текстом віршів І. Січовика та Г. Демченко. По­няття омоніми без вживання терміну.             

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; виконує звуковий аналіз слів.

 

Розуміє, що буква «ч» позначає звуки [ч]; читає склади і слова з вивченими буквами.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

2.

15.01.

Письмо рядкової букви ч. Звуковий аналіз слова. Мовна гра «Анаграма». Буквений диктант. Списування з друкованого тексту.

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги)

Дотримується правил при написанні елементів букви ч, рядкової букви ч; виконує звуковий аналіз слів; працює над буквенним диктантом.

Пише рядкову букву ч із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту.

 

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

3.

16.01.

Закріплення вивченої букви ч. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Лисичка і жу­равель».

 

Громадянська відповідальність (усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів).

 

 

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом.

Читає склади і слова, тексти з вивченими буквами.

Характеризує героїв казки..

4.

16.01.

Письмо  великої букви ч. Мовна гра «Крос­ворд». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.

 

Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи).

Дотримується правил при написанні елементів букви Ч, великої букви Ч; виконує звуковий аналіз слів; працює над буквенним диктантом.

Пише велику букву Ч із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту.

 

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

5.

17.01.

Закріплення вміння вимовляти звук [й], ви­вчення букв Й, й. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі слова­ми–назвами предметів.

 

Громадянська відповідальність (демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі)

Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; виконує звуковий аналіз слів.

 

Розуміє, що буква «й» позначає звуки [й]; читає склади і слова з вивченими буквами.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

6.

17.01.

Письмо рядкової букви й . Складо­вий аналіз слів. Буквений диктант. Списуван­ня з друкованого тексту.

 

Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи).

Дотримується правил при написанні елементів букви й, рядкової букви й; виконує звуковий аналіз слів; працює над буквенним диктантом.

Пише рядкову букву й із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту.

 

Оцінює власну діяльність.

7.

19.01.

Закріплення вивченої букви й. Робота з проме­невими таблицями. Антоніми (без уживання термінів).

 

Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи).

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом.

Розуміє значення поняття «антонім» ; читає склади і слова, тексти з вивченими буквами.

Критично мислить під час виконання завдань.

8.

19.01.

Письмо елементів та великої букви й Антоніми (без ужи­вання термінів). Словниковий диктант. Спи­сування з друкованого тексту.

 

Здоров’я і безпека (оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей).

 

 

Дотримується правил при написанні елементів букви Й, великої букви Й; виконує звуковий аналіз слів; працює над буквенним диктантом.

Пише рядкову букву Й із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту.

 

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

9.

22.01.

Буква й буквосполучення йо. Виконання мовних завдань.

 

Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи).

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом.

Читає склади і слова, тексти з вивченими буквами.

Критично мислить під час виконання завдань.

10.

22.01.

Письмо малої та великої букви й Й. Складовий аналіз слова. Списування з друкованого тексту.

 

Здоров’я і безпека (правила дорожнього руху).

Дотримується правил при написанні рядкової та великої букви Йй; виконує звуковий аналіз слів.

Пише рядкову букву та велику букви  Йй із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту.

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

11.

23.01.

Звук [х], вивчення букв Х, х. Звуко-буквені зіставлення. Розвиток критичного мислення за віршем і текстом Ф. Кунас.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; виконує звуковий аналіз слів.

 

Розуміє, що буква «х» позначає звук [х]; читає склади і слова з вивченими буквами.

Оцінює власну діяльність.

12.

23.01.

Письмо елементів рядкової букви х. Списування з друкованого тексту.

 

Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи).

Дотримується правил при написанні елементів букви х, рядкової букви х; виконує звуковий аналіз слів; працює над буквенним диктантом.

Пише рядкову букву х із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту.

 

Оцінює власну діяльність.

13.

24.01.

Закріплення вивченої букви х. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання.

Робота з дитячою  книжкою.

Якими можуть бути персонажі твору? Який ти? Ти — хоро­брий. Ти — хоробра.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом.

Читає склади і слова, тексти з вивченими буквами.

Висловлює судження «Які можуть бути персонажі твору»

14.

24.01.

Письмо великої букви х. Мовні ігри «Анаграма», «Лабіринт». Списування з друко­ваного тексту. Розвиток зв’язного мовлення .

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Дотримується правил при написанні елементів букви Х, великої букви Х;

Пише велику букву Х із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

 

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

15.

26.01.

Звук [ж], ви­вчення букв Ж, ж. Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

 

Розуміє, що буква «ж» позначає звук [ж]; читає склади і слова з вивченими буквами.

Оцінює власну діяльність.

16.

26.01.

Пись­мо  рядкової букви ж . Мовна гра «Крос­ворд». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.

 

Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи).

Дотримується правил при написанні елементів букви ж, рядкової букви ж;

Пише рядкову букву ж із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

 

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

17.

29.01.

Закріплення вивченої букви ж. Робота зі скоромовкою. Театралізація тексту за М. і Т. Прохаськами.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Аналізує прослуханий текст;

Читає склади з вивченими буквами.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

18.

29.01.

Письмо великої букви Ж . Складовий аналіз слова. Списування з друкованого тексту.

 

Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріоритети)

Дотримується правил при написанні елементів букви Ж, великої букви Ж;.

Пише велику букву Ж із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

19.

30.01.

Звук [ш], ви­вчення букв Ш, ш. Звуко-буквені зіставлення. Формування аудіативних умінь за віршем. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання.

 

Громадянська відповідальність (усвідомлює себе громадянином України)

Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

Розуміє, що буква «ш» позначає звук [ш]; читає склади з вивченими буквами.

Усвідомлює себе громадянином України.

20.

30.01.

Пись­мо рядкової букви ш . Скла­дові схеми слів. Мовна гра «Кросворд». Спису­вання з друкованого тексту.

 

Громадянська відповідальність (усвідомлює себе громадянином України)

Дотримується правил при написанні елементів букви ш, рядкової букви ш;.

Пише рядкову букву ш із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

 

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

21.

31.01.

Закріплення вивченої букви ш. Казка «Івасик-Теле­сик». Мовна гра «Криптограма», Формуван­ня аудіативних умінь за віршем Т. Шевченка.

 

Громадянська відповідальність (усвідомлює себе громадянином України)

Аналізує прослуханий текст;

Читає склади і слова, тексти з вивченими буквами.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

22.

31.01.

Письмо великої букви Ш. Співставлення звукових схем зі словами намальованих предметів. Спи­сування з друкованого тексту.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Дотримується правил при написанні елементів букви Ш, великої букви Ш;.

Пише велику букву Ш із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

23.

02.02.

Закріплення написання вивчених букв. Диктант букв, слів. Списування з друкованого тексту.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Дотримується правил при написанні букв;

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

24.

02.02.

Вивчення букви ї та її звукових значень [йі]. Формування аудіативних умінь з використан­ням скоромовки та вірша Л. Біленької. Зву­ко-буквені зіставлення.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

Розуміє, що буква «ї» позначає звуки [й], [і] ;

Усвідомлює себе громадянином України.

25.

05.02

Звуко­ві значення букви ї. Письмо рядкової букви ї. Списування з друкованого тексту.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (пояснювати залежність людини від природніх ресурсів)

 

Дотримується правил при написанні елементів букви ї, рядкової букви ї;

Пише рядкову букву ї із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

 

 

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

26.

05.02.

Закріплення вивченої букви ї. Мовні ігри . Робота з дитячою книжкою. Ти — працьови­тий. Ти — працьовита. Казка «Котигорошко».

 

Громадянська відповідальність (формування ціннісних пріоритетів).

Аналізує прослуханий текст;

Читає склади і слова, з вивченими буквами.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

27.

06.02.

Письмо великої букви Ї. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення.

 

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Дотримується правил при написанні елементів букви

Ї, великої букви Ї;

Пише велику букву Ї із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

 

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

28.

06.02.

Закріплення звукового значення букви ї.Звуко-буквений аналіз слів.

Диференційований підхід у формуванні вмінь читати.

Перека­зування прослуханого тексту за запитаннями.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом;

Читає склади і слова, з вивченими буквами.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

29.

07.02.

Мовна гра «Утвори нові слова». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Дотримується правил при написанні

букв;

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Критично мислить під час мовної гри «Утвори нові слова».

30.

07.02.

Вивчення букви я та її звукових значень [йа], [а] після м’якого приголосного. Звуко-буквені зіставлення. Формування вмінь читання слова з буквою я.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу як цілісну систему)

Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

 

Розуміє, що буква «я» позначає звуки [йа], [а] ;

Оцінює свою роботу.

31.

09.02.

Письмо рядкової букви я під лічбу. Робота з предметними малюнками. Буквений та словниковий диктан­ти. Списування з друкованого тексту.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Дотримується правил при написанні елементів букви я, рядкової букви я,

Пише рядкову букву я із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

32.

09.02.

Закріплення вивченої букви я. Розвиток мовлення за змістом малюнків до казки «Як їжа­чок і заєць наввипередки бігали». Робота над загадкою.  

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом;

Читає склади і слова, з вивченими буквами.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

33.

12.02.

Письмо великої букви Я під лічбу. Розвиток мовлення з використанням тексту Л. Ніцой. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Дотримується правил при написанні елементів букви

Я, великої букви Я;.

Пише велику букву Я із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

 

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

34.

12.02.

Закріплення звукового значення букви я. Диференційований підхід у форму­ванні вмінь читання з використанням тексту Л. Ніцой.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом;.

Читає склади і слова, з вивченими буквами.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

35.

13.02.

Письмо вивчених букв. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Дотримується правил при написанні

букв;

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Критично ставиться до поставлених завдань.

36.

13.02.

Вивчення букви ю та її звукових значень [йу], [у] після м’якого приголосного. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види ро­боти зі словами–назвами предметів.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

Розуміє, що буква «ю» позначає звуки [йу], [у] ;

Оцінює свою роботу.

37.

14.02.

Пись­мо рядкової букви ю під лічбу. Мовна гра «Утвори нові слова». Списування з друкованого тексту.

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги).

Дотримується правил при написанні елементів букви ю, рядкової букви ю,

Пише рядкову букву ю із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

38.

14.02.

Закріплення вивченої букви ю. Мовні ігри . Робота за текстом В.Гер­ланц.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Аналізує прослуханий текст;

Читає склади і слова, з вивченими буквами.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

39.

16.02.

Письмо великої букви ю. Омоніми. Словниковий дик­тант. Списування з друкованого тексту.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Дотримується правил при написанні елементів букви

Ю, великої букви Ю;

Пише велику букву Ю із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

40.

16.02.

Закріплення вивченої букви ю. Мовні  ігри «Криптограма», «Збери слово».

Робота зі ско­ромовкою. Робота з дитячою книжкою. Ти — слухняний. Ти — слухняна. Вчинки персонажів твору.  

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом;

Читає склади і слова, з вивченими буквами.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

41.

19.02.

Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Диктант обернених складів. Розвиток зв’язного мовлення. Театра­лізація казки «Як їжачок і заєць наввиперед­ки бігали».

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги).

Дотримується правил при написанні елементів букви

Ю, великої букви Ю;.

Пише велику букву Ю із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

 

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

42.

19.02.

Вивчення букви є та її звукових значень [йе], [е] після м’якого приголосного. Звуко-бук­вені зіставлення.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

Розуміє, що буква «є» позначає звуки [йе], [е] ;

Оцінює свою роботу.

43.

20.02.

Письмо  рядкової букви є. Письмо рядкової букви є. Буквений та словниковий диктанти. Списування з друкованого тексту.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Дотримується правил при написанні елементів букви є, рядкової букви є,.

Пише рядкову букву є із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

44.

20.02.

Закріплення вивченої букви є. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Дві біл­ки», і тексту

Л. Ніцой. Мовні ігри.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом;

 

Читає склади і слова, з вивченими буквами.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

45.

21.02.

Письмо великої букви є. Аналітико-синтетичні вправи. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.

 

Здоров’я і безпека (дії у небезпечних ситуаціях)

Дотримується правил при написанні елементів букви

Є, великої букви Є;

Пише велику букву Є із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

46.

21.02.

Закріплення вивченої букви є. Мовні ігри «“Збери” слова», «З’єднай схему зі словом».

 

Громадянська відповідальність (дотримання правил роботи у парах)

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом;

Читає склади і слова, з вивченими буквами.

Критично ставиться до завдань гри «Збери слова»

47.

23.02.

Письмо вивчених букв. Диктант складів, слів. Списування друкованого тексту.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Дотримується правил при написанні

букв;

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Критично мислить під час виконання завдань.

48.

23.02.

Закріплення вміння вимовляти звуки [ц], [ц´], вивчення букви ц. Звуко-буквені зіставлення. Формування аудіативних умінь за ко­ломийкою.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

 

Розуміє, що буква «ц» позначає звук [ц], [цꞌ],  

Усвідомлює себе громадянином України.

49.

26.02.

Робота з предметними малюнками. Письмо рядкової букви ц. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища)

Дотримується правил при написанні елементів букви ц, рядкової букви ц,

Пише рядкову букву ц із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

50.

26.02.

Закріплення вивченої букви ц. Мовні ігри.

 

Громадянська відповідальність (дотримання правил роботи у парах)

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом;.

Читає склади і слова, з вивченими буквами.

Критично ставиться до завдань під час мовних ігор.

51.

27.02.

Письмо великої букви ц. Логіко-мовленнє­ві ігри «Групування предметів», «Кросворд». Списування з друкованого тексту.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Дотримується правил при написанні елементів букви

Ц великої букви Ц;.

Пише велику букву Ц із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

52.

 

Вивчення букви щ та її звукових значень [ш], [ч]. Звуко-буквені зіставлення.  Робота з дитячою книжкою. Ти — чесний. Ти — чесна.

 

Громадянська відповідальність (формулювати особистісні ціннісні пріорітети).

Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

Розуміє, що буква «щ» позначає звуки [ш], [ч] ; читає склади і слова з вивченими буквами.

Оцінює свою роботу.

53.

27.02.

Письмо рядкової букви щ. Списування з друкованого тексту. Урок розвитку зв’язного мовлення. Казка «Дві білки».

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища)

Дотримується правил при написанні елементів букви щ, рядкової букви щ,

Пише рядкову букву щ із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

 

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

54.

28.02.

Закріплення вивчення букви щ.

Розвиток мов­лення за народною закличкою, малюнком.

 

Громадянська відповідальність (дотримання правил роботи у парах)

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом;

 

Читає склади і слова, з вивченими буквами.

Оцінює свою роботу.

55.

28.02.

Письмо великої букви щ. Аналітико-синтетич­ні вправи. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища)

Дотримується правил при написанні елементів букви

Щ, великої букви Щ;.

Пише велику букву Щ із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

 

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

56.

01.03.

Закріплення звукового значення букви щ. Звуко-буквені зіставлення. Формування вмінь читання слова з буквою щ.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом;

Читає склади і слова, з вивченими буквами.

Оцінює свою роботу.

57.

01.03.

Письмо складів, слів з буквою щ. Аналітико-синтетич­ні вправи. Списування з друкованого тексту.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Дотримується правил при написанні

букв;

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Критично мислить під час виконання завдань.

58.

04.03.

Закріплення вміння вимовляти звук ф, ви­вчення букви ф. Звуко-буквені зіставлення. Формування вмінь читання слова з буквою ф.

 

Громадянська відповідальність (усвідомлення себе як учасника спільноти своїх друзів)

Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

Розуміє, що буква «ф» позначає звуки [ф];

Оцінює свою роботу.

59.

04.03.

Письмо  рядкової букви ф. Кросворд. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища)

Дотримується правил при написанні елементів букви ф, рядкової букви щ,

Пише рядкову букву ф із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

 

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

60.

05.03.

Закріплення вміння вимовляти звук ф, ви­вчення букви ф. Формування аудіативних умінь за віршем Г. Чубач. Формування вмінь читання слова з буквою ф.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом;

Читає склади і слова, з вивченими буквами.

Оцінює свою роботу.

61.

05.03.

Письмо великої букви Ф. Мовна гра «Пошуко­ва таблиця». Словниковий диктант. Списуван­ня з друкованого тексту.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Дотримується правил при написанні елементів букви

Ф, великої букви Ф;.

Пише велику букву Ф із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

 

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

62.

06.03.

Практичне ознайомлення зі звуком [дж]. Звуко-буквені зіставлення. Формування вмінь читання слів з буквосполученням дж.

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги)

Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

Розуміє, що буквосполучення дж позначає звук [дж];

Оцінює вчинки герої казки.

63.

06.03.

Пись­мо слів із буквосполученням дж. Словникові диктанти. Списування з друкованого тексту. Формування аудіативних умінь за текстом В. Чухліба.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Дотримується правил при написанні

букв;

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Критично мислить під час виконання завдань.

64.

08.03.

Буквосполучення дж, звук [дж].

Звуко-буквені зіставлення.  Формування вмінь читання слів з буквосполученням дж.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом;

Читає склади і слова, з вивченими буквами.

Оцінює свою роботу.

65.

08.03.

Буквосполучення дж, звук [дж]. Звуко-буквений аналіз слів. Диктант слів.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Дотримується правил при написанні

букв;

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Критично мислить під час виконання завдань.

66.

11.03.

Практичне ознайомлення зі звуками [дз], [дз´], буквосполученням, яке його позначає. Формування вмінь читання слова з буквосполученням дз.

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги)

Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;

Розуміє, що буквосполучення дз позначає звук [дз];

Критично мислить під час виконання завдань.

67.

11.03.

Пись­мо слів із буквосполученням дз. Словникові диктанти. Списування з друкованого тексту.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Дотримується правил при написанні

букв

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Критично мислить під час виконання завдань.

68.

12.03.

Буквосполучення дз, звук [дз] Формування вмінь читання слова з буквосполученням дз. Робота з дитячою книжкою. «Веснянки»

 

Здоров’я і безпека (дії в небезпечних ситуаціях)

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом;

Читає склади і слова, з вивченими буквами.

Оцінює свою роботу.

69.

12.03.

Буквосполучення дз, звук [дз]

Пись­мо слів із буквосполученням дз. Словникові диктанти. Списування з друкованого тексту.

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги).

Дотримується правил при написанні

букв;

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Критично мислить під час виконання завдань.

70.

13.03.

Апостроф. Формування вмінь читання слова з апострофом. Аналітико-синтетичні види робо­ти зі словами-назвами предметів, які намальо­вані у«віночку».

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги)

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом;

Читає склади і слова, з вивченими буквами і апострофом.

Оцінює свою роботу.

71.

 

13.03.

Письмо слів з апострофом. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв'язного мовлення «Слова – назви звірів»

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Дотримується правил при написанні

букв;

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Критично мислить під час виконання завдань.

72.

15.03.

Апостроф. Формування вмінь читання слова з апострофом. Формування вмінь читання за текстом з польського гумору.

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги).

 

 

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом;

Читає склади і слова, з вивченими буквами і апострофом.

Оцінює свою роботу.

73.

15.03.

Закріплення написання слів з апострофом. Мовна гра «Утвори нові слова». Списування з друкованого тексту.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Дотримується правил при написанні

букв;

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Критично мислить під час мовної гри «Утвори слово»

74.

25.03.

Народні перлинки.Заклички. Мирилки.

 

Громадянська відповідальність (демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі).

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом;

Читає склади і слова, тексти з вивченими буквами і апострофом.

Оцінює свою роботу.

75.

25.03.

Закріплення написання вивчених букв, слів з ними.

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги)

Дотримується правил при написанні

букв;

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

76.

26.03.

Народні перлинки. Пісні-ігри. Колискові пісні. Загадки

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги)

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом;

Читає склади і слова, з вивченими буквами.

Оцінює свою роботу.

77.

26.03.

Закріплення написання вивчених букв. Диктант слів, речень.

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги).

Дотримується правил при написанні

букв;

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту; пише під диктовку слова, речень.

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

78.

27.03.

Казки-мультфільми.

Казка «Кривенька качечка»

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом;

Читає склади і слова, з вивченими буквами і апострофом.

Оцінює вчинки герої казки.

79.

27.03.

Закріплення написання вивчених букв, слів з ними. Списування з друкованого тексту.

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги).

Дотримується правил при написанні

букв;

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту;.

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

80.

29.03.

Українська народна казка «Ворон, куріпка і мишка»

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги)

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом;

Читає склади і слова, з вивченими буквами і апострофом.

Оцінює вчинки герої казки.

81.

29.03.

Закріплення написання вивчених букв, слів з ними. Складання і запис речень

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Дотримується правил при написанні

букв;

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту;

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

82.

01.04.

Літературні казки. Сучасні казки.

А М’ястківський «Чарівне яєчко»

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом;

Читає склади і слова, з вивченими буквами і апострофом.

Обґрунтовує судження щодо характеру героїв казки.

83.

01.04.

Звуко-буквений аналіз слів. Диктант слів. Самоперевірка написаного.

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги).

Дотримується правил при написанні

букв;

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту;.

Оцінює свою роботу.

84.

02.04.

Сучасні казки. «Їжачки» за

Ю. Ярмишем. Бібліотечний урок. Дитячі письменники нашого часу.

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом;

Читає склади і слова, з вивченими буквами і апострофом.

Обґрунтовує судження щодо характеру героїв казки.

85.

02.04.

Списування з друкованого тексту. Диктант слів, речень.

 

Громадянська відповідальність (формування ціннісних пріоритетів).

Дотримується правил при написанні

букв;

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту;

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

86.

03.04.

До Дня мами. «Подарунок» за

М Пономаренко. Л Мовчун «Подарунок»

 

Громадянська відповідальність (формування ціннісних пріоритетів).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом;

Читає склади і слова, з вивченими буквами і апострофом.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

87.

03.04.

Аналітико-синтетич­ні вправи. Кросворд. Словникові диктанти. Розвиток зв'язного мовлення

Слова – назви явищ природи.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Дотримується правил при написанні

букв;

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту;

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

88.

05.04.

Старі казки на новий лад. «Великодні пригоди Жової Шапочки»

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги)

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом;

Читає склади і слова, з вивченими буквами і апострофом.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

89.

05.04.

Буквений та словниковий диктанти. Списування з друкованого тексту.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Дотримується правил при написанні

букв;

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту;

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

90.

08.04.

«Джерельце» Ю. Ярмиш. Узагальнюючий урок «Я умію, можу».

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом;

Читає склади і слова, з вивченими буквами і апострофом.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

91.

08.04.

Написання букв за алфавітом. Узагальнюючий урок букварного періоду

 

Громадянська відповідальність (формування ціннісних пріоритетів).

Дотримується правил при написанні

букв;

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту;.

 

 

 

 

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

 

 

 

Післябукварний період

 

92.

09.04.

Прислухайтеся до звуків — читайте правильно. С. Козлов «Звуки і голоси».

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

 

 

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом;

Читає склади і слова, з вивченими буквами і апострофом.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

93.

09.04.

Абетка. Звуки і букви. Голосні звуки.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Дотримується правил при написанні

букв;

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту;.

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

94.

10.04.

Читайте правильно — чітко вимовляйте звуки. Г.Малик «Казка про те, чому папуга не навчився розмовляти».

