Сторінка у підручнику |
Тема уроку |
Очікувані результати |
|||
Текст 16 год |
|||||
1 |
С . 4 – 5 Впр. 1 – 4 |
Розвиток уявлень про текст. Основні ознаки тексту.
|
МОВ |
доводить аргументовано свою думку; називає основні ознаки тексту.
визначає тему і мету тексту; добирає заголовок відповідно до теми тексту.
формулює розгорнуту відповідь на поставлене запитання; висловлює власну думку про предмети, явища, події; розпізнає текст-розповідь, опис, міркування, есе. дотримується загальних правил письма; пише розбірливо; письмово переказує текст розповідного змісту; оформлює охайно письмову роботу в зошиті в одну лінію; дотримується абзаців, полів зошита; записує слова в колонку; знаходить і акуратно виправляє у власному тексті помилки (графічні, орфографічні, граматичні, лексичні і стилістичні), орієнтуючись на пам’ятку, підготовлену вчителем; дотримується абзаців у оформленні текстів на письмі. використовує для зв’язку речень у тексті займенники, прислівники, близькі за значенням слова використовує у власних текстах виражальні засоби мови; оформлює власне висловлення так, щоб воно було грамотним (у межах вивченого) і зрозумілим.
визначає в тексті зачин, основну частину і кінцівку.
обговорює письмові роботи (власні й однокласників) у парі, невеликій групі, визначає позитивні характеристики; створює письмове висловлення (розповідь, опис) на добре відому й цікаву тему, на основі вражень від прочитаного твору, переглянутого фільму, ситуації з життя. висловлює своє ставлення до того, про що пише; бере участь у створенні есе під керівництвом учителя; використовує виражальні засоби мови.
висловлює власну думку про предмети, явища, події доводить аргументовано свою думку; будує усне зв’язне висловлення (розповідь, опис, міркування) за малюнком, частиною тексту, планом, опорними словами. використовує виражальні засоби мови; складає і записує художні і науково-популярні описи за поданим зразком, використовуючи інформацію з різних джерел.
розрізняє за характерними ознаками художні, науково-популярні та ділові тексти; визначає тему і мету тексту; добирає заголовок відповідно до теми тексту; складає план тексту; дотримується абзаців у оформленні текстів на письмі.
використовує для зв’язку речень у тексті займенники, прислівники, близькі за значенням слова;
вміє ділити текст на абзаци; спостерігає за роллю абзаців у тексті.
вміє ділити текст на абзаци за поданим планом.
визначає мету простих медіаповідомлень; інтерпретує медіаповідомлення на основі власного досвіду; виділяє цікаву для себе інформацію; намагається виявити приховану інформацію в медіапродуктах; пояснює свою реакцію на медіаповідомлення (як буде реагувати у відповідь); створює прості медіапродукти (листівка, запрошення, sms-повідомлення, фотоколаж, книжечка тощо); пояснює, кому і для чого призначені створені ним медіапродукти. |
|
2 |
С . 6 – 7 Впр. 1 – 5 |
Тема і мета тексту. Типи текстів.
|
МОВ |
|
|
3 |
С . 8 – 9 Впр. 6 – 10 |
Закріплення поняття про типи текстів.
|
МОВ |
|
|
4 |
|
Урок розвитку мовлення. ДОКЛАДНИЙ ПЕРЕКАЗ
|
МОВ |
|
|
5 |
С . 10 – 11 Впр. 1 – 4 |
Засоби зв’язку речень і частин тексту.
|
МОВ ПРО |
|
|
6 |
С . 12 – 13 Впр. 1 – 4 |
Будова тексту. Частини тексту.
|
МОВ |
|
|
7 |
С . 14 – 15 Впр. 5 – 9 |
Побудова тексту-розповіді.
|
МОВ |
|
|
8 |
С . 16 – 17 Впр. 10 – 14 |
Побудова тексту-есе.
|
МОВ |
|
|
9 |
С . 18 – 19 Впр. 15 – 19 |
Побудова тексту-міркування.
|
МОВ ПРО |
|
|
10 |
С . 20 – 21 Впр. 1 – 6 |
Спостереження за ознаками текстів різних стилів.
|
МОВ |
|
|
11 |
С . 22 – 23 Впр. 1 – 5 |
Складання текстів-описів. Зіставлення художніх і науково-популярних описів.
|
МОВ |
|
|
12 |
|
Урок розвитку мовлення. ХУДОЖНІЙ ОПИС ЗАЙЦЯ (ЗА СВІТЛИНОЮ)
|
МОВ |
|
|
13 |
С. 24 – 25 Впр. 1 – 3 |
Уявлення про абзац. Спостереження за роллю абзаців у тексті.
|
МОВ |
|
|
14 |
С. 26 – 27 Впр. 1 – 4 |
Поділ тексту на абзаци за поданим планом.
|
МОВ |
|
|
15 |
С. 28 – 30 Впр. 1 – 4 |
Робота з медіатекстами.
|
МОВ ІФО |
|
|
16 |
|
Діагностична робота. Списування |
МОВ |
|
|
Речення |
|||||
17 |
С. 32 – 33 Впр. 1 – 6 |
Повторення й узагальнення знань про основні ознаки речення.
|
МОВ |
називає основні ознаки речення.
правильно будує і записує розповідні, питальні, спонукальні.
правильно інтонує речення, різні за метою висловлювання та вираженням почуттів;
складає твір- розповідь
правильно інтонує і записує речення зі звертанням; використовує форми кличного відмінка під час звертань;
визначає в реченні головні (підмет і присудок) та другорядні (без поділу на види) члени речення;
виділяє словосполучення в групі підмета і групі присудка;
встановлює зв’язок між головним і залежним словом у словосполученні; встановлює граматичні зв’язки між словами в простому реченні за допомогою питань; будує різні види простих речень;
|
|
18 |
С. 34 – 35 Впр. 1 – 4 |
Види речень за метою висловлювання та інтонацією. |
МОВ |
|
|
19 |
С. 36 – 37 Впр. 5 – 11 |
Інтонування речень. Практичне уявлення про логічний наголос у реченні.
|
МОВ |
|
|
20 |
|
Урок розвитку мовлення. ТВІР-РОЗПОВІДЬ «ПО ГРИБИ» (ЗА ФРАГМЕНТОМ ТЕКСТУ) |
МОВ |
|
|
21 |
С. 38 – 39 Впр. 1 – 6 |
Уявлення про звертання.
|
МОВ |
|
|
22 |
С. 40 – 41 Впр. 7 – 12 |
Розділові знаки при звертаннях. Розігрування діалогів. |
МОВ |
|
|
23 |
С. 42 – 43 Впр. 1 – 3 |
Члени речення. Поняття про підмет, присудок і другорядні члени речення. |
МОВ |
|
|
24 |
С. 44 – 45 Впр. 1 – 4 |
Зв’язок між членами речення.
|
МОВ |
|
|
25 |
С. 46 Впр. 5 – 8 |
Зв’язок між словами в реченні.
|
МОВ |
|
|
26 |
|
Урок розвитку мовлення. ТЕКСТ-МІРКУВАННЯ «КНИГА ДОРОЖЧА ЗА НАЙБІЛЬШЕ БАГАТСТВО» (ТВІР ЗА ПРИСЛІВ’ЯМ) |
МОВ |
|
|
27 |
|
Діагностична робота. Диктант |
МОВ |
|
|
Слово. Значення слова |
|||||
28 |
С. 48 – 49 Впр. 1 – 5 |
Уявлення про багатозначні слова. Спостереження за реченнями і текстами з багатозначними словами. |
МОВ |
пояснює значення багатозначних слів; розпізнає найуживаніші багатозначні слова і пояснює їх різні значення.
пояснює пряме і переносне значення слів; доречно використовує у власних висловленнях слова в прямому і переносному значеннях.
добирає до поданого слова 1-2 найуживаніші синоніми, антонім; користується навчальними словниками синонімів, антонімів.
знаходить і пояснює роль синонімів, антонімів, багатозначних слів у тексті; користується алфавітом під час роботи з навчальними словниками.
вміє перебудовувати казку.
розпізнає протилежні за значенням слова- антоніми.
користується навчальними словниками синонімів, антонімів. |
|
29 |
С . 50 – 51 Впр. 1 – 3 |
Використання слів із прямим і переносним значенням.
|
МОВ |
|
|
30 |
С . 51 Впр. 4 – 6 |
Доречне вживання слів у мовленні.
|
МОВ |
|
|
31 |
С . 52 – 53 Впр. 1 – 5 |
Слова, близькі за значенням (синоніми).
|
МОВ |
|
|
32 |
С . 54 – 55 Впр. 6 – 10 |
Спостереження за роллю синонімів у реченні і тексті. |
МОВ |
|
|
33 |
|
Урок розвитку мовлення. ПЕРЕБУДОВА КАЗКИ |
МОВ |
|
|
34 |
С . 56 – 57 Впр. 1 – 6 |
Слова, протилежні за значенням (антоніми). |
МОВ |
|
|
35 |
С . 57 – 58 Впр. 7 – 9 |
Використання навчальних словників синонімів, антонімів. |
МОВ |
|
|
36 |
|
Діагностична робота. Аудіювання |
МОВ |
|
|
Будова слова |
|||||
37 |
С . 60 – 61 Впр. 1 – 6 |
Закінчення слова, його роль у реченні.
|
МОВ |
визначає і пояснює роль закінчення у словах.
визначає і пояснює нульове закінчення у словах.
визначає основу слова та частини основи.
розрізнює спільнокореневі слова і форми того самого слова (з допомогою вчителя).
визначає і пояснює роль закінчення, кореня, префікса, суфікса в слові.
пише переказ дотримуючись правил письма.
правильно наголошує загальновживані слова; відтворює напам’ять український алфавіт. пояснює, що таке орфограма; розпізнає слова з орфограмами і перевіряє їх.
правильно вимовляє слова з апострофом, звуками [ґ], [д͡ж], [д͡з], [д͡з’] дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим, ненаголошеними голосними [е], [и], подовженими приголосними звуками.
правильно наголошує загальновживані слова.
правильно записує слова з ненаголошеними голосними [е], [и] в корені, які перевіряються наголосом; користується орфографічним словником для перевірки написання слів з ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом.
відтворює напам’ять український алфавіт; розташовує 7-9 слів за алфавітом, орієнтуючись на першу і другу літери; користується алфавітом під час роботи з навчальними словниками.
правильно вимовляє слова з апострофом, звуками [ґ], [д͡ж], [д͡з], [д͡з’] дзвінкими приголосними звуками в кінці слова і складу перед глухим.
складає і записує твір.
правильно вимовляє і пише слова із дзвінкими приголосними в кінці слова і складу.
визначає префікси у словах ; творить слова за допомогою префіксів.
правильно записує слова з префіксами роз-, без-, з- (с-).
правильно вимовляє і записує слова з префіксами с-, з-,зі.
створює комікс.
правильно вимовляє і записує слова з апострофом.
правильно вимовляє і записує слова з апострофом після префіксів.
називає правило вживання апострофа; правильно переносить слова з апострофом.
правильно визначає суфікс у словах.
правильно творить слова за допомогою суфіксів.
правильно моделює будову слів.
правильно вимовляє і записує слова з подовженими мякими приголосними звуками.
правильно розбирає слова за будовою.
складає твір- розповідь за поданою темою.
|
|
38 |
С . 62 – 63 Впр. 7 – 11 |
Поняття про нульове закінчення.
|
МОВ |
|
|
39 |
С . 64 – 65 Впр. 1 – 5 |
Основа слова. Частини основи.
|
МОВ |
|
|
40 |
С . 66 – 67 Впр. 1 – 4 |
Спільнокореневі слова. Корінь слова.
|
МОВ |
|
|
41 |
С . 67 Впр. 5 – 7 |
Вправи на розрізнення спільнокореневих слів, різних форм того самого слова. |
МОВ |
|
|
42 |
|
Урок розвитку мовлення. ВИБІРКОВИЙ ПЕРЕКАЗ |
МОВ |
|
|
43 |
С . 68 – 69 Впр. 1 – 6 |
Наголос. Наголошування слів.
|
МОВ |
|
|
44 |
С . 70 – 71 Впр. 1 – 6 |
Загальне поняття про орфограму.
|
МОВ |
|
|
45 |
С . 72 – 73 Впр. 1 – 4 |
Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], які перевіряються наголосом.
|
МОВ |
|
|
46 |
С . 74 – 75 Впр. 5 – 12 |
Закріплення вмінь добирати слова для перевірки ненаголошених голосних для їх позначення на письмі. |
МОВ |
|
|
47 |
С . 76 – 77 Впр. 1 – 5 |
Вимова і правопис слів із ненаголошеними [е], [и], що не перевіряються наголосом. Робота з орфографічним словником.
|
МОВ |
|
|
48 |
С . 78 – 79 Впр. 1 – 6 |
Застосування алфавіту.
|
МОВ |
|
|
49 |
С . 80 – 81 Впр. 1 – 5 |
Вимова і написання слів зі звуками [ґ], [дж], [дз], [дз´]. Робота з орфоепічним словником.
|
МОВ |
|
|
50 |
|
Урок розвитку мовлення. ТВІР-МІРКУВАННЯ «КОГО Я ВВАЖАЮ СВОЇМ ДРУГОМ / СВОЄЮ ПОДРУГОЮ?» (ЗА ВКАЗАНОЮ ТЕМОЮ) |
МОВ |
|
|
51 |
С . 82 – 83 Впр. 1 – 6 |
Засвоєння правила вимови дзвінких приголосних у кінці слів і складів.
|
МОВ |
|
|
52 |
С . 84 – 85 Впр. 1 – 5 |
Префікс як значуща частина слова. Словотворчі вправляння за допомогою префіксів |
МОВ |
|
|
53 |
С . 86 – 87 Впр. 6 – 10 |
Правопис слів із префіксами роз-, без-. |
МОВ |
|
|
54 |
С . 88 – 89 Впр. 11 – 16 |
Вимова і правопис слів із префіксами з-, с-, зі-. |
МОВ |
|
|
55 |
|
Урок розвитку мовлення. СТВОРЕННЯ КОМІКСУ |
МОВ |
|
|
56 |
С . 90 – 91 Впр. 1 – 4 |
Вимова і правопис слів з апострофом.
|
МОВ |
|
|
57 |
С . 91 – 92 Впр. 5 – 8 |
Правило вживання апострофа після префіксів.
|
МОВ |
|
|
58 |
С . 93 Впр. 9 – 12 |
Закріплення правила вживання апострофа після префіксів. Перенос слів з апострофом.
|
МОВ |
|
|
59 |
С . 94 – 95 Впр. 1 – 6 |
Ознайомлення із суфіксом як значущою частиною слова. |
МОВ |
|
|
60 |
С . 96 Впр. 7 – 10 |
Закріплення поняття про суфікс та його словотворчу роль. |
МОВ |
|
|
61 |
С . 97 Впр. 11 – 14 |
Словотворчі вправи та моделювання будови слів. |
МОВ |
|
|
62 |
С . 98 – 99 Впр. 1 – 5 |
Вимова і правопис слів з подовженими приголосними звуками (збіг однакових приголосних на межі кореня і суфікса). |
МОВ |
|
|
63 |
С . 100 Впр. 6 – 7 |
Послідовність розбору слова за будовою. Усний і письмовий розбори слів за будовою. |
МОВ |
|
|
64 |
|
Урок розвитку мовлення. ТВІР-РОЗПОВІДЬ «ЛИЖНІ ЗМАГАННЯ» (ЗА СЮЖЕТНИМ МАЛЮНКОМ) |
МОВ |
|
|
65 |
|
Діагностична робота. Мовна тема.
|
МОВ |
|