КТП Українська мова 3клас

Про матеріал
Календарно-тематичне планування складено згідно Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О.Я.., для закладів загальної середньої освіти 3-4 класи, затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 №743-22. Підручник: «Українська мова та читання ,частина 1» 3 клас Автор: М.Захарійчук Видавництво «Грамота» ,2020 рік І семестр 53 год 3,5 год. /тиждень
Перегляд файлу

 

Українська мова

Календарно-тематичне планування  складено  згідно

Типової  освітньої програми, розробленої під керівництвом  Савченко О.Я.., для закладів загальної середньої освіти 3-4 класи, затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 №743-22.

Підручник: «Українська мова та читання ,частина 1» 3 клас

                    Автор: М.Захарійчук

                    Видавництво «Грамота» ,2020  рік

І семестр

53 год

3,5 год. /тиждень

 

 

уроку

Датауроку

 

Тема уроку

 

Підручник

 

Зошит

І семестр

Тема1.Українська абетка. Звуки та букви(11год)

1.

 

РЗМ. Складаю зв’язну розповідь про ситуацію з життя. Ми знову разом!

 

с. 4-6

2.

 

Українська мова — державна мова України

с. 5-7

 

3.

 

Українська абетка:звуки та букви

с. 8-9

 

4.

 

Голосні звуки. Букви,що їх позначають

с.9-10

 

5.

 

Ненаголошені голосні звуки[е],[и]

с.10-12

 

6.

 

Діагностувальна робота № 1. Списування

 

 

7.

 

Аналіз діагностувальної роботи. Вимова та правопис слів із дзвінкими й глухими приголосними звуками.

с.13-15

 

8.

 

РЗМ. Створюю SMS - повідомлення друзям і близьким про події,які сталися зі мною.

с.16

с. 7-9

9.

 

Тверді та м’які приголосні звуки. Подовжені м’які приголосні звуки

с.17-18

 

10.

 

Апостроф

с.18-20

 

11.

 

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями

 

 

Тема2.Слово. Значення слова(9год)

12.

 

Аналіз діагностувальної роботи.

Лексичне значення слова

с.21-22

 

13.

 

Однозначні й багатозначні слова

с.23-24

 

14.

 

Пряме й переносне значення слова

с.25-26

 

15.

 

Слова-антоніми

с.26

с.10-12

16.

 

РЗМ. Створюю фотоколаж до свята «Дари осені».

с. 27

 

17.

 

Слова-синоніми

с.28-29

 

18.

 

Синоніми,антоніми та багатозначні слова в текстах

с.29-30

 

19.

 

Мої навчальні досягнення. Карта пам’яті: від тексту — до мене

с.31

 

20.

 

Діагностувальна  робота.  Діалог

 

с.12-16

Тема3. Будова слова

21.

 

Аналіз діагностувальної роботи. Поняття про закінчення

с.32-33

 

22.

 

Споріднені слова. Форми слова

с. 33

 

23.

 

Основа слова. Частини основи:Корінь,префікс і суфікс

с.35-36

 

24.

 

Спільнокореневі слова. Корінь слова

с.36-37

 

25.

 

РЗМ. Створюю розповідь за серією малюнків.

с.38

с.13-14

26.

 

Вимова та правопис слів з ненаголошеними [е],[и]у корені слова,що перевіряються наголосом

 

с.40-41

 

27.

 

Вимова та правопис слів з ненаголошеними [е],[и]у корені слова,що перевіряються наголосом

с.41-42

 

28.

 

Префікс. Словотворча роль префіксів

с.43-44

 

29.

 

Правопис префіксів роз-, без-Перенос слів із префіксами

с.45-46

 

30.

 

Написання префіксів з -,с-

с.46-47

 

31.

 

РЗМ. Створюю навчальний переказ тексту Розповідного змісту за малюнками.

с.47-48

с.15-17

32.

 

Префікси,співзвучні з прийменниками

с.48-49

 

33.

 

Суфікс. Роль суфіксів

с.50

 

34.

 

Творення слів з найуживанішими суфіксами

с.51-52

 

35.

 

Спостереження за збігом двох однакових Приголосних на межі суфікса та кореня

с.52-53

 

36.

 

Узагальнення вивченого про будову слова Мої навчальні досягнення.

с.53-54

 

37.

 

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями

 

 

Тема 4. Частини мови. Іменник

38.

 

Аналіз діагносту вальної роботи. Повторення знань про різні частини мови

с.55-58

 

39.

 

РЗМ. Створюю письмове висловлення (розповідь)на основі вражень від прочитаного тексту.

с.57

с.18-20

 

40.

 

Іменник як частина мови

с.58-59

 

41.

 

Поняття предметності

с.59-60

 

42.

 

Іменники — власні та загальні. Велика буква У власних назвах

с.61-62

 

43.

 

Велика буква в кличках тварин

с.62-64

 

44.

 

Велика буква в назвах гір,річок,морів,міст і сіл

с.64-65

 

45.

 

Рід іменників:чоловічий,жіночий та середній

с.66-68

 

46.

 

РЗМ . Створюю листівку чи запрошення.

с. 69

с.21-23

47.

 

Змінювання іменників за числами

с.79-71

 

48.

 

Мої навчальні досягнення.

с.72

 

49.

 

Діагностувальна робота. Диктант

 

 

Тема 4. Частини мови. (15год) Прикметник

50.

 

Аналіз діагносту вальної роботи. Прикметник як частина мови

с.73-74

 

51.

 

Роль прикметників у мовленні

с.74-75

 

52.

 

Розвиток зв’язного мовлення. Створюю розповідь на відому тему

с.76

 

ІІ - семестр

53

 

Зв’язок прикметників з іменниками

 

 

54

 

Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях

 

 

55

 

Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях

 

 

56

 

Прикметники - антоніми

 

 

56

 

Прикметники-синоніми

 

 

57

 

Змінювання прикметників за числами і родами у сполученні зіменниками

 

 

58

 

Урок розвитку зв’язного мовлення

Створюю навчальний переказ тексту розповідного змісту,використовуючи малюнки

 

 

59

 

Родові закінчення прикметників

 

 

60

 

Уживання прикметниківу загадках та описах

 

 

61

 

Уживання прикметників у описах

 

 

62

 

Уживання прикметників у власних висловленнях

 

 

63

 

Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями

 

 

Тема 5. Частини мови. Числівник

68

 

Аналіз діагносту вальної роботи. Поняття про числівник  як частину мови

 

 

69

 

Спостереження за функціональною роллю числівників у мовленні. Кількісні і порядкові числівники

 

 

70

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Створюю письмове висловлювання на цікаву тему використовуючи частину тексту та малюнки

 

 

71

 

Правопис і наголошення числівників

 

 

72

 

Вимова та правопис найуживаніших числових виразів

 

 

73

 

Вимова та правопис найуживаніших числових виразів

 

 

74

 

Повторення знань про числівник.

 

 

75

 

Діагностувальна робота. Диктант

 

 

Тема 6. Частини мови. Дієслово

76

 

Дієслово як частина мови

 

 

77

 

Зв’язок дієслова з іменником у реченні

 

 

78

 

Урок розвитку зв’язного мовлення. Створюю навчальний переказ розповідного змісту за  колективно складеним планом

 

 

 

79

 

Змінювання дієслів за часами

 

 

80

 

Написання частки не здієсловами

 

 

81

 

Дієслова-антоніми.

 

 

82

 

Дієслова- синоніми

 

 

83

 

Уживання дієслів у переносному значенні

 

 

84

 

Розвиток  зв’язного  мовлення.

Створюю художній опис за поданим зразком

 

 

85

 

Уживання дієслів у власному мовленні

 

 

86

 

Повторення вивченого про дієслово

 

 

87

 

Діагностувальна робота.Робота з мовними одиницями

 

 

Тема 7. Речення

90

 

Аналіз  діагносту вальної роботи Закріплення та узагальнення знань про речення.

 

 

91

 

Види речень за метою висловлювання

 

 

92

 

Розвиток  зв’язного  мовлення.

Створюю привітання до дня матері

 

 

93

 

Речення окличні та неокличні

 

 

94

 

Спонукальні речення

 

 

95

 

Звертання. Розділові знаки при звертаннях

 

 

96

 

Розділові знаки при звертаннях

 

 

97

 

Члени речення. Головні та другорядні члени речення. Зв’язок слів у реченнях.

 

 

98

 

Головні та другорядні члени речення. Зв’язок слів у реченнях

 

 

99

 

Зв’язок слів у реченнях. Словосполучення

 

 

100

 

Розвиток  зв’язного  мовлення.

Створюю текст-розповідь

 

 

101

 

Словосполучення

 

 

102

 

Словосполучення у групі підмета і присудка

 

 

103

 

Побудова простих речень.

 

 

104

 

Узагальнення і систематизація з теми « Речення»

 

 

105

 

Діагностувальна робота . Списування

 

 

Тема 8. Текст

106

 

Аналіз  діагносту вальної роботи Текст та його ознаки. Заголовок

 

 

107

 

Будова тексту. Абзац

 

 

108

 

Розвиток  зв’язного  мовлення.

Створюю художній опис за поданим зразком

 

 

109

 

Художній, науково-популярний та діловий тексти

 

 

110

 

План тексту

 

 

111

 

Текст - розповідь

 

 

112

 

Складання плану тексту-розповіді

 

 

113

 

Текст - опис

 

 

114

 

Складання опису тварини

 

 

115

 

Текст – міркування

 

 

116

 

Розвиток  зв’язного  мовлення.

Складання розповіді на тему «Мої літні канікули»

 

 

117

 

Складання тексту-міркування за поданим твердженням

 

 

118

 

Складання есе. «Як зберегти ліс?»

 

 

119

 

Зв’язок між реченнями в тексті.

 

 

120

 

Тема та мета тексту

 

 

121

 

Діагностувальна робота . Усний твір

 

 

Повторення матеріалу

122

 

Аналіз  діагносту вальної роботи . Повторення матеріалу. Українська абетка. Звуки і букви

 

 

123

 

Повторення матеріалу. Слово

 

 

124

 

Повторення матеріалу. Будова слова

 

 

125

24.05

Діагностувальна робота. Диктант

 

 

126

28.05

Аналіз  діагносту вальної роботи Повторення вивченого. Частини мови

 

 

128

30.05

Повторення вивченого . Речення .Текст

 

 

129

31.05

Підсумковий урок

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

docx
Пов’язані теми
Українська мова, Планування
НУШ
Додано
6 жовтня
Переглядів
1
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку