УКРАЇНСЬКА МОВА
Календарно-тематичне планування програмного матеріалу для 2 класу з українською мовою навчання на 2022/2023 н. р. з української мови 4 години на тиждень За підручником М. Захарійчук «Українська мова та читання» для закладів загальної середньої освіти Видавництво: Грамота, Києв 2020 Типова освітня програма, розроблена під керівництвом Савченко О. Я. 1 - 2 клас Видавництво «Ранок», 2018 р.
Види та кількість перевірок
Види перевірок |
||||||
І сем. |
- |
1 |
1 |
- |
2 |
4 |
ІІ сем. |
1 |
2 |
1 |
1 |
2 |
7 |
№ п/п |
Тема уроку |
Дата |
Примітка |
I семестр |
|||
Українська абетка. Звуки та букви Очікувані результати навчання здобувачів освіти: - має уявлення про мовні звуки; - розрізняє голосні і приголосні звуки за звучанням та способом вимовляння; - правильно вимовляє тверді й м’які, дзвінкі й глухі приголосні звуки; - відтворює ланцюжок звуків у почутому слові (без явищ асиміляції); - пояснює зміну значення слова в результаті заміни одного зі звуків; - має уявлення про букви, розрізняє звуки і букви; - позначає мовні звуки буквами на письмі; - правильно записує слова, вимова й написання яких збігаються; - правильно позначає на письмі м’якість приголосних звуків; - відтворює алфавітні назви букв; - має уявлення про склад, вимовляє слова по складах; - пояснює співвідношення між звуками і буквами у складі, слові; - поділяє на склади слова під час переносу їх частин в інший рядок. |
|||
1 |
Корекційне навчання Українська абетка. Звуки та букви. Розташування слів за абеткою |
03.09. |
|
2 |
Голосні звуки. Букви, що їх позначають |
04.09. |
|
3 |
Звукове значення букви я |
05.09. |
|
4 |
Звукове значення букви ю |
06.09. |
|
5 |
Звукове значення букви є |
10.09. |
|
6 |
Звукове значення букви ї |
11.09. |
|
7 |
Зміна значення слова із зміною звука (букви) |
12.09. |
|
8 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Склади поради, як користуватися книжкою |
13.09. |
|
9 |
Наголос. Наголошені й ненаголошені голосні звуки та склади |
17.09. |
|
10 |
Зміна значення слова із зміною наголосу |
18.09. |
|
11 |
Приголосні звуки. Букви, що їх позначають |
19.09. |
|
12 |
Звуки [дж], [дз], [дз’], позначення їх буквами |
20.09. |
|
13 |
Звукове значення букви щ |
24.09. |
|
14 |
Порівняння вимови звуків [ґ], [г] і [к] |
25.09. |
|
15 |
Діагностична робота. Списування. |
26.09. |
|
16 |
Дзвінкі й глухі приголосні звуки |
27.09. |
|
17 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Склади зв’язну розповідь про бібліотеку, якою ти користуєшся |
01.10. |
|
18 |
Дзвінкі приголосні звуки в кінці слова та складу перед глухими. |
02.10. |
|
19 |
Тверді й м’які приголосні звуки. Позначення м’якості приголосних знаком м’якшення (ь) |
03.10. |
|
20 |
Позначення м’якості приголосних буквами і, я, ю, є |
04.10. |
|
21 |
Подовжені м’які приголосні звуки |
08.10. |
|
22–23 |
Апостроф |
09.10. |
|
24 |
Повторюю вивчене про звуки та букви |
10.10. |
|
25 |
Діагностувальна робота з мовними одиницями. Тема «Звуки і букви». |
11.10. |
|
26 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Склади й запиши зв язну розповідь про осінь |
15.10. |
|
Склад. Поділ слів на склади Очікувані результати навчання здобувачів освіти: -уміє ділити слова на склади та правильно їх переносити; -уміє переносити слова з буквосполученням йо, ьо; дж, дз; -уміє переносити слова з апострофом; - уміє переносити слова з подовженими приголосними звуками. |
|||
27 |
Склад. Перенос слів з рядка в рядок по складах |
16.10. |
|
28 |
Перенос слів, у яких склад позначений однією буквою |
17.10. |
|
29 |
Перенос слів з літерами ь, й |
18.10. |
|
30 |
Перенос слів з буквосполученням йо, ьо |
22.10. |
|
31 |
Перенос слів з буквосполученнями дж, дз |
23.10. |
|
32 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Склади розповідь про домашнього улюбленця або тварину, яка тобі подобається |
24.10. |
|
33-34 |
Перенос слів з апострофом |
25.10. |
|
35 |
Перенос слів з подовженими приголосними звуками |
05.11. |
|
36 |
Повторюю вивчене про склад |
06.11. |
|
Слово Очікувані результати навчання здобувачів освіти: -розпізнає слова, близькі і протилежні за значенням; -розрізняє пряме й переносне значення слів; пояснює різні значення багатозначних слів (з допомогою вчителя); -розподіляє ряд слів на 2 групи за смисловою ознакою, доповнює кожну групу 2-3 словами; -доречно вживає слова різних лексичних груп у власному мовленні; -користується формулами мовленнєвого етикету (ввічливими словами). |
|||
37-38 |
Лексичне значення слова |
07.11. |
|
39 |
Слова, протилежні за значенням |
08.11. |
|
40 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Склади і запиши речення, використовуючи малюнки та початок казки. |
12.11. |
|
41 |
Слова, близькі за значенням |
13.11. |
|
42-43 |
Пряме й переносне значення слів |
14.11. |
|
44 |
Однозначні й багатозначні слова |
15.11. |
|
45 |
Слова, що називають предмети, ознаки, дії, числа. Розподіл слів на групи за значенням і питаннями |
19.11. |
|
46 |
Діагностична робота. Диктант |
20.11. |
|
Іменник Очікувані результати навчання здобувачів освіти: -впізнає слова, які відповідають на питання хто? що? окремо та в реченнях, у тексті; -змінює іменники за числами (один - багато); -правильно вживає велику / малу літери у власних / загальних назвах; -аналізує звуко-буквений склад слова; -усно переказує текст з опорою на допоміжні матеріали (ілюстрація, план, опорні слова, словосполучення); -створює власне висловлення за ілюстраціями; -розповідає про свої спостереження, враження, події з власного життя; -впевнено висловлює свої думки. |
|||
47 |
Слова, які відповідають на питання хто? і що? |
21.11. |
|
48 |
Зміна іменників за числами (один — багато) |
22.11. |
|
49 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Напиши листа Святому Миколаю, у якому розкажи про свої добрі справи |
26.11. |
|
50-51 |
Іменники, протилежні за значенням |
27.11. |
|
52-53 |
Іменники, близькі за значенням |
28.11. |
|
54 |
Велика буква в іменах, по батькові та прізвищах |
29.11. |
|
55 |
Велика буква в кличках тварин |
03.12. |
|
56 |
Велика буква в назвах вулиць, міст, сіл, річок, гір |
04.12. |
|
57 |
Повторюю вивчене про іменник |
05.12. |
|
58 |
Урок розвитку усного й писемного мовлення. Створи вітальної листівки до Нового року |
06.12. |
|
59 |
Діагностична робота. Робота з мовними одиницями . Іменник. |
10.12. |
|
Прикметник |
|||
60 |
Слова, які називають ознаки предметів |
11.12. |
|
61 |
Прикметники, протилежні за значенням. Прикметники, близькі за значенням |
12.12. |
|
62 |
Сполучення іменників з прикметниками |
13.12. 17.12. |
|
63 |
Мої навчальні досягнення |
18.12. 19.12. |
|
64 |
Урок розвитку усного та писемного мовлення. Створи й запиши зв’язне висловлення на тему «Моя новорічна мрія» |
20.12. 24.12. |
|
1