ІІ семестр (152 години)
№ з/п |
Дата |
Тема уроку |
Завдання додому |
Наскрізні змістові лінії |
Очікувані результати навчально-пізнавальної діяльності учнів |
||
|
Діяльність (уміння) |
Знаннєвий складник |
Ставлення (ціннісний складник) |
||||
1 |
15.01. |
Звук [ч], позначення його буквами Ч, ч. Звуко-буквені зіставлення. Формування аудіативних умінь за текстом віршів І. Січовика та Г. Демченко. Поняття омоніми без вживання терміну. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; виконує звуковий аналіз слів.
|
Розуміє, що буква «ч» позначає звуки [ч]; читає склади і слова з вивченими буквами. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
2. |
15.01. |
Письмо рядкової букви ч. Звуковий аналіз слова. Мовна гра «Анаграма». Буквений диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги) |
Дотримується правил при написанні елементів букви ч, рядкової букви ч; виконує звуковий аналіз слів; працює над буквенним диктантом. |
Пише рядкову букву ч із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту.
|
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
3. |
16.01. |
Закріплення вивченої букви ч. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Лисичка і журавель». |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів).
|
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом. |
Читає склади і слова, тексти з вивченими буквами. |
Характеризує героїв казки.. |
4. |
16.01. |
Письмо великої букви ч. Мовна гра «Кросворд». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи). |
Дотримується правил при написанні елементів букви Ч, великої букви Ч; виконує звуковий аналіз слів; працює над буквенним диктантом. |
Пише велику букву Ч із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту.
|
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
5. |
17.01. |
Закріплення вміння вимовляти звук [й], вивчення букв Й, й. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів. |
|
Громадянська відповідальність (демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі) |
Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; виконує звуковий аналіз слів.
|
Розуміє, що буква «й» позначає звуки [й]; читає склади і слова з вивченими буквами. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
6. |
17.01. |
Письмо рядкової букви й . Складовий аналіз слів. Буквений диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи). |
Дотримується правил при написанні елементів букви й, рядкової букви й; виконує звуковий аналіз слів; працює над буквенним диктантом. |
Пише рядкову букву й із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту.
|
Оцінює власну діяльність. |
7. |
19.01. |
Закріплення вивченої букви й. Робота з променевими таблицями. Антоніми (без уживання термінів). |
|
Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи). |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом. |
Розуміє значення поняття «антонім» ; читає склади і слова, тексти з вивченими буквами. |
Критично мислить під час виконання завдань. |
8. |
19.01. |
Письмо елементів та великої букви й Антоніми (без уживання термінів). Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
Здоров’я і безпека (оцінювати вплив навколишнього середовища на здоров’я людей).
|
Дотримується правил при написанні елементів букви Й, великої букви Й; виконує звуковий аналіз слів; працює над буквенним диктантом. |
Пише рядкову букву Й із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту.
|
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
9. |
22.01. |
Буква й буквосполучення йо. Виконання мовних завдань. |
|
Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи). |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом. |
Читає склади і слова, тексти з вивченими буквами. |
Критично мислить під час виконання завдань. |
10. |
22.01. |
Письмо малої та великої букви й Й. Складовий аналіз слова. Списування з друкованого тексту. |
|
Здоров’я і безпека (правила дорожнього руху). |
Дотримується правил при написанні рядкової та великої букви Йй; виконує звуковий аналіз слів. |
Пише рядкову букву та велику букви Йй із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту. |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма. |
11. |
23.01. |
Звук [х], вивчення букв Х, х. Звуко-буквені зіставлення. Розвиток критичного мислення за віршем і текстом Ф. Кунас. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; виконує звуковий аналіз слів.
|
Розуміє, що буква «х» позначає звук [х]; читає склади і слова з вивченими буквами. |
Оцінює власну діяльність. |
12. |
23.01. |
Письмо елементів рядкової букви х. Списування з друкованого тексту. |
|
Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи). |
Дотримується правил при написанні елементів букви х, рядкової букви х; виконує звуковий аналіз слів; працює над буквенним диктантом. |
Пише рядкову букву х із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту.
|
Оцінює власну діяльність. |
13. |
24.01. |
Закріплення вивченої букви х. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання. Робота з дитячою книжкою. Якими можуть бути персонажі твору? Який ти? Ти — хоробрий. Ти — хоробра. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом. |
Читає склади і слова, тексти з вивченими буквами. |
Висловлює судження «Які можуть бути персонажі твору» |
14. |
24.01. |
Письмо великої букви х. Мовні ігри «Анаграма», «Лабіринт». Списування з друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення . |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Дотримується правил при написанні елементів букви Х, великої букви Х; |
Пише велику букву Х із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;
|
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
15. |
26.01. |
Звук [ж], вивчення букв Ж, ж. Звуко-буквені зіставлення. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;
|
Розуміє, що буква «ж» позначає звук [ж]; читає склади і слова з вивченими буквами. |
Оцінює власну діяльність. |
16. |
26.01. |
Письмо рядкової букви ж . Мовна гра «Кросворд». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи). |
Дотримується правил при написанні елементів букви ж, рядкової букви ж; |
Пише рядкову букву ж із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;
|
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
17. |
29.01. |
Закріплення вивченої букви ж. Робота зі скоромовкою. Театралізація тексту за М. і Т. Прохаськами. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Аналізує прослуханий текст; |
Читає склади з вивченими буквами. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
18. |
29.01. |
Письмо великої букви Ж . Складовий аналіз слова. Списування з друкованого тексту. |
|
Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріоритети) |
Дотримується правил при написанні елементів букви Ж, великої букви Ж;. |
Пише велику букву Ж із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
19. |
30.01. |
Звук [ш], вивчення букв Ш, ш. Звуко-буквені зіставлення. Формування аудіативних умінь за віршем. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання. |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлює себе громадянином України) |
Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; |
Розуміє, що буква «ш» позначає звук [ш]; читає склади з вивченими буквами. |
Усвідомлює себе громадянином України. |
20. |
30.01. |
Письмо рядкової букви ш . Складові схеми слів. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлює себе громадянином України) |
Дотримується правил при написанні елементів букви ш, рядкової букви ш;. |
Пише рядкову букву ш із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;
|
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма. |
21. |
31.01. |
Закріплення вивченої букви ш. Казка «Івасик-Телесик». Мовна гра «Криптограма», Формування аудіативних умінь за віршем Т. Шевченка. |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлює себе громадянином України) |
Аналізує прослуханий текст; |
Читає склади і слова, тексти з вивченими буквами. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
22. |
31.01. |
Письмо великої букви Ш. Співставлення звукових схем зі словами намальованих предметів. Списування з друкованого тексту. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Дотримується правил при написанні елементів букви Ш, великої букви Ш;. |
Пише велику букву Ш із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
23. |
02.02. |
Закріплення написання вивчених букв. Диктант букв, слів. Списування з друкованого тексту. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Дотримується правил при написанні букв; |
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма. |
24. |
02.02. |
Вивчення букви ї та її звукових значень [йі]. Формування аудіативних умінь з використанням скоромовки та вірша Л. Біленької. Звуко-буквені зіставлення. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; |
Розуміє, що буква «ї» позначає звуки [й], [і] ; |
Усвідомлює себе громадянином України. |
25. |
05.02 |
Звукові значення букви ї. Письмо рядкової букви ї. Списування з друкованого тексту. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (пояснювати залежність людини від природніх ресурсів)
|
Дотримується правил при написанні елементів букви ї, рядкової букви ї; |
Пише рядкову букву ї із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;
|
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
26. |
05.02. |
Закріплення вивченої букви ї. Мовні ігри . Робота з дитячою книжкою. Ти — працьовитий. Ти — працьовита. Казка «Котигорошко». |
|
Громадянська відповідальність (формування ціннісних пріоритетів). |
Аналізує прослуханий текст; |
Читає склади і слова, з вивченими буквами. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
27. |
06.02. |
Письмо великої букви Ї. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв’язного мовлення.
|
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Дотримується правил при написанні елементів букви Ї, великої букви Ї; |
Пише велику букву Ї із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;
|
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
28. |
06.02. |
Закріплення звукового значення букви ї.Звуко-буквений аналіз слів. Диференційований підхід у формуванні вмінь читати. Переказування прослуханого тексту за запитаннями. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом; |
Читає склади і слова, з вивченими буквами. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
29. |
07.02. |
Мовна гра «Утвори нові слова». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Дотримується правил при написанні букв; |
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; |
Критично мислить під час мовної гри «Утвори нові слова». |
30. |
07.02. |
Вивчення букви я та її звукових значень [йа], [а] після м’якого приголосного. Звуко-буквені зіставлення. Формування вмінь читання слова з буквою я. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (розглядати природу як цілісну систему) |
Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;
|
Розуміє, що буква «я» позначає звуки [йа], [а] ; |
Оцінює свою роботу. |
31. |
09.02. |
Письмо рядкової букви я під лічбу. Робота з предметними малюнками. Буквений та словниковий диктанти. Списування з друкованого тексту. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Дотримується правил при написанні елементів букви я, рядкової букви я, |
Пише рядкову букву я із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
32. |
09.02. |
Закріплення вивченої букви я. Розвиток мовлення за змістом малюнків до казки «Як їжачок і заєць наввипередки бігали». Робота над загадкою. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом; |
Читає склади і слова, з вивченими буквами. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
33. |
12.02. |
Письмо великої букви Я під лічбу. Розвиток мовлення з використанням тексту Л. Ніцой. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Дотримується правил при написанні елементів букви Я, великої букви Я;. |
Пише велику букву Я із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;
|
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
34. |
12.02. |
Закріплення звукового значення букви я. Диференційований підхід у формуванні вмінь читання з використанням тексту Л. Ніцой. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом;. |
Читає склади і слова, з вивченими буквами. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
35. |
13.02. |
Письмо вивчених букв. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Дотримується правил при написанні букв; |
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; |
Критично ставиться до поставлених завдань. |
36. |
13.02. |
Вивчення букви ю та її звукових значень [йу], [у] після м’якого приголосного. Звуко-буквені зіставлення. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами–назвами предметів. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; |
Розуміє, що буква «ю» позначає звуки [йу], [у] ; |
Оцінює свою роботу. |
37. |
14.02. |
Письмо рядкової букви ю під лічбу. Мовна гра «Утвори нові слова». Списування з друкованого тексту. |
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги). |
Дотримується правил при написанні елементів букви ю, рядкової букви ю, |
Пише рядкову букву ю із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма. |
38. |
14.02. |
Закріплення вивченої букви ю. Мовні ігри . Робота за текстом В.Герланц. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Аналізує прослуханий текст; |
Читає склади і слова, з вивченими буквами. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
39. |
16.02. |
Письмо великої букви ю. Омоніми. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Дотримується правил при написанні елементів букви Ю, великої букви Ю; |
Пише велику букву Ю із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
40. |
16.02. |
Закріплення вивченої букви ю. Мовні ігри «Криптограма», «Збери слово». Робота зі скоромовкою. Робота з дитячою книжкою. Ти — слухняний. Ти — слухняна. Вчинки персонажів твору. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом; |
Читає склади і слова, з вивченими буквами. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
41. |
19.02. |
Письмо великої букви Ю, складів та слів із нею. Написання речень. Диктант обернених складів. Розвиток зв’язного мовлення. Театралізація казки «Як їжачок і заєць наввипередки бігали». |
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги). |
Дотримується правил при написанні елементів букви Ю, великої букви Ю;. |
Пише велику букву Ю із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;
|
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
42. |
19.02. |
Вивчення букви є та її звукових значень [йе], [е] після м’якого приголосного. Звуко-буквені зіставлення. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; |
Розуміє, що буква «є» позначає звуки [йе], [е] ; |
Оцінює свою роботу. |
43. |
20.02. |
Письмо рядкової букви є. Письмо рядкової букви є. Буквений та словниковий диктанти. Списування з друкованого тексту. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Дотримується правил при написанні елементів букви є, рядкової букви є,. |
Пише рядкову букву є із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
44. |
20.02. |
Закріплення вивченої букви є. Розвиток мовлення за малюнками до казки «Дві білки», і тексту Л. Ніцой. Мовні ігри. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом;
|
Читає склади і слова, з вивченими буквами. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
45. |
21.02. |
Письмо великої букви є. Аналітико-синтетичні вправи. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
Здоров’я і безпека (дії у небезпечних ситуаціях) |
Дотримується правил при написанні елементів букви Є, великої букви Є; |
Пише велику букву Є із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
46. |
21.02. |
Закріплення вивченої букви є. Мовні ігри «“Збери” слова», «З’єднай схему зі словом». |
|
Громадянська відповідальність (дотримання правил роботи у парах) |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом; |
Читає склади і слова, з вивченими буквами. |
Критично ставиться до завдань гри «Збери слова» |
47. |
23.02. |
Письмо вивчених букв. Диктант складів, слів. Списування друкованого тексту. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Дотримується правил при написанні букв; |
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; |
Критично мислить під час виконання завдань. |
48. |
23.02. |
Закріплення вміння вимовляти звуки [ц], [ц´], вивчення букви ц. Звуко-буквені зіставлення. Формування аудіативних умінь за коломийкою. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків;
|
Розуміє, що буква «ц» позначає звук [ц], [цꞌ], |
Усвідомлює себе громадянином України. |
49. |
26.02. |
Робота з предметними малюнками. Письмо рядкової букви ц. Мовна гра «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати питання, пов’язані із збереженням навколишнього середовища) |
Дотримується правил при написанні елементів букви ц, рядкової букви ц, |
Пише рядкову букву ц із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
50. |
26.02. |
Закріплення вивченої букви ц. Мовні ігри. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання правил роботи у парах) |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом;. |
Читає склади і слова, з вивченими буквами. |
Критично ставиться до завдань під час мовних ігор. |
51. |
27.02. |
Письмо великої букви ц. Логіко-мовленнєві ігри «Групування предметів», «Кросворд». Списування з друкованого тексту. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Дотримується правил при написанні елементів букви Ц великої букви Ц;. |
Пише велику букву Ц із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма. |
52. |
|
Вивчення букви щ та її звукових значень [ш], [ч]. Звуко-буквені зіставлення. Робота з дитячою книжкою. Ти — чесний. Ти — чесна. |
|
Громадянська відповідальність (формулювати особистісні ціннісні пріорітети). |
Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; |
Розуміє, що буква «щ» позначає звуки [ш], [ч] ; читає склади і слова з вивченими буквами. |
Оцінює свою роботу. |
53. |
27.02. |
Письмо рядкової букви щ. Списування з друкованого тексту. Урок розвитку зв’язного мовлення. Казка «Дві білки». |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища) |
Дотримується правил при написанні елементів букви щ, рядкової букви щ, |
Пише рядкову букву щ із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;
|
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
54. |
28.02. |
Закріплення вивчення букви щ. Розвиток мовлення за народною закличкою, малюнком. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання правил роботи у парах) |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом;
|
Читає склади і слова, з вивченими буквами. |
Оцінює свою роботу. |
55. |
28.02. |
Письмо великої букви щ. Аналітико-синтетичні вправи. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища) |
Дотримується правил при написанні елементів букви Щ, великої букви Щ;. |
Пише велику букву Щ із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;
|
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма. |
56. |
01.03. |
Закріплення звукового значення букви щ. Звуко-буквені зіставлення. Формування вмінь читання слова з буквою щ. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом; |
Читає склади і слова, з вивченими буквами. |
Оцінює свою роботу. |
57. |
01.03. |
Письмо складів, слів з буквою щ. Аналітико-синтетичні вправи. Списування з друкованого тексту. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Дотримується правил при написанні букв; |
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; |
Критично мислить під час виконання завдань. |
58. |
04.03. |
Закріплення вміння вимовляти звук ф, вивчення букви ф. Звуко-буквені зіставлення. Формування вмінь читання слова з буквою ф. |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлення себе як учасника спільноти своїх друзів) |
Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; |
Розуміє, що буква «ф» позначає звуки [ф]; |
Оцінює свою роботу. |
59. |
04.03. |
Письмо рядкової букви ф. Кросворд. Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища) |
Дотримується правил при написанні елементів букви ф, рядкової букви щ, |
Пише рядкову букву ф із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;
|
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма. |
60. |
05.03. |
Закріплення вміння вимовляти звук ф, вивчення букви ф. Формування аудіативних умінь за віршем Г. Чубач. Формування вмінь читання слова з буквою ф. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом; |
Читає склади і слова, з вивченими буквами. |
Оцінює свою роботу. |
61. |
05.03. |
Письмо великої букви Ф. Мовна гра «Пошукова таблиця». Словниковий диктант. Списування з друкованого тексту. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Дотримується правил при написанні елементів букви Ф, великої букви Ф;. |
Пише велику букву Ф із дотриманням правильної форми, висоти, ширини;
|
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма. |
62. |
06.03. |
Практичне ознайомлення зі звуком [дж]. Звуко-буквені зіставлення. Формування вмінь читання слів з буквосполученням дж. |
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги) |
Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; |
Розуміє, що буквосполучення дж позначає звук [дж]; |
Оцінює вчинки герої казки. |
63. |
06.03. |
Письмо слів із буквосполученням дж. Словникові диктанти. Списування з друкованого тексту. Формування аудіативних умінь за текстом В. Чухліба. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Дотримується правил при написанні букв; |
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; |
Критично мислить під час виконання завдань. |
64. |
08.03. |
Буквосполучення дж, звук [дж]. Звуко-буквені зіставлення. Формування вмінь читання слів з буквосполученням дж. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом; |
Читає склади і слова, з вивченими буквами. |
Оцінює свою роботу. |
65. |
08.03. |
Буквосполучення дж, звук [дж]. Звуко-буквений аналіз слів. Диктант слів. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Дотримується правил при написанні букв; |
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; |
Критично мислить під час виконання завдань. |
66. |
11.03. |
Практичне ознайомлення зі звуками [дз], [дз´], буквосполученням, яке його позначає. Формування вмінь читання слова з буквосполученням дз. |
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги) |
Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків; |
Розуміє, що буквосполучення дз позначає звук [дз]; |
Критично мислить під час виконання завдань. |
67. |
11.03. |
Письмо слів із буквосполученням дз. Словникові диктанти. Списування з друкованого тексту. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Дотримується правил при написанні букв |
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; |
Критично мислить під час виконання завдань. |
68. |
12.03. |
Буквосполучення дз, звук [дз] Формування вмінь читання слова з буквосполученням дз. Робота з дитячою книжкою. «Веснянки» |
|
Здоров’я і безпека (дії в небезпечних ситуаціях) |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом; |
Читає склади і слова, з вивченими буквами. |
Оцінює свою роботу. |
69. |
12.03. |
Буквосполучення дз, звук [дз] Письмо слів із буквосполученням дз. Словникові диктанти. Списування з друкованого тексту. |
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги). |
Дотримується правил при написанні букв; |
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; |
Критично мислить під час виконання завдань. |
70. |
13.03. |
Апостроф. Формування вмінь читання слова з апострофом. Аналітико-синтетичні види роботи зі словами-назвами предметів, які намальовані у«віночку». |
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги) |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом; |
Читає склади і слова, з вивченими буквами і апострофом. |
Оцінює свою роботу. |
71.
|
13.03. |
Письмо слів з апострофом. Списування з друкованого тексту. Розвиток зв'язного мовлення «Слова – назви звірів» |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Дотримується правил при написанні букв; |
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; |
Критично мислить під час виконання завдань. |
72. |
15.03. |
Апостроф. Формування вмінь читання слова з апострофом. Формування вмінь читання за текстом з польського гумору. |
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги).
|
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом; |
Читає склади і слова, з вивченими буквами і апострофом. |
Оцінює свою роботу. |
73. |
15.03. |
Закріплення написання слів з апострофом. Мовна гра «Утвори нові слова». Списування з друкованого тексту. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Дотримується правил при написанні букв; |
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; |
Критично мислить під час мовної гри «Утвори слово» |
74. |
25.03. |
Народні перлинки.Заклички. Мирилки. |
|
Громадянська відповідальність (демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі). |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом; |
Читає склади і слова, тексти з вивченими буквами і апострофом. |
Оцінює свою роботу. |
75. |
25.03. |
Закріплення написання вивчених букв, слів з ними. |
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги) |
Дотримується правил при написанні букв; |
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма. |
76. |
26.03. |
Народні перлинки. Пісні-ігри. Колискові пісні. Загадки |
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги) |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом; |
Читає склади і слова, з вивченими буквами. |
Оцінює свою роботу. |
77. |
26.03. |
Закріплення написання вивчених букв. Диктант слів, речень. |
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги). |
Дотримується правил при написанні букв; |
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту; пише під диктовку слова, речень. |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма. |
78. |
27.03. |
Казки-мультфільми. Казка «Кривенька качечка» |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Аналізує прослуханий текст; відповідає на запитання за змістом; |
Читає склади і слова, з вивченими буквами і апострофом. |
Оцінює вчинки герої казки. |
79. |
27.03. |
Закріплення написання вивчених букв, слів з ними. Списування з друкованого тексту. |
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги). |
Дотримується правил при написанні букв; |
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту;. |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
80. |
29.03. |
Українська народна казка «Ворон, куріпка і мишка» |
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги) |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом; |
Читає склади і слова, з вивченими буквами і апострофом. |
Оцінює вчинки герої казки. |
81. |
29.03. |
Закріплення написання вивчених букв, слів з ними. Складання і запис речень |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Дотримується правил при написанні букв; |
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту; |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма. |
82. |
01.04. |
Літературні казки. Сучасні казки. А М’ястківський «Чарівне яєчко» |
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом; |
Читає склади і слова, з вивченими буквами і апострофом. |
Обґрунтовує судження щодо характеру героїв казки. |
83. |
01.04. |
Звуко-буквений аналіз слів. Диктант слів. Самоперевірка написаного. |
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги). |
Дотримується правил при написанні букв; |
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту;. |
Оцінює свою роботу. |
84. |
02.04. |
Сучасні казки. «Їжачки» за Ю. Ярмишем. Бібліотечний урок. Дитячі письменники нашого часу. |
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом; |
Читає склади і слова, з вивченими буквами і апострофом. |
Обґрунтовує судження щодо характеру героїв казки. |
85. |
02.04. |
Списування з друкованого тексту. Диктант слів, речень. |
|
Громадянська відповідальність (формування ціннісних пріоритетів). |
Дотримується правил при написанні букв; |
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту; |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
86. |
03.04. |
До Дня мами. «Подарунок» за М Пономаренко. Л Мовчун «Подарунок» |
|
Громадянська відповідальність (формування ціннісних пріоритетів). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом; |
Читає склади і слова, з вивченими буквами і апострофом. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
87. |
03.04. |
Аналітико-синтетичні вправи. Кросворд. Словникові диктанти. Розвиток зв'язного мовлення Слова – назви явищ природи. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Дотримується правил при написанні букв; |
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту; |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма. |
88. |
05.04. |
Старі казки на новий лад. «Великодні пригоди Жової Шапочки» |
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги) |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом; |
Читає склади і слова, з вивченими буквами і апострофом. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
89. |
05.04. |
Буквений та словниковий диктанти. Списування з друкованого тексту. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Дотримується правил при написанні букв; |
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту; |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма. |
90. |
08.04. |
«Джерельце» Ю. Ярмиш. Узагальнюючий урок «Я умію, можу». |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом; |
Читає склади і слова, з вивченими буквами і апострофом. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
91. |
08.04. |
Написання букв за алфавітом. Узагальнюючий урок букварного періоду |
|
Громадянська відповідальність (формування ціннісних пріоритетів). |
Дотримується правил при написанні букв; |
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту;.
|
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
Післябукварний період
|
|||||||
92. |
09.04. |
Прислухайтеся до звуків — читайте правильно. С. Козлов «Звуки і голоси». |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища).
|
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом; |
Читає склади і слова, з вивченими буквами і апострофом. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
93. |
09.04. |
Абетка. Звуки і букви. Голосні звуки. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Дотримується правил при написанні букв; |
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту;. |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
94. |
10.04. |
Читайте правильно — чітко вимовляйте звуки. Г.Малик «Казка про те, чому папуга не навчився розмовляти». |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом; |
Читає склади і слова, з вивченими буквами і апострофом. |
Критично мислить під час відповідей на запитання, |
95. |
10.04. |
Приголосні звуки. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків.
|
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту;. |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
96. |
12.04. |
Читайте, запам'ятовуйте. М. Богуславський «Бабуся вихідна». |
|
Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети).
|
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом; |
Читає склади і слова, з вивченими буквами . |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
97. |
12.04. |
Приголосні звуки: м'які й тверді. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків.
|
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту; |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
98. |
15.04. |
Розумійте значення слова, правильно його читайте. О. Ільченко «Про хлопчика Тоні, кашу і мудрого крука» (казка). |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Аналізує прочитаний текст; відповідає на запитання за змістом; |
Читає букварні тексти цілими словами (окремі слова ускладненої структури – за одиницями читання), правильно інтонуючи речення, різні за метою висловлювання та інтонацією – розповідні, питальні, спонукальні, окличні (без уживання термінів) з орієнтацією на відповідні розділові знаки. |
Критично мислить під час відповідей на запитання, |
99. |
15.04. |
Приголосні звуки м’які і тверді. Диктант речень. |
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги). |
Впізнає і розрізнює букви на позначення голосних і приголосних звуків.
|
Пише букви із дотриманням правильної форми, висоти, ширини; списує з друкованого тексту; |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
100. |
16.04. |
Учіться записувати свої думки та почуття. І. Роздобудько «Місяць у слоїку». Робота з дитячою книгою Легенда «Калина». |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Дотримується правила вживання великої літери на початку речення;
|
Складає, записує з допомогою вчителя речення за ілюстраціями, навчальною ситуацією, створеною вчителем. |
Оцінює свою роботу. |
101 |
16.04. |
Знак м'якшення (ь).Буквосполучення ьо. Звуко-буквений аналіз слів із знаком м'якшення |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Дотримується правильної постави під час сидіння за партою; |
Списує текст дотримуючись правил каліграфії; |
Критично мислить під час відповідей на запитання. |
102 |
17.04. |
Барвисті слова у творі М. Слабошпицький «Лелеча весна». |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Дотримується правил збереження дитячої книжки, гігієни читання-розглядання, |
Читає вголос склади та прості слова
|
Критично мислить під час відповідей на запитання. |
103 |
17.04. |
Перенос слів із буквою ь і буквосполученням ьо. Розвиток зв'язного мовлення Слова – назви квітів. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Правильно відтворює ланцюжок звуків у почутому слові з 2-6 звуків. |
Поділяє на склади слова з двох складів. |
Оцінює свою роботу. |
104 |
19.04. |
Читайте правильно. С. Махотін «Кошеня Гусєв». |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Визначає кількість речень у тексті (з 2-4 речень) |
Вибирає з поданих або добирає самостійно заголовок до тексту. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
105 |
19.04. |
Склад. Поділ слова на склади. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Визначає наголос у дво-, трискладових словах.
|
Поділяє на склади слова з двох – трьох складів. |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма. |
106 |
22.04. |
Хто у творі подобається і чим. Н. Сняданко «Матвійкові іграшки». |
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги) |
Визначає кількість речень у тексті (з 2-4 речень) |
Вибирає з поданих або добирає самостійно заголовок до тексту. |
Критично мислить під час відповідей на запитання. |
107 |
22.04. |
Велика буква в іменах і прізвищах людей. |
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги). |
Дотримується правила вживання великої літери. |
Знає, що імена і прізвища людей пишуться з великої букви. |
Оцінює свою роботу. |
108. |
23.04. |
Слухайте, думайте. З. Мензатюк «Ярмарок». |
|
Громадянська відповідальність (порівнювати свята і традиції у різних країнах). |
Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків.
|
Читає вголос доступні тексти цілими словами (окремі слова ускладненої структури – за одиницями читання); розуміє зміст прочитаного. |
Висловлюється про значення вміння читати в житті людини і прагне опанувати його.
|
109. |
23.04. |
Велика буква в назвах міст, сіл, річок. |
|
Громадянська відповідальність (розуміти потребу працювати разом, наводити приклади взаємодопомоги) |
Дотримується правила вживання великої літери. |
Знає, що назви міст, сіл і річок пишуться з великої букви. |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
110. |
24.04. |
Читаючи, керуйте своїм голосом.Т. Маршалова «Лісова кравчиня». |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлювати себе як учасника спільноти своїх друзів).
|
Правильно інтонує речення, різні за метою.
|
Читає вголос доступні тексти цілими словами (окремі слова ускладненої структури – за одиницями читання); розуміє зміст прочитаного. |
Критично мислить під час відповідей на запитання. |
111. |
24.04. |
Слова — назви предметів. |
|
Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи)
|
Упізнає і розрізнює слова – назви предметів,
|
Наводить приклади слів – назв предметів. |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
112. |
26.04. |
Учіться розповідати про себе.М. Павленко «Я — Оля Маляренко...». |
|
Громадянська відповідальність (демонструвати розуміння цінності культурного розмаїття та потреби жити разом у мирі) |
Правильно інтонує речення,
|
Розуміє зміст прочитаного. |
Критично мислить під час відповідей на запитання. |
113. |
26.04. |
Закріплення знань про слова — назви предметів. |
|
Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи). |
Упізнає і розрізнює слова – назви предметів,
|
Наводить приклади слів – назв предметів. |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма. |
114. |
29.04. |
Що розповідається в тексті про...? Леся Українка «Вишеньки». Робота з дитячою книгою «Хочу все знати» |
|
Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи). |
Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання |
Розуміє зміст прочитаного. |
Критично мислить під час відповідей на запитання. |
115. |
29.04. |
Слова — назви ознак предметів. Розвиток зв'язного мовлення «Слова ввічливості» |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Упізнає і розрізнює слова – назви ознак предметів,
|
Наводить приклади слів – назв ознак предметів. |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
116. |
30.04. |
Який: добрий чи злий? А. Григорук «Волелюбний вітер». |
|
Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи). |
Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією,
|
Читає вголос доступні тексти цілими словами
|
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
117. |
30.04. |
Закріплення знань про слова — назви ознак предметів. |
|
Здоров’я і безпека (правила дорожнього руху) |
Упізнає і розрізнює слова – назви ознак предметів,
|
Наводить приклади слів – назв ознак предметів. |
Оцінює свою роботу.
|
118. |
01.05. |
І голосом, і рухами. 3. Мензатюк «Як до жабок говорити». Навички читання вголос. |
|
Здоров’я і безпека (правила дорожнього руху) |
Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків.
|
Читає вголос доступні тексти цілими словами (окремі слова ускладненої структури – за одиницями читання); розуміє зміст прочитаного. |
Оцінює свою роботу. |
119. |
01.05. |
Слова — назви дій предметів. |
|
Здоров’я і безпека (правила дорожнього руху). |
Упізнає і розрізнює слова – назви дій предметів,
|
Наводить приклади слів – назв дій предметів. |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
120. |
03.05. |
Уважно слухайте текст, міркуйте, що буде далі.В. Запорожець «Кульбабка». |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією,
|
Розуміє зміст прочитаного. |
Висловлює судження щодо прочитаного тексту. |
121. |
03.05. |
Читаю і відгадую загадки. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Розрізняє друковане і рукописне письмо.
|
|
Робить висновки за результатами уроку. |
122. |
13.05. |
Списування загадок. Складання і запис речень. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Розрізнює види письма: друкованого, рукописного, малюнкового; |
Правильно записує слова, вимова і написання яких збігаються;
|
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
123. |
13.05. |
Читаю і слухаю дитячі пісні. |
|
Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи). |
Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією,
|
Читає вголос доступні тексти цілими словами (окремі слова ускладненої структури – за одиницями читання);
|
Усвідомлює цінність сім’ї.
|
124. |
14.05. |
Звертання, слова ввічливості. Списування слів ввічливості. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання встановлених у суспільстві норм та обов’язків). |
Виокремлює в мовному потоці певні мовні одиниці |
Списує текст дотримуючись правил каліграфії; перевіряє написане; . |
Робить висновки за результатами уроку. |
125. |
14.05. |
Алфавіт. Звуки мовлення. Букви. |
|
Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети) |
Визначає алфовітний порядок слів. |
Знає, що слова складаються зі звуків, що звуки на письмі позначаються буквами. |
Оцінює свою роботу.
|
126. |
15.05. |
Алфавіт. Запис слів в алфавітному порядку. |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлює себе громадянином України) |
Визначає алфовітний порядок слів. |
Знає, що слова складаються зі звуків, що звуки на письмі позначаються буквами. |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма. |
127. |
15.05. |
Діалог. Голосні звуки. Наголос. Склад. |
|
Громадянська відповідальність (усвідомлює себе громадянином України) |
Визначає наголос у дво-, трискладових словах.
|
Поділяє на склади слова з двох – трьох складів. |
Робить висновки за результатами уроку. |
128. |
17.05. |
Закріплення письма вивчених букв. Творче списування. |
|
Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети) |
Виокремлює в мовному потоці певні мовні одиниці |
Списує текст дотримуючись правил каліграфії; перевіряє написане; . |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
129 |
17.05. |
Діалог. Приголосні звуки. |
|
Громадянська відповідальність (дотримання правил роботи у парах) |
Складає діалог на задану тему. |
Розрізнює голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння
|
|
130. |
20.05. |
Повторення написання вивчених букв. Диктант. |
|
Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети) |
Виокремлює в мовному потоці певні мовні одиниці (слова в реченнях, звуки і склади у словах); |
Списує текст дотримуючись правил каліграфії; перевіряє написане; виправляє допущені помилки;
|
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
131. |
20.05. |
Лічилки . |
|
Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи). |
Правильно інтонує речення,
|
Читає вголос доступні тексти цілими словами (окремі слова ускладненої структури – за одиницями читання);
|
Оцінює свою роботу. |
132. |
21.05. |
Творче списування. |
|
Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети) |
Виокремлює в мовному потоці певні мовні одиниці |
Списує текст дотримуючись правил каліграфії; перевіряє написане; .
|
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
133. |
21.05. |
«Ми - пасажири». Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
Здоров’я і безпека (правила дорожнього руху) |
Практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книжки: обкладинка, корінець, сторінка |
Читає вголос доступні тексти цілими словами (окремі слова ускладненої структури – за одиницями читання);
|
Висловлює судження для чого існують бібліотека, читальна зала, книжкова виставка, хто допомагає вибрати книжку в бібліотеці. |
134. |
22.05. |
Перевірка графічних навичок та техніки письма. Списування з друкованого тексту. |
|
Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети) |
Виокремлює в мовному потоці певні мовні одиниці |
Списує текст дотримуючись правил каліграфії; перевіряє написане; виправляє допущені помилки;
|
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
135. |
22.05. |
Українська народна казка «Рукавичка». |
|
Громадянська відповідальність (демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, своєї школи). |
Правильно інтонує речення,
|
Читає вголос доступні тексти цілими словами
|
Оцінює свою роботу. |
136. |
24.05. |
Закріплення знань про роль букви я в українській мові. Творче списування. |
|
Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети) |
Виокремлює в мовному потоці певні мовні одиниці; |
Списує текст дотримуючись правил каліграфії;
|
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
137. |
24.05. |
Авторська казка. Ольга Зубер «Як заєць сон шукав» |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією,
|
Читає вголос доступні тексти цілими словами
|
Оцінює свою роботу. |
138. |
27.05. |
Закріплення знань про роль букв і звуків в українській мові. Творчі вправи. |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Розрізнює види письма: друкованого, рукописного, малюнкового; |
Списує текст дотримуючись правил каліграфії; |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
139. |
27.05. |
Вірші про пори року |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Правильно інтонує речення,
|
Читає вголос доступні тексти цілими словами
|
Оцінює свою роботу. |
140. |
28.05. |
Повторення написання вивчених букв. Диктант. |
|
Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети) |
Дотримується правил при написанні букв. |
пише під диктування слова, речення з 3-4 слів, написання яких здійснюється за фонетичним принципом |
Оцінює свою роботу. |
141. |
28.05. |
Читаю про дні тижня |
|
Здоровя і безпека (розпорядок дня) |
Правильно інтонує речення, |
Читає вголос доступні тексти цілими словами
|
Обґрунтовує судження щодо важливості розпорядку дня. |
142. |
29.05. |
Закріплення письма вивчених букв. Вибіркове списування. Самодиктант. |
|
Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети) |
Виокремлює в мовному потоці певні мовні одиниці |
Списує текст дотримуючись правил каліграфії;
|
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
143. |
29.05. |
Кольори у природі |
|
Екологічна безпека і сталий розвиток (обговорювати природні і погодні явища). |
Правильно інтонує речення,
|
Читає вголос доступні тексти цілими словами
|
Оцінює свою роботу. |
144. |
31.05. |
Закріплення навичок письма. Письмо речень, текстів з вивченими буквами. |
|
Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети) |
Виокремлює в мовному потоці певні мовні одиниці |
Списує текст дотримуючись правил каліграфії;
|
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
145. |
31.05. |
Читаю про родину |
|
Громадянська відповідальність (Формувати особистісні ціннісні пріоритети). |
Правильно інтонує речення,
|
Читає вголос доступні тексти цілими словами
|
Оцінює свою роботу. |
146. |
03.06. |
Письмо слів з апострофом. Списування з друкованого тексту. |
|
Громадянська відповідальність (Формувати особистісні ціннісні пріоритети). |
|
Пише правильно слова з апострофом; списує з друкованого тексту. |
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
147. |
03.06. |
«Буду чемним і привітним». Робота з дитячою книжкою. Розвиток зв'язного мовлення. |
|
Громадянська відповідальність (Формувати особистісні ціннісні пріоритети). |
Практично розрізняє, називає структурні елементи дитячої книжки; |
Читає вголос доступні тексти цілими словами
|
Висловлює судження з питання «Що значить бути чемним?» |
148. |
04.06. |
Закріплення навичок письма. Виконання творчих вправ. |
|
Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети) |
Виокремлює в мовному потоці певні мовні одиниці; |
Списує текст дотримуючись правил каліграфії;
|
Усвідомлює необхідність естетичного вигляду рукописного письма.
|
149. |
04.06. |
Оповідання про дітей.Дружба і друзі |
|
Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети) |
Правильно інтонує речення,
|
|
Висловлює судження з питання «Що таке дружба?» |
150 |
05.06. |
Повторення письма вивчених букв. Словниковий диктант. |
|
Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети) |
Використовує набуті вміння під час виконання завдання |
|
Оцінює свою роботу |
151. |
05.06. |
Дитячі ігри.Спорт |
|
Здоров’я і безпека (спорт у житті людини) |
Правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та інтонацією, відповідно до розділових знаків.
|
Читає вголос доступні тексти цілими словами . |
Висловлює судження з питання «Для чого потрібно займатися спортом?» |
152. |
05.06. |
Канікули. Підсумковий урок за рік. |
|
Громадянська відповідальність (формулювати особисті ціннісні пріорітети) |
Використовує набуті вміння під час виконання завдання |
|
Оцінює свою роботу |