КТП НУШ англійська мова для 2 класу

Про матеріал

Календарно - тематичне планування - англійська мова для 2 класу

Перегляд файлу

Календарне планування за НМК “English with Smiley 2” (автор Карп’юк О.Д.)

 для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів

 

ІІ семестр, 3 год. на тиждень , 19 робочих тижнів

 

Дата

Підтема

Мовленнєвий зразок

Лексика

Читання

Сприйняття на слух

Усне мовлення

Письмо

Змістові лінії

 

Розділ 5. Скільки ніг? Unit 5. How many legs?

49

 

У джунглях

In the jungle there

are ...

animals, jungle, hear, tall, big, fat, small, long, angry, thirsty, a giraffe, a hippo, a crocodile, an ear, stripes, a leg, a tail

PB t.1-3,5 - pp.62-63

PB t.1-4 - pp.62-63

 

AB t.1 - p.52

HPB pp. 15-16

Екологічна безпека та сталий розвиток: учень виявляє ціннісне ставлення до природи.

50

 

Я крокодил з річки Ніл

I’m ...

I’ve got ...

mouth, teeth, short, dangerous, body, neck

PB t.2,3,5 - p.64

PB t.1,2 - p.64

 

AB t.1,2 - p.53

51

 

Я можу бачити гуску

 

It has got ...

They have got ...

thanks, tooth, foot, feet, goose, geese

PB t.1 - p.65

PB t.1,2,4 - p.65 AB t.1 - p.54

 

AB t.1,2 - p.54

52

 

 Я маю дві руки

 

head, eyes, fingers, hand, arm, toes, one, two

PB t.1,2 - p.66

PB t.1,3 - p.66

 

AB t.1,2 - p.55

HPB pp. 16-17

53

 

Скільки в тебе….?

How many ... have you got?

shoulders, knees

PB t.1-3,5 - p.67

PB t.1,2,5 - p.67

PB t.6 - p.67

AB t.2 - p.56

HPB pp. 17-18

54

 

Фотографії у зоопарку

 

 

 

 

PB t.1,4 - p.68

 

AB t.1,2 - p.57

HPB pp. 18-19

55

 

Відгадай, яку тварину я бачу

How many ... can you see? I can see... Has it got a ...? Yes, it has./No, it hasn’t. Can it ...? Yes, it can./No, it cannot.

 

 

 

PB t.1,2 - p.69

AB t.1 - p.58

56

 

Story Time:  “Змії небезпечні»

What other animals live in Africa? I’m scared. We must be careful.

coconut, careful

PB t.3 - p.70

AB t.1 - p.59

PB t.1 - p.70

PB t.4 - p.70

AB t.1 - p.59

57

 

Мій монстрик

Its name is ...

 

PB t.1,4,6 - p.71

PB t.1 - p.71

AB t.1 - p.60

 

 

58

 

Тварини у зоопарку

 

 

What animal is it?

 

 

PB t.1 - p.72

PB t.3,4 - pp.72-73

 

59

 

Повторення

теми: «Скільки ніг?»

 

What animal is it?

 

 

 

 

AB t.1, 2 - p.61

 

Розділ 6. Виконуємо дії.  Unit 6. Doing things.

60

 

Як я збираюся до школи

It’s late. Wash your/my face. Clean your/my teath. Put on your/my clothes. This is the way I wash my face.

bed, bathroom, face, clothes, schoolbag, silly

PB t.3-5 - pp.74-75

PB t.1,2,4,5 - pp.74-75

 

AB t.1,2 - p.62

Громадянська відповідальність:

учень виявляє відповідальне ставлення до своїх обов’язків.

 

Підприємливість та фінансова грамотність: виявляє ініціативу у плануванні робочого дня та тижня.

61

 

Дні тижня

Wake up. Get up. Have lunch. I have to catch the bus!

catch, bus, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday

PB t.1,3,4 - p.76

PB t.1-3 - p.76

 

AB t.1,2 - p.63

62

 

Розповідаємо про себе

 

No school!

meat, please, my, your

PB t.1 - p.77

PB t.1,2,4 - p.77 AB t.1 - p.64

 

AB t.2 - p.64

HPB pp. 19-21

63

 

Я плаваю, як риба

 

 

I’m playing with a dog.

 

Bat

PB t.1-3 - p.78

PB t.1 - p.78

 AB t.2 - p.65

 

AB t.1 - p.65

64

 

Що він зараз робить?

She is looking at photos.

 

sleep, to make faces

PB t.1 - p.79

PB t.1 - p.79

AB t.1 - p.66

PB t.3 - p.79

 

65

 

У моїй сім’ї увечері!

 

I love you.

love

PB t.1 - p.80

PB t.1,2,4 - p.80

 

AB t.1,2 - p.67

HPB pp. 21-22

66

 

Сім’я на відпочинку

Is he/she fishing? - Yes, he/she is./No, he/she isn’t. You’re kidding!

to fish

PB t.2,3 - p.81

PB t.1,2 - p.81

PB t.4 - p.81

AB t.1,2 - p.68

67

 

Story Time:  «Фотографії з Африки»

What are you doing? Let me see. Who is this? What’s your dad doing here? Wow, that looks good! We call it the African dream.

river, pool, sundae, to call, dream

PB t.2-4 - p.82

PB t.1,2 - p.82

PB t.5 - p.82

AB t.2 - p.69

68

 

Розпорядок дня

 

 

 

Make your bed. Drink some tea. Brush your teeth. Time for school. I am making my bed.

quickly, picture book, to comment

PB t.1,4 - p.83

PB t.1 - p.83

 

AB t.1 - p.70

69

 

Міні альбом з фотографіями

 

 

quickly, picture book, to comment

 

 

 

 

70

 

Час обіду

I’m here. Come here! It’s lunch time! Dad is talking over the phone.

phone

 

PB t.1 - p.84

PB t.4,5 - pp.84-85

AB t.- p.71

71

 

Повторення

теми: «Виконуємо дії»

 

I’m here. Come here! It’s lunch time! Dad is talking over the phone.

phone

 

PB t.1 - p.84

 

AB t. 2 - p.71

 

Розділ 7. Уподобання в їжі. Unit 7. Do you like carrots?

72

 

Вечірка на мій день народження

Can I have some lemonade? Here you are.

chicken, lemonade, sweets, fruit, salad, chips, soup, rice

PB t.2,3,5 - pp.86-87

PB t.1-3,5 - pp.86-87

PB t.4 - p.86

AB t.1 - p.72

HPB pp. 23-24

Здоров’я і безпека: учень розрізняє здорову і шкідливу їжу.

 

Підприємливість та фінансова грамотність: учень складає просте меню із простих продуктів.

73

 

Фрукти у моєму саду

 

We have a picnic in the garden.

pear, strawberry, cherry, picnic

PB t.1-3 - p.88

PB t.1,3 - p.88

AB t.1 - p.73

PB t.4 - p.88

AB t.2 - p.73

HPB p.24

74

 

Дитяче меню

 

I like ... but I don’t like ...

desserts, drinks

 

PB t.1,3 - p.89

 

AB t.1,2 - p.74

HPB pp.24-25

75

 

Овочі у магазині

Three tomatoes, please. Sorry, no cucumbers.

vegetables, carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato

PB t.1-3 - p.90

PB t.1-3 - p.90

PB t.4 - p.90

AB t.1,2 - p.75

76

 

Сніданок, обід, вечеря

Bananas for dinner, before going to sleep. They are so sweet!

breakfast, lunch, dinner, sweet, munch

PB t.1,3,5 - p.91

PB t.1-3 - p.91

AB t.1 - p.76

 

 

77

 

Що я їм на сніданок

When do you get up? What do you  like? What does he/she like for  breakfast/lunch/dinner? I am having ... for breakfast/lunch/dinner.

when, what, where

PB t.4 - p.92

PB t.1-3 - p.92

 

AB t.1,2 - p.77

HPB pp.25-26

78

 

Уподобання друзів

He/She likes ... Does he/she like ...? Yes, he/she is./No, he/she isn’t.

Jelly

PB t.1,3,6 - p.93

PB t.1,2 - p.93

PB t.4,5 - p.93

AB t.1 - p.78

HPB pp.26-27

79

 

Story Time:  «Похід у магазин»

 

 

 

He’s buying a mango.

shop, to buy, mango, lemon, vanilla ice-cream, to shine, to mix

PB t.3,5 - pp.94-95

PB t.1,2,5 - pp.94-95

PB t.4 - p.94

AB t.1 - p.79

80

 

Мої мрії у спекотні дні

 

 

 

PB t.3 - p.96

 

PB t.2 - p.96

 

81

 

Моя тарілка

 

Plate

 

 

 

AB t.1 - p.80

82

 

Опитування «Як ми знаємо наших друзів»

 

 

table, shopping game, king, prince, princess

PB t.1- pp.97

 

PB t.3 - p.97

 

83

 

Повторення

 теми: «Уподобання в їжі»

 

table, shopping game, king, prince, princess

PB t. 5, 7 - pp.98-99

PB t.6 - p.99

 

AB t.1 - p.81

 

Розділ 8. Пори року. Unit 8. Seasons.

84

 

Пори року та

погода

It’s cold. It’s hot. It is raining. It is snowing. When is your birthday? It’s in...

cold, hot, rain, snow, spring, summer, autumn, winter, bright

PB t.1-4 - p.100

PB t.1-3 - p.100

 

AB t.1-3 - p.82

Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими

 

Екологічна безпека та сталий розвиток: учень цінує та бережливо ставиться до природи.

85

 

Улюблена пора року

It is sunny. And so can you! Watch TV. Stay at home. Make a snowman.

sea, to watch, TV, to stay, to skate, to ski, snowman

PB t.3-5 - p.101

PB t.1,3 - p.101

AB t.2 - p.83

 

AB t.1 - p.83

86

 

Влітку маємо канікули

Good night. Sleep tight. In the morning light. What season do you like? I can fly a kite. I have holidays in summer. I can go with my mum.

night, eighteen, right, light, tight, season, holidays, with

PB t.5 - p.102

PB t.1-3 - p.102

 

AB t.1,2 - p.84

HPB p.27

87

 

Одяг Трейсі

It’s Tuesday. In six days she is going on holiday. Tracy is packing her suitcase. What is she putting in her suitcase?

to count, holiday, to pack, suitcase, jacket, sandals, bikini, jeans, T-shirt, mask, trainers, her, his, cap, shorts

PB t.2,4,6 - pp.103-104

PB t.1-5 - pp.103-104

AB t.2 - p.85

 

AB t.1 - p.85

HPB pp.27-28

88

 

Що вдягає Люк?

What are you wearing today? I am wearing ...

trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat, to wear

PB t.1-3 - p.105

PB t.1-3 - p.105

PB t.4 - p.105

AB t.1,2 - p.86

89

 

Що ти вдягнеш сьогодні?

What is he/she wearing? Where are her socks?

shirt, skirt, coat, raincoat

 

PB t.1,2,4 - p.106

 

AB t.1 - p.87

HPB pp.28-29

90

 

Вдягаємося по погоді

 

Are you wearing ...? Yes, I am./No, I’m not.

 

 

PB t.1 - p.107

PB t.3 - p.107

AB t.1,2 - p.88

91

 

Story Time: «Збираємося в дорогу»

I’m checking the tyres. Off we go!

to check, tyres, to look for, key

PB t.3 - p.108

PB t.1,2 - p.108

PB t.4 - p.108

AB t.1 - p.89

92

 

Діагностувальна робота з

аудіювання

 

 

 

 

 

 

Test 1

93

 

Мій одяг

 

gloves, pants

PB t.1,2,4,6 - p.109

PB t.1,2 - p.109

 

 

94

 

Діагностувальна

робота з

читання

 

 

 

 

 

Test 2

 

Розділ 9. Одяг. Unit 9. Clothes.

95

 

Одяг моєї ляльки

 

 

gloves, pants

 

 

 

PB t.3,5 - p.109

Підприємливість та фінансова грамотність: учень обирає одяг відповідно до сезону.

 

Екологічна безпека та сталий розвиток: учень цінує та бережливо ставиться до природи.

96

 

Діагностувальна робота з говоріння

 

 

 

 

 

 

 

97

 

Опитування «Улюблена пора року моїх друзів»

 

 

jogging suit, favourite

PB t.3,6,8 - pp.110-111

PB t.1,2 - p.110

PB t.5,7 - pp.110-111

 

98

 

Діагностувальна робота з письма

 

 

 

 

 

 

Test 3

99

 

Повторення

тем «Пори року» та «Одяг»

 

 

jogging suit, favourite

 

 

 

PB t.2,4,5 - p.110

100

 

Ми рахуємо!

 

 

 

Numbers 1-20

 

 

 

Повторити числа

101

 

Повторення

тем «Це моя родина» та «Мої друзі»

 

 

ЛО з тем

 

 

 

Повторити слова теми

102

 

Повторення

теми «У моєму класі»

 

 

ЛО з теми

 

 

 

Повторити слова теми

103

 

Повторення

теми «Скільки ніг?»

 

 

ЛО з теми

 

 

 

Повторити слова теми

104

 

Повторення  та узагальнення вивченого матеріалу

 

 

ЛО з теми

 

 

 

Повторити слова

105

 

Перегляд англомовних мультфільмів

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
4.7
Оригінальність викладу
4.7
Відповідність темі
4.3
Загальна:
4.6
Всього відгуків: 3
Оцінки та відгуки
  1. Деміхова Лариса Олександрівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Данилюк Руслана
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    4.0
  3. Третьяк Анастасия
    Загальна:
    4.0
    Структурованість
    4.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    4.0
docx
Пов’язані теми
Англійська мова, Планування
НУШ
Додано
10 січня 2022
Переглядів
3800
Оцінка розробки
4.6 (3 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку