Календарно - тематичне планування - англійська мова для 2 класу
Календарне планування за НМК “English with Smiley 2” (автор Карп’юк О.Д.)
для 2 класу загальноосвітніх навчальних закладів
ІІ семестр, 3 год. на тиждень , 19 робочих тижнів
№ |
Дата |
Підтема |
Мовленнєвий зразок |
Лексика |
Читання |
Сприйняття на слух |
Усне мовлення |
Письмо |
Змістові лінії |
Розділ 5. Скільки ніг? Unit 5. How many legs? |
|||||||||
49 |
|
У джунглях |
In the jungle there are ... |
animals, jungle, hear, tall, big, fat, small, long, angry, thirsty, a giraffe, a hippo, a crocodile, an ear, stripes, a leg, a tail |
PB t.1-3,5 - pp.62-63 |
PB t.1-4 - pp.62-63 |
|
AB t.1 - p.52 HPB pp. 15-16 |
Екологічна безпека та сталий розвиток: учень виявляє ціннісне ставлення до природи. |
50 |
|
Я крокодил з річки Ніл |
I’m ... I’ve got ... |
mouth, teeth, short, dangerous, body, neck |
PB t.2,3,5 - p.64 |
PB t.1,2 - p.64 |
|
AB t.1,2 - p.53 |
|
51 |
|
Я можу бачити гуску
|
It has got ... They have got ... |
thanks, tooth, foot, feet, goose, geese |
PB t.1 - p.65 |
PB t.1,2,4 - p.65 AB t.1 - p.54 |
|
AB t.1,2 - p.54 |
|
52 |
|
Я маю дві руки |
|
head, eyes, fingers, hand, arm, toes, one, two |
PB t.1,2 - p.66 |
PB t.1,3 - p.66 |
|
AB t.1,2 - p.55 HPB pp. 16-17 |
|
53 |
|
Скільки в тебе….? |
How many ... have you got? |
shoulders, knees |
PB t.1-3,5 - p.67 |
PB t.1,2,5 - p.67 |
PB t.6 - p.67 |
AB t.2 - p.56 HPB pp. 17-18 |
|
54 |
|
Фотографії у зоопарку
|
|
|
|
PB t.1,4 - p.68 |
|
AB t.1,2 - p.57 HPB pp. 18-19 |
|
55 |
|
Відгадай, яку тварину я бачу |
How many ... can you see? I can see... Has it got a ...? Yes, it has./No, it hasn’t. Can it ...? Yes, it can./No, it cannot. |
|
|
|
PB t.1,2 - p.69 |
AB t.1 - p.58 |
|
56 |
|
Story Time: “Змії небезпечні» |
What other animals live in Africa? I’m scared. We must be careful. |
coconut, careful |
PB t.3 - p.70 AB t.1 - p.59 |
PB t.1 - p.70 |
PB t.4 - p.70 |
AB t.1 - p.59 |
|
57 |
|
Мій монстрик |
Its name is ... |
|
PB t.1,4,6 - p.71 |
PB t.1 - p.71 AB t.1 - p.60 |
|
|
|
58 |
|
Тварини у зоопарку
|
What animal is it? |
|
|
PB t.1 - p.72 |
PB t.3,4 - pp.72-73 |
|
|
59 |
|
Повторення теми: «Скільки ніг?»
|
What animal is it? |
|
|
|
|
AB t.1, 2 - p.61 |
|
Розділ 6. Виконуємо дії. Unit 6. Doing things. |
|||||||||
60 |
|
Як я збираюся до школи |
It’s late. Wash your/my face. Clean your/my teath. Put on your/my clothes. This is the way I wash my face. |
bed, bathroom, face, clothes, schoolbag, silly |
PB t.3-5 - pp.74-75 |
PB t.1,2,4,5 - pp.74-75 |
|
AB t.1,2 - p.62 |
Громадянська відповідальність: учень виявляє відповідальне ставлення до своїх обов’язків.
Підприємливість та фінансова грамотність: виявляє ініціативу у плануванні робочого дня та тижня. |
61 |
|
Дні тижня |
Wake up. Get up. Have lunch. I have to catch the bus! |
catch, bus, Monday, Tuesday, Wednesday, Thursday, Friday, Saturday, Sunday |
PB t.1,3,4 - p.76 |
PB t.1-3 - p.76 |
|
AB t.1,2 - p.63 |
|
62 |
|
Розповідаємо про себе
|
No school! |
meat, please, my, your |
PB t.1 - p.77 |
PB t.1,2,4 - p.77 AB t.1 - p.64 |
|
AB t.2 - p.64 HPB pp. 19-21 |
|
63 |
|
Я плаваю, як риба
|
I’m playing with a dog.
|
Bat |
PB t.1-3 - p.78 |
PB t.1 - p.78 AB t.2 - p.65 |
|
AB t.1 - p.65 |
|
64 |
|
Що він зараз робить? |
She is looking at photos.
|
sleep, to make faces |
PB t.1 - p.79 |
PB t.1 - p.79 AB t.1 - p.66 |
PB t.3 - p.79 |
|
|
65 |
|
У моїй сім’ї увечері!
|
I love you. |
love |
PB t.1 - p.80 |
PB t.1,2,4 - p.80 |
|
AB t.1,2 - p.67 HPB pp. 21-22 |
|
66 |
|
Сім’я на відпочинку |
Is he/she fishing? - Yes, he/she is./No, he/she isn’t. You’re kidding! |
to fish |
PB t.2,3 - p.81 |
PB t.1,2 - p.81 |
PB t.4 - p.81 |
AB t.1,2 - p.68 |
|
67 |
|
Story Time: «Фотографії з Африки» |
What are you doing? Let me see. Who is this? What’s your dad doing here? Wow, that looks good! We call it the African dream. |
river, pool, sundae, to call, dream |
PB t.2-4 - p.82 |
PB t.1,2 - p.82 |
PB t.5 - p.82 |
AB t.2 - p.69 |
|
68 |
|
Розпорядок дня
|
Make your bed. Drink some tea. Brush your teeth. Time for school. I am making my bed. |
quickly, picture book, to comment |
PB t.1,4 - p.83 |
PB t.1 - p.83 |
|
AB t.1 - p.70 |
|
69 |
|
Міні альбом з фотографіями |
|
quickly, picture book, to comment |
|
|
|
|
|
70 |
|
Час обіду |
I’m here. Come here! It’s lunch time! Dad is talking over the phone. |
phone |
|
PB t.1 - p.84 |
PB t.4,5 - pp.84-85 |
AB t.- p.71 |
|
71 |
|
Повторення теми: «Виконуємо дії»
|
I’m here. Come here! It’s lunch time! Dad is talking over the phone. |
phone |
|
PB t.1 - p.84 |
|
AB t. 2 - p.71 |
|
Розділ 7. Уподобання в їжі. Unit 7. Do you like carrots? |
|||||||||
72 |
|
Вечірка на мій день народження |
Can I have some lemonade? Here you are. |
chicken, lemonade, sweets, fruit, salad, chips, soup, rice |
PB t.2,3,5 - pp.86-87 |
PB t.1-3,5 - pp.86-87 |
PB t.4 - p.86 |
AB t.1 - p.72 HPB pp. 23-24 |
Здоров’я і безпека: учень розрізняє здорову і шкідливу їжу.
Підприємливість та фінансова грамотність: учень складає просте меню із простих продуктів. |
73 |
|
Фрукти у моєму саду
|
We have a picnic in the garden. |
pear, strawberry, cherry, picnic |
PB t.1-3 - p.88 |
PB t.1,3 - p.88 AB t.1 - p.73 |
PB t.4 - p.88 |
AB t.2 - p.73 HPB p.24 |
|
74 |
|
Дитяче меню
|
I like ... but I don’t like ... |
desserts, drinks |
|
PB t.1,3 - p.89 |
|
AB t.1,2 - p.74 HPB pp.24-25 |
|
75 |
|
Овочі у магазині |
Three tomatoes, please. Sorry, no cucumbers. |
vegetables, carrot, cucumber, mushroom, tomato, pepper, potato |
PB t.1-3 - p.90 |
PB t.1-3 - p.90 |
PB t.4 - p.90 |
AB t.1,2 - p.75 |
|
76 |
|
Сніданок, обід, вечеря |
Bananas for dinner, before going to sleep. They are so sweet! |
breakfast, lunch, dinner, sweet, munch |
PB t.1,3,5 - p.91 |
PB t.1-3 - p.91 AB t.1 - p.76 |
|
|
|
77 |
|
Що я їм на сніданок |
When do you get up? What do you like? What does he/she like for breakfast/lunch/dinner? I am having ... for breakfast/lunch/dinner. |
when, what, where |
PB t.4 - p.92 |
PB t.1-3 - p.92 |
|
AB t.1,2 - p.77 HPB pp.25-26 |
|
78 |
|
Уподобання друзів |
He/She likes ... Does he/she like ...? Yes, he/she is./No, he/she isn’t. |
Jelly |
PB t.1,3,6 - p.93 |
PB t.1,2 - p.93 |
PB t.4,5 - p.93 |
AB t.1 - p.78 HPB pp.26-27 |
|
79 |
|
Story Time: «Похід у магазин»
|
He’s buying a mango. |
shop, to buy, mango, lemon, vanilla ice-cream, to shine, to mix |
PB t.3,5 - pp.94-95 |
PB t.1,2,5 - pp.94-95 |
PB t.4 - p.94 |
AB t.1 - p.79 |
|
80 |
|
Мої мрії у спекотні дні
|
|
|
PB t.3 - p.96 |
|
PB t.2 - p.96 |
|
|
81 |
|
Моя тарілка |
|
Plate |
|
|
|
AB t.1 - p.80 |
|
82 |
|
Опитування «Як ми знаємо наших друзів»
|
|
table, shopping game, king, prince, princess |
PB t.1- pp.97 |
|
PB t.3 - p.97 |
|
|
83 |
|
Повторення теми: «Уподобання в їжі» |
|
table, shopping game, king, prince, princess |
PB t. 5, 7 - pp.98-99 |
PB t.6 - p.99 |
|
AB t.1 - p.81 |
|
Розділ 8. Пори року. Unit 8. Seasons. |
|||||||||
84 |
|
Пори року та погода |
It’s cold. It’s hot. It is raining. It is snowing. When is your birthday? It’s in... |
cold, hot, rain, snow, spring, summer, autumn, winter, bright |
PB t.1-4 - p.100 |
PB t.1-3 - p.100 |
|
AB t.1-3 - p.82 |
Громадянська відповідальність: ефективно взаємодіяти разом у сім’ї, групі, в парі, розвивати в учнів готовність до співпраці, демонструвати себе як учасника малої громади — свого класу, проявляти толерантність щодо різноманітних способів діяльності і думок, побудова товариських стосунків з іншими
Екологічна безпека та сталий розвиток: учень цінує та бережливо ставиться до природи. |
85 |
|
Улюблена пора року |
It is sunny. And so can you! Watch TV. Stay at home. Make a snowman. |
sea, to watch, TV, to stay, to skate, to ski, snowman |
PB t.3-5 - p.101 |
PB t.1,3 - p.101 AB t.2 - p.83 |
|
AB t.1 - p.83 |
|
86 |
|
Влітку маємо канікули |
Good night. Sleep tight. In the morning light. What season do you like? I can fly a kite. I have holidays in summer. I can go with my mum. |
night, eighteen, right, light, tight, season, holidays, with |
PB t.5 - p.102 |
PB t.1-3 - p.102 |
|
AB t.1,2 - p.84 HPB p.27 |
|
87 |
|
Одяг Трейсі |
It’s Tuesday. In six days she is going on holiday. Tracy is packing her suitcase. What is she putting in her suitcase? |
to count, holiday, to pack, suitcase, jacket, sandals, bikini, jeans, T-shirt, mask, trainers, her, his, cap, shorts |
PB t.2,4,6 - pp.103-104 |
PB t.1-5 - pp.103-104 AB t.2 - p.85 |
|
AB t.1 - p.85 HPB pp.27-28 |
|
88 |
|
Що вдягає Люк? |
What are you wearing today? I am wearing ... |
trousers, socks, sweater, dress, shoes, boots, scarf, hat, to wear |
PB t.1-3 - p.105 |
PB t.1-3 - p.105 |
PB t.4 - p.105 |
AB t.1,2 - p.86 |
|
89 |
|
Що ти вдягнеш сьогодні? |
What is he/she wearing? Where are her socks? |
shirt, skirt, coat, raincoat |
|
PB t.1,2,4 - p.106 |
|
AB t.1 - p.87 HPB pp.28-29 |
|
90 |
|
Вдягаємося по погоді
|
Are you wearing ...? Yes, I am./No, I’m not. |
|
|
PB t.1 - p.107 |
PB t.3 - p.107 |
AB t.1,2 - p.88 |
|
91 |
|
Story Time: «Збираємося в дорогу» |
I’m checking the tyres. Off we go! |
to check, tyres, to look for, key |
PB t.3 - p.108 |
PB t.1,2 - p.108 |
PB t.4 - p.108 |
AB t.1 - p.89 |
|
92 |
|
Діагностувальна робота з аудіювання
|
|
|
|
|
|
Test 1 |
|
93 |
|
Мій одяг |
|
gloves, pants |
PB t.1,2,4,6 - p.109 |
PB t.1,2 - p.109 |
|
|
|
94 |
|
Діагностувальна робота з читання |
|
|
|
|
|
Test 2 |
|
Розділ 9. Одяг. Unit 9. Clothes. |
|||||||||
95 |
|
Одяг моєї ляльки
|
|
gloves, pants |
|
|
|
PB t.3,5 - p.109 |
Підприємливість та фінансова грамотність: учень обирає одяг відповідно до сезону.
Екологічна безпека та сталий розвиток: учень цінує та бережливо ставиться до природи. |
96 |
|
Діагностувальна робота з говоріння
|
|
|
|
|
|
|
|
97 |
|
Опитування «Улюблена пора року моїх друзів»
|
|
jogging suit, favourite |
PB t.3,6,8 - pp.110-111 |
PB t.1,2 - p.110 |
PB t.5,7 - pp.110-111 |
|
|
98 |
|
Діагностувальна робота з письма
|
|
|
|
|
|
Test 3 |
|
99 |
|
Повторення тем «Пори року» та «Одяг»
|
|
jogging suit, favourite |
|
|
|
PB t.2,4,5 - p.110 |
|
100 |
|
Ми рахуємо!
|
|
Numbers 1-20 |
|
|
|
Повторити числа |
|
101 |
|
Повторення тем «Це моя родина» та «Мої друзі»
|
|
ЛО з тем |
|
|
|
Повторити слова теми |
|
102 |
|
Повторення теми «У моєму класі»
|
|
ЛО з теми |
|
|
|
Повторити слова теми |
|
103 |
|
Повторення теми «Скільки ніг?»
|
|
ЛО з теми |
|
|
|
Повторити слова теми |
|
104 |
|
Повторення та узагальнення вивченого матеріалу
|
|
ЛО з теми |
|
|
|
Повторити слова |
|
105 |
|
Перегляд англомовних мультфільмів
|
|
|
|
|
|
|