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом;

Читає склади і слова, з вивченими буквами і апострофом.

Критично мислить під час відповідей на запитання,

95.

10.04.

Приголосні звуки.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків.

 

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту;.

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

96.

12.04.

Читайте, запам'ятовуйте.

М. Богуславський «Бабуся вихідна».

 

Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети).

 

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом;

Читає склади і слова, з вивченими буквами .

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

97.

12.04.

Приголосні звуки: м'які й тверді.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків.

 

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту;

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

98.

15.04.

Розумійте значення слова, правильно його читайте.

О. Ільченко «Про хлопчика Тоні, кашу і мудрого крука» (казка).

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом;

Читає букварні тексти цілими словами (окремі слова ускладненої структури – за одиницями читання), правильно інтонуючи речення, різні за метою висловлювання та інтонацією – розповідні, питальні, спонукальні, окличні (без уживання термінів) з орієнтацією на відповідні розділові знаки.

Критично мислить під час відповідей на запитання,

99.

15.04.

Приголосні звуки м’які і тверді. Диктант речень.

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги).

Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків.

 

Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту;

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

100.

16.04.

Учіться записувати свої думки та почуття. І. Роздобудько  «Місяць у слоїку». Робота з дитячою книгою Легенда «Калина».

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Дотримується правила вживання великої літери на початку речення;

 

Складає, записує з допомогою вчителя речення за ілюстраціями, навчальною ситуацією, створеною вчителем.

Оцінює свою роботу.

101

16.04.

Знак м'якшення (ь).Буквосполучення ьо.

Звуко-буквений аналіз слів із знаком м'якшення

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Дотримується правильної постави під час сидіння за партою;

Списує текст дотримуючись правил каліграфії;

Критично мислить під час відповідей на запитання.

102

17.04.

Барвисті слова у творі М. Слабошпицький  «Лелеча весна».

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Дотримується правил збереження дитячої книжки, гігієни читання-розглядання,

Читає вголос склади та прості слова

 

Критично мислить під час відповідей на запитання.

103

17.04.

Перенос слів із буквою ь і буквосполученням ьо. Розвиток зв'язного мовлення  Слова – назви квітів.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові з 2-6 звуків.

Поділяє на склади слова з двох складів.

Оцінює свою роботу.

104

19.04.

Читайте правильно. С. Махотін  «Кошеня Гусєв».

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Визначає кількість речень у тексті (з 2-4 речень)

Вибирає з поданих або добирає самостійно заголовок до тексту.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

105

19.04.

Склад. Поділ слова на склади.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Визначає наголос у дво-, трискладових словах.

 

 

Поділяє на склади слова з двох – трьох складів.

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

106

22.04.

Хто у творі подобається і чим. Н. Сняданко «Матвійкові іграшки».

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги)

Визначає кількість речень у тексті (з 2-4 речень)

Вибирає з поданих або добирає самостійно заголовок до тексту.

Критично мислить під час відповідей на запитання.

107

22.04.

Велика буква в іменах і прізвищах людей.

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги).

Дотримується правила вживання великої літери.

Знає, що імена і прізвища людей пишуться з великої букви.

Оцінює свою роботу.

108.

23.04.

Слухайте, думайте. З. Мензатюк «Ярмарок».

 

Громадянська відповідальність (порівнювати свята і традиції у різних країнах).

Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків.

 

Читає вголос  доступні тексти цілими словами (окремі слова ускладненої структури – за одиницями читання);

розуміє зміст прочитаного.

Висловлюється про значення вміння читати в житті людини і прагне опанувати його.

 

109.

23.04.

Велика буква в назвах міст, сіл, річок.

 

Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги)

Дотримується правила вживання великої літери.

Знає, що назви міст, сіл і річок пишуться з великої букви.

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

 

110.

24.04.

Читаючи, керуйте своїм голосом.Т. Маршалова «Лісова кравчиня».

 

Громадянська відповідальність (усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів).

 

 

Правильно інтонує речення, різні за метою.

 

Читає вголос  доступні тексти цілими словами (окремі слова ускладненої структури – за одиницями читання);

розуміє зміст прочитаного.

Критично мислить під час відповідей на запитання.

111.

24.04.

Слова — назви предметів.

 

Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи)

 

Упізнає і розрізнює слова – назви предметів,

 

Наводить приклади слів – назв предметів.

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

112.

26.04.

Учіться розповідати про себе.М. Павленко  «Я — Оля Маляренко...».

 

Громадянська відповідальність (демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі)

Правильно інтонує речення,

 

Розуміє зміст прочитаного.

Критично мислить під час відповідей на запитання.

113.

26.04.

Закріплення знань про слова — назви предметів.

 

Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи).

Упізнає і розрізнює слова – назви предметів,

 

Наводить приклади слів – назв предметів.

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

114.

29.04.

Що розповідається в тексті про...? Леся Українка «Вишеньки». Робота з дитячою книгою «Хочу все знати»

 

Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи).

Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання

Розуміє зміст прочитаного.

Критично мислить під час відповідей на запитання.

115.

29.04.

Слова — назви ознак предметів. Розвиток зв'язного мовлення  «Слова  ввічливості»

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Упізнає і розрізнює слова – назви ознак предметів,

 

Наводить приклади слів – назв ознак предметів.

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

116.

30.04.

Який: добрий чи злий?

А. Григорук «Волелюбний вітер».

 

Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи).

Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією,

 

Читає вголос  доступні тексти цілими словами

 

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

117.

30.04.

Закріплення знань про слова — назви ознак предметів.

 

Здоров’я і безпека (правила дорожнього руху)

Упізнає і розрізнює слова – назви ознак предметів,

 

Наводить приклади слів – назв ознак предметів.

Оцінює свою роботу.

 

118.

01.05.

І голосом, і рухами. 3. Мензатюк «Як до жабок говорити».

 Навички читання вголос.

 

Здоров’я і безпека (правила дорожнього руху)

Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків.

 

Читає вголос  доступні тексти цілими словами (окремі слова ускладненої структури – за одиницями читання);

розуміє зміст прочитаного.

Оцінює свою роботу.

119.

01.05.

Слова — назви дій предметів.

 

Здоров’я і безпека (правила дорожнього руху).

Упізнає і розрізнює слова – назви дій предметів,

 

Наводить приклади слів – назв дій предметів.

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

120.

03.05.

Уважно слухайте текст, міркуйте, що буде далі.В. Запорожець  «Кульбабка».

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією,

 

Розуміє зміст прочитаного.

Висловлює судження щодо прочитаного тексту.

121.

03.05.

Читаю і відгадую загадки.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Розрізняє друковане і рукописне письмо.

 

 

Робить висновки за результатами уроку.

122.

13.05.

Списування загадок. Складання і запис речень.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Розрізнює види письма: друкованого, рукописного, малюнкового;

Правильно записує слова, вимова і написання яких збігаються;

 

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

123.

13.05.

Читаю і слухаю дитячі пісні.

 

Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи).

Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією,

 

Читає вголос  доступні тексти цілими словами (окремі слова ускладненої структури – за одиницями читання);

 

Усвідомлює цінність сім’ї.

 

124.

14.05.

Звертання, слова ввічливості. Списування слів ввічливості.

 

Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків).

Виокремлює в мовному потоці певні мовні одиниці

Списує текст дотримуючись правил каліграфії; перевіряє написане;

.

 

Робить висновки за результатами уроку.

125.

14.05.

Алфавіт. Звуки мовлення. Букви.

 

Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети)

Визначає алфовітний порядок слів.

Знає, що слова складаються зі звуків, що звуки на письмі позначаються буквами.

Оцінює свою роботу.

 

126.

15.05.

Алфавіт. Запис слів в алфавітному порядку.

 

Громадянська відповідальність (усвідомлює себе громадянином України)

Визначає алфовітний порядок слів.

Знає, що слова складаються зі звуків, що звуки на письмі позначаються буквами.

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

127.

15.05.

Діалог. Голосні звуки. Наголос. Склад.

 

Громадянська відповідальність (усвідомлює себе громадянином України)

Визначає наголос у дво-, трискладових словах.

 

Поділяє на склади слова з двох – трьох складів.

Робить висновки за результатами уроку.

128.

17.05.

Закріплення письма вивчених букв. Творче списування.

 

Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети)

Виокремлює в мовному потоці певні мовні одиниці

Списує текст дотримуючись правил каліграфії; перевіряє написане;

.

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

129

17.05.

Діалог. Приголосні звуки.

 

Громадянська відповідальність (дотримання правил роботи у парах)

Складає діалог на задану тему.

Розрізнює голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння

 

 

130.

20.05.

Повторення написання вивчених букв. Диктант.

 

Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети)

Виокремлює в мовному потоці певні мовні одиниці (слова в реченнях, звуки і склади у словах);

Списує текст дотримуючись правил каліграфії; перевіряє написане; виправляє допущені помилки;

 

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

131.

20.05.

Лічилки .

 

Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи).

Правильно інтонує речення,

 

Читає вголос  доступні тексти цілими словами (окремі слова ускладненої структури – за одиницями читання);

 

Оцінює свою роботу.

132.

21.05.

Творче списування.

 

Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети)

Виокремлює в мовному потоці певні мовні одиниці

Списує текст дотримуючись правил каліграфії; перевіряє написане;

.

 

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

133.

21.05.

«Ми - пасажири». Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного мовлення.

 

Здоров’я і безпека (правила дорожнього руху)

Практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книжки: обкладинка, корінець, сторінка

Читає вголос  доступні тексти цілими словами (окремі слова ускладненої структури – за одиницями читання);

 

Висловлює судження для чого існують бібліотека, читальна зала, книжкова виставка, хто допомагає вибрати книжку в бібліотеці.

134.

22.05.

Перевірка графічних навичок та техніки письма. Списування з друкованого тексту.

 

Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети)

Виокремлює в мовному потоці певні мовні одиниці

Списує текст дотримуючись правил каліграфії; перевіряє написане; виправляє допущені помилки;

 

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

135.

22.05.

Українська народна казка «Рукавичка».

 

Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи).

Правильно інтонує речення,

 

Читає вголос  доступні тексти цілими словами

 

Оцінює свою роботу.

136.

24.05.

Закріплення знань про роль букви я в українській мові. Творче списування.

 

Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети)

Виокремлює в мовному потоці певні мовні одиниці;

Списує текст дотримуючись правил каліграфії;

 

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

137.

24.05.

Авторська казка. Ольга Зубер

«Як заєць сон шукав»

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією,

 

Читає вголос  доступні тексти цілими словами

 

Оцінює свою роботу.

138.

27.05.

Закріплення знань про роль букв і звуків в українській мові. Творчі вправи.

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Розрізнює види письма: друкованого, рукописного, малюнкового;

Списує текст дотримуючись правил каліграфії;

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

139.

27.05.

Вірші про пори року

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Правильно інтонує речення,

 

Читає вголос  доступні тексти цілими словами

 

Оцінює свою роботу.

140.

28.05.

Повторення написання вивчених букв. Диктант.

 

Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети)

Дотримується правил при написанні букв.

пише під диктування слова, речення з 3-4 слів, написання яких здійснюється за фонетичним принципом

Оцінює свою роботу.

141.

28.05.

Читаю про дні тижня

 

Здоровя і безпека (розпорядок дня)

Правильно інтонує речення,

Читає вголос  доступні тексти цілими словами

 

Обґрунтовує судження щодо важливості розпорядку дня.

142.

29.05.

Закріплення письма вивчених букв. Вибіркове списування. Самодиктант.

 

Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети)

Виокремлює в мовному потоці певні мовні одиниці

Списує текст дотримуючись правил каліграфії;

 

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

143.

29.05.

Кольори у природі

 

Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).

Правильно інтонує речення,

 

Читає вголос  доступні тексти цілими словами

 

Оцінює свою роботу.

144.

31.05.

Закріплення навичок письма. Письмо речень, текстів з вивченими буквами.

 

Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети)

Виокремлює в мовному потоці певні мовні одиниці

Списує текст дотримуючись правил каліграфії;

 

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

145.

31.05.

Читаю про родину

 

Громадянська відповідальність (Формувати особистісні ціннісні пріоритети).

Правильно інтонує речення,

 

Читає вголос  доступні тексти цілими словами

 

Оцінює свою роботу.

146.

03.06.

Письмо слів з апострофом. Списування з друкованого тексту.

 

Громадянська відповідальність (Формувати особистісні ціннісні пріоритети).

 

 

Пише правильно слова з апострофом; списує з друкованого тексту.

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

147.

03.06.

«Буду чемним і привітним». Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного мовлення.

 

Громадянська відповідальність (Формувати особистісні ціннісні пріоритети).

Практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книжки;

Читає вголос  доступні тексти цілими словами

 

Висловлює судження з питання «Що значить бути чемним?»

148.

04.06.

Закріплення навичок письма. Виконання творчих вправ.

 

Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети)

Виокремлює в мовному потоці певні мовні одиниці;

Списує текст дотримуючись правил каліграфії;

 

Усвідомлює необхідність  естетичного вигляду рукописного письма.

 

149.

04.06.

Оповідання про дітей.Дружба і друзі

 

Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети)

Правильно інтонує речення,

 

 

Висловлює судження з питання «Що таке дружба?»

150

05.06.

Повторення письма вивчених букв.

Словниковий диктант.

 

Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети)

Використовує набуті вміння під час виконання завдання

 

Оцінює свою роботу

151.

05.06.

Дитячі ігри.Спорт

 

Здоров’я і безпека (спорт у житті людини)

Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків.

 

Читає вголос  доступні тексти цілими словами

.

Висловлює судження з питання «Для чого потрібно займатися спортом?»

152.

05.06.

Канікули.  Підсумковий урок за рік.

 

Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети)

Використовує набуті вміння під час виконання завдання

 

Оцінює свою роботу

 

docx
Пов’язані теми
Навчання грамоти, Планування
Інкл
Додано
12 грудня
Переглядів
19
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку