КТП трудове навчання 8 клас змішані класи 1 година з домашнім завданням

Про матеріал
Складено згідно навчальної програми «Трудове навчання 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»
Перегляд файлу

Календарно-тематичне планування уроків

Трудове навчання для 8 кл. (2022-2023 н.р)

(35 годин, 1 година на тиждень)

Складено згідно навчальної програми «Трудове навчання 5-9 класи. Навчальна програма для загальноосвітніх навчальних закладів», затвердженої наказом МОН України від 07.06.2017 № 804 «Про оновлені навчальні програми для учнів 5-9 класів загальноосвітніх навчальних закладів»

 

 

№ п/п

К-ть год.

Розділи, теми

Дата

Домашнє завдання

Примітки

Розділ 1. Основи проєктування, матеріалознавства та технології обробки

Проєкт 1: Елементи ландшафтного дизайну (6 годин)

Основна технологія

Технологія ландшафтного дизайну

1

 

1

 

Інструктаж з БЖД.

Основи проєктної діяльності. Призначення методу фокальних об'єктів.

08.09

Переглянути відеоматеріали до уроку.

 

2

1

Вибір об’єкта проєктування. Планування роботи з виконання проєкту «Елементи ландшафтного дизайну».

15.09

Завершити планування роботи з виконання проєкту.

 

3

1

Поняття про метод фантазування. Графічне зображення елементів ландшафтного дизайну.

22.09

Дати відповіді на запитання про ландшафтний дизайн.

 

4

1

Добір інструментів та матеріалів для виготовлення клумби.

29.09

Виконати завдання про інструменти.

 

5

1

Інструктаж з БЖД. Виготовлення клумби.

06.10

Завершити виготовлення клумби.

 

6

1

Інструктаж з БЖД. Остаточне оформлення клумби. Самоконтроль та самооцінка виготовленого виробу. Захист проєкту.

13.10

Поворити вивчений матеріал по темі «Ландшафтний дизайн».

 

Проєкт 2: Органайзер (9 годин)

Основна технологія

Технологія механічної обробки деревини.

Додаткова технологія

Технологія ручної обробки деревини

7

1

Вибір та обґрунтування теми проєкту «Органайзер». Планування роботи з виконання проєкту.

27.10

Закінчити планування роботи по виконанню проєкту.

 

8

1

Проєктування малюнків органайзеру: ескізу та кресленика методом фантазування.

03.11

Закінчити створення ескізу та кресленика.

 

9

1

Добір конструкційних матеріалів та інструментів для виготовлення органайзеру.

10.11

Закінчити добір конструкційних матеріалів та інструментів.

 

10

1

Інструктаж з БЖД. Виготовлення деталей органайзеру.

17.11

Продовжити виготовлення деталей органайзеру.

 

11

1

Інструктаж з БЖД. Виготовлення деталей органайзеру. Поняття про токарний верстат.

24.11

Переглянути відеоматеріали до уроку.

 

12

1

Інструктаж з БЖД. Припасування  деталей органайзеру.

01.12

Повторити правила з техніки безпеки під час уроків трудового навчання.

 

13

1

Інструктаж з БЖД. З’єднання деталей органайзеру.

08.12

Закінчити з’єднання деталей органайзеру.

 

14

1

Інструктаж з БЖД. Оздоблення органайзеру.

15.12

Підготуватися до захисту проєкту «Органайзер».

 

15

1

Інструктаж з БЖД. Узагальнюючий урок. Остаточна обробка виробу.

Захист проєкту.

22.12

Повторити вивчений протягом семестру матеріал.

 

ІІ семестр

Проєкт 3: Декоративна ваза (6 годин)

Основна технологія

Технологія виготовлення штучних квітів

Додаткова технологія

Технологія виготовлення виробів з бісеру

16

1

Вази в інтер’єрі. Декоративні вази. Призначення, види та конфігурації декоративних ваз.

Вибір та обґрунтування теми проєкту. Вимоги до виробу. Аналіз моделей-аналогів.

 

Створити банк ідей на тему «Декоративні вази»

 

17

1

Проєктування вази методом комбінаторики. Створення ескізу та кресленика декоративної вази. Добір конструкційних матеріалів та інструментів.

 

Написати в зошиті план роботи по створенню декоративної вази.

 

18

1

Інструктаж з БЖД. Процес виготовлення деталей декоративної вази. Процес виготовлення деталей штучних квітів.

 

Переглянути відеоматеріали до уроку.

 

19

1

Інструктаж з БЖД. Процес виготовлення декоративної вази. Процес виготовлення штучних квітів.

 

Переглянути відеоматеріали до уроку.

 

20

1

Інструктаж з БЖД. З’єднання деталей виробу. Оздоблення виробу. Контроль якості виконання технологічних операцій.

 

Підготуватися до захисту проєкту.

 

21

1

Інструктаж з БЖД. Остаточна обробка виробу. Самоконтроль якості виконання технологічних операцій. Розрахунок орієнтовної вартості витрачених матеріалів. Захист проєкту

 

Повторити вивчений матеріал.

 

Проєкт 4: Гарніри (9 годин)

Основна технологія

Технологія приготування їжі

Додаткова технологія

Технологія формування культури споживання їжі

22

1

Основні складові харчових продуктів, їх роль в організмі людини. Гарніри, їх види (прості, складні, комбіновані). Правила підбору гарніру до страв. Основні продукти та їх властивості для приготування гарнірів (овочі, крупи, макаронні вироби, гриби), їх харчова цінність та їх якість. Обладнання та пристосування для приготування.

 

Записати у зошит способи теплової обробки овочів: варіння (у воді, на парі, припускання), смаження, запікання, тушкування, пасерування.

 

23

1

Значення овочів у харчуванні людини. Овочеві гарніри. Використання свіжих і консервованих овочів для приготування гарнірів. Планування роботи з приготування гарніру із овочів. Добір способу приготування страви.

 

Підготувати повідомлення про способи збереження вітаміну С під час обробки овочів.

 

24

1

Інструктаж з БЖД. Визначення необхідної кількості продуктів, розрахунок їх орієнтовної вартості. Добір кухонного інвентаря, інструментів, пристосувань, обладнання для обробки інгредієнтів. Приготування страви відповідндо до технологічної послідовності. Естетичне оформлення приготовленої страви та подавання її до столу. Контроль якості страви. Презентація роботи.

 

Скласти у зошиті технологічну послідовність приготування гарніру із овочів.

 

25

1

Гарніри з круп. Види круп, їх значення у харчуванні людини. Умови та терміни зберігання. Первинна обробка крупів, значення попереднього замочування крупів для збереження харчової цінності продуктів. Теплова обробка крупів. Розварювання у воді та молоці.

 

Розробити та записати у зошит власний рецепт гарніру з круп.

 

26

1

Планування роботи із приготування гарнізу з крупи. Визначення необхідної кількості продуктів, розрахунок їх орієнтовної вартості. Добір кухонного інвентаря, інструментів, пристосувань, обладнання для обробки інгредієнтів. Добір способу приготування страви.

 

Скласти у зошиті технологічну послідовність приготування гарніру із крупи.

 

27

1

Інструктаж з БЖД. Приготування страви відповідндо до технологічної послідовності. Естетичне оформлення приготовленої страви та подавання її до столу. Контроль якості страви. Презентація роботи.

 

Проаналізувати власну страву.

 

28

1

Страви з борошна. Види борошна. Види макаронних виробів та їх значення у харчуванні людини. Гарніри з макаронних виробів. Технологія приготування гарнірів з макаронних виробів.

 

Розробити та записати у зошит власний рецепт гарніру з

макаронних виробів.

 

29

1

Визначення необхідної кількості продуктів для приготування та оздоблення страви, розрахунок їх орієнтовної вартості. Добір кухонного інвентаря, інструментів, пристосувань, обладнання для обробки інгредієнтів. Добір способу приготування страви.

 

Переглянути відеоматеріали до уроку.

 

30

1

Інструктаж з БЖД. Приготування страви відповідндо до технологічної послідовності. Естетичне оформлення приготовленої страви та подавання її до столу. Контроль якості страви. Презентація роботи.

 

Проаналізувати власну страву.

 

Розділ 2: Технологія побутової діяльності та самообслуговування

Проєкт 1: Моя зачіска (2 години)

Технології: Технологія добору зачіски

31

1

Із історії зачісок. Види зачісок залежно від форми обличчя. Корегування форми обличчя за допомогою зачіски. Святкові і повсякденні зачіски.

Визначення форми обличчя. Вибір виду зачіски з урахуванням форми обличчя.

Фарбування волосся.

 

Записати у зошит натуральні рослинні засоби для зміцнення

волосся та зміни його кольору.

 

32

1

Інструктаж з БЖД. Виконання зачіски (обраної), враховуючи власну форму обличчя. Дотримання правил безпечної праці та організації робочого місця

 

Підготувати повідомлення про вплив фарбників на стан волосся

голови.

 

Проєкт 2: Мій одяг — мій імідж  (2 години)

Технологія: Технології добору одягу та взуття і догляду за ними

33

1

Види підліткового та юнацького одягу. Розміри одягу, їх визначення. Догляд за одягом. Засоби догляду. Вибір взуття. Розміри. Особливості приміряння взуття. Догляд за взуттям. Вибір засобів догляду за взуттям. Захист одягу та взуття від молі. Визначення розміру одягу та взуття. Добір засобів догляду.

 

Записати у зошит санітарно-гігієнічні вимоги

під час примірювання одягу, білизни.

 

34

1

Імідж. Основні правила формування позитивного іміджу. Мій

одяг - мій імідж. Аналіз моделей-аналогів молодіжного одягу та

взуття.

 

 

Розробити власний імідж, враховуючи особливості будови

тіла, молодіжної моди, призначення одягу та взуття. Виконати ескіз.

 

35

1

Узагальнюючий урок. Виставка проєктів.

 

Повторити вивчений протягом навчального року матеріал.

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Технології, 8 клас, Планування
Додано
7 серпня 2023
Переглядів
12714
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку