КТП навколишній світ 2 клас ІІ семестр

Про матеріал
ОРІЄНТОВНИЙ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН З НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ 2 КЛАС за Типовою освітньою технологією «РОСТОК» до підручника «Навколишній світ» для 2 класу (автор технології - професор Пушкарьова Т. О.)
Перегляд файлу

ОРІЄНТОВНИЙ КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНИЙ ПЛАН З НАВКОЛИШНЬОГО СВІТУ

2 КЛАС за Типовою освітньою технологією «РОСТОК»

до підручника «Навколишній світ» для 2 класу

(автор технології - професор Пушкарьова Т. О.)

Номер уроку

Дата

Фактична дата

Тема уроку

Очікувані результати навчання

Сторінка підручника

СВІТ - В МЕНІ, І  В СВІТІ - Я

Краса людини

1.

 10.01

 

Тема місяця. Вартість і цінність. Тиждень 1. Що я ціную в людях? Що таке цінності? Яке найкраще диво на  землі?  Як ти з’явився на світ?.  Анкетування «Познайомтесь, це – я!».

Здобувач освіти:

Очікувані результати:

має уявлення про: неповторність кожної людини (зовнішність, поведінка, характер, здібності) та про відмінність від тварин (мова, мислення, праця); культуру взаємин людей в сім’ї, школі, на вулиці; взаємні обов’язки батьків і дітей; свою приналежність до України; культуру одягу та моду;

називає свій родовід, традиції своєї сім'ї, професії своїх батьків та інших членів сім'ї,

способи зміцнення здоров’я, органи людини; знає основні правила співжиття сім’ї, правила гостинності;

пояснює роботу органів організму людини; дотримується правил особистої гігієни, зміцнення здоров’я, режиму праці та відпочинку;

виявляє інтерес до своєї зовнішності; патріотичні почуття, шанобливе ставлення до реліквій свого народу, рідного краю держави;

прагне до охайності та краси у зовнішньому вигляді; знати більше про досягнення українців у різних галузях (науці, культурі, спорті тощо); до власної акуратності, до самовиховання; до пізнання минулого і сучасного України; до участі у відзначенні пам’ятних подій, державних і народних свят; складає словесні портрети членів сім’ї;

розуміє, що тіло людини – чудове творіння природи; наводить приклади досягнень людей;

застосовує доречно слова етикету, уміє поводитись чемно в гостях, громадських місцях; розпізнавати вчинки однолітків;

бере участь у колективних справах; робить висновки про необхідність збереження і зміцнення здоров’я.

С. 3 - 5

2.

11.01

 

Тиждень 1. Що я ціную в людях? Якими бувають цінності? Я і вся наша сім’я. Складання словесних портретів членів сім’ї. Людина – частина живої природи

С. 6 - 8

3.

12.01

 

Тиждень 1. Що я ціную в людях? Що об’єднує родину?Краса людського тіла. Тіло людини – чудове творіння природи.

С. 9 - 10

4.

13.01

 

Тиждень 1. Що я ціную в людях? Яку цінність кожен із нас несе у собі?Античні скульптури. Організм людини. Краса і культура рухів. Режим праці і відпочинку. Як зміцнювати своє здоров’я.

С. 11 - 12

5.

17.01

 

Тиждень 2. Яку цінність можу створити я? Якого я роду? Зв’язок поколінь. Виховання відповідального, дбайливого ставлення до свого здоров’я. Навчальна гра «Це – так, а це – ні». Практичні роботи: *вивчення комплексу вправ ранкової гімнастики; *розвиток умінь правильно ходити.

С. 12 - 13

6.

18.01

 

Тиждень 2. Яку цінність можу створити я? Що найдорожче у світі? №1 Екскурсія до історичного музею (для ознайомлення з творами мистецтва, які зображують людину).

 

7.

19.01

 

Тиждень 2. Яку цінність можу створити я? Що цінного ти можеш принести у спільну справу? Будьмо здорові. Демонстрація навчальних проектів:

- Перші олімпіади людства – свята спорту.

- Найбільше багатство людини - здоров’я.

 

8.

20.01

 

Тиждень 2. Яку цінність можу створити я? Чому довіряють одне одному?Який вигляд ми маємо? Зовнішній вигляд.

С. 14 - 15

 

 

 

 

 

 

9.

24.01 

 

Тиждень 3.Природні цінності. Чи все в природі має цінність?Одяг та його призначення. Одяг для праці і відпочинку .

 

 

С. 16 - 19

10.

25.01 

 

Тиждень 3.Природні цінності.Чи можуть зникнути природні цінності?  Мода, елегантність і смак.

С. 20 , 22 - 23

11.

26.01

 

Тиждень 3.Природні цінності. Пам’ятки природи і культури.

№1 Практичні роботи:

- моделювання варіантів зручного одягу для школи (відпочинку, спорту тощо) з паперових розгорток;

- конструювання одягу для ляльок:

С. 21 № 6

визначення розміру.

12.

27.01

 

Тиждень 3.Природні цінності. Вплив людини на довкілля.№2 Екскурсія до салонів мод (для ознайомлення з роботою художників – модельєрів).

 

13.

 31.01

 

Тиждень 3.Природні цінності. Охорона природи.№2 Практична робота. Сервірування святкового столу за допомогою лялькового посуду. Міні-проект. Народна мудрість (прислів’я та приказки) про правила етикету та поведінки.

 

14.

01.02

 

Тема місяця. Хочу – можу – потрібно. Тиждень1. Бажання та мрії. Які бажання виникають у дюдей? Ми гарні і ми погані. Людські якості: доброта і злість, щедрість і жадібність, працелюбство і лінь. Правила співпраці, гри, поведінки в громадських місцях.

С. 27  - 30

15.

02.02

 

Тиждень1. Бажання та мрії. Чи є різниця між мрією та бажанням? Чи існує абсолютне добро і зло? Культура спілкування з ровесниками й старшими. Традиційні погляди на поведінку дівчаток і хлопчиків.

С. 31 - 32

16.

 03.02

 

Тиждень1. Бажання та мрії.Чи може мрія змінити життя людини?  Завжди є місце подвигу. Подвиг. Стародавні та сучасні герої. Відомі та знамениті люди твого краю. Міні-проект: «Подвиг героя, що мене

надихає?»

 

С. 32 - 33

17.

 07.02

 

 Тиждень2. Бажання та потреби.Чи варто здійснювати всі бажання? Чи існує абсолютне добро і зло? Культура спілкування з ровесниками й старшими. Традиційні погляди на поведінку дівчаток і хлопчиків.

Міні-проекти:

 Ми схожі – ми різні;

 Якщо мій товариш захворів… 

 С. 34 - 35

18.

08.02

 

Тиждень2. Бажання та потреби. Як природа обмежує людські бажання?  Ким бути? Надійне слово – труд. Професії та ремесла українців сучасних і стародавніх. Професії твоїх батьків та рідних.

С. 36 - 41

19.

 09.02

 

Тиждень2. Бажання та потреби. Чи потребують бажання обмежень? №3 Екскурсія на підприємство (для ознайомлення з працею людей різних професій). 

 

20.

 10.02

 

Тиждень2. Бажання та потреби. Чому не можна жити без правил? Діагностувальна робота №1

 

 

 

Вчимося спілкуватися

21.

14.02 

 

Тиждень3. Спільні мрії та бажання. Чи може бажання  нашкодити? Добридень! Ознайомлення з основними правилами і формами спілкування. Чи вміємо ми спілкуватись?

Здобувач освіти:

Очікувані результати:

має уявлення про: усну та писемну форми спілкування, форму спілкування без слів (мімічну); називає деякі професії (5 –6)              та               їх особливості,  імена славнозвісних  рудівників(вчених,  письменників,               лікарів, учителів, робітників               тощо), моральні якості  людини (доброта, чуйність,  порядність тощо); приклади позитивного і негативного ставлення до старших імолодших; знає слова та способи привітання, прощання, основні форми спілкування та їхні різновиди (монолог, діалог); правила ввічливої поведінки у гостях, громадських місцях;

уміє чемно звернутися до  однолітків і дорослих,  ознайомитися, привітатися, попрощатися; чемно поводитися у гостях і бути гостинним; чемно та доброзичливо ставитися до людей; розуміє значення добрих взаємин, їх перевагу на суперечками і конфліктами, принципи дружніх стосунків, милосердя, поступливості, подільчивості, наполегливості, відповідальності; прагне до вироблення цих чеснот;

робить висновки про: значення ввічливої поведінки; користь та красу людської праці.

С. 42 - 45

22.

15.02

 

Тиждень3. Спільні мрії та бажання.  Чи може бути спільна мрія? Квіти вітання, квіти прощання. Правила вітання, правила прощання.

С. 46 - 49

23.

16.02

 

Тиждень3. Спільні мрії та бажання. Чи може бути спільне бажання? Будьте ласкаві! Звертання. Правила звертання.

С. 50 - 53

24.

17.02

 

Тиждень3. Спільні мрії та бажання.  Чи може моя мрія збігатися з зі спільною мрією? Від посмішки стає всім веселіш! Знайомство. Правила знайомства.

 

С. 54 - 56

25.

21.02

 

Тиждень4. Чи легко здійснити бажання? Чи можна впізнати бажання?  Умій сказати – умій змовчати. Монолог і діалог.

С. 57 - 58

26.

 22.02

 

Тиждень4. Чи легко здійснити бажання? Чого хоче кожна людина?Слово не горобець – вилетить не піймаєш. Бесіда, дискусія, суперечка.

С. 59 - 63

27.

23.02

 

Тиждень4. Чи легко здійснити бажання? Про що я мрію? Приємне слово наче сад цвіте. Добрі слова – добрі відносини. Щире слово – комплімент. Лестощі.

С. 65 - 71

28.

24.02

 

 Тиждень4. Чи легко здійснити бажання? Які потреби є у людини?Слово – срібло, мовчання – золото. Способи спілкування без слів. Спілкування в усній формі і письмовій формі.

С. 72 - 73

29.

28.02

 

Тиждень4. Чи легко здійснити бажання?Чим важливе навчання у школі?  Що таке культура спілкування? Виховання культури усного мовлення. Чемне – нечемне спілкування. Ввічлива поведінка.

С. 74 - 75

30.

01.03

 

Тема місяця. Ідеї – винаходи – відкриття.Тиждень1. Досліджую свої можливості. Як я співпрацюю у класі? Діагностувальна робота №2

 

 

 

 

 

 

 

 

31.

02.03

 

Весна іде, красу несе.   Тиждень1. Досліджую свої можливості. Як я спілкуюсь з ровесниками?    Ознайомлення учнів з прикметами весни. Весняні

місяці. Ознаки весни в неживій природі. Спостереження за неживою та живою природою навесні: за прикметами весни: поява бруньок на деревах, поява перших квітів, зміни кольору неба тощо.  

 

 

Здобувач освіти:

Очікувані результати:

має уявлення явища в неживій природі навесні; зміни поведінки тварин; знає назви весняних місяців; істотні ознаки весни              в неживій              та   живій              природі;   причини настання змін у житті тварин (комах, риб, птахів, звірів);

уміє визначати та називати сезонні зміни в природі

навесні (сонце все більше зігріває землю, збільшується день, з'являються перші квітки, листя, прилітають птахи з вирію); розпізнавати первоцвіти;

наводить приклади ознак весни, 2-3 народних прикмет, веснянок, віршів та пісень про весну;

розуміє з чим пов'язані сезонні зміни в природі; значення весняних робіт на полях, у садках, на городах рідного краю; необхідність збереження та охорони первоцвітів;

дотримується правил поведінки в природі; спостерігає та описує   сезонні зміни   в природі навесні; як птахи і звірі піклуються та

доглядають за власним потомством; складає невеликі словесні описи своїх  спостережень; робить висновки про красу              весняної природи;

застосовує знання про охорону та рослин і тварин навесні.

 

С. 3 - 4

 

 

 

 

32.

03.03

 

Тиждень1. Досліджую свої можливості. Які несловесні засоби спілкування ви знаєте?Гуси-лебеді летять. Істотні ознаки весни в живій природі. Погода весни. Повернення перелітних птахів з вирію. Піклування звірів про потомство. Розмноження.

С. 5 - 7

33.

09.03

 

Тиждень2. Винаходи та відкриття.Чи впливає реклама на вибір продуктів?  Казкові образи весни. Зображення весни у віршах, оповіданнях, М.Стельмах «Гуси – лебеді летять» та О.Олеся «Все навколо зеленіє». №3 Практична робота. Виготовлення шпаківні.

С. 8 - 9

34.

10.03

 

Тиждень2. Винаходи та відкриття. Навіщо людина робить винаходи?І проліски, і травка, і зелена кульбабка. Весна в рідному краї. Народні прикмети весни. Вивчення веснянок, віршів та пісень про весну. №4 Практична робота. Створення іграшок та подарунків до весняних свят. Навчальний проект. Не зривай первоцвітів – вісників весни!

С. 10 - 13

35.

12.03

 

У світі казки

Тиждень3. Виявляю мої вподобання. Які ідеї підказала людям природа?  Казки рідного краю. Казка К. Ушинського «Умій почекати». Розвиток уяви та усного мовлення під час слухання, ілюстрування, складання казок.

 

Здобувач освіти:

Очікувані результати:

називає 1-2 казки народів світу; ознаки  казки; знає та переказує 1-2 казки українського народу; наводить приклади українських народних казок; казок народів світу; ілюструє прочитані казки;

пояснює особливості жанру казки;

спостерігає та описує схожість українських казок з казками народів світу; складає усно (за малюнками) власну казку;

запитання і дає на нього повну відповідь; робить висновки про мудрість народних казок, про значення казок в житті людини.

С. 14 - 15

36/37.

 14.03

15.03

 

Тиждень3. Виявляю мої вподобання. Як з’являються ідеї винаходів?Казки рідного краю. Казка «Дванадцять місяців». Тиждень3. Виявляю мої вподобання. Яка різниця між винаходом та відкриттям?Назви місяців року.

С. 16 - 18

38/39.

16.03

17.03

 

Тиждень3. Виявляю мої вподобання.Хто вони – винахідники?Птахи на крилах весну принесли. Казка «Які птахи нам весну принесли?» за Н.Приходько. №5  Практична робота. Тиждень4. Як втілюють ідеї в життя?Як стати успішним у життті? Іграшкові птахи (виготовлення птахів із природного матеріалу).

С. 19

40/41.

21.03

22.03

 

Тиждень4. Як втілюють ідеї в життя? Як винаходи людей змінюють світ?азки народів світ? Литовська народна казка «Чому кіт умивається після їжі». Ненецька казка «Зозуля».  Тиждень4. Як втілюють ідеї в життя? Як відкриття можуть допомогти мені в навчання?№6 Практична робота. Аплікація  «Улюблена страва моїх батьків».              

С. 20 - 25

42.

23.03

 

Дім, у якому живемо

Тиждень4. Як втілюють ідеї в життя? Якими дитячими винаходами ми користуємося?Міста – квіти з каменю. Архітектура – мистецтво містобудування.

№4 Екскурсія вулицями міста( для ознайомлення з архітектурними особливостями).

Здобувач освіти:

Очікувані результати:

має уявлення про: Землю як спільний дім для всіх людей, тварин і рослин; необхідність толерантного ставлення до різноманітних культур, звичаїв народів світу;  має уявлення і виявляє турботу про довкілля та культурну спадщину; розуміє    поняття:     «місто»     і     «село»,

«інтер’єр»; принцип дії сонячного годинника; знає основні елементи архітектури свого міста або села; елементи будівель; основні пам'ятки історії та культури, елементи інтер’єру та обладнання приміщень (меблі, годинники, посуд, прикраси, книги, музичні інструменти тощо); назви великих міст світу, різновидів людських осель;

має уявлення про найбільш актуальні екологічні проблеми міст і сіл та шляхи їх розв’язання;

робить висновки про красу нашої планети.

С. 26 - 31

43.

24.03

 

Тема місяця. Рух і час. Тиждень1. Я росту. Як пов’язані рухи та життя людини.Найкраще місто на землі. Рідне місто й село: парки , будинки, вулиці. Екологічні проблеми нашого міста.

С. 32 - 33

44.

04.04

 

Тиждень1. Я росту. Що означає « бути дорослим»? Міста й села зустрічають весну.

 №5 Екскурсія по рідному місту.

 

 

 

 

 

 

45.

 05.04

 

Тиждень1. Я росту. Як я росту?Немає кращого місця на Землі, ніж рідний дім. Житло різних народів планети Земля. У яких будинках мешкають люди. Міста світу.

 

 

 

 

 

Здобувач освіти:

Очікувані результати:

 має уявлення про зимові явища в неживій природі;

 називає народні зимові свята;

 знає назви зимових місяців, зимуючих та осілих птахів, тварин, що зимують у рідному краї;

 розуміє причини настання зими, замерзання водойм, утворення льоду; допомагає тваринам і птахам узимку.

С. 34 - 36

46/47.

 06.04

07.04

 

Тиждень1. Я росту.Навіщо я пізнаю?Казкові міста й будинки.

Тиждень2. Я навчаюсь.Навіщо люди подорожують? №7 Практична робота. Виготовлення казкових будинків.

 

С. 37 - 38

48.

11.04

 

 Тиждень2. Я навчаюсь. Як можна подорожувати у часі? Лісові будиночки. А де живуть тварини? Помешкання тварин. Робота над прислів’ями.

С. 39 - 40

49.

12.04

 

Тиждень2. Я навчаюсь.Звідки пішла назва нашого міста?.Діагностувальна робота №3

 

50.

13.04

 

Тиждень2. Я навчаюсь. Коли жили визначні особи нашого краю? Необхідні речі дорослим і малечі

Без них, як без рук. Наш дім. Тепло, краса й затишок нашої оселі. Речі в нашій оселі.

Здобувач освіти:

Очікувані результати:

знає види і назви техніки, яка широко застосовується у господарстві: комбайн, трактор, підйомний кран, екскаватор, основні види транспорту, комп'ютер; має уявлення про найпростіші функції, які вони виконують; про екологічні проблеми, пов’язані з використанням машин, і можливі шляхи їх розв’язання;

розрізняє основні види техніки, предмети праці, побуту, відпочинку; дотримується правил дорожнього руху.

С. 41 - 43

51/52.

 14.04

18.04

 

Тиждень3. Я розвиваюсь.Чи є щось у природі, що не рухається? Кожній речі – своє місце. Що таке інтер’єр? Меблі, шпалери, штори, кімнатні рослини. Тиждень3. Я розвиваюсь. Чи пов’язаний час із рухом?№8 Практичні роботи: - робота з будівельним конструктором над моделюванням будинків, - створення макетів інтер’єру; ліплення посуду з пластиліну.

 

С. 44 - 45

53.

 19.04

 

Тиждень3. Я розвиваюсь.Які рухи свідчать про пробудження пррироди?Буду, буду посуд я і любити, й поважати… Посуд. Виготовлення посуду. №6  Екскурсія на виробництво із виготовлення предметів побуту.

С. 46 - 47

54.

20.04

 

Тиждень3. Я розвиваюсь.Сонце впливає на сезонні явища природи? Чи живе у нашім домі чарівник  музичний? Музичні інструменти.

С. 48 - 49

55.

21.04

 

Тиждень4. Минуле і майбутнє.Чому рух є ознакою життя?Котра година? Годинники. Історія винаходу годинника. Казка про загублений час. Міні-проекти: *Рослини – годинники.

*Сонячний годинник. 

С. 50 - 52

56/57.

26.04

27.04

 

Тиждень4. Минуле і майбутнє. Що можуть і не можуть виконати машини і люди?  Книжковий світ. Книги – наші друзі. Як створюються книги. Першодрукар Іван Федоров. Бережливе ставлення до книг. Тиждень4. Минуле і майбутнє. Чи важливий рух для себе та інших?№9 Практичні роботи: - виготовлення книжок-маляток. Виконання аплікацій, малюнків різних видів машин.

С.  52 - 53

58.

 28.04

 

Тема місяця. Все пов’язано з усім. Тиждень1. Чому піклування про власне життя є відповідальною справою кожного?№10 Практична робота. Виготовлення виробів з різних матеріалів за власним задумом «Подаруємо старим речам нове життя».

С. 53 - 54

59.

 03.05

 

Світ машин

Тиждень1. Життя – найвища цінність кожної людини.Такі різні машини. Ознайомлення з різними видами машин.  Які функції вони виконують? Побутова техніка. Комп’ютери. №7 Екскурсія до наукових закладів (з метою ознайомлення зі світом професій, з роботою різних машин на виробництві).

С. 55 - 58

60.

04.05

 

Тиждень1. Як дбати про власне здоров’я?Їдуть тисячі машин. Машини в народному господарстві. Транспорт. Водний, повітряний, автомобільний транспорт.

С. 59 - 61

61.

05.05

 

Тиждень1. Що мені – допомагає, а що – заважає. Діагностувальна робота №4

 

62.

10.05

 

Тиждень2. Хто мені друг/подруга?№11 Практична робота:

•конструювання макетів машин.

 

 

63.

11.05

 

Тиждень2. Правила доброчинності.№12 Практична робота:

•конструювання та виконання аплікацій, малюнків різних видів машин, транспорту.

 

64.

12.05

 

Тиждень2. Чому господарювати у природі людина має відповідально?Правила дорожнього руху. Спостереження за роботою різноманітних машин, дотримання правил дорожнього руху пішоходами та водіями.    

С. 62 - 63

65.

16.05

 

Тиждень2. Чому господарювати у природі людина має відповідально?№8 Екскурсія за дотриманням пішоходами правил дорожнього руху.

 

66/67.

 17.05

18.05

 

Тиждень3. Людина – частина природи.№13 Практична робота. Виготовлення дорожніх знаків. 

с. 52 - 55

68/69.

 19.05

23.05

 

 

Тиждень3. Людина – частина суспільства.Пливи, пливи кораблику. №14 Практична робота. Виготовлення аплікації кораблика.

С. 64 - 67

 

70.

24.05

 

Тиждень4. Як я можу вплинути на своє майбутнє.Літаючі машини. Авіація. Космонавтика. Читання оповідання і складання до нього заголовка.

 

 

ГОДИН – 72   

ДІАГНОСТУВАЛЬНИХ РОБІТ – 4

ПРАКТИЧНИХ РОБІТ - 14

ЕКСКУРСІЙ - 8

С. 68 - 71

71/72.

25.05

26.05

 

Тиждень2.Що робить людину особливою? Підсумковий урок за рік.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Природознавство, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
9 січня 2022
Переглядів
635
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку