Українська мова
Календарно-тематичне планування складено згідно
Типової освітньої програми, розробленої під керівництвом Савченко О.Я.., для закладів загальної середньої освіти 3-4 класи, затверджені Наказом Міністерства освіти і науки України від 12.08.2022 №743-22.
Підручник: «Українська мова та читання ,частина 1» 3 клас
Автор: М.Захарійчук
Видавництво «Грамота» ,2020 рік
І семестр
53 год
3,5 год. /тиждень
№ уроку |
Датауроку |
Тема уроку |
Підручник |
Зошит |
||||
І семестр |
||||||||
Тема1.Українська абетка. Звуки та букви(11год) |
||||||||
1. |
|
РЗМ. Складаю зв’язну розповідь про ситуацію з життя. Ми знову разом! |
|
с. 4-6 |
||||
2. |
|
Українська мова — державна мова України |
с. 5-7 |
|
||||
3. |
|
Українська абетка:звуки та букви |
с. 8-9 |
|
||||
4. |
|
Голосні звуки. Букви,що їх позначають |
с.9-10 |
|
||||
5. |
|
Ненаголошені голосні звуки[е],[и] |
с.10-12 |
|
||||
6. |
|
Діагностувальна робота № 1. Списування |
|
|
||||
7. |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Вимова та правопис слів із дзвінкими й глухими приголосними звуками. |
с.13-15 |
|
||||
8. |
|
РЗМ. Створюю SMS - повідомлення друзям і близьким про події,які сталися зі мною. |
с.16 |
с. 7-9 |
||||
9. |
|
Тверді та м’які приголосні звуки. Подовжені м’які приголосні звуки |
с.17-18 |
|
||||
10. |
|
Апостроф |
с.18-20 |
|
||||
11. |
|
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями |
|
|
||||
Тема2.Слово. Значення слова(9год) |
||||||||
12. |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Лексичне значення слова |
с.21-22 |
|
||||
13. |
|
Однозначні й багатозначні слова |
с.23-24 |
|
||||
14. |
|
Пряме й переносне значення слова |
с.25-26 |
|
||||
15. |
|
Слова-антоніми |
с.26 |
с.10-12 |
||||
16. |
|
РЗМ. Створюю фотоколаж до свята «Дари осені». |
с. 27 |
|
||||
17. |
|
Слова-синоніми |
с.28-29 |
|
||||
18. |
|
Синоніми,антоніми та багатозначні слова в текстах |
с.29-30 |
|
||||
19. |
|
Мої навчальні досягнення. Карта пам’яті: від тексту — до мене |
с.31 |
|
||||
20. |
|
Діагностувальна робота. Діалог |
|
с.12-16 |
||||
Тема3. Будова слова |
||||||||
21. |
|
Аналіз діагностувальної роботи. Поняття про закінчення |
с.32-33 |
|
||||
22. |
|
Споріднені слова. Форми слова |
с. 33 |
|
||||
23. |
|
Основа слова. Частини основи:Корінь,префікс і суфікс |
с.35-36 |
|
||||
24. |
|
Спільнокореневі слова. Корінь слова |
с.36-37 |
|
||||
25. |
|
РЗМ. Створюю розповідь за серією малюнків. |
с.38 |
с.13-14 |
||||
26. |
|
Вимова та правопис слів з ненаголошеними [е],[и]у корені слова,що перевіряються наголосом |
с.40-41 |
|
||||
27. |
|
Вимова та правопис слів з ненаголошеними [е],[и]у корені слова,що перевіряються наголосом |
с.41-42 |
|
||||
28. |
|
Префікс. Словотворча роль префіксів |
с.43-44 |
|
||||
29. |
|
Правопис префіксів роз-, без-Перенос слів із префіксами |
с.45-46 |
|
||||
30. |
|
Написання префіксів з -,с- |
с.46-47 |
|
||||
31. |
|
РЗМ. Створюю навчальний переказ тексту Розповідного змісту за малюнками. |
с.47-48 |
с.15-17 |
||||
32. |
|
Префікси,співзвучні з прийменниками |
с.48-49 |
|
||||
33. |
|
Суфікс. Роль суфіксів |
с.50 |
|
||||
34. |
|
Творення слів з найуживанішими суфіксами |
с.51-52 |
|
||||
35. |
|
Спостереження за збігом двох однакових Приголосних на межі суфікса та кореня |
с.52-53 |
|
||||
36. |
|
Узагальнення вивченого про будову слова Мої навчальні досягнення. |
с.53-54 |
|
||||
37. |
|
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями |
|
|
||||
Тема 4. Частини мови. Іменник |
||||||||
38. |
|
Аналіз діагносту вальної роботи. Повторення знань про різні частини мови |
с.55-58 |
|
||||
39. |
|
РЗМ. Створюю письмове висловлення (розповідь)на основі вражень від прочитаного тексту. |
с.57 |
с.18-20 |
||||
|
||||||||
40. |
|
Іменник як частина мови |
с.58-59 |
|
||||
41. |
|
Поняття предметності |
с.59-60 |
|
||||
42. |
|
Іменники — власні та загальні. Велика буква У власних назвах |
с.61-62 |
|
||||
43. |
|
Велика буква в кличках тварин |
с.62-64 |
|
||||
44. |
|
Велика буква в назвах гір,річок,морів,міст і сіл |
с.64-65 |
|
||||
45. |
|
Рід іменників:чоловічий,жіночий та середній |
с.66-68 |
|
||||
46. |
|
РЗМ . Створюю листівку чи запрошення. |
с. 69 |
с.21-23 |
||||
47. |
|
Змінювання іменників за числами |
с.79-71 |
|
||||
48. |
|
Мої навчальні досягнення. |
с.72 |
|
||||
49. |
|
Діагностувальна робота. Диктант |
|
|
||||
Тема 4. Частини мови. (15год) Прикметник |
||||||||
50. |
|
Аналіз діагносту вальної роботи. Прикметник як частина мови |
с.73-74 |
|
||||
51. |
|
Роль прикметників у мовленні |
с.74-75 |
|
||||
52. |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Створюю розповідь на відому тему |
с.76 |
|
||||
ІІ - семестр |
||||||||
53 |
|
Зв’язок прикметників з іменниками |
|
|
||||
54 |
|
Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях |
|
|
||||
55 |
|
Уживання прикметників у прямому і переносному значеннях |
|
|
||||
56 |
|
Прикметники - антоніми |
|
|
||||
56 |
|
Прикметники-синоніми |
|
|
||||
57 |
|
Змінювання прикметників за числами і родами у сполученні зіменниками |
|
|
||||
58 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення Створюю навчальний переказ тексту розповідного змісту,використовуючи малюнки |
|
|
||||
59 |
|
Родові закінчення прикметників |
|
|
||||
60 |
|
Уживання прикметниківу загадках та описах |
|
|
||||
61 |
|
Уживання прикметників у описах |
|
|
||||
62 |
|
Уживання прикметників у власних висловленнях |
|
|
||||
63 |
|
Діагностувальна робота. Робота з мовними одиницями |
|
|
||||
Тема 5. Частини мови. Числівник |
||||||||
68 |
|
Аналіз діагносту вальної роботи. Поняття про числівник як частину мови |
|
|
||||
69 |
|
Спостереження за функціональною роллю числівників у мовленні. Кількісні і порядкові числівники |
|
|
||||
70 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Створюю письмове висловлювання на цікаву тему використовуючи частину тексту та малюнки |
|
|
||||
71 |
|
Правопис і наголошення числівників |
|
|
||||
72 |
|
Вимова та правопис найуживаніших числових виразів |
|
|
||||
73 |
|
Вимова та правопис найуживаніших числових виразів |
|
|
||||
74 |
|
Повторення знань про числівник. |
|
|
||||
75 |
|
Діагностувальна робота. Диктант |
|
|
||||
Тема 6. Частини мови. Дієслово |
||||||||
76 |
|
Дієслово як частина мови |
|
|
||||
77 |
|
Зв’язок дієслова з іменником у реченні |
|
|
||||
78 |
|
Урок розвитку зв’язного мовлення. Створюю навчальний переказ розповідного змісту за колективно складеним планом
|
|
|
||||
79 |
|
Змінювання дієслів за часами |
|
|
||||
80 |
|
Написання частки не здієсловами |
|
|
||||
81 |
|
Дієслова-антоніми. |
|
|
||||
82 |
|
Дієслова- синоніми |
|
|
||||
83 |
|
Уживання дієслів у переносному значенні |
|
|
||||
84 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Створюю художній опис за поданим зразком |
|
|
||||
85 |
|
Уживання дієслів у власному мовленні |
|
|
||||
86 |
|
Повторення вивченого про дієслово |
|
|
||||
87 |
|
Діагностувальна робота.Робота з мовними одиницями |
|
|
||||
Тема 7. Речення |
||||||||
90 |
|
Аналіз діагносту вальної роботи Закріплення та узагальнення знань про речення. |
|
|
||||
91 |
|
Види речень за метою висловлювання |
|
|
||||
92 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Створюю привітання до дня матері |
|
|
||||
93 |
|
Речення окличні та неокличні |
|
|
||||
94 |
|
Спонукальні речення |
|
|
||||
95 |
|
Звертання. Розділові знаки при звертаннях |
|
|
||||
96 |
|
Розділові знаки при звертаннях |
|
|
||||
97 |
|
Члени речення. Головні та другорядні члени речення. Зв’язок слів у реченнях. |
|
|
||||
98 |
|
Головні та другорядні члени речення. Зв’язок слів у реченнях |
|
|
||||
99 |
|
Зв’язок слів у реченнях. Словосполучення |
|
|
||||
100 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Створюю текст-розповідь |
|
|
||||
101 |
|
Словосполучення |
|
|
||||
102 |
|
Словосполучення у групі підмета і присудка |
|
|
||||
103 |
|
Побудова простих речень. |
|
|
||||
104 |
|
Узагальнення і систематизація з теми « Речення» |
|
|
||||
105 |
|
Діагностувальна робота . Списування |
|
|
||||
Тема 8. Текст |
||||||||
106 |
|
Аналіз діагносту вальної роботи Текст та його ознаки. Заголовок |
|
|
||||
107 |
|
Будова тексту. Абзац |
|
|
||||
108 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Створюю художній опис за поданим зразком |
|
|
||||
109 |
|
Художній, науково-популярний та діловий тексти |
|
|
||||
110 |
|
План тексту |
|
|
||||
111 |
|
Текст - розповідь |
|
|
||||
112 |
|
Складання плану тексту-розповіді |
|
|
||||
113 |
|
Текст - опис |
|
|
||||
114 |
|
Складання опису тварини |
|
|
||||
115 |
|
Текст – міркування |
|
|
||||
116 |
|
Розвиток зв’язного мовлення. Складання розповіді на тему «Мої літні канікули» |
|
|
||||
117 |
|
Складання тексту-міркування за поданим твердженням |
|
|
||||
118 |
|
Складання есе. «Як зберегти ліс?» |
|
|
||||
119 |
|
Зв’язок між реченнями в тексті. |
|
|
||||
120 |
|
Тема та мета тексту |
|
|
||||
121 |
|
Діагностувальна робота . Усний твір |
|
|
||||
Повторення матеріалу |
||||||||
122 |
|
Аналіз діагносту вальної роботи . Повторення матеріалу. Українська абетка. Звуки і букви |
|
|
||||
123 |
|
Повторення матеріалу. Слово |
|
|
||||
124 |
|
Повторення матеріалу. Будова слова |
|
|
||||
125 |
24.05 |
Діагностувальна робота. Диктант |
|
|
||||
126 |
28.05 |
Аналіз діагносту вальної роботи Повторення вивченого. Частини мови |
|
|
||||
128 |
30.05 |
Повторення вивченого . Речення .Текст |
|
|
||||
129 |
31.05 |
Підсумковий урок |
|
|
||||
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
||||