Календарно – тематичне планування з «ТЕХНОЛОГІЙ» 6 клас НУШ (хлопці)

Про матеріал
Календарно – тематичне планування з «ТЕХНОЛОГІЙ» 6 клас НУШ (хлопці) 70 год. на рік 2 год. тиждень
Перегляд файлу

Календарно – тематичне планування з

«ТЕХНОЛОГІЙ»  6  клас НУШ на 2023-2024 н.р.

70 год. на ріки 2 години тиждень

 

Кількість проєктів

Об'єкти проєктно-технологічної діяльності учнів

Основна технологія

Додаткова технологія

Кількість годин

Примітка

Модуль 1. Основи матеріалознавства

Проєкт 1

Тонколистовий метал

Технологія обробки тонколистового металу

Технологія обробки металу

6

 

Проєкт 2

Дріт

Технологія обробки дроту

Технологія обробки металу

8

 

 Модуль 2. Технологія виготовлення виробів із тонколистового металу.

Проєкт 3

Свисток

Технологія обробки тонколистового металу

Технологія оздоблення виробів

20

 

Модуль 3. Технологія виготовлення виробів із дроту.

Проєкт 4

Виготовлення брилка з дроту

Технологія обробки дроту

Технологія обробки металу

18

 

Модуль 4. Основи техніки, технологій і проектування

Проєкт 5

Об’єкт проєктної діяльності: Механізми

Технологія роботи на сверильному станку

Технологія обробки металу

12

 

Модуль 5. Турбота про власний побут, задоволення власних потреб і потреб інших осіб

Проєкт 6

Об’єкт проєктної діяльності. Безпечне користування побутовими електроприладами

Технологія безпечного користування електроприладами.

 

6

 

Разом

      Проєктів 4

 

 

70 год

 

 

 

 

Дата

Розділи, теми

Види навчальної діяльності

Очікувані результати

примітка 

Модуль 1. Основи матеріалознавства

 

1

 

Первиний інструктаж з тезніки безпеки на уроках технологій.

 

 

Ознайомлення з роботами учнів та визначення технологій, якими вони виготовлені. Ознайомлення з правилами внутрішнього розпорядку в навчальній майстерні, загальними правила безпечної праці та елементами технологічної діяльності.

учень Ознайомлення з правилами внутрішнього розпорядку в навчальній майстерні, загальними правила безпечної праці та елементами технологічної діяльності. Спільно з учителем визначає свій рівень навчальної діяльності

 

2

 

Організація робочого місця

 

Об’єкт проектної діяльності: проект №1. Тонколистовий метал. Дріт

Основна технологія: Технологія обробки тонколистового металу

Додаткова технологія: Технологія обробки дроту

Формувати групи компетентностей: інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.                                                                                                                          Методи: практичні роботи, виконання завдання за зразком , метод коментування, робота з підручником та різними джерелами інформації.

 

3-4

 

Виготовлення тонколистового металу на прокатних станах та його властивості.

Складання послідовності виготовлення виробу.

Планує послідовність дій для виготовлення моделі виробу, орієнтовні строки їх виконання, можливості використання цифрових засобів.

Виконує технічний малюнок або ескіз деталей моделі виробу, зазначає інформацію, необхідну для його виготовлення.

Добирає матеріали для виготовлення виробу та розраховує витрати на них.

Визначає самостійно або за допомогою інших осіб послідовність технологічних операцій виготовлення проєктованого виробу.

Добирає необхідні інструменти і пристосування відповідно до визначеної технологічної послідовності

 

5-6

 

Види тонколистового металу (фольга, жерсть, покрівельна сталь).

Виконання графічного зображення виробу.

Добір матеріалів. Визначення необхідної кількості матеріалів для виготовлення виробу

 

7-8

 

Поняття про виготовлення та властивості дроту.

Визначення необхідної кількості матеріалів для виготовлення виробу.Економне використання матеріалів.

Розмічання фоторамки на картоні. Виготовлення виробу відповідно до обраної технології

 

9-10

 

Види дроту (мідний, алюмінієвий, сталевий), його застосування

 

 

11-12

 

Застосування тонколистового металу в різних галузях господарства

Виготовлення та оздоблення виробу Оформлення виробу. Презентація проєктної діяльності

 

13-14

 

Захист проєктів

 

Модуль 2. Технологія виготовлення виробів із тонколистового металу.

 

Об’єкт проєктної діяльності.  Проєкт №2 Свисток

Основна технологія. Технологія обробки тонколистового металу

Додаткова технологія:

Формувати групи компетентностей: інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.                                                                                                                                 Методи: практичні роботи, виконання завдання за зразком , метод коментування, робота з підручником та різними джерелами інформації.

 

Дата

Розділи, теми

Види навчальної діяльності

Очікувані результати

 

15-16

 

Процес розмічання заготовок на листовому металі.

 

Здійснює пошук та обирає моделі-аналоги відповідно до запланованого об’єкта проєктування.

Застосовує методи проєктування відповідно до індивідуальних здібностей та власних інтересів з метою втілення творчих ідей в конструкції виробу

Планує послідовність дій для виготовлення моделі виробу, орієнтовні строки їх виконання, можливості

використання цифрових засобів.

 Виконує технічний малюнок або ескіз деталей моделі виробу, зазначає інформацію, необхідну для його виготовлення.

Добирає матеріали для виготовлення виробу та розраховує витрати на них.

Добирає необхідні інструменти і пристосування відповідно до визначеної технологічної послідовності.

Виявляє ініціативність і партнерську взаємодію у процесі спільної роботи із створення виробу техніками

 

17-18

 

Графічні зображення. Основні лінії на кресленні, нанесення розмірів, масштаб.

 

19-20

 

Розробка виробу.

 

21-22

 

 Читання графічних зображень.

 

 

23-24

 

Поняття про базову лінію. Прийоми розмічання заготовки виробу на тонколистовому металі

 

25-26

 

Технологія розмічання виробів на тонколистовому металі

 

27-28

 

Випрямлення тонколистового металу. Інструменти і матеріали для випрямлення

 

29-30

 

Технологія різання та обпилювання деталей із тонколистового металу

 

31-32

 

Технологія гнуття тонколистового металу.

 

33-34

 

З’єднання деталей однофальцевим швом

Захист проєктів

 

 

 

 

 

Модуль 3. Технологія виготовлення виробів із дроту

 

Об'єкт проєктно-технологічної діяльності учнів Проект 3: Виготовлення брилка з дроту

Основна технологія: Технологія обробки дроту                                                                                                                                   Додаткова технологія: Технологія обробки металу

Формувати групи компетентностей: фінансова грамотнвсть,інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Методи: практичні роботи, виконання завдання за зразком , метод коментування, робота з підручником та різними джерелами інформації

 

Дата

Розділи, теми

Види навчальної діяльності

Очікувані результати

 

35

 

.Планування роботи з виконання проекту.

Вибір виробу для проєктування. Вибір та обґрунтування теми проєкту та практичного використання спроєктованого та виготовленого виробу Матеріали, інструменти та пристосування необхідні для виготовлення виробу відповідною технологією.Шляхи пошуку необхідних матеріалів.Орієнтовна вартість матеріалів та майбутнього виробу.Прийоми роботи з інструментами та пристосуваннями. Технологічний процес виготовлення виробу. Правила безпечної праці при роботі з ріжучими та колючими інструментами.Види оздоблення відповідно до технологій та технік

 Спираючись на власні знання, розпізнає матеріали та інструменти, які використовуються в основних видах декоративно-ужиткового мистецтва. Називає твори відомих українських майстрів декоративно-ужиткового мистецтва. Оцінює та обґрунтовує значення декоративно-ужиткового мистецтва у власному житті на основі зібраної інформації.

Застосовує технології і техніки декоративно-ужиткового мистецтва у процесі виготовлення та відповідно оздоблення готових виробів, естетизації власного побуту

Виявляє ініціативність і партнерську взаємодію у процесі спільної роботи із створення виробу техніками декоративно-ужиткового мистецтва

 

36

 

Добір інструментів та конструкційних матеріалів для роботи

 

37

 

Техніки обробка дроту. Правила обробки

 

38

 

Графічне  зображення. Створення малюнка.

 

38

 

Послідовне виготовлення виробу: розмічання.

 

39-40

 

Виготовлення виробу

 

41-42

 

Виготовлення виробу

 

43-44

 

Виготовлення виробу

 

45-46

 

Виготовлення виробу

 

47-48

 

Обробка виробу

 

49-50

 

Остаточна обробка виробу

 

51-52

 

Презентація.  Захист проєкту /

 

Модуль 4. Основи техніки, технологій і проектування

 

Об'єкт проєктно-технологічної діяльності учнів Проект 4: Сверильний станок

Основна технологія: Технологія роботи на сверильному станку

Додаткова технологія: Формувати групи компетентностей: інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.

Методи: практичні роботи, виконання завдання за зразком , метод коментування, робота з підручником та різними джерелами інформації

 

Дата

Розділи, теми

Види навчальної діяльності

Очікувані результати

 

53-54

 

Інструктаж  з БЖ та ОП.   Поняття про механізми і машини, їх призначення

Планує послідовність дій для виготовлення моделі виробу, орієнтовні строки їх виконання, можливості

використання цифрових засобів.

 Виконує технічний малюнок або ескіз деталей моделі виробу, зазначає інформацію, необхідну для його виготовлення.

Добирає матеріали для виготовлення виробу та розраховує витрати на них.

Добирає необхідні інструменти і пристосування відповідно до визначеної технологічної послідовності. Правила безпечної праці при роботі з ріжучими та колючими інструментами

Дотримується послідовності етапів проектування. Застосовує метод фантазування при проектуванні виробу.

Здійснює пошук моделей – аналогів, аналізує їх найкращі ознаки.

Відображає творчий задум в зручній формі.Створює ескіз виробу.Визначає послідовність технологічних операцій.Добирає матеріали необхідні для майбутнього виробу. Добирає інструменти та пристосування.Виготовляє виріб та опорядковує його дотримуючись правил безпечної праці.Визначає свій рівень навчальних досягнень

 

55-56

 

Механізми передавання і перетворення руху.

 

57-58

 

Ведуча і ведена деталі в механізмі.

 

59-60

 

Практична робота за сверильним станком

 

61-62

 

Практична робота за сверильним станком

 

63-64

 

Захист проекту

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Модуль 4. Турбота про власний побут, задоволення власних потреб і потреб інших осіб

 

Об’єкт проєктної діяльності. Проєкт №6 Безпечне користування побутовими електроприладами

Основна технологія.  Технологія безпечного користування електроприладами.

 Формувати групи компетентностей: інформаційну, загальнокультурну, соціально-трудову, уміння вчитися.                                                                                                                                          

Методи: практичні роботи, виконання завдання за зразком , метод коментування, робота з підручником та різними джерелами інформації                      

 

Дата

Розділи, теми

Види навчальної діяльності

Очікувані результати

 

64

 

Інструктаж  з БЖ та ОП .Вибір та обґрунтування проєкту. Безпечне користування побутовими електроприладами

 

Визначення власних та Правила безпечного користування електроприладами. Користування кухонними електроприладами з дотриманням правил безпеки..

Вибір та обґрунтування теми проєкту та практичного використання знань для приготування страви.

Складання плану роботи з виконання проєкту.

Визначає власні/чужі потреби в організації побуту .Планує трудові дії для виконання побутових завдань самостійно або у співпраці з іншими особами.

Розрізняє корисні для здоров’я елементи життєвого простору, обґрунтовує раціональність їх використання.

Оцінює споживацькі якості, естетичний вигляд і корисність для здоров’я обраного чи створеного виробу.

Провадить проєктно-технологічну діяльність стосовно розв’язання побутових проблем, самообслуговування.

 Облаштовує або вдосконалює власний життєвий простір з урахуванням власних потреб, потреб інших осіб.

 

65

 

 Технологія безпечного користування електроприладами

 

66

 

Призначення користування побутовими електроприладами

 

67

 

Безпечне користування побутовими електроприладами

 

68

 

Визначення за технічним паспортом призначення та експлуатаційних характеристик побутового електроприладу

 

69

 

Дотримання правил безпечної праці під час користування побутовими електроприладами. Захист проєкту

 

70

 

Підсумковий урок за рік

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
5.0
Відповідність темі
5.0
Загальна:
5.0
Всього відгуків: 4
Оцінки та відгуки
  1. Струк Іван
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Саленко Віктор
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  3. Дружков Іван Олександрович
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  4. Шкромида Ярослав
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
Показати ще 1 відгук
docx
Пов’язані теми
Технології, 6 клас, Планування
Додано
3 вересня 2023
Переглядів
13580
Оцінка розробки
5.0 (4 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку