КТП Українська мова 2 клас Захарійчук очікувані результати

Про матеріал
Розробка КТП з предмету Українська мова (Захарійчук) 2 клас 1 семестр з очікуваними результатами для інклюзивного навчання
Перегляд файлу

 

УКРАЇНСЬКА МОВА

Календарно-тематичне планування програмного матеріалу для 2 класу з українською мовою навчання на 2022/2023 н. р. з української мови 4 години на тиждень За підручником М. Захарійчук «Українська мова та читання» для закладів загальної середньої освіти  Видавництво: Грамота, Києв 2020 Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1 - 2 клас Видавництво «Ранок», 2018 р.

 Види та кількість перевірок

Види перевірок

Діалог

Диктант

Списування

Усний твір

Робота з мовними одиницями

Загальна кількість             

І сем.

-

1

1

-

2

4

ІІ сем.

1

2

1

1

2

7

 

№ п/п

Тема уроку

   Дата       

Примітка

 I семестр

                                 Українська абетка. Звуки та букви

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

- має уявлення про мовні звуки;

- розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння;

- правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й глухі приголосні звуки;

- відтворює ланцюжок звуків у почутому слові (без явищ асиміляції);

- пояснює зміну значення слова в результаті заміни одного зі звуків;

- має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви;

- позначає мовні звуки буквами на письмі;

- правильно записує слова, вимова й написання яких збігаються;

- правильно позначає на письмі м’якість приголосних звуків;

- відтворює алфавітні назви букв;

-  має уявлення про склад, вимовляє слова по складах;

- пояснює співвідношення між звуками і буквами у складі, слові;

- поділяє на склади слова під час переносу їх частин в інший рядок.

 

1

Корекційне навчання

Українська абетка. Звуки та букви. Розташування слів за абеткою

03.09.

 

2

Голосні звуки. Букви, що їх позначають

04.09.

 

3

Звукове значення букви я

05.09.

 

4

Звукове значення букви ю

06.09.

 

5

Звукове значення букви є

10.09.

 

6

Звукове значення букви ї

11.09.

 

7

Зміна значення слова із зміною звука (букви)

12.09.

 

8

Урок розвитку усного та писемного мовлення.

Склади поради, як користуватися книжкою

13.09.

 

9

Наголос. Наголошені й ненаголошені голосні звуки та склади

17.09.

 

10

Зміна значення слова із зміною наголосу

18.09.

 

11

Приголосні звуки. Букви, що їх позначають

19.09.

 

12

Звуки [дж], [дз], [дз’], позначення їх буквами

20.09.

 

13

Звукове значення букви щ

24.09.

 

14

Порівняння вимови звуків [ґ], [г] і [к]

25.09.

 

15

Діагностична робота. Списування.

26.09.

 

16

Дзвінкі й глухі приголосні звуки

27.09.

 

17

Урок розвитку усного та писемного мовлення.

Склади зв’язну розповідь про бібліотеку, якою ти користуєшся

01.10.

 

18

Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова та складу перед глухими.

02.10.

 

19

Тверді й м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення (ь)

03.10.

 

20

Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є

04.10.

 

21

Подовжені м’які приголосні звуки

08.10.

 

22–23

Апостроф

09.10.

 

24

Повторюю вивчене про звуки та букви

10.10.

 

25

Діагностувальна робота з мовними одиницями. Тема «Звуки і букви».

11.10.

 

26

Урок розвитку усного та писемного мовлення.

Склади й запиши зв язну розповідь про осінь

15.10.

 

                                   Склад. Поділ слів на склади

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

-уміє ділити слова на склади та правильно їх переносити;

-уміє переносити слова з буквосполученням йо, ьо; дж, дз;

-уміє переносити слова з апострофом;

- уміє переносити слова з подовженими приголосними звуками.

27

Склад. Перенос слів з рядка в рядок по складах

16.10.

 

28

Перенос слів, у яких склад позначений однією буквою

17.10.

 

29

Перенос слів з літерами ь, й

18.10.

 

30

Перенос слів з буквосполученням йо, ьо

22.10.

 

31

Перенос слів з буквосполученнями дж, дз

23.10.

 

32

Урок розвитку усного та писемного мовлення.

Склади розповідь про домашнього улюбленця або тварину, яка тобі подобається

24.10.

 

33-34

Перенос слів з апострофом

25.10.

 

35

Перенос слів з подовженими приголосними звуками

05.11.

 

36

Повторюю вивчене про склад

06.11.

 

                                                                  Слово

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

-розпізнає слова, близькі і протилежні за значенням;

-розрізняє пряме й переносне значення слів; пояснює різні значення багатозначних слів (з допомогою вчителя);                                                                                                                                      -розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою, доповнює кожну групу 2-3 словами;

-доречно вживає слова різних лексичних груп у власному мовленні;

-користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливими словами).

37-38

Лексичне значення слова

07.11.

 

39

Слова, протилежні за значенням

08.11.

 

40

Урок розвитку усного та писемного мовлення.

Склади і запиши речення, використовуючи малюнки та початок казки.

12.11.

 

41

Слова, близькі за значенням

13.11.

 

42-43

Пряме й переносне значення слів

14.11.

 

44

Однозначні й багатозначні слова

15.11.

 

45

Слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа. Розподіл слів на групи за значенням і питаннями

19.11.

 

46

Діагностична робота. Диктант

20.11.

 

                                                        Іменник

Очікувані результати навчання здобувачів освіти:

-впізнає слова, які відповідають на питання хто? що? окремо та в реченнях, у тексті;

-змінює іменники за числами (один - багато);

-правильно вживає велику / малу літери у власних / загальних назвах;

-аналізує звуко-буквений склад слова;

-усно переказує текст з опорою на допоміжні матеріали (ілюстрація, план, опорні слова, словосполучення);

-створює власне висловлення за ілюстраціями;

-розповідає про свої спостереження, враження, події з власного життя;

-впевнено висловлює свої думки.

47

Слова, які відповідають на питання хто? і що?

21.11.

 

48

Зміна іменників за числами (один — багато)

22.11.

 

49

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Напиши листа Святому Миколаю, у якому розкажи про свої добрі справи

26.11.

 

50-51

Іменники, протилежні за значенням

27.11.

 

52-53

Іменники, близькі за значенням

28.11.

 

54

Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах

29.11.

 

55

Велика буква в кличках тварин

03.12.

 

56

Велика буква в назвах вулиць, міст, сіл, річок, гір

04.12.

 

57

Повторюю вивчене про іменник

05.12.

 

58

Урок розвитку усного й писемного мовлення. Створи вітальної листівки до Нового року

06.12.

 

59

Діагностична робота. Робота з мовними одиницями . Іменник.

10.12.

 

                                                        Прикметник

60

Слова, які називають ознаки предметів

11.12.

 

61

Прикметники, протилежні за значенням. Прикметники, близькі за значенням

12.12.

 

62

Сполучення іменників з прикметниками

13.12.

17.12.

 

63

Мої навчальні досягнення

18.12.

19.12.

 

64

Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створи й запиши зв’язне висловлення на тему «Моя новорічна мрія»

20.12.

24.12.

 

 

1

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, 2 клас, Планування
НУШ
Додано
12 грудня
Переглядів
27
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку