КТП " Українська мова з очікуваними результатами на кожен урок"(до підручника Вашуленко)

Про матеріал
Календарно-тематичне планування до підручника" Українська мова" 3кл,- Вашуленко з очікуваними результатами на кожен урок.
Перегляд файлу

№ уроку

Сторінка

у підручнику

         

 Тема   уроку

Освітні галузі

Очікувані результати

Дата

Текст 16 год

1

С . 4 – 5

Впр. 1 – 4

Розвиток уявлень про текст. Основні ознаки тексту.

 

 

 

МОВ

доводить аргументовано свою думку;

називає основні ознаки тексту.

 

 

визначає тему і мету тексту; добирає заголовок відповідно до теми тексту.

 

формулює розгорнуту відповідь на поставлене запитання; висловлює власну думку про предмети, явища, події; розпізнає текст-розповідь, опис, міркування, есе.

дотримується загальних правил письма; пише розбірливо; письмово переказує текст розповідного змісту; оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; дотримується абзаців, полів зошита; записує слова в колонку; знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки (графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і стилістичні), орієнтуючись на пам’ятку, підготовлену вчителем; дотримується абзаців у оформленні текстів на письмі.

використовує для зв’язку речень у тексті займенники, прислівники, близькі за значенням слова використовує у власних текстах виражальні засоби мови; оформлює власне висловлення так, щоб воно було грамотним (у межах вивченого) і зрозумілим.

 

визначає в тексті зачин, основну частину і кінцівку.

 

обговорює письмові роботи (власні й однокласників) у парі, невеликій групі, визначає позитивні характеристики; створює письмове висловлення (розповідь, опис) на добре відому й цікаву тему, на основі вражень від прочитаного твору, переглянутого фільму, ситуації з життя.

висловлює своє ставлення до того, про що пише; бере участь у створенні есе під керівництвом учителя; використовує виражальні засоби мови.

 

висловлює власну думку про предмети, явища, події доводить аргументовано свою думку;

будує усне зв’язне висловлення (розповідь, опис, міркування) за малюнком, частиною тексту, планом, опорними словами. використовує виражальні засоби мови; складає і записує художні і науково-популярні описи за поданим зразком, використовуючи інформацію з різних джерел.

 

розрізняє за характерними ознаками художні, науково-популярні та ділові тексти; визначає тему і мету тексту; добирає заголовок відповідно до теми тексту; складає план тексту; дотримується абзаців у оформленні текстів на письмі.

 

використовує для зв’язку речень у тексті займенники, прислівники, близькі за значенням слова;

 

 

 

 

вміє ділити текст на абзаци;

спостерігає за роллю абзаців у тексті.

 

 

 

 

 

вміє ділити текст на абзаци за поданим планом.

 

 

 

 

 

 

 

визначає мету простих медіаповідомлень;

інтерпретує медіаповідомлення на основі власного досвіду; виділяє цікаву для себе інформацію; намагається виявити приховану інформацію в медіапродуктах; пояснює свою реакцію на медіаповідомлення (як буде реагувати у відповідь); створює прості медіапродукти (листівка, запрошення, sms-повідомлення, фотоколаж, книжечка тощо); пояснює, кому і для чого призначені створені ним медіапродукти.

 

2

С . 6 – 7

Впр. 1 – 5

Тема і мета тексту. Типи текстів.

 

 

МОВ

 

3

С . 8 – 9

Впр. 6 – 10

Закріплення поняття про типи текстів.

 

 

 

 

МОВ

 

4

 

Урок розвитку мовлення. ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ

 

5

С . 10 – 11

Впр. 1 – 4

Засоби зв’язку речень і частин тексту.

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ

ПРО

 

6

С . 12 – 13

Впр. 1 – 4

Будова тексту. Частини тексту.

 

МОВ

 

7

С . 14 – 15

Впр. 5 – 9

Побудова тексту-розповіді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ

 

8

С . 16 – 17

Впр. 10 – 14

Побудова тексту-есе.

 

 

 

 

 

МОВ

 

9

С . 18 – 19

Впр. 15 – 19

Побудова тексту-міркування.

 

 

 

 

 

 

 

МОВ

ПРО

 

10

С . 20 – 21

Впр. 1 – 6

Спостереження за ознаками текстів різних стилів.

 

 

 

 

МОВ

 

11

С . 22 – 23

Впр. 1 – 5

Складання текстів-описів. Зіставлення художніх і науково-популярних описів.

 

 

 

 

 

 

МОВ

 

12

 

Урок розвитку мовлення. ХУДОЖНІЙ ОПИС ЗАЙЦЯ (ЗА СВІТЛИНОЮ)

 

 

 

МОВ

 

13

С. 24 – 25

Впр. 1 – 3

Уявлення про абзац. Спостереження за роллю абзаців у тексті.

 

 

 

МОВ

 

14

С. 26 – 27

Впр. 1 – 4

Поділ тексту на абзаци за поданим планом.

 

 

 

 

 

 

МОВ

 

15

С. 28 – 30

Впр. 1 – 4

Робота з медіатекстами.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ

ІФО

 

16

 

Діагностична робота. Списування

МОВ

 

Речення

17

С. 32 – 33

Впр. 1 – 6

Повторення й узагальнення знань про основні ознаки речення.

 

МОВ

називає основні ознаки речення.

 

 

 

правильно будує і записує розповідні, питальні, спонукальні.

 

правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та вираженням почуттів;

 

 

 

 

 

складає твір- розповідь

 

 

 

 

 

 

 

 

правильно інтонує і записує речення зі звертанням;

використовує форми кличного відмінка під час звертань;

 

 

 

визначає в реченні головні (підмет і присудок) та другорядні (без поділу на види) члени речення;

 

виділяє словосполучення в групі підмета і групі присудка;

 

встановлює зв’язок між головним і залежним словом у словосполученні;

встановлює граматичні зв’язки між словами в простому реченні за допомогою питань; будує різні види простих речень;

 

 

18

С. 34 – 35

Впр. 1 – 4

Види речень за метою висловлювання та інтонацією.

МОВ

 

19

С. 36 – 37

Впр. 5 – 11

Інтонування речень. Практичне уявлення про логічний наголос у реченні.

 

 

 

 

МОВ

 

20

 

Урок розвитку мовлення. ТВІР-РОЗПОВІДЬ «ПО ГРИБИ» (ЗА ФРАГМЕНТОМ ТЕКСТУ)

МОВ

 

21

С. 38 – 39

Впр. 1 – 6

Уявлення про звертання.

 

 

 

 

 

МОВ

 

22

С. 40 – 41

Впр. 7 – 12

Розділові знаки при звертаннях. Розігрування діалогів.

МОВ

 

23

С. 42 – 43

Впр. 1 – 3

Члени речення. Поняття про підмет, присудок і другорядні члени речення.

МОВ

 

24

С. 44 – 45

Впр. 1 – 4

Зв’язок між членами речення.

 

 

МОВ

 

25

С. 46

Впр. 5 – 8

Зв’язок між словами в реченні.

 

 

 

 

 

МОВ

 

26

 

Урок розвитку мовлення. ТЕКСТ-МІРКУВАННЯ «КНИГА ДОРОЖЧА ЗА НАЙБІЛЬШЕ БАГАТСТВО» (ТВІР ЗА ПРИСЛІВ’ЯМ)

МОВ

 

27

 

Діагностична робота. Диктант

МОВ

 

Слово. Значення слова

28

С. 48 – 49

Впр. 1 – 5

Уявлення про багатозначні слова. Спостереження за реченнями і текстами з багатозначними словами.

МОВ

пояснює значення багатозначних слів;

розпізнає найуживаніші багатозначні слова і пояснює їх різні значення.

 

 

пояснює пряме і переносне значення слів;

доречно використовує у власних висловленнях слова в прямому і переносному значеннях.

 

добирає до поданого слова 1-2 найуживаніші синоніми, антонім;

 користується навчальними словниками синонімів, антонімів.

 

знаходить і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів у тексті; користується алфавітом під час роботи з навчальними словниками.

 

вміє перебудовувати казку.

 

 

 

розпізнає протилежні за значенням слова- антоніми.

 

користується навчальними словниками синонімів, антонімів.

 

29

С . 50 – 51

Впр. 1 – 3

Використання слів із прямим і переносним значенням.

 

 

 

МОВ

 

30

С . 51

Впр. 4 – 6

Доречне вживання слів у мовленні.

 

 

 

 

 

МОВ

 

31

С . 52 – 53

Впр. 1 – 5

Слова, близькі за значенням (синоніми).

 

МОВ

 

32

С . 54 – 55

Впр. 6 – 10

Спостереження за роллю синонімів у реченні і тексті.

МОВ

 

33

 

Урок розвитку мовлення. ПЕРЕБУДОВА КАЗКИ

МОВ

 

34

С . 56 – 57

Впр. 1 – 6

Слова, протилежні за значенням (антоніми).

МОВ

 

35

С . 57 – 58

Впр. 7 – 9

Використання навчальних словників синонімів, антонімів.

МОВ

 

36

 

Діагностична робота. Аудіювання

МОВ

 

Будова слова

37

С . 60 – 61

Впр. 1 – 6

Закінчення слова, його роль у реченні.

 

МОВ

визначає і пояснює роль закінчення у словах.

 

 

визначає і пояснює нульове закінчення у словах.

 

визначає основу слова та частини основи.

 

розрізнює спільнокореневі слова і форми того самого слова (з допомогою вчителя).

 

визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові.

 

 

пише переказ дотримуючись

правил письма.

 

 

правильно наголошує загальновживані слова; відтворює напам’ять український алфавіт.

пояснює, що таке орфограма; розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх.

 

правильно вимовляє  слова з апострофом, звуками [ґ], [д͡ж], [д͡з], [д͡з’]  дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим, ненаголошеними голосними [е], [и], подовженими приголосними звуками.

 

правильно наголошує загальновживані слова.

 

 

 

 

 

правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом;  користується орфографічним словником для перевірки написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом.

 

 відтворює напам’ять український алфавіт; розташовує 7-9 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу і другу літери; користується алфавітом під час роботи з навчальними словниками.

 

правильно вимовляє  слова з апострофом, звуками [ґ], [д͡ж], [д͡з], [д͡з’]  дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим.

 

складає і записує твір.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

правильно вимовляє і пише

слова із дзвінкими приголосними в кінці слова

і складу.

 

визначає префікси у словах ;

творить слова за допомогою

префіксів.

 

 

 

правильно записує слова з префіксами роз-, без-, з- (с-).

 

правильно вимовляє і записує

слова з префіксами с-, з-,зі.

 

створює комікс.

 

 

 

правильно вимовляє і записує

слова з апострофом.

 

правильно вимовляє і записує

слова з апострофом після префіксів.

 

називає правило вживання апострофа;

правильно переносить слова з апострофом.

 

 

правильно визначає суфікс у словах.

 

 

правильно творить слова за

допомогою суфіксів.

 

 

правильно моделює будову слів.

 

правильно вимовляє і записує

слова з подовженими мякими

приголосними звуками.

 

 

 

 

 

правильно розбирає слова за будовою.

 

 

 

 

складає твір- розповідь за поданою темою.

 

 

 

 

 

 

 

 

38

С . 62 – 63

Впр. 7 – 11

Поняття про нульове закінчення.

 

МОВ

 

39

С . 64 – 65

Впр. 1 – 5

Основа слова. Частини основи.

 

МОВ

 

40

С . 66 – 67

Впр. 1 – 4

Спільнокореневі слова. Корінь слова.

 

МОВ

 

41

С . 67

Впр. 5 – 7

Вправи на розрізнення спільнокореневих слів, різних форм того самого слова.

МОВ

 

42

 

Урок розвитку мовлення. ВИБІРКОВИЙ ПЕРЕКАЗ

МОВ

 

43

С . 68 – 69

Впр. 1 – 6

Наголос. Наголошування слів.

 

МОВ

 

44

С . 70 – 71

Впр. 1 – 6

Загальне поняття про орфограму.

 

 

МОВ

 

45

С . 72 – 73

Впр. 1 – 4

Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], які перевіряються

наголосом.

 

 

 

 

МОВ

 

46

С . 74 – 75

Впр. 5 – 12

Закріплення вмінь добирати слова для перевірки ненаголошених голосних для їх позначення на письмі.

МОВ

 

47

С . 76 – 77

Впр. 1 – 5

Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом.

Робота з орфографічним словником.

 

МОВ

 

48

С . 78 – 79

Впр. 1 – 6

Застосування алфавіту.

 

 

 

 

 

 

 

МОВ

 

49

С . 80 – 81

Впр. 1 – 5

Вимова і написання слів зі звуками [ґ], [дж], [дз], [дз´]. Робота з орфоепічним

словником.

 

МОВ

 

50

 

Урок розвитку мовлення. ТВІР-МІРКУВАННЯ «КОГО Я ВВАЖАЮ СВОЇМ

ДРУГОМ / СВОЄЮ ПОДРУГОЮ?» (ЗА ВКАЗАНОЮ ТЕМОЮ)

МОВ

 

51

С . 82 – 83

Впр. 1 – 6

Засвоєння правила вимови дзвінких приголосних у кінці слів і складів.

 

МОВ

 

52

С . 84 – 85

Впр. 1 – 5

Префікс як значуща частина слова. Словотворчі вправляння за допомогою префіксів

МОВ

 

53

С . 86 – 87

Впр. 6 – 10

Правопис слів із префіксами роз-, без-.

МОВ

 

54

С . 88 – 89

Впр. 11 – 16

Вимова і правопис слів із префіксами з-, с-, зі-.

МОВ

 

55

 

Урок розвитку мовлення. СТВОРЕННЯ КОМІКСУ

МОВ

 

56

С . 90 – 91

Впр. 1 – 4

Вимова і правопис слів з апострофом.

 

МОВ

 

57

С . 91 – 92

Впр. 5 – 8

Правило вживання апострофа після префіксів.

 

МОВ

 

58

С . 93 Впр. 9 – 12

Закріплення правила вживання апострофа після префіксів. Перенос слів з апострофом.

 

МОВ

 

59

С . 94 – 95

Впр. 1 – 6

Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова.

МОВ

 

60

С . 96

Впр. 7 – 10

Закріплення поняття про суфікс та його словотворчу роль.

МОВ

 

61

С . 97

Впр. 11 – 14

Словотворчі вправи та моделювання будови слів.

МОВ

 

62

С . 98 – 99

Впр. 1 – 5

Вимова і правопис слів з подовженими приголосними звуками (збіг однакових

приголосних на межі кореня і суфікса).

МОВ

 

63

С . 100

Впр. 6 – 7

Послідовність розбору слова за будовою. Усний і письмовий розбори слів за будовою.

МОВ

 

64

 

Урок розвитку мовлення. ТВІР-РОЗПОВІДЬ «ЛИЖНІ ЗМАГАННЯ» (ЗА

СЮЖЕТНИМ МАЛЮНКОМ)

МОВ

 

65

 

Діагностична робота. Мовна тема.

 

 

 

 

 

 

 

 

МОВ

 

 

Середня оцінка розробки
Структурованість
5.0
Оригінальність викладу
4.5
Відповідність темі
5.0
Загальна:
4.9
Всього відгуків: 2
Оцінки та відгуки
  1. Берковська Людмила Борисівна
    Загальна:
    5.0
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    5.0
    Відповідність темі
    5.0
  2. Франтішкова Тетяна
    Змістовно, дякую за матеріал.
    Загальна:
    4.7
    Структурованість
    5.0
    Оригінальність викладу
    4.0
    Відповідність темі
    5.0
docx
Пов’язані теми
Українська мова, 3 клас, Планування
НУШ
Додано
27 жовтня 2022
Переглядів
3840
Оцінка розробки
4.9 (2 відгука)
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку