Створено відповідно до модельної навчальної програми «Технології. 5–6 класи» для закладів загальної середньої освіти (авт. Ходзицька І. Ю., Горобець О. В., Медвідь О. Ю., Пасічна Т. С., Приходько Ю. М.), що рекомендована Міністерством освіти і науки України (наказ Міністерства освіти і науки України від 12.07.2021 №795)
Кількість проєктів |
Об'єкти проєктно-технологічної діяльності учнів |
Основна технологія |
Додаткова технологія |
Кількість годин |
Модуль 1. Втілення задуму в готовий продукт за алгоритмом проєктно-технологічної діяльності |
||||
Проєкт 1 |
Будиночок для синичок |
Технологія обробки деревинних матеріалів (ДВП, фанера)
|
Технологія обробки деревини |
9 |
Проєкт 2 |
Закладка для книги |
Технологія виготовлення вишитих виробів початковими, лічильними та вільними швами (дівчата).
|
Технологія обробки тонколистого металу (хлопці) |
7 |
Модуль 2. Творче застосування традиційних і сучасних технологій декоративно-ужиткового мистецтва |
||||
Проєкт 3 |
Браслет із бісеру |
Технологія виготовлення виробів з бісеру |
Технологія обробки дроту |
8 |
Проєкт 4 |
Новорічна прикраса |
Технологія виготовлення виробів у техніці «макраме» |
Технологія плетіння (лозоплетіння, соломоплетіння) |
10 |
Модуль 3. Ефективне використання техніки і матеріалів без заподіяння шкоди навколишньому середовищу |
||||
Проєкт 5 |
Підставка для телефону |
Технологія обробки деревини (хлопці)
|
Технологія виготовлення нових речей зі старих (апсайклінг) (дівчата) |
7 |
Проєкт 6 |
Листівка |
Технологія ниткографії
|
Технологія виготовлення виробів з ниток, пряжі |
6 |
Проєкт 7 |
Лялька-мотанка |
Технологія виготовлення текстильної ляльки |
Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом |
7 |
Модуль 4. Турбота про власний побут, задоволення власних потреб і потреб інших осіб |
||||
Проєкт 8 |
Страви із яєць |
Технологія приготування їжі |
Технологія сервірування столу |
6 |
Проєкт 9 |
Догляд за житлом |
Технологія догляду за житлом |
- |
5 |
Проєкт 10 |
Догляд за волоссям |
Технологія догляду за волоссям |
- |
5 |
КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАННЯ З ТЕХНОЛОГІЙ У 6 КЛАСІ
за модельною навчальною програмою «Технології.5-6 класи» , (Ходзицька І.Ю., Горобець О.В., Медвідь О.Ю., Пасічна Т.С, Приходько Ю.М.), рекомендованою Міністерством освіти і науки України (наказ № 795 від 12.07.2021 р.), https://mon.gov.ua/storage/app/media/zagalna%20serednya/Navchalni.prohramy/2021/14.07/Model.navch.prohr.5-9.klas.NUSH-poetap.z.2022/Tehnol.osv.gal/Tekhnol.5-6-klas.Khodzytska.ta.in.14.07.pdf
за підручником «Технології. 6 клас» авторського колективу під керівництвом Ходзицької І. Ю. (К., «Ранок», 2023)
70 годин (2 години на тиждень)
№ уроку |
Дата |
Зміст навчального уроку |
Домашнє завдання |
Види навчальної діяльності |
Очікувані результати навчання |
Примітки |
Модуль 1. Втілення задуму в готовий продукт за алгоритмом проєктно-технологічної діяльності Проєкт 1. Об’єкт проєктної діяльності: Будиночок для синичок Основна технологія: Технологія обробки деревинних матеріалів (ДВП, фанера) Додаткова технологія: Технологія обробки деревини
|
||||||
1 |
|
Інструктаж з БЖД. Вступ. Повторення вивченого в 5 класі. Правила внутрішнього розпорядку в навчальній майстерні. Правила безпечної праці. |
Письмово дати відповіді на контрольні запитання, с.6. |
с. 4-6. |
Обговорює спільно з учителем чи іншими особами мету проєктно-технологічної діяльності. Здійснює пошук та обирає моделі-аналоги відповідно до запланованого об’єкта проєктування. Розробляє за допомогою вчителя чи інших осіб критерії, яким має відповідати об’єкт проєктування, та визначає його параметри. Добирає матеріали для виготовлення виробу та розраховує витрати на них. Добирає необхідні інструменти і пристосування відповідно до визначеної технологічної послідовності. Виконує заплановані технологічні операції у визначеній послідовності, раціонально розподіляючи час. Застосовує техніки декоративно-ужиткового мистецтва у процесі оздоблення виробу. Представляє результати власної/спільної проєктно-технологічної діяльності. |
|
2 |
|
Основи проєктної діяльності. Вибір та обґрунтування теми проєкту. Вибір об’єкта проєктування. Послідовність виготовлення виробу.
|
Виконати роботу в парах на с.10. Результат роботи занотувати до зошиту. |
§ 1. Основи проєктної діяльності |
||
3 |
|
Аналіз моделей-аналогів виробу. Поняття про метод біоформ та його використання у створення виробів. Проєктування будиночку для синичок методом біоформ.
|
Виконати письмово практичну роботу с.14. |
§ 2. Вироби-аналоги. Використання біоформ у створенні виробів |
||
4 |
|
Створення графічних зображень будиночку для синички. |
Письмово дати відповіді на контрольні запитання, с.20. |
§ 3. Графічні зображення виробів |
||
5 |
|
Основи матеріалознавства. Визначення необхідної кількості матеріалу на виріб. Економне розмічання деталей на фанері. Добір інструментів та пристосувань. |
Письмово виконати роботу в парах на с.26. |
§ 4. Основи матеріалознавства |
||
6 |
|
Інструктаж з БЖД. Технологічний процес виготовлення виробу з фанери за допомогою випилювання. Випилювання зовнішніх контурів. |
Письмово виконати роботу в парах на с.31. |
§ 5. Метали та їхні властивості С.130-131. |
||
7 |
|
Інструктаж з БЖД. Випилювання внутрішніх контурів. Шліфування поверхні деталей. Обробка крайок. Фарбування основи. Оздоблення виробу в техніці «Декупаж» або «Трафаретний розпис». |
Виконати «Працюємо з дорослими» на с.36. |
§ 6. Натуральні волокна рослинного походження |
||
8 |
|
Оздоблення виробу в техніці «Декупаж» або «Трафаретний розпис». |
Завершити оздоблення виробу. |
|
|
|
9 |
|
Інструктаж з БЖД. Остаточна обробка виробу (лакування). Захист проєкту |
Повторити вивчений протягом проєкту матеріал. |
|
|
|
Проєкт 2. Об’єкт проєктної діяльності: Закладка для книги Основна технологія: Технологія виготовлення вишитих виробів початковими, лічильними та вільними швами (дівчата) Додаткова технологія: Технологія обробки тонколистого металу (хлопці)
|
||||||
10 |
|
Вибір та обґрунтування об’єкта проєктування (виду закладки для книги). Планування роботи з виконання проєкту.
|
Письмово дати відповіді на контрольні запитання, с.63. |
§ 10. Вишивка як традиційний вид декоративно-ужиткового мистецтва. С.49-54 |
Обговорює ідеї, конструктивно взаємодіє з іншими особами у процесі комбінування власної моделі на основі аналізу найкращих ознак моделей-аналогів. Застосовує методи проєктування відповідно до індивідуальних здібностей та власних інтересів з метою втілення творчих ідей в конструкції виробу. Виконує ескіз моделі виробу. Використовує ощадно матеріали під час виготовлення виробу. Працює самостійно чи спільно з іншими особами відповідно до наданої інструкції. Використовує інструменти та пристосування самостійно або за допомогою інших, дотримуючись правил безпечної праці та санітарних норм. Контролює та оцінює процес і якість виготовлення виробу, у разі потреби виправляючи недоліки. Застосовує цифрові пристрої та інформаційне середовище у разі потреби для презентації результатів проєктування. |
|
11 |
|
Проєктування форми методом біоформ. Моделі-аналоги. Графічне зображення. |
Виконати індивідуальну роботу, с.63. |
§ 10. Вишивка як традиційний вид декоративно-ужиткового мистецтва. С.54-63 |
||
12 |
|
Інструктаж з БЖД. Добір інструментів та конструкційних матеріалів для роботи. Техніки вишивки. Правила вишивки. Добір візерунка для вишивання. Розмічання місця для розташування візерунка. Обробка країв виробу. |
Переглянути с.141-143. |
§ 17. Технологія обробки швейних виробів. С.103-105 |
||
13 |
|
Інструктаж з БЖД. Технологічний процесс вишивання виробу. Волого-теплова обробка швейного виробу. Догляд за вишитими виробами. |
Виконати «досліджуємо» с.112. |
§ 17. Технологія обробки швейних виробів. С.106-112 |
||
14 |
|
Інструктаж з БЖД. Технологічний процес виготовлення закладки з тонколистого металу: випилювання, обпилювання, шліфування, свердління, карбування. Оздоблення виробу.
|
Письмово виконати творче завдання, с.99. |
§ 15. Технологія обробки тонколистового металу |
||
15 |
|
Інструктаж з БЖД. Виготовлення фріформи з дроту та виконання ажурних елементів і (або) виготовлення підвіски з металу.
|
Письмово дати відповіді на контрольні запитання, с.102. |
§ 16. Опорядження та оздоблення виробів із металу |
||
16 |
|
Інструктаж з БЖД. Оформлення готового виробу. Остаточна обробка виробу. Захист проєкту |
Повторити вивчений матеріал по модулю 1. |
|
|
|
Модуль 2. Творче застосування традиційних і сучасних технологій декоративноужиткового мистецтва. Проєкт 3. Об’єкт проєктної діяльності: Браслет із бісеру Основна технологія: Технологія виготовлення виробів з бісеру Додаткова технологія: Технологія обробки дроту
|
||||||
17 |
|
Види декоративно-ужиткового мистецтва.Технології і техніки створення виробів декоративно-ужиткового мистецтва. Матеріали для виготовлення виробів декоративно-ужиткового мистецтва: сучасні й традиційні матеріали. Бісер.
|
Письмово дати відповіді на контрольні запитання, с.40. |
§ 7. Матеріали для виготовлення виробів декоративно-ужиткового мистецтва: сучасні й традиційні матеріали. Бісер |
Спираючись на власні знання, розпізнає матеріали та інструменти, які використовуються в основних видах декоративно-ужиткового мистецтва. Використовує кілька джерел інформації про традиції та сучасні тенденції в декоративноужитковому мистецтві, визначає її достовірність. Оцінює та обґрунтовує значення декоративноужиткового мистецтва у власному житті на основі зібраної інформації. Застосовує технології і техніки декоративноужиткового мистецтва у процесі виготовлення та відповідно оздоблення готових виробів, естетизації власного побуту тощо. Виявляє ініціативність і партнерську взаємодію у процесі спільної роботи із створення виробу техніками декоративно-ужиткового мистецтва. |
|
18 |
|
Матеріали для виготовлення виробів декоративно-ужиткового мистецтва: глина. |
Виконати роботу в парах, с.46. |
§ 8. Глина |
||
19 |
|
Матеріали для виготовлення виробів декоративно-ужиткового мистецтва: природній матеріал. |
Письмово дати відповіді на контрольні запитання, с.48. |
§ 9. Природний матеріал (лоза, солома) |
||
20 |
|
Вибір та обґрунтування теми проєкту (виду браслета). Планування роботи з виконання проєкту. |
Переглянути с.147-149. |
§ 11. Технологія виготовлення виробів із бісеру. С.63-66. |
||
21 |
|
Моделі-аналоги. Проєктування форми методом біоформ. Графічне зображення. |
Письмово дати відповіді на контрольні запитання, с.75. |
§ 11. Технологія виготовлення виробів із бісеру. С.67-75. |
||
22 |
|
Добір інструментів (голки, ножиці) та конструкційних матеріалів (бісер, волосінь, застібка) для роботи. Добір візерунка та схеми. Графічне зображення візерунків та схем. |
Виконати творче завдання, с.75. |
|
|
|
23 |
|
Інструктаж з БЖД. Виготовлення браслета паралельним плетінням або плетінням петлями (на вибір). Закріплення та нарощування робочої нитки у виробі. |
Завершити плетіння браслету. |
|
|
|
24 |
|
Інструктаж з БЖД. Закріплення застібки. Остаточна обробка виробу. Захист проєкту |
Повторити вивчений матеріал протягом проєкту. |
|
|
|
Проєкт 4. Об’єкт проєктної діяльності: Новорічна прикраса Основна технологія: Технологія виготовлення виробів у техніці «макраме» Додаткова технологія: Технологія плетіння (лозоплетіння, соломоплетіння) |
||||||
25 |
|
Технологія виготовлення виробів у техніці макраме. Вибір та обґрунтування теми проєкту. Планування роботи з виконання проєкту. Моделі-аналоги.
|
Створити банк ідей на тему «Новорічна прикраса». |
§ 13. Технологія виготовлення виробів у техніці макраме |
Здійснює пошук актуальної інформації про об’єкт проєктування і упорядковує її. Обговорює ідеї, конструктивно взаємодіє з іншими особами у процесі комбінування власної моделі на основі аналізу найкращих ознак моделей-аналогів. Застосовує методи проєктування відповідно до індивідуальних здібностей та власних інтересів з метою втілення творчих ідей в конструкції виробу. Визначає самостійно або за допомогою інших осіб послідовність технологічних операцій виготовлення проєктованого виробу, дотримуючись правил безпечної праці та санітарних норм. Застосовує техніки декоративно-ужиткового мистецтва у процесі виготовлення та оздоблення виробу. Працює самостійно чи спільно з іншими особами відповідно до наданої інструкції, за потреби розподіляючи частини роботи. Контролює та оцінює процес і якість виготовлення виробу, у разі потреби виправляючи недоліки. Застосовує цифрові пристрої та інформаційне середовище у разі потреби для презентації результатів проєктування. |
|
26 |
|
Проєктування форми методом біоформ. Графічне зображення. |
Письмово дати відповіді на контрольні запитання, с.87. |
|
|
|
27 |
|
Інструктаж з БЖД. Добір конструкційних матеріалів та інструментів. |
Завершити добір необхідних матеріалів. |
|
|
|
28 |
|
Інструктаж з БЖД. Виготовлення основи прикраси. |
Завершити виготовлення основи прикраси. |
|
|
|
29 |
|
Інструктаж з БЖД. Виготовлення новорічної прикраси у техніці «макраме». |
Продовжити виготовлення прикраси. |
|
|
|
30 |
|
Інструктаж з БЖД. Виготовлення новорічної прикраси у техніці «макраме». |
Закінчити виготовлення прикраси. |
|
|
|
31 |
|
Інструктаж з БЖД. Оздоблення листівки гудзиками, намистинами, стрічками тощо (на власний вибір). |
Переглянути відеоматеріали до уроку. |
|
|
|
32 |
|
Інструктаж з БЖД. Остаточна обробка виробу. Самоконтроль та самодіагностика. |
Підготуватися до захисту проєкту. |
|
|
|
33 |
|
Захист проєкту. Розрахунок орієнтовної вартості виробу. |
Розрахувати вартість виготовленого виробу. |
|
|
|
34 |
|
Узагальнюючий урок за перший семестр. |
Повторити вивчений протягом 1 семестру матеріал. |
|
|
|
Модуль 3. Ефективне використання техніки і матеріалів без заподіяння шкоди навколишньому середовищу Проєкт 5. Об’єкт проєктної діяльності: Підставка для телефону Основна технологія: Технологія обробки деревини (хлопці) Додаткова технологія: Технологія виготовлення нових речей зі старих (апсайклінг) (дівчата)
|
||||||
35 |
|
Ощадне використання матеріалів під час виготовлення виробу. Технологія обробки деревини.
|
Письмово дати відповіді на контольні запитання, с.119. |
§ 18. Технологія обробки деревини |
Аналізує ефективність дібраних матеріалів для створення виробу і вказує на ризики їх використання. Використовує ощадно матеріали під час виготовлення виробу. Аргументовано і доцільно замінює природні матеріали вторинними матеріальними ресурсами. Виконує креслениик розгортки виробу. Визначає самостійно або за допомогою інших осіб послідовність технологічних операцій виготовлення проєктованого виробу, дотримуючись правил безпечної праці та санітарних норм. Працює самостійно чи спільно з іншими особами відповідно до наданої інструкції, за потреби розподіляючи частини роботи. Контролює та оцінює процес і якість виготовлення виробу, у разі потреби виправляючи недоліки. Застосовує цифрові пристрої та інформаційне середовище у разі потреби для презентації результатів проєктування. |
|
36 |
|
Вироби-аналоги. Планування роботи з виконання проєкту. Проєктування виробів без запобігання шкоди навколишньому середовищу |
Переглянути с.145-146. |
§ 18. Технологія обробки деревини |
||
37 |
|
Виконання ескізу та кресленика виробу. |
Завершити виконання ескізу та кресленика. |
|
|
|
38 |
|
Інструктаж з БЖД. Добір конструкційних матеріалів та інструментів для створення виробу. Виготовлення шаблонів. Розміри необхідні для виготовлення виробу. |
Переглянути відеоматеріали до уроку. |
|
|
|
39 |
|
Інструктаж з БЖД. Раціональне використання матеріалів. Виготовлення деталей за шаблоном. Правила безпечної праці. |
Продовжити виготовлення виробу. |
|
|
|
40 |
|
Інструктаж з БЖД. Технологічна послідовність. Виготовлення проєктованого виробу. |
Підготуватися до захисту проєкту. |
|
|
|
41 |
|
Інструктаж з БЖД. Виготовлення проєктованого виробу. Оздоблення виробу. Захист проєкту. |
Повторити вивчений протягом проєкту матеріал. |
|
|
|
Проєкт 6. Об’єкт проєктної діяльності: Листівка Основна технологія: Технологія ниткографії Додаткова технологія: Технологія виготовлення виробів з ниток, пряжі |
||||||
42 |
|
Вибір та обґрунтування виду проєкту. Моделі-аналоги. Планування роботи з виконання проєкту. Проєктування форми методом біоформ. |
Переглянути технологічну послідовність створення торбинки на с. 138-140. |
С.138-140. |
Аналізує ефективність дібраних матеріалів для створення виробу і вказує на ризики їх використання. Використовує ощадно матеріали під час виготовлення виробу. Аргументовано і доцільно замінює природні матеріали вторинними матеріальними ресурсами. Виконує креслениик розгортки виробу. Визначає самостійно або за допомогою інших осіб послідовність технологічних операцій виготовлення проєктованого виробу, дотримуючись правил безпечної праці та санітарних норм. Працює самостійно чи спільно з іншими особами відповідно до наданої інструкції, за потреби розподіляючи частини роботи. Контролює та оцінює процес і якість виготовлення виробу, у разі потреби виправляючи недоліки. Застосовує цифрові пристрої та інформаційне середовище у разі потреби для презентації результатів проєктування. |
|
43 |
|
Технологія ниткографії. Добір інструментів та конструкційних матеріалів для роботи. |
Завершити створення графічних зображень. |
§ 12. Технологія ниткографії |
||
44 |
|
Інструктаж з БЖД. Виготовлення основи листівки. Раціональне використання матеріалів. |
Письмово дати відповіді на контрольні запитання, с.81. |
|
|
|
45 |
|
Інструктаж з БЖД. Технологічний процес виготовлення листівки: нанесення малюнка, прошивання малюнка. |
Виконати завдання «Проєкти, ідеї», с.81. |
|
|
|
46 |
|
Інструктаж з БЖД. Технологічний процес виготовлення листівки: прошивання малюнка.
|
Закінчити виготовлення листівки. |
|
|
|
47 |
|
Інструктаж з БЖД. Остаточна обробка виробу. Захист проєкту |
Повторити вивчений протягом проєкту матеріал. |
|
|
|
Проєкт 7. Об’єкт проєктної діяльності: Лялька-мотанка Основна технологія: Технологія виготовлення текстильної ляльки Додаткова технологія: Технологія обробки текстильних матеріалів ручним способом |
||||||
48 |
|
Вибір та обгрунтування теми проєкту (виду ляльки-мотанки). Планування роботи з виконання проєкту. Моделі-аналоги. |
Створити банк ідей на тему «Лялька-мотанка». |
|
Планує подальшу проєктно-технологічну діяльність на основі Добирає необхідні інструменти і пристосування відповідно до визначеної технологічної послідовності. Аналізує ефективність дібраних матеріалів для створення виробу і вказує на ризики їх використання. Використовує ощадно матеріали під час виготовлення виробу. Аргументовано і доцільно замінює природні матеріали вторинними матеріальними ресурсами. Виконує креслениик розгортки виробу. Визначає самостійно або за допомогою інших осіб послідовність технологічних операцій виготовлення проєктованого виробу, дотримуючись правил безпечної праці та санітарних норм. Працює самостійно чи спільно з іншими особами відповідно до наданої інструкції, за потреби розподіляючи частини роботи. Контролює та оцінює процес і якість виготовлення виробу, у разі потреби виправляючи недоліки. Застосовує цифрові пристрої та інформаційне середовище у разі потреби для презентації результатів проєктування.
|
|
49 |
|
Проєктування ляльки-мотанки методом біоформ. Графічне зображення. |
Знайти інформацію в мережі Інтернет по темі «Види ляльок-мотанок». |
|
|
|
50 |
|
Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення ляльки-мотанки. |
Завершити добір матеріалів та інстуументів. |
|
|
|
51 |
|
Інструктаж з БЖД. Виготовлення ляльки-мотанки. Раціональне використання матеріалів. |
Продовжити виготовлення ляльки-мотанки. |
|
|
|
52 |
|
Інструктаж з БЖД. Виготовлення та оформлення одягу ляльки-мотанки. |
Закінчити виготовлення ляльки-мотанки. |
|
|
|
53 |
|
Інструктаж з БЖД. Оздоблення ляльки-мотанки (на власний вибір). |
Повторити вивчений матеріал по проєкту «Лялька-мотанка». |
|
|
|
54 |
|
Остаточна обробка виробу. Захист проєкту. |
Повторити вивчений протягом модуля матеріал. |
|
|
|
Модуль 4. Турбота про власний побут, задоволення власних потреб і потреб інших осіб Проєкт 8. Страви із яєць Основна технологія: Технологія приготування їжі Додаткова технологія: Технологія сервірування столу |
||||||
55 |
|
Культура споживання їжі. Приготування їжі, як турбота про себе та своїх близьких. Вибір та обгрунтування об’єкта проєктування. |
Створити банк ідей на тему «Страви із яєць». |
|
Планує трудові дії для виконання побутових завдань самостійно або у співпраці з іншими особами. Здійснює пошук та обирає моделі-аналоги відповідно до запланованого об’єкта проєктування. Працює самостійно чи спільно з іншими особами відповідно до наданої інструкції. Оцінює споживацькі якості, естетичний вигляд і корисність для здоров’я обраного чи створеного виробу. Дотримується встановлених вимог до техніки безпеки під час експлуатації технічних пристроїв у побутових умовах. Застосовує цифрові пристрої та інформаційне середовище у разі потреби для презентації результатів проєктування. |
|
56 |
|
Кулінарний інвентар, посуд та обладнання. Добір харчових продуктів, інвентарю, посуду для приготування та оздоблення страви і подавання на стіл. |
Підготувати доповідь про етикет за столом. |
|
|
|
57 |
|
Технологія приготування страв із яєць. |
Письмово дати відповіді на контрольні запитання, с.127. |
§ 19. Технологія приготування страв із яєць |
||
58 |
|
Інструктаж з БЖД. Приготування варених яєць. Розрахунок вартості. |
Виконати індивідуальну роботу, с.128. |
|
|
|
59 |
|
Інструктаж з БЖД. Приготування омлету. Розрахунок вартості. |
Виконати лабораторно-практичну роботу, с.128. |
|
|
|
60 |
|
Вимоги до якості готових страв. Презентація виготовленого виробу. |
Написати у зошит переваги їжі домашнього приготування. |
|
|
|
Проєкт 9. Догляд за житлом Основна технологія: Технологія догляду за житлом
|
||||||
61 |
|
Вибір та обґрунтування проєкту. Основи технології догляду за житлом: значення гігієни житла в житті людини; послідовність дій під час прибирання житла; мийні засоби та інструменти. |
Скласти ментальну карту на тему «Догляд за житлом». |
|
Визначає власні/чужі потреби в організації побуту. Аналізує власний досвід і можливості в побутовій діяльності. Планує трудові дії для виконання побутових завдань самостійно або у співпраці з іншими особами. Облаштовує або вдосконалює власний життєвий простір з урахуванням власних потреб, потреб інших осіб. Усвідомлено формулює завдання у співпраці з іншими особами відповідно до власних потреб у побуті. Розрізняє види побутової техніки за функціональним призначенням відповідно до визначених завдань. Читає та пояснює своїми словами технічну інформацію, схеми, інші графічні зображення про побутову техніку в інструкціях із застосуванням інформаційних джерел і використанням цифрових пристроїв. Пропонує способи використання різних видів побутової техніки для вирішення побутових завдань. Пояснює загальні принципи роботи побутової техніки відповідно до її функцій та призначення. Дотримується встановлених вимог до техніки безпеки під час експлуатації технічних пристроїв у побутових умовах. |
|
62 |
|
Особливості догляду за предметами інтер’єру та побутовою технікою |
Письмово дати відповіді на контрольні запитання, с.91. |
§ 14. Технологія миловаріння |
||
63 |
|
Планування роботи з догляду за житлом. Вибір приміщення та добір мийних засобів, інструментів, пристосування та обладнання для прибирання приміщення. |
Виконати роботу в парах, с.91. |
|
|
|
64 |
|
Інструктаж з БЖД. Прибирання приміщення. Дотримання правил безпечної праці під час виконання проєкту. |
Написати у зошит 5 основних правил прибирання власної кімнати. |
|
|
|
65 |
|
Захист проєкту. |
Повторити вивчений протягом проєкту матеріал. |
|
|
|
Проєкт 10. Догляд за волоссям Основна технологія: Технологія догляду за волоссям
|
||||||
66 |
|
Вибір та обґрунтування проєкту. Основи технології догляду за волоссям: зовнішній вигляд волосся; типи волосся; пристосування та засоби для догляду за волоссям. |
Переглянути відеоматеріали до уроку. |
|
Визначає власні/чужі потреби в організації побуту. Розрізняє корисні для здоров’я елементи життєвого простору, обґрунтовує раціональність їх використання. Оцінює споживацькі якості, естетичний вигляд і корисність для здоров’я обраного чи створеного виробу. Провадить проєктно-технологічну діяльність стосовно розв’язання побутових проблем, самообслуговування. Облаштовує або вдосконалює власний життєвий простір з урахуванням власних потреб, потреб інших осіб. Усвідомлено формулює завдання у співпраці з іншими особами відповідно до власних потреб у побуті. Розрізняє види побутової техніки за функціональним призначенням відповідно до визначених завдань. Пояснює загальні принципи роботи побутової техніки відповідно до її функцій та призначення. Дотримується встановлених вимог до техніки безпеки під час експлуатації технічних пристроїв у побутових умовах. |
|
67 |
|
Планування роботи з догляду за волоссям. Визначення типу Шкіри голови. Добір засобів та пристосувань відповідно до типу волосся. |
Визначити власний тип шкіри голови. |
|
|
|
68 |
|
Інструктаж з БЖД. Догляд за волоссям під час миття. Догляд за волоссям під час сушіння та укладання. Дотримання |
Створити міні-проєкт «Мій догляд за волоссям». |
|
|
|
69 |
|
Захист проєкту. |
Оформити власний проєкт. |
|
|
|
70 |
|
Узагальнюючий урок. |
Повторити вивчений протягом 2 семестру навчальний матеріал. |
|
|