КТП ,,Основи правознавства" 9 клас

Про матеріал
Додав(-ла) Мельничук О.Д. Календарно-тематичне планування для 9 класу з правознавства. «Основи правознавства» підручник для 9 класу загальноосвітніх навчальних закладів Святокум О. Є., Святокум І. О.Складено згідно з навчальної програми « ОСНОВИ ПРАВОЗНАВСТВА 9 КЛАСУ для закладів загальної середньої освіти» Затверджено та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698)
Перегляд файлу

ОСНОВИ ПРАВОЗНАВСТВА

9  КЛАС

35 год на рік

1 години на тиждень

Складено згідно з навчальної програми « ОСНОВИ ПРАВОЗНАВСТВА  9 КЛАСУ для закладів загальної середньої освіти»

Затверджено та надано гриф «Рекомендовано Міністерством освіти і науки України» (наказ Міністерства освіти і науки України від 03 серпня 2022 року № 698)

 

 п/п

Дата уроку 

 

Зміст навчального матеріалу

Наскрізні змістові лінії та компетентності

Примітка

ВСТУП ДО «ОСНОВ ПРАВОЗНАВСТВА» (1 година)

1

 

Соціальні передумови права. Мораль і релігія. Фундаментальні засади права: гідність, свобода, рівність, справедливість. Людина як найвища соціальна цінність.

вільне володіння державною мовою

інформаційно-комунікаційна компетентність

навчання впродовж життя,

громадянські та соціальні компетентності, 

 

Розділ 1. ОСНОВИ теорії  права І держави (4 години)

2

 

Соціальні норми. Поняття і види соціальних норм.

вільне володіння державною мовою

компетентності у галузі природничих наук,

інформаційно-комунікаційна компетентність

навчання впродовж життя,

громадянські та соціальні компетентності, 

культурна компетентність

підприємливість і фінансова грамотність,

 

 

3

 

Поняття та ознаки права. Джерела права. Система права та її елементи. Цінність права

 

4

 

Передумови виникнення держави. Поняття й ознаки держави. Державна влада. Форми держави. Функції держави.

 

5

 

Практичне заняття №1. Соціальне призначення держави.

 

Розділ  2. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРАВА (4 години)

6

 

Правовідносини. Склад правовідносин. Підстави виникнення, зміни і припинення правовідносин.

вільне володіння державною мовою

інформаційно-комунікаційна компетентність

навчання впродовж життя,

громадянські та соціальні компетентності, 

Грома­дянська відпові­даль­ність прагнення до справе­дливості, демократії, рівноправ­ності

Грома­дянська відпові­даль­ність Недоторка­ність особи, життя і здо­ров'я гро­мадянина

 

7

 

Правопорушення: поняття, склад, види.

 

8

 

Юридична відповідальність: поняття, підстави, види.

 

9

 

Практичне заняття №2. Обставини, що виключають шкідливість (суспільну небезпеку) діяння

 

10

 

Узагальнення з розділу «Основи теорії держави і права», «Реалізація права»

 

 

Розділ 3. ВЗАЄМОЗВ’ЯЗОК ЛЮДИНИ І ДЕРЖАВИ (8 годин)

11

 

Права людини. Покоління прав людини. Механізми захисту прав та свобод людини і громадянина в Україні.

вільне володіння державною мовою

компетентності у галузі природничих наук,

інформаційно-комунікаційна компетентність

навчання впродовж життя,

громадянські та соціальні компетентності, 

Грома­дянська відпові­даль­ність Прагнення до справед­ливості, чесність, відповідаль­не ставлення до прав і обов'язків

Грома­дянська відпові­даль­ність Прагнення

До

справедливості, демокра­тії,

рівноправ­ності

Грома­дянська відпові­даль­ність Недоторка­ність особи, життя і здо­ров'я гро­мадянина

 

12

 

Правова характеристика понять «людина», «особа»,«громадянин». Права і свободи людини. Громадянство України.

 

13

 

Конституційні права, свободи та обов’язки людини і громадянина.

 

14

 

Органи державної влади в Україні. Місцеве самоврядування в Україні.

 

16-17

 

Правовий режим надзвичайного стану. Правовий режим воєнного стану. Практичне заняття №4. Особливості додержання прав і свобод людини і громадянина, прав і законних інтересів юридичних осіб в умовах правового режиму надзвичайного або воєнного стану. Зобов’язання держави у сфері прав людини: повага, захист, забезпечення.

 

18

 

Практичне заняття №3. Звернення громадян.

 

                                 

19

 

Узагальнення з розділу «Правовідносини. правопорушення. юридична відповідальність», «Взаємозв’язок людини і держави»

 

 

Розділ 4. Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних І кримінальних правовідносин (11 годин)

20

 

Цивільна правоздатність і цивільна дієздатність. Обсяг цивільної правосуб’єктності неповнолітніх.

 

вільне володіння державною мовою

компетентності у галузі природничих наук,

інформаційно-комунікаційна компетентність

навчання впродовж життя,

громадянські та соціальні компетентності,

культурна компетентність

математична компетентність

Грома­дянська відпові­даль­ність , Критично сприймати інформацію, самостійно її досліджувати та застосо­вувати

Здо­ров'я і безпе­ка Торговель­не обслуго­вування та права спо­живачів під час купівлі товарів

Грома­дянська відпові­даль­ність Прагнення до справед­ливості, чесність, відповідаль­не ставлення до прав і обов'язків

Грома­дянська відпові­даль­ність Недоторка­ність особи, життя і здо­ров'я гро­мадянина

 

21

 

Неповнолітні як учасники договірних правовідносин. Власність неповнолітніх.

 

22

 

Спадкування і спадщина.

 

23

 

Практичне заняття №5. Захист прав споживачів. Особливості електронного продажу й операцій із кредитною карткою.

 

24

 

Сім’я. Шлюб. Взаємні права й обов’язки батьків і дітей.

 

25

 

Права дитини та їх захист. Практичне заняття №6. Захист прав дитини від жорстокого поводження, експлуатації або інших форм насильства

 

26

 

Право неповнолітніх на працю. Робочий час і час відпочинку неповнолітніх. Оплата праці

 

27

 

Особливості розірвання трудового договору з неповнолітніми. Охорона праці неповнолітніх.

Практичне заняття №7. Працевлаштування неповнолітніх.

 

28

 

Адміністративні правопорушення.

 

29

 

Кримінальне правопорушення, його види.

 

30

 

Адміністративна та кримінальна відповідальність неповнолітніх. Практичне заняття №8. Особливості адміністративної та кримінальної відповідальності неповнолітніх.

 

31

 

Узагальнення з розділу «Неповнолітні як суб’єкти цивільних, сімейних, трудових, адміністративних і кримінальних правовідносин»

 

 

Розділ 5. Правнича професія (3 години)

32

 

Призначення правника у сучасному демократичному суспільстві. Правничі професії.

вільне володіння державною мовою

інформаційно-комунікаційна компетентність

навчання впродовж життя,

громадянські та соціальні компетентності, 

підприємливість і фінансова грамотність,

 

 

33

 

Охорона правопорядку. Правозахисна діяльність. Практичне заняття №9. Професійна етика правника.

 

34

 

Практичне заняття №10.

Права та обов’язки неповнолітніх під час комунікації із представниками правоохоронного органу.

 

35

 

Узагальнення з розділу «Правнича професія»

 

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 1
Оцінки та відгуки
  1. Єрмолаєва Віра Василівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
До підручника
Основи правознавства 9 клас (Святокум О.Є., Святокум І.О.)
Додано
30 серпня 2022
Переглядів
5001
Оцінка розробки
5.0 (1 відгук)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